Сабақ жоспары :: Информатика

Файл қосу

Үзінділермен жүргізілетін әрекеттер.Үзінділерді белгілеуді және олармен әр түрлі әрекеттерді орындауды

Пән, сынып |Информатика       5   сынып | |
|Сабақтың |§25   Үзінділермен жүргізілетін әрекеттер. |
|тақырыбы | |
|Сабақтың |Үзінділерді белгілеуді  және олармен әр түрлі әрекеттерді орындауды.|
|мақсаты |Үзіндіні көшіруді, жылжытуды, көбейтуді және жоюды орындау. |
|Күтілетін |Үзіндіні көшіре, жылжыта, көбейте және жоя алады,  үзінділерді |
|нәтиже |белгілеу арқылы  олармен әр түрлі әрекеттерді орындаудыбіледі. |
|Сілтеме |Сабақ жоспары,информатика оқулығы, сабаққа арналған тапсырмалар. |
|Сабақтың түрі |Жаңа білім беру |
|Сабақтың әдісі:|Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, |
| |дарынды және талантты балалармен жұмыс,оқыту үшін бағалау және оқуды|
| |бағалау, оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану. |
|АКТ |Слайдтар, электрондық оқулық, компьютерлер. |
|мүмкіндіктері: | |
|Ұйымдастыру, |Оқушылар шеңбер құрып (сағат тілі бойынша) әр |Ынтымақтастық |
|топқа бөліну |оқушы өз көшісіне жақсы тілек айтады. |атмосферасы |
|(сабақ |  | |
|тақырыбына сай)| | |
|3 мин | | |
|Сабақ кезеңдері|Тапсырма |Мұғалімнің |Оқушылардың |
| | |іс-әрекеті |іс-әрекеті |
|Білу |Терезе элементтерін жаз. |Өткен |Оқушылар сұрақ |
|5 мин | |тақырыптар |қояды, сұрақтарға|
| | |бойынша |жауап береді, өз |
| | |оқушылар |білгендерін |
| | |өз-өздеріне |айтады |
| | |сұрақтар қою |  |
| | |арқылы үй | |
| | |тапсырмасын |Өткен сабақта |
| | |сұраймыз. |өткен тақырыптар |
| | |сәйкестігін |бойынша |
| | |табуға |карточкғаларға |
| | |карточкалар |қарап сәйкестігін|
| | |беремін |табады. |
|Түсіну |Оқулықпен жұмыс |Сабақтың |Оқушылар |
|8 мин | |тақырыбы |оқулықтар |
| | |беріледі Жаңа|тақырыпты оқып |
| | |тақырыпты |шығып жаңа білім |
| | |мекгерту |алып, керек |
| | | |ақпаратты |
| | | |дәптерге жазып |
| | | |алады. |
|Қолдану |Практикалық тапсырмалар |Практикалық |Оқушылар |
|15 | |жұмысқа |практикалық |
| | |тарсырмалар |тапсырмаларды |
| | |беремін |карточкадағы дай |
| | | |орындайды. |
|Сергіту сәті |«Қара жорға биі» жаттығу жасау |Оқушылармен |Бейнероликтегідей|
|2 мин | |бірге билеу |жаттығулар |
| | | |жасайды |
|Талдау | |Оқушылар |Оқушылар |
|2 мин | |тапсырманы |практикалық |
| | |қаңдай |жұмыстарын қалай |
| | |тәсілдермен |орындағы туралы |
| | |орындағанын |талдау жасайды |
| | |сұраймын | |
|Жинақтау |Тест |Тест |Тес тапсырмасын |
|5 мин | |тапсырмасын |орындайды |
| | |орындату. | |
|Бағалау 2 |Бағалау парағы |Оқушыларға |Топ басшысы |
|мин | |беру |бағалау |
| | | |критерийлеріне |
| | | |қарап оқушыларды |
| | | |бағалайды |
|Рефлексия 2 |Стикерлерді толтыру |Оқушыларға |Ұсынған |
|мин | |стикерлерді |стикерлерді |
| | |толтыруды |толтыру |
| | |ұсыну | |

Ұқсас жұмыстар
Деңгейлік тапсырмалар. Үйге тапсырма
Оқушыларды ұйымдаастыру
Суретті бөліп алу
Оқушыларға тапсырма
Үзінділермен жүргізілетін әрекеттер. үзінділермен жұмыс жасау батырмалары түрлерімен таныстыру
Түсін өзгерту
Практикалық жұмыс. Графиктік ақпаратты өңдеу (бейнелерді масштабтау, трансформациялау), үзінділермен жұмыс
Paint графикалық редакторы. 6 сынып
PAINT редакторында салынған суреттің кеңейтілімі
Paint графикалық редакторының қызметі
Пәндер