Сабақ жоспары :: География

Файл қосу

Оңтүстік Қазақстан

Қысқа мерзімді жоспар
Пән мұғалімі: Р.Жолмаганбетова
|ПӘНІ |география |КЛАСЫ 9 |Күні: 20.04.2016ж |
|ТАҚЫРЫП |Оңтүстік Қазақстан |

|МАҚСАТЫ |Оқушыларға Оңтүстік Қазақстанның экономикалық географиясы табиғат жағдайы және халқы туралы |
| |ұғындыру; мәтінді топта талдауға, өз бетімен игеруге, өз ойларын ашық айтуға, сыни |
| |ойлауға, өзін және өзгелерді бағалай білуге үйрету; адамгершілікке, ізденімпаздыққа, табиғат |
| |байлықтарын үнемді пайдалануға тәрбиелеу. |
|КҮТІЛЕТІН |Оқушыларда Оңтүстік Қазақстанның экономикалық географиясы табиғат жағдайы және халқы туралы туралы |
|НӘТИЖЕ |түсінік қалыптасады, мәтінді өз бетімен игереді, топта бірлесе жұмыс жасайды, сыни ойлайды,|
| |өзін және өзгелерді бағалайды, өз ойын еркін жеткізе біледі. |

|КЕЗЕҢДЕРІ |МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ |ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ |БАҒАЛАУ |РЕСУРСТ|
| | | | |АР |
|Ұйымдастыру |Амандасу |Амандасады | | |
|кезеңі |Психологиялық тренинг: Көңілді музыкасы |Психологиялық тренинг жасау. | | |
|(3 минут) |арқылы көңіл күйлерін анықтау |(Климатолог, геолог, демограф) |Үш | |
| |Топқа бөлу: Кеспе қағаздар арқылы |3топқа бөлінеді топ басшысы тағайындалып,|шапалақ | |
| | |бағалау парағы таратылады | | |
|Қызығушылықты |Үй тапсырмасын сұрау: Семантикалық |Семантикалық карта толтырады | | |
|ояту |карта |Тапсырмалар |Ұпай | |
|(7 минут) |Тапсырмалар |Көкшетау |арқылы | |
| |Көкшетау |Қостанай | | |
| |Қостанай |Павлодар | | |
| |Павлодар |Петропавл | | |
| |Петропавл |Астана | | |
| |Астана | | | |
| | |Топырағы мен климаттық жағдайы жоғары | | |
| |Топырағы мен климаттық жағдайы жоғары |сапалы астық өсіруге қолайлы | | |
| |сапалы астық өсіруге қолайлы |+ | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |Есіл өзенінің маңындағы жазықта орналасқан| | |
| |Есіл өзенінің маңындағы жазықта |қала. | | |
| |орналасқан қала. | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |+ | | |
| | | | | |
| | |Ақмола облысының орталығы | | |
| |Ақмола облысының орталығы |+ | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |Екібастұзбен Майкүбінің аса мол таскөмір | | |
| |Екібастұзбен Майкүбінің аса мол таскөмір |және қоңыр көмірі бар. | | |
| |және қоңыр көмірі бар. | | | |
| | | | | |
| | |+ | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |Подшипник шығару зауыты жұмыс істейді | | |
| |Подшипник шығару зауыты жұмыс істейді |+ | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |Трактор зауыты бар | | |
| |Трактор зауыты бар | | | |
| | | | | |
| | |+ | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |Ірі темір-бетон құрылымы комбинаты бар | | |
| |Ірі темір-бетон құрылымы комбинаты бар | | | |
| | |+ | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |Канадалық гольштин асылтұқымды сиырлар | | |
| |Канадалық гольштин асылтұқымды сиырлар |әкелінген | | |
| |әкелінген |+ | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |Тау- кен өнеркәсібінің ірі кен орындары | | |
| |Тау- кен өнеркәсібінің ірі кен орындары |бар | | |
| |бар | | | |
| | |+ | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |Алюминий зауыты жұмыс жасайды | | |
| |Алюминий зауыты жұмыс жасайды | | | |
| | | | | |
| | |+ | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |Маңызды ірі теміржол торабы бар | | |
| |Маңызды ірі теміржол торабы бар | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |+ | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |Мұнай өңдеу зауыты орналасқан | | |
| |Мұнай өңдеу зауыты орналасқан | | | |
| | | | | |
| | |+ | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |Шығармашылық тапсырма | | |
| |Шығармашылық тапсырма: | | | |
| |1топ: Кеше «Ақмола» |1топ: Кеше «Ақмола» | | |
| |2топ:Бүгін «Астана – бас қала» |2топ:Бүгін «Астана – бас қала» | | |
| |3топ: Ертең «ЭКСПО- 2017»көрмесі |3топ: Ертең «ЭКСПО- 2017»көрмесі | | |
| |Видеоролик көрсету(Оңтүстік Қазақстан) | | | |
| |Ақпарат жинау | | | |
| | | | | |
|Мағынаны тану |«Джиксо» әдісі |1топ:Экономикалық-географиялық | | |
|(15 минут) |1-қадам: топтарға тақырыпшалар бөліп |жағдайы(Фишбоун әдісі) |Үш | |
| |беру |2топ:Табиғат ресурстары (Тұжырымдамалық |шапалақ,| |
| | |карта) | |Интер |
| |2-қадам: |3топ:Халқы (Венн диаграммасы) | |тақта |
| |Мұғалімнің түсіндіруі. | |Екі |Оқулық |
| | |Тақырыпта түсініп, топта талқылап, |жұлдыз |карта |
| | |таныстырылым жасайды. |бір | |
| | | |тілек. | |
| | | | | |
| | |Екі жұлдыз, бір тілектерін қарсы | | |
| | |топтарға береді. | | |
| | | | | |
| | |[pic][pic][pic] | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |Караокемен ән орындайды | | |
| | | | | |
| |Сергіту сәті:Караокемен ән айту | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|Ой толғаныс | |1.Суретте:Оңтүстік Қазақстан қандай |Ұпай | |
|(15 минут) |«Кубизм» стратегиясы |пайдалы қазбаларға бай? |арқылы | |
| | |2.Елестет:Сіз каникул кезінде Оңтүстік | |Карта, |
| | |Қазақстанның қай аймағына қыдырып барар | | |
| | |едіңіз, неліктен? | | |
| | |3.Анықтама:Минералдық, рекреациялық | | |
| | |ресурстар деген не? |Топ | |
| | |4.Талда: Неліктен аудан бойынша халық |басшы | |
| | |әркелкі қоныстанған, себебі? |ның | |
| | |5.Салыстыр:Оңтүстік Қазақстан мен |бағалауы| |
| | |Солтүстік Қазақстанның табиғат жағдайы |. | |
| | |6.Әңгімеле:Аудан халқының құрамы туралы | | |
| | | | | |
|Сабақты | |«Кемені бояп ал»әдісі |
|қорытындылау |Кері байланыс | |
|(5 минут) | | |
| |Бағалау |Ұпайлар есептелінеді, мұғалімнің қорытынды бағасы |
| |Үйге тапсырма |50 оқу, кескін картаға Оңтүстік Қазақстанды түсіру; Көрікті жерлері туралы хабарлама|
| | |дайындау |

Ұқсас жұмыстар
Қытай саяхатшылары
Оқо әкімшілік аумақтары мен тарихи ескерткіштері
Оңтүстік Американың табиғат зоналары
Орталық Қазақстанның маманданған салалары
Pisa бағдарламасы бойынша тест 9-сынып
Қазақстан аумағында ауа температурасының таралуы. Ашық сабақ
Оңтүстік американың зерттелуі. 7 сынып
Қола дәуіріндегі Қазақстан жайлы ақпарат
Қазақстанның шығыс шекарасындағы тау
Халықтың орналасу себептері
Пәндер