Сабақ жоспары :: Психология

Файл қосу

Отбасындағы қарым-қатынас

Такырып: «Отбасындағы қарым-қатынас»
Орындаған: Жакенова Г.А.

|Сабақтың тақырыбы: |Мектеп: Совет орта мектебі |
|Отбасындағы қарым-қатынас | |
|Күні: |Мұғалімнің аты: Жакенова Г.А. |
|Сынып: 8 |Қатысқан оқушылар |Қатыспаған оқушылар |
| |саны: |саны: |
|Оқу мақсаты: |ОҚЫЛЫМ: |
| |1.1.2.1. Мәтін оқу барысында тірек сөздердің мағынасын түсіну. Қате |
| |сөйлемдерді ажыратып, бұрысты дұрысқа айналдыру. |
| |АЙТЫЛЫМ: |
| |1.2.1.1.Отбасы туралы әңгімелеу қысқаша сипаттама беру |
| |ЖАЗЫЛЫМ;1. 4. 1 .1. Берілген суретке қатысты сипаттау сөздерін жазу |
|Сабақ |Барлық оқушылар орындай алады; |
|мақсаттары: |-отбасы мүшелерін толық айта алады |
| |Оқушылардың көпшілігі орындай алады;. |
| |-берілген суретке қатысты сипаттау сөздерді жаза алады. |
| |Кейбір оқушылар орындай алады. |
| |Отбасы мүшелерітуралы толық сипаттама бере алады және өз отбасымен |
| |салыстыра алады. |
|Тілдік мақсат: |Оқушылар орындай алады: сұраққа жауап бере алады; |
| |сөздікпен жұмыс жасайды,сәйкестендіре алады,сөз тіркестерін |
| |құрап,дәптерге жаза алады. |
| |Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: отбасы, ата мен әже ең сыйлы|
| |адамдар, әке қамқоршы, ана отбасы татулығының ұйытқысы, бала |
| |отбасының ең үлкен байлығы |
| |Сөз тіркестер; менің анам, менің әкем, |
| | менің атам, сенің қарындасың, оның ағасы.біздің отбасымыз |
| |Талқылауға арналған сұрақтар: Отбасында кім ең сыйлы адамдар? Әке |
| |шеше отбасында қандай қызмет атқарады? |
|Алдыңғы оқу |Ата,әже,ана,әке,аға,әпке,қарындас,іні. |
|ЖОСПАР |
|Психологиялық ахуал: |Шаттық шеңберін құрып, қолдарындағы жүрекшелер арқылы |
|2мин |бір-біріне жақсы тілектерін айтып жүрекшелерін сыйлайды. |
|2 мин. |Суретте кім бейнеленген? Біздің сабағымыздың тақырыбы осы |Ресурстар |
| |суретке байланысты. Тақырыбымыз қандай? [pic] |Отбасы |
| | |мүшерінің |
| | |суреті |
| |1-тапсырма. Мәтінді оқып негізгі сөздерді түсіне отырып, әр |Отбасы |
| |отбасы мүшесінің сипаттамаларын сәйкестіреді. |суреттері, |
| |Қазақ отбасы |слайдтар, |
|7мин. |Қазақ отбасында әкенің орны ерекше. Әке – отбасының тірегі. | |
| |Отбасы мүшелері әкені тыңдайды. | |
| |Әке – отбасының басшысы, асыраушысы, қамқоршысы. Әкені ана | |
| |да, балалар да құрметтейді, сыйлайды. Бала әкені ренжітпес | |
| |үшін тәртіпті, еңбекқор, білімді, ұқыпты болуға тырысады. Ана|Оқулық |
| |әкені сыйлау арқылы балаларға үлгі көрсетеді. Ананың осы | |
| |үлгісімен бала әкесін де, үлкендерді де сыйлап, тәрбиелі | |
| |болып өседі. |мәтін |
| |Ана – отбасының беріктігін сақтаушы. Ана – отбасы мүшелерінің| |
| |сыйластығын орнатады, ағайын мен туған - туыстардың қарым - | |
| |қатынасын сақтайды. Ана – отбасындағы татулық ұйытқысы. | |
| |Ананың орны да ерекше. Әке де, балалар да ананы сыйлайды. | |
|8мин |Отбасының ең үлкен байлығы – бала. «Әкеге қарап ұл өсер, | |
| |шешеге қарап қыз өсер» дейді қазақ халқы. Әке мен шешенің |Суреттер |
| |жақсы үлгісі балаға тәрбие болып табылады. Қазақ отбасындағы | |
| |тәрбиенің ең бірінші ережесі - әкесін сыйлау, анасын | |
| |құрметтеу. Бұл – балаға берілетін ең бірінші баға. Ата - | |
| |анасын сыйлап өткен бала өзгелерді де құрметтеуге үйренеді. |дәптер |
| |Сондықтан қазақ отбасы балаларын әдептілікке, мейрімділікке, | |
| |адалдыққа, сыпайылыққа баулыған | |
| | | |
| |Ойлау деңгейлер | |
| |Бағалау критерийлері | |
| | | |
| |Білу, түсіну | |
| |Отбасы мүшелерінің атауларын есте сақтайды, мағынасын | |
| |түсінеді; | |
| |ана, әке, бала | |
| | | |
| |Қолдану | |
| |Сурет арқылы отбасы мүшелерін сипаттайды | |
| | | |
| | | |
| |2-тапсырма. Сурет бойынша жұмыс. (жеке жұмыс) | |
|7 мин |1 деңгей: Отбасы мүшелерін сурет бойынша атайды, | |
| |2 деңгей: отбасындағы мүшелеріне сәйкес сипаттамаларын | |
| |келтіріп, дәптерге жазады. | |
| |3 деңгей:суретке сүйеніп,өз отбасына сипаттама береді | |
| | | |
| |[pic] | |
| | | |
| |[pic] | |
| | | |
| |[pic] | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|8 мин | 3 тапсырма |Оқулық, мәтін|
| |«Қатені тап» ойыны. |дәптер |
| | | |
| |Қате мәліметпен мәтін ұсынылады. Ол мәтіннен жіберілген | |
| |қателерді табу керек. | |
| |Талаптары: ең қарапайым қате және сабақтың тақырыбын ашқаннан| |
| |кейін қорытындылап табатын қате. | |
| | | |
| |Қазақ отбасында әкенің орны ерекше емес. Шеше – отбасының | |
| |тірегі. Отбасы мүшелері әкені тыңдамайды. | |
| |Әже – отбасының басшысы, асыраушысы, қамқоршысы. Әкені ана | |
| |да, балалар да құрметтейді, сыйлайды. Бала әкені ренжіту үшін| |
| |тәртіпті, еңбекқор, білімді, ұқыпты болуға тырысады. Ана | |
| |әкені сыйлау арқылы балаларға үлгі көрсетеді. Ананың осы | |
| |үлгісімен әже әкесін де, үлкендерді де сыйлап, тәрбиелі болып| |
| |өседі. | |
| |Ана – отбасының беріктігін сақтаушы. Ана – отбасы мүшелерінің| |
| |сыйластығын орнатады, ағайын мен туған - туыстардың қарым - | |
| |қатынасын сақтамайды. Ана – отбасындағы татулық ұйытқысы. | |
| |Ананың орны да ерекше. Әке де, балалар да ананы сыйлайды. | |
| |Отбасының ең үлкен байлығы – бала. «Шешеге қарап ұл өсер, | |
| |әкеге қарап қыз өсер» дейді қазақ халқы. Әке мен шешенің | |
| |жаман үлгісі балаға тәрбие болып табылады. Қазақ отбасындағы | |
| |тәрбиенің ең бірінші ережесі - әкесін сыйлау, анасын | |
| |құрметтеу. Бұл – балаға берілетін ең бірінші баға. Ата - | |
| |анасын сыйлап өткен бала өзгелерді де құрметтеуге үйренеді. | |
| |Сондықтан орыс балаларын әдептілікке, мейрімділікке, | |
| |адалдыққа, сыпайылыққа баулыған. | |
| 5 мин| |Мәтін |
| |Ал енді, балалар, мына екі мәтінді салыстырайық Манағы қатесі| |
| |бар мәтіннен барлық қателерді анықтап таба алдық па? Мына | |
| |дұрыс мәтінмен салыстырып, қатесін табайық. | |
|5 мин |Рефлексия | |
| |«Шеңбер» ойыны. Жаңа мәтінен оқып шығып, есте қалған | |
| |сөйлемдерді айту. Тек айтылған сөйлемді қайталауға болмайды.| |
| | | |
|1 мин |Кері байланыс: Бағдаршамның түсі арқылы. |Бағдаршам |
| |Жасыл «түсіндім» |әдісі. |
| |Сары «жартылай түсіндім» | |
| |Қызыл «түсінбедім». | |

Ұқсас жұмыстар
Толеранттық тәрбие отбасынан басталады
“жасөспірімдер мен ата-аналар арасындағы қарым-қатынасты түзетудің психологиялық әдістемесі”
Отбасындағы рухани қарым - қатынас
БАЯНДАМА ОТБАСЫЛЫҚ ҚАТЫНАСТАРДАҒЫ ӘКЕНІҢ РОЛІ
Отбасы және туған-туысқандар, дүниетану 3-сынып
Әлеуметтік педагогтың отбасының тәрбиелік әлеуетін көтеру бойынша қызметі. баяндама
Сыни тұрғысынан ойлау - сынау емес, шыңдалған ойлау
Білім алушының әрекеті. Сабақ типі
Хабарлы, лепті, сұраулы сөйлемдер. Отан - отбасы
БАЛА БОЙЫНДА АЗАМАТТЫҚ ПЕН ПАТРИОТИЗМДІ ҚАЛЫПТАСЫРУДА МЕКТЕП ПЕН ОТБАСЫ ҚАРЫМ - ҚАТЫНАСЫ
Пәндер