Сабақ жоспары :: Физика

Файл қосу

Заңнамада отбасы қалай қорғалған

|Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |Мектеп: Физика-математика |
|9.1Е Неке және отбасы құқығы түсінігі |бағытындағы Назарбаев Зияткерлік |
| |мектебі. |
|Күні: 03-08.10.2016 ж. |Мұғалімнің аты-жөні: Кокеев Б.А. |
|Сынып: 9 «E», 9 «F». |Қатысқандар саны: | |
| |Қатыспағандар саны:| |
|Сабақ тақырыбы |Заңнамада отбасы қалай қорғалған? |
|Осы сабақта қол |Неке және отбасы ұғымдарын түсіндіру |
|жеткізілетін оқу | |
|мақсаттары (оқу | |
|бағдарламасына сілтеме) | |
|Сабақ мақсаттары |Неке және отбасы ұғымдарын түсіндіру |
|Жетістік критерийлері |Білу |
| |Отбасы, неке, неке жасы, неке қию, отбасы |
| |құқығы ұғымдарын түсіндіреді. |
| |Зерттеушілік дағдысы |
| |Неке түрлерін ажыратады |
|Тілдік мақсаттар |Оқушылар: |
| |бейнебаянды көріп, отбасы ұғымы аясында |
| |талқылау жүргізеді (тыңдалым және айтылым |
| |дағдылары). |
| |тақырып аясында зерттеу жүргізеді, отбасы |
| |моделін жасайды (оқылым, айтылым дағдылары) |
|Құндылықтарды дарыту |Отансүйгіштік, патриотизм |
|Пәнаралық байланыстар |Қазақстан тарихы, дүниежүзі тарихы, Казіргі |
| |әлемдегі Қазақстан |
|АКТ қолдану дағдылары |Презентация және видео үзінді көру арқылы |
| |оқушылардың айтылым және жазылым дағдылары |
| |одан әрі дами түседі. |
|Бастапқы білім |ҚР Конституциясының 24-шы бабы нені көздейді? |
|Сабақ барысы |
|Сабақтың |Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |Ресурстар |
|жоспарланған | | |
|кезеңдері | | |
|Сабақтың басы |Сыныпқа бейнебаянды көрсетіп, неке, |Презентация |
|4-5 минут |отбасы ұғымдары аясында талқылау |және |
| |ұйымдастырамын. |видеоматериал |
|Сабақтың ортасы |Сыныпты төрт топқа бөліп, келесі кестені |Конституция |
|20 минут |толтыруға тапсырма беремін. |баптары және |
| | |өмірден |
| |І топ |алынған |
| |Отбасы адамға не береді? |мысалдар. |
| |ІІ топ | |
| |Отбасы мүшелерін не біріктіреді? | |
| |ІІІ топ | |
| |Отбасы мемлекет пен қоғамға не береді? | |
| |IV | |
| |Отбасы мүшелерін атаңыз | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Топтарға келесі тақырыптар аясында | |
| |зерттеу жүргізуге тапсырма беремін: | |
| |І топ (кереге) – Отбасы ұғымы, отбасының | |
| |құқықтық негізі, құру қағидалары. | |
| |ІІ топ (уық) – Отбасының атқаратын | |
| |функциясы. | |
| |ІІІ топ (шаңырақ)– Отбасы құндылығы. | |
| | | |
| |Оқушылар өз зерттеулерінің негізінде | |
| |«Үлгілі отбасы» моделін ұсынады. | |
|Сабақтың соңы |(Ж) Зерттеу/талдау. Тапсырма. |Өз ойларын |
|10-15 минут |Көрші тұратын 5 отбасының тізімін |жазу үшін А4 |
| |жасаңыз. |қағаз |
| |Отбасыларды түрлеріне қарай бөліңіз: | |
| |кеңейтілген отбасы, толық емес отбасы | |
| |(жалғыз басты ана немесе жалғыз басты | |
| |әке) және т.б. (ол үшін сіз отбасыларды | |
| |аралап сұрақ қояр алдында, міндетті түрде| |
| |келу мақсатыңызды түсіндіріңіз). | |
| |Келесідей сұрақтар қойыңыз: Үйде кімдер | |
| |тұрады?Қанша бала? Олармен бірге әжесі | |
| |мен атасы тұрады ма? | |
| |Ақпаратты жинағанан кейін оны басқа екі | |
| |оқушының ақпаратымен біріктіреді. | |
| |Оқушылар алған мәліметтерін кесте түрінде| |
| |толтырады. | |
|Саралау –оқушыларға қалай |Бағалау – оқушылардың |Денсаулық және |
|көбірек қолдау көрсетуді |материалды меңгеру |қауіпсіздік |
|жоспарлайсыз? Қабілеті |деңгейін қалай |техникасының сақталуы |
|жоғары оқушыларға қандай |тексеруді жоспарлайсыз?| |
|міндет қоюды жоспарлап | | |
|отырсыз? | | |
|Саралау іріктелген |Бұл бөлімде оқушылардың|Денсаулық сақтау |
|тапсырмалар, нақты бір |сабақ барысында |технологиялары. |
|оқушыдан күтілетін |үйренгенін бағалау үшін|Сергіту сәттері мен |
|нәтижелер, оқушыға дербес |қолданатын |белсенді іс-әрекет |
|қолдау көрсету, оқу |әдіс-тәсілдеріңізді |түрлері. |
|материалдары мен |жазасыз |Осы сабақта |
|ресурстарын оқушылардың | |қолданылатын |
|жеке қабілеттерін есепке | |Қауіпсіздік техникасы |
|ала отырып іріктеу | |ережелерінің |
|(Гарднердің жиындық зият | |тармақтары |
|теориясы) түрінде болуы | | |
|мүмкін. | | |
|Саралау уақытты ұтымды | | |
|пайдалануды есепке ала | | |
|отырып, сабақтың | | |
|кез-келген кезеңінде | | |
|қолданыла алады | | |
|Сабақ бойынша |Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін |
|рефлексия |пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда |
| |берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|Сабақ | |
|мақсаттары/оқу | |
|мақсаттары дұрыс | |
|қойылған ба? | |
|Оқушылардың барлығы| |
|ОМ қол жеткізді ме?| |
| | |
|Жеткізбесе, | |
|неліктен? | |
|Сабақта саралау | |
|дұрыс жүргізілді | |
|ме? | |
|Сабақтың уақыттық | |
|кезеңдері сақталды | |
|ма? | |
|Сабақ жоспарынан | |
|қандай ауытқулар | |
|болды, неліктен? | |
| | |
|Жалпы баға |
|Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да |
|ойланыңыз)? |
|1: |
|2: |
|Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да |
|ойланыңыз)? |
|1: |
|2: |
|Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың |
|жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл |
|бөлу қажет? |

Ұқсас жұмыстар
Қазақстан Республикасының Конституциялық құқығы туралы түсінік және оның мәні
Авторлық құқық
Желілік этикет. ақпаратпен жұмыс істеу саласында Қазақстан Республикасының заңнамасы
Экологиялық сараптама түрлері
Ерте орта ғасырлардағы федалдар
Құм терапиясы
Оқушылар сұрақтары
Жаса, жайна, ару Астана
С. Сейфуллин Ақсақ киік жайлы
Тапсырмалармен таныстыру
Пәндер