Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Кестелік көбейту және бөлу. Жазбаша қосу және бөлу
[pic]
3«Ә»-сынып
Сабақтың тақырыбы: Кестелік көбейту және бөлу. Жазбаша қосу және бөлу.
Сабақтың мақсаты: Көбейту және бөлудің кестелік жағдайы мен жазбаша қосу
мен азайту туралы білімдерін бекіту.
Білімділік: көбейту және бөлуге берілген есептерді шығару дағдыларын
жетілдіру.
Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлау,танымдық қабілеттерін арттыру,
шығармашылықпен жұмыс істей білу дағдысын қалыптастыру
Тәрбиелік: Қазақтың ұлттық ойындары арқылы балаларды ұйымшылдыққа,
жылдамдыққа,тапқырлыққа,қазақтың салт-дәстүрлерін құрметтеуге үйрету,
Отанға, туған елге деген сүйіспеншіліктерін арттыру.
Сабақ типі: Білімді бекіту, бір жүйеге келтіру.
Сабақтың түрі: саяхат сабақ
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, көрнекілікпен жұмыс, іздену,
қайталау,кіріктіру, топтық жұмыс.
Құрал-жабдықтар: фазель құрастыру, ұлттық ойындар, дидактикалық
үлестірмелер.
Пәнаралық байланыс: Әдебиеттік оқу, дүниетану, дене шынықтыру.
Сабақтың барысы:
I.Ұйымдастыру кезеңі: а) Сынып тазалығына қарау
ә) Оқушылардың назарын
сабаққа аудару.
- Балалар,бүгінгі сабағымыз күндегіден ерекше сабақ. Сабағымызға қонақтар
келіп отыр. Қонақтармен сәлемдесіп алайық.
Жақсы оқып сабақты
Әдеп сақтау сәніміз
Сәлем бердік сіздерге
Басты иіп бәріміз
б) Психологиялық дайындық.
Математика керек әр күнге,
Математика қажет өмірде
Математиканы оқимыз
Миымызға тоқимыз
-Барлығыңа сабақта сәттілік тілеймін!
Математика-Абай атамыз ғалымдар патшасы деген екен.Яғни математиканы
білсек барлығын да білеміз екенбіз.
II. Актуализация. Өткенді қайталау.
1) Амалдар тәртібін анықта және есепте.
(120+300):7=60 720:8+200=290 (370+30):5=80
(500-20):60=8 360:60+840=846 370+150:5=400
7·(700-650)=350 560:8·3=210 50·6+630:9=370
2. Тірек білімдерін белсендіру.
1. Кез келген санды бірге көбейткенде, қандай сан шығады?
2. Санды сол санның өзіне бөлсе, неше шығады?
3. Нөлді санға бөлгенде, неше шығады?
4. Санды нөлге бөлуге бола ма?
5. 2-ге қалдықсыз бөлінетін сандар қалай аталады?
6. 2-ге қалдықсыз бөлінбейтін сандар қалай аталады?
7. Егер есепте қосу мен көбейту амалы келсе, алдымен қандай амалды
орындаймыз?
ІІІ. Жаңа сабақ.
-Дәптерімізді ашып, бүгінгі күнді жазып қоямыз: Қазір қай ай? Осы айда
қандай атаулы күн бар?
Желтоқсанның 15-сі
Сынып жұмысы.
- Біз қай елде тұрамыз?
- Еліміздің тәуелсіздігінің биыл неше жылдығын атап өтеміз?
- 25 қандай сан?
- Отан, туған ел, ел рәміздері, Астана қаласы жайлы қандай өлеңдер
білесіңдер?
( Балалар әдебиеттік оқудан жаттаған өлеңдерін айтып шығады).
- Егеменді еліміздің жарқын болашағы сендерсіңдер. Балалар, бүгін біз
сендермен тәуелсіз еліміздің гүлденген «Абай»ауылына жүйрік аттармен
саяхатқа шығамыз.
- Абай Құнанбаев кім?
- Абайдың қандай өлеңдерін білесіңдер?
- «Адам болам десеңіз» өлеңінде Абай атамыз 5 жақсы қасиет және 5 жаман
қасиет туралы айтқан.
- 5 қандай сан?
- Ат үстінде ойналатын қандай ұлттық ойындарды білесіңдер?
1.Жылқы малы туралы мақал-мәтелдер айтқызу.
2.Оқушыларды «Тұлпар», «Сұңқар» деген екі топқа бөлу.
Бүгінгі сабағымызда осы ұлттық ойындарды екі топқа бөлініп ойнай
отырып,
математикалық тапсырмалар орындаймыз!
Екі топ оқушылары шеңбер және смайлик белгілерімен бағаланып отырады.
1.«Көкпар» ойыны. Ауызша есепте.
Есептеуге жүйрік болсаң жасыңнан
Математикаға орын берсең басыңнан
Барлық ғылым соған үйір болады
Досың солар табылатын
қасыңнан
1.«Тұлпар»тобы 2.«Сұңқар» тобы
6·20 7·100 5·20 3·100
8·20 9·100 5·20 0·100
0·20 5·100 5·20 4·100
2. «Асық ату» ойыны. Қай сан орнында жоқ?
Кел, балалар, ойнайық!
Ойнайық та ойлайық
Қандай есеп болса да,
Шешпей оны қоймайық
1. «Тұлпар» тобы 2 .«Сұңқар» тобы
9 · □ = 540 □ : 7 = 90 1000 - □ =63 □ : 90
= 7
380+□ = 540 810 : □ = 90 7 · □ = 630 700 : □ =
7
90 · □ = 540 10 · □ = 90 □ · 90 = 630 210 :
□ = 7
3. «Теңге ілу» ойыны. Амалдарды орында.
Ал, достарым, келіңдер,
Біріңе-бірің еріңдер
Біліміңді тексеріп,
Амалды орындап көріңдер
Екі топқа бірдей тапсырма:
45- (5·2) 9·(3+6)
63: (4+3) 50: (7+3)
24: (4+4) 48: (6+2)
4. «Қыз қуу» ойыны. Теңдеулерді шеш.
Көп білетін оқушы
Тақта алдына келеді
Теңдеулердің шешімін
Дұрыс тауып береді
Екі топ теңделеулерді орындайды.(1ұл, 1 қыз тақтада орындайды)
Теңдеулерді шеш:
100-х=30 250-х=50
48:с=6 81:с=9
а•5=10 а• 9=72
5. «Аударыспақ» ойыны. Есеп шығару
Қане тәртіп сақтайық
Тез есептеп аттайық
Алға қадам басқанда
Батылдықпен аттайық
«Тұлпар» тобы
«Сұңқар» тобы
Ыдыста 60кг кәмпит болды. 9оқушының 4 қорап тұз үшін
120тг төленді. Осындай әрқайсысына 5 кәмпиттен берілді.
8 қорап тұз үшін қанша ақша төлеу Ыдыста неше
кәмпит қалды? керек?
ІV. Сергіту сәті.
Күннің шыққаны жақсы ма? (күнді бейнелейді)
Жақсы! (алақандарын соғады)
Желдің соққаны жақсы ма? (желді бейнелейді)
Жақсы! (алақандарын соғады)
Достарыңмен жүрген жақсы ма? (амандасады)
Анаңды құшақтаған жақсы ма? (өздерін құшақтайды)
Жақсы! (алақандарын соғады)
Туған өлкеде жақсы ма? (құшақтарын жаяды)
Жақсы! (алақандарын соғады)
Үйіміз бар жерде жақсы ма? (үйді бейнелейді)
Жақсы! (алақандарын соғады)
Қазақстандық болған жақсы ма?
(бас бармақтарын көрсетеді)
6. «Бәйге» ойыны
Екі топ басшысының әрқайсысына лездік 5 сұрақтан қойылады.
«Тұлпар» тобы
1. 5ондықты 3есе арттыр
2. 2 жүздіктен тікелей кейін келетін сан
3. 6ондықтан 2 есе артық сан
4. 1дм-де неше см бар?
5. 30 бен 50-дің қосындысы
«Сұңқар» тобы
1. 3 ондықты 2 есе арттыр
2. 93-тің алдында келетін сан
3. 1 сағатта неше минут бар?
4. 90 мен 40-тың қосындысы?
5. 7 ондықты 2 есе арттыр
7. «Абай ауылына» да келіп жеттік. Балалар,біз «Абай» шаңырағына енуіміз
үшін төмендегі сұрақтарға жылдам жауап беруіміз керек. Қай топ тез жауап
берсе, сол топ «Абай» шаңырағына бірінші енеді.
8. Логикалық тапсырмалар
1 1 жұмыртқаны қайнатуға 3 минут кетсе, 5 жұмыртқаны қайнатуға неше минут
керек?
2. Бір сағатта неше минут бар?
3.Бір аптада неше күн бар?
4.Бір жылда неше ай бар?
5.Екі аяғымен түрегеп тұрған адамның салмағы 50кг, бір аяғымен тұрған
адамның салмағы неше кг?
V. Үйге тапсырма :
VІ. Сабақ қорытындысы:
- Сабақ ұнады ма? (Смайлик белгішесімен көрсету).
- Бүгінгі матема тика сабағында нені үйрендік?
- Өткен тақырыптарды қайталадық.
- Ұлттық ойындар ойнау арқылы тапсырмалар орындадық.
- Есептер шығардық.
- Тақтамен жұмыс жасадық, лездік сұрақтарға жауап бердік.
- Отан, туған ел туралы өлеңдер оқыдық.
- Абай атамыздың өлеңдерін еске түсірдік.
- Жылқы малы туралы мақалдар айттық.
VІІ. Білімді бағалау.
Екі топ оқушылары шеңбер, смайлик және номинациямен белгілермен бағаланып
отырды.
[pic]
3«Ә»-сынып
Сабақтың тақырыбы: Кестелік көбейту және бөлу. Жазбаша қосу және бөлу.
Сабақтың мақсаты: Көбейту және бөлудің кестелік жағдайы мен жазбаша қосу
мен азайту туралы білімдерін бекіту.
Білімділік: көбейту және бөлуге берілген есептерді шығару дағдыларын
жетілдіру.
Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлау,танымдық қабілеттерін арттыру,
шығармашылықпен жұмыс істей білу дағдысын қалыптастыру
Тәрбиелік: Қазақтың ұлттық ойындары арқылы балаларды ұйымшылдыққа,
жылдамдыққа,тапқырлыққа,қазақтың салт-дәстүрлерін құрметтеуге үйрету,
Отанға, туған елге деген сүйіспеншіліктерін арттыру.
Сабақ типі: Білімді бекіту, бір жүйеге келтіру.
Сабақтың түрі: саяхат сабақ
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, көрнекілікпен жұмыс, іздену,
қайталау,кіріктіру, топтық жұмыс.
Құрал-жабдықтар: фазель құрастыру, ұлттық ойындар, дидактикалық
үлестірмелер.
Пәнаралық байланыс: Әдебиеттік оқу, дүниетану, дене шынықтыру.
Сабақтың барысы:
I.Ұйымдастыру кезеңі: а) Сынып тазалығына қарау
ә) Оқушылардың назарын
сабаққа аудару.
- Балалар,бүгінгі сабағымыз күндегіден ерекше сабақ. Сабағымызға қонақтар
келіп отыр. Қонақтармен сәлемдесіп алайық.
Жақсы оқып сабақты
Әдеп сақтау сәніміз
Сәлем бердік сіздерге
Басты иіп бәріміз
б) Психологиялық дайындық.
Математика керек әр күнге,
Математика қажет өмірде
Математиканы оқимыз
Миымызға тоқимыз
-Барлығыңа сабақта сәттілік тілеймін!
Математика-Абай атамыз ғалымдар патшасы деген екен.Яғни математиканы
білсек барлығын да білеміз екенбіз.
II. Актуализация. Өткенді қайталау.
1) Амалдар тәртібін анықта және есепте.
(120+300):7=60 720:8+200=290 (370+30):5=80
(500-20):60=8 360:60+840=846 370+150:5=400
7·(700-650)=350 560:8·3=210 50·6+630:9=370
2. Тірек білімдерін белсендіру.
1. Кез келген санды бірге көбейткенде, қандай сан шығады?
2. Санды сол санның өзіне бөлсе, неше шығады?
3. Нөлді санға бөлгенде, неше шығады?
4. Санды нөлге бөлуге бола ма?
5. 2-ге қалдықсыз бөлінетін сандар қалай аталады?
6. 2-ге қалдықсыз бөлінбейтін сандар қалай аталады?
7. Егер есепте қосу мен көбейту амалы келсе, алдымен қандай амалды
орындаймыз?
ІІІ. Жаңа сабақ.
-Дәптерімізді ашып, бүгінгі күнді жазып қоямыз: Қазір қай ай? Осы айда
қандай атаулы күн бар?
Желтоқсанның 15-сі
Сынып жұмысы.
- Біз қай елде тұрамыз?
- Еліміздің тәуелсіздігінің биыл неше жылдығын атап өтеміз?
- 25 қандай сан?
- Отан, туған ел, ел рәміздері, Астана қаласы жайлы қандай өлеңдер
білесіңдер?
( Балалар әдебиеттік оқудан жаттаған өлеңдерін айтып шығады).
- Егеменді еліміздің жарқын болашағы сендерсіңдер. Балалар, бүгін біз
сендермен тәуелсіз еліміздің гүлденген «Абай»ауылына жүйрік аттармен
саяхатқа шығамыз.
- Абай Құнанбаев кім?
- Абайдың қандай өлеңдерін білесіңдер?
- «Адам болам десеңіз» өлеңінде Абай атамыз 5 жақсы қасиет және 5 жаман
қасиет туралы айтқан.
- 5 қандай сан?
- Ат үстінде ойналатын қандай ұлттық ойындарды білесіңдер?
1.Жылқы малы туралы мақал-мәтелдер айтқызу.
2.Оқушыларды «Тұлпар», «Сұңқар» деген екі топқа бөлу.
Бүгінгі сабағымызда осы ұлттық ойындарды екі топқа бөлініп ойнай
отырып,
математикалық тапсырмалар орындаймыз!
Екі топ оқушылары шеңбер және смайлик белгілерімен бағаланып отырады.
1.«Көкпар» ойыны. Ауызша есепте.
Есептеуге жүйрік болсаң жасыңнан
Математикаға орын берсең басыңнан
Барлық ғылым соған үйір болады
Досың солар табылатын
қасыңнан
1.«Тұлпар»тобы 2.«Сұңқар» тобы
6·20 7·100 5·20 3·100
8·20 9·100 5·20 0·100
0·20 5·100 5·20 4·100
2. «Асық ату» ойыны. Қай сан орнында жоқ?
Кел, балалар, ойнайық!
Ойнайық та ойлайық
Қандай есеп болса да,
Шешпей оны қоймайық
1. «Тұлпар» тобы 2 .«Сұңқар» тобы
9 · □ = 540 □ : 7 = 90 1000 - □ =63 □ : 90
= 7
380+□ = 540 810 : □ = 90 7 · □ = 630 700 : □ =
7
90 · □ = 540 10 · □ = 90 □ · 90 = 630 210 :
□ = 7
3. «Теңге ілу» ойыны. Амалдарды орында.
Ал, достарым, келіңдер,
Біріңе-бірің еріңдер
Біліміңді тексеріп,
Амалды орындап көріңдер
Екі топқа бірдей тапсырма:
45- (5·2) 9·(3+6)
63: (4+3) 50: (7+3)
24: (4+4) 48: (6+2)
4. «Қыз қуу» ойыны. Теңдеулерді шеш.
Көп білетін оқушы
Тақта алдына келеді
Теңдеулердің шешімін
Дұрыс тауып береді
Екі топ теңделеулерді орындайды.(1ұл, 1 қыз тақтада орындайды)
Теңдеулерді шеш:
100-х=30 250-х=50
48:с=6 81:с=9
а•5=10 а• 9=72
5. «Аударыспақ» ойыны. Есеп шығару
Қане тәртіп сақтайық
Тез есептеп аттайық
Алға қадам басқанда
Батылдықпен аттайық
«Тұлпар» тобы
«Сұңқар» тобы
Ыдыста 60кг кәмпит болды. 9оқушының 4 қорап тұз үшін
120тг төленді. Осындай әрқайсысына 5 кәмпиттен берілді.
8 қорап тұз үшін қанша ақша төлеу Ыдыста неше
кәмпит қалды? керек?
ІV. Сергіту сәті.
Күннің шыққаны жақсы ма? (күнді бейнелейді)
Жақсы! (алақандарын соғады)
Желдің соққаны жақсы ма? (желді бейнелейді)
Жақсы! (алақандарын соғады)
Достарыңмен жүрген жақсы ма? (амандасады)
Анаңды құшақтаған жақсы ма? (өздерін құшақтайды)
Жақсы! (алақандарын соғады)
Туған өлкеде жақсы ма? (құшақтарын жаяды)
Жақсы! (алақандарын соғады)
Үйіміз бар жерде жақсы ма? (үйді бейнелейді)
Жақсы! (алақандарын соғады)
Қазақстандық болған жақсы ма?
(бас бармақтарын көрсетеді)
6. «Бәйге» ойыны
Екі топ басшысының әрқайсысына лездік 5 сұрақтан қойылады.
«Тұлпар» тобы
1. 5ондықты 3есе арттыр
2. 2 жүздіктен тікелей кейін келетін сан
3. 6ондықтан 2 есе артық сан
4. 1дм-де неше см бар?
5. 30 бен 50-дің қосындысы
«Сұңқар» тобы
1. 3 ондықты 2 есе арттыр
2. 93-тің алдында келетін сан
3. 1 сағатта неше минут бар?
4. 90 мен 40-тың қосындысы?
5. 7 ондықты 2 есе арттыр
7. «Абай ауылына» да келіп жеттік. Балалар,біз «Абай» шаңырағына енуіміз
үшін төмендегі сұрақтарға жылдам жауап беруіміз керек. Қай топ тез жауап
берсе, сол топ «Абай» шаңырағына бірінші енеді.
8. Логикалық тапсырмалар
1 1 жұмыртқаны қайнатуға 3 минут кетсе, 5 жұмыртқаны қайнатуға неше минут
керек?
2. Бір сағатта неше минут бар?
3.Бір аптада неше күн бар?
4.Бір жылда неше ай бар?
5.Екі аяғымен түрегеп тұрған адамның салмағы 50кг, бір аяғымен тұрған
адамның салмағы неше кг?
V. Үйге тапсырма :
VІ. Сабақ қорытындысы:
- Сабақ ұнады ма? (Смайлик белгішесімен көрсету).
- Бүгінгі матема тика сабағында нені үйрендік?
- Өткен тақырыптарды қайталадық.
- Ұлттық ойындар ойнау арқылы тапсырмалар орындадық.
- Есептер шығардық.
- Тақтамен жұмыс жасадық, лездік сұрақтарға жауап бердік.
- Отан, туған ел туралы өлеңдер оқыдық.
- Абай атамыздың өлеңдерін еске түсірдік.
- Жылқы малы туралы мақалдар айттық.
VІІ. Білімді бағалау.
Екі топ оқушылары шеңбер, смайлик және номинациямен белгілермен бағаланып
отырды.
[pic]
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz