Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Рационал сандарды көбейту тақырыбына есептер шығару
Жалпы білім беретін Қ.Мырзалиев атындағы орта мектеп
[pic]
Тақырыбы: Рационал сандарды көбейту тақырыбына есептер шығару
Өткізген: математика пәнінің мұғалімі Усенова А.А.
2016-2017 оқу жылы
Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарды көбейту
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Рационал сандарды көбейтудің ережелерін қайталап, көбейтіндіні
табуды тереңірек үйрету.
Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту,
өздігінен ойлау және есеп шығару икемділіктерін қалыптастыру.
Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, жауапкершілікке, нақтылыққа, көпшілікпен жұмыс
жасауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: алған білімді бекіту сабағы
Сабақтың әдісі: топпен және жеке жұмыс
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар, деңгейлік тапсырмалар,
бағалау парағы
Білімге жетелейтін үш жол бар:
Еліктеу жолы- ең жеңіл жол,
Ойлау жолы- ең игілікті жол,
Тәжірибе жолы-ең қиын ащы жол.
Конфуций
Барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
Сәлемдесу, түгендеу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру, сабақтың
мақсатын айту, «Өзін-өзі бағалау парағын» тарату, оқушылар 4 топқа
бөлінеді.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
Интерактивті тақтада шешімі көрсетіледі, сол бойынша оқушылар өзара
дәптерлерін тексереді. Дұрыс есепке 2 балл, жартылай дұрыс есепке 1 балл,
қате есепке 0 балл қойылады.
№ 566
1) -1,9·0,6 = -1,14;
2) 6,5·(-30,8) = -200,2;
3) -18,3·(-5,4) = 98,82;
4) 5,9·(-3,5) = -20,65;
5) -12,5·(-0,4) = 5;
6) 5·(-9,3) = 46,5;
7) 0,8·(-1/2) = -0,4;
8) (-3/5)·0,75 = -0,45;
9) -0,4·(-1/10) = 0,04.
10) № 570
1) 3,26x егер x=-10; -100;
2) 2/11(x+у) егер x=-13; у=2;
3) -0,8xу егер x=-10; у=-0,5;
4) -3/4(x-у) егер x=5; у=13.
ІІІ. Қайталау сабағы
1) Таңбалары әр түрлі екі санды көбейту
(-)∙(+)=(-), (+)∙(-)=(-)
Мысал: (-4)∙3=-12 -0,35∙6=-2,1 [pic])=-[pic]
2) Таңбалары бірдей екі санды көбейту
(-)∙(-)=(+), (+)∙(+)=(+)
Мысал: (-0,2)∙(-1,5)=0,3 (-[pic])∙(-[pic])=[pic]=0,1
3) Көбейткіштер саны екіден көп болған жағдайда теріс көбейткііштер саны
жұп болса, көбейтінді оң сан болады:
(-8)∙(-3)∙(-2)∙(-0,5)=24
4) Көбейткіштер саны екіден көп болған жағдайда теріс көбейткііштер саны
тақ болса, көбейтінді теріс сан болады:
-2∙(-3)∙(-7)=-42
а∙0=0, а-рационал сан
Графикалық диктант Иә «+», жоқ «-»
1. + .Қарама-қарсы сандардың қосындысы нөлге тең
2. – .0 саны натурал сандар жиынына тиісті
3. +. Екі теріс санның қосындысы- теріс сан
4. +. Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісі- теріс сан
5. -. Кез келген теріс сан нөлден үлкен
6. +. Оң санның модулі сол санның өзіне тең
7. +. Теріс көбейткіштер саны жұп болса, көбейтінді оң сан болады
8. -. Теріс санның модулі сол санның өзіне тең
9. +. Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі- оң сан
10. -. Кез келген теріс сан оң саннан үлкен
ІV. Оқулықпен жұмыс
№ 567 ауызша № 580 тақтада № 578, 579, 581
дәптерге (топпен)
І топ ІІ топ ІІІ топ
ІV топ
№ 578 1, 2 3 4 ,5
6
№ 579 6 4, 5 3
1, 2
№ 581 1 2 3
4
Тақтаға әр топтан бір оқушы шығады, есепті тақтадан өздері тексереді. Бәрі
дұрыс болса 5 балл, үшеуі дұрыс болса 3 балл, біреуі дұрыс болса 1 балл
қояды.
V. Семантикалық карта(топтық жұмыс)
|р/с |а |в |
|№585; 586 |№582; 584 |№577 |
2.Ережелерді қайталаймыз.
ІХ. Оқушылардың білімін бағалау (өздері бағалайды)
Өзін-өзі бағалау парағы
|№ |Сабақтың кезеңдері |балл |
|1 |Үй тапсырмасы 0-2б. | |
|2 |Графикалық диктант 0-10 б. | |
|3 |Ережелер 0-6 б. | |
|4 |Оқулықпен жұмыс 0-5 б. | |
|5 |Семантикалық карта 0-6 б. | |
|6 |Логикалық есеп 1 б. | |
| |Қорытынды балл | |
«5»- 27-30 балл
«4»- 18-26 балл
«3»- 6-17 балл
«2»- 0-5 балл
Графикалық диктант Иә «+», жоқ «-»
1. Қарама-қарсы сандардың қосындысы нөлге тең
2. 0 саны натурал сандар жиынына тиісті
3. Екі теріс санның қосындысы- теріс сан
4. Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісі- теріс сан
5. Кез келген теріс сан нөлден үлкен
6. Оң санның модулі сол санның өзіне тең
7. Теріс көбейткіштер саны жұп болса, көбейтінді оң сан болады
8. Теріс санның модулі сол санның өзіне тең
9. Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі- оң сан
10. Кез келген теріс сан оң саннан үлкен
Графикалық диктант Иә «+», жоқ «-»
1. Қарама-қарсы сандардың қосындысы нөлге тең
2. 0 саны натурал сандар жиынына тиісті
3. Екі теріс санның қосындысы- теріс сан
4. Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісі- теріс сан
5. Кез келген теріс сан нөлден үлкен
6. Оң санның модулі сол санның өзіне тең
7. Теріс көбейткіштер саны жұп болса, көбейтінді оң сан болады
8. Теріс санның модулі сол санның өзіне тең
9. Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі- оң сан
10. Кез келген теріс сан оң саннан үлкен
Графикалық диктант Иә «+», жоқ «-»
1. Қарама-қарсы сандардың қосындысы нөлге тең
2. 0 саны натурал сандар жиынына тиісті
3. Екі теріс санның қосындысы- теріс сан
4. Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісі- теріс сан
5. Кез келген теріс сан нөлден үлкен
6. Оң санның модулі сол санның өзіне тең
7. Теріс көбейткіштер саны жұп болса, көбейтінді оң сан болады
8. Теріс санның модулі сол санның өзіне тең
9. Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі- оң сан
10. Кез келген теріс сан оң саннан үлкен
Графикалық диктант Иә «+», жоқ «-»
1. Қарама-қарсы сандардың қосындысы нөлге тең
2. 0 саны натурал сандар жиынына тиісті
3. Екі теріс санның қосындысы- теріс сан
4. Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісі- теріс сан
5. Кез келген теріс сан нөлден үлкен
6. Оң санның модулі сол санның өзіне тең
7. Теріс көбейткіштер саны жұп болса, көбейтінді оң сан болады
8. Теріс санның модулі сол санның өзіне тең
9. Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі- оң сан
10. Кез келген теріс сан оң саннан үлкен
|р/с |а |в |
|1 |Үй тапсырмасы 0-2б. | |
|2 |Графикалық диктант 0-10 б. | |
|3 |Ережелер 0-6 б. | |
|4 |Оқулықпен жұмыс 0-5 б. | |
|5 |Семантикалық карта 0-6 б. | |
|6 |Логикалық есеп 1 б. | |
| |Қорытынды балл | |
|№ |Сабақтың кезеңдері |балл |
|1 |Үй тапсырмасы 0-2б. | |
|2 |Графикалық диктант 0-10 б. | |
|3 |Ережелер 0-6 б. | |
|4 |Оқулықпен жұмыс 0-5 б. | |
|5 |Семантикалық карта 0-6 б. | |
|6 |Логикалық есеп 1 б. | |
| |Қорытынды балл | |
|№ |Сабақтың кезеңдері |балл |
|1 |Үй тапсырмасы 0-2б. | |
|2 |Графикалық диктант 0-10 б. | |
|3 |Ережелер 0-6 б. | |
|4 |Оқулықпен жұмыс 0-5 б. | |
|5 |Семантикалық карта 0-6 б. | |
|6 |Логикалық есеп 1 б. | |
| |Қорытынды балл | |
|№ |Сабақтың кезеңдері |балл |
|1 |Үй тапсырмасы 0-2б. | |
|2 |Графикалық диктант 0-10 б. | |
|3 |Ережелер 0-6 б. | |
|4 |Оқулықпен жұмыс 0-5 б. | |
|5 |Семантикалық карта 0-6 б. | |
|6 |Логикалық есеп 1 б. | |
| |Қорытынды балл | |
|№ |Сабақтың кезеңдері |балл |
|1 |Үй тапсырмасы 0-2б. | |
|2 |Графикалық диктант 0-10 б. | |
|3 |Ережелер 0-6 б. | |
|4 |Оқулықпен жұмыс 0-5 б. | |
|5 |Семантикалық карта 0-6 б. | |
|6 |Логикалық есеп 1 б. | |
| |Қорытынды балл | |
|№ |Сабақтың кезеңдері |балл |
|1 |Үй тапсырмасы 0-2б. | |
|2 |Графикалық диктант 0-10 б. | |
|3 |Ережелер 0-6 б. | |
|4 |Оқулықпен жұмыс 0-5 б. | |
|5 |Семантикалық карта 0-6 б. | |
|6 |Логикалық есеп 1 б. | |
| |Қорытынды балл | |
[pic]
Тақырыбы: Рационал сандарды көбейту тақырыбына есептер шығару
Өткізген: математика пәнінің мұғалімі Усенова А.А.
2016-2017 оқу жылы
Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарды көбейту
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Рационал сандарды көбейтудің ережелерін қайталап, көбейтіндіні
табуды тереңірек үйрету.
Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту,
өздігінен ойлау және есеп шығару икемділіктерін қалыптастыру.
Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, жауапкершілікке, нақтылыққа, көпшілікпен жұмыс
жасауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: алған білімді бекіту сабағы
Сабақтың әдісі: топпен және жеке жұмыс
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар, деңгейлік тапсырмалар,
бағалау парағы
Білімге жетелейтін үш жол бар:
Еліктеу жолы- ең жеңіл жол,
Ойлау жолы- ең игілікті жол,
Тәжірибе жолы-ең қиын ащы жол.
Конфуций
Барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
Сәлемдесу, түгендеу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру, сабақтың
мақсатын айту, «Өзін-өзі бағалау парағын» тарату, оқушылар 4 топқа
бөлінеді.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
Интерактивті тақтада шешімі көрсетіледі, сол бойынша оқушылар өзара
дәптерлерін тексереді. Дұрыс есепке 2 балл, жартылай дұрыс есепке 1 балл,
қате есепке 0 балл қойылады.
№ 566
1) -1,9·0,6 = -1,14;
2) 6,5·(-30,8) = -200,2;
3) -18,3·(-5,4) = 98,82;
4) 5,9·(-3,5) = -20,65;
5) -12,5·(-0,4) = 5;
6) 5·(-9,3) = 46,5;
7) 0,8·(-1/2) = -0,4;
8) (-3/5)·0,75 = -0,45;
9) -0,4·(-1/10) = 0,04.
10) № 570
1) 3,26x егер x=-10; -100;
2) 2/11(x+у) егер x=-13; у=2;
3) -0,8xу егер x=-10; у=-0,5;
4) -3/4(x-у) егер x=5; у=13.
ІІІ. Қайталау сабағы
1) Таңбалары әр түрлі екі санды көбейту
(-)∙(+)=(-), (+)∙(-)=(-)
Мысал: (-4)∙3=-12 -0,35∙6=-2,1 [pic])=-[pic]
2) Таңбалары бірдей екі санды көбейту
(-)∙(-)=(+), (+)∙(+)=(+)
Мысал: (-0,2)∙(-1,5)=0,3 (-[pic])∙(-[pic])=[pic]=0,1
3) Көбейткіштер саны екіден көп болған жағдайда теріс көбейткііштер саны
жұп болса, көбейтінді оң сан болады:
(-8)∙(-3)∙(-2)∙(-0,5)=24
4) Көбейткіштер саны екіден көп болған жағдайда теріс көбейткііштер саны
тақ болса, көбейтінді теріс сан болады:
-2∙(-3)∙(-7)=-42
а∙0=0, а-рационал сан
Графикалық диктант Иә «+», жоқ «-»
1. + .Қарама-қарсы сандардың қосындысы нөлге тең
2. – .0 саны натурал сандар жиынына тиісті
3. +. Екі теріс санның қосындысы- теріс сан
4. +. Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісі- теріс сан
5. -. Кез келген теріс сан нөлден үлкен
6. +. Оң санның модулі сол санның өзіне тең
7. +. Теріс көбейткіштер саны жұп болса, көбейтінді оң сан болады
8. -. Теріс санның модулі сол санның өзіне тең
9. +. Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі- оң сан
10. -. Кез келген теріс сан оң саннан үлкен
ІV. Оқулықпен жұмыс
№ 567 ауызша № 580 тақтада № 578, 579, 581
дәптерге (топпен)
І топ ІІ топ ІІІ топ
ІV топ
№ 578 1, 2 3 4 ,5
6
№ 579 6 4, 5 3
1, 2
№ 581 1 2 3
4
Тақтаға әр топтан бір оқушы шығады, есепті тақтадан өздері тексереді. Бәрі
дұрыс болса 5 балл, үшеуі дұрыс болса 3 балл, біреуі дұрыс болса 1 балл
қояды.
V. Семантикалық карта(топтық жұмыс)
|р/с |а |в |
|№585; 586 |№582; 584 |№577 |
2.Ережелерді қайталаймыз.
ІХ. Оқушылардың білімін бағалау (өздері бағалайды)
Өзін-өзі бағалау парағы
|№ |Сабақтың кезеңдері |балл |
|1 |Үй тапсырмасы 0-2б. | |
|2 |Графикалық диктант 0-10 б. | |
|3 |Ережелер 0-6 б. | |
|4 |Оқулықпен жұмыс 0-5 б. | |
|5 |Семантикалық карта 0-6 б. | |
|6 |Логикалық есеп 1 б. | |
| |Қорытынды балл | |
«5»- 27-30 балл
«4»- 18-26 балл
«3»- 6-17 балл
«2»- 0-5 балл
Графикалық диктант Иә «+», жоқ «-»
1. Қарама-қарсы сандардың қосындысы нөлге тең
2. 0 саны натурал сандар жиынына тиісті
3. Екі теріс санның қосындысы- теріс сан
4. Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісі- теріс сан
5. Кез келген теріс сан нөлден үлкен
6. Оң санның модулі сол санның өзіне тең
7. Теріс көбейткіштер саны жұп болса, көбейтінді оң сан болады
8. Теріс санның модулі сол санның өзіне тең
9. Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі- оң сан
10. Кез келген теріс сан оң саннан үлкен
Графикалық диктант Иә «+», жоқ «-»
1. Қарама-қарсы сандардың қосындысы нөлге тең
2. 0 саны натурал сандар жиынына тиісті
3. Екі теріс санның қосындысы- теріс сан
4. Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісі- теріс сан
5. Кез келген теріс сан нөлден үлкен
6. Оң санның модулі сол санның өзіне тең
7. Теріс көбейткіштер саны жұп болса, көбейтінді оң сан болады
8. Теріс санның модулі сол санның өзіне тең
9. Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі- оң сан
10. Кез келген теріс сан оң саннан үлкен
Графикалық диктант Иә «+», жоқ «-»
1. Қарама-қарсы сандардың қосындысы нөлге тең
2. 0 саны натурал сандар жиынына тиісті
3. Екі теріс санның қосындысы- теріс сан
4. Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісі- теріс сан
5. Кез келген теріс сан нөлден үлкен
6. Оң санның модулі сол санның өзіне тең
7. Теріс көбейткіштер саны жұп болса, көбейтінді оң сан болады
8. Теріс санның модулі сол санның өзіне тең
9. Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі- оң сан
10. Кез келген теріс сан оң саннан үлкен
Графикалық диктант Иә «+», жоқ «-»
1. Қарама-қарсы сандардың қосындысы нөлге тең
2. 0 саны натурал сандар жиынына тиісті
3. Екі теріс санның қосындысы- теріс сан
4. Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісі- теріс сан
5. Кез келген теріс сан нөлден үлкен
6. Оң санның модулі сол санның өзіне тең
7. Теріс көбейткіштер саны жұп болса, көбейтінді оң сан болады
8. Теріс санның модулі сол санның өзіне тең
9. Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі- оң сан
10. Кез келген теріс сан оң саннан үлкен
|р/с |а |в |
|1 |Үй тапсырмасы 0-2б. | |
|2 |Графикалық диктант 0-10 б. | |
|3 |Ережелер 0-6 б. | |
|4 |Оқулықпен жұмыс 0-5 б. | |
|5 |Семантикалық карта 0-6 б. | |
|6 |Логикалық есеп 1 б. | |
| |Қорытынды балл | |
|№ |Сабақтың кезеңдері |балл |
|1 |Үй тапсырмасы 0-2б. | |
|2 |Графикалық диктант 0-10 б. | |
|3 |Ережелер 0-6 б. | |
|4 |Оқулықпен жұмыс 0-5 б. | |
|5 |Семантикалық карта 0-6 б. | |
|6 |Логикалық есеп 1 б. | |
| |Қорытынды балл | |
|№ |Сабақтың кезеңдері |балл |
|1 |Үй тапсырмасы 0-2б. | |
|2 |Графикалық диктант 0-10 б. | |
|3 |Ережелер 0-6 б. | |
|4 |Оқулықпен жұмыс 0-5 б. | |
|5 |Семантикалық карта 0-6 б. | |
|6 |Логикалық есеп 1 б. | |
| |Қорытынды балл | |
|№ |Сабақтың кезеңдері |балл |
|1 |Үй тапсырмасы 0-2б. | |
|2 |Графикалық диктант 0-10 б. | |
|3 |Ережелер 0-6 б. | |
|4 |Оқулықпен жұмыс 0-5 б. | |
|5 |Семантикалық карта 0-6 б. | |
|6 |Логикалық есеп 1 б. | |
| |Қорытынды балл | |
|№ |Сабақтың кезеңдері |балл |
|1 |Үй тапсырмасы 0-2б. | |
|2 |Графикалық диктант 0-10 б. | |
|3 |Ережелер 0-6 б. | |
|4 |Оқулықпен жұмыс 0-5 б. | |
|5 |Семантикалық карта 0-6 б. | |
|6 |Логикалық есеп 1 б. | |
| |Қорытынды балл | |
|№ |Сабақтың кезеңдері |балл |
|1 |Үй тапсырмасы 0-2б. | |
|2 |Графикалық диктант 0-10 б. | |
|3 |Ережелер 0-6 б. | |
|4 |Оқулықпен жұмыс 0-5 б. | |
|5 |Семантикалық карта 0-6 б. | |
|6 |Логикалық есеп 1 б. | |
| |Қорытынды балл | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz