Оқушылардың білім жетістіктерін бағалау критерийлерінің тиімділігі

|Коучинг |Оқушылардың білім жетістіктерін бағалау критерийлерінің тиімділігі.|
|тақырыбы: | |
|Жалпы мақсаты:|Оқытуды жақсартуда критериалдық бағалауды тиімді ұйымдастырудың |
| |жолдарын үйренеді. Оқу сапасы туралы қорытынды жасау мақсатында |
| |оқытуды жақсартудағы бағалау жолдарын зерделеп, ұтымды қолданып, |
| |іс-тәжірибеге енгізу жолдарын қарастырады. |
|Оқу |Оқу үшін және оқыту үшін бағалаудың түрлерін өз сабақтарында |
|нәтижелері: |жеткілікті дәрежеде пайдаланып, критериалды бағалаудың маңыздылығын|
| |толық түсінеді. |
|Түйінді |Бағалау – «жақын отыру», оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, |
|идеялар: |қадағалау, интерпетация, қорытынды, дискриптор. |
|Жаттығулар мен|Коучтің іс- әрекеті |Нәтиже |
|тапсырмалар | | |
| |Топқа бөлу: әр мұғалім ыдыстағы|Топтарға бөлінді. |
| |кәмпиттерді алады. | |
| |2. Сабаққа психологиялық |Аудиторияда жағымды псхологиялық |
| |дайындық. |ахуал орнады. Мұғалімнің кәсіби |
| | |құлшынысын арттыру, жігерлендіріп,|
| | |көңіл – күйін көтеру. |
| |3. Коучинг тақырыбы мен |Коучинг тақырыбымен, мақсатымен |
| |мақсатын таныстыру |танысты. |
| |Презентация бойынша тақырыптың |Тақырып бойынша теориялық мағлұмат|
| |мазмұнын ашу, әңгімелеу. [pic] |алды, ой қорыта алуға жол ашты. |
| | |[pic] |
| |Әр топқа «Критериалды бағалау» |Әр топ мүшелері «критериалды |
| |туралы мәтін таратып, топта |бағалау» туралы мәтінмен танысып, |
| |талдау жасату, ойларын ортаға |постер арқылы топта талдау |
| |салады. |жасайды. |
| |Әр топқа жеке-жеке сұрақтар |Берілген сұрақтар бойынша әр топ |
| |беріледі. |өз ойларын постерге жазып, ортада |
| |1-топ. Сіз сабақ кезінде |қорғайды. |
| |оқушыларды табыс | |
| |критерийлерімен таныстыру және | |
| |оны талқылауда қандай | |
| |кедергілер болуы мүмкін деп | |
| |ойлайсыз? Неліктен? | |
| |Кедергілерді жоюдың жолдарын | |
| |көрсетіңіз. | |
| |2-топ.Өзін-өзі бағалау мен | |
| |өзара бағалаудың оқушылар үшін | |
| |тиімділігі қандай? | |
| |3-топ. Оқушылардың оқуын | |
| |жақсартатындай олармен жұмыс | |
| |бойынша тиімді кері байланыс | |
| |құра алудың маңыздылығын | |
| |көрсетіңіз. | |
| |4-топ.Сіз үшін оқуды бағалау | |
| |мен оқыту үшін бағалаудың | |
| |қайсысы тиімді? Неліктен? Басты| |
| |5 ерекшелігін көрсетіңіз. | |
| |1-қадам | |
| |Барлық топқа қағаз, қайшы, |Топ мүшелері «Бәйтеректің» макетін|
| |қарындаш, клей, скотч |жасайды. |
| |таратылады. | |
| |1-топқа қағаз, клей |Бірлесе отырып бағалау |
| |2-топқа қағаз, скотч |критерийлерін құрастырады. |
| |3-топқа пластилин | |
| |4-топқа қағаз, қарындаш | |
| |2-қадам |Топтар бір-бірін бағалайды. |
| |«Бәйтеректің» макетін жасау | |
| |ұсынылады. | |
| |3-қадам | |
| |Жасалған макет бойынша әр топ | |
| |мүшелері бағалау критерийлерін | |
| |жасауы керек. | |
| |4-қадам | |
| |Жасалған критерийлер бойынша | |
| |топтар бір-бірін бағалауы тиіс.| |
| | | |
| |1-топ 2-топты | |
| |2-топ 3-топты | |
| |3-топ 4-топты | |
| |4-топ 1-топты. | |
|Бірлескен | Жалпы мәлімет беру, түсіндіру, психологиялық ахуал, түрлі |
|жұмысқа |конфеттер арқылы топтастыру |
|негізделген | |
|тәсіл: | |
|Қорытынды: |Әр топ келесі топтың жасаған жұмысын бағалайды. |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | | |
|Рефлексия |«+» - «-» - «қызықты» деген |«+» - «-» - «қызықты» деген дайын|
| |дайын парақ арқылы коучингтің |парақ арқылы коучингтің қаншалықты|
| |қаншалықты тиімді өткенін |тиімді өткенін жазады |
| |айқындау | |
| |Коучингке қатысушылардан |Қатысушылар сауалнама парағын |
| |сауалнама алу |толтырады |

.

Ұқсас жұмыстар
Қалыптастырушы бағалау әдістері
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар
Бағалау критерийлерінің маңыздылығы
Қазақ тілі мен әдебиет пәнін оқытудағы 7 модульдің тиімділігі
Критериалды бағалаудың міндеттері
Критериалды бағалау жүйесінің тиімділігі
Оқушыларды сыни ойлауға жетелеу жолдары
Технологияларды пайдалану арқылы сабақтың тиімділігін арттыру
Сөйлем бойынша қайталау
Пейзаж туралы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz