Сабақ жоспары :: Информатика

Файл қосу

Excel электронды кесте бағдарламасында функция графиктерін салу

Мерзімі: 05.02.2016 Сыныбы: 8 «А» Мұғалімі:
Н.К.Абдреева

|Сабақтың тақырыбы: |Excel электронды кесте бағдарламасында |
| |функция графиктерін салу. |
|Сабақтың мақсаты: |Деректерді өңдеудің Excel электронды |
| |кестесінде өңдеудің негізгі тәсілдерімен |
| |таныстыру.Деректерді өңдеу формулаларын |
| |пайдалануды үйрету. |
| |Электронды кестеде график салу және есептеу |
| |дағдыларын дамыту; |
|Сабақтың түрі |Аралас |
|Сабақтың типі: |Жаңа материалды меңгерту. |
|Білім мен біліктілікке қойылатын |Оқушы білуі тиіс: |
|талаптар |Электронды кестелерменсандық ақпарат |
| |өңдеутехнологиясын; |
| |Оқушының меңгеруі тиіс: |
| |Электрондық кесте құруды және толтыруды; |
| |Дерек өңдеу үшін формула қолдануды; |
| |Функция графиктерін салуды; |
|Пәнаралық байланыс: |Математика, орыс тілі, ағылшын тілі |
|Сілтеме: |Bilimland.kz сайты |
|Дереккөздер |Оқулық, Интернеттен алынған ақпараттар, |
| |таратпа қағаздар, интертақта, слайдтар. |
|Оқуда қолданылатын әдіс –тәсілдер: |Сұрақ- жауап, түсінік, талдау, ой толғаныс, |
| |сәйкестендіру тесті. |
|Қолданылатын модульдер: |Сыни тұрғыдан ойлау, Оқытуды басқару және |
| |көшбасшылық, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, |
| |оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
|Сабақ барысы: |
|Сабақ кезеңдері |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Ұйымдастыру |Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу, |Кезекші сабақта жоқ оқушылар |
| |сабаққа дайындықтарын қадағалау |туралы хабарлайды. Сабаққа |
| |Балалар, бүгінгі сабаққа қонақтар |қажетті құралдарын |
|Психологиялық |келіп отыр. Қонақтармен амандасып |дайындайды. |
|дайындық |алайық. Қазақ халқы қонақ жай | |
| |халық, қонақ келгенде бар жақсысын | |
| |қонаққа береді, ал біз қонақтарға | |
| |жақсы білімімізді көрсетейік. | |
| |Шаттық еңберіне тұрғызып, шарды | |
| |кезекпен беру кезінде жақсы тілек | |
| |айту арқылы психологиялық ахуал | |
| |туғызу. | |
|Топқа бөліну |Суреттерді таңдау арқылы топқа |Екі топқа бөлінеді, топ |
| |бөліну. |басшыларын сайлайды. |
| |І топ «Монитор», ІІ топ «Пернетақта»| |
|Үй тапсырмасын |«Сұрақ - жауап» әдісі арқылы үй |Сұрақтарға жауап береді. |
|сұрау |тапсырмасын сұрау. | |
| |І топ сұрақтары: | |
| |Электрондық кесте дегеніміз не? | |
| |Excel-де формула қандай таңбамен | |
| |басталады? | |
| |Excel кестелік процессорының жұмыс | |
| |парағы неше жол, неше бағаннан | |
| |тұрады? | |
| |Excel жұмыс кітабын қалай сақтаймыз?| |
| |ІІ топ сұрақтары: | |
| |E xcel кестелік процессорында жұмыс | |
| |кітабының атын қалай өзгертеміз? | |
| |Ұяшық деген не? | |
| |Диаграмма деген не? | |
| |Жұмыс парағын қалай қосамыз? | |
|Полиглот. |Берілген информатикадан термин |Оқушылар үш тілде жауап |
| |сөздерді үш тілде айту. |береді. |
| |Кесте- таблица- | |
| |Ұяшық - ячейка | |
| |Жол - сторка | |
| |Баған - столбец - | |
| |Диаграмма- диагармма – | |
| |Терезе- окно- window | |
| |Мәзір- меню- menu | |
| |Ақпарат- информация-information | |
| | | |
|Түсіну |Сабақтың тақырыбын, мақсатын |Оқулықты және таратпа |
| |баяндау. Оқушыларға оқулықтан, және |қағаздарды оқиды. Топ ішінде |
| |ғалам тор беттерінен алынған |талқылайды, түйінді сөздерді |
| |мәліметті оқып жаңа сабақты |дәптерлеріне жазады. Мысал |
| |түсінуге және терминдермен танысуға |программаларды дәптерлеріне |
| |бағыт –бағдар беру.Оқушылардың жаңа |жазады. Пікілерін постер |
| |тақырыпты қаншалықты түсінгенлерін |арқылы қорғайды. |
| |білу мақсатында жаңа тақырып бойынша| |
| |сұрақтар қою. Оқушы ойын | |
| |қорытындылау мақсатында жаңа тақырып| |
| |бойынша мысал программа келтіру. І | |
| |топ тапсырмасы: «E xcel кестелік | |
| |процессоры» | |
| |ІІ топ тапсырмасы: «Функция туралы» | |
| |Чарлз Беббидждің «Мен естіп – | |
| |ұмыттым, | |
| |Көріп – есте сақтадым, | |
|Компьютерде |Орындап - түсіндім» демекші | |
|тәжірибелік жұмыс |деңгейлік тапсырмалар орындайды. | |
|«Ой толғаныс» |А деңгейі | |
| |Y=3*x+1 функциясының графигін | |
| |тұрғызу. | |
| |В деңгейі | |
| |Y= x^2 функциясының графигін | |
| |тұрғызу. | |
| |C деңгейі | |
| |Y= x/4 функциясының графигін | |
| |тұрғызу. | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Сергіту сәті |Музыка қосылып тұрады. |Орындарынан тұрып, қолдарымен|
| |[pic] |сызықтық функцияның графигін,|
| | |параболаны, гиперболаны ауада|
| | |сызады және көзге арналған |
| | |жаттығулар жасайды. |
|Жинақтау. Сабақты |E xcel кестелік процессорында тест |Оқушылар тест сұрақтарына |
|бекіту. |жұмысын орындау. |жауап береді. Жауап нәтижесі |
| | |шығады. |
|Bilimland.kz |Excel бағдарламасы бойынша |Оқушылар көрсетілген |
|сайтымен жұмыс |жаттығулар орындау |1 жаттығу, 2 жаттығу, 3 |
| | |жаттығуды орындайды. |
|Бағалау. |Берілген бағалау парағындағы |Топ басшысы бағалау парақтары|
| |оқушылардың бағаларын қорыту. |бойынша оқушыларды |
| | |бағалайды. |
|Рефлексия |Білемін |Оқушылар бүгінгі сабақтан |
| |Не білдім? |алған әсерлерін стикерге жазу|
| |Білгім келеді? |арқылы білдіреді. |
|Үйге тапсырма: |«Парабола» графигінен қолшатыр |Күнделікке жазып алу. |
| |суретін шығару | |

Ұқсас жұмыстар
Кестені толтыру
Сыныптан тыс жұмыстың жоспары
Практикалық жұмысты орындау нұсқаулықтары
Тригонметриялық функциялардың графигі мен қасиеттері
Ашық сабақ. Сабақтың типі
Функцияның графигі
Берілгендерді ұяшыққа енгізу
Функциялық графиктерді microsoft excel-де салу
Функция графигі парабола
Формуланы енгізу және көшіру
Пәндер