Калькулятор жады

Қысқа мерзімді жоспар

Сыныбы: 5 «Ә» Сабақты өту мерзімі: 11.04.2016 жыл
Сабақтың тақырыбы: Калькулятор жады
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға  сандық ақпараттарды өңдеуге арналған
калькулятор программасы батырмаларының қызметтерін таныстыру, калькулятор
жадымен жұмыс істеуді үйрету, алған білімдерін өмірде дұрыс қолдана білуге
бағыт беру;
Сабақтың типі: жаңа білімді меңгерту
Сабақ түрі: аралас сабақ
Пәнаралық байланыс: «Математика», «Информатика және ЕТ негіздері»,
«Геометрия», «Ағылшын тілі»
Табыс критерийлері:
❖ Калькуляторды іске қосу, түрлерін ажыра білу;
❖ Калькулятор батырмаларының қызметтерін білу, қолдана алу;
❖ Калькулятор жадымен жұмыс жасауды меңгеру;
❖ Теориялық білімді практикамен ұштастыру;
Күтілетін нәтиже:
Оқушылар калькулятор бағдарламасы туралы толық ақпарат алады,
батырмалардың атқаратын қызметтерін түсінеді, калькулятор жадымен жұмыс
жасай алады, санның пайызы мен кері мәнін есептеуді үйренеді.

Түйінді идеялар: Бірлескен топтық жұмыс - оқушылардың ынтымақтастығын
дамытудың, АКТ құралдарын қолдану - оқушылардың қызығушылығы мен
белсенділігін арттырудың қуатты құралы болып табылады.

Мұғалім іс - әрекетінің тәсілі:
✓ Сабақты ұйымдастыру, бағыт беру;
✓ Оқушыларды жаңа түсініктермен таныстыру;
✓ Жаңа тақырыпты түсіндіру мақсатында нақты мысалдар көрсету;
✓ Оқушыларға компьютерде тапсырмаларды өз бетімен орындап көруге
мүмкіндік беру. Өз бетімен орындауда нәтижелер оң болмаған
жағдайда, нұсқаулар беру;
✓ Сабақ барысында оқушыларға сұрақтар қоюға мүмкіндік беру;
Оқушыда дағды қалыптастыру:
✓ Жаңа тақырыпты игеру;
✓ Қажет болған жағдайда мұғалімнен көмек сұрау;
✓ Жаңа тақырыпты практикада қолдану мақсатында ұсынылған деңгейлік
тапсырмаларды өз бетімен орындау;
✓ Топтық жұмыстарға ат салысу;
✓ Жұптық, топтық диалог орната білу, сұрақтар қою және берілген
сұрақтарға жауап беру;
✓ Өзгелерге көмектесу, сабақта барынша белсенділік таныту;

Дереккөздер: «Информатика» 5-сынып оқулығы «Арман-ПВ» баспасы, 2013 ж;
www.google.kz сайты.

Қолданылатын әдіс-тәсілдер: ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, топқа
бөлу, сиқырлы таяқша, «Батырманы басасың, қандай істі ашасың?» суреттер
сөйлейді, «Алтын балық аулау» ойыны, дамыту сұрақтары, деңгейлік тапсырмалы
практикалық жұмыс, Т кестесі, қабырға газеті, «Жұбым қайды?», «Рубрика»
әдісі арқылы бағалау, кері байланыс «Жетістіктер сатысы».

Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер:
Әдістемелік көрнекіліктер:
1. Үлестірмелі материалдар
2. Слайд көрсетілімі
3. Тосын сұрақтар
4. Бағалау парақшасы
Техникалық құралдар:
1. Ноутбуктер
2. Интербелсенді тақта
3. Active Pen қаламсабы
4. А3 форматты қағазы
5. Маркерлер, стикерлер
6. Сиқырлы таяқша т.б.

|Жоспар мазмұны |Уақыт |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Күтілетін |
| |өлшемі | | |нәтижелер |
|Кіріспе. |3 мин |Сыныпқа ену, оқушыларды |Орындарынан тұрып |Оқушылардың |
|Ұйымдастыру | |жылы жүзбен қарсы алу, |сәлемдеседі. Кезекші |сабаққа деген |
|кезеңі. | |сәлемдесу, оқушыларды |сыныпта жоқ оқушылар |қызығушылық-тар|
|Психологиялық | |түгелдеу. |туралы мәлімет |ы артады. Оқушы|
|дайындық. | | |береді. |зейіні тақтаға |
|Бүгінгі сабаққа | | | |аударылады. |
|оқушылардың | | | |Өзін-өзі реттеу|
|қызығушылығын | | | |әрекеті іске |
|ояту. | | | |асады. Достық, |
|Ынтымақтас-тық | | | |ынтымақтас-қан |
|ортаны | | | |орта |
|қалыптастыру. | | | |қалыптасады. |
| | |Мұғалім оқушыларды тақтаға шығарып, бір-біріне | |
| | |қарама – қарсы тұрғызады. Оқушыларда өзіндік | |
| | |«Менін» оятады. Оқушылар көздерін жұмып, | |
| | |мұғалімнің сөздерін қайталайды. «Мен | |
| | |мектептемін, мен сабақта отырмын, менің | |
| | |көңіл-күйім жақсы, мен ақылдымын, терең білімге | |
| | |қол жеткізем, мұғалімді зейін қойып тыңдаймын, | |
| | |мен сабаққа дайынмын!». («Көктем» әуені ойнап | |
| | |тұрады). | |
| | |Оқушылар көзерін ашып, хормен тақтада ұсынылған | |
| | |өлең жолдарын айтады. | |
| | |Күлім қағып қолымды, | |
| | |Бір, екі, үш деп соғайын. | |
| | |Қарап тұрған көршіме, | |
| | |Қолымды мен бұлғайын. | |
| | |Жылы-жылы сөзбенен, | |
| | |Жүрегімді сыйлайын. | |
| | |Ыстық алақаныммен, | |
| | |Қолыңды бір қысайын. | |
|Қызығушылықты |2 мин |Жемістерге әр топ атының |Оқушылар жемістерді |Топтастыру |
|ояту. | |бас әрпін жазып, |таңдап, ондағы |арқылы ЖАДА |
|Топқа бөлу. | |оқушыларға таратады. |әріптер бойынша |орнайды, топтық|
|«Шатаспақ» әдісі| |Оқушыларды топтастырып, |топтасады. |жұмыстар |
| | |топ басшысын сайлатады. |І топ «Блокнот» |ұсынылады. |
| | |Рубрика әдісі арқылы |ІІ топ «Калькулятор» |Топтық ережеге |
| | |бағалау критерийлерімен |ІІІ топ «WordPad» |бағынады. |
| | |таныстырып өтеді. |Топ басшысын | |
| | | |сайлайды. Бағалау | |
| | | |парақшасымен | |
| | | |танысады. | |
|Үй тапсырмасын |6 мин |«Бақытты сәт» ойыны |Ойынға қатысады, үй |Үй тапсырмасы |
|сұрау. | |3-геймнен тұрады. Мұғалім|жұмысы бойынша |еске |
|«Бақытты сәт» | |әр гейм тапсырмаларын |білімдерін айтады, |түсіріледі, |
|ойыны | |кезекпен ұсынады. |толықтырады. |оқушы білімі |
| | | | |тексеріледі. |
|1-гейм. «Сиқырлы| |«Сиқырлы таяқша» ойыны |Таяқты алған оқушы |Үй тапсырмасы |
|таяқша». Жеке | |арқылы мұғалім бір |сұраққа жауап береді,|еске |
|жұмыс. | |оқушыға таяқты ұсына |таяқты келесі оқушыға|түсіріледі. |
| | |отырып, үй жұмысы бойынша|ұсынады. Осылайша | |
| | |сұрақ қояды. |жалғасады. | |
|2-гейм. | |Әр топқа түрлі тапсырма |Әр топ оқушылары |Оқушылардың |
|«Батырманы | |ұсынады. Тапсырмада |өздеріне берілген |өткен тақырып |
|басасың, Қандай | |калькулятор, блокнот |тапсырманы орындап, |бойынша алған |
|істі ашасың?» | |бағдарламаларының |топ басшы өз |білімдерін еске|
|Топтық жұмыс | |батырмалары көрсетілген. |жұмыстарын қорғайды. |түсіру, |
| | |[pic] | |қорытындылау |
|Үй жұмысын | |Оқушыларға интербелсенді |Балықтарды ұстау |Үлгерімі төмен |
|бекіту және | |тақта арқылы қозғалыстағы|арқылы шыққан |оқушыларды |
|бағалау. | |балықтарды ұсынады. |сұрақтарға жауап |сабаққа тарту, |
|3-гейм. «Алтын | |Олардың ішінен тек алтын |береді. |білімін |
|балық аулау» | |балықтарды ұстауды |Мұғаліммен бірлесе үй|бағалау. |
|ойыны. Үлгерімі | |тапсырады. Әр балықта |тапсырмасын | |
|төмен оқушымен | |белгілі сұрақ жасырылған.|қорытындылайды. | |
|жұмыс | | | | |
| | |Қорытынды сөз айтады, | | |
| | |сұрақтарға жауап берген | | |
| | |оқушыларды бағалайды. | | |
|Жаңа тақырыпқа |2 мин |Бір-бірімен жарысқан, |Ұсынылған жұмбақтың |Жаңа тақырып |
|кіріспе. Көпір. | |Төрт аю, бір арыстан |шешімін табады, |мағынасы |
|«Ойнайық та, | |Екі қой мен бір түлкі, |мұғалімді тыңдайды, |ашылады. |
|ойлайық» (дамыту| |Бәрі нешеу кім білді? |қойылған сұрақтарға | |
|сұрақтары) | |(сегіз) |жауап береді. | |
| | |Дүкеннен мен сабын алдым,| | |
| | |Және оның қабын алдым. | | |
| | |Екі дәптер, бір қарындаш,| | |
| | |Тіс ысқышты тағы алдым. | | |
| | |Есептеші сонда бәрі, | | |
| | |Қанша болды қолда бары | | |
| | |(алты) | | |
| | |Жұмбақты ұсына отырып, | | |
| | |адамның жады мен | | |
| | |калькулятор жадына | | |
| | |тоқталады. | | |
|Негізгі бөлім. |8 мин |Сабақтың тақырыбы мен |Мұғалімді тыңдайды, |Жаңа тақырып |
|Жаңа сабақ | |мақсатын айтады. |калькулятордың |бойынша түсінік|
| | |Интербелсенді тақта |қосымша |қалыптасады. |
| | |арқылы жаңа тақырыпты |батырмаларының |Теориялық білім|
| | |түсіндіреді. |қызметтерімен |беріледі. |
| | |Калькуляторды қолданып, |танысады. Қажет болса| |
| | |мысалдар көрсетеді. |мұғалімге сұрақтар | |
| | |MS (Memory Store) – |қояды. | |
| | |индикатордағы санды жадқа| | |
| | |жазады. | | |
| | |MR (Memory Recall) – | | |
| | |жадтағы санды индикаторға| | |
| | |шығарып жазады. | | |
| | |МС (Memory Clear) – жадты| | |
| | |тазартады. | | |
| | |М+ (Memory +) -жадтағы | | |
| | |санға индикатордағы санды| | |
| | |қосады. | | |
| | |М- (Memory -) -жадтағы | | |
| | |саннан индикатордағы | | |
| | |санды азайтады. | | |
| | |%-санның пайызын | | |
| | |есептейді. | | |
| | |ⱱ-квадрат түбірді | | |
| | |есептейді. | | |
| | |1/х-индикация өрісіндегі | | |
| | |санның кері мәнін | | |
| | |есептейді. | | |
| | |Калькулятор тарихына | | |
| | |тоқталады. | | |
|Дәптермен жұмыс |3 мин |Жаңа сабақ бойынша |Калькулытор |Дәптермен жұмыс|
| | |қажетті мәліметтерді |батырмаларының |іске асады. |
| | |дәптерге жаздырады. |қызметтерін дәптерге |Оқушылар жазу |
| | | |түсіреді. |арқылы |
| | | | |ақпаратты есте|
| | | | |сақтады. |
|Практикалық |8 мин |Деңгейлік тапсырмалар |Оқушылар |Теориялық |
|жұмыс. | |ұсынады. |тапсырмаларын алып, |білімдерін |
| | |Міндетті деңгей |компьютерде жұмыс |практикамен |
| | |1)756,87+849,03= |жасайды. |ұштастырады. |
| | |ж: 1605,9        | | |
| | |2)112* 67:16= ж:469 | | |
| | |3)79-8*(12-7)= ж:39 | | |
| | |4) 64-тің квадрат  | | |
| | |түбірін  табу.       | | |
| | | ж:8    | | |
| | |Лайықты деңгей | | |
| | |1)207+65-(54+32)*2= ж:100| | |
| | |2) 6*(45+5-21)+9= ж:183  | | |
| | |3)  16,8 : (3,080 + 1,12)| | |
| | |= ж:4 | | |
| | |4) √49*144 өрнегінің | | |
| | |мәні неге тең? ж: 84 | | |
| | |5) Сыныптағы 28 оқушының | | |
| | |75 %-ы спортпен | | |
| | |айналысуды ұнатады. | | |
| | |Сыныптағы оқушылардың | | |
| | |нешеуі спортпен | | |
| | |айналысуды ұнатады ? | | |
| | |28 * 75 %=             ж:| | |
| | |21 | | |
| | |Жоғары деңгей | | |
| | |1) (56 -34)+(45/5)= | | |
| | |ж:31 | | |
| | |2) ( 41* 134+ 11978) : ( | | |
| | |1211-899)= ж:56 | | |
| | |3) Мына сандардың квадрат| | |
| | |түбірін тап: | | |
| | |144= 529= | | |
| | |169 | | |
| | |ж: 12, 23, 13 | | |
| | |4) 140 кг шөп бар еді. Әр| | |
| | |сиырға 3 кг шөп бергенде,| | |
| | |20 кг шөп қалды.Сиырдың | | |
| | |санын есепте. ж: 40 | | |
| | |5) 25 санының кері мәнін | | |
| | |есепте. ж:0,04 | | |
| | |Шығармашылық деңгей | | |
| | |1)Дүкенде 3 күн бойы | | |
| | |42000 теңгеге тауар | | |
| | |сатылды. Бірінші күні – | | |
| | |22000 теңгеге, ал екінші | | |
| | |күні одан 2 есе аз | | |
| | |суммаға. Үшінші күні | | |
| | |қалған тауар сатылды. | | |
| | |Үшінші күні сатылған | | |
| | |тауардың суммасын | | |
| | |табыңыз.  | | |
| | |42000-(22000+(22000:2)) =| | |
| | |ж: 9000    | | |
|Қорытынды бөлім.| |Оқушыларға Т кестесін |Т-кестесін сызады. |Калькулятор-дың|
|Сабақты бекіту. | |ұсынады (1-топқа). |Кестенің оң бөлігіне |пайдасы мен |
|1-топқа: | |Кестенің бір жағына |калькулятордың адамға|зиянын |
|Т-кестесі. | |калькулятордың пайдасын, |пайдасын, сол |ажыратады, |
|Проблеммалық | |екінші жағына зиянын |бөлігіне зиянын |қолданылу |
|мәселені шешу. | |жазуды тапсырады. |жазып, қорғайды. |мақсатын |
| | | | |түсінеді. |
| | | | | |
| |5 мин | | | |
|2-топқа: Қабырға| |«Менің қиялымдағы |«Менің қиялымдағы |Оқушылардың |
|газеті. Болашақ | |калькулятор...» тақырыбы |калькулятор...» |сыни тұрғыдан |
|технигінің | |бойынша әр оқушының ойы |тақырыбы бойынша өз |ойлауы дамиды. |
|жұмысы «Менің | |біріктірілген топтық |ойларын ортаға | |
|қиялымдағы | |қабырға газетін жасауды |салады, сыни тұрғыдан| |
|калькулятор» | |тапсырады (2-топқа) |ойлана отырып, топтық| |
| | | |жұмыс жасайды. | |
|3-топқа: «Жұбым | |Оқушыларға жаңа тақырыпта|Батырмаларды өз |Оқушылардың |
|қайда?» | |өтілген калькулятор |қызметтерімен |жаңа тақырып |
|Тақырыптың | |батырмаларын ұсынады |сәйкестендіріп, |бойынша алған |
|түйіні. | |(3-топқа). |жұптарын сызықпен |білімдері |
| | | |біріктіреді. |тексеріледі. |
|Сабақты |1 мин |Жаңа сабақтың түйінін |Сұрақтар болса, |Сабақ |
|қорытындылау | |айтып өтеді. |мұғалімге қояды. |қорытындыла-над|
| | | | |ы. |
|Бағалау. Рубрика|3 мин |Топ басшысының бағалауына|Топ басшы бағалау |Оқушылар өзін |
|әдісі. | |сүйене отырып, оқушыларды|критерийлеріне сүйене|және бір-бірін |
| | |бағалайды. |отырып, топ |бағалауға |
| | | |мүшелерінің жиынтық |үйренеді. Әділ |
| | | |бағасын шығарады. |бағалауға |
| | | | |бейімделеді. |
|Үйге тапсырма |2 мин |Мазмұнды тапсырма: |Тапсырмаларды |Өз бетінше |
|беру. | |«Калькулятор жады» |белгілеп, күнделікке |ізденуге |
| | |тақырыбын оқу, түйінді |жазып алады. |бейімделу, |
| | |конспектілеу және жаттау.| |қосымша мәлімет|
| | |Ерекше тапсырма: | |алу. |
| | |Калькулятордың көмегімен | | |
| | |келесі жазбалардағы | | |
| | |амалдарды орындаймыз да, | | |
| | |оларды блокнот | | |
| | |редакторына жазамыз. | | |
| | |37 санының қызықты | | |
| | |қасиеті | | |
| | |37*3=111 | | |
| | |37*6=222 | | |
| | |37*9=333 | | |
| | |37*12=444 | | |
| | |37*27=999 | | |
| | |Шығармашылық іс - | | |
| | |болашаққа: математика | | |
| | |оқулығынан күрделі | | |
| | |есептер жинақтау, келесі | | |
| | |сабаққа дидактикалық | | |
| | |материалдар әзірлеу. | | |
|Рефлекция  |2 мин |Интербелсенді тақтада |Сабақты қаншалықты |Кері байланыс |
|Жетістіктер | |жетістіктер сатысын |дәрежеде |орнату арқылы |
|сатысы | |ұсынады. |түсінгендерін |оқушылардың |
| | | |стикерлерді қажетті |сабақты |
| | | |сөйлем жанына |қаншалықты |
| | | |жабыстыру арқылы |меңгергенін |
| | | |білдіреді. |білу, келесі |
| | | | |сабаққа жоспар |
| | | | |құру. |

Кері байланыс
Сабақтың сәтті өткен тұстары
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____
Сәтсіз өткен және келесіде өзгерту керек жағдайлар
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____

Тексерілді: __________

[pic]

Ұқсас жұмыстар
Калькулятордың түрлері
Калькулятор бағдарламасы
Операциялық жүйелер топтамасы
Білімді бекіту
Негізгі объектілері
Информатика әлемінде сайысы
Стандарттық бағдарламалар
"білім баспалдағы" интеллектуалды ойыны
Ақпаратты енгізу құрылғысы
Интернет тобына
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz