Сабақ жоспары :: География
Файл қосу
Қазақстан- малшаруашылықты аймақ
Қысқа мерзімді жоспар
Пән мұғалімі: Р.Жолмаганбетова
|ПӘНІ |география |КЛАСЫ 9 |Күні: 17.01.2017ж |
|ТАҚЫРЫП |Қазақстан- малшаруашылықты аймақ. |
|МАҚСАТЫ | |
| |Оқушыларға еліміздегі малшаруашылығы туралы түсінік беру; мәтінді топта талдауға, өз бетімен |
| |игеруге, өз ойларын ашық айтуға, сыни ойлауға, өзін және өзгелерді бағалай білуге үйрету; |
| |адамгершілікке, ізденімпаздыққа, табиғат байлықтарын үнемді пайдалануға тәрбиелеу. |
|КҮТІЛЕТІН | |
|НӘТИЖЕ |Оқушыларда еліміздегі мал шаруашылығы туралы туралы түсінік қалыптасады, мәтінді өз бетімен |
| |игереді, топта бірлесе жұмыс жасайды, сыни ойлайды, өзін және өзгелерді бағалайды, өз ойын |
| |еркін жеткізе біледі. |
|КЕЗЕҢДЕРІ |МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ |ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ |БАҒАЛАУ |РЕСУРСТАР |
|Ұйымдастыру |Амандасу |Амандасады | | |
|кезеңі | | | | |
|(3 минут) |Психологиялық тренинг |Психологиялық тренинг жасау. |Үш шапалақ | |
| | |(Көңіл күй картасы) | | |
| |Топқа бөлу | | | |
| | |3 топқа бөлінеді | | |
|Қызығушылықты |Үй тапсырмасын сұрау |«Ыстық орындық» әдісі бойынша | | |
|ояту |Миға шабуыл |бір оқушы ортаға шығып |Ұпай арқылы |Кеспе қағаздар |
|(7 минут) |1 «Ыстық орындық»әдісі бойынша сұрау|сұрақтарға жауап береді. | | |
| | |2тапсырма: өз ойларын ортаға | | |
| | |салу. | | |
| |ББҮ кестесін толтыру |Кесте толтырады | | |
| |Тақырыпты ашуға арналған сұрақ | | | |
| |беріледі. |Сұраққа жауап беру | | |
| | | | | |
|Мағынаны тану |«Кең ауқымды дәріс» әдісі |1топ:Қой шаруашылығы | Ұпай арқылы |интертақта |
|(15 минут) |1-қадам: топтарға тақырыпшалар |2топ:Мүйізді ірі қара | |оқулық |
| |бөліп беру. |шаруашылығы | |карта |
| | |3топ:Жылқы, шошқа, түйе | | |
| | |шаруашылығы | | |
| |2-қадам: |4топ:Марал шаруашылығы | | |
| |Мұғалімнің түсіндіруі. | | | |
| | | |Екі жұлдыз бір | |
| | |Тақырыпта түсініп, топта |тілек. | |
| | |талқылап, таныстырылым | | |
| | |жасайды. | | |
| | | | | |
| | |Екі жұлдыз, бір тілектерін | | |
| | |қарсы топтарға береді. | | |
|Ой толғаныс | | | | |
|(15 минут) | |1топ: төрт- түлікке жарнама |Ұпай арқылы |Жұлдыз |
| |Әр топқа әр түрлі тапсырма беру |жасау |Лайк басу |суреттері |
| | |2топ: картамен жұмыс | | |
| | |3топ:Проблемалық сұрақ (Егер |Топ басшының | |
| | |Қазақстан мал шаруашылығымен |бағалауы. | |
| | |айналысуына шектеу қойса?) | | |
|Сабақты | | |
|қорытындылау |Кері байланыс | |
|(5 минут) | | |
| | |«ББҮ кестесі» әдісі |
| |Бағалау |Ұпайлар есептелінеді, мұғалімнің қорытынды бағасы. |
| |Үйге тапсырма |30оқу, мини шығарма жазу (Мал өсірсең қой өсір, пайдасы оның көл көсір) |
Пән мұғалімі: Р.Жолмаганбетова
|ПӘНІ |география |КЛАСЫ 9 |Күні: 17.01.2017ж |
|ТАҚЫРЫП |Қазақстан- малшаруашылықты аймақ. |
|МАҚСАТЫ | |
| |Оқушыларға еліміздегі малшаруашылығы туралы түсінік беру; мәтінді топта талдауға, өз бетімен |
| |игеруге, өз ойларын ашық айтуға, сыни ойлауға, өзін және өзгелерді бағалай білуге үйрету; |
| |адамгершілікке, ізденімпаздыққа, табиғат байлықтарын үнемді пайдалануға тәрбиелеу. |
|КҮТІЛЕТІН | |
|НӘТИЖЕ |Оқушыларда еліміздегі мал шаруашылығы туралы туралы түсінік қалыптасады, мәтінді өз бетімен |
| |игереді, топта бірлесе жұмыс жасайды, сыни ойлайды, өзін және өзгелерді бағалайды, өз ойын |
| |еркін жеткізе біледі. |
|КЕЗЕҢДЕРІ |МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ |ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ |БАҒАЛАУ |РЕСУРСТАР |
|Ұйымдастыру |Амандасу |Амандасады | | |
|кезеңі | | | | |
|(3 минут) |Психологиялық тренинг |Психологиялық тренинг жасау. |Үш шапалақ | |
| | |(Көңіл күй картасы) | | |
| |Топқа бөлу | | | |
| | |3 топқа бөлінеді | | |
|Қызығушылықты |Үй тапсырмасын сұрау |«Ыстық орындық» әдісі бойынша | | |
|ояту |Миға шабуыл |бір оқушы ортаға шығып |Ұпай арқылы |Кеспе қағаздар |
|(7 минут) |1 «Ыстық орындық»әдісі бойынша сұрау|сұрақтарға жауап береді. | | |
| | |2тапсырма: өз ойларын ортаға | | |
| | |салу. | | |
| |ББҮ кестесін толтыру |Кесте толтырады | | |
| |Тақырыпты ашуға арналған сұрақ | | | |
| |беріледі. |Сұраққа жауап беру | | |
| | | | | |
|Мағынаны тану |«Кең ауқымды дәріс» әдісі |1топ:Қой шаруашылығы | Ұпай арқылы |интертақта |
|(15 минут) |1-қадам: топтарға тақырыпшалар |2топ:Мүйізді ірі қара | |оқулық |
| |бөліп беру. |шаруашылығы | |карта |
| | |3топ:Жылқы, шошқа, түйе | | |
| | |шаруашылығы | | |
| |2-қадам: |4топ:Марал шаруашылығы | | |
| |Мұғалімнің түсіндіруі. | | | |
| | | |Екі жұлдыз бір | |
| | |Тақырыпта түсініп, топта |тілек. | |
| | |талқылап, таныстырылым | | |
| | |жасайды. | | |
| | | | | |
| | |Екі жұлдыз, бір тілектерін | | |
| | |қарсы топтарға береді. | | |
|Ой толғаныс | | | | |
|(15 минут) | |1топ: төрт- түлікке жарнама |Ұпай арқылы |Жұлдыз |
| |Әр топқа әр түрлі тапсырма беру |жасау |Лайк басу |суреттері |
| | |2топ: картамен жұмыс | | |
| | |3топ:Проблемалық сұрақ (Егер |Топ басшының | |
| | |Қазақстан мал шаруашылығымен |бағалауы. | |
| | |айналысуына шектеу қойса?) | | |
|Сабақты | | |
|қорытындылау |Кері байланыс | |
|(5 минут) | | |
| | |«ББҮ кестесі» әдісі |
| |Бағалау |Ұпайлар есептелінеді, мұғалімнің қорытынды бағасы. |
| |Үйге тапсырма |30оқу, мини шығарма жазу (Мал өсірсең қой өсір, пайдасы оның көл көсір) |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz