Сабақ жоспары :: Дене тәрбиесі
Файл қосу
Бір орында және қозғалыста допты беру, алып жүру
«Бейнеу гимназиясы» мемлекеттік мекемесі
Ашық сабақ
Тақырыбы: Бір орында және қозғалыста допты беру, алып жүру.
Сыныбы:
Пән мұғалімі: Суегенов Кайрат
Бейнеу
Тақырыбы: Бір орында және қозғалыста допты беру, алып жүру.
Мақсаты: Допты беру және қабылдап алуды үйрету;
-допты алып жүруді жетілдіру;
-шапшаңдық пен жылдамдықты шыңдау.
Керекті құрал-жабдықтар:
ысқырғыш, уақыт өлшегіш,баскетбол доптары және
кедергілер.
Өтетін орны: спорт зал.
Өтетін уақыты:
|№ | Сабақ мазмұны |уақыты |әдістемелік нұсқаулар|
| | | | |
|I |Дайындық бөлімі. | | |
| |Сапқа тұру, рапорт, сәлемдесу. Сабақтың |1`30`` |Оқушылардың киіміне |
| |тақырыбымен танысу.Сапта тұрып | |көңіл бөлу,сабаққа |
| |орындалатын жаттығулар: оңға, солға, |30`` |әзір- лігін қадағалау|
| |кері айналу, 1 қатардан 2 қатарға, 1 | |қажет. |
| |қатардан 3 қатарға, 1 қатардан 4 қатарға|3` | |
| |сап түзеу. |2` | |
| |Саппен жүру, жүгіру арқалы орындалатын | |алға қарап,денені тік|
| |жаттығулар |2` |ұста. |
| |Екі қол жоғарыда, аяқтың ұшымен жүру. | | |
| |Екі қол мойында, өкшемен жүру. |2` |мүмкіндігінше тізені |
| |Екі қол белде, аяқтың сыртқы, ішкі | |жоғары көтеру керек. |
| |қырымен жүру. | |мұрынмен дем алып, |
| |Бір қалыпты жүгіру. |1` |ауыздан шығарып |
| |Оң, сол қапталмен жүгіру. | |жіберу керек. |
|II |Артпен жүгіру. | | |
| |Тізені алға көтеріп жүгіру. | | |
| |Өкшені артқа көтеріп жүгіру. |2` | |
| |Бір қалыпты жүгіру. | | |
| |Екі қол мойында, отырып жүгіру. | | |
| |Екі қол мойында, әр бір адыммен секіріп | | |
| |жүру. | | |
| |Бастаушы бір орында адымда!Сынып тоқта! |2` |жаттығу белгіленген |
| |1-2! | |сызықтар аяқталғанша|
| |Солға! | |жасала береді |
| |Негізгі бөлім | | |
| |Сыныпты зал шетіне ара қашықытығын ашып |2` |жүгіріп келген оқушы |
| |орналастыру; | |тыныс алу,яғни тыныс |
| |-Белгіленген жерге дейін жүгіріп барып | |алу-ды орнына келтіру|
| |еденге қол тигізіп кері жүгіріп келу; | |жаттығуларын өз |
| | |3` |беттерімен жасау. |
| | | | |
| | | | |
| | | |қойылған кедергілерді|
| | | |құлатпай өтуі тиіс |
| |-қойылған кедергілер арасымен жүгіріп |3` | |
| |өтіп,белгі-лен ген жерге дейін | | |
| |барып,қайтарда да сол жолмен дәл солай | | |
| |кедергілер арасымен өтіп келесі оқушыға | | |
| |қол беру; | | |
| | |3` | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |3` | |
| |-дәл осы жаттығу,тек артқа қарап жүгіру | | |
| |арқылы орындау; | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | |оқушылар жаттығуды |
| | |4` |мүмкіндігінше дұрыс |
| |-қойылған кедергілер арасымен допты | |беріп, дұрыс |
| |жерге бір қолмен ұрып отырып,белгі лен | |қабылдауы қажет |
| |ген жерге дейін барып,қайтарда да сол | | |
| |жолмен дәл солай кедергілер арасымен | | |
| |өтіп келесі оқушыға допты кеуде тұсынан | | |
| |беру; |4` | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |-қойылған кедергілер арасымен допты | | |
| |жерге ұрып екі қолға ауыстырып алып жүру|2` | |
| |арқылы белгі ленген жерге дейін | |. |
| |барып,қайтарда да сол жолмен дәл солай | | |
| |кедергілер арасымен өтіп келесі оқушыға | | |
| |допты кеуде тұсынан беру; | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |3` | |
| |-жұптасып,қапталмен жүгіріп отырып кеуде| | |
| |тұсынан допты беру және | | |
| |қабылдау;(жаттығу зал шетіне дейін | |допты жерге түсірмей,|
| |орындалып,қайтарда допты қолына ұстап |2` |шапшаң қозғалып, |
| |жүгіріп келу) | |қолдан-қолға дәл |
| | | |беріп орындау. |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |-дәл осы жаттығу допты жерге ұрып беру | | |
| |және қабылдау; | | |
| | | |жаттығу топтамаларын |
| | | |қайталап келу |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |-допты кеуде тұсынан беру және қабылдау | | |
| |жаттығуын үш оқушы болып | | |
| |орындау(жаттығу залдың белгіленген | | |
| |жерінен дейін орындалады); | | |
|III| | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |-допты кеуде тұсынан жерге ұрып беру | | |
| |және қабыл-дап алу жаттығуын үш оқушы | | |
| |болып орындау (жаттығу залдың | | |
| |белгіленген жерінен дейін орында-лады); | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |-екі топ бір-бірінің артына ара | | |
| |қашықтықты сақтай тұрып ,бірінші тұрған | | |
| |оқушы допты жоғары ұстап тұрып белгі | | |
| |берілген уақытта,допты артқа қарай | | |
| |беріп,соңғы оқушы екі аяғының астымен | | |
| |алдыңғы оқушыға беріп,жаттығу сол жақ | | |
| |қапталмен артқа беру арқылы жалғасып, оң| | |
| |жақ қапталмен арттан алға беріп,доп | | |
| |жаттығуды бастаған оқушының қолына | | |
| |тигенде аяқтау. | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |«Кім шапшаң?». Екі команда да шеңбер | | |
| |болып тұрады. Белгі берісімен түгел топ | | |
| |«молдас» құрып отырулары керек. Соңына | | |
| |қалып қойған ойыншылар «айып» ретінде | | |
| |екбетімен жатып,шынтағын бүгіп-жазады. | | |
| |(10рет) Қай топтан «айыпкерлер» саны көп| | |
| |болса, сол команданың ұтылғаны. | | |
| | | | |
| |Қорытынды бөлім | | |
| | | | |
| |Сапқа тұрғызу. | | |
| |Сабақты қорытындылау. | | |
| |Бағалау. | | |
| |Үйге тапсырма беру. | | |
Ашық сабақ
Тақырыбы: Бір орында және қозғалыста допты беру, алып жүру.
Сыныбы:
Пән мұғалімі: Суегенов Кайрат
Бейнеу
Тақырыбы: Бір орында және қозғалыста допты беру, алып жүру.
Мақсаты: Допты беру және қабылдап алуды үйрету;
-допты алып жүруді жетілдіру;
-шапшаңдық пен жылдамдықты шыңдау.
Керекті құрал-жабдықтар:
ысқырғыш, уақыт өлшегіш,баскетбол доптары және
кедергілер.
Өтетін орны: спорт зал.
Өтетін уақыты:
|№ | Сабақ мазмұны |уақыты |әдістемелік нұсқаулар|
| | | | |
|I |Дайындық бөлімі. | | |
| |Сапқа тұру, рапорт, сәлемдесу. Сабақтың |1`30`` |Оқушылардың киіміне |
| |тақырыбымен танысу.Сапта тұрып | |көңіл бөлу,сабаққа |
| |орындалатын жаттығулар: оңға, солға, |30`` |әзір- лігін қадағалау|
| |кері айналу, 1 қатардан 2 қатарға, 1 | |қажет. |
| |қатардан 3 қатарға, 1 қатардан 4 қатарға|3` | |
| |сап түзеу. |2` | |
| |Саппен жүру, жүгіру арқалы орындалатын | |алға қарап,денені тік|
| |жаттығулар |2` |ұста. |
| |Екі қол жоғарыда, аяқтың ұшымен жүру. | | |
| |Екі қол мойында, өкшемен жүру. |2` |мүмкіндігінше тізені |
| |Екі қол белде, аяқтың сыртқы, ішкі | |жоғары көтеру керек. |
| |қырымен жүру. | |мұрынмен дем алып, |
| |Бір қалыпты жүгіру. |1` |ауыздан шығарып |
| |Оң, сол қапталмен жүгіру. | |жіберу керек. |
|II |Артпен жүгіру. | | |
| |Тізені алға көтеріп жүгіру. | | |
| |Өкшені артқа көтеріп жүгіру. |2` | |
| |Бір қалыпты жүгіру. | | |
| |Екі қол мойында, отырып жүгіру. | | |
| |Екі қол мойында, әр бір адыммен секіріп | | |
| |жүру. | | |
| |Бастаушы бір орында адымда!Сынып тоқта! |2` |жаттығу белгіленген |
| |1-2! | |сызықтар аяқталғанша|
| |Солға! | |жасала береді |
| |Негізгі бөлім | | |
| |Сыныпты зал шетіне ара қашықытығын ашып |2` |жүгіріп келген оқушы |
| |орналастыру; | |тыныс алу,яғни тыныс |
| |-Белгіленген жерге дейін жүгіріп барып | |алу-ды орнына келтіру|
| |еденге қол тигізіп кері жүгіріп келу; | |жаттығуларын өз |
| | |3` |беттерімен жасау. |
| | | | |
| | | | |
| | | |қойылған кедергілерді|
| | | |құлатпай өтуі тиіс |
| |-қойылған кедергілер арасымен жүгіріп |3` | |
| |өтіп,белгі-лен ген жерге дейін | | |
| |барып,қайтарда да сол жолмен дәл солай | | |
| |кедергілер арасымен өтіп келесі оқушыға | | |
| |қол беру; | | |
| | |3` | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |3` | |
| |-дәл осы жаттығу,тек артқа қарап жүгіру | | |
| |арқылы орындау; | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | |оқушылар жаттығуды |
| | |4` |мүмкіндігінше дұрыс |
| |-қойылған кедергілер арасымен допты | |беріп, дұрыс |
| |жерге бір қолмен ұрып отырып,белгі лен | |қабылдауы қажет |
| |ген жерге дейін барып,қайтарда да сол | | |
| |жолмен дәл солай кедергілер арасымен | | |
| |өтіп келесі оқушыға допты кеуде тұсынан | | |
| |беру; |4` | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |-қойылған кедергілер арасымен допты | | |
| |жерге ұрып екі қолға ауыстырып алып жүру|2` | |
| |арқылы белгі ленген жерге дейін | |. |
| |барып,қайтарда да сол жолмен дәл солай | | |
| |кедергілер арасымен өтіп келесі оқушыға | | |
| |допты кеуде тұсынан беру; | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |3` | |
| |-жұптасып,қапталмен жүгіріп отырып кеуде| | |
| |тұсынан допты беру және | | |
| |қабылдау;(жаттығу зал шетіне дейін | |допты жерге түсірмей,|
| |орындалып,қайтарда допты қолына ұстап |2` |шапшаң қозғалып, |
| |жүгіріп келу) | |қолдан-қолға дәл |
| | | |беріп орындау. |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |-дәл осы жаттығу допты жерге ұрып беру | | |
| |және қабылдау; | | |
| | | |жаттығу топтамаларын |
| | | |қайталап келу |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |-допты кеуде тұсынан беру және қабылдау | | |
| |жаттығуын үш оқушы болып | | |
| |орындау(жаттығу залдың белгіленген | | |
| |жерінен дейін орындалады); | | |
|III| | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |-допты кеуде тұсынан жерге ұрып беру | | |
| |және қабыл-дап алу жаттығуын үш оқушы | | |
| |болып орындау (жаттығу залдың | | |
| |белгіленген жерінен дейін орында-лады); | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |-екі топ бір-бірінің артына ара | | |
| |қашықтықты сақтай тұрып ,бірінші тұрған | | |
| |оқушы допты жоғары ұстап тұрып белгі | | |
| |берілген уақытта,допты артқа қарай | | |
| |беріп,соңғы оқушы екі аяғының астымен | | |
| |алдыңғы оқушыға беріп,жаттығу сол жақ | | |
| |қапталмен артқа беру арқылы жалғасып, оң| | |
| |жақ қапталмен арттан алға беріп,доп | | |
| |жаттығуды бастаған оқушының қолына | | |
| |тигенде аяқтау. | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |«Кім шапшаң?». Екі команда да шеңбер | | |
| |болып тұрады. Белгі берісімен түгел топ | | |
| |«молдас» құрып отырулары керек. Соңына | | |
| |қалып қойған ойыншылар «айып» ретінде | | |
| |екбетімен жатып,шынтағын бүгіп-жазады. | | |
| |(10рет) Қай топтан «айыпкерлер» саны көп| | |
| |болса, сол команданың ұтылғаны. | | |
| | | | |
| |Қорытынды бөлім | | |
| | | | |
| |Сапқа тұрғызу. | | |
| |Сабақты қорытындылау. | | |
| |Бағалау. | | |
| |Үйге тапсырма беру. | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz