Рационал сандарды көбейту: сабақ жоспары мен бағалау критерийлері (Қ. Мырзалиев атындағы орта мектеп, мұғалімі Усенова А.А., 2016-2017 оқу жылы)

Жалпы білім беретін Қ. Мырзалиев атындағы орта мектеп

Тақырыбы: Рационал сандарды көбейту тақырыбына есептер шығару

Өткізген: математика пәнінің мұғалімі Усенова А. А.

2016-2017 оқу жылы

Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарды көбейту

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: Рационал сандарды көбейтудің ережелерін қайталап, көбейтіндіні табуды тереңірек үйрету.

Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту, өздігінен ойлау және есеп шығару икемділіктерін қалыптастыру.

Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, жауапкершілікке, нақтылыққа, көпшілікпен жұмыс жасауға тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: алған білімді бекіту сабағы

Сабақтың әдісі: топпен және жеке жұмыс

Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар, деңгейлік тапсырмалар, бағалау парағы

Білімге жетелейтін үш жол бар:

Еліктеу жолы- ең жеңіл жол,

Ойлау жолы- ең игілікті жол,

Тәжірибе жолы-ең қиын ащы жол.

Конфуций

Барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі

Сәлемдесу, түгендеу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру, сабақтың мақсатын айту, «Өзін-өзі бағалау парағын» тарату, оқушылар 4 топқа бөлінеді.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру

Интерактивті тақтада шешімі көрсетіледі, сол бойынша оқушылар өзара дәптерлерін тексереді. Дұрыс есепке 2 балл, жартылай дұрыс есепке 1 балл, қате есепке 0 балл қойылады.

№ 566

  1. -1, 9·0, 6 = -1, 14;
  2. 6, 5·(-30, 8) = -200, 2;
  3. -18, 3·(-5, 4) = 98, 82;
  4. 5, 9·(-3, 5) = -20, 65;
  5. -12, 5·(-0, 4) = 5;
  6. 5·(-9, 3) = 46, 5;
  7. 0, 8·(-1/2) = -0, 4;
  8. (-3/5) ·0, 75 = -0, 45;
  9. -0, 4·(-1/10) = 0, 04.

№ 570

  1. 3, 26x егер x=-10; -100;
  2. 2/11(x+у) егер x=-13; у=2;
  3. -0, 8xу егер x=-10; у=-0, 5;
  4. -3/4(x-у) егер x=5; у=13.

ІІІ. Қайталау сабағы

  1. Таңбалары әр түрлі екі санды көбейту

(-) ∙(+) =(-), (+) ∙(-) =(-)

Мысал: (-4) ∙3=-12 -0, 35∙6=-2, 1 2 3 ( 3 5 \frac{2}{3} \bullet ( - \frac{3}{5} 2 3 ( 3 5 \frac{2}{3} \bullet ( - \frac{3}{5} ) =- 2 5 \frac{2}{5} 2 5 \frac{2}{5}

  1. Таңбалары бірдей екі санды көбейту

(-) ∙(-) =(+), (+) ∙(+) =(+)

Мысал: (-0, 2) ∙(-1, 5) =0, 3 (- 3 8 \frac{3}{8} 3 8 \frac{3}{8} ) ∙(- 4 15 \frac{4}{15} 4 15 \frac{4}{15} ) = 1 10 \frac{1}{10} 1 10 \frac{1}{10} =0, 1

  1. Көбейткіштер саны екіден көп болған жағдайда теріс көбейткііштер саны жұп болса, көбейтінді оң сан болады:

(-8) ∙(-3) ∙(-2) ∙(-0, 5) =24

  1. Көбейткіштер саны екіден көп болған жағдайда теріс көбейткііштер саны тақ болса, көбейтінді теріс сан болады:

-2∙(-3) ∙(-7) =-42

а∙0=0, а-рационал сан

Графикалық диктант Иә «+», жоқ «-»

  1. + . Қарама-қарсы сандардың қосындысы нөлге тең
  2. - . 0 саны натурал сандар жиынына тиісті
  3. +. Екі теріс санның қосындысы- теріс сан
  4. +. Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісі- теріс сан
  5. -. Кез келген теріс сан нөлден үлкен
  6. +. Оң санның модулі сол санның өзіне тең
  7. +. Теріс көбейткіштер саны жұп болса, көбейтінді оң сан болады
  8. -. Теріс санның модулі сол санның өзіне тең
  9. +. Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі- оң сан
  10. -. Кез келген теріс сан оң саннан үлкен

ІV. Оқулықпен жұмыс

№ 567 ауызша № 580 тақтада № 578, 579, 581 дәптерге (топпен)

І топ ІІ топ ІІІ топ ІV топ

№ 578 1, 2 3 4, 5 6

№ 579 6 4, 5 3 1, 2

№ 581 1 2 3 4

Тақтаға әр топтан бір оқушы шығады, есепті тақтадан өздері тексереді. Бәрі дұрыс болса 5 балл, үшеуі дұрыс болса 3 балл, біреуі дұрыс болса 1 балл қояды.

V. Семантикалық карта (топтық жұмыс)

р/с
а
в
а∙в=-30, 6
а∙в=-100
а∙в=1, 14
а∙в=-0, 2
а∙в=- 1 3 \frac{1}{3} 1 3 \frac{1}{3}
а∙в=-12, 3
р/с: 1
а: 4 5 \frac{4}{5}
в: - 5 12 \frac{5}{12} 5 12 \frac{5}{12}
а∙в=-30, 6:
а∙в=-100:
а∙в=1, 14:
а∙в=-0, 2:
а∙в=-13\frac{1}{3}13\frac{1}{3}: +
а∙в=-12, 3:
р/с: 2
а: -1, 5
в: 8, 2
а∙в=-30, 6:
а∙в=-100:
а∙в=1, 14:
а∙в=-0, 2:
а∙в=-13\frac{1}{3}13\frac{1}{3}:
а∙в=-12, 3: +
р/с: 3
а: 5, 1
в: -6
а∙в=-30, 6: +
а∙в=-100:
а∙в=1, 14:
а∙в=-0, 2:
а∙в=-13\frac{1}{3}13\frac{1}{3}:
а∙в=-12, 3:
р/с: 4
а: -1, 9
в: -0, 6
а∙в=-30, 6:
а∙в=-100:
а∙в=1, 14: +
а∙в=-0, 2:
а∙в=-13\frac{1}{3}13\frac{1}{3}:
а∙в=-12, 3:
р/с: 5
а: 0, 4
в: - 1 2 \frac{1}{2} 1 2 \frac{1}{2}
а∙в=-30, 6:
а∙в=-100:
а∙в=1, 14:
а∙в=-0, 2: +
а∙в=-13\frac{1}{3}13\frac{1}{3}:
а∙в=-12, 3:
р/с: 6
а: -25
в: 4
а∙в=-30, 6:
а∙в=-100: +
а∙в=1, 14:
а∙в=-0, 2:
а∙в=-13\frac{1}{3}13\frac{1}{3}:
а∙в=-12, 3:

Cемантикалық картаны өзара тексеріп, барлығы дұрыс болса 2 балл, жартылай дұрыс болса 1 балл қойылады.

VI. Тарихи мәлімет

VIІ ғасырда өмір сүрген үнді математигі Брахмагупта оң сандарды «мүлік», теріс сандарды «қарыз» түсінігімен байланыстырған. Теріс сандарды қосу және азайту ережелерін былай айтқан: «екі мүліктің қосындысы мүлік», «екі қарыздың қосындысы қарыз». Сонымен бірге ежелгі ережелер де бар.

ЕЖЕЛГІ ЕРЕЖЕЛЕР

  1. Менің досымның досы-менің досым (+Х) ∙(+Х) =(+Х)
  2. Менің дұшпанымның досы-менің дұшпаным (-Х) ∙(+Х) =(-Х)
  3. Менің досымның дұшпаны-менің дұшпаным (+Х) ∙(-Х) =(-Х)
  4. Менің дұшпанымның дұшпаны-менің досым (-Х) ∙(-Х) =(+Х)

VIІ. Сергіту сәті . Логикалық есеп

Бұл ойында 1-6 цифрларын қолдану арқылы, қай бағытта санаса да, 9 санын шығару керек.

VIІІ. Үйге тапсырма беру

  1. Аукцион «Мен-сатушымын, сендер -игілікті сатып алушыларсыз»
«5»
«4»
«3»
«5»: №585; 586
«4»: №582; 584
«3»: №577

2. Ережелерді қайталаймыз.

ІХ. Оқушылардың білімін бағалау (өздері бағалайды)

Өзін-өзі бағалау парағы

Сабақтың кезеңдері
балл
№: 1
Сабақтың кезеңдері: Үй тапсырмасы 0-2б.
балл:
№: 2
Сабақтың кезеңдері: Графикалық диктант 0-10 б.
балл:
№: 3
Сабақтың кезеңдері: Ережелер 0-6 б.
балл:
№: 4
Сабақтың кезеңдері: Оқулықпен жұмыс 0-5 б.
балл:
№: 5
Сабақтың кезеңдері: Семантикалық карта 0-6 б.
балл:
№: 6
Сабақтың кезеңдері: Логикалық есеп 1 б.
балл:
№:
Сабақтың кезеңдері: Қорытынды балл
балл:

«5»- 27-30 балл

«4»- 18-26 балл

«3»- 6-17 балл

«2»- 0-5 балл

Графикалық диктант Иә «+», жоқ «-»

  1. Қарама-қарсы сандардың қосындысы нөлге тең
  2. 0 саны натурал сандар жиынына тиісті
  3. Екі теріс санның қосындысы- теріс сан
  4. Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісі- теріс сан
  5. Кез келген теріс сан нөлден үлкен
  6. Оң санның модулі сол санның өзіне тең
  7. Теріс көбейткіштер саны жұп болса, көбейтінді оң сан болады
  8. Теріс санның модулі сол санның өзіне тең
  9. Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі- оң сан
  10. Кез келген теріс сан оң саннан үлкен

Графикалық диктант Иә «+», жоқ «-»

  1. Қарама-қарсы сандардың қосындысы нөлге тең
  2. 0 саны натурал сандар жиынына тиісті
  3. Екі теріс санның қосындысы- теріс сан
  4. Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісі- теріс сан
  5. Кез келген теріс сан нөлден үлкен
  6. Оң санның модулі сол санның өзіне тең
  7. Теріс көбейткіштер саны жұп болса, көбейтінді оң сан болады
  8. Теріс санның модулі сол санның өзіне тең
  9. Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі- оң сан
  10. Кез келген теріс сан оң саннан үлкен

Графикалық диктант Иә «+», жоқ «-»

  1. Қарама-қарсы сандардың қосындысы нөлге тең
  2. 0 саны натурал сандар жиынына тиісті
  3. Екі теріс санның қосындысы- теріс сан
  4. Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісі- теріс сан
  5. Кез келген теріс сан нөлден үлкен
  6. Оң санның модулі сол санның өзіне тең
  7. Теріс көбейткіштер саны жұп болса, көбейтінді оң сан болады
  8. Теріс санның модулі сол санның өзіне тең
  9. Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі- оң сан
  10. Кез келген теріс сан оң саннан үлкен

Графикалық диктант Иә «+», жоқ «-»

  1. Қарама-қарсы сандардың қосындысы нөлге тең
  2. 0 саны натурал сандар жиынына тиісті
  3. Екі теріс санның қосындысы- теріс сан
  4. Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісі- теріс сан
  5. Кез келген теріс сан нөлден үлкен
  6. Оң санның модулі сол санның өзіне тең
  7. Теріс көбейткіштер саны жұп болса, көбейтінді оң сан болады
  8. Теріс санның модулі сол санның өзіне тең
  9. Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі- оң сан
  10. Кез келген теріс сан оң саннан үлкен
р/с
а
в
а∙в=-30, 6
а∙в=-100
а∙в=1, 14
а∙в=-0, 2
а∙в=- 1 3 \frac{1}{3} 1 3 \frac{1}{3}
а∙в=-12, 3
р/с: 1
а: 4 5 \frac{4}{5}
в: - 5 12 \frac{5}{12} 5 12 \frac{5}{12}
а∙в=-30, 6:
а∙в=-100:
а∙в=1, 14:
а∙в=-0, 2:
а∙в=-13\frac{1}{3}13\frac{1}{3}:
а∙в=-12, 3:
р/с: 2
а: -1, 5
в: 8, 2
а∙в=-30, 6:
а∙в=-100:
а∙в=1, 14:
а∙в=-0, 2:
а∙в=-13\frac{1}{3}13\frac{1}{3}:
а∙в=-12, 3:
р/с: 3
а: 5, 1
в: -6
а∙в=-30, 6:
а∙в=-100:
а∙в=1, 14:
а∙в=-0, 2:
а∙в=-13\frac{1}{3}13\frac{1}{3}:
а∙в=-12, 3:
р/с: 4
а: -1, 9
в: -0, 6
а∙в=-30, 6:
а∙в=-100:
а∙в=1, 14:
а∙в=-0, 2:
а∙в=-13\frac{1}{3}13\frac{1}{3}:
а∙в=-12, 3:
р/с: 5
а: 0, 4
в: - 1 2 \frac{1}{2} 1 2 \frac{1}{2}
а∙в=-30, 6:
а∙в=-100:
а∙в=1, 14:
а∙в=-0, 2:
а∙в=-13\frac{1}{3}13\frac{1}{3}:
а∙в=-12, 3:
р/с: 6
а: -25
в: 4
а∙в=-30, 6:
а∙в=-100:
а∙в=1, 14:
а∙в=-0, 2:
а∙в=-13\frac{1}{3}13\frac{1}{3}:
а∙в=-12, 3:
р/с
а
в
а∙в=-30, 6
а∙в=-100
а∙в=1, 14
а∙в=-0, 2
а∙в=- 1 3 \frac{1}{3} 1 3 \frac{1}{3}
а∙в=-12, 3
р/с: 1
а: 4 5 \frac{4}{5}
в: - 5 12 \frac{5}{12} 5 12 \frac{5}{12}
а∙в=-30, 6:
а∙в=-100:
а∙в=1, 14:
а∙в=-0, 2:
а∙в=-13\frac{1}{3}13\frac{1}{3}:
а∙в=-12, 3:
р/с: 2
а: -1, 5
в: 8, 2
а∙в=-30, 6:
а∙в=-100:
а∙в=1, 14:
а∙в=-0, 2:
а∙в=-13\frac{1}{3}13\frac{1}{3}:
а∙в=-12, 3:
р/с: 3
а: 5, 1
в: -6
а∙в=-30, 6:
а∙в=-100:
а∙в=1, 14:
а∙в=-0, 2:
а∙в=-13\frac{1}{3}13\frac{1}{3}:
а∙в=-12, 3:
р/с: 4
а: -1, 9
в: -0, 6
а∙в=-30, 6:
а∙в=-100:
а∙в=1, 14:
а∙в=-0, 2:
а∙в=-13\frac{1}{3}13\frac{1}{3}:
а∙в=-12, 3:
р/с: 5
а: 0, 4
в: - 1 2 \frac{1}{2} 1 2 \frac{1}{2}
а∙в=-30, 6:
а∙в=-100:
а∙в=1, 14:
а∙в=-0, 2:
а∙в=-13\frac{1}{3}13\frac{1}{3}:
а∙в=-12, 3:
р/с: 6
а: -25
в: 4
а∙в=-30, 6:
а∙в=-100:
а∙в=1, 14:
а∙в=-0, 2:
а∙в=-13\frac{1}{3}13\frac{1}{3}:
а∙в=-12, 3:
р/с
а
в
а∙в=-30, 6
а∙в=-100
а∙в=1, 14
а∙в=-0, 2
а∙в=- 1 3 \frac{1}{3} 1 3 \frac{1}{3}
а∙в=-12, 3
р/с: 1
а: 4 5 \frac{4}{5}
в: - 5 12 \frac{5}{12} 5 12 \frac{5}{12}
а∙в=-30, 6:
а∙в=-100:
а∙в=1, 14:
а∙в=-0, 2:
а∙в=-13\frac{1}{3}13\frac{1}{3}:
а∙в=-12, 3:
р/с: 2
а: -1, 5
в: 8, 2
а∙в=-30, 6:
а∙в=-100:
а∙в=1, 14:
а∙в=-0, 2:
а∙в=-13\frac{1}{3}13\frac{1}{3}:
а∙в=-12, 3:
р/с: 3
а: 5, 1
в: -6
а∙в=-30, 6:
а∙в=-100:
а∙в=1, 14:
а∙в=-0, 2:
а∙в=-13\frac{1}{3}13\frac{1}{3}:
а∙в=-12, 3:
р/с: 4
а: -1, 9
в: -0, 6
а∙в=-30, 6:
а∙в=-100:
а∙в=1, 14:
а∙в=-0, 2:
а∙в=-13\frac{1}{3}13\frac{1}{3}:
а∙в=-12, 3:
р/с: 5
а: 0, 4
в: - 1 2 \frac{1}{2} 1 2 \frac{1}{2}
а∙в=-30, 6:
а∙в=-100:
а∙в=1, 14:
а∙в=-0, 2:
а∙в=-13\frac{1}{3}13\frac{1}{3}:
а∙в=-12, 3:
р/с: 6
а: -25
в: 4
а∙в=-30, 6:
а∙в=-100:
а∙в=1, 14:
а∙в=-0, 2:
а∙в=-13\frac{1}{3}13\frac{1}{3}:
а∙в=-12, 3:

Ұқсас жұмыстар
Рационал сандарды көбейту: сабақ жоспары мен бағалау критерийлері
6-сынып математика: Рационал сандарды көбейту - ашық сабақ жоспары (Сатаева Т. А., 2013-2014 оқу жылы)
2015-2016 оқу жылының 8 Ә сыныбының жылдық тәрбие жоспары (Жансүгіров атындағы орта мектеп)
Қ. Мырзалиев атындағы орта мектептің 9 б сыныбына арналған 2013-2014 оқу жылы тәрбие жұмысының жоспары
2016-2017 оқу жылы футбол үйірмесінің күнтізбелік-тақырыптық жоспары
Күз ханзадасымен ханшайымы: 7-сыныпқа арналған сайыс сабағының бағдарламасы (Қ. Топаев атындағы орта мектеп, 2015-2016 оқу жылы)
Ұстаз - ұлы есім: 1 а сыныпқа арналған мерекелік ашық сабақ (Ш. Бекмұхамбетова атындағы мектеп-гимназия, 2015-2016 оқу жылы)
6-сынып математика: Рационал сандарды көбейту - ашық сабақ жоспары
Рационал сандарды көбейту: ережелер мен есептер
Билал-Назым атындағы орта мектеп (мектепке дейінгі шағын орталығымен) 2017-2018 оқу жылы: оқушылар мен мұғалімдердің әлеуметтік паспорты
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz