Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Калькулятор жады

Қысқа мерзімді жоспар

Сыныбы: 5 «Ә» Сабақты өту мерзімі: 11.04.2016 жыл
Сабақтың тақырыбы: Калькулятор жады
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға  сандық ақпараттарды өңдеуге арналған
калькулятор программасы батырмаларының қызметтерін таныстыру, калькулятор
жадымен жұмыс істеуді үйрету, алған білімдерін өмірде дұрыс қолдана білуге
бағыт беру;
Сабақтың типі: жаңа білімді меңгерту
Сабақ түрі: аралас сабақ
Пәнаралық байланыс: «Математика», «Информатика және ЕТ негіздері»,
«Геометрия», «Ағылшын тілі»
Табыс критерийлері:
❖ Калькуляторды іске қосу, түрлерін ажыра білу;
❖ Калькулятор батырмаларының қызметтерін білу, қолдана алу;
❖ Калькулятор жадымен жұмыс жасауды меңгеру;
❖ Теориялық білімді практикамен ұштастыру;
Күтілетін нәтиже:
Оқушылар калькулятор бағдарламасы туралы толық ақпарат алады,
батырмалардың атқаратын қызметтерін түсінеді, калькулятор жадымен жұмыс
жасай алады, санның пайызы мен кері мәнін есептеуді үйренеді.

Түйінді идеялар: Бірлескен топтық жұмыс - оқушылардың ынтымақтастығын
дамытудың, АКТ құралдарын қолдану - оқушылардың қызығушылығы мен
белсенділігін арттырудың қуатты құралы болып табылады.

Мұғалім іс - әрекетінің тәсілі:
✓ Сабақты ұйымдастыру, бағыт беру;
✓ Оқушыларды жаңа түсініктермен таныстыру;
✓ Жаңа тақырыпты түсіндіру мақсатында нақты мысалдар көрсету;
✓ Оқушыларға компьютерде тапсырмаларды өз бетімен орындап көруге
мүмкіндік беру. Өз бетімен орындауда нәтижелер оң болмаған
жағдайда, нұсқаулар беру;
✓ Сабақ барысында оқушыларға сұрақтар қоюға мүмкіндік беру;
Оқушыда дағды қалыптастыру:
✓ Жаңа тақырыпты игеру;
✓ Қажет болған жағдайда мұғалімнен көмек сұрау;
✓ Жаңа тақырыпты практикада қолдану мақсатында ұсынылған деңгейлік
тапсырмаларды өз бетімен орындау;
✓ Топтық жұмыстарға ат салысу;
✓ Жұптық, топтық диалог орната білу, сұрақтар қою және берілген
сұрақтарға жауап беру;
✓ Өзгелерге көмектесу, сабақта барынша белсенділік таныту;

Дереккөздер: «Информатика» 5-сынып оқулығы «Арман-ПВ» баспасы, 2013 ж;
www.google.kz сайты.

Қолданылатын әдіс-тәсілдер: ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, топқа
бөлу, сиқырлы таяқша, «Батырманы басасың, қандай істі ашасың?» суреттер
сөйлейді, «Алтын балық аулау» ойыны, дамыту сұрақтары, деңгейлік тапсырмалы
практикалық жұмыс, Т кестесі, қабырға газеті, «Жұбым қайды?», «Рубрика»
әдісі арқылы бағалау, кері байланыс «Жетістіктер сатысы».

Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер:
Әдістемелік көрнекіліктер:
1. Үлестірмелі материалдар
2. Слайд көрсетілімі
3. Тосын сұрақтар
4. Бағалау парақшасы
Техникалық құралдар:
1. Ноутбуктер
2. Интербелсенді тақта
3. Active Pen қаламсабы
4. А3 форматты қағазы
5. Маркерлер, стикерлер
6. Сиқырлы таяқша т.б.

|Жоспар мазмұны |Уақыт |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Күтілетін |
| |өлшемі | | |нәтижелер |
|Кіріспе. |3 мин |Сыныпқа ену, оқушыларды |Орындарынан тұрып |Оқушылардың |
|Ұйымдастыру | |жылы жүзбен қарсы алу, |сәлемдеседі. Кезекші |сабаққа деген |
|кезеңі. | |сәлемдесу, оқушыларды |сыныпта жоқ оқушылар |қызығушылық-тар|
|Психологиялық | |түгелдеу. |туралы мәлімет |ы артады. Оқушы|
|дайындық. | | |береді. |зейіні тақтаға |
|Бүгінгі сабаққа | | | |аударылады. |
|оқушылардың | | | |Өзін-өзі реттеу|
|қызығушылығын | | | |әрекеті іске |
|ояту. | | | |асады. Достық, |
|Ынтымақтас-тық | | | |ынтымақтас-қан |
|ортаны | | | |орта |
|қалыптастыру. | | | |қалыптасады. |
| | |Мұғалім оқушыларды тақтаға шығарып, бір-біріне | |
| | |қарама – қарсы тұрғызады. Оқушыларда өзіндік | |
| | |«Менін» оятады. Оқушылар көздерін жұмып, | |
| | |мұғалімнің сөздерін қайталайды. «Мен | |
| | |мектептемін, мен сабақта отырмын, менің | |
| | |көңіл-күйім жақсы, мен ақылдымын, терең білімге | |
| | |қол жеткізем, мұғалімді зейін қойып тыңдаймын, | |
| | |мен сабаққа дайынмын!». («Көктем» әуені ойнап | |
| | |тұрады). | |
| | |Оқушылар көзерін ашып, хормен тақтада ұсынылған | |
| | |өлең жолдарын айтады. | |
| | |Күлім қағып қолымды, | |
| | |Бір, екі, үш деп соғайын. | |
| | |Қарап тұрған көршіме, | |
| | |Қолымды мен бұлғайын. | |
| | |Жылы-жылы сөзбенен, | |
| | |Жүрегімді сыйлайын. | |
| | |Ыстық алақаныммен, | |
| | |Қолыңды бір қысайын. | |
|Қызығушылықты |2 мин |Жемістерге әр топ атының |Оқушылар жемістерді |Топтастыру |
|ояту. | |бас әрпін жазып, |таңдап, ондағы |арқылы ЖАДА |
|Топқа бөлу. | |оқушыларға таратады. |әріптер бойынша |орнайды, топтық|
|«Шатаспақ» әдісі| |Оқушыларды топтастырып, |топтасады. |жұмыстар |
| | |топ басшысын сайлатады. |І топ «Блокнот» |ұсынылады. |
| | |Рубрика әдісі арқылы |ІІ топ «Калькулятор» |Топтық ережеге |
| | |бағалау критерийлерімен |ІІІ топ «WordPad» |бағынады. |
| | |таныстырып өтеді. |Топ басшысын | |
| | | |сайлайды. Бағалау | |
| | | |парақшасымен | |
| | | |танысады. | |
|Үй тапсырмасын |6 мин |«Бақытты сәт» ойыны |Ойынға қатысады, үй |Үй тапсырмасы |
|сұрау. | |3-геймнен тұрады. Мұғалім|жұмысы бойынша |еске |
|«Бақытты сәт» | |әр гейм тапсырмаларын |білімдерін айтады, |түсіріледі, |
|ойыны | |кезекпен ұсынады. |толықтырады. |оқушы білімі |
| | | | |тексеріледі. |
|1-гейм. «Сиқырлы| |«Сиқырлы таяқша» ойыны |Таяқты алған оқушы |Үй тапсырмасы |
|таяқша». Жеке | |арқылы мұғалім бір |сұраққа жауап береді,|еске |
|жұмыс. | |оқушыға таяқты ұсына |таяқты келесі оқушыға|түсіріледі. |
| | |отырып, үй жұмысы бойынша|ұсынады. Осылайша | |
| | |сұрақ қояды. |жалғасады. | |
|2-гейм. | |Әр топқа түрлі тапсырма |Әр топ оқушылары |Оқушылардың |
|«Батырманы | |ұсынады. Тапсырмада |өздеріне берілген |өткен тақырып |
|басасың, Қандай | |калькулятор, блокнот |тапсырманы орындап, |бойынша алған |
|істі ашасың?» | |бағдарламаларының |топ басшы өз |білімдерін еске|
|Топтық жұмыс | |батырмалары көрсетілген. |жұмыстарын қорғайды. |түсіру, |
| | |[pic] | |қорытындылау |
|Үй жұмысын | |Оқушыларға интербелсенді |Балықтарды ұстау |Үлгерімі төмен |
|бекіту және | |тақта арқылы қозғалыстағы|арқылы шыққан |оқушыларды |
|бағалау. | |балықтарды ұсынады. |сұрақтарға жауап |сабаққа тарту, |
|3-гейм. «Алтын | |Олардың ішінен тек алтын |береді. |білімін |
|балық аулау» | |балықтарды ұстауды |Мұғаліммен бірлесе үй|бағалау. |
|ойыны. Үлгерімі | |тапсырады. Әр балықта |тапсырмасын | |
|төмен оқушымен | |белгілі сұрақ жасырылған.|қорытындылайды. | |
|жұмыс | | | | |
| | |Қорытынды сөз айтады, | | |
| | |сұрақтарға жауап берген | | |
| | |оқушыларды бағалайды. | | |
|Жаңа тақырыпқа |2 мин |Бір-бірімен жарысқан, |Ұсынылған жұмбақтың |Жаңа тақырып |
|кіріспе. Көпір. | |Төрт аю, бір арыстан |шешімін табады, |мағынасы |
|«Ойнайық та, | |Екі қой мен бір түлкі, |мұғалімді тыңдайды, |ашылады. |
|ойлайық» (дамыту| |Бәрі нешеу кім білді? |қойылған сұрақтарға | |
|сұрақтары) | |(сегіз) |жауап береді. | |
| | |Дүкеннен мен сабын алдым,| | |
| | |Және оның қабын алдым. | | |
| | |Екі дәптер, бір қарындаш,| | |
| | |Тіс ысқышты тағы алдым. | | |
| | |Есептеші сонда бәрі, | | |
| | |Қанша болды қолда бары | | |
| | |(алты) | | |
| | |Жұмбақты ұсына отырып, | | |
| | |адамның жады мен | | |
| | |калькулятор жадына | | |
| | |тоқталады. | | |
|Негізгі бөлім. |8 мин |Сабақтың тақырыбы мен |Мұғалімді тыңдайды, |Жаңа тақырып |
|Жаңа сабақ | |мақсатын айтады. |калькулятордың |бойынша түсінік|
| | |Интербелсенді тақта |қосымша |қалыптасады. |
| | |арқылы жаңа тақырыпты |батырмаларының |Теориялық білім|
| | |түсіндіреді. |қызметтерімен |беріледі. |
| | |Калькуляторды қолданып, |танысады. Қажет болса| |
| | |мысалдар көрсетеді. |мұғалімге сұрақтар | |
| | |MS (Memory Store) – |қояды. | |
| | |индикатордағы санды жадқа| | |
| | |жазады. | | |
| | |MR (Memory Recall) – | | |
| | |жадтағы санды индикаторға| | |
| | |шығарып жазады. | | |
| | |МС (Memory Clear) – жадты| | |
| | |тазартады. | | |
| | |М+ (Memory +) -жадтағы | | |
| | |санға индикатордағы санды| | |
| | |қосады. | | |
| | |М- (Memory -) -жадтағы | | |
| | |саннан индикатордағы | | |
| | |санды азайтады. | | |
| | |%-санның пайызын | | |
| | |есептейді. | | |
| | |ⱱ-квадрат түбірді | | |
| | |есептейді. | | |
| | |1/х-индикация өрісіндегі | | |
| | |санның кері мәнін | | |
| | |есептейді. | | |
| | |Калькулятор тарихына | | |
| | |тоқталады. | | |
|Дәптермен жұмыс |3 мин |Жаңа сабақ бойынша |Калькулытор |Дәптермен жұмыс|
| | |қажетті мәліметтерді |батырмаларының |іске асады. |
| | |дәптерге жаздырады. |қызметтерін дәптерге |Оқушылар жазу |
| | | |түсіреді. |арқылы |
| | | | |ақпаратты есте|
| | | | |сақтады. |
|Практикалық |8 мин |Деңгейлік тапсырмалар |Оқушылар |Теориялық |
|жұмыс. | |ұсынады. |тапсырмаларын алып, |білімдерін |
| | |Міндетті деңгей |компьютерде жұмыс |практикамен |
| | |1)756,87+849,03= |жасайды. |ұштастырады. |
| | |ж: 1605,9        | | |
| | |2)112* 67:16= ж:469 | | |
| | |3)79-8*(12-7)= ж:39 | | |
| | |4) 64-тің квадрат  | | |
| | |түбірін  табу.       | | |
| | | ж:8    | | |
| | |Лайықты деңгей | | |
| | |1)207+65-(54+32)*2= ж:100| | |
| | |2) 6*(45+5-21)+9= ж:183  | | |
| | |3)  16,8 : (3,080 + 1,12)| | |
| | |= ж:4 | | |
| | |4) √49*144 өрнегінің | | |
| | |мәні неге тең? ж: 84 | | |
| | |5) Сыныптағы 28 оқушының | | |
| | |75 %-ы спортпен | | |
| | |айналысуды ұнатады. | | |
| | |Сыныптағы оқушылардың | | |
| | |нешеуі спортпен | | |
| | |айналысуды ұнатады ? | | |
| | |28 * 75 %=             ж:| | |
| | |21 | | |
| | |Жоғары деңгей | | |
| | |1) (56 -34)+(45/5)= | | |
| | |ж:31 | | |
| | |2) ( 41* 134+ 11978) : ( | | |
| | |1211-899)= ж:56 | | |
| | |3) Мына сандардың квадрат| | |
| | |түбірін тап: | | |
| | |144= 529= | | |
| | |169 | | |
| | |ж: 12, 23, 13 | | |
| | |4) 140 кг шөп бар еді. Әр| | |
| | |сиырға 3 кг шөп бергенде,| | |
| | |20 кг шөп қалды.Сиырдың | | |
| | |санын есепте. ж: 40 | | |
| | |5) 25 санының кері мәнін | | |
| | |есепте. ж:0,04 | | |
| | |Шығармашылық деңгей | | |
| | |1)Дүкенде 3 күн бойы | | |
| | |42000 теңгеге тауар | | |
| | |сатылды. Бірінші күні – | | |
| | |22000 теңгеге, ал екінші | | |
| | |күні одан 2 есе аз | | |
| | |суммаға. Үшінші күні | | |
| | |қалған тауар сатылды. | | |
| | |Үшінші күні сатылған | | |
| | |тауардың суммасын | | |
| | |табыңыз.  | | |
| | |42000-(22000+(22000:2)) =| | |
| | |ж: 9000    | | |
|Қорытынды бөлім.| |Оқушыларға Т кестесін |Т-кестесін сызады. |Калькулятор-дың|
|Сабақты бекіту. | |ұсынады (1-топқа). |Кестенің оң бөлігіне |пайдасы мен |
|1-топқа: | |Кестенің бір жағына |калькулятордың адамға|зиянын |
|Т-кестесі. | |калькулятордың пайдасын, |пайдасын, сол |ажыратады, |
|Проблеммалық | |екінші жағына зиянын |бөлігіне зиянын |қолданылу |
|мәселені шешу. | |жазуды тапсырады. |жазып, қорғайды. |мақсатын |
| | | | |түсінеді. |
| | | | | |
| |5 мин | | | |
|2-топқа: Қабырға| |«Менің қиялымдағы |«Менің қиялымдағы |Оқушылардың |
|газеті. Болашақ | |калькулятор...» тақырыбы |калькулятор...» |сыни тұрғыдан |
|технигінің | |бойынша әр оқушының ойы |тақырыбы бойынша өз |ойлауы дамиды. |
|жұмысы «Менің | |біріктірілген топтық |ойларын ортаға | |
|қиялымдағы | |қабырға газетін жасауды |салады, сыни тұрғыдан| |
|калькулятор» | |тапсырады (2-топқа) |ойлана отырып, топтық| |
| | | |жұмыс жасайды. | |
|3-топқа: «Жұбым | |Оқушыларға жаңа тақырыпта|Батырмаларды өз |Оқушылардың |
|қайда?» | |өтілген калькулятор |қызметтерімен |жаңа тақырып |
|Тақырыптың | |батырмаларын ұсынады |сәйкестендіріп, |бойынша алған |
|түйіні. | |(3-топқа). |жұптарын сызықпен |білімдері |
| | | |біріктіреді. |тексеріледі. |
|Сабақты |1 мин |Жаңа сабақтың түйінін |Сұрақтар болса, |Сабақ |
|қорытындылау | |айтып өтеді. |мұғалімге қояды. |қорытындыла-над|
| | | | |ы. |
|Бағалау. Рубрика|3 мин |Топ басшысының бағалауына|Топ басшы бағалау |Оқушылар өзін |
|әдісі. | |сүйене отырып, оқушыларды|критерийлеріне сүйене|және бір-бірін |
| | |бағалайды. |отырып, топ |бағалауға |
| | | |мүшелерінің жиынтық |үйренеді. Әділ |
| | | |бағасын шығарады. |бағалауға |
| | | | |бейімделеді. |
|Үйге тапсырма |2 мин |Мазмұнды тапсырма: |Тапсырмаларды |Өз бетінше |
|беру. | |«Калькулятор жады» |белгілеп, күнделікке |ізденуге |
| | |тақырыбын оқу, түйінді |жазып алады. |бейімделу, |
| | |конспектілеу және жаттау.| |қосымша мәлімет|
| | |Ерекше тапсырма: | |алу. |
| | |Калькулятордың көмегімен | | |
| | |келесі жазбалардағы | | |
| | |амалдарды орындаймыз да, | | |
| | |оларды блокнот | | |
| | |редакторына жазамыз. | | |
| | |37 санының қызықты | | |
| | |қасиеті | | |
| | |37*3=111 | | |
| | |37*6=222 | | |
| | |37*9=333 | | |
| | |37*12=444 | | |
| | |37*27=999 | | |
| | |Шығармашылық іс - | | |
| | |болашаққа: математика | | |
| | |оқулығынан күрделі | | |
| | |есептер жинақтау, келесі | | |
| | |сабаққа дидактикалық | | |
| | |материалдар әзірлеу. | | |
|Рефлекция  |2 мин |Интербелсенді тақтада |Сабақты қаншалықты |Кері байланыс |
|Жетістіктер | |жетістіктер сатысын |дәрежеде |орнату арқылы |
|сатысы | |ұсынады. |түсінгендерін |оқушылардың |
| | | |стикерлерді қажетті |сабақты |
| | | |сөйлем жанына |қаншалықты |
| | | |жабыстыру арқылы |меңгергенін |
| | | |білдіреді. |білу, келесі |
| | | | |сабаққа жоспар |
| | | | |құру. |

Кері байланыс
Сабақтың сәтті өткен тұстары
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____
Сәтсіз өткен және келесіде өзгерту керек жағдайлар
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____

Тексерілді: __________

[pic]

Ұқсас жұмыстар
Калькулятордың түрлері
Калькулятор бағдарламасы
Операциялық жүйелер топтамасы
Білімді бекіту
Негізгі объектілері
Информатика әлемінде сайысы
Стандарттық бағдарламалар
"білім баспалдағы" интеллектуалды ойыны
Ақпаратты енгізу құрылғысы
Интернет тобына
Пәндер