Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жер қыртысын түзетін тау жыныстары
Сабақтың тақырыбы: Жер қыртысын түзетін тау жыныстары
Мақсаты:Оқушыларға шөгінді тау жыныстары туралы түсінік қалыптастыру.
Олардың таралу аймақтарын түсіндіру.Өз бетінше іздеп табуына бағыт – бағдар
беру.
Үй тапсырмасын сұрауЖердің ішкі құрлысы тақырыбына сұрақ-жауап
алу,дәптермен жұмыс.
Жаңа сабақ: Жер қыртысын түзетін тау жыныстары
Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгеру
Сабақтың әдіс-тәсілдері: СТО стратегиялары,сұрақ-жауап
Сабаққа пайдалану: стикерлер,оқулық,компьютер,интерактивті тақта,плакаттар.
|№ |Ойлаудың |Мақсаты |Түрткі |Нәтиже |
| |жіктелуі | | | |
| |( Б.Блум бойынша| | | |
| |) | | | |
| |Баға | | | |
|1 |Білу |Шөгінді тау |. |Сұрақ-жауап |
| | |жыныстары деп |Жер қыртысы түгелдей дерлік |арқылы |
| | |нені атайды?. |тау жыныстарынан |түсінік беру.|
| | | |тұрады:бор,кәдімгі тас | |
| | | |көмір,гранит. | |
| | | |Тау жыныстары тығыз және майда| |
| | | |болып екіге бөлінеді | |
|2 |Түсіну |Пайдалы қазбалар| Пайдалы қазбалар дегеніміз |Ойын |
| | |түріне |- Минералдар мен олардың |жеткізеді,түс|
| | |тоқталыңдар. |қосылыстарының жер |інігі |
| | |Тұрмыста |қыртысындағы табиғи жолмен |кеңейеді,ажыр|
| | |қолданылуын |шоғырланған, өндіруге тиімді |ата біледі. |
| | |түсіндіріңдер |мөлшері. | |
| | | |Еліміз Вольфрам қорынан әлемде| |
| | | |1 орын, хромит пен фосфор | |
| | | |кенінен 2 орынға, марганец | |
| | | |кені бойынша 3 орынға, | |
| | | |қорғасын мен молибденнен 4 | |
| | | |орынға, темір қорынан 8 орын, | |
| | | |алтын қоры бойынша 6 орынға | |
| | | |ие. | |
| | | |Пайдалы қазбалар жанатын, | |
| | | |рудалы және рудасыз болып | |
| | | |бөлінеді | |
| | | |Өзіміз күнделікті сыныпта | |
| | | |қолданып жүрген бор, отын | |
| | | |қылып жағып жүрген тас көмірді| |
| | | |айтуымызға болады. | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|3 |Қолдану |Мәтінмен, |Оқушылар дүние жүзінің |Теорияны |
| | |картамен жұмыс |физикалық картасынан аталған |тәжірибеде |
| | |жасау |пайдалы қазбаларды көрсетеді |үйлестіре |
| | |Мына пайдалы | |алады |
| | |қазбалар кен | | |
| | |орындарын | | |
| | |картадан көрсет | | |
| | |: | | |
| | |Көмір | | |
| | |Темір | | |
| | |Алюминий | | |
| | |Хром | | |
|4 |Талдау | Шөгінді тау |Өзендер сарқырап аға отырып |Шөгінді тау |
| | |жыныстары қалай |өзімен бірге тас,құм,саз |жыныстарының |
| | |пайда болады? |өсімдіктер мен жануарлар |бір-бірінен |
| | |Магмалық тау |қалдықтарын ағызып теңіздерге |ерекшеліктері|
| | |жынысы қалай |жеткізеді.Олар мұхиттар мен |н анықтайды. |
| | |пайда болады? |теңіздерге тұнады.Ұзақ жылдар | |
| | | |бойы түрлі тұңбалардың қалың | |
| | | |қабаты жинақталады.Уақыт өте | |
| | | |келе олар тығыздалып,шөгінді | |
| | | |тау жыныстарына айналады. | |
| | | |Жердің терең қойнауында | |
| | | |температура өте жоғары,зор | |
| | | |қысым әсерінен барлық заттар | |
| | | |балқып магмаға айналады.Магма | |
| | | |жер бетіне шығып немесе жер | |
| | | |қойнауында суынып тау жынысына| |
| | | |айналады,оны магмалық тау | |
| | | |жынысы деп атайды. | |
|5 |Жинақтау | |Оқушылар сабақ соңында Шөгінді|Білімдерін |
| | |Ой шақыру |тау жыныстары мен химиялық |жинақтайды,са|
| | | |жыныстардың ұқсастықтары мен |раптайды. |
| | | |айырмашылықтарын анықтайды. | |
|6 |Қорытынды |Проблемалық |Оқушылар проблемалық | |
| | |сұрақ.Пайдалы |сұрақтарды шешу арқылы жаңа | |
| | |қазбалардың адам|сабақты қорытындылайды.. | |
| | |өміріне пайдасы | | |
| | |мен зияны | | |
Ы.Алтынсарин атындағы жалпы білім беретін орта мектебі
[pic]
6 сынып
Пән мұғалімі: Атамбаев Н.Т
2015 – 2016 оқу жылы
Мақсаты:Оқушыларға шөгінді тау жыныстары туралы түсінік қалыптастыру.
Олардың таралу аймақтарын түсіндіру.Өз бетінше іздеп табуына бағыт – бағдар
беру.
Үй тапсырмасын сұрауЖердің ішкі құрлысы тақырыбына сұрақ-жауап
алу,дәптермен жұмыс.
Жаңа сабақ: Жер қыртысын түзетін тау жыныстары
Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгеру
Сабақтың әдіс-тәсілдері: СТО стратегиялары,сұрақ-жауап
Сабаққа пайдалану: стикерлер,оқулық,компьютер,интерактивті тақта,плакаттар.
|№ |Ойлаудың |Мақсаты |Түрткі |Нәтиже |
| |жіктелуі | | | |
| |( Б.Блум бойынша| | | |
| |) | | | |
| |Баға | | | |
|1 |Білу |Шөгінді тау |. |Сұрақ-жауап |
| | |жыныстары деп |Жер қыртысы түгелдей дерлік |арқылы |
| | |нені атайды?. |тау жыныстарынан |түсінік беру.|
| | | |тұрады:бор,кәдімгі тас | |
| | | |көмір,гранит. | |
| | | |Тау жыныстары тығыз және майда| |
| | | |болып екіге бөлінеді | |
|2 |Түсіну |Пайдалы қазбалар| Пайдалы қазбалар дегеніміз |Ойын |
| | |түріне |- Минералдар мен олардың |жеткізеді,түс|
| | |тоқталыңдар. |қосылыстарының жер |інігі |
| | |Тұрмыста |қыртысындағы табиғи жолмен |кеңейеді,ажыр|
| | |қолданылуын |шоғырланған, өндіруге тиімді |ата біледі. |
| | |түсіндіріңдер |мөлшері. | |
| | | |Еліміз Вольфрам қорынан әлемде| |
| | | |1 орын, хромит пен фосфор | |
| | | |кенінен 2 орынға, марганец | |
| | | |кені бойынша 3 орынға, | |
| | | |қорғасын мен молибденнен 4 | |
| | | |орынға, темір қорынан 8 орын, | |
| | | |алтын қоры бойынша 6 орынға | |
| | | |ие. | |
| | | |Пайдалы қазбалар жанатын, | |
| | | |рудалы және рудасыз болып | |
| | | |бөлінеді | |
| | | |Өзіміз күнделікті сыныпта | |
| | | |қолданып жүрген бор, отын | |
| | | |қылып жағып жүрген тас көмірді| |
| | | |айтуымызға болады. | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|3 |Қолдану |Мәтінмен, |Оқушылар дүние жүзінің |Теорияны |
| | |картамен жұмыс |физикалық картасынан аталған |тәжірибеде |
| | |жасау |пайдалы қазбаларды көрсетеді |үйлестіре |
| | |Мына пайдалы | |алады |
| | |қазбалар кен | | |
| | |орындарын | | |
| | |картадан көрсет | | |
| | |: | | |
| | |Көмір | | |
| | |Темір | | |
| | |Алюминий | | |
| | |Хром | | |
|4 |Талдау | Шөгінді тау |Өзендер сарқырап аға отырып |Шөгінді тау |
| | |жыныстары қалай |өзімен бірге тас,құм,саз |жыныстарының |
| | |пайда болады? |өсімдіктер мен жануарлар |бір-бірінен |
| | |Магмалық тау |қалдықтарын ағызып теңіздерге |ерекшеліктері|
| | |жынысы қалай |жеткізеді.Олар мұхиттар мен |н анықтайды. |
| | |пайда болады? |теңіздерге тұнады.Ұзақ жылдар | |
| | | |бойы түрлі тұңбалардың қалың | |
| | | |қабаты жинақталады.Уақыт өте | |
| | | |келе олар тығыздалып,шөгінді | |
| | | |тау жыныстарына айналады. | |
| | | |Жердің терең қойнауында | |
| | | |температура өте жоғары,зор | |
| | | |қысым әсерінен барлық заттар | |
| | | |балқып магмаға айналады.Магма | |
| | | |жер бетіне шығып немесе жер | |
| | | |қойнауында суынып тау жынысына| |
| | | |айналады,оны магмалық тау | |
| | | |жынысы деп атайды. | |
|5 |Жинақтау | |Оқушылар сабақ соңында Шөгінді|Білімдерін |
| | |Ой шақыру |тау жыныстары мен химиялық |жинақтайды,са|
| | | |жыныстардың ұқсастықтары мен |раптайды. |
| | | |айырмашылықтарын анықтайды. | |
|6 |Қорытынды |Проблемалық |Оқушылар проблемалық | |
| | |сұрақ.Пайдалы |сұрақтарды шешу арқылы жаңа | |
| | |қазбалардың адам|сабақты қорытындылайды.. | |
| | |өміріне пайдасы | | |
| | |мен зияны | | |
Ы.Алтынсарин атындағы жалпы білім беретін орта мектебі
[pic]
6 сынып
Пән мұғалімі: Атамбаев Н.Т
2015 – 2016 оқу жылы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz