Сабақ жоспары :: Тәрбие сағаты

Файл қосу

Әлеуметтік өзара әрекеттестікті ұлғайту топтық жұмыс жүргізу

№1 коучингтік сабақ жоспарының тақырыбы:

|Модуль атауы |«Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету» |
|Сабақтың тақырыбы |Әлеуметтік өзара әрекеттестікті ұлғайту; |
| |топтық жұмыс жүргізу |
|Жалпы мақсат |Мұғалімдерге топтарда жұмыс жасата отырып |
| |әлеуметтік өзара әрекеттестікті ұлғайту, |
| |топта жұмыс жасаудың тәртібі мен ережесін |
| |үйрету |
|Сілтеме |Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 49-55 б.б. |
|Оқу нәтижелері |Мұғалімдер топтарда жұмыс жасай отырып |
| |әлеуметтік өзара әрекеттестігі ұлғаяды, топта|
| |жұмыс жасаудың тәртібі мен ережесін біледі. |
|Негізгі идея |Топқа бөлудің әртүрлі жолдарымен, |
| |әдіс-тәсілдерімен танысады. |
|Сабақта қолданылатын |АКТ презентация, кері байланыс, постер, |
|материалдар |маркер, сауалнама парақшалары, кестелер, |
| |түрлі-түсті қалпақтар, ақ парақ, бағдаршам, |
| |мәтіндер, топ аттары жазылған парақтар, |
| |стикер, «Мектептегі тәжірибе кезінде орындауға|
| |арналған тапсырмалар» |
|Оқу әдістері |Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс |
|Дереккөздер |Мұғалімдер, видео, фото, кері байланыс |
| |парақшалары |
|Тапсырмалар |«Сәлемдесу» әдісі, ББТЗО кестесі, |
| |“Еден-төбе-мұрын” ойыны, «Топтық тергеу» |
| |әдісі, жинақтау, «Аквариум» әдісі, сергіту |
| |сәті, Де Бононың 6 қалпағы, социограмма, |
| |«Түрлі - түсті қаламдар» жаттығуы, смайлик |
| |арқылы бағалау, сауалнама. |

№1 коучинг сабақ жоспарының барысы

|Коучинг |Коучтің іс-әрекеті |Мұғалімнің |Ескерту! |
|сабақтың | |іс-әрекеті | |
|кезеңдері | | | |
|1.Кіріспе | Мұғалімдерге «сәлемдесу» және| Мұғалімдер | |
|кезең |топтарға бөлу әрекеттерін |екі қатар | |
|Сәлемдесу |ұйымдастырады. |жасап, | |
|Коучтің | |бір-біріне | |
|кіріспе сөзі | |қарама-қарсы | |
| | |тұрады. | |
|Мұғалімдерге | |Қолдарын алып,| |
|жағымды | |«сәлеметсіз | |
|психологиялық| |бе», | |
|жағдай тудыру| |қолдарымен | |
| | |пәрмен беріп, | |
|10минут | |«Здраствуйте!»| |
| | |қолдарын | |
| | |бұлғап «hello»| |
| | |деп жүре | |
| | |отырып | |
| | |бір-бірімен | |
| | |амандасады. | |
| | |Сурет | |
| | |қиындыларын | |
| | |таңдап, | |
| | |құрастыру | |
| | |арқылы | |
| | |мұғалімдер 3 | |
| | |топқа | |
| | |бөлінеді. | |
|2.Негізгі |«Менің қиялымдағы мектеп» жоба |Де Бононың 6 | |
|кезең |қорғау. |қалпағы арқылы| |
|Тақырыптың |«Әлеуметтік өзара |кері байланыс | |
|мазмұнын ашу |әрекеттестікті ұлғайту; топтық |жасау. | |
|Жеке, топтық|жұмыс жүргізу» тақырыбына ББТЗО| | |
|жұмыс |кестесін толтыру. | | |
| |Б | | |
|15 минут |Ол туралы мен не білемін? | | |
| |Б | | |
| |Нені білгім келеді? | | |
| | | | |
| |Т | | |
| |Көбірек ақпаратты мен қайдан | | |
| |таба аламын? | | |
| |З | | |
| |Нені зерделеу керек? | | |
| |О | | |
| |Одан әрі не істеу керек? | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|Сергіту сәті |“Еден-төбе-мұрын” ойыны: | |Жеңімпазды |
|5 минут |Жүргізуші сұқ саусағымен біресе| |сыйлықпен |
| |төбені, біресе еденді, біресе | |марапаттап |
| |мұрнын көрсетеді және “төбе”, | |жіберсеңіз, |
| |“еден”, “мұрын” деп айтып | |басқалардың |
| |тұрады. Жүргізуші кейде айтқан | |да ынтасы |
| |сөзі мен қимылын керісінше | |артады. |
| |жасап,қатысушыларды | | |
| |жаңылыстыруға тырысады. Кім | | |
| |қателессе, орнына отырады. | | |
| |Соңында қалған үш адам жеңімпаз| | |
| |деп танылады. | | |
|Топтық жұмыс |«Топтық тергеу» әдісі. |1- топ. |Мұғалімдер |
|Мәтінмен |Қатысушыларды алты топқа |Олардың |рөлдерін |
|жұмыс |бөлеміз.Әр топқа тапсырмалар |тапсырмасы: |дұрыс |
|минут |береміз. |әңгімені оқып,|атқарып |
| |1- топ. Баяндап берушілер. |мазмұнын өз |отырғанына |
| |2-топ. Зерттеушілер. |көзқарастарын |көз жеткіз! |
| |3- топ. Сұрақ құрастырушылар. |қосып баяндау.| |
| |4- топ. Бейнелеуші- суретшілер.| | |
| | |2-топ. Әңгіме | |
| |5- топ. Сілтеме табушылар. |кейіпкерлеріне| |
| |6- топ. Дәнекершілер. |мінездеме | |
| | |беру, мәтіннен| |
| | |антоним, | |
| | |синоним | |
| | |сөздерді табу.| |
| | |3- топ. | |
| | |Әңгімені оқып,| |
| | |жоғары | |
| | |деңгейлі | |
| | |сұрақтар | |
| | |дайындайды. | |
| | |4- топ. Әңгіме| |
| | |мазмұны | |
| | |бойынша сурет | |
| | |салады. | |
| | |5- топ. Әңгіме| |
| | |мазмұнына | |
| | |сәйке мақал- | |
| | |мәтелдер, | |
| | |афоризмдер, | |
| | |қанатты сөздер| |
| | |тауып | |
| | |сәйкестігін | |
| | |дәлелдейді. | |
| | |6- топ. Әңгіме| |
| | |оқиғасын | |
| | |бүгінгі | |
| | |өмірмен | |
| | |байланыстырады| |
| | |. | |
| | |Топтар жұмысын| |
| | |«Аквариум» | |
| | |әдісі арқылы | |
| | |таныстырады. | |
| | |Оқушылар | |
| | |топтық жұмысты| |
| | |аяқтаған соң, | |
| | |сыныпты айнала| |
| | |дөңгеленіп | |
| | |отырады. | |
| | |Презентация | |
| | |жасайтын топ | |
| | |ортаға шығып, | |
| | |өз жұмыстарын | |
| | |қорғайды. | |
| | |Басқа топтар | |
| | |ортадағы топты| |
| | |айнала | |
| | |бақылап, өз | |
| | |ұсыныстарын | |
| | |дайындайды. | |
| | |«Мадақтау | |
| | |сэндвичі» | |
| | |арқылы топтар | |
| | |бір-бірін | |
| | |ауызша | |
| | |бағалайды. | |
|Сергіту сәті |Сергіту сәті. «Мақсатыңа қалай |Мұғалімдер | |
|5 минут |қол жеткізуге болады?» |сергіту | |
| |позитивті мультфильм көру. |сәтінде | |
| | |мультфильм | |
| | |көре отырып, | |
| | |оларда мақсат | |
| | |қоя білу және | |
| | |сол мақсатқа | |
| | |қол жетуге | |
| | |деген ынта | |
| | |пайда болады. | |
| | |Мультфильм | |
| | |мазмұны | |
| | |бойынша | |
| | |түсінгенін | |
| | |қағазға | |
| | |түсіріп, басқа| |
| | |топтарға | |
| | |ұшырады. | |
| | |Қолына түскен | |
| | |самолетті | |
| | |алып, ішіндегі| |
| | |ақпаратты | |
| | |оқып, өз | |
| | |ойымен | |
| | |жалғастыра | |
| | |әңгімелейді. | |
|Теориялық |Коуч «Оқушыларды топтарға |Мұғалімдер |Мұғалімдерді|
|материал |бөлудің жолдары» тақырыбында |сұрақтар қоюға|жалықтырып |
|10 минут |презентация көрсетіледі. |болады. |алудан абай |
| |Оқушыларды топтарға бөлудің |Теориялық |бол! |
| |тиімді жолдарын сабақта қалай |материалды | |
| |қолдануға болатындығы жөнінде |түсіну | |
| |кеңінен ақпарат береді. |деңгейін | |
| |«Социограмма» толтыру. |алдарындағы | |
| | |смайликтер | |
| | |арқылы | |
| | |көрсетеді. | |
| | | | |
| | |Мұғалімдерге | |
| | |социограмма | |
| | |толтырту | |
| | |арқылы олар | |
| | |жөнінде | |
| | |біршама | |
| | |ақпарат алуға | |
| | |болады. Ол | |
| | |ақпарат сізге | |
| | |оларды топқа | |
| | |бөлгенде | |
| | |маңызды. | |
|3.Қорытындыла|Коуч мұғалімдерден сауалнама |Сауалнама |Сауалнама |
|у кезеңі |толтырып беруін өтінеді. |толтырады. |сұрақтарын |
|10минут |ББТЗО кестесіне қайта оралу | |түсіндіріп |
| | | |өтіңіз! |
| |Б | | |
| |Ол туралы мен не білемін? | | |
| |Б | | |
| |Нені білгім келеді? | | |
| | | | |
| |Т | | |
| |Көбірек ақпаратты мен қайдан | | |
| |таба аламын? | | |
| |З | | |
| |Нені зерделеу керек? | | |
| |О | | |
| |Одан әрі не істеу керек? | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|4. Рефлексия |«Түрлі - түсті қаламдар» |Бүгінгі |Мұғалімдерді|
|Коучтің |жаттығуы (аяқталмаған |сабақта |ң жауаптарын|
|қорытынды |сөйлемдер). |егерде |ашық және |
|сөзі | |куантқан |жабық |
|10 минут | |нәрселер |сұрақтар |
| | |көбірек болса,|арқылы |
| | |жасыл қаламды |толықтырып |
| | |алып |тұруға |
| | |«Сабақтарымда |болады. |
| | |мені | |
| | |қуантқан...» | |
| | |деген сөйлемді| |
| | |аяқтау керек, | |
| | |ал егерде | |
| | |түсінбеген | |
| | |сәттеріңіз | |
| | |басым болса, | |
| | |«Алдағы | |
| | |уақытта | |
| | |дамытатын...» | |
| | |сөйлемін қызыл| |
| | |қаламмен | |
| | |аяқтау керек. | |

Ұқсас жұмыстар
Оқу мен оқытуда жаңа әдіс - тәсілдерді топтық жұмыстар арқылы қолдану
Топтық жұмыстың тиімсіздігі
Топтық жұмыстың тиімділігі мен маңызы
Циклдік алгоритмдер. циклдік алгоритмді құруды
Топтық жұмыстың тиімділігі
Діни экстремизмнің таралу қаупі
Педагог-психологтың ата-аналарға психологиялық кенес беру жұмысы
Балалармен тәрбие жұмыстары
Мектеп ұжымы
Тоб жұмысындағы ынтымақтастықтың маңыздылығы
Пәндер