Жер қыртысын түзетін тау жыныстары

Сабақтың тақырыбы: Жер қыртысын түзетін тау жыныстары
Мақсаты:Оқушыларға шөгінді тау жыныстары туралы түсінік қалыптастыру.
Олардың таралу аймақтарын түсіндіру.Өз бетінше іздеп табуына бағыт – бағдар
беру.
Үй тапсырмасын сұрауЖердің ішкі құрлысы тақырыбына сұрақ-жауап
алу,дәптермен жұмыс.
Жаңа сабақ: Жер қыртысын түзетін тау жыныстары
Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгеру
Сабақтың әдіс-тәсілдері: СТО стратегиялары,сұрақ-жауап
Сабаққа пайдалану: стикерлер,оқулық,компьютер,интерактивті тақта,плакаттар.

|№ |Ойлаудың |Мақсаты |Түрткі |Нәтиже |
| |жіктелуі | | | |
| |( Б.Блум бойынша| | | |
| |) | | | |
| |Баға | | | |
|1 |Білу |Шөгінді тау |. |Сұрақ-жауап |
| | |жыныстары деп |Жер қыртысы түгелдей дерлік |арқылы |
| | |нені атайды?. |тау жыныстарынан |түсінік беру.|
| | | |тұрады:бор,кәдімгі тас | |
| | | |көмір,гранит. | |
| | | |Тау жыныстары тығыз және майда| |
| | | |болып екіге бөлінеді | |
|2 |Түсіну |Пайдалы қазбалар| Пайдалы қазбалар дегеніміз |Ойын |
| | |түріне |- Минералдар мен олардың |жеткізеді,түс|
| | |тоқталыңдар. |қосылыстарының жер |інігі |
| | |Тұрмыста |қыртысындағы табиғи жолмен |кеңейеді,ажыр|
| | |қолданылуын |шоғырланған, өндіруге тиімді |ата біледі. |
| | |түсіндіріңдер |мөлшері. | |
| | | |Еліміз Вольфрам қорынан әлемде| |
| | | |1 орын, хромит пен фосфор | |
| | | |кенінен 2 орынға, марганец | |
| | | |кені бойынша 3 орынға, | |
| | | |қорғасын мен молибденнен 4 | |
| | | |орынға, темір қорынан 8 орын, | |
| | | |алтын қоры бойынша 6 орынға | |
| | | |ие. | |
| | | |Пайдалы қазбалар жанатын, | |
| | | |рудалы және рудасыз болып | |
| | | |бөлінеді | |
| | | |Өзіміз күнделікті сыныпта | |
| | | |қолданып жүрген бор, отын | |
| | | |қылып жағып жүрген тас көмірді| |
| | | |айтуымызға болады. | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|3 |Қолдану |Мәтінмен, |Оқушылар дүние жүзінің |Теорияны |
| | |картамен жұмыс |физикалық картасынан аталған |тәжірибеде |
| | |жасау |пайдалы қазбаларды көрсетеді |үйлестіре |
| | |Мына пайдалы | |алады |
| | |қазбалар кен | | |
| | |орындарын | | |
| | |картадан көрсет | | |
| | |: | | |
| | |Көмір | | |
| | |Темір | | |
| | |Алюминий | | |
| | |Хром | | |
|4 |Талдау | Шөгінді тау |Өзендер сарқырап аға отырып |Шөгінді тау |
| | |жыныстары қалай |өзімен бірге тас,құм,саз |жыныстарының |
| | |пайда болады? |өсімдіктер мен жануарлар |бір-бірінен |
| | |Магмалық тау |қалдықтарын ағызып теңіздерге |ерекшеліктері|
| | |жынысы қалай |жеткізеді.Олар мұхиттар мен |н анықтайды. |
| | |пайда болады? |теңіздерге тұнады.Ұзақ жылдар | |
| | | |бойы түрлі тұңбалардың қалың | |
| | | |қабаты жинақталады.Уақыт өте | |
| | | |келе олар тығыздалып,шөгінді | |
| | | |тау жыныстарына айналады. | |
| | | |Жердің терең қойнауында | |
| | | |температура өте жоғары,зор | |
| | | |қысым әсерінен барлық заттар | |
| | | |балқып магмаға айналады.Магма | |
| | | |жер бетіне шығып немесе жер | |
| | | |қойнауында суынып тау жынысына| |
| | | |айналады,оны магмалық тау | |
| | | |жынысы деп атайды. | |
|5 |Жинақтау | |Оқушылар сабақ соңында Шөгінді|Білімдерін |
| | |Ой шақыру |тау жыныстары мен химиялық |жинақтайды,са|
| | | |жыныстардың ұқсастықтары мен |раптайды. |
| | | |айырмашылықтарын анықтайды. | |
|6 |Қорытынды |Проблемалық |Оқушылар проблемалық | |
| | |сұрақ.Пайдалы |сұрақтарды шешу арқылы жаңа | |
| | |қазбалардың адам|сабақты қорытындылайды.. | |
| | |өміріне пайдасы | | |
| | |мен зияны | | |

Ы.Алтынсарин атындағы жалпы білім беретін орта мектебі

[pic]
6 сынып

Пән мұғалімі: Атамбаев Н.Т

2015 – 2016 оқу жылы

Ұқсас жұмыстар
Тау жыныстары
Тірек - сызбаларын сабақта пайдалану
Топырақ жайлы ақпарат
Табиғат құбылысына жатпайтын нәрсені тап
Сабақтың дамытушылығы
Қазақтың ұлттық ою түрімен құрлық суын бейнелеу
Тест жұмыстары ( 3-сынып )
Жүзден жүйрік, мыңнан тұлпар Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін, белсенділігін арттыру
Литосфераның заттық құрамы.Тау жыныстары және пайдалы қазбалар
Елтаңбаның авторлары кім
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz