Әлеуметтік өзара әрекеттестікті ұлғайту топтық жұмыс жүргізу

№1 коучингтік сабақ жоспарының тақырыбы:
№1 коучинг сабақ жоспарының барысы
1. Кіріспе кезең
Сәлемдесу
Коучтің кіріспе сөзі
Мұғалімдерге жағымды психологиялық жағдай тудыру
10минут
Мұғалімдер екі қатар жасап, бір-біріне қарама-қарсы тұрады. Қолдарын алып, «сәлеметсіз бе», қолдарымен пәрмен беріп, «Здраствуйте!» қолдарын бұлғап «hello» деп жүре отырып бір-бірімен амандасады.
Сурет қиындыларын таңдап, құрастыру арқылы мұғалімдер 3 топқа бөлінеді.
2. Негізгі кезең
Тақырыптың мазмұнын ашу
Жеке, топтық жұмыс
15 минут
«Менің қиялымдағы мектеп» жоба қорғау.
«Әлеуметтік өзара әрекеттестікті ұлғайту; топтық жұмыс жүргізу» тақырыбына ББТЗО кестесін толтыру.
Б
Ол туралы мен не білемін?
Б
Нені білгім келеді?
Т
Көбірек ақпаратты мен қайдан таба аламын?
З
Нені зерделеу керек?
О
Одан әрі не істеу керек?
Сергіту сәті
5 минут
Топтық жұмыс
Мәтінмен жұмыс
- минут
«Топтық тергеу» әдісі. Қатысушыларды алты топқа бөлеміз. Әр топқа тапсырмалар береміз.
1- топ. Баяндап берушілер.
2-топ. Зерттеушілер.
3- топ. Сұрақ құрастырушылар.
4- топ. Бейнелеуші- суретшілер.
5- топ. Сілтеме табушылар.
6- топ. Дәнекершілер.
1- топ. Олардың тапсырмасы: әңгімені оқып, мазмұнын өз көзқарастарын қосып баяндау.
2-топ. Әңгіме кейіпкерлеріне мінездеме беру, мәтіннен антоним, синоним сөздерді табу.
3- топ. Әңгімені оқып, жоғары деңгейлі сұрақтар дайындайды.
4- топ. Әңгіме мазмұны бойынша сурет салады.
5- топ. Әңгіме мазмұнына сәйке мақал- мәтелдер, афоризмдер, қанатты сөздер тауып сәйкестігін дәлелдейді.
6- топ. Әңгіме оқиғасын бүгінгі өмірмен байланыстырады. Топтар жұмысын «Аквариум» әдісі арқылы таныстырады. Оқушылар топтық жұмысты аяқтаған соң, сыныпты айнала дөңгеленіп отырады. Презентация жасайтын топ ортаға шығып, өз жұмыстарын қорғайды. Басқа топтар ортадағы топты айнала бақылап, өз ұсыныстарын дайындайды. «Мадақтау сэндвичі» арқылы топтар бір-бірін ауызша бағалайды.
Сергіту сәті
5 минут
Теориялық материал
10 минут
Коуч «Оқушыларды топтарға бөлудің жолдары» тақырыбында презентация көрсетіледі. Оқушыларды топтарға бөлудің тиімді жолдарын сабақта қалай қолдануға болатындығы жөнінде кеңінен ақпарат береді.
«Социограмма» толтыру.
Мұғалімдер сұрақтар қоюға болады
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz