Сабақ жоспары :: Дене тәрбиесі

Файл қосу

Бір орында және қозғалыста допты беру, алып жүру

«Бейнеу гимназиясы» мемлекеттік мекемесі

Ашық сабақ

Тақырыбы: Бір орында және қозғалыста допты беру, алып жүру.

Сыныбы:

Пән мұғалімі: Суегенов Кайрат

Бейнеу

Тақырыбы: Бір орында және қозғалыста допты беру, алып жүру.

Мақсаты: Допты беру және қабылдап алуды үйрету;
-допты алып жүруді жетілдіру;
-шапшаңдық пен жылдамдықты шыңдау.
Керекті құрал-жабдықтар:
ысқырғыш, уақыт өлшегіш,баскетбол доптары және
кедергілер.
Өтетін орны: спорт зал.
Өтетін уақыты:

|№ | Сабақ мазмұны |уақыты |әдістемелік нұсқаулар|
| | | | |
|I |Дайындық бөлімі. | | |
| |Сапқа тұру, рапорт, сәлемдесу. Сабақтың |1`30`` |Оқушылардың киіміне |
| |тақырыбымен танысу.Сапта тұрып | |көңіл бөлу,сабаққа |
| |орындалатын жаттығулар: оңға, солға, |30`` |әзір- лігін қадағалау|
| |кері айналу, 1 қатардан 2 қатарға, 1 | |қажет. |
| |қатардан 3 қатарға, 1 қатардан 4 қатарға|3` | |
| |сап түзеу. |2` | |
| |Саппен жүру, жүгіру арқалы орындалатын | |алға қарап,денені тік|
| |жаттығулар |2` |ұста. |
| |Екі қол жоғарыда, аяқтың ұшымен жүру. | | |
| |Екі қол мойында, өкшемен жүру. |2` |мүмкіндігінше тізені |
| |Екі қол белде, аяқтың сыртқы, ішкі | |жоғары көтеру керек. |
| |қырымен жүру. | |мұрынмен дем алып, |
| |Бір қалыпты жүгіру. |1` |ауыздан шығарып |
| |Оң, сол қапталмен жүгіру. | |жіберу керек. |
|II |Артпен жүгіру. | | |
| |Тізені алға көтеріп жүгіру. | | |
| |Өкшені артқа көтеріп жүгіру. |2` | |
| |Бір қалыпты жүгіру. | | |
| |Екі қол мойында, отырып жүгіру. | | |
| |Екі қол мойында, әр бір адыммен секіріп | | |
| |жүру. | | |
| |Бастаушы бір орында адымда!Сынып тоқта! |2` |жаттығу белгіленген |
| |1-2! | |сызықтар аяқталғанша|
| |Солға! | |жасала береді |
| |Негізгі бөлім | | |
| |Сыныпты зал шетіне ара қашықытығын ашып |2` |жүгіріп келген оқушы |
| |орналастыру; | |тыныс алу,яғни тыныс |
| |-Белгіленген жерге дейін жүгіріп барып | |алу-ды орнына келтіру|
| |еденге қол тигізіп кері жүгіріп келу; | |жаттығуларын өз |
| | |3` |беттерімен жасау. |
| | | | |
| | | | |
| | | |қойылған кедергілерді|
| | | |құлатпай өтуі тиіс |
| |-қойылған кедергілер арасымен жүгіріп |3` | |
| |өтіп,белгі-лен ген жерге дейін | | |
| |барып,қайтарда да сол жолмен дәл солай | | |
| |кедергілер арасымен өтіп келесі оқушыға | | |
| |қол беру; | | |
| | |3` | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |3` | |
| |-дәл осы жаттығу,тек артқа қарап жүгіру | | |
| |арқылы орындау; | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | |оқушылар жаттығуды |
| | |4` |мүмкіндігінше дұрыс |
| |-қойылған кедергілер арасымен допты | |беріп, дұрыс |
| |жерге бір қолмен ұрып отырып,белгі лен | |қабылдауы қажет |
| |ген жерге дейін барып,қайтарда да сол | | |
| |жолмен дәл солай кедергілер арасымен | | |
| |өтіп келесі оқушыға допты кеуде тұсынан | | |
| |беру; |4` | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |-қойылған кедергілер арасымен допты | | |
| |жерге ұрып екі қолға ауыстырып алып жүру|2` | |
| |арқылы белгі ленген жерге дейін | |. |
| |барып,қайтарда да сол жолмен дәл солай | | |
| |кедергілер арасымен өтіп келесі оқушыға | | |
| |допты кеуде тұсынан беру; | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |3` | |
| |-жұптасып,қапталмен жүгіріп отырып кеуде| | |
| |тұсынан допты беру және | | |
| |қабылдау;(жаттығу зал шетіне дейін | |допты жерге түсірмей,|
| |орындалып,қайтарда допты қолына ұстап |2` |шапшаң қозғалып, |
| |жүгіріп келу) | |қолдан-қолға дәл |
| | | |беріп орындау. |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |-дәл осы жаттығу допты жерге ұрып беру | | |
| |және қабылдау; | | |
| | | |жаттығу топтамаларын |
| | | |қайталап келу |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |-допты кеуде тұсынан беру және қабылдау | | |
| |жаттығуын үш оқушы болып | | |
| |орындау(жаттығу залдың белгіленген | | |
| |жерінен дейін орындалады); | | |
|III| | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |-допты кеуде тұсынан жерге ұрып беру | | |
| |және қабыл-дап алу жаттығуын үш оқушы | | |
| |болып орындау (жаттығу залдың | | |
| |белгіленген жерінен дейін орында-лады); | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |-екі топ бір-бірінің артына ара | | |
| |қашықтықты сақтай тұрып ,бірінші тұрған | | |
| |оқушы допты жоғары ұстап тұрып белгі | | |
| |берілген уақытта,допты артқа қарай | | |
| |беріп,соңғы оқушы екі аяғының астымен | | |
| |алдыңғы оқушыға беріп,жаттығу сол жақ | | |
| |қапталмен артқа беру арқылы жалғасып, оң| | |
| |жақ қапталмен арттан алға беріп,доп | | |
| |жаттығуды бастаған оқушының қолына | | |
| |тигенде аяқтау. | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |«Кім шапшаң?». Екі команда да шеңбер | | |
| |болып тұрады. Белгі берісімен түгел топ | | |
| |«молдас» құрып отырулары керек. Соңына | | |
| |қалып қойған ойыншылар «айып» ретінде | | |
| |екбетімен жатып,шынтағын бүгіп-жазады. | | |
| |(10рет) Қай топтан «айыпкерлер» саны көп| | |
| |болса, сол команданың ұтылғаны. | | |
| | | | |
| |Қорытынды бөлім | | |
| | | | |
| |Сапқа тұрғызу. | | |
| |Сабақты қорытындылау. | | |
| |Бағалау. | | |
| |Үйге тапсырма беру. | | |

Ұқсас жұмыстар
Жеңіл атлетика. Бір орынан екі аяқпен 90,180,360 гр. бұрылу, секіру
Қимыл - қозғалыс қабілеттерін дамыту
Денешынықтыру календар план
Орта мерзімді жоспар. 7- сынып
Қолды тік
Допты алып жүру және секiрумен тоқтаулардан кейiн допты лақтыру әдісін үйрету
Допты қабылдау, қайтару әдістері
Қозғалыс кезінде допты себетке лақтыру
Допты ойынға қосу тәсілдері
Баскетбол. допты қозғалыс кезінде беру
Пәндер