Жер қыртысын түзетін тау жыныстары

Сабақтың тақырыбы: Жер қыртысын түзетін тау жыныстары
Мақсаты:
Оқушыларға шөгінді тау жыныстары туралы түсінік қалыптастыру. Олардың таралу аймақтарын түсіндіру. Өз бетінше іздеп табуына бағыт - бағдар беру.

Үй тапсырмасын сұрау Жердің ішкі құрлысы тақырыбына сұрақ-жауап алу, дәптермен жұмыс.

Жаңа сабақ: Жер қыртысын түзетін тау жыныстары

Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгеру

Сабақтың әдіс-тәсілдері: СТО стратегиялары, сұрақ-жауап

Сабаққа пайдалану: стикерлер, оқулық, компьютер, интерактивті тақта, плакаттар.

Ойлаудың жіктелуі

( Б. Блум бойынша )

Баға

Мақсаты
Түрткі
Нәтиже
№: 1
Ойлаудың жіктелуі( Б. Блум бойынша )Баға: Білу
Мақсаты: Шөгінді тау жыныстары деп нені атайды?.
Түрткі:

.

Жер қыртысы түгелдей дерлік тау жыныстарынан тұрады:бор, кәдімгі тас көмір, гранит.

Тау жыныстары тығыз және майда болып екіге бөлінеді

Нәтиже: Сұрақ-жауап арқылы түсінік беру.
№: 2
Ойлаудың жіктелуі( Б. Блум бойынша )Баға: Түсіну
Мақсаты:

Пайдалы қазбалар түріне тоқталыңдар.

Тұрмыста қолданылуын түсіндіріңдер

Түрткі:

Пайдалы қазбалар дегеніміз - Минералдар мен олардың қосылыстарының жер қыртысындағы табиғи жолмен шоғырланған, өндіруге тиімді мөлшері.

Еліміз Вольфрам қорынан әлемде 1 орын, хромит пен фосфор кенінен 2 орынға, марганец кені бойынша 3 орынға, қорғасын мен молибденнен 4 орынға, темір қорынан 8 орын, алтын қоры бойынша 6 орынға ие.

Пайдалы қазбалар жанатын, рудалы және рудасыз болып бөлінеді

Өзіміз күнделікті сыныпта қолданып жүрген бор, отын қылып жағып жүрген тас көмірді айтуымызға болады.

Нәтиже: Ойын жеткізеді, түсінігі кеңейеді, ажырата біледі.
№: 3
Ойлаудың жіктелуі( Б. Блум бойынша )Баға: Қолдану
Мақсаты:

Мәтінмен, картамен жұмыс жасау

Мына пайдалы қазбалар кен орындарын картадан көрсет :

Көмір

Темір

Алюминий

Хром

Түрткі:

Оқушылар дүние жүзінің физикалық картасынан аталған пайдалы қазбаларды көрсетеді

Нәтиже: Теорияны тәжірибеде үйлестіре алады
№: 4
Ойлаудың жіктелуі( Б. Блум бойынша )Баға: Талдау
Мақсаты:

Шөгінді тау жыныстары қалай пайда болады?

Магмалық тау жынысы қалай пайда болады?

Түрткі:

Өзендер сарқырап аға отырып өзімен бірге тас, құм, саз өсімдіктер мен жануарлар қалдықтарын ағызып теңіздерге жеткізеді. Олар мұхиттар мен теңіздерге тұнады. Ұзақ жылдар бойы түрлі тұңбалардың қалың қабаты жинақталады. Уақыт өте келе олар тығыздалып, шөгінді тау жыныстарына айналады.

Жердің терең қойнауында температура өте жоғары, зор қысым әсерінен барлық заттар балқып магмаға айналады. Магма жер бетіне шығып немесе жер қойнауында суынып тау жынысына айналады, оны магмалық тау жынысы деп атайды.

Нәтиже: Шөгінді тау жыныстарының бір-бірінен ерекшеліктерін анықтайды.
№: 5
Ойлаудың жіктелуі( Б. Блум бойынша )Баға: Жинақтау
Мақсаты: Ой шақыру
Түрткі: Оқушылар сабақ соңында Шөгінді тау жыныстары мен химиялық жыныстардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтайды.
Нәтиже: Білімдерін жинақтайды, сараптайды.
№: 6
Ойлаудың жіктелуі( Б. Блум бойынша )Баға: Қорытынды
Мақсаты: Проблемалық сұрақ. Пайдалы қазбалардың адам өміріне пайдасы мен зияны
Түрткі: Оқушылар проблемалық сұрақтарды шешу арқылы жаңа сабақты қорытындылайды. .
Нәтиже:

Ы. Алтынсарин атындағы жалпы білім беретін орта мектебі

6 сынып

Пән мұғалімі: Атамбаев Н. Т

2015 - 2016 оқу жылы


Ұқсас жұмыстар
Тау жыныстары
Тірек - сызбаларын сабақта пайдалану
Топырақ жайлы ақпарат
Табиғат құбылысына жатпайтын нәрсені тап
Сабақтың дамытушылығы
Қазақтың ұлттық ою түрімен құрлық суын бейнелеу
Тест жұмыстары ( 3-сынып )
Жүзден жүйрік, мыңнан тұлпар Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін, белсенділігін арттыру
Литосфераның заттық құрамы.Тау жыныстары және пайдалы қазбалар
Елтаңбаның авторлары кім
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz