Сабақ жоспары :: Физика
Файл қосу
Тақырып Дене импульсі. Импульстің сақталу заңы
Күні: 11.11.16
Сыныбы: 9
Пәні: физика
|Сабақтың аты |§19 § 20 Дене импульсі. Импульстің сақталу заңы |
|Сілтеме |Жоспар |
|Жалпы мақсаты |Дене импульсі. Импульстің сақталу заңы жайлы мағлұмат беру |
| |Дене импульсі. Импульстің сақталу заңын күнделікті тұрмыста |
| |және формулаларын есептер шығаруда қолдана білуге үйрету |
| |Бірін-бірі бағалауға баулу |
|Күтілетін нәтиже |Дене импульсі. Импульстің сақталу заңы жайлы мағлұмат алады |
| |Дене импульсі. Импульстің сақталу заңын күнделікті тұрмыста |
| |және формулаларын есептер шығаруда қолдана білуге үйренеді |
| |Бірін-бірі бағалай алатын болады |
|Негізгі идеялар |Үй тапсырмасын тексеру. |
| |І. Толықтыру тесті |
| |1. Дененің салмағы …........ әріпімен, массасы |
| |.......әріпімен, еркін түсу үдеуі ........ әріпімен |
| |белгілейді. |
| |2. Үдеумен вертикаль жоғары көтерілгендегі дененің салмағы |
| | |
| |А) P=mg ......................... Б) |
| |P=m(g-a) |
| |3. Күшті өлшеу құралы |
| |А) мензурка .............................. |
| |Б) сызғыш |
| |4. Лифт 1 м/с2 үдеумен жоғары көтерілуде. Лифтінің ішіндегі |
| | |
| |массасы 1 кг дененің салмағы қандай? |
| |А) 0 Ә) 9 Н .......................... |
| |ІІ. Сәйкестендіру тесті |
| |Сұрақ |
| | |
| |Жауап |
| | |
| |Ауырлық күшінің өлшем бірлігі |
| | |
| |Fүйк =μN |
| | |
| |Ауырлық күші деп |
| | |
| |Fсерп =kx |
| | |
| | |
| | |
| |денелердің Жердің центріне тартылу күшін айтады |
| | |
| |Үйкеліс күшінің формуласы |
| | |
| | |
| | |
| |Үйкеліс күші деп |
| | |
| |1 Н = 1 кг· м/с2 |
| | |
| |Серпімділік күшінің формуласы |
| | |
| |Денелер тікелей жанасқанда пайда болатын күшті айтады және ол|
| |күш әрдайым жанасу бетінің бойымен қозғалыс бағытына |
| |қарама-қарсы жаққа қарай бағытталады |
| | |
| | |
| |ІІІ. Балама жауаптары бар тесті |
| |1. Күштің өлшем бірлігі Ньютон ба? |
| |Ия жоқ |
| |2. Дененің қатаңдығын F әріпімен белгілейміз ба? |
| |Ия жоқ |
| |3. Күшті өлшейтін құрал динамометр деп атала ма ? |
| |Ия жоқ |
| |4. Күш векторлық шама ма? |
| |Ия жоқ |
| |5. Жаңбыр тамшысын Жерге құлататын ауырлық күші ма? |
| |Ия жоқ |
| | |
| |Жаңа сабақ: |
| |Дене импульсі – дененің массасы мен оның қозғалыс |
| |жылдамдығының көбейтіндісіне тең болатын физикалық шама : |
| |[pic]; өлшем бірлігі кг·м/с |
| |«Импульс» ( impulsus) грек тілінен аударғанда «соққы» деген |
| |мағына береді. |
| |Импульс- векторлық шама. Дене импульсінің бағыты әрдайым |
| |дененің қозғалыс жылдамдығымен бағыттас. |
| | |
| |[pic] |
| | |
| | |
| |Күш пен оның әрекет ету уақытының көбейтіндісі күш импульсі |
| |деп аталады. |
| |Күш импульсі: [pic]; өлшем бірлігі Н·с |
| | |
| |Дене импульсінің өзгерісі күш импульсіне тең. |
| |Тұйық жүйе деп сыртқы күштер әрекет етпеген жағдайда жүйеге |
| |енетін денелер бір-бірімен ішкі күштер арқылы ғана |
| |әрекеттесетін жүйені айтады. |
| |Ипульстің сақталу заңы: жүйе ішінде туындайтын өзара |
| |әрекеттесулер нәтижесінде тұйық жүйенің қосынды импульсі |
| |өзгермейді. |
| | |
|Тапсырмалар |Топтық жұмыс: Есеп шығару |
| |№1 |
| |Массасы 10 кг дененің импульсі 40 кг·м/с болса, оның |
| |жылдамдығы қандай? |
| |№2 |
| |Массасы 440 г болатын тыныштықта тұрған допты Асылбек 22 Н |
| |күшпен тепті. Доп 20 м/c жылдамдыққа ие болса, күштің допқа |
| |әрекет ету уақытын табыңыз. |
| |Жеке жұмыс: «Т» кестесі, «Ішке-сыртқа» әдісі |
|Кері байланыс |Білім пирамидасы |
|Бағалау |Өзін-өзі бағалау |
|Үйге тапсырма |§19, 20 Дене импульсі. Импульстің сақталу заңы 17-жаттығу №1|
[pic]
-----------------------
[pic]
Сыныбы: 9
Пәні: физика
|Сабақтың аты |§19 § 20 Дене импульсі. Импульстің сақталу заңы |
|Сілтеме |Жоспар |
|Жалпы мақсаты |Дене импульсі. Импульстің сақталу заңы жайлы мағлұмат беру |
| |Дене импульсі. Импульстің сақталу заңын күнделікті тұрмыста |
| |және формулаларын есептер шығаруда қолдана білуге үйрету |
| |Бірін-бірі бағалауға баулу |
|Күтілетін нәтиже |Дене импульсі. Импульстің сақталу заңы жайлы мағлұмат алады |
| |Дене импульсі. Импульстің сақталу заңын күнделікті тұрмыста |
| |және формулаларын есептер шығаруда қолдана білуге үйренеді |
| |Бірін-бірі бағалай алатын болады |
|Негізгі идеялар |Үй тапсырмасын тексеру. |
| |І. Толықтыру тесті |
| |1. Дененің салмағы …........ әріпімен, массасы |
| |.......әріпімен, еркін түсу үдеуі ........ әріпімен |
| |белгілейді. |
| |2. Үдеумен вертикаль жоғары көтерілгендегі дененің салмағы |
| | |
| |А) P=mg ......................... Б) |
| |P=m(g-a) |
| |3. Күшті өлшеу құралы |
| |А) мензурка .............................. |
| |Б) сызғыш |
| |4. Лифт 1 м/с2 үдеумен жоғары көтерілуде. Лифтінің ішіндегі |
| | |
| |массасы 1 кг дененің салмағы қандай? |
| |А) 0 Ә) 9 Н .......................... |
| |ІІ. Сәйкестендіру тесті |
| |Сұрақ |
| | |
| |Жауап |
| | |
| |Ауырлық күшінің өлшем бірлігі |
| | |
| |Fүйк =μN |
| | |
| |Ауырлық күші деп |
| | |
| |Fсерп =kx |
| | |
| | |
| | |
| |денелердің Жердің центріне тартылу күшін айтады |
| | |
| |Үйкеліс күшінің формуласы |
| | |
| | |
| | |
| |Үйкеліс күші деп |
| | |
| |1 Н = 1 кг· м/с2 |
| | |
| |Серпімділік күшінің формуласы |
| | |
| |Денелер тікелей жанасқанда пайда болатын күшті айтады және ол|
| |күш әрдайым жанасу бетінің бойымен қозғалыс бағытына |
| |қарама-қарсы жаққа қарай бағытталады |
| | |
| | |
| |ІІІ. Балама жауаптары бар тесті |
| |1. Күштің өлшем бірлігі Ньютон ба? |
| |Ия жоқ |
| |2. Дененің қатаңдығын F әріпімен белгілейміз ба? |
| |Ия жоқ |
| |3. Күшті өлшейтін құрал динамометр деп атала ма ? |
| |Ия жоқ |
| |4. Күш векторлық шама ма? |
| |Ия жоқ |
| |5. Жаңбыр тамшысын Жерге құлататын ауырлық күші ма? |
| |Ия жоқ |
| | |
| |Жаңа сабақ: |
| |Дене импульсі – дененің массасы мен оның қозғалыс |
| |жылдамдығының көбейтіндісіне тең болатын физикалық шама : |
| |[pic]; өлшем бірлігі кг·м/с |
| |«Импульс» ( impulsus) грек тілінен аударғанда «соққы» деген |
| |мағына береді. |
| |Импульс- векторлық шама. Дене импульсінің бағыты әрдайым |
| |дененің қозғалыс жылдамдығымен бағыттас. |
| | |
| |[pic] |
| | |
| | |
| |Күш пен оның әрекет ету уақытының көбейтіндісі күш импульсі |
| |деп аталады. |
| |Күш импульсі: [pic]; өлшем бірлігі Н·с |
| | |
| |Дене импульсінің өзгерісі күш импульсіне тең. |
| |Тұйық жүйе деп сыртқы күштер әрекет етпеген жағдайда жүйеге |
| |енетін денелер бір-бірімен ішкі күштер арқылы ғана |
| |әрекеттесетін жүйені айтады. |
| |Ипульстің сақталу заңы: жүйе ішінде туындайтын өзара |
| |әрекеттесулер нәтижесінде тұйық жүйенің қосынды импульсі |
| |өзгермейді. |
| | |
|Тапсырмалар |Топтық жұмыс: Есеп шығару |
| |№1 |
| |Массасы 10 кг дененің импульсі 40 кг·м/с болса, оның |
| |жылдамдығы қандай? |
| |№2 |
| |Массасы 440 г болатын тыныштықта тұрған допты Асылбек 22 Н |
| |күшпен тепті. Доп 20 м/c жылдамдыққа ие болса, күштің допқа |
| |әрекет ету уақытын табыңыз. |
| |Жеке жұмыс: «Т» кестесі, «Ішке-сыртқа» әдісі |
|Кері байланыс |Білім пирамидасы |
|Бағалау |Өзін-өзі бағалау |
|Үйге тапсырма |§19, 20 Дене импульсі. Импульстің сақталу заңы 17-жаттығу №1|
[pic]
-----------------------
[pic]
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz