Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Тақырып Қысқаша көбейту формулалары тарауын қайталау
|Пән мұғалімі |7 -сынып. Алгебра |Сабақ №42 |
|Сабақ тақырыбы: |Қысқаша көбейту формулалары тарауын қайталау |
|Жалпы мақсат: |Қысқаша көбейту формулаларын пайдалана отырып, өрнектерді |
| |түрлендіре білу |
|Сілтеме: |7-сыныпта алгебраны оқыту әдістемесі, Алгебра-7оқулығы . |
| |Дидактикалық материалдар Авт.Әбілқасымова, В.Корчевский, |
| |А.Абдиев,З.Жұмағұлова.Ә.Н.Шыныбеков |
|Оқушылар үшін оқу |А.Қысқаша көбейту формулаларын біледі, өрнектерді түрлендіруде|
|нәтижелері: |қолдана біледі |
| |В. Қысқаша көбейту формулаларын біледі, өрнектерді |
| |түрлендіруде қолдана біледі,күрделі есептерді шығара |
| |біледі,қарапайым есептер құрастырады |
| |С. Қосымша : ойландыратын есептер құрастыра |
| |біледі,шығармашылық тапсырмаларды орындайды. |
|Оқыту әдістері: |1. Диалог2. Сын тұрғысынан ойлау.3. АКТ4.Топтық жұмыс.5.Тест |
|Дерек көздері: |бағалау парақтары |
|Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті: |
|Кезеңд|Мұғалімнің іс-әрекеті . Тапсырмалар |Оқушының |
|ері | |іс-әрекеті |
|Қызығуш| Үй тапсырмасын тексеру. №3 есеп | |
|ылығын |Теорияны қайталау «Блум гүлі сұрақтары» бойынша сұрақтарға | |
|ояту |жауап алу арқылы жүргізіледі. | |
|15мин |1.Жай сұрақтар: Қысқаша көбейту формулаларын атаңдар. | |
| |2.Нақтылау сұрақтары: Формулалар қалай оқылады? |Топтар |
| |[pic] |есептер |
| |[pic] |шығарады, |
| |[pic] |қатысқан |
| |[pic] |оқушыларға |
| |3.Практикалық сұрақтар: |смайлинг |
| |1.Көпмүше түрінде жазыңдар: |беріледі,қай |
| |а) (2ах-1)(1-2ах) |топ көбірек |
| |б) (3х+1)(9[pic]-3х+1) |қатысқаны |
| |в) (0,5-3вс)2 |бағаланады. |
| |Көбейткішке жіктеңдер: | |
| |а) 25- 1,44[pic] | |
| |ә)[pic] | |
| |б) [pic] | |
| |4.Шығармашылық есептер | |
| |а) Теңбе-теңдікті дәлелдеңдер: (х-3)([pic]-8х+5)[pic] | |
| |ә) Көбейткішке жіктеңдер:[pic] | |
| |б)Теңдеуді шешіңдер: [pic] | |
| |5.Логикалық қорытынды | |
| |Салыстырыңдар: [pic] | |
| |[pic] | |
| |3) [pic] | |
| |[pic] | |
| |6.Бағалау сұрақтары | |
| |а)Натурал n-нің әрбір мәнінде (7n+1)2 –(n-1)2 өрнегінің мәні | |
| |16-ға бөлінетінін дәлелдеңдер | |
| |ә)Натурал n-нің әрбір мәнінде (6n+1)2 –(n-4)2 өрнегінің мәні | |
| |5-ке бөлінетінін дәлелдеңдер | |
| |б) 16х[pic] оң мәндерге ие болуы мүмкін бе? Жауаптарыңды | |
| |дәлелдеңдер. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |Өз білімдерін|
| | |бағалайды |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |Бірін-бірі |
| | |бағалайды |
| | | |
| | | |
| | | |
| |«Жауабыңды тап» сергіту ойыны | |
|Мағынан|Оқушылар екі қатарда тұрады. Сұрағы мен жауабы жазылған | |
|ы |қағаздар үлестіріледі. Сәйкес сұрақ пен жауапқа сәйкес жұп | |
|тану |бірін-бірі табуы тиіс. Тапқан жұп қол шапалақтауы тиіс. | |
| |Тест интерактивті тақтада орындалады. | |
|15мин |1.Амалды орындаңдар: (2х-3)(2х+3) | |
| |А) [pic]; В) 9-4[pic] 4х-9; Д)[pic] | |
| |2.Екімүшенің квадраты түрінде жазыңдар: [pic] | |
| |А) [pic]; В) [pic] 4; Д)[pic] | |
| |3.Екімүшенің кубы түрінде жазыңдар: 0,008[pic] | |
| |А) [pic]; В)[pic]; Д)[pic] | |
| | | |
| |4.Көбейткішке жіктеңдер: 64[pic]; | |
| |A) (4m+0,5n)(16[pic] | |
| |В) (4m-0,5n)(16[pic] | |
| |C) (4m+0,5n)(16[pic] | |
| |D) (4m+0,5n)(16[pic] | |
| |5. Есепте:[pic] | |
| |А) [pic]; В) [pic] 2; Д)[pic] | |
| |6.Көбейткішке жіктеңдер: [pic] | |
| |А) (а+1)(а-41); В)(а-31)(а+41); [pic] (а-1)(а+11); ; | |
| |Д)[pic] | |
| |Жауаптары: 1.А; 2.В; 3.Д; 4.Д; 5.В; 6.С . | |
| |Әр дұрыс жауап 1 ұпайға бағаланады. | |
| |Оқушы өзін-өзі бағалайды. | |
| |2,3 ұпай жинаса– баға 3 | |
|Рефлекс|4,5 ұпай –баға 4 | |
|ия |6 ұпай -баға 5 | |
|15мин | | |
| |«Сұрақтар теңізі» | |
| |Топқа тарау бойынша 2 жіңішке, 3 жуан сұрақтар(есептер) | |
| |құрастырып,үлкен параққа сол жағына берілгенін жазады.Оң | |
| |жағына шығарылу жолын басқа топтар жалғастырады,біткен соң| |
| |топтар бірінің-бірі жұмыстарын стикермен бағалайды. | |
| | | |
| |Үйге тапсырма : қысқаша көбейту формулаларына есептер | |
| |құрастыру | |
| | | |
| | | |
| | |
|125х3-64b3 |(5x-4b)[pic](25x2+20xb+16b)2 |
| | |
|([pic])3 |[pic]3-[pic]m2n+[pic]mn2-n3 |
| | |
|x18-y12 |(x9-y6)(x9+y6) |
| | |
|2,25а2-0,49b2 |(1,5а-0,7b)(1,5а+0,7b) |
| | |
|0,001у3-8z3 |(0,1у-2z)(0,01у2+0,2уz+4z2) |
| | |
| | |
|[pic]-у2 |([pic]-y)([pic]) |
| | |
|(х-[pic])2 |х2-2+([pic])2 |
| | |
|(5х+0,1)2 |25х2+х+0,01 |
|Сабақ тақырыбы: |Қысқаша көбейту формулалары тарауын қайталау |
|Жалпы мақсат: |Қысқаша көбейту формулаларын пайдалана отырып, өрнектерді |
| |түрлендіре білу |
|Сілтеме: |7-сыныпта алгебраны оқыту әдістемесі, Алгебра-7оқулығы . |
| |Дидактикалық материалдар Авт.Әбілқасымова, В.Корчевский, |
| |А.Абдиев,З.Жұмағұлова.Ә.Н.Шыныбеков |
|Оқушылар үшін оқу |А.Қысқаша көбейту формулаларын біледі, өрнектерді түрлендіруде|
|нәтижелері: |қолдана біледі |
| |В. Қысқаша көбейту формулаларын біледі, өрнектерді |
| |түрлендіруде қолдана біледі,күрделі есептерді шығара |
| |біледі,қарапайым есептер құрастырады |
| |С. Қосымша : ойландыратын есептер құрастыра |
| |біледі,шығармашылық тапсырмаларды орындайды. |
|Оқыту әдістері: |1. Диалог2. Сын тұрғысынан ойлау.3. АКТ4.Топтық жұмыс.5.Тест |
|Дерек көздері: |бағалау парақтары |
|Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті: |
|Кезеңд|Мұғалімнің іс-әрекеті . Тапсырмалар |Оқушының |
|ері | |іс-әрекеті |
|Қызығуш| Үй тапсырмасын тексеру. №3 есеп | |
|ылығын |Теорияны қайталау «Блум гүлі сұрақтары» бойынша сұрақтарға | |
|ояту |жауап алу арқылы жүргізіледі. | |
|15мин |1.Жай сұрақтар: Қысқаша көбейту формулаларын атаңдар. | |
| |2.Нақтылау сұрақтары: Формулалар қалай оқылады? |Топтар |
| |[pic] |есептер |
| |[pic] |шығарады, |
| |[pic] |қатысқан |
| |[pic] |оқушыларға |
| |3.Практикалық сұрақтар: |смайлинг |
| |1.Көпмүше түрінде жазыңдар: |беріледі,қай |
| |а) (2ах-1)(1-2ах) |топ көбірек |
| |б) (3х+1)(9[pic]-3х+1) |қатысқаны |
| |в) (0,5-3вс)2 |бағаланады. |
| |Көбейткішке жіктеңдер: | |
| |а) 25- 1,44[pic] | |
| |ә)[pic] | |
| |б) [pic] | |
| |4.Шығармашылық есептер | |
| |а) Теңбе-теңдікті дәлелдеңдер: (х-3)([pic]-8х+5)[pic] | |
| |ә) Көбейткішке жіктеңдер:[pic] | |
| |б)Теңдеуді шешіңдер: [pic] | |
| |5.Логикалық қорытынды | |
| |Салыстырыңдар: [pic] | |
| |[pic] | |
| |3) [pic] | |
| |[pic] | |
| |6.Бағалау сұрақтары | |
| |а)Натурал n-нің әрбір мәнінде (7n+1)2 –(n-1)2 өрнегінің мәні | |
| |16-ға бөлінетінін дәлелдеңдер | |
| |ә)Натурал n-нің әрбір мәнінде (6n+1)2 –(n-4)2 өрнегінің мәні | |
| |5-ке бөлінетінін дәлелдеңдер | |
| |б) 16х[pic] оң мәндерге ие болуы мүмкін бе? Жауаптарыңды | |
| |дәлелдеңдер. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |Өз білімдерін|
| | |бағалайды |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |Бірін-бірі |
| | |бағалайды |
| | | |
| | | |
| | | |
| |«Жауабыңды тап» сергіту ойыны | |
|Мағынан|Оқушылар екі қатарда тұрады. Сұрағы мен жауабы жазылған | |
|ы |қағаздар үлестіріледі. Сәйкес сұрақ пен жауапқа сәйкес жұп | |
|тану |бірін-бірі табуы тиіс. Тапқан жұп қол шапалақтауы тиіс. | |
| |Тест интерактивті тақтада орындалады. | |
|15мин |1.Амалды орындаңдар: (2х-3)(2х+3) | |
| |А) [pic]; В) 9-4[pic] 4х-9; Д)[pic] | |
| |2.Екімүшенің квадраты түрінде жазыңдар: [pic] | |
| |А) [pic]; В) [pic] 4; Д)[pic] | |
| |3.Екімүшенің кубы түрінде жазыңдар: 0,008[pic] | |
| |А) [pic]; В)[pic]; Д)[pic] | |
| | | |
| |4.Көбейткішке жіктеңдер: 64[pic]; | |
| |A) (4m+0,5n)(16[pic] | |
| |В) (4m-0,5n)(16[pic] | |
| |C) (4m+0,5n)(16[pic] | |
| |D) (4m+0,5n)(16[pic] | |
| |5. Есепте:[pic] | |
| |А) [pic]; В) [pic] 2; Д)[pic] | |
| |6.Көбейткішке жіктеңдер: [pic] | |
| |А) (а+1)(а-41); В)(а-31)(а+41); [pic] (а-1)(а+11); ; | |
| |Д)[pic] | |
| |Жауаптары: 1.А; 2.В; 3.Д; 4.Д; 5.В; 6.С . | |
| |Әр дұрыс жауап 1 ұпайға бағаланады. | |
| |Оқушы өзін-өзі бағалайды. | |
| |2,3 ұпай жинаса– баға 3 | |
|Рефлекс|4,5 ұпай –баға 4 | |
|ия |6 ұпай -баға 5 | |
|15мин | | |
| |«Сұрақтар теңізі» | |
| |Топқа тарау бойынша 2 жіңішке, 3 жуан сұрақтар(есептер) | |
| |құрастырып,үлкен параққа сол жағына берілгенін жазады.Оң | |
| |жағына шығарылу жолын басқа топтар жалғастырады,біткен соң| |
| |топтар бірінің-бірі жұмыстарын стикермен бағалайды. | |
| | | |
| |Үйге тапсырма : қысқаша көбейту формулаларына есептер | |
| |құрастыру | |
| | | |
| | | |
| | |
|125х3-64b3 |(5x-4b)[pic](25x2+20xb+16b)2 |
| | |
|([pic])3 |[pic]3-[pic]m2n+[pic]mn2-n3 |
| | |
|x18-y12 |(x9-y6)(x9+y6) |
| | |
|2,25а2-0,49b2 |(1,5а-0,7b)(1,5а+0,7b) |
| | |
|0,001у3-8z3 |(0,1у-2z)(0,01у2+0,2уz+4z2) |
| | |
| | |
|[pic]-у2 |([pic]-y)([pic]) |
| | |
|(х-[pic])2 |х2-2+([pic])2 |
| | |
|(5х+0,1)2 |25х2+х+0,01 |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz