Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Үзінділермен жүргізілетін әрекеттер.Үзінділерді белгілеуді және олармен әр түрлі әрекеттерді орындауды
Пән, сынып |Информатика 5 сынып | |
|Сабақтың |§25 Үзінділермен жүргізілетін әрекеттер. |
|тақырыбы | |
|Сабақтың |Үзінділерді белгілеуді және олармен әр түрлі әрекеттерді орындауды.|
|мақсаты |Үзіндіні көшіруді, жылжытуды, көбейтуді және жоюды орындау. |
|Күтілетін |Үзіндіні көшіре, жылжыта, көбейте және жоя алады, үзінділерді |
|нәтиже |белгілеу арқылы олармен әр түрлі әрекеттерді орындаудыбіледі. |
|Сілтеме |Сабақ жоспары,информатика оқулығы, сабаққа арналған тапсырмалар. |
|Сабақтың түрі |Жаңа білім беру |
|Сабақтың әдісі:|Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, |
| |дарынды және талантты балалармен жұмыс,оқыту үшін бағалау және оқуды|
| |бағалау, оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану. |
|АКТ |Слайдтар, электрондық оқулық, компьютерлер. |
|мүмкіндіктері: | |
|Ұйымдастыру, |Оқушылар шеңбер құрып (сағат тілі бойынша) әр |Ынтымақтастық |
|топқа бөліну |оқушы өз көшісіне жақсы тілек айтады. |атмосферасы |
|(сабақ | | |
|тақырыбына сай)| | |
|3 мин | | |
|Сабақ кезеңдері|Тапсырма |Мұғалімнің |Оқушылардың |
| | |іс-әрекеті |іс-әрекеті |
|Білу |Терезе элементтерін жаз. |Өткен |Оқушылар сұрақ |
|5 мин | |тақырыптар |қояды, сұрақтарға|
| | |бойынша |жауап береді, өз |
| | |оқушылар |білгендерін |
| | |өз-өздеріне |айтады |
| | |сұрақтар қою | |
| | |арқылы үй | |
| | |тапсырмасын |Өткен сабақта |
| | |сұраймыз. |өткен тақырыптар |
| | |сәйкестігін |бойынша |
| | |табуға |карточкғаларға |
| | |карточкалар |қарап сәйкестігін|
| | |беремін |табады. |
|Түсіну |Оқулықпен жұмыс |Сабақтың |Оқушылар |
|8 мин | |тақырыбы |оқулықтар |
| | |беріледі Жаңа|тақырыпты оқып |
| | |тақырыпты |шығып жаңа білім |
| | |мекгерту |алып, керек |
| | | |ақпаратты |
| | | |дәптерге жазып |
| | | |алады. |
|Қолдану |Практикалық тапсырмалар |Практикалық |Оқушылар |
|15 | |жұмысқа |практикалық |
| | |тарсырмалар |тапсырмаларды |
| | |беремін |карточкадағы дай |
| | | |орындайды. |
|Сергіту сәті |«Қара жорға биі» жаттығу жасау |Оқушылармен |Бейнероликтегідей|
|2 мин | |бірге билеу |жаттығулар |
| | | |жасайды |
|Талдау | |Оқушылар |Оқушылар |
|2 мин | |тапсырманы |практикалық |
| | |қаңдай |жұмыстарын қалай |
| | |тәсілдермен |орындағы туралы |
| | |орындағанын |талдау жасайды |
| | |сұраймын | |
|Жинақтау |Тест |Тест |Тес тапсырмасын |
|5 мин | |тапсырмасын |орындайды |
| | |орындату. | |
|Бағалау 2 |Бағалау парағы |Оқушыларға |Топ басшысы |
|мин | |беру |бағалау |
| | | |критерийлеріне |
| | | |қарап оқушыларды |
| | | |бағалайды |
|Рефлексия 2 |Стикерлерді толтыру |Оқушыларға |Ұсынған |
|мин | |стикерлерді |стикерлерді |
| | |толтыруды |толтыру |
| | |ұсыну | |
|Сабақтың |§25 Үзінділермен жүргізілетін әрекеттер. |
|тақырыбы | |
|Сабақтың |Үзінділерді белгілеуді және олармен әр түрлі әрекеттерді орындауды.|
|мақсаты |Үзіндіні көшіруді, жылжытуды, көбейтуді және жоюды орындау. |
|Күтілетін |Үзіндіні көшіре, жылжыта, көбейте және жоя алады, үзінділерді |
|нәтиже |белгілеу арқылы олармен әр түрлі әрекеттерді орындаудыбіледі. |
|Сілтеме |Сабақ жоспары,информатика оқулығы, сабаққа арналған тапсырмалар. |
|Сабақтың түрі |Жаңа білім беру |
|Сабақтың әдісі:|Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, |
| |дарынды және талантты балалармен жұмыс,оқыту үшін бағалау және оқуды|
| |бағалау, оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану. |
|АКТ |Слайдтар, электрондық оқулық, компьютерлер. |
|мүмкіндіктері: | |
|Ұйымдастыру, |Оқушылар шеңбер құрып (сағат тілі бойынша) әр |Ынтымақтастық |
|топқа бөліну |оқушы өз көшісіне жақсы тілек айтады. |атмосферасы |
|(сабақ | | |
|тақырыбына сай)| | |
|3 мин | | |
|Сабақ кезеңдері|Тапсырма |Мұғалімнің |Оқушылардың |
| | |іс-әрекеті |іс-әрекеті |
|Білу |Терезе элементтерін жаз. |Өткен |Оқушылар сұрақ |
|5 мин | |тақырыптар |қояды, сұрақтарға|
| | |бойынша |жауап береді, өз |
| | |оқушылар |білгендерін |
| | |өз-өздеріне |айтады |
| | |сұрақтар қою | |
| | |арқылы үй | |
| | |тапсырмасын |Өткен сабақта |
| | |сұраймыз. |өткен тақырыптар |
| | |сәйкестігін |бойынша |
| | |табуға |карточкғаларға |
| | |карточкалар |қарап сәйкестігін|
| | |беремін |табады. |
|Түсіну |Оқулықпен жұмыс |Сабақтың |Оқушылар |
|8 мин | |тақырыбы |оқулықтар |
| | |беріледі Жаңа|тақырыпты оқып |
| | |тақырыпты |шығып жаңа білім |
| | |мекгерту |алып, керек |
| | | |ақпаратты |
| | | |дәптерге жазып |
| | | |алады. |
|Қолдану |Практикалық тапсырмалар |Практикалық |Оқушылар |
|15 | |жұмысқа |практикалық |
| | |тарсырмалар |тапсырмаларды |
| | |беремін |карточкадағы дай |
| | | |орындайды. |
|Сергіту сәті |«Қара жорға биі» жаттығу жасау |Оқушылармен |Бейнероликтегідей|
|2 мин | |бірге билеу |жаттығулар |
| | | |жасайды |
|Талдау | |Оқушылар |Оқушылар |
|2 мин | |тапсырманы |практикалық |
| | |қаңдай |жұмыстарын қалай |
| | |тәсілдермен |орындағы туралы |
| | |орындағанын |талдау жасайды |
| | |сұраймын | |
|Жинақтау |Тест |Тест |Тес тапсырмасын |
|5 мин | |тапсырмасын |орындайды |
| | |орындату. | |
|Бағалау 2 |Бағалау парағы |Оқушыларға |Топ басшысы |
|мин | |беру |бағалау |
| | | |критерийлеріне |
| | | |қарап оқушыларды |
| | | |бағалайды |
|Рефлексия 2 |Стикерлерді толтыру |Оқушыларға |Ұсынған |
|мин | |стикерлерді |стикерлерді |
| | |толтыруды |толтыру |
| | |ұсыну | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz