Сабақ жоспары :: Дене тәрбиесі
Файл қосу
Гимнастика бөлімі. Бекеттік сабақ
«Бейнеу гимназиясы» ММ
Ашық сабақ
Тақырыбы: Гимнастика бөлімі.
Бекеттік сабақ.
Сыныбы: _________
Пән мұғалімі: Суегенов Кайрат
Бейнеу
2016 - 2017 оқу жылы
Сабақтың тақырыбы: Гимнастика бөлімі.
Бекеттік сабақ
Сабақтың мақсаты: - гимнастика сабағында өткенді қайталау
арқылы, оқушылардың гимнастикалық
жаттығуларды жасау қабілеттерін
арттыру;
- батылдыққа,табандылыққа үйрету;
- ептілігін,иілгіштігін,секіргіштігін дамыту;
Сабаққа пайдаланатын керекті құрал - жабдықтар:
ысқырғыш,матылар,волейбол, баскетбол доптар, бекет белгілері.
Болатын уақыты: ___
Сыныбы: _______
|р/с |Мазмұны |Уақыты |Әдістемелік нұсқау |
| | | | |
| |І. Ұйымдастыру бөлімі | | |
| | | |Оқушылардың сабаққа |
|1 |Сапқа тұру |1` |дайындығын қадағалау|
|2 |Сәлемдесу | | |
|3 |Сабақтың тақырыбы мен мақсатын | |аяғын дұрыс қоя |
| |түсіндіру | |білуі қажет |
|4 |Сынып ретімен санал! |2` | |
|5 |Сынып екіге бөлін! | | |
|6 |Бір қатардан екі, екіден бір қатар жаса! | | |
| | | | |
|7 |Оңға ! -2, Солға ! – 2, Артқа бұрыл! -2, | |денені тік ұстап, |
| |Оңға ! | |әдемі алып жүру |
|8 | | | |
| |Сол жақ бағытпен зал ішінде,алға бас! |1` |аяқты жиі алып,жеңіл|
|9 | | |жүгіру |
| |Жай жүрістен қолды жоғары созып, аяқтың | |1-2 есебі қолды |
| |ұшымен жүру. | |жоғары созып терең |
|10 | | |демді ішке тартып, |
| |Жеңіл жүріс! | |3-4 есебінде төмен |
|11 | |2` |иіліп демді сыртқа |
| |Жүрістен жеңіл жүгіріске көш! | |шығару |
|12 | | |барынша үдете жүгіру|
| |Жай жүріс! | | |
|13 | | | |
| |1-4 есебімен тынысты орнына келтіру жаттығуы.|1` | |
| | | | |
|14 |Шапшаңдыққа жүгіру. | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|15 |1-4 есебімен тынысты орнына келтіру жаттығуы | | |
| | |1` | |
| |Жай жүріс! Тоқта 1-2 ! | | |
|16 | | | |
| |Саптағы жаттығулар: | |жаттығуларды орындау|
| | | |кезінде денені тік |
| |- б.қ. қол белде; | |ұстау |
|а) |аяқты қозғап тұрып басты 1-2 есебінде оң | | |
| |қапталға, 1-2 есебінде сол қапталға иію; |1` | |
| |-б.қ. қол белде; | | |
|ә) |аяқты қозғап тұрып, 1-2 есебінде алға, 1-2 | | |
| |есебінде алға шалқайту |1` | |
| |- б.қ. қол белде; | | |
|б) |аяқты қозғап тұрып оң және сол иықтарды 1-4 | | |
| |есебінде қозғау; |1` |аяқты бүкпей, арқаны|
| |- б.қ. аяқ иықтың тұсында; | |түзу ұстап,жамбасты|
|г) |қолды алға созып 1-4 есебінде білеу, | |артқа шығыңқы ұстау |
| |1-4 есебінде шынтақ, |1` |қажет |
| |1-4 есебінде иық буындарын ішке және сыртқа | | |
| |айналдырамыз. | | |
| |-б.қ. аяқ иықтың тұсында, қол белде; | | |
|ғ) |- 1-2 есебінде оңға; | | |
| |-3-4 есебінде солға; |1` | |
| |-1-2 есебінде алға; | | |
| |-3-4 есебінде артқа белден иілу. | | |
| |-б.қ. шалқалап жатып, қолды жерге тіреп аяқты| | |
|д) |1-4 есебінде ауада «велосипед» тебу; | |аяқты соза орындау |
| |-б.қ. шалқалап жатып, қолды шынтаққа тіреп |1` | |
| |аяқты 1-4 есебінде ауада «велосипед» тебу; | |шынтақ бүгілмеуі |
| |-б.қ. шалқалап жатып, қолды артқа тіреп аяқты| |қажет. |
| |1-4 есебінде ауада «велосипед» тебу; | |тепе-теңдік |
| |-б.қ. жүресінен отырып 1-2 есебінде көлбеу | |сақтағанда тынысты |
| |тепе-теңдіктен б.қ –ға қайтып келу. | |ішке, отырғанда |
|е) |Жаттығуды оң және сол аяқтарда орындау. | |сыртқа шығаруы |
| | |1` |қажет,қолмен жерден |
| | | |итеріле демеу. |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |ІІ. Негізгі бөлім. | | |
| | | | |
| |Сыныпты үш бекетке бөлу: | |Домалағанда бас ішке|
| | | |қарай бүгілуі керек.|
| | | | |
| |Алға домалау жаттығу жасаушы оқушы жиырылып | | |
| |отырады, бас екі тізенің арасына қарай | | |
| |еңкейтіледі. | | |
| |Аяқты тіреп итерілу қарсаңында және домалап | | |
| |түсудің алдында қауіпсіздендіруші қолымен | | |
| |жаттығушының желкесіне басып, басын тосенішке|11` |Қауіпсіздендіруші |
| |тигізбей, екі тізесіне қарай жақындатады, | |көмекші бала бір |
| |сөйтіп, денені бірден аударып түсіруге | |қолының алақанын |
| |көмектеседі. | |оның желкесіне |
| | | |қояды. |
| |Артқа қарау домалау түсуді үйренгенде | | |
| |жүйелілік барысында сақталған жөн. Артқа | | |
| |домалап түсуде әуелі шалқалап жатып қолды | | |
| |ыйықтан асыра тіреу арқылы арқылы артқа | | |
| |тербетілу әдісімен басталады. Келесі кезең – | | |
| |жйырылып отырудан артқа домалап түсу, қолды | | |
| |тіреп тізерлеп отыру: домалап асып түсіп |11` | |
| |аяқты алшақ қойып тіреп тұру: артқа қарай | | |
| |домалап асып түсу арқылы қолды тіреп | | |
| |отырғаннан кейін, жоғары секіру, аяқты бірге | | |
| |ұстап артқа қарай домалап асып түсу. | | |
| | | |Уық, кереге, шаңырақ|
| | | |ойыны қазақтың киіз |
| | | |үйін құрау. |
| | | | |
| | | |Негізгі бөлімде |
| |Сергіту сәті: кереге, шаңырақ, уық | |жасалған жаттығларды|
| | | |қайталап келу. |
| | |3` | |
| | | | |
| | | | |
| |ІІІ.Қорытынды бөлім | | |
| | | | |
| |Сапқа тұру |5` | |
| |Бағалау | | |
| |Үй тапсырмасын беру | | |
| | | | |
Ашық сабақ
Тақырыбы: Гимнастика бөлімі.
Бекеттік сабақ.
Сыныбы: _________
Пән мұғалімі: Суегенов Кайрат
Бейнеу
2016 - 2017 оқу жылы
Сабақтың тақырыбы: Гимнастика бөлімі.
Бекеттік сабақ
Сабақтың мақсаты: - гимнастика сабағында өткенді қайталау
арқылы, оқушылардың гимнастикалық
жаттығуларды жасау қабілеттерін
арттыру;
- батылдыққа,табандылыққа үйрету;
- ептілігін,иілгіштігін,секіргіштігін дамыту;
Сабаққа пайдаланатын керекті құрал - жабдықтар:
ысқырғыш,матылар,волейбол, баскетбол доптар, бекет белгілері.
Болатын уақыты: ___
Сыныбы: _______
|р/с |Мазмұны |Уақыты |Әдістемелік нұсқау |
| | | | |
| |І. Ұйымдастыру бөлімі | | |
| | | |Оқушылардың сабаққа |
|1 |Сапқа тұру |1` |дайындығын қадағалау|
|2 |Сәлемдесу | | |
|3 |Сабақтың тақырыбы мен мақсатын | |аяғын дұрыс қоя |
| |түсіндіру | |білуі қажет |
|4 |Сынып ретімен санал! |2` | |
|5 |Сынып екіге бөлін! | | |
|6 |Бір қатардан екі, екіден бір қатар жаса! | | |
| | | | |
|7 |Оңға ! -2, Солға ! – 2, Артқа бұрыл! -2, | |денені тік ұстап, |
| |Оңға ! | |әдемі алып жүру |
|8 | | | |
| |Сол жақ бағытпен зал ішінде,алға бас! |1` |аяқты жиі алып,жеңіл|
|9 | | |жүгіру |
| |Жай жүрістен қолды жоғары созып, аяқтың | |1-2 есебі қолды |
| |ұшымен жүру. | |жоғары созып терең |
|10 | | |демді ішке тартып, |
| |Жеңіл жүріс! | |3-4 есебінде төмен |
|11 | |2` |иіліп демді сыртқа |
| |Жүрістен жеңіл жүгіріске көш! | |шығару |
|12 | | |барынша үдете жүгіру|
| |Жай жүріс! | | |
|13 | | | |
| |1-4 есебімен тынысты орнына келтіру жаттығуы.|1` | |
| | | | |
|14 |Шапшаңдыққа жүгіру. | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|15 |1-4 есебімен тынысты орнына келтіру жаттығуы | | |
| | |1` | |
| |Жай жүріс! Тоқта 1-2 ! | | |
|16 | | | |
| |Саптағы жаттығулар: | |жаттығуларды орындау|
| | | |кезінде денені тік |
| |- б.қ. қол белде; | |ұстау |
|а) |аяқты қозғап тұрып басты 1-2 есебінде оң | | |
| |қапталға, 1-2 есебінде сол қапталға иію; |1` | |
| |-б.қ. қол белде; | | |
|ә) |аяқты қозғап тұрып, 1-2 есебінде алға, 1-2 | | |
| |есебінде алға шалқайту |1` | |
| |- б.қ. қол белде; | | |
|б) |аяқты қозғап тұрып оң және сол иықтарды 1-4 | | |
| |есебінде қозғау; |1` |аяқты бүкпей, арқаны|
| |- б.қ. аяқ иықтың тұсында; | |түзу ұстап,жамбасты|
|г) |қолды алға созып 1-4 есебінде білеу, | |артқа шығыңқы ұстау |
| |1-4 есебінде шынтақ, |1` |қажет |
| |1-4 есебінде иық буындарын ішке және сыртқа | | |
| |айналдырамыз. | | |
| |-б.қ. аяқ иықтың тұсында, қол белде; | | |
|ғ) |- 1-2 есебінде оңға; | | |
| |-3-4 есебінде солға; |1` | |
| |-1-2 есебінде алға; | | |
| |-3-4 есебінде артқа белден иілу. | | |
| |-б.қ. шалқалап жатып, қолды жерге тіреп аяқты| | |
|д) |1-4 есебінде ауада «велосипед» тебу; | |аяқты соза орындау |
| |-б.қ. шалқалап жатып, қолды шынтаққа тіреп |1` | |
| |аяқты 1-4 есебінде ауада «велосипед» тебу; | |шынтақ бүгілмеуі |
| |-б.қ. шалқалап жатып, қолды артқа тіреп аяқты| |қажет. |
| |1-4 есебінде ауада «велосипед» тебу; | |тепе-теңдік |
| |-б.қ. жүресінен отырып 1-2 есебінде көлбеу | |сақтағанда тынысты |
| |тепе-теңдіктен б.қ –ға қайтып келу. | |ішке, отырғанда |
|е) |Жаттығуды оң және сол аяқтарда орындау. | |сыртқа шығаруы |
| | |1` |қажет,қолмен жерден |
| | | |итеріле демеу. |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |ІІ. Негізгі бөлім. | | |
| | | | |
| |Сыныпты үш бекетке бөлу: | |Домалағанда бас ішке|
| | | |қарай бүгілуі керек.|
| | | | |
| |Алға домалау жаттығу жасаушы оқушы жиырылып | | |
| |отырады, бас екі тізенің арасына қарай | | |
| |еңкейтіледі. | | |
| |Аяқты тіреп итерілу қарсаңында және домалап | | |
| |түсудің алдында қауіпсіздендіруші қолымен | | |
| |жаттығушының желкесіне басып, басын тосенішке|11` |Қауіпсіздендіруші |
| |тигізбей, екі тізесіне қарай жақындатады, | |көмекші бала бір |
| |сөйтіп, денені бірден аударып түсіруге | |қолының алақанын |
| |көмектеседі. | |оның желкесіне |
| | | |қояды. |
| |Артқа қарау домалау түсуді үйренгенде | | |
| |жүйелілік барысында сақталған жөн. Артқа | | |
| |домалап түсуде әуелі шалқалап жатып қолды | | |
| |ыйықтан асыра тіреу арқылы арқылы артқа | | |
| |тербетілу әдісімен басталады. Келесі кезең – | | |
| |жйырылып отырудан артқа домалап түсу, қолды | | |
| |тіреп тізерлеп отыру: домалап асып түсіп |11` | |
| |аяқты алшақ қойып тіреп тұру: артқа қарай | | |
| |домалап асып түсу арқылы қолды тіреп | | |
| |отырғаннан кейін, жоғары секіру, аяқты бірге | | |
| |ұстап артқа қарай домалап асып түсу. | | |
| | | |Уық, кереге, шаңырақ|
| | | |ойыны қазақтың киіз |
| | | |үйін құрау. |
| | | | |
| | | |Негізгі бөлімде |
| |Сергіту сәті: кереге, шаңырақ, уық | |жасалған жаттығларды|
| | | |қайталап келу. |
| | |3` | |
| | | | |
| | | | |
| |ІІІ.Қорытынды бөлім | | |
| | | | |
| |Сапқа тұру |5` | |
| |Бағалау | | |
| |Үй тапсырмасын беру | | |
| | | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz