Сабақ жоспары :: География
Файл қосу
Оңтүстік Қазақстан
Қысқа мерзімді жоспар
Пән мұғалімі: Р.Жолмаганбетова
|ПӘНІ |география |КЛАСЫ 9 |Күні: 20.04.2016ж |
|ТАҚЫРЫП |Оңтүстік Қазақстан |
|МАҚСАТЫ |Оқушыларға Оңтүстік Қазақстанның экономикалық географиясы табиғат жағдайы және халқы туралы |
| |ұғындыру; мәтінді топта талдауға, өз бетімен игеруге, өз ойларын ашық айтуға, сыни |
| |ойлауға, өзін және өзгелерді бағалай білуге үйрету; адамгершілікке, ізденімпаздыққа, табиғат |
| |байлықтарын үнемді пайдалануға тәрбиелеу. |
|КҮТІЛЕТІН |Оқушыларда Оңтүстік Қазақстанның экономикалық географиясы табиғат жағдайы және халқы туралы туралы |
|НӘТИЖЕ |түсінік қалыптасады, мәтінді өз бетімен игереді, топта бірлесе жұмыс жасайды, сыни ойлайды,|
| |өзін және өзгелерді бағалайды, өз ойын еркін жеткізе біледі. |
|КЕЗЕҢДЕРІ |МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ |ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ |БАҒАЛАУ |РЕСУРСТ|
| | | | |АР |
|Ұйымдастыру |Амандасу |Амандасады | | |
|кезеңі |Психологиялық тренинг: Көңілді музыкасы |Психологиялық тренинг жасау. | | |
|(3 минут) |арқылы көңіл күйлерін анықтау |(Климатолог, геолог, демограф) |Үш | |
| |Топқа бөлу: Кеспе қағаздар арқылы |3топқа бөлінеді топ басшысы тағайындалып,|шапалақ | |
| | |бағалау парағы таратылады | | |
|Қызығушылықты |Үй тапсырмасын сұрау: Семантикалық |Семантикалық карта толтырады | | |
|ояту |карта |Тапсырмалар |Ұпай | |
|(7 минут) |Тапсырмалар |Көкшетау |арқылы | |
| |Көкшетау |Қостанай | | |
| |Қостанай |Павлодар | | |
| |Павлодар |Петропавл | | |
| |Петропавл |Астана | | |
| |Астана | | | |
| | |Топырағы мен климаттық жағдайы жоғары | | |
| |Топырағы мен климаттық жағдайы жоғары |сапалы астық өсіруге қолайлы | | |
| |сапалы астық өсіруге қолайлы |+ | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |Есіл өзенінің маңындағы жазықта орналасқан| | |
| |Есіл өзенінің маңындағы жазықта |қала. | | |
| |орналасқан қала. | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |+ | | |
| | | | | |
| | |Ақмола облысының орталығы | | |
| |Ақмола облысының орталығы |+ | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |Екібастұзбен Майкүбінің аса мол таскөмір | | |
| |Екібастұзбен Майкүбінің аса мол таскөмір |және қоңыр көмірі бар. | | |
| |және қоңыр көмірі бар. | | | |
| | | | | |
| | |+ | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |Подшипник шығару зауыты жұмыс істейді | | |
| |Подшипник шығару зауыты жұмыс істейді |+ | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |Трактор зауыты бар | | |
| |Трактор зауыты бар | | | |
| | | | | |
| | |+ | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |Ірі темір-бетон құрылымы комбинаты бар | | |
| |Ірі темір-бетон құрылымы комбинаты бар | | | |
| | |+ | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |Канадалық гольштин асылтұқымды сиырлар | | |
| |Канадалық гольштин асылтұқымды сиырлар |әкелінген | | |
| |әкелінген |+ | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |Тау- кен өнеркәсібінің ірі кен орындары | | |
| |Тау- кен өнеркәсібінің ірі кен орындары |бар | | |
| |бар | | | |
| | |+ | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |Алюминий зауыты жұмыс жасайды | | |
| |Алюминий зауыты жұмыс жасайды | | | |
| | | | | |
| | |+ | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |Маңызды ірі теміржол торабы бар | | |
| |Маңызды ірі теміржол торабы бар | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |+ | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |Мұнай өңдеу зауыты орналасқан | | |
| |Мұнай өңдеу зауыты орналасқан | | | |
| | | | | |
| | |+ | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |Шығармашылық тапсырма | | |
| |Шығармашылық тапсырма: | | | |
| |1топ: Кеше «Ақмола» |1топ: Кеше «Ақмола» | | |
| |2топ:Бүгін «Астана – бас қала» |2топ:Бүгін «Астана – бас қала» | | |
| |3топ: Ертең «ЭКСПО- 2017»көрмесі |3топ: Ертең «ЭКСПО- 2017»көрмесі | | |
| |Видеоролик көрсету(Оңтүстік Қазақстан) | | | |
| |Ақпарат жинау | | | |
| | | | | |
|Мағынаны тану |«Джиксо» әдісі |1топ:Экономикалық-географиялық | | |
|(15 минут) |1-қадам: топтарға тақырыпшалар бөліп |жағдайы(Фишбоун әдісі) |Үш | |
| |беру |2топ:Табиғат ресурстары (Тұжырымдамалық |шапалақ,| |
| | |карта) | |Интер |
| |2-қадам: |3топ:Халқы (Венн диаграммасы) | |тақта |
| |Мұғалімнің түсіндіруі. | |Екі |Оқулық |
| | |Тақырыпта түсініп, топта талқылап, |жұлдыз |карта |
| | |таныстырылым жасайды. |бір | |
| | | |тілек. | |
| | | | | |
| | |Екі жұлдыз, бір тілектерін қарсы | | |
| | |топтарға береді. | | |
| | | | | |
| | |[pic][pic][pic] | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |Караокемен ән орындайды | | |
| | | | | |
| |Сергіту сәті:Караокемен ән айту | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|Ой толғаныс | |1.Суретте:Оңтүстік Қазақстан қандай |Ұпай | |
|(15 минут) |«Кубизм» стратегиясы |пайдалы қазбаларға бай? |арқылы | |
| | |2.Елестет:Сіз каникул кезінде Оңтүстік | |Карта, |
| | |Қазақстанның қай аймағына қыдырып барар | | |
| | |едіңіз, неліктен? | | |
| | |3.Анықтама:Минералдық, рекреациялық | | |
| | |ресурстар деген не? |Топ | |
| | |4.Талда: Неліктен аудан бойынша халық |басшы | |
| | |әркелкі қоныстанған, себебі? |ның | |
| | |5.Салыстыр:Оңтүстік Қазақстан мен |бағалауы| |
| | |Солтүстік Қазақстанның табиғат жағдайы |. | |
| | |6.Әңгімеле:Аудан халқының құрамы туралы | | |
| | | | | |
|Сабақты | |«Кемені бояп ал»әдісі |
|қорытындылау |Кері байланыс | |
|(5 минут) | | |
| |Бағалау |Ұпайлар есептелінеді, мұғалімнің қорытынды бағасы |
| |Үйге тапсырма |50 оқу, кескін картаға Оңтүстік Қазақстанды түсіру; Көрікті жерлері туралы хабарлама|
| | |дайындау |
Пән мұғалімі: Р.Жолмаганбетова
|ПӘНІ |география |КЛАСЫ 9 |Күні: 20.04.2016ж |
|ТАҚЫРЫП |Оңтүстік Қазақстан |
|МАҚСАТЫ |Оқушыларға Оңтүстік Қазақстанның экономикалық географиясы табиғат жағдайы және халқы туралы |
| |ұғындыру; мәтінді топта талдауға, өз бетімен игеруге, өз ойларын ашық айтуға, сыни |
| |ойлауға, өзін және өзгелерді бағалай білуге үйрету; адамгершілікке, ізденімпаздыққа, табиғат |
| |байлықтарын үнемді пайдалануға тәрбиелеу. |
|КҮТІЛЕТІН |Оқушыларда Оңтүстік Қазақстанның экономикалық географиясы табиғат жағдайы және халқы туралы туралы |
|НӘТИЖЕ |түсінік қалыптасады, мәтінді өз бетімен игереді, топта бірлесе жұмыс жасайды, сыни ойлайды,|
| |өзін және өзгелерді бағалайды, өз ойын еркін жеткізе біледі. |
|КЕЗЕҢДЕРІ |МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ |ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ |БАҒАЛАУ |РЕСУРСТ|
| | | | |АР |
|Ұйымдастыру |Амандасу |Амандасады | | |
|кезеңі |Психологиялық тренинг: Көңілді музыкасы |Психологиялық тренинг жасау. | | |
|(3 минут) |арқылы көңіл күйлерін анықтау |(Климатолог, геолог, демограф) |Үш | |
| |Топқа бөлу: Кеспе қағаздар арқылы |3топқа бөлінеді топ басшысы тағайындалып,|шапалақ | |
| | |бағалау парағы таратылады | | |
|Қызығушылықты |Үй тапсырмасын сұрау: Семантикалық |Семантикалық карта толтырады | | |
|ояту |карта |Тапсырмалар |Ұпай | |
|(7 минут) |Тапсырмалар |Көкшетау |арқылы | |
| |Көкшетау |Қостанай | | |
| |Қостанай |Павлодар | | |
| |Павлодар |Петропавл | | |
| |Петропавл |Астана | | |
| |Астана | | | |
| | |Топырағы мен климаттық жағдайы жоғары | | |
| |Топырағы мен климаттық жағдайы жоғары |сапалы астық өсіруге қолайлы | | |
| |сапалы астық өсіруге қолайлы |+ | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |Есіл өзенінің маңындағы жазықта орналасқан| | |
| |Есіл өзенінің маңындағы жазықта |қала. | | |
| |орналасқан қала. | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |+ | | |
| | | | | |
| | |Ақмола облысының орталығы | | |
| |Ақмола облысының орталығы |+ | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |Екібастұзбен Майкүбінің аса мол таскөмір | | |
| |Екібастұзбен Майкүбінің аса мол таскөмір |және қоңыр көмірі бар. | | |
| |және қоңыр көмірі бар. | | | |
| | | | | |
| | |+ | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |Подшипник шығару зауыты жұмыс істейді | | |
| |Подшипник шығару зауыты жұмыс істейді |+ | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |Трактор зауыты бар | | |
| |Трактор зауыты бар | | | |
| | | | | |
| | |+ | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |Ірі темір-бетон құрылымы комбинаты бар | | |
| |Ірі темір-бетон құрылымы комбинаты бар | | | |
| | |+ | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |Канадалық гольштин асылтұқымды сиырлар | | |
| |Канадалық гольштин асылтұқымды сиырлар |әкелінген | | |
| |әкелінген |+ | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |Тау- кен өнеркәсібінің ірі кен орындары | | |
| |Тау- кен өнеркәсібінің ірі кен орындары |бар | | |
| |бар | | | |
| | |+ | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |Алюминий зауыты жұмыс жасайды | | |
| |Алюминий зауыты жұмыс жасайды | | | |
| | | | | |
| | |+ | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |Маңызды ірі теміржол торабы бар | | |
| |Маңызды ірі теміржол торабы бар | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |+ | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |Мұнай өңдеу зауыты орналасқан | | |
| |Мұнай өңдеу зауыты орналасқан | | | |
| | | | | |
| | |+ | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |Шығармашылық тапсырма | | |
| |Шығармашылық тапсырма: | | | |
| |1топ: Кеше «Ақмола» |1топ: Кеше «Ақмола» | | |
| |2топ:Бүгін «Астана – бас қала» |2топ:Бүгін «Астана – бас қала» | | |
| |3топ: Ертең «ЭКСПО- 2017»көрмесі |3топ: Ертең «ЭКСПО- 2017»көрмесі | | |
| |Видеоролик көрсету(Оңтүстік Қазақстан) | | | |
| |Ақпарат жинау | | | |
| | | | | |
|Мағынаны тану |«Джиксо» әдісі |1топ:Экономикалық-географиялық | | |
|(15 минут) |1-қадам: топтарға тақырыпшалар бөліп |жағдайы(Фишбоун әдісі) |Үш | |
| |беру |2топ:Табиғат ресурстары (Тұжырымдамалық |шапалақ,| |
| | |карта) | |Интер |
| |2-қадам: |3топ:Халқы (Венн диаграммасы) | |тақта |
| |Мұғалімнің түсіндіруі. | |Екі |Оқулық |
| | |Тақырыпта түсініп, топта талқылап, |жұлдыз |карта |
| | |таныстырылым жасайды. |бір | |
| | | |тілек. | |
| | | | | |
| | |Екі жұлдыз, бір тілектерін қарсы | | |
| | |топтарға береді. | | |
| | | | | |
| | |[pic][pic][pic] | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |Караокемен ән орындайды | | |
| | | | | |
| |Сергіту сәті:Караокемен ән айту | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|Ой толғаныс | |1.Суретте:Оңтүстік Қазақстан қандай |Ұпай | |
|(15 минут) |«Кубизм» стратегиясы |пайдалы қазбаларға бай? |арқылы | |
| | |2.Елестет:Сіз каникул кезінде Оңтүстік | |Карта, |
| | |Қазақстанның қай аймағына қыдырып барар | | |
| | |едіңіз, неліктен? | | |
| | |3.Анықтама:Минералдық, рекреациялық | | |
| | |ресурстар деген не? |Топ | |
| | |4.Талда: Неліктен аудан бойынша халық |басшы | |
| | |әркелкі қоныстанған, себебі? |ның | |
| | |5.Салыстыр:Оңтүстік Қазақстан мен |бағалауы| |
| | |Солтүстік Қазақстанның табиғат жағдайы |. | |
| | |6.Әңгімеле:Аудан халқының құрамы туралы | | |
| | | | | |
|Сабақты | |«Кемені бояп ал»әдісі |
|қорытындылау |Кері байланыс | |
|(5 минут) | | |
| |Бағалау |Ұпайлар есептелінеді, мұғалімнің қорытынды бағасы |
| |Үйге тапсырма |50 оқу, кескін картаға Оңтүстік Қазақстанды түсіру; Көрікті жерлері туралы хабарлама|
| | |дайындау |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz