Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Тақырып Қысқаша көбейту формулалары тарауын қайталау

|Пән мұғалімі |7 -сынып. Алгебра |Сабақ №42 |
|Сабақ тақырыбы: |Қысқаша көбейту формулалары тарауын қайталау |
|Жалпы мақсат: |Қысқаша көбейту формулаларын пайдалана отырып, өрнектерді |
| |түрлендіре білу |
|Сілтеме: |7-сыныпта алгебраны оқыту әдістемесі, Алгебра-7оқулығы . |
| |Дидактикалық материалдар Авт.Әбілқасымова, В.Корчевский, |
| |А.Абдиев,З.Жұмағұлова.Ә.Н.Шыныбеков |
|Оқушылар үшін оқу |А.Қысқаша көбейту формулаларын біледі, өрнектерді түрлендіруде|
|нәтижелері: |қолдана біледі |
| |В. Қысқаша көбейту формулаларын біледі, өрнектерді |
| |түрлендіруде қолдана біледі,күрделі есептерді шығара |
| |біледі,қарапайым есептер құрастырады |
| |С. Қосымша : ойландыратын есептер құрастыра |
| |біледі,шығармашылық тапсырмаларды орындайды. |
|Оқыту әдістері: |1. Диалог2. Сын тұрғысынан ойлау.3. АКТ4.Топтық жұмыс.5.Тест |
|Дерек көздері: |бағалау парақтары |
|Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті: |
|Кезеңд|Мұғалімнің іс-әрекеті . Тапсырмалар |Оқушының |
|ері | |іс-әрекеті |
|Қызығуш| Үй тапсырмасын тексеру. №3 есеп | |
|ылығын |Теорияны қайталау «Блум гүлі сұрақтары» бойынша сұрақтарға | |
|ояту |жауап алу арқылы жүргізіледі. | |
|15мин |1.Жай сұрақтар: Қысқаша көбейту формулаларын атаңдар. | |
| |2.Нақтылау сұрақтары: Формулалар қалай оқылады? |Топтар |
| |[pic] |есептер |
| |[pic] |шығарады, |
| |[pic] |қатысқан |
| |[pic] |оқушыларға |
| |3.Практикалық сұрақтар: |смайлинг |
| |1.Көпмүше түрінде жазыңдар: |беріледі,қай |
| |а) (2ах-1)(1-2ах) |топ көбірек |
| |б) (3х+1)(9[pic]-3х+1) |қатысқаны |
| |в) (0,5-3вс)2 |бағаланады. |
| |Көбейткішке жіктеңдер: | |
| |а) 25- 1,44[pic] | |
| |ә)[pic] | |
| |б) [pic] | |
| |4.Шығармашылық есептер | |
| |а) Теңбе-теңдікті дәлелдеңдер: (х-3)([pic]-8х+5)[pic] | |
| |ә) Көбейткішке жіктеңдер:[pic] | |
| |б)Теңдеуді шешіңдер: [pic] | |
| |5.Логикалық қорытынды | |
| |Салыстырыңдар: [pic] | |
| |[pic] | |
| |3) [pic] | |
| |[pic] | |
| |6.Бағалау сұрақтары | |
| |а)Натурал n-нің әрбір мәнінде (7n+1)2 –(n-1)2 өрнегінің мәні | |
| |16-ға бөлінетінін дәлелдеңдер | |
| |ә)Натурал n-нің әрбір мәнінде (6n+1)2 –(n-4)2 өрнегінің мәні | |
| |5-ке бөлінетінін дәлелдеңдер | |
| |б) 16х[pic] оң мәндерге ие болуы мүмкін бе? Жауаптарыңды | |
| |дәлелдеңдер. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |Өз білімдерін|
| | |бағалайды |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |Бірін-бірі |
| | |бағалайды |
| | | |
| | | |
| | | |
| |«Жауабыңды тап» сергіту ойыны | |
|Мағынан|Оқушылар екі қатарда тұрады. Сұрағы мен жауабы жазылған | |
|ы |қағаздар үлестіріледі. Сәйкес сұрақ пен жауапқа сәйкес жұп | |
|тану |бірін-бірі табуы тиіс. Тапқан жұп қол шапалақтауы тиіс. | |
| |Тест интерактивті тақтада орындалады. | |
|15мин |1.Амалды орындаңдар: (2х-3)(2х+3) | |
| |А) [pic]; В) 9-4[pic] 4х-9; Д)[pic] | |
| |2.Екімүшенің квадраты түрінде жазыңдар: [pic] | |
| |А) [pic]; В) [pic] 4; Д)[pic] | |
| |3.Екімүшенің кубы түрінде жазыңдар: 0,008[pic] | |
| |А) [pic]; В)[pic]; Д)[pic] | |
| | | |
| |4.Көбейткішке жіктеңдер: 64[pic]; | |
| |A) (4m+0,5n)(16[pic] | |
| |В) (4m-0,5n)(16[pic] | |
| |C) (4m+0,5n)(16[pic] | |
| |D) (4m+0,5n)(16[pic] | |
| |5. Есепте:[pic] | |
| |А) [pic]; В) [pic] 2; Д)[pic] | |
| |6.Көбейткішке жіктеңдер: [pic] | |
| |А) (а+1)(а-41); В)(а-31)(а+41); [pic] (а-1)(а+11); ; | |
| |Д)[pic] | |
| |Жауаптары: 1.А; 2.В; 3.Д; 4.Д; 5.В; 6.С . | |
| |Әр дұрыс жауап 1 ұпайға бағаланады. | |
| |Оқушы өзін-өзі бағалайды. | |
| |2,3 ұпай жинаса– баға 3 | |
|Рефлекс|4,5 ұпай –баға 4 | |
|ия |6 ұпай -баға 5 | |
|15мин | | |
| |«Сұрақтар теңізі» | |
| |Топқа тарау бойынша 2 жіңішке, 3 жуан сұрақтар(есептер) | |
| |құрастырып,үлкен параққа сол жағына берілгенін жазады.Оң | |
| |жағына шығарылу жолын басқа топтар жалғастырады,біткен соң| |
| |топтар бірінің-бірі жұмыстарын стикермен бағалайды. | |
| | | |
| |Үйге тапсырма : қысқаша көбейту формулаларына есептер | |
| |құрастыру | |
| | | |
| | | |

| | |
|125х3-64b3 |(5x-4b)[pic](25x2+20xb+16b)2 |
| | |
|([pic])3 |[pic]3-[pic]m2n+[pic]mn2-n3 |
| | |
|x18-y12 |(x9-y6)(x9+y6) |
| | |
|2,25а2-0,49b2 |(1,5а-0,7b)(1,5а+0,7b) |
| | |
|0,001у3-8z3 |(0,1у-2z)(0,01у2+0,2уz+4z2) |
| | |
| | |
|[pic]-у2 |([pic]-y)([pic]) |
| | |
|(х-[pic])2 |х2-2+([pic])2 |
| | |
|(5х+0,1)2 |25х2+х+0,01 |

Ұқсас жұмыстар
Эвристикалық деңгей
Қысқаша көбейту формулалары. Қысқаша көбейту формулаларын қайталау
Қысқаша көбейту формулалары тарауын қайталау
Қысқаша көбейту формулалары туралы
Оқушы жауаптары
Рационал бөлшекті көбейту және бөлу
Екі өрнектің айырымының квадраты
Қысқаша көбейту формулаларын қайталау
Екі өрнектің кубтарының қосындысы мен айырмасы
Рационал бөлшектерді көбейту және бөлу. Ашық сабақ
Пәндер