Қазақстан- малшаруашылықты аймақ

Қысқа мерзімді жоспар Пән мұғалімі: Р. Жолмаганбетова

ПӘНІ
география
КЛАСЫ 9
Күні: 17. 01. 2017ж
ПӘНІ: ТАҚЫРЫП
география: Қазақстан- малшаруашылықты аймақ.
МАҚСАТЫ
Оқушыларға еліміздегі малшаруашылығы туралы түсінік беру; мәтінді топта талдауға, өз бетімен игеруге, өз ойларын ашық айтуға, сыни ойлауға, өзін және өзгелерді бағалай білуге үйрету; адамгершілікке, ізденімпаздыққа, табиғат байлықтарын үнемді пайдалануға тәрбиелеу.
МАҚСАТЫ: КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ
Оқушыларға еліміздегі малшаруашылығы туралы түсінік беру; мәтінді топта талдауға, өз бетімен игеруге, өз ойларын ашық айтуға, сыни ойлауға, өзін және өзгелерді бағалай білуге үйрету; адамгершілікке, ізденімпаздыққа, табиғат байлықтарын үнемді пайдалануға тәрбиелеу.: Оқушыларда еліміздегі мал шаруашылығы туралы туралы түсінік қалыптасады, мәтінді өз бетімен игереді, топта бірлесе жұмыс жасайды, сыни ойлайды, өзін және өзгелерді бағалайды, өз ойын еркін жеткізе біледі.
КЕЗЕҢДЕРІ
МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ
ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ
БАҒАЛАУ
РЕСУРСТАР
КЕЗЕҢДЕРІ:

Ұйымдастыру кезеңі

(3 минут)

МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ:

Амандасу

Психологиялық тренинг

Топқа бөлу

ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ:

Амандасады

Психологиялық тренинг жасау. (Көңіл күй картасы)

3 топқа бөлінеді

БАҒАЛАУ: Үш шапалақ
РЕСУРСТАР:
КЕЗЕҢДЕРІ:

Қызығушылықты ояту

(7 минут)

МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ:

Үй тапсырмасын сұрау

Миға шабуыл

1 «Ыстық орындық»әдісі бойынша сұрау

ББҮ кестесін толтыру

Тақырыпты ашуға арналған сұрақ беріледі.

ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ:

«Ыстық орындық» әдісі бойынша бір оқушы ортаға шығып сұрақтарға жауап береді.

2тапсырма: өз ойларын ортаға салу.

Кесте толтырады

Сұраққа жауап беру

БАҒАЛАУ: Ұпай арқылы
РЕСУРСТАР: Кеспе қағаздар
КЕЗЕҢДЕРІ:

Мағынаны тану

(15 минут)

МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ:

«Кең ауқымды дәріс» әдісі

1-қадам: топтарға тақырыпшалар бөліп беру.

2-қадам:

Мұғалімнің түсіндіруі.

ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ:

1топ:Қой шаруашылығы

2топ:Мүйізді ірі қара шаруашылығы

3топ:Жылқы, шошқа, түйе шаруашылығы

4топ:Марал шаруашылығы

Тақырыпта түсініп, топта талқылап, таныстырылым жасайды.

Екі жұлдыз, бір тілектерін қарсы топтарға береді.

БАҒАЛАУ:

Ұпай арқылы

Екі жұлдыз бір тілек.

РЕСУРСТАР:

интертақта

оқулық

карта

КЕЗЕҢДЕРІ: Ой толғаныс (15 минут)
МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ: Әр топқа әр түрлі тапсырма беру
ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ:

1топ: төрт- түлікке жарнама жасау

2топ: картамен жұмыс

3топ:Проблемалық сұрақ (Егер Қазақстан мал шаруашылығымен айналысуына шектеу қойса?)

БАҒАЛАУ:

Ұпай арқылы

Лайк басу

Топ басшының бағалауы.

РЕСУРСТАР: Жұлдыз суреттері
КЕЗЕҢДЕРІ:

Сабақты қорытындылау

(5 минут)

МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ: Кері байланыс
ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ: «ББҮ кестесі» әдісі
КЕЗЕҢДЕРІ: Бағалау
МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ: Ұпайлар есептелінеді, мұғалімнің қорытынды бағасы.
КЕЗЕҢДЕРІ: Үйге тапсырма
МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ: 30оқу, мини шығарма жазу (Мал өсірсең қой өсір, пайдасы оның көл көсір)

Ұқсас жұмыстар
Менің Отаным - Қазақстан атты шығармашылық байқауға қош келдіңіздер
Мұқағали өлеңдері - география сабағында
Таулы аймақ қорықтары
Олимпиада жеңімпаздары слайд
Сауалдар көмегімен кестелерден мәліметтерді таңдау
Көктем нұры
Су қоймасы өсімдіктері мен жануарлары
Оқшау сөздерге байланысты қойылатын үтір
Менің отаным - Қазақстан жайлы ақпарат
Солтүстік Қазақстан
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz