Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

В. Сухамлинский. Ақ шаш

Сабақтың тақырыбы: В. Сухамлинский. Ақ шаш

Жалпы мақсаттары: Орыс жазушысы В. Сухомлинскийдің «Ақ шаш» мәтінінің
негізгі мазмұнын ашу.
Міндеттері:
- Мәтіннің мазмұнының мағынасын ұғындыру;
- Ананы құрметтеу, сыйлау, ана сүтін ақтай білу керектігін түсіндіру.
- «Ананың көңілі балада, Баланың көңілі далада» екенін білдіру;
Пәнаралық байланысы:Орыс тілі,өзін-өзі тану,
Оқыту нәтижесі:
- Мәтіннің мазмұнының мағынасын ұғынды;
- Ананы құрметтеу, сыйлау, ана сүтін ақтай білу керектігін түсінді.
- «Ананың көңілі балада, Баланың көңілі далада» екенін білді;
Сабақтың әдісі: білім берудегі жаңа оқыту әдістері, топтастыру, ойын,
қорытынды жасау, рефлексия, пікірлесу.
Көрнекіліктер: интрактивті тақта,
Сабақ әдістері: сұрақ-жауап, түсіндіру, ой шақыру,шығармашылық жұмыс,
диалог, сын тұрғысынан ойлау.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың барысы:
I.Ұйымдастыру бөлімі
- Балалар, бүгін аптаның қай күні?
- Жұма
Психологиялық дайындық.
«Ақ тілек. Әсем күлкі»
-Көңіл-күйлеріңіз қалай?
-Керемет!(қолдарын көтереді)
-Сабаққа дайындықтарың қалай?
-Тамаша! (алақандарын шапалақтайды)
-Ынталарыңыз қалай?
-Ғажап! (қолдарын көтереді)
-Ендеше сабағымызды бастайық!
-О, о, о(бас бармағын көтереді)
(Мақал-мәтелдер арқылы топты бөлу.)
1 топ: Мейірімді.
2-топ:Қамқоршы
II.Үй тапсырмасын тексеру."Миға шабуыл"
1.Сапарғали Бегалин кім?
2.Шоқан қай ауылға келді?
3.Жылқышылар кімдерді ұрып соқты?
4.Олардың араларына кім араша түсті?
5.Шоқан әкесіне не айтты?
6.Бейсен деген кім?
7.Бейсенге Шыңғыс қандай бұйрық берді?
8.Жылқышылардың орнына кім келеді?
9.Шеген Шыңғысқа неге реңжіді?
10.Бүлінген егінді кім өтейді?
11.Ол қандай өтемақы берді?
12.Жер қорушы қандай бата берді?
13.Мейірімді жан кім?
1-топ: Қамқоршы: Ребус шешу
2 топ: Мейірімді: Сөзжұмбақ шешу.
Жаңа сабақ.
"Ойлан,тап!" Адасқан әріптер
[pic]
"Ақ шаш" сөзі шығады.
Бейнетаспа көрсету.
Мұғалім сөзі: : Кез келген адамның әдептілігі мен жан дүниенің сұлулығы,
ең алдымен балаға ақ сүтін беріп, әлпештеп өсірген ана жүрегінің жылуынан
басталады. Бала бойындағы жақсы қасиеттер бізге алдымен анадан тарайды.
Ананың нәзік үні, жұмсақ аялы алақаны. Жан жылуымен аялауы бізді әлдилеп
жұбатады.
Ана сөзін топтастыру.
Тақырып ашып,бүгінгі күнді жазып,сабақ түсіндіру.
[pic]
Василий Александрович Сухомлинский 1918 жылдың 28 қыркүйегінде
Васильевка селосында Херсон жерінде (қазіргі Кировоград облысы) кедей
шруалар отбасында туған. Осында оның балалық және жастық шағы өтті. 1938
жылы Полтава мемлекеттік педагогикалық институтының тіл және әдебиет
факультетін бітірді. Институтты бітіргеннен кейін, В.А.Сухомлинский өзінің
туған жеріне оралып, Онуфриев орта мектебінде украин тілі мен әдебиетінен
мұғалім болып қызмет атқарады.
1941 жылы өз еркімен майданға аттанады. 1942 жылы қаңтар айында Москва
ерлікпен қорғау кезінде Сухомлинский ауыр жарақаттанады. Уралда әскери
госпитальде ұзақ емделгеннен кейін, сол кезде неміс басқыншыларынан азат
етілген туған жеріне қайтадан оралады.
Бастауыш мектептің оқу-тәрбие жұмыстарының методикасымен шұғылданды.
Сухомлинский - дарынды мұғалім, талантты ғалым әрі публицист.
Оқулықпен жұмыс.
Мәтінді бір-біріне түсіндіру
Дәптермен жұмыс.
1. Сұрақ-жауап.
1-топ. Мәтіннен өздеріңе әсер етіп, ойыңда қалған үзіндіні жаз.
Сұрақ: Анының жүрегі қай кезде ауырады?
2-топ. Мишаның келесі сұрағына анасы не деп жауап берді деп ойлайсың, соны
жаз.
Сұрақ: Ананың жүрегі қай кезде қуанады?
Әр оқушы қасындағы отырған оқушының дәптерін тексеріп бағалайды.
Сергіту сәті.
Мәтінді талдау.
- Мишаның байқампаздығын қалай аңғардық?
- Анасының алғашқы жауабы қандай болды?
- Мишаның сенгіштігін мәтіннің қай бөлігінен білуге болады?
- Анасының екінші жауабын тауып оқы.
- Соңғы сұраққа Анасы не деп жауап береді деп ойлайсыңдар?
Дидактикалық ойын.
«Кім байқампаз, кім зерек?»
- Анаңның шашының түсі қандай?
- Көзіңді байлап қойсам, анаңды көп адамның ішінен қалай табар едің?
- Сені қалай еркелетеді?
1 топ : Өлеңді аяқта.
... .... сыйлаймын. 
... .... тыңдаймын. 
.... .... аламын, 
.... .... боламын
2 топ: Ана туралы мақал жаз
1. Ойды аяқта. Қимақағазбен жұмыс.
- Үйдің алтын қазығы кім?
- Жоқты бар, ашты тоқ ететін кім?
- Ананың жүрегі қандай?
- Ананың алақаны қандай?
- Мишаның байқампаздығын қалай аңғардық? 
- Анасының алғашқы жауабы қандай болды? 
- Мишаның сенгіштігін мәтіннің қай бөлігінен білуге болады? 
- Соңғы сұраққа Анасы не деп жауап береді деп ойлайсыңдар?
-Мәтіндегі негізгі ой не?
2. Жүректен жүрекке.
Рефлексия.
Топбасшы өз тобына баға береді.

Ұқсас жұмыстар
Бабалардың баласы - қариялар
Ағарған шаш
Оқушыларды бағалау, Өзіндік бағалау
Сабақ тақ
Ақ шаш В.А. Сухомлинский . Ана Ғали Орманов
Сұлулық сыры неде
Жеке тұлғанаң қалптасуына мұғалім мен ата-ананың атқаратын рөлі
Шаш сәндерінің негізгі стильдері
<<бұрымды қыз>> байқауы
Менің анам шығарма жазу
Пәндер