Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Композиция және перспектива
Ә.Жангелдин атындағы орта мектеп
5-сыныпқа арналған
«Композиция және перспектива»
Бағдарламасы
Дайындаған: Тайсарин Р
Шалқар қаласы
Түсінік хат
Бағдарлама бейнелеу пәнін меңгерту үшін оқушылардың қабілеті және
қызығушылығы басты назарда болмақ. Балалардың қызығушылығын ояту үшін түрлі
әдіс -тәсілдерді сабақта пайдалану тиімді болып табылады. Сол арқылы
баланың пәнге деген ынтасы артады.
Композиция баланың ойлау арқылы бейнелеу қабілетін арттырады. Композиция –
композитор яғни ойдан шығару деген мағынаны білдіреді. Композиция қиялдан
туады, оқушының қиялын шыңдауға септігі зор.
«Перспектива» – бұл кеңістік деген мағынаны білдіреді. Композиция мен
перспектива қатар қолданылатын ұғым. Бұл екі ұғым ешқашан ажырамайды.
Перспектива – 3 деңгейлік көрсетілімді береді. 3 деңгейлік көрсетілімді
бейнелеу өнерінің кез келген жанрында пайдаланылады. Композиция және
перспектива заңдылығысыз ешқандай сурет салу мүмкін емес.
Бұл заңдылықты әуесқой жас суретшілерді қиялын шыңдауға, сұлулықты
көре білуге, көркем шығарма жазуға, өз шеберлігін жетілдіруге көмегі көп.
Оқу бағдарламасы негізінен 4,5,6 сынып оқушыларына арналған. Жалпы жыл
бойына 34 сағат жоспарланып отыр, аптасына 1 сағат.
5 сынып
|Р/С |Сабақтың тақырыбы | Сағат саны |Өтетін күні |
| | | | | | |
|Композиция және перспектива |
|1 |Композиция туралы жалпы |1 | | | |
| |түсінік | | | | |
|2 |Перспектива туралы жалпы |2 | | | |
| |түсінік | | | | |
|3 |Композиция заңдылықтары |1 | | | |
|4 |Перспектива заңдылықтары |2 | | | |
|Композиция және перспектива негіздері |
|5 |Нобай (эскиз) |2 | | | |
|6 |Иллюстрация (үйлестіру) |2 | | | |
|7 |Орналастыру (компановка) |2 | | | |
|8 |Кеңістікті көрсету |2 | | | |
|9 |3 деңгейлік шама |2 | | | |
|10 | Фон |2 | | | |
|11 |Түстік шешім |2 | | | |
|12 |Жарық- көлеңке |2 | | | |
|13 |Тондық қатынас |2 | | | |
|Композиция және перспектива теориясы |
|14 |Ойды жинақтау |2 | | | |
|15 |Тақырыпқа сәйкестендіру |2 | | | |
|16 |Кезеңдерге бөлу |2 | | | |
|17 |Заңдылықтардың сақталуын |2 | | | |
| |тексеру | | | | |
|18 |Жұмысты талдау |2 | | | |
Пайдаланған әдебиеттер:
1. Бейнелеу өнері және сызу журналы
2. Түстік спектр
3. Проекциялық сызба. Меңлібаев Алматы 2003 жыл
4. Бейнелеу өнерінің тарихы. Энцеклопедия
5. «Өнер» Болатбаев К
6. «Юнный художник» журналдары
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz