Сабақ жоспары :: Сценарилер
Файл қосу
Дала қоңырауы сайыс
«Дала қоңырауы» сайыс
Мақсаты:
Халқымыздың дана педагог , Ыбырай өлеңдерін насихаттау, бүгінгі
ұрпақтарды педагог мұрасына қызығушылығын арттыру, оқып – білуге, тани
түсуге ынталандыру.
Ғасырлар тоғысында ғасыр ақындарының ақындық таланттарын шәкірт жүрегіне
ұялату, сол арқылы олардың бойында поэзия әлеміне, жалпы сөз өнеріне
сүйіспеншілікті берік қалыптастыру.
Сәлеметсіздер ме құрметті ұстаздар, оқушылар!
Бүгінгі өткелі отырған «Дала қоңырауы» атты сайысқа қош келдіңіздер!
Бүгінде өз алдына тәуелсіздік алып, егеменді ел, дамыған өз жолы бар
мемлекет атанған Қазақстан Республикасы өз ұл – қыздарын, халық арасынан
шыққан дана ғұламалары мен ақындарын, батырлары мен дүлдүл шешендерін,
кейінгі ұрпаққа жеткізіп, танытып отырады. Олардың әрбір жақсы сөзі мен іс
- әрекетін насихаттап, мерейтойларын атап өтуде.
Ыбырай Алтынсарин алғашқы мұғалім, қазақ халқының біртуар азаматы. Оның
өлеңдері мен әңгімелері терең ойлы, халық жайлы.
1 - Сонымен балалар өздеріңіз байқағандай бүгінгі сазды кеш осы ұлылардың
құрметіне арналып отыр.
Сайысымызды бастамас бұрын әділ қазы алқасымен таныс болайық!
Жюри:
1) «Жүйріктен жүйрік озар жарысқанда» Ыбырай өлеңдерін мәнерлеп оқу. (5
бал)
2) «Ыбырай - шағын әңгіме шебері» Бұл кезеңде оқушылар Ыбырай
әңгімесі бойынша сурет салады. (5 бал)
3) «Тапқыр болсаң, тауып көр» Бұл кезеңде әр топқа 7 сұрақтан
қоямыз. (Әр сұраққа 1 балл)
4) «Кім жүйрік» Бұл кезеңде өлеңдер оқылады, оқушылар кімнің өлеңі
екенін тауып атау керек. (Әр дұрыс жауапқа 1 балл)
5) «Шашылған сөздер» Шашылған сөздерден сөйлем құрау. (Ыбырай
әңгімесі) (1 балл)
Тапсырмалар:
1. Мәнерлеп оқу. «Әй, жігіттер», «Жаз», «Өзен» «Әй, достарым»
2. Әңгімелер ойынша сурет салу. «Асыл шөп», «Бір уыс мақта» ,
«Мейрімді бала», «Жаман жолдас» әңгімелері бойынша сурет салу.
3. «Кім жүйрік»
1- топ
1. Ыбырай қайда оқыған?
2. Ыбырай кім тәрбиеледі?
3. Ол қай жерлерде мектеп ашты?
4. Ол қандай оқулық жазды?
5. Ыбырай неден қайтыс болды?
2- топ
1. Ыбырай қай жерде туды?
2. Қандай аудармалары бар?
3. Торғайда кім болып жұмыс істеді?
4. Қазақ хрестоматиясы қандай өлеңімен басталады?
5. Торғайда қандай мектеп ашты?
3- топ.
1. Ыбырайдың атасы кім?
2. Ыбырайдың әңгімелерін ата?
3. Ыбырайдың кесенесі қай жерде ?
4.Неше баласы болған?
5. Ыбырайдың шын аты?
4- топ.
1.Ыбырай мектептен кейін кім болып қызмет етті?
2. Қазақ хрестоматиясын қай жылы жазды?
3. Ыбырай Ырғызда қандай мектеп ашты?
4. Ол өз шығармаларында балаларды неге тәрбиелейді?
5.Ыбырай ол- ......
4. Кім жүйрік?
Шарты: Жұмбақтың жауабын тауып, орыс және ағылшын тілдеріне аудару қажет.
1. Көзге көрінбейді, жұтсаң білінбейді. (Ауа – воздух)
2. Бір үйге көзсіз боп кіресің,
Бұл үйден көреген боп шығасың (мектеп – школа - )
3. Көтеріліп теңізден
Аспанға биік барамын.
Биіктеп қайта түскенде
Өңі кірер даланың (Жаңбыр – дождь - )
4. Көк көйлекті жеңешем көлбең-көлбең етеді, Жер түбіне жетеді. (түтін-дым-
)
5. Бір зат бар дүниеде құшағы кең,
Ұшқан құс, жүгірген аң бәріне тең.
Адамзат, жан-жануар арасында
Мәңгілік өсіп-өніп өмір сүрген.
(жер-земля- )
6. Бір арба келіншек,
Әрбір келіншектің басында бір-бір түйіншек
(сіріңке – спички - )
5. Шашылған сөздермен сөйлем құра.
1 топ. Ауырды,жәшігім,салдым, мен, ішіне, жеңілдететін,бір, шөп. (Мен
жәшігім ішіне ауырды жеңілдететін бір шөп салдым.)
2- топ. Барында, жоқ, бағу-қағуда, шек, көп, шырағым, мағына. (Бағу-қағуда
көп мағына барында шек жоқ, шырағым.)
3- топ. Тап,көп, жұмысты, аз, қиынсынсаң, боласың, жұмысқа. (Аз жұмысты
қиынсынсаң, көп жұмысқа тап боласың.)
4- топ. Мынау, -деп сұрады, ағаш, тіп – тік, неліктен , қисық, ана
біреуі неге біткен? баласы.
(Мынау ағаш неліктен тіп-тік, ана біреуі неге қисық біткен? - деп сұрады
баласы.)
.
Ал, енді балалар қазір әділқазылар алқасы өз шешімдерін шығарғанша біз,
ұлылар өмірі мен шығармашылығына арналған викториналық сұрақтарға жауап
беріп көрейік!
Әділқазылар алқасына сөз береміз.
Өлді деуге сыя ма, ойлаңдаршы,
Өлмейтұғын артында сөз қалдырған - дей отыра, кешімізді аяқтап қош сау
болыңыздар дейміз!
Мақсаты:
Халқымыздың дана педагог , Ыбырай өлеңдерін насихаттау, бүгінгі
ұрпақтарды педагог мұрасына қызығушылығын арттыру, оқып – білуге, тани
түсуге ынталандыру.
Ғасырлар тоғысында ғасыр ақындарының ақындық таланттарын шәкірт жүрегіне
ұялату, сол арқылы олардың бойында поэзия әлеміне, жалпы сөз өнеріне
сүйіспеншілікті берік қалыптастыру.
Сәлеметсіздер ме құрметті ұстаздар, оқушылар!
Бүгінгі өткелі отырған «Дала қоңырауы» атты сайысқа қош келдіңіздер!
Бүгінде өз алдына тәуелсіздік алып, егеменді ел, дамыған өз жолы бар
мемлекет атанған Қазақстан Республикасы өз ұл – қыздарын, халық арасынан
шыққан дана ғұламалары мен ақындарын, батырлары мен дүлдүл шешендерін,
кейінгі ұрпаққа жеткізіп, танытып отырады. Олардың әрбір жақсы сөзі мен іс
- әрекетін насихаттап, мерейтойларын атап өтуде.
Ыбырай Алтынсарин алғашқы мұғалім, қазақ халқының біртуар азаматы. Оның
өлеңдері мен әңгімелері терең ойлы, халық жайлы.
1 - Сонымен балалар өздеріңіз байқағандай бүгінгі сазды кеш осы ұлылардың
құрметіне арналып отыр.
Сайысымызды бастамас бұрын әділ қазы алқасымен таныс болайық!
Жюри:
1) «Жүйріктен жүйрік озар жарысқанда» Ыбырай өлеңдерін мәнерлеп оқу. (5
бал)
2) «Ыбырай - шағын әңгіме шебері» Бұл кезеңде оқушылар Ыбырай
әңгімесі бойынша сурет салады. (5 бал)
3) «Тапқыр болсаң, тауып көр» Бұл кезеңде әр топқа 7 сұрақтан
қоямыз. (Әр сұраққа 1 балл)
4) «Кім жүйрік» Бұл кезеңде өлеңдер оқылады, оқушылар кімнің өлеңі
екенін тауып атау керек. (Әр дұрыс жауапқа 1 балл)
5) «Шашылған сөздер» Шашылған сөздерден сөйлем құрау. (Ыбырай
әңгімесі) (1 балл)
Тапсырмалар:
1. Мәнерлеп оқу. «Әй, жігіттер», «Жаз», «Өзен» «Әй, достарым»
2. Әңгімелер ойынша сурет салу. «Асыл шөп», «Бір уыс мақта» ,
«Мейрімді бала», «Жаман жолдас» әңгімелері бойынша сурет салу.
3. «Кім жүйрік»
1- топ
1. Ыбырай қайда оқыған?
2. Ыбырай кім тәрбиеледі?
3. Ол қай жерлерде мектеп ашты?
4. Ол қандай оқулық жазды?
5. Ыбырай неден қайтыс болды?
2- топ
1. Ыбырай қай жерде туды?
2. Қандай аудармалары бар?
3. Торғайда кім болып жұмыс істеді?
4. Қазақ хрестоматиясы қандай өлеңімен басталады?
5. Торғайда қандай мектеп ашты?
3- топ.
1. Ыбырайдың атасы кім?
2. Ыбырайдың әңгімелерін ата?
3. Ыбырайдың кесенесі қай жерде ?
4.Неше баласы болған?
5. Ыбырайдың шын аты?
4- топ.
1.Ыбырай мектептен кейін кім болып қызмет етті?
2. Қазақ хрестоматиясын қай жылы жазды?
3. Ыбырай Ырғызда қандай мектеп ашты?
4. Ол өз шығармаларында балаларды неге тәрбиелейді?
5.Ыбырай ол- ......
4. Кім жүйрік?
Шарты: Жұмбақтың жауабын тауып, орыс және ағылшын тілдеріне аудару қажет.
1. Көзге көрінбейді, жұтсаң білінбейді. (Ауа – воздух)
2. Бір үйге көзсіз боп кіресің,
Бұл үйден көреген боп шығасың (мектеп – школа - )
3. Көтеріліп теңізден
Аспанға биік барамын.
Биіктеп қайта түскенде
Өңі кірер даланың (Жаңбыр – дождь - )
4. Көк көйлекті жеңешем көлбең-көлбең етеді, Жер түбіне жетеді. (түтін-дым-
)
5. Бір зат бар дүниеде құшағы кең,
Ұшқан құс, жүгірген аң бәріне тең.
Адамзат, жан-жануар арасында
Мәңгілік өсіп-өніп өмір сүрген.
(жер-земля- )
6. Бір арба келіншек,
Әрбір келіншектің басында бір-бір түйіншек
(сіріңке – спички - )
5. Шашылған сөздермен сөйлем құра.
1 топ. Ауырды,жәшігім,салдым, мен, ішіне, жеңілдететін,бір, шөп. (Мен
жәшігім ішіне ауырды жеңілдететін бір шөп салдым.)
2- топ. Барында, жоқ, бағу-қағуда, шек, көп, шырағым, мағына. (Бағу-қағуда
көп мағына барында шек жоқ, шырағым.)
3- топ. Тап,көп, жұмысты, аз, қиынсынсаң, боласың, жұмысқа. (Аз жұмысты
қиынсынсаң, көп жұмысқа тап боласың.)
4- топ. Мынау, -деп сұрады, ағаш, тіп – тік, неліктен , қисық, ана
біреуі неге біткен? баласы.
(Мынау ағаш неліктен тіп-тік, ана біреуі неге қисық біткен? - деп сұрады
баласы.)
.
Ал, енді балалар қазір әділқазылар алқасы өз шешімдерін шығарғанша біз,
ұлылар өмірі мен шығармашылығына арналған викториналық сұрақтарға жауап
беріп көрейік!
Әділқазылар алқасына сөз береміз.
Өлді деуге сыя ма, ойлаңдаршы,
Өлмейтұғын артында сөз қалдырған - дей отыра, кешімізді аяқтап қош сау
болыңыздар дейміз!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz