Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Фигуралардың көлемдерін салыстыру
Сабақтың тақырыбы: Фигуралардың көлемдерін салыстыру.
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Фигуралардың көлемдерін салыстыру үйрету. Көбейту кестесін
дұрыс пайдалана білуін пысықтау.
Дамытушылығы: Ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелілігі:Жауапкершілікке тәрбиелеу.
Сабақтың әдіс- тәсілдері: Сұрақ- жауап,салыстыру, талдау.
Сабақтың көрнекілігі: суреттер, геометриялық фигуралар, аққала.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық дайындық
Қайырлы күн досым,
Қайырлы күн болсын!
Жеті күннің әр күні
Сәттілікке толсын!
Біздің алар бағамыз,
Кілең бестік болсын!
ІІ.Топқа бөлу
Оқушылар 1,2,3,4 сандары жазылған конфеттерді таңдау арқылы топқа бөлу.
Оқушыларды топ ережесімен таныстыру.
Топ ережелері
• Сыныпта тыныштық сақтау
• Әр топ мүшелері топ басшысына бағыну
• Топ мүшелерінің пікірімен санасу
• Әр істелетін жұмысты топ мүшелерімен ақылдасу, ортақ шешімге келу
• Берілген тапсырманы орындау кезінде барлық топ мүшелерінің ат салысуы
Балалар бізде қазір қандай мезгіл?
Қыс мезгілінде қандай ерекшеліктер болады?
Қыс мезгілінде қандай ойындар ойнаймыз?
Дұыс. Олай болса біз бүгінгі сабақта аққала қалаймыз. Біз оны қалау үшін
тапсырмалар орындауымыз қажет.
Ендеше аққаламыздың төменгі бөлігін құрау үшін үй тапсырмасын тексеріп,
өткен сабақ бойынша тапсырмалар орындайық.
ІІІ.Үй жұмысын тексеру.
1.
168 + 78 - 97= (257 + 128) - 164=
(230+70) : 3=
296 - (182 + 18)= 890 + 120 - 340= 460 -
460 · 0=
2. Сәйкестендіру
1см² 100м²
1дм² 100мм²
1м² 10мм
1а 100см²
1см 10см
1дм 100дм²
1м 10дм
• Оқушылар аудан бірлігі қалай аталады?
• Ар-дегеніміз не?
Ар-бұл қабырғасының ұзындығы 10м шаршының ауданы.
Біз бұл тапсырмаларды орындау арқылы аққаламыздың төменгі бөлігін қаладық.
Аққаланың пішіні қандай?
Аққаланың барлық дөңгелектерінің көлемдері бірдей ме? (Аққаланың
дөңгелектерін салыстыру)
ІV. Жаңа сабақ
«Ой қозғау»
1 . Оқулықпен жұмыс.
(түрлі ойыншық, сіріңке, геометриялық фигуралар арқылы олардың көлемдерін
салыстырып баланың ойын тұжырымдау.) № 1, № 2 тапсырманы ауызша, тәжірибие
жүзінде орындату.
V. Миға шабуыл топтық жұмыс
№ 3. (Әр топ өзіне берілген есепті постер арқылы қорғау. Тапсырманы
орындасақ аққаламыздың ортаңғы бөлігін қалаймыз.)
1-топ Шешуі: 3л – 2л = 1л
Жауабы: Екінші банкада 1л шырын
2-топ Шешуі: 1 л ∙ 3 = 3 л
Жауабы: Екінші бидонда 3л сүт бар.
3-топ Шешуі: 4кг : 2кг = 2
Жауабы: Ірімшік 2 есе артық
4-топ Шешуі: 2кг + 4кг = 6кг
Жауабы: Әжей 6кг ірімші пен қаймақ әкелді
VІ.«Кім шапшаң?» жұптық жұмыс
№4
4 м 2 см = 402 см 178 см = 1 м 78 см
5 м 4 дм =540 см 309 см = 3 м 9 см
825 см = 8 м 2дм 5 см 486 см = 48 дм 6 см
VІІ.«Кім зерек?» жеке жұмыс
№ 5
а - 236 өрнегінің мәнін тап, мұндағы:
1) а = 896 ; 896 – 236 = 630
2) а = 734; 734 – 236 = 498
3) а = 708; 708 – 236 = 472
4) а = 452. 452 – 236 = 216
Сергіту сәті
Математикалық цифрлар
VІІІ.Топ басшыларына арналған тапсырма
1-топ
4-топ
№ 7
Дүйсенбі – 20 л сүт
Сейсенбі - ?, 2 есе кем. ?
Сәрсенбі - ?, 16 л артық
Шешуі: 20 + (20 : 2) + (20 : 2 + 16) = 20 + 10 + 26 = 56
Жауабы: барлығы 56 литр сүт.
2-топ
3-топ
№ 8
Таңқурай – 2 л – 4 банка
Бүлдірген – 3 л – 3 банка ?
Алмадан – 5 л – 2 банка
Шешуі: 2 ∙ 4 + 3 ∙ 3 + 5 ∙ 2 = 8 + 9 + 10 = 27
Жауабы: барлығы 27 л компот.
№ 9. (ауызша)
Шешуі: 8 ∙ 2 = 16
Жауабы: 16 қасық дәрі болды.
ІХ. Ой қозғау
№10
а = 8 см
в = ?, 4 см қысқа
в= 8-4=4 cм
Р= ( 8+ 4) ∙ 2 = 24см
24:4=6см
S= 6 ∙ 6 = 36 см²
Қызығушылығын арттыру
№11. Неге 8 оқушының кемінде екеуінің туған күндерң аптаның бір күнінде
болады? (себебі аптада жеті күн бар)
Х. Сабақты қорытындылау
№12
• Әр фигурада неше цилиндр бар?
• Фигуралардың көлемдерін салыстыр
• Біз бүгін не білдік?
• Не үйрендік?
ХІ. Үйге тапсырма
№ 6
Бағалау
«Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бір-біріне тілек айту.
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Фигуралардың көлемдерін салыстыру үйрету. Көбейту кестесін
дұрыс пайдалана білуін пысықтау.
Дамытушылығы: Ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелілігі:Жауапкершілікке тәрбиелеу.
Сабақтың әдіс- тәсілдері: Сұрақ- жауап,салыстыру, талдау.
Сабақтың көрнекілігі: суреттер, геометриялық фигуралар, аққала.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық дайындық
Қайырлы күн досым,
Қайырлы күн болсын!
Жеті күннің әр күні
Сәттілікке толсын!
Біздің алар бағамыз,
Кілең бестік болсын!
ІІ.Топқа бөлу
Оқушылар 1,2,3,4 сандары жазылған конфеттерді таңдау арқылы топқа бөлу.
Оқушыларды топ ережесімен таныстыру.
Топ ережелері
• Сыныпта тыныштық сақтау
• Әр топ мүшелері топ басшысына бағыну
• Топ мүшелерінің пікірімен санасу
• Әр істелетін жұмысты топ мүшелерімен ақылдасу, ортақ шешімге келу
• Берілген тапсырманы орындау кезінде барлық топ мүшелерінің ат салысуы
Балалар бізде қазір қандай мезгіл?
Қыс мезгілінде қандай ерекшеліктер болады?
Қыс мезгілінде қандай ойындар ойнаймыз?
Дұыс. Олай болса біз бүгінгі сабақта аққала қалаймыз. Біз оны қалау үшін
тапсырмалар орындауымыз қажет.
Ендеше аққаламыздың төменгі бөлігін құрау үшін үй тапсырмасын тексеріп,
өткен сабақ бойынша тапсырмалар орындайық.
ІІІ.Үй жұмысын тексеру.
1.
168 + 78 - 97= (257 + 128) - 164=
(230+70) : 3=
296 - (182 + 18)= 890 + 120 - 340= 460 -
460 · 0=
2. Сәйкестендіру
1см² 100м²
1дм² 100мм²
1м² 10мм
1а 100см²
1см 10см
1дм 100дм²
1м 10дм
• Оқушылар аудан бірлігі қалай аталады?
• Ар-дегеніміз не?
Ар-бұл қабырғасының ұзындығы 10м шаршының ауданы.
Біз бұл тапсырмаларды орындау арқылы аққаламыздың төменгі бөлігін қаладық.
Аққаланың пішіні қандай?
Аққаланың барлық дөңгелектерінің көлемдері бірдей ме? (Аққаланың
дөңгелектерін салыстыру)
ІV. Жаңа сабақ
«Ой қозғау»
1 . Оқулықпен жұмыс.
(түрлі ойыншық, сіріңке, геометриялық фигуралар арқылы олардың көлемдерін
салыстырып баланың ойын тұжырымдау.) № 1, № 2 тапсырманы ауызша, тәжірибие
жүзінде орындату.
V. Миға шабуыл топтық жұмыс
№ 3. (Әр топ өзіне берілген есепті постер арқылы қорғау. Тапсырманы
орындасақ аққаламыздың ортаңғы бөлігін қалаймыз.)
1-топ Шешуі: 3л – 2л = 1л
Жауабы: Екінші банкада 1л шырын
2-топ Шешуі: 1 л ∙ 3 = 3 л
Жауабы: Екінші бидонда 3л сүт бар.
3-топ Шешуі: 4кг : 2кг = 2
Жауабы: Ірімшік 2 есе артық
4-топ Шешуі: 2кг + 4кг = 6кг
Жауабы: Әжей 6кг ірімші пен қаймақ әкелді
VІ.«Кім шапшаң?» жұптық жұмыс
№4
4 м 2 см = 402 см 178 см = 1 м 78 см
5 м 4 дм =540 см 309 см = 3 м 9 см
825 см = 8 м 2дм 5 см 486 см = 48 дм 6 см
VІІ.«Кім зерек?» жеке жұмыс
№ 5
а - 236 өрнегінің мәнін тап, мұндағы:
1) а = 896 ; 896 – 236 = 630
2) а = 734; 734 – 236 = 498
3) а = 708; 708 – 236 = 472
4) а = 452. 452 – 236 = 216
Сергіту сәті
Математикалық цифрлар
VІІІ.Топ басшыларына арналған тапсырма
1-топ
4-топ
№ 7
Дүйсенбі – 20 л сүт
Сейсенбі - ?, 2 есе кем. ?
Сәрсенбі - ?, 16 л артық
Шешуі: 20 + (20 : 2) + (20 : 2 + 16) = 20 + 10 + 26 = 56
Жауабы: барлығы 56 литр сүт.
2-топ
3-топ
№ 8
Таңқурай – 2 л – 4 банка
Бүлдірген – 3 л – 3 банка ?
Алмадан – 5 л – 2 банка
Шешуі: 2 ∙ 4 + 3 ∙ 3 + 5 ∙ 2 = 8 + 9 + 10 = 27
Жауабы: барлығы 27 л компот.
№ 9. (ауызша)
Шешуі: 8 ∙ 2 = 16
Жауабы: 16 қасық дәрі болды.
ІХ. Ой қозғау
№10
а = 8 см
в = ?, 4 см қысқа
в= 8-4=4 cм
Р= ( 8+ 4) ∙ 2 = 24см
24:4=6см
S= 6 ∙ 6 = 36 см²
Қызығушылығын арттыру
№11. Неге 8 оқушының кемінде екеуінің туған күндерң аптаның бір күнінде
болады? (себебі аптада жеті күн бар)
Х. Сабақты қорытындылау
№12
• Әр фигурада неше цилиндр бар?
• Фигуралардың көлемдерін салыстыр
• Біз бүгін не білдік?
• Не үйрендік?
ХІ. Үйге тапсырма
№ 6
Бағалау
«Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бір-біріне тілек айту.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz