Сабақ жоспары :: Биология
Файл қосу
Тіршілік үшін күрес. Түрішілік күрес. Түраралық күрес
Жаңаөзен қаласы
№14 орта мектеп
Мектепішілік ашық сабақ
Тақырыбы: «Тіршілік үшін күрес. Түрішілік күрес.
Түраралық күрес»
Сыныбы: 9 «А»
08.02.2016ж
Биология пәні мұғалімі:Жолдасбаева Зауре
Маңғыстау облысы
Жаңаөзен қаласы
Теңге ауылы
№14орта мектеп
Биология пәні мұғалімі
Жолдасбаева Зауре Конакбаевна
|Сыныбы:9 |Пәні:Биология | Мерзімі:08.02.2016-9а |
| |Сабақ №41 | |
|Сабақтың |Тіршілік үшін күрес. Түрішілік күрес. Түраралық күрес. |
|тақырыбы: | |
|Жалпы мақсаты |Тіршілік үшін күрес, түрішілік күрес, түраралық күрес пен |
| |сұрыптаудың тиімділігі туралы үйренеді. |
|Сілтеме: |Мұғалімдерге арналған нұсқаулық |
| |Биология оқыту әдістемесі. 9 сынып |
| |3.9 - сыныпқа арналған биология оқулығы М.Қ.Гильманов, |
| |А.Р.Соловьева, Л.Ү.Әбшенова |
| |4.Биология пәні бойынша дидактикалық материалдар |
|Оқушылар үшін |1.Тіршілік үшін күрес, түрішілік күрес, түраралық күрес пен |
|оқу нәтижелері: |сұрыптаудың тиімділігі туралы біледі. |
| |2.Еркін сөйлеуге дағдыланады. |
| |3.Топтық жұмысқа төселеді. |
| |4.Диалогтік сөйлеу мәнері жақсарады. |
| |5.Шапшаңдыққа бейімделеді. |
|Негізгі идеялар |Тіршілік үшін күрес, түрішілік күрес, түраралық күрес пен |
| |сұрыптау. |
|Сабақта |Бейнежазба, плакат, фламастер,түрлі-түсті қағаздар. |
|қолданылатын | |
|ресурстар: | |
|Оқыту әдістері: |«Миға шабуыл» әдісі |1.Топтық жұмыс |
| |«Аялдама» әдісі |2.Жұптық жұмыс |
| |«Домино» әдісі, |3.Жеке жұмыс |
| |«Қаламсап» әдісі. | |
|Дерек көздері |Тіршілік үшін күрес. Түрішілік күрес. Түраралық күрес. |
| |Сұрыптаудың тиімділігі тақырыбында берілген материалдар. Биология|
| |жұмыс дәптері. Оқушы анықтамалығы . Интернет материалдары |
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
|I.Оқушыларға |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|психологиялық | | |
|ахуал туғызу. | | |
|(3 мин) | | |
| |Тренинг: Жақсы тілек |Оқушы гүлді алып қасындағы |
| |Мұғалім қолындағы гүлді бір |оқушының жақсы мінезін айтып |
| |жақсы қасиетін айтып оқушыға |оған табыстайды. Тренинг |
| |береді. |осылайша жалғасады. |
| |Құрастыру арқылы топқа бөледі. | Топ басшысын сайлайды. Топ |
| |Бағалау бетшесін топ басшыларға |басшылары топ оқушыларының |
| |таратады. |бағаларын бағалау бетшесіне |
| | |белгілейді. |
|II.Үй |«Миға шабуыл» әдісі |Кез келген оқушы сұрақтарға |
|тапсырмасын |1.Эволюциядағы табиғи |жауап береді. |
|сұрау (7 мин) |сұрыпталудың рөлі неде? | |
| |2.Ч.Дарвин неге табиғи | |
| |сұрыпталуды эволюциялық фактор | |
| |деп есептеді? Сен Дарвинмен | |
| |келісесің бе? | |
| |3.Тұқым қуалау және | |
| |модификациялық өзгергіштіктің | |
| |арасында қандай айырмашылық бар?| |
| |4.Солардың қайсысы эволюцияда ең| |
| |аз рөл атқаратын болды? | |
| |5.Табиғи сұрыпталу мен тұқым | |
| |қуалау өзгергіштіктегі өзара | |
| |қалай байланысты?Мысал | |
| |келтіріңдер№ | |
| |6.Табиғи | |
| |сұрыпталу,өзгергіштіктің | |
| |нәтижесі неде? | |
|III.Жаңа тақырып|«Аялдама» әдісі |1.Түрішілік күрес |
| |[pic] |2.Түраралық күрес |
|(20 мин) | |3.Абиоздық факторлар мен күрес. |
| | | |
| | |Топтарға 2 мин уақыт беріледі |
| | |осы уақыт ішінде топтар |
| | |тақырыпты қорғайды. |
| | Сергіту сәті: |Жұмбақтар шешіп жарысады. |
|IV.Қорытынды |«Домино» әдісі |Қиылған қағаздарға оқушылар |
|лау (5 мин) | |сұрақ-жауап жазады да |
| | |дұрыс,бұрыстығына көз жеткізеді.|
|V.Үйге тапсырма |Мәтінді оқып, тест құрастыру |Үй тапсырмасын белгілеп алады |
|беру (2мин) | | |
|VI.Бағалау |Формативті, суммативті, |Өзін-өзі бағалау, топ басшысының|
|(5 мин) |критериалды бағалау. |бағалауы, бағалау парағына |
| | |бағаларды түсіріп отырады. |
|VII.Рефлексия |«Қаламсап» әдісі. |Ортаға оқушылар қаламдарын |
|(3 мин) |[pic] |қояды, мұғалім топтан қалам алып|
| | |қалам иесіне сабақта ұнаған, |
| | |ұнамаған, |
| | |білгісі келген заттарды сұрайды.|
[pic]
№14 орта мектеп
Мектепішілік ашық сабақ
Тақырыбы: «Тіршілік үшін күрес. Түрішілік күрес.
Түраралық күрес»
Сыныбы: 9 «А»
08.02.2016ж
Биология пәні мұғалімі:Жолдасбаева Зауре
Маңғыстау облысы
Жаңаөзен қаласы
Теңге ауылы
№14орта мектеп
Биология пәні мұғалімі
Жолдасбаева Зауре Конакбаевна
|Сыныбы:9 |Пәні:Биология | Мерзімі:08.02.2016-9а |
| |Сабақ №41 | |
|Сабақтың |Тіршілік үшін күрес. Түрішілік күрес. Түраралық күрес. |
|тақырыбы: | |
|Жалпы мақсаты |Тіршілік үшін күрес, түрішілік күрес, түраралық күрес пен |
| |сұрыптаудың тиімділігі туралы үйренеді. |
|Сілтеме: |Мұғалімдерге арналған нұсқаулық |
| |Биология оқыту әдістемесі. 9 сынып |
| |3.9 - сыныпқа арналған биология оқулығы М.Қ.Гильманов, |
| |А.Р.Соловьева, Л.Ү.Әбшенова |
| |4.Биология пәні бойынша дидактикалық материалдар |
|Оқушылар үшін |1.Тіршілік үшін күрес, түрішілік күрес, түраралық күрес пен |
|оқу нәтижелері: |сұрыптаудың тиімділігі туралы біледі. |
| |2.Еркін сөйлеуге дағдыланады. |
| |3.Топтық жұмысқа төселеді. |
| |4.Диалогтік сөйлеу мәнері жақсарады. |
| |5.Шапшаңдыққа бейімделеді. |
|Негізгі идеялар |Тіршілік үшін күрес, түрішілік күрес, түраралық күрес пен |
| |сұрыптау. |
|Сабақта |Бейнежазба, плакат, фламастер,түрлі-түсті қағаздар. |
|қолданылатын | |
|ресурстар: | |
|Оқыту әдістері: |«Миға шабуыл» әдісі |1.Топтық жұмыс |
| |«Аялдама» әдісі |2.Жұптық жұмыс |
| |«Домино» әдісі, |3.Жеке жұмыс |
| |«Қаламсап» әдісі. | |
|Дерек көздері |Тіршілік үшін күрес. Түрішілік күрес. Түраралық күрес. |
| |Сұрыптаудың тиімділігі тақырыбында берілген материалдар. Биология|
| |жұмыс дәптері. Оқушы анықтамалығы . Интернет материалдары |
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
|I.Оқушыларға |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|психологиялық | | |
|ахуал туғызу. | | |
|(3 мин) | | |
| |Тренинг: Жақсы тілек |Оқушы гүлді алып қасындағы |
| |Мұғалім қолындағы гүлді бір |оқушының жақсы мінезін айтып |
| |жақсы қасиетін айтып оқушыға |оған табыстайды. Тренинг |
| |береді. |осылайша жалғасады. |
| |Құрастыру арқылы топқа бөледі. | Топ басшысын сайлайды. Топ |
| |Бағалау бетшесін топ басшыларға |басшылары топ оқушыларының |
| |таратады. |бағаларын бағалау бетшесіне |
| | |белгілейді. |
|II.Үй |«Миға шабуыл» әдісі |Кез келген оқушы сұрақтарға |
|тапсырмасын |1.Эволюциядағы табиғи |жауап береді. |
|сұрау (7 мин) |сұрыпталудың рөлі неде? | |
| |2.Ч.Дарвин неге табиғи | |
| |сұрыпталуды эволюциялық фактор | |
| |деп есептеді? Сен Дарвинмен | |
| |келісесің бе? | |
| |3.Тұқым қуалау және | |
| |модификациялық өзгергіштіктің | |
| |арасында қандай айырмашылық бар?| |
| |4.Солардың қайсысы эволюцияда ең| |
| |аз рөл атқаратын болды? | |
| |5.Табиғи сұрыпталу мен тұқым | |
| |қуалау өзгергіштіктегі өзара | |
| |қалай байланысты?Мысал | |
| |келтіріңдер№ | |
| |6.Табиғи | |
| |сұрыпталу,өзгергіштіктің | |
| |нәтижесі неде? | |
|III.Жаңа тақырып|«Аялдама» әдісі |1.Түрішілік күрес |
| |[pic] |2.Түраралық күрес |
|(20 мин) | |3.Абиоздық факторлар мен күрес. |
| | | |
| | |Топтарға 2 мин уақыт беріледі |
| | |осы уақыт ішінде топтар |
| | |тақырыпты қорғайды. |
| | Сергіту сәті: |Жұмбақтар шешіп жарысады. |
|IV.Қорытынды |«Домино» әдісі |Қиылған қағаздарға оқушылар |
|лау (5 мин) | |сұрақ-жауап жазады да |
| | |дұрыс,бұрыстығына көз жеткізеді.|
|V.Үйге тапсырма |Мәтінді оқып, тест құрастыру |Үй тапсырмасын белгілеп алады |
|беру (2мин) | | |
|VI.Бағалау |Формативті, суммативті, |Өзін-өзі бағалау, топ басшысының|
|(5 мин) |критериалды бағалау. |бағалауы, бағалау парағына |
| | |бағаларды түсіріп отырады. |
|VII.Рефлексия |«Қаламсап» әдісі. |Ортаға оқушылар қаламдарын |
|(3 мин) |[pic] |қояды, мұғалім топтан қалам алып|
| | |қалам иесіне сабақта ұнаған, |
| | |ұнамаған, |
| | |білгісі келген заттарды сұрайды.|
[pic]
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz