Сабақ жоспары :: Физика
Файл қосу
Заңнамада отбасы қалай қорғалған
|Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |Мектеп: Физика-математика |
|9.1Е Неке және отбасы құқығы түсінігі |бағытындағы Назарбаев Зияткерлік |
| |мектебі. |
|Күні: 03-08.10.2016 ж. |Мұғалімнің аты-жөні: Кокеев Б.А. |
|Сынып: 9 «E», 9 «F». |Қатысқандар саны: | |
| |Қатыспағандар саны:| |
|Сабақ тақырыбы |Заңнамада отбасы қалай қорғалған? |
|Осы сабақта қол |Неке және отбасы ұғымдарын түсіндіру |
|жеткізілетін оқу | |
|мақсаттары (оқу | |
|бағдарламасына сілтеме) | |
|Сабақ мақсаттары |Неке және отбасы ұғымдарын түсіндіру |
|Жетістік критерийлері |Білу |
| |Отбасы, неке, неке жасы, неке қию, отбасы |
| |құқығы ұғымдарын түсіндіреді. |
| |Зерттеушілік дағдысы |
| |Неке түрлерін ажыратады |
|Тілдік мақсаттар |Оқушылар: |
| |бейнебаянды көріп, отбасы ұғымы аясында |
| |талқылау жүргізеді (тыңдалым және айтылым |
| |дағдылары). |
| |тақырып аясында зерттеу жүргізеді, отбасы |
| |моделін жасайды (оқылым, айтылым дағдылары) |
|Құндылықтарды дарыту |Отансүйгіштік, патриотизм |
|Пәнаралық байланыстар |Қазақстан тарихы, дүниежүзі тарихы, Казіргі |
| |әлемдегі Қазақстан |
|АКТ қолдану дағдылары |Презентация және видео үзінді көру арқылы |
| |оқушылардың айтылым және жазылым дағдылары |
| |одан әрі дами түседі. |
|Бастапқы білім |ҚР Конституциясының 24-шы бабы нені көздейді? |
|Сабақ барысы |
|Сабақтың |Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |Ресурстар |
|жоспарланған | | |
|кезеңдері | | |
|Сабақтың басы |Сыныпқа бейнебаянды көрсетіп, неке, |Презентация |
|4-5 минут |отбасы ұғымдары аясында талқылау |және |
| |ұйымдастырамын. |видеоматериал |
|Сабақтың ортасы |Сыныпты төрт топқа бөліп, келесі кестені |Конституция |
|20 минут |толтыруға тапсырма беремін. |баптары және |
| | |өмірден |
| |І топ |алынған |
| |Отбасы адамға не береді? |мысалдар. |
| |ІІ топ | |
| |Отбасы мүшелерін не біріктіреді? | |
| |ІІІ топ | |
| |Отбасы мемлекет пен қоғамға не береді? | |
| |IV | |
| |Отбасы мүшелерін атаңыз | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Топтарға келесі тақырыптар аясында | |
| |зерттеу жүргізуге тапсырма беремін: | |
| |І топ (кереге) – Отбасы ұғымы, отбасының | |
| |құқықтық негізі, құру қағидалары. | |
| |ІІ топ (уық) – Отбасының атқаратын | |
| |функциясы. | |
| |ІІІ топ (шаңырақ)– Отбасы құндылығы. | |
| | | |
| |Оқушылар өз зерттеулерінің негізінде | |
| |«Үлгілі отбасы» моделін ұсынады. | |
|Сабақтың соңы |(Ж) Зерттеу/талдау. Тапсырма. |Өз ойларын |
|10-15 минут |Көрші тұратын 5 отбасының тізімін |жазу үшін А4 |
| |жасаңыз. |қағаз |
| |Отбасыларды түрлеріне қарай бөліңіз: | |
| |кеңейтілген отбасы, толық емес отбасы | |
| |(жалғыз басты ана немесе жалғыз басты | |
| |әке) және т.б. (ол үшін сіз отбасыларды | |
| |аралап сұрақ қояр алдында, міндетті түрде| |
| |келу мақсатыңызды түсіндіріңіз). | |
| |Келесідей сұрақтар қойыңыз: Үйде кімдер | |
| |тұрады?Қанша бала? Олармен бірге әжесі | |
| |мен атасы тұрады ма? | |
| |Ақпаратты жинағанан кейін оны басқа екі | |
| |оқушының ақпаратымен біріктіреді. | |
| |Оқушылар алған мәліметтерін кесте түрінде| |
| |толтырады. | |
|Саралау –оқушыларға қалай |Бағалау – оқушылардың |Денсаулық және |
|көбірек қолдау көрсетуді |материалды меңгеру |қауіпсіздік |
|жоспарлайсыз? Қабілеті |деңгейін қалай |техникасының сақталуы |
|жоғары оқушыларға қандай |тексеруді жоспарлайсыз?| |
|міндет қоюды жоспарлап | | |
|отырсыз? | | |
|Саралау іріктелген |Бұл бөлімде оқушылардың|Денсаулық сақтау |
|тапсырмалар, нақты бір |сабақ барысында |технологиялары. |
|оқушыдан күтілетін |үйренгенін бағалау үшін|Сергіту сәттері мен |
|нәтижелер, оқушыға дербес |қолданатын |белсенді іс-әрекет |
|қолдау көрсету, оқу |әдіс-тәсілдеріңізді |түрлері. |
|материалдары мен |жазасыз |Осы сабақта |
|ресурстарын оқушылардың | |қолданылатын |
|жеке қабілеттерін есепке | |Қауіпсіздік техникасы |
|ала отырып іріктеу | |ережелерінің |
|(Гарднердің жиындық зият | |тармақтары |
|теориясы) түрінде болуы | | |
|мүмкін. | | |
|Саралау уақытты ұтымды | | |
|пайдалануды есепке ала | | |
|отырып, сабақтың | | |
|кез-келген кезеңінде | | |
|қолданыла алады | | |
|Сабақ бойынша |Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін |
|рефлексия |пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда |
| |берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|Сабақ | |
|мақсаттары/оқу | |
|мақсаттары дұрыс | |
|қойылған ба? | |
|Оқушылардың барлығы| |
|ОМ қол жеткізді ме?| |
| | |
|Жеткізбесе, | |
|неліктен? | |
|Сабақта саралау | |
|дұрыс жүргізілді | |
|ме? | |
|Сабақтың уақыттық | |
|кезеңдері сақталды | |
|ма? | |
|Сабақ жоспарынан | |
|қандай ауытқулар | |
|болды, неліктен? | |
| | |
|Жалпы баға |
|Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да |
|ойланыңыз)? |
|1: |
|2: |
|Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да |
|ойланыңыз)? |
|1: |
|2: |
|Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың |
|жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл |
|бөлу қажет? |
|9.1Е Неке және отбасы құқығы түсінігі |бағытындағы Назарбаев Зияткерлік |
| |мектебі. |
|Күні: 03-08.10.2016 ж. |Мұғалімнің аты-жөні: Кокеев Б.А. |
|Сынып: 9 «E», 9 «F». |Қатысқандар саны: | |
| |Қатыспағандар саны:| |
|Сабақ тақырыбы |Заңнамада отбасы қалай қорғалған? |
|Осы сабақта қол |Неке және отбасы ұғымдарын түсіндіру |
|жеткізілетін оқу | |
|мақсаттары (оқу | |
|бағдарламасына сілтеме) | |
|Сабақ мақсаттары |Неке және отбасы ұғымдарын түсіндіру |
|Жетістік критерийлері |Білу |
| |Отбасы, неке, неке жасы, неке қию, отбасы |
| |құқығы ұғымдарын түсіндіреді. |
| |Зерттеушілік дағдысы |
| |Неке түрлерін ажыратады |
|Тілдік мақсаттар |Оқушылар: |
| |бейнебаянды көріп, отбасы ұғымы аясында |
| |талқылау жүргізеді (тыңдалым және айтылым |
| |дағдылары). |
| |тақырып аясында зерттеу жүргізеді, отбасы |
| |моделін жасайды (оқылым, айтылым дағдылары) |
|Құндылықтарды дарыту |Отансүйгіштік, патриотизм |
|Пәнаралық байланыстар |Қазақстан тарихы, дүниежүзі тарихы, Казіргі |
| |әлемдегі Қазақстан |
|АКТ қолдану дағдылары |Презентация және видео үзінді көру арқылы |
| |оқушылардың айтылым және жазылым дағдылары |
| |одан әрі дами түседі. |
|Бастапқы білім |ҚР Конституциясының 24-шы бабы нені көздейді? |
|Сабақ барысы |
|Сабақтың |Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |Ресурстар |
|жоспарланған | | |
|кезеңдері | | |
|Сабақтың басы |Сыныпқа бейнебаянды көрсетіп, неке, |Презентация |
|4-5 минут |отбасы ұғымдары аясында талқылау |және |
| |ұйымдастырамын. |видеоматериал |
|Сабақтың ортасы |Сыныпты төрт топқа бөліп, келесі кестені |Конституция |
|20 минут |толтыруға тапсырма беремін. |баптары және |
| | |өмірден |
| |І топ |алынған |
| |Отбасы адамға не береді? |мысалдар. |
| |ІІ топ | |
| |Отбасы мүшелерін не біріктіреді? | |
| |ІІІ топ | |
| |Отбасы мемлекет пен қоғамға не береді? | |
| |IV | |
| |Отбасы мүшелерін атаңыз | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Топтарға келесі тақырыптар аясында | |
| |зерттеу жүргізуге тапсырма беремін: | |
| |І топ (кереге) – Отбасы ұғымы, отбасының | |
| |құқықтық негізі, құру қағидалары. | |
| |ІІ топ (уық) – Отбасының атқаратын | |
| |функциясы. | |
| |ІІІ топ (шаңырақ)– Отбасы құндылығы. | |
| | | |
| |Оқушылар өз зерттеулерінің негізінде | |
| |«Үлгілі отбасы» моделін ұсынады. | |
|Сабақтың соңы |(Ж) Зерттеу/талдау. Тапсырма. |Өз ойларын |
|10-15 минут |Көрші тұратын 5 отбасының тізімін |жазу үшін А4 |
| |жасаңыз. |қағаз |
| |Отбасыларды түрлеріне қарай бөліңіз: | |
| |кеңейтілген отбасы, толық емес отбасы | |
| |(жалғыз басты ана немесе жалғыз басты | |
| |әке) және т.б. (ол үшін сіз отбасыларды | |
| |аралап сұрақ қояр алдында, міндетті түрде| |
| |келу мақсатыңызды түсіндіріңіз). | |
| |Келесідей сұрақтар қойыңыз: Үйде кімдер | |
| |тұрады?Қанша бала? Олармен бірге әжесі | |
| |мен атасы тұрады ма? | |
| |Ақпаратты жинағанан кейін оны басқа екі | |
| |оқушының ақпаратымен біріктіреді. | |
| |Оқушылар алған мәліметтерін кесте түрінде| |
| |толтырады. | |
|Саралау –оқушыларға қалай |Бағалау – оқушылардың |Денсаулық және |
|көбірек қолдау көрсетуді |материалды меңгеру |қауіпсіздік |
|жоспарлайсыз? Қабілеті |деңгейін қалай |техникасының сақталуы |
|жоғары оқушыларға қандай |тексеруді жоспарлайсыз?| |
|міндет қоюды жоспарлап | | |
|отырсыз? | | |
|Саралау іріктелген |Бұл бөлімде оқушылардың|Денсаулық сақтау |
|тапсырмалар, нақты бір |сабақ барысында |технологиялары. |
|оқушыдан күтілетін |үйренгенін бағалау үшін|Сергіту сәттері мен |
|нәтижелер, оқушыға дербес |қолданатын |белсенді іс-әрекет |
|қолдау көрсету, оқу |әдіс-тәсілдеріңізді |түрлері. |
|материалдары мен |жазасыз |Осы сабақта |
|ресурстарын оқушылардың | |қолданылатын |
|жеке қабілеттерін есепке | |Қауіпсіздік техникасы |
|ала отырып іріктеу | |ережелерінің |
|(Гарднердің жиындық зият | |тармақтары |
|теориясы) түрінде болуы | | |
|мүмкін. | | |
|Саралау уақытты ұтымды | | |
|пайдалануды есепке ала | | |
|отырып, сабақтың | | |
|кез-келген кезеңінде | | |
|қолданыла алады | | |
|Сабақ бойынша |Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін |
|рефлексия |пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда |
| |берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|Сабақ | |
|мақсаттары/оқу | |
|мақсаттары дұрыс | |
|қойылған ба? | |
|Оқушылардың барлығы| |
|ОМ қол жеткізді ме?| |
| | |
|Жеткізбесе, | |
|неліктен? | |
|Сабақта саралау | |
|дұрыс жүргізілді | |
|ме? | |
|Сабақтың уақыттық | |
|кезеңдері сақталды | |
|ма? | |
|Сабақ жоспарынан | |
|қандай ауытқулар | |
|болды, неліктен? | |
| | |
|Жалпы баға |
|Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да |
|ойланыңыз)? |
|1: |
|2: |
|Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да |
|ойланыңыз)? |
|1: |
|2: |
|Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың |
|жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл |
|бөлу қажет? |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz