Сабақ жоспары :: География
Файл қосу
Еңбек ресурсы. Әлеуметтік және мамандық құрамы
Қысқа мерзімді жоспар
Пән мұғалімі: Р.Жолмаганбетова
|ПӘНІ |география |КЛАСЫ 9 |Күні: 8.10.2016ж |
|ТАҚЫРЫП |Еңбек ресурсы. Әлеуметтік және мамандық құрамы |
|МАҚСАТЫ |Оқушыларға Қазақстан халқының еңбек ресурстары әлеуметтік және мамандық құрамы туралы ұғындыру; |
| |мәтінді топта талдауға, өз ойларын ашық айтуға, сыни ойлауға, өзін және өзгелерді бағалай |
| |білуге үйрету; адамгершілікке, ізденімпаздыққа, болашақта өзіне керекті мамандықты таңдай білуге |
| |тәрбиелеу. |
|КҮТІЛЕТІН |Оқушыларда Қазақстан халқының еңбек ресурстары әлеуметтік және мамандық құрамы туралы түсінік |
|НӘТИЖЕ |қалыптасады, мәтінді толық түсіне алады , топта бірлесе жұмыс жасайды, сыни ойлайды, өзін |
| |және өзгелерді бағалайды, өз ойын еркін жеткізе біледі. |
|КЕЗЕҢДЕРІ |МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ |ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ |БАҒАЛАУ |РЕСУРСТ|
| | | | |АР |
|Ұйымдастыру |Амандасу |Амандасады | | |
|кезеңі | | | | |
|(3 минут) |Психологиялық тренинг: «Жеделхат» |Психологиялық тренинг жасау. Жеделхат |Үш | |
| | |(Алдарындағы парақшаға сәлемдеме жазады, |шапалақ | |
| | |бүктеп қорапқа салады, оны басқалары | | |
| | |таңдау арқылы алып, жеделхатты оқиды ) | | |
| | |3топқа бөлінеді топ басшысы тағайындалып,| | |
| | |бағалау парағы таратылады | | |
|Қызығушылықты |Үй тапсырмасын сұрау | | | |
|ояту |1топ.Халқымыздың жастық-жыныстық құрамы |3топ үйге берілген тапсырма бойынша , |Ұпай | |
|(7 минут) |2топ:Халықтың денсаулығы |статистикалық мәліметтерге сүйеніп |арқылы | |
| |3топ: «Халықтың қартаю» үрдісі |тақырыпты қорғайды. | | |
| | | | | |
| |2тапсырма: «Ашық және жабық микрафон» |2тапсырма: Еліміздегі халыққа дәрігерлік |Жұлдыз | |
| |әдісі |көмек көрсетуге көңілдерің тола ма? |арқылы | |
| | | | | |
| |3топқа мозайка әдісі бойынша бөлінеді. |3топқа бөлінеді: | | |
| |(Ауыл шаруашылығы, өнеркәсіп, өндірістік |1топ:Ауыл шаруашылығы | | |
| |емес саладағы жұмыс түрлерінің суреті) |2топ:Өнеркәсіп саласы | | |
| | |3топ:Өндірістік емес саласы | | |
| |Ақпарат жинау |(Топтарын таныстырады) | | |
|Мағынаны тану |«Кең ауқымды дәріс» әдісі бойынша |Мұғалімнің түсіндіруін дәптерге жазып | | |
|(15 минут) |мұғалімнің түсіндіруі |отырады |Үш | |
| |1-қадам: мұғалімнің түсіндіруі | |шапалақ,| |
| | | | |Интер |
| |2-қадам: | | |тақта |
| |Оқушылардың түсіндіруі. |1топ: Еңбек ресурсы |Екі |Оқулық |
| | |2топ:Жұмыспен қамту |жұлдыз |карта |
| | |3топ:Жұмыссыздық деңгейі |бір | |
| | |Ауызша түсіндіреді |тілек. | |
| |Сергіту сәті:Мақал-мәтел жарысы | | | |
| | |Еңбек туралы мақал айтады | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|Ой толғаныс |Таныстырылым жасау |1топ:Кеше |Ұпай | |
|(15 минут) |Қазақстан мемлекетіндегі мамандықтар |2топ:Бүгін |арқылы | |
| |кеше, бүгін, ертең |3топ:Ертең | |Карта |
| | |1.Суретте:Ауыл шаруашылығы мамандықтарын | |кубик |
| | |суретте | | |
| | |2.Елестет:Ауылдық жерлерде болашақта | | |
| | |қандай мамандық түрлері болады? | | |
| | |3.Анықтама:Еңбек ресурсы, Жұмыссыздық | | |
| |«Кубизм» стратегиясы бойынша қорытындылау|4.Талда:Неліктен жұмыс жасайтын ер | | |
| | |адамдарға қарағанда әйел адамдар көп? |Топ | |
| | |5.Салыстыр:Өндірістік саламен өндірістік |басшы | |
| | |емес сала 6.Әңгімеле:Еліміздегі |ның | |
| | |жұмыссыздық деңгейі |бағалауы| |
| | | |. | |
| | |Екі жұлдыз, бір тілектерін қарсы | | |
| | |топтарға береді. | | |
| | | | | |
| | |[pic][pic][pic] | | |
|Сабақты | | |
|қорытындылау |Кері байланыс |«Әліпби желісі» ойыны |
|(5 минут) | | |
| |Бағалау | «Жарық жұлдыз» оқушылар таңдауы.Ұпайлар есептелінеді, мұғалімнің қорытынды |
| | |бағасы. |
| |Үйге тапсырма |§9оқу, Болжам стратегиясы бойынша шығармашылық тапсырма (Менің болашақ мамандығым) |
Пән мұғалімі: Р.Жолмаганбетова
|ПӘНІ |география |КЛАСЫ 9 |Күні: 8.10.2016ж |
|ТАҚЫРЫП |Еңбек ресурсы. Әлеуметтік және мамандық құрамы |
|МАҚСАТЫ |Оқушыларға Қазақстан халқының еңбек ресурстары әлеуметтік және мамандық құрамы туралы ұғындыру; |
| |мәтінді топта талдауға, өз ойларын ашық айтуға, сыни ойлауға, өзін және өзгелерді бағалай |
| |білуге үйрету; адамгершілікке, ізденімпаздыққа, болашақта өзіне керекті мамандықты таңдай білуге |
| |тәрбиелеу. |
|КҮТІЛЕТІН |Оқушыларда Қазақстан халқының еңбек ресурстары әлеуметтік және мамандық құрамы туралы түсінік |
|НӘТИЖЕ |қалыптасады, мәтінді толық түсіне алады , топта бірлесе жұмыс жасайды, сыни ойлайды, өзін |
| |және өзгелерді бағалайды, өз ойын еркін жеткізе біледі. |
|КЕЗЕҢДЕРІ |МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ |ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ |БАҒАЛАУ |РЕСУРСТ|
| | | | |АР |
|Ұйымдастыру |Амандасу |Амандасады | | |
|кезеңі | | | | |
|(3 минут) |Психологиялық тренинг: «Жеделхат» |Психологиялық тренинг жасау. Жеделхат |Үш | |
| | |(Алдарындағы парақшаға сәлемдеме жазады, |шапалақ | |
| | |бүктеп қорапқа салады, оны басқалары | | |
| | |таңдау арқылы алып, жеделхатты оқиды ) | | |
| | |3топқа бөлінеді топ басшысы тағайындалып,| | |
| | |бағалау парағы таратылады | | |
|Қызығушылықты |Үй тапсырмасын сұрау | | | |
|ояту |1топ.Халқымыздың жастық-жыныстық құрамы |3топ үйге берілген тапсырма бойынша , |Ұпай | |
|(7 минут) |2топ:Халықтың денсаулығы |статистикалық мәліметтерге сүйеніп |арқылы | |
| |3топ: «Халықтың қартаю» үрдісі |тақырыпты қорғайды. | | |
| | | | | |
| |2тапсырма: «Ашық және жабық микрафон» |2тапсырма: Еліміздегі халыққа дәрігерлік |Жұлдыз | |
| |әдісі |көмек көрсетуге көңілдерің тола ма? |арқылы | |
| | | | | |
| |3топқа мозайка әдісі бойынша бөлінеді. |3топқа бөлінеді: | | |
| |(Ауыл шаруашылығы, өнеркәсіп, өндірістік |1топ:Ауыл шаруашылығы | | |
| |емес саладағы жұмыс түрлерінің суреті) |2топ:Өнеркәсіп саласы | | |
| | |3топ:Өндірістік емес саласы | | |
| |Ақпарат жинау |(Топтарын таныстырады) | | |
|Мағынаны тану |«Кең ауқымды дәріс» әдісі бойынша |Мұғалімнің түсіндіруін дәптерге жазып | | |
|(15 минут) |мұғалімнің түсіндіруі |отырады |Үш | |
| |1-қадам: мұғалімнің түсіндіруі | |шапалақ,| |
| | | | |Интер |
| |2-қадам: | | |тақта |
| |Оқушылардың түсіндіруі. |1топ: Еңбек ресурсы |Екі |Оқулық |
| | |2топ:Жұмыспен қамту |жұлдыз |карта |
| | |3топ:Жұмыссыздық деңгейі |бір | |
| | |Ауызша түсіндіреді |тілек. | |
| |Сергіту сәті:Мақал-мәтел жарысы | | | |
| | |Еңбек туралы мақал айтады | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|Ой толғаныс |Таныстырылым жасау |1топ:Кеше |Ұпай | |
|(15 минут) |Қазақстан мемлекетіндегі мамандықтар |2топ:Бүгін |арқылы | |
| |кеше, бүгін, ертең |3топ:Ертең | |Карта |
| | |1.Суретте:Ауыл шаруашылығы мамандықтарын | |кубик |
| | |суретте | | |
| | |2.Елестет:Ауылдық жерлерде болашақта | | |
| | |қандай мамандық түрлері болады? | | |
| | |3.Анықтама:Еңбек ресурсы, Жұмыссыздық | | |
| |«Кубизм» стратегиясы бойынша қорытындылау|4.Талда:Неліктен жұмыс жасайтын ер | | |
| | |адамдарға қарағанда әйел адамдар көп? |Топ | |
| | |5.Салыстыр:Өндірістік саламен өндірістік |басшы | |
| | |емес сала 6.Әңгімеле:Еліміздегі |ның | |
| | |жұмыссыздық деңгейі |бағалауы| |
| | | |. | |
| | |Екі жұлдыз, бір тілектерін қарсы | | |
| | |топтарға береді. | | |
| | | | | |
| | |[pic][pic][pic] | | |
|Сабақты | | |
|қорытындылау |Кері байланыс |«Әліпби желісі» ойыны |
|(5 минут) | | |
| |Бағалау | «Жарық жұлдыз» оқушылар таңдауы.Ұпайлар есептелінеді, мұғалімнің қорытынды |
| | |бағасы. |
| |Үйге тапсырма |§9оқу, Болжам стратегиясы бойынша шығармашылық тапсырма (Менің болашақ мамандығым) |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz