Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Әбдірахман Асылбеков. Үйрену

Оқу ісінің меңгерушісі:

|Сабақтың тақырыбы: |Мектеп: 19 |
|Әбдірахман Асылбеков. Үйрену | |
|Күні: 7.02.17 |Мұғалім: Жунусова Кундызай Суюндиковна |
|Сынып: 4 «В» |Қатысқан: |Қатыспағандар: |
|Сабақта меңгерілетін | Өлеңді мәнерлеп, түсініп оқуға төселдіру. |
|дағдылық мақсаттар |Әртүрлі мамандық кәсіп иелері туралы түсінік |
| |беремін. |
| |Барлық оқушылар білуге тиісті: |
|Сабақ мақсаттары |Автордың өмірі мен шығармашылығы туралы біледі. |
| |Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: |
| |Тақырып мазмұнын түінуі тиіс |
| |Кейбір оқушылар білуге тиіс: |
| |Автордың өзге де шығармаларын. |
|Жоспар |
|Жоспарланған |Жоспарланған уақыт (жаттығулар) |Ресурстар |
|уақыттар | | |
|Басталуы |Ұйымдастыру кезеңі | |
| |Мен саған сенемін |Суретпен |
| |Әуен ойнап тұрады. Жұп құрып, бір- бірінің|жұмыс сұрақ |
| |көздеріне қарап отырады. «Мен саған |– жауап |
| |сенемін …» өйткені сен жақсы адамсың. |арқылы. |
| |Қызығушылықты ояту | |
| |Тест: | |
| |1.«Сурет салғым келмейді» мәтінінің авторы| |
| |кім? | |
| |а) Төлеген Айбергенов | |
| |ә) Марат Қабанбай | |
| |б) Мұхтар Әуезов | |
| |2. Мұғалім кім туралы әңгімеледі? | |
| |а) оқушы туралы | |
| |ә) Ана туралы | |
| |б) Әке туралы | |
| |3. «Жамал» қай суретшінің туындысы? | |
| |а) Леонардо да Винчи | |
| |ә) Қанафия Телжанов | |
| |б) И. Левитан | |
| |4. Қазақтың белгілі суретшісі | |
| |а) С. Айтбаев | |
| |ә) Ә. Қастеев | |
| |б) С. Мәмбеев | |
| |5. Ержан неліктен сурет салудан бас тартты| |
| |деп ойлайсың? | |
| |а) Ержанның сурет салуға құралдары | |
| |болмады. | |
| |ә) Ержан анасынан айрылып қалған еді. | |
| |б) Ол Салауат ағайды ұнатпайды. | |
| | Жаңа сабақ |Автор |
| |1. Суреттер сөйлейді. |портреті. |
|Ортасы |2. Жаңа тақырып «Үйрену» | |
| |1) Оқушылар өз бетімен оқиды. | |
| |2) Тізбектей оқиды. | |
| |3) Сұрақ – жауап жұмысы. | |
| |4) Мұғалімнің түсіндіруі. | |
| |Қазақ психологы. | |
| |Әбдірахман Асылбеков (1907ж.- 1970ж) | |
| |Абай атындағы мемлекеттік педагогикалық | |
| |университетінің психология кафедрасында | |
| |қызмет атқарған. | |
| |«Оқушылардың ынтасын тәрбиелеу» (1965), | |
| |«Бала тәрбиесінде семьяның рөлі»(1966) т. | |
| |б. мақалалардың авторы. | |
| |1962 жылы Ташкентте «Мектеп оқушыларында | |
| |ынтаның қалыптасуы» атты кандидаттық | |
| |диссертация қорғаған. | |
| |Табиғат әлемі алуан түрлі. Аңдар мен | |
| |құстардың, теңіз жануарлары, өсімдік, | |
| |ағаштардың – бәрінің белгілі бір пішіні | |
| |бар. Тірі организмдер әр түрлі тәсілмен | |
| |қозғалады. Адамдар уақыт бойы табиғатты | |
| |бақылай келе одан көп нәрсені үйренуде. | |
|Сергіту сәті |Жолдарыңа үңіліп, |Сергіту |
| |Екі бақа жүгіріп, |жаттығуы |
| |Секіреді, бақ-бақ, |жазылған |
| |Ағаштарды аттап. |парақша |
| |Олар ерте тұрады, | |
| |Беті-қолын жуады. | |
| |Оңға-солға шайқалып, | |
| |Бақылдайды ән салып. | |
| |Судан шіркей табады, | |
| |Өсіп үлкен болады. | |
| |Бақ-бақ, нақ-нақ, | |
| |Біздер айттық тақпақ. | |
|Аяқталуы |Тапсырма көздері. |Сөздік |
| |1) 1 - топ: «Әнші» сөзіне 5 жолды өлең |жұмысын |
| |2 - топ: «Суретші» сөзіне әңгіме құрау |жүргізу. |
| |және суретші сөзін септеу | |
| |3 - топ: «Паровоз» ойыны. Паровоз | |
| |құрастыру (математикалық есептер бойынша) | |
| |2) «Үйрену» сөзіне постер құру. | |
| |3) Фигуралармен жұмыс. Үш топқа үш түрлі | |
| |фигура беріледі. | |
|Үйге тапсырма: мәнерлеу. |

Ұқсас жұмыстар
Үйрену
Ұзын құйрық инелік, Инелікке тимелік
Оқушылардың оқулары
Өлеңдер мен ертегілер
Түлкі мен тиін. ана тілі 2 сынып
Ана тілі, 2-сынып. түлкі мен тиін. сабақ жоспары
Әбдірахман кім
Көктем. көктем келді. ана тілі пәнінен ашық сабақ
Ана тілі. түлкі мен тиін.(ә.асылбеков) 2-сынып
Шұғылалы әлем
Пәндер