Рационал сандарды көбейту тақырыбына есептер шығару

Жалпы білім беретін Қ. Мырзалиев атындағы орта мектеп
Тақырыбы: Рационал сандарды көбейту тақырыбына есептер шығару
Өткізген: математика пәнінің мұғалімі Усенова А. А.
2016-2017 оқу жылы
Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарды көбейту
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Рационал сандарды көбейтудің ережелерін қайталап, көбейтіндіні табуды тереңірек үйрету.
Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту, өздігінен ойлау және есеп шығару икемділіктерін қалыптастыру.
Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, жауапкершілікке, нақтылыққа, көпшілікпен жұмыс жасауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: алған білімді бекіту сабағы
Сабақтың әдісі: топпен және жеке жұмыс
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар, деңгейлік тапсырмалар, бағалау парағы
Білімге жетелейтін үш жол бар:
Еліктеу жолы- ең жеңіл жол,
Ойлау жолы- ең игілікті жол,
Тәжірибе жолы-ең қиын ащы жол.
Конфуций
Барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
Сәлемдесу, түгендеу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру, сабақтың мақсатын айту, «Өзін-өзі бағалау парағын» тарату, оқушылар 4 топқа бөлінеді.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
Интерактивті тақтада шешімі көрсетіледі, сол бойынша оқушылар өзара дәптерлерін тексереді. Дұрыс есепке 2 балл, жартылай дұрыс есепке 1 балл, қате есепке 0 балл қойылады.
№ 566
- -1, 9·0, 6 = -1, 14;
- 6, 5·(-30, 8) = -200, 2;
- -18, 3·(-5, 4) = 98, 82;
- 5, 9·(-3, 5) = -20, 65;
- -12, 5·(-0, 4) = 5;
- 5·(-9, 3) = 46, 5;
- 0, 8·(-1/2) = -0, 4;
- (-3/5) ·0, 75 = -0, 45;
- -0, 4·(-1/10) = 0, 04.
№ 570
- 3, 26x егер x=-10; -100;
- 2/11(x+у) егер x=-13; у=2;
- -0, 8xу егер x=-10; у=-0, 5;
- -3/4(x-у) егер x=5; у=13.
ІІІ. Қайталау сабағы
- Таңбалары әр түрлі екі санды көбейту
(-) ∙(+) =(-), (+) ∙(-) =(-)
Мысал: (-4) ∙3=-12 -0, 35∙6=-2, 1 ) =-
- Таңбалары бірдей екі санды көбейту
(-) ∙(-) =(+), (+) ∙(+) =(+)
Мысал: (-0, 2) ∙(-1, 5) =0, 3 (- ) ∙(- ) = =0, 1
- Көбейткіштер саны екіден көп болған жағдайда теріс көбейткііштер саны жұп болса, көбейтінді оң сан болады:
(-8) ∙(-3) ∙(-2) ∙(-0, 5) =24
- Көбейткіштер саны екіден көп болған жағдайда теріс көбейткііштер саны тақ болса, көбейтінді теріс сан болады:
-2∙(-3) ∙(-7) =-42
а∙0=0, а-рационал сан
Графикалық диктант Иә «+», жоқ «-»
- + . Қарама-қарсы сандардың қосындысы нөлге тең
- - . 0 саны натурал сандар жиынына тиісті
- +. Екі теріс санның қосындысы- теріс сан
- +. Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісі- теріс сан
- -. Кез келген теріс сан нөлден үлкен
- +. Оң санның модулі сол санның өзіне тең
- +. Теріс көбейткіштер саны жұп болса, көбейтінді оң сан болады
- -. Теріс санның модулі сол санның өзіне тең
- +. Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі- оң сан
- -. Кез келген теріс сан оң саннан үлкен
ІV. Оқулықпен жұмыс
№ 567 ауызша № 580 тақтада № 578, 579, 581 дәптерге (топпен)
І топ ІІ топ ІІІ топ ІV топ
№ 578 1, 2 3 4, 5 6
№ 579 6 4, 5 3 1, 2
№ 581 1 2 3 4
Тақтаға әр топтан бір оқушы шығады, есепті тақтадан өздері тексереді. Бәрі дұрыс болса 5 балл, үшеуі дұрыс болса 3 балл, біреуі дұрыс болса 1 балл қояды.
V. Семантикалық карта (топтық жұмыс)
Cемантикалық картаны өзара тексеріп, барлығы дұрыс болса 2 балл, жартылай дұрыс болса 1 балл қойылады.
VI. Тарихи мәлімет
VIІ ғасырда өмір сүрген үнді математигі Брахмагупта оң сандарды «мүлік», теріс сандарды «қарыз» түсінігімен байланыстырған. Теріс сандарды қосу және азайту ережелерін былай айтқан: «екі мүліктің қосындысы мүлік», «екі қарыздың қосындысы қарыз». Сонымен бірге ежелгі ережелер де бар.
ЕЖЕЛГІ ЕРЕЖЕЛЕР
- Менің досымның досы-менің досым (+Х) ∙(+Х) =(+Х)
- Менің дұшпанымның досы-менің дұшпаным (-Х) ∙(+Х) =(-Х)
- Менің досымның дұшпаны-менің дұшпаным (+Х) ∙(-Х) =(-Х)
- Менің дұшпанымның дұшпаны-менің досым (-Х) ∙(-Х) =(+Х)
VIІ. Сергіту сәті . Логикалық есеп
Бұл ойында 1-6 цифрларын қолдану арқылы, қай бағытта санаса да, 9 санын шығару керек.
VIІІ. Үйге тапсырма беру
- Аукцион «Мен-сатушымын, сендер -игілікті сатып алушыларсыз»
2. Ережелерді қайталаймыз.
ІХ. Оқушылардың білімін бағалау (өздері бағалайды)
Өзін-өзі бағалау парағы
«5»- 27-30 балл
«4»- 18-26 балл
«3»- 6-17 балл
«2»- 0-5 балл
Графикалық диктант Иә «+», жоқ «-»
- Қарама-қарсы сандардың қосындысы нөлге тең
- 0 саны натурал сандар жиынына тиісті
- Екі теріс санның қосындысы- теріс сан
- Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісі- теріс сан
- Кез келген теріс сан нөлден үлкен
- Оң санның модулі сол санның өзіне тең
- Теріс көбейткіштер саны жұп болса, көбейтінді оң сан болады
- Теріс санның модулі сол санның өзіне тең
- Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі- оң сан
- Кез келген теріс сан оң саннан үлкен
Графикалық диктант Иә «+», жоқ «-»
- Қарама-қарсы сандардың қосындысы нөлге тең
- 0 саны натурал сандар жиынына тиісті
- Екі теріс санның қосындысы- теріс сан
- Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісі- теріс сан
- Кез келген теріс сан нөлден үлкен
- Оң санның модулі сол санның өзіне тең
- Теріс көбейткіштер саны жұп болса, көбейтінді оң сан болады
- Теріс санның модулі сол санның өзіне тең
- Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі- оң сан
- Кез келген теріс сан оң саннан үлкен
Графикалық диктант Иә «+», жоқ «-»
- Қарама-қарсы сандардың қосындысы нөлге тең
- 0 саны натурал сандар жиынына тиісті
- Екі теріс санның қосындысы- теріс сан
- Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісі- теріс сан
- Кез келген теріс сан нөлден үлкен
- Оң санның модулі сол санның өзіне тең
- Теріс көбейткіштер саны жұп болса, көбейтінді оң сан болады
- Теріс санның модулі сол санның өзіне тең
- Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі- оң сан
- Кез келген теріс сан оң саннан үлкен
Графикалық диктант Иә «+», жоқ «-»
- Қарама-қарсы сандардың қосындысы нөлге тең
- 0 саны натурал сандар жиынына тиісті
- Екі теріс санның қосындысы- теріс сан
- Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісі- теріс сан
- Кез келген теріс сан нөлден үлкен
- Оң санның модулі сол санның өзіне тең
- Теріс көбейткіштер саны жұп болса, көбейтінді оң сан болады
- Теріс санның модулі сол санның өзіне тең
- Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі- оң сан
- Кез келген теріс сан оң саннан үлкен
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz