Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушылардың білім жетістіктерін бағалау критерийлерінің тиімділігі
|Коучинг |Оқушылардың білім жетістіктерін бағалау критерийлерінің тиімділігі.|
|тақырыбы: | |
|Жалпы мақсаты:|Оқытуды жақсартуда критериалдық бағалауды тиімді ұйымдастырудың |
| |жолдарын үйренеді. Оқу сапасы туралы қорытынды жасау мақсатында |
| |оқытуды жақсартудағы бағалау жолдарын зерделеп, ұтымды қолданып, |
| |іс-тәжірибеге енгізу жолдарын қарастырады. |
|Оқу |Оқу үшін және оқыту үшін бағалаудың түрлерін өз сабақтарында |
|нәтижелері: |жеткілікті дәрежеде пайдаланып, критериалды бағалаудың маңыздылығын|
| |толық түсінеді. |
|Түйінді |Бағалау – «жақын отыру», оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, |
|идеялар: |қадағалау, интерпетация, қорытынды, дискриптор. |
|Жаттығулар мен|Коучтің іс- әрекеті |Нәтиже |
|тапсырмалар | | |
| |Топқа бөлу: әр мұғалім ыдыстағы|Топтарға бөлінді. |
| |кәмпиттерді алады. | |
| |2. Сабаққа психологиялық |Аудиторияда жағымды псхологиялық |
| |дайындық. |ахуал орнады. Мұғалімнің кәсіби |
| | |құлшынысын арттыру, жігерлендіріп,|
| | |көңіл – күйін көтеру. |
| |3. Коучинг тақырыбы мен |Коучинг тақырыбымен, мақсатымен |
| |мақсатын таныстыру |танысты. |
| |Презентация бойынша тақырыптың |Тақырып бойынша теориялық мағлұмат|
| |мазмұнын ашу, әңгімелеу. [pic] |алды, ой қорыта алуға жол ашты. |
| | |[pic] |
| |Әр топқа «Критериалды бағалау» |Әр топ мүшелері «критериалды |
| |туралы мәтін таратып, топта |бағалау» туралы мәтінмен танысып, |
| |талдау жасату, ойларын ортаға |постер арқылы топта талдау |
| |салады. |жасайды. |
| |Әр топқа жеке-жеке сұрақтар |Берілген сұрақтар бойынша әр топ |
| |беріледі. |өз ойларын постерге жазып, ортада |
| |1-топ. Сіз сабақ кезінде |қорғайды. |
| |оқушыларды табыс | |
| |критерийлерімен таныстыру және | |
| |оны талқылауда қандай | |
| |кедергілер болуы мүмкін деп | |
| |ойлайсыз? Неліктен? | |
| |Кедергілерді жоюдың жолдарын | |
| |көрсетіңіз. | |
| |2-топ.Өзін-өзі бағалау мен | |
| |өзара бағалаудың оқушылар үшін | |
| |тиімділігі қандай? | |
| |3-топ. Оқушылардың оқуын | |
| |жақсартатындай олармен жұмыс | |
| |бойынша тиімді кері байланыс | |
| |құра алудың маңыздылығын | |
| |көрсетіңіз. | |
| |4-топ.Сіз үшін оқуды бағалау | |
| |мен оқыту үшін бағалаудың | |
| |қайсысы тиімді? Неліктен? Басты| |
| |5 ерекшелігін көрсетіңіз. | |
| |1-қадам | |
| |Барлық топқа қағаз, қайшы, |Топ мүшелері «Бәйтеректің» макетін|
| |қарындаш, клей, скотч |жасайды. |
| |таратылады. | |
| |1-топқа қағаз, клей |Бірлесе отырып бағалау |
| |2-топқа қағаз, скотч |критерийлерін құрастырады. |
| |3-топқа пластилин | |
| |4-топқа қағаз, қарындаш | |
| |2-қадам |Топтар бір-бірін бағалайды. |
| |«Бәйтеректің» макетін жасау | |
| |ұсынылады. | |
| |3-қадам | |
| |Жасалған макет бойынша әр топ | |
| |мүшелері бағалау критерийлерін | |
| |жасауы керек. | |
| |4-қадам | |
| |Жасалған критерийлер бойынша | |
| |топтар бір-бірін бағалауы тиіс.| |
| | | |
| |1-топ 2-топты | |
| |2-топ 3-топты | |
| |3-топ 4-топты | |
| |4-топ 1-топты. | |
|Бірлескен | Жалпы мәлімет беру, түсіндіру, психологиялық ахуал, түрлі |
|жұмысқа |конфеттер арқылы топтастыру |
|негізделген | |
|тәсіл: | |
|Қорытынды: |Әр топ келесі топтың жасаған жұмысын бағалайды. |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | | |
|Рефлексия |«+» - «-» - «қызықты» деген |«+» - «-» - «қызықты» деген дайын|
| |дайын парақ арқылы коучингтің |парақ арқылы коучингтің қаншалықты|
| |қаншалықты тиімді өткенін |тиімді өткенін жазады |
| |айқындау | |
| |Коучингке қатысушылардан |Қатысушылар сауалнама парағын |
| |сауалнама алу |толтырады |
.
|тақырыбы: | |
|Жалпы мақсаты:|Оқытуды жақсартуда критериалдық бағалауды тиімді ұйымдастырудың |
| |жолдарын үйренеді. Оқу сапасы туралы қорытынды жасау мақсатында |
| |оқытуды жақсартудағы бағалау жолдарын зерделеп, ұтымды қолданып, |
| |іс-тәжірибеге енгізу жолдарын қарастырады. |
|Оқу |Оқу үшін және оқыту үшін бағалаудың түрлерін өз сабақтарында |
|нәтижелері: |жеткілікті дәрежеде пайдаланып, критериалды бағалаудың маңыздылығын|
| |толық түсінеді. |
|Түйінді |Бағалау – «жақын отыру», оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, |
|идеялар: |қадағалау, интерпетация, қорытынды, дискриптор. |
|Жаттығулар мен|Коучтің іс- әрекеті |Нәтиже |
|тапсырмалар | | |
| |Топқа бөлу: әр мұғалім ыдыстағы|Топтарға бөлінді. |
| |кәмпиттерді алады. | |
| |2. Сабаққа психологиялық |Аудиторияда жағымды псхологиялық |
| |дайындық. |ахуал орнады. Мұғалімнің кәсіби |
| | |құлшынысын арттыру, жігерлендіріп,|
| | |көңіл – күйін көтеру. |
| |3. Коучинг тақырыбы мен |Коучинг тақырыбымен, мақсатымен |
| |мақсатын таныстыру |танысты. |
| |Презентация бойынша тақырыптың |Тақырып бойынша теориялық мағлұмат|
| |мазмұнын ашу, әңгімелеу. [pic] |алды, ой қорыта алуға жол ашты. |
| | |[pic] |
| |Әр топқа «Критериалды бағалау» |Әр топ мүшелері «критериалды |
| |туралы мәтін таратып, топта |бағалау» туралы мәтінмен танысып, |
| |талдау жасату, ойларын ортаға |постер арқылы топта талдау |
| |салады. |жасайды. |
| |Әр топқа жеке-жеке сұрақтар |Берілген сұрақтар бойынша әр топ |
| |беріледі. |өз ойларын постерге жазып, ортада |
| |1-топ. Сіз сабақ кезінде |қорғайды. |
| |оқушыларды табыс | |
| |критерийлерімен таныстыру және | |
| |оны талқылауда қандай | |
| |кедергілер болуы мүмкін деп | |
| |ойлайсыз? Неліктен? | |
| |Кедергілерді жоюдың жолдарын | |
| |көрсетіңіз. | |
| |2-топ.Өзін-өзі бағалау мен | |
| |өзара бағалаудың оқушылар үшін | |
| |тиімділігі қандай? | |
| |3-топ. Оқушылардың оқуын | |
| |жақсартатындай олармен жұмыс | |
| |бойынша тиімді кері байланыс | |
| |құра алудың маңыздылығын | |
| |көрсетіңіз. | |
| |4-топ.Сіз үшін оқуды бағалау | |
| |мен оқыту үшін бағалаудың | |
| |қайсысы тиімді? Неліктен? Басты| |
| |5 ерекшелігін көрсетіңіз. | |
| |1-қадам | |
| |Барлық топқа қағаз, қайшы, |Топ мүшелері «Бәйтеректің» макетін|
| |қарындаш, клей, скотч |жасайды. |
| |таратылады. | |
| |1-топқа қағаз, клей |Бірлесе отырып бағалау |
| |2-топқа қағаз, скотч |критерийлерін құрастырады. |
| |3-топқа пластилин | |
| |4-топқа қағаз, қарындаш | |
| |2-қадам |Топтар бір-бірін бағалайды. |
| |«Бәйтеректің» макетін жасау | |
| |ұсынылады. | |
| |3-қадам | |
| |Жасалған макет бойынша әр топ | |
| |мүшелері бағалау критерийлерін | |
| |жасауы керек. | |
| |4-қадам | |
| |Жасалған критерийлер бойынша | |
| |топтар бір-бірін бағалауы тиіс.| |
| | | |
| |1-топ 2-топты | |
| |2-топ 3-топты | |
| |3-топ 4-топты | |
| |4-топ 1-топты. | |
|Бірлескен | Жалпы мәлімет беру, түсіндіру, психологиялық ахуал, түрлі |
|жұмысқа |конфеттер арқылы топтастыру |
|негізделген | |
|тәсіл: | |
|Қорытынды: |Әр топ келесі топтың жасаған жұмысын бағалайды. |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | | |
|Рефлексия |«+» - «-» - «қызықты» деген |«+» - «-» - «қызықты» деген дайын|
| |дайын парақ арқылы коучингтің |парақ арқылы коучингтің қаншалықты|
| |қаншалықты тиімді өткенін |тиімді өткенін жазады |
| |айқындау | |
| |Коучингке қатысушылардан |Қатысушылар сауалнама парағын |
| |сауалнама алу |толтырады |
.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz