Тіршілік үшін күрес. Түрішілік күрес. Түраралық күрес

Жаңаөзен қаласы

№14 орта мектеп

Мектепішілік ашық сабақ

Тақырыбы: «Тіршілік үшін күрес. Түрішілік күрес.

Түраралық күрес»

Сыныбы: 9 «А»

08. 02. 2016ж

Биология пәні мұғалімі:Жолдасбаева Зауре

Маңғыстау облысы

Жаңаөзен қаласы

Теңге ауылы

№14орта мектеп

Биология пәні мұғалімі

Жолдасбаева Зауре Конакбаевна

Сыныбы:9
Пәні:Биология Сабақ №41
Мерзімі:08. 02. 2016-9а
Сыныбы:9: Сабақтың тақырыбы:
Пәні:Биология Сабақ №41: Тіршілік үшін күрес. Түрішілік күрес. Түраралық күрес.
Сыныбы:9: Жалпы мақсаты
Пәні:Биология Сабақ №41: Тіршілік үшін күрес, түрішілік күрес, түраралық күрес пен сұрыптаудың тиімділігі туралы үйренеді.
Сыныбы:9: Сілтеме :
Пәні:Биология Сабақ №41:
  1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық
  2. Биология оқыту әдістемесі. 9 сынып

3. 9 - сыныпқа арналған биология оқулығы М. Қ. Гильманов, А. Р. Соловьева, Л. Ү. Әбшенова

4. Биология пәні бойынша дидактикалық материалдар

Сыныбы:9: Оқушылар үшін оқу нәтижелері:
Пәні:Биология Сабақ №41:

1. Тіршілік үшін күрес, түрішілік күрес, түраралық күрес пен сұрыптаудың тиімділігі туралы біледі.

2. Еркін сөйлеуге дағдыланады.

3. Топтық жұмысқа төселеді.

4. Диалогтік сөйлеу мәнері жақсарады.

5. Шапшаңдыққа бейімделеді.

Сыныбы:9: Негізгі идеялар
Пәні:Биология Сабақ №41: Тіршілік үшін күрес, түрішілік күрес, түраралық күрес пен сұрыптау.
Сыныбы:9: Сабақта қолданылатын ресурстар:
Пәні:Биология Сабақ №41: Бейнежазба, плакат, фламастер, түрлі-түсті қағаздар.
Сыныбы:9: Оқыту әдістері:
Пәні:Биология Сабақ №41:

«Миға шабуыл» әдісі

«Аялдама» әдісі

«Домино» әдісі,

«Қаламсап» әдісі.

Мерзімі:08. 02. 2016-9а:

1. Топтық жұмыс

2. Жұптық жұмыс

3. Жеке жұмыс

Сыныбы:9: Дерек көздері
Пәні:Биология Сабақ №41: Тіршілік үшін күрес. Түрішілік күрес. Түраралық күрес. Сұрыптаудың тиімділігі тақырыбында берілген материалдар. Биология жұмыс дәптері. Оқушы анықтамалығы . Интернет материалдары

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті

I. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу.

(3 мин)

Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті

Тренинг: Жақсы тілек

Мұғалім қолындағы гүлді бір жақсы қасиетін айтып оқушыға береді.

Оқушы гүлді алып қасындағы оқушының жақсы мінезін айтып оған табыстайды. Тренинг осылайша жалғасады.
Құрастыру арқылы топқа бөледі. Бағалау бетшесін топ басшыларға таратады.
Топ басшысын сайлайды. Топ басшылары топ оқушыларының бағаларын бағалау бетшесіне белгілейді.
I. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу.(3 мин): II. Үй тапсырмасын сұрау (7 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті:

«Миға шабуыл» әдісі

1. Эволюциядағы табиғи сұрыпталудың рөлі неде?

2. Ч. Дарвин неге табиғи сұрыпталуды эволюциялық фактор деп есептеді? Сен Дарвинмен келісесің бе?

3. Тұқым қуалау және модификациялық өзгергіштіктің арасында қандай айырмашылық бар?

4. Солардың қайсысы эволюцияда ең аз рөл атқаратын болды?

5. Табиғи сұрыпталу мен тұқым қуалау өзгергіштіктегі өзара қалай байланысты?Мысал келтіріңдер№

6. Табиғи сұрыпталу, өзгергіштіктің нәтижесі неде?

Оқушының іс-әрекеті: Кез келген оқушы сұрақтарға жауап береді.
I. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу.(3 мин):

III. Жаңа тақырып

(20 мин)

Мұғалімнің іс-әрекеті:

«Аялдама» әдісі

Оқушының іс-әрекеті:

1. Түрішілік күрес

2. Түраралық күрес

3. Абиоздық факторлар мен күрес.

Топтарға 2 мин уақыт беріледі осы уақыт ішінде топтар тақырыпты қорғайды.

I. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу.(3 мин): Сергіту сәті:
Мұғалімнің іс-әрекеті: Жұмбақтар шешіп жарысады.
I. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу.(3 мин):

IV. Қорытынды

лау (5 мин)

Мұғалімнің іс-әрекеті: «Домино» әдісі
Оқушының іс-әрекеті: Қиылған қағаздарға оқушылар сұрақ-жауап жазады да дұрыс, бұрыстығына көз жеткізеді.
I. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу.(3 мин): V. Үйге тапсырма беру (2мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мәтінді оқып, тест құрастыру
Оқушының іс-әрекеті: Үй тапсырмасын белгілеп алады
I. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу.(3 мин):

VI. Бағалау

(5 мин)

Мұғалімнің іс-әрекеті: Формативті, суммативті, критериалды бағалау.
Оқушының іс-әрекеті: Өзін-өзі бағалау, топ басшысының бағалауы, бағалау парағына бағаларды түсіріп отырады.
I. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу.(3 мин):

VII. Рефлексия

(3 мин)

Мұғалімнің іс-әрекеті:

«Қаламсап» әдісі.

Оқушының іс-әрекеті:

Ортаға оқушылар қаламдарын қояды, мұғалім топтан қалам алып қалам иесіне сабақта ұнаған, ұнамаған,

білгісі келген заттарды сұрайды.


Ұқсас жұмыстар
Табиғи сұрыпталу-эволюцияның қозғаушы және бағыттаушы күші
Қолдан сұрыптау
Бейімделушілік - эволюция факторларының өзара әрекетінің нәтижесі
Тіршілік үшін күрес
Тест. 11 сынып. іі-іvтарауды қайталау
Жеті жүйрік
«тіршіліктің даму тарихы туралы ілім» тарауы бойынша қорытынды сабақ
Бейімделушілік – эволюция факторларының өзара әрекетінің нәтижесі туралы ақпарат
Табиғатым - тағдырым
Бірлік - түбі тірлік!
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz