Әлеуметтік өзара әрекеттестікті ұлғайту топтық жұмыс жүргізу

№1 коучингтік сабақ жоспарының тақырыбы:

Модуль атауы: Модуль атауы
«Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету»: « Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету »
Модуль атауы: Сабақтың тақырыбы
«Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету»: Әлеуметтік өзара әрекеттестікті ұлғайту; топтық жұмыс жүргізу
Модуль атауы: Жалпы мақсат
«Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету»: Мұғалімдерге топтарда жұмыс жасата отырып әлеуметтік өзара әрекеттестікті ұлғайту, топта жұмыс жасаудың тәртібі мен ережесін үйрету
Модуль атауы: Сілтеме
«Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету»: Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 49-55 б. б.
Модуль атауы: Оқу нәтижелері
«Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету»: Мұғалімдер топтарда жұмыс жасай отырып әлеуметтік өзара әрекеттестігі ұлғаяды, топта жұмыс жасаудың тәртібі мен ережесін біледі.
Модуль атауы: Негізгі идея
«Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету»: Топқа бөлудің әртүрлі жолдарымен, әдіс-тәсілдерімен танысады.
Модуль атауы: Сабақта қолданылатын материалдар
«Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету»: АКТ презентация, кері байланыс, постер, маркер, сауалнама парақшалары, кестелер, түрлі-түсті қалпақтар, ақ парақ, бағдаршам, мәтіндер, топ аттары жазылған парақтар, стикер, «Мектептегі тәжірибе кезінде орындауға арналған тапсырмалар»
Модуль атауы: Оқу әдістері
«Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету»: Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс
Модуль атауы: Дереккөздер
«Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету»: Мұғалімдер, видео, фото, кері байланыс парақшалары
Модуль атауы: Тапсырмалар
«Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету»: «Сәлемдесу» әдісі, ББТЗО кестесі , “Еден-төбе-мұрын” ойыны, «Топтық тергеу» әдісі, жинақтау, «Аквариум» әдісі, сергіту сәті, Де Бононың 6 қалпағы, социограмма, «Түрлі - түсті қаламдар» жаттығуы, смайлик арқылы бағалау, сауалнама.

№1 коучинг сабақ жоспарының барысы

Коучинг сабақтың кезеңдері
Коучтің іс-әрекеті
Мұғалімнің іс-әрекеті
Ескерту!
Коучинг сабақтың кезеңдері:

1. Кіріспе кезең

Сәлемдесу

Коучтің кіріспе сөзі

Мұғалімдерге жағымды психологиялық жағдай тудыру

10минут

Коучтің іс-әрекеті: Мұғалімдерге «сәлемдесу» және топтарға бөлу әрекеттерін ұйымдастырады.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Мұғалімдер екі қатар жасап, бір-біріне қарама-қарсы тұрады. Қолдарын алып, «сәлеметсіз бе», қолдарымен пәрмен беріп, «Здраствуйте!» қолдарын бұлғап «hello» деп жүре отырып бір-бірімен амандасады.

Сурет қиындыларын таңдап, құрастыру арқылы мұғалімдер 3 топқа бөлінеді.

Ескерту!:
Коучинг сабақтың кезеңдері:

2. Негізгі кезең

Тақырыптың мазмұнын ашу

Жеке, топтық жұмыс

15 минут

Коучтің іс-әрекеті:

«Менің қиялымдағы мектеп» жоба қорғау.

«Әлеуметтік өзара әрекеттестікті ұлғайту; топтық жұмыс жүргізу» тақырыбына ББТЗО кестесін толтыру.

:
:
:
:
:
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Б

Ол туралы мен не білемін?

Ескерту!:

Б

Нені білгім келеді?

Т

Көбірек ақпаратты мен қайдан таба аламын?

З

Нені зерделеу керек?

О

Одан әрі не істеу керек?

Де Бононың 6 қалпағы арқылы кері байланыс жасау.
Коучинг сабақтың кезеңдері:
Коучтің іс-әрекеті:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Ескерту!:
Коучинг сабақтың кезеңдері:
Коучтің іс-әрекеті:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Ескерту!:
Коучинг сабақтың кезеңдері:

Сергіту сәті

5 минут

Коучтің іс-әрекеті: “Еден-төбе-мұрын” ойыны : Жүргізуші сұқ саусағымен біресе төбені, біресе еденді, біресе мұрнын көрсетеді және “төбе”, “еден”, “мұрын” деп айтып тұрады. Жүргізуші кейде айтқан сөзі мен қимылын керісінше жасап, қатысушыларды жаңылыстыруға тырысады. Кім қателессе, орнына отырады. Соңында қалған үш адам жеңімпаз деп танылады.
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Ескерту!: Жеңімпазды сыйлықпен марапаттап жіберсеңіз, басқалардың да ынтасы артады.
Коучинг сабақтың кезеңдері:

Топтық жұмыс

Мәтінмен жұмыс

  1. минут
Коучтің іс-әрекеті:

«Топтық тергеу» әдісі. Қатысушыларды алты топқа бөлеміз. Әр топқа тапсырмалар береміз.

1- топ. Баяндап берушілер.

2-топ. Зерттеушілер.

3- топ. Сұрақ құрастырушылар.

4- топ. Бейнелеуші- суретшілер.

5- топ. Сілтеме табушылар.

6- топ. Дәнекершілер.

Мұғалімнің іс-әрекеті:

1- топ. Олардың тапсырмасы: әңгімені оқып, мазмұнын өз көзқарастарын қосып баяндау.

2-топ. Әңгіме кейіпкерлеріне мінездеме беру, мәтіннен антоним, синоним сөздерді табу.

3- топ. Әңгімені оқып, жоғары деңгейлі сұрақтар дайындайды.
4- топ. Әңгіме мазмұны бойынша сурет салады.
5- топ. Әңгіме мазмұнына сәйке мақал- мәтелдер, афоризмдер, қанатты сөздер тауып сәйкестігін дәлелдейді.
6- топ. Әңгіме оқиғасын бүгінгі өмірмен байланыстырады. Топтар жұмысын «Аквариум» әдісі арқылы таныстырады. Оқушылар топтық жұмысты аяқтаған соң, сыныпты айнала дөңгеленіп отырады. Презентация жасайтын топ ортаға шығып, өз жұмыстарын қорғайды. Басқа топтар ортадағы топты айнала бақылап, өз ұсыныстарын дайындайды. «Мадақтау сэндвичі» арқылы топтар бір-бірін ауызша бағалайды.

Ескерту!: Мұғалімдер рөлдерін дұрыс атқарып отырғанына көз жеткіз!
Коучинг сабақтың кезеңдері:

Сергіту сәті

5 минут

Коучтің іс-әрекеті: Сергіту сәті. «Мақсатыңа қалай қол жеткізуге болады?» позитивті мультфильм көру.
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімдер сергіту сәтінде мультфильм көре отырып, оларда мақсат қоя білу және сол мақсатқа қол жетуге деген ынта пайда болады. Мультфильм мазмұны бойынша түсінгенін қағазға түсіріп, басқа топтарға ұшырады. Қолына түскен самолетті алып, ішіндегі ақпаратты оқып, өз ойымен жалғастыра әңгімелейді.
Ескерту!:
Коучинг сабақтың кезеңдері:

Теориялық материал

10 минут

Коучтің іс-әрекеті:

Коуч «Оқушыларды топтарға бөлудің жолдары» тақырыбында презентация көрсетіледі. Оқушыларды топтарға бөлудің тиімді жолдарын сабақта қалай қолдануға болатындығы жөнінде кеңінен ақпарат береді.

«Социограмма» толтыру.

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Мұғалімдер сұрақтар қоюға болады


Ұқсас жұмыстар
Оқу мен оқытуда жаңа әдіс - тәсілдерді топтық жұмыстар арқылы қолдану
Топтық жұмыстың тиімсіздігі
Циклдік алгоритмдер. циклдік алгоритмді құруды
Топтық жұмыстың тиімділігі
Діни экстремизмнің таралу қаупі
Педагог-психологтың ата-аналарға психологиялық кенес беру жұмысы
Балалармен тәрбие жұмыстары
Мектеп ұжымы
Тоб жұмысындағы ынтымақтастықтың маңыздылығы
Мысал өлеңдері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz