Тақырып Көлік түрлері

1. 2. 3. 1. Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру.
1. 3. 4. 1. Мұғалім көмегімен мәтін немесе иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар (кім?/ не? қандай? қанша? ) қою.
1. 4. 4. 1. Суретте берілген заттардың сынын білдіретін сөздерді жазу.
1. 5. 1. 1. Мұғалім көмегімен заттың атын/сынын ауызша тілде қолдану.
1. 5. 2. 1. Әріп пен дыбысты ажырата білу, төл дыбыстарды дұрыс айту.
1. Ұйымдастыру кезеңі.
(МК) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен танысу.
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру: «Сағат тілі бойынша достар» тренингі.
1. Қолын қысыңыз
2. Арқасынан қағыңыз
3. Күлімсіреңіз
4. Қол бұлғаңыз
5. Көзіңізді қысыңыз
6. Қол ұстасып 3 рет секіріңіз.
Үй жұмысын тексеру: «Карусель» тренингі.
Оқушылар, сендер ішкі және сыртқы шеңберге тұрыңдар, ішкі шеңбер сыртқы шеңберге өткен тақырып бойынша сұрақтар қояды.
Ортасы
(6-40 минут)
Сабақтың соңы 41-45 минут
Балалар, бүгінгі жаңа тақырыпты білу үшін «Сиқырлы шарлар» ойынын ойнайық. Мына шарларды жарып, пазл бөліктерін жинайық.
Бірақ, оны не екенін білу үшін мына жұмбақты шешейік:
Көше бойлап аяңдайды,
Адам тасып аялдайды. (Автобус)
Топқа бөлу . Балалар үш топқа бөлініп отырады.
Балалар, сендер суреттерді тандап алу арқылы үш топқа бөлінесіңдер.
Мұғалім балаларға слайдтарды көрсетіп, оның дыбыстарын естіртіп балаларды жаңа тақырыппен таныстырады.
Балаларға аудиодискті тыңдату.
1-тапсырманы орындау : Постер жасау.
Топпен жұмыс: оқушыларға тақырып бойынша да, тақырып бойынша емес те суреттер беріледі. Олар үстелдерінде жатқан ватманға желім арқылы тақырып бойынша сөздерді жабыстырады, содан соң ортаға шығып, постердегі сөздерін оқиды.
Қалыптастырушы бағалау.
Топтар бір-бірін бағалайды.
3-тапсырма. Суретке қара, сұраққа жауап бер. Жұптық жұмыс. Фишбон әдісі.
Сурет бойынша тапсырма.
1. Тірек сөздерді теріп, сөз тіркесін құрайды.
2. Қарапайым сөйлемдер құрастырады.
3. Тірек сөздерді қолданып мазмұндайды.
Жұптар бірін-бірі бағалайды.
Жеке жұмыс. Дәптердегі тапсырмаларды орындау арқылы оқушылар оқулықпен жұмыс барысында алған білімдерін бекіте түседі.
Балалар әркім өзін-өзі бағалайды.
Кішкентай автобус Тайо туралы мультфильмнің (https://kaztube. kz/video/117635)
үзіндісін көріңіз.
Өзін-өзі бағалау 3-тапсырма «Жетістік критерийлері» арқылы
«Бағдаршам»бағаланады.
Жасыл түс - бәрін түсіндім
Сары түс - орташа түсіндім
Қызыл түс - түсінбедім
(ОТ) 2-тапсырмада оқушылар көлік атауларын сүреттері бойынша қайталайды және өздері көліктердің сүретің салады. Оқушылар тапсырмада берілген үлгі бойынша өздерінің қандай сүрет салатындарын айта алуы қажет. Үлгі: Мен автобус саламын. Мен мәшине саламын т. с. с.
. (Ж) 4-тапсырмада оқушылар жұппен жұмыс істейді. Оқушылар тапсырмада берілген сөйлесу үлгісін тындайды, қайталайды, содан кейін өздері үлгі бойынша сөйлеседі. Үлгі:
-Сен не саласын?
-Мен ұшақ саламын.
-Ол қандай болады?
-Ол қызыл болады.
(МК, Ұ) Дәптердегі тапсырмаларды орындау арқылы оқушылар оқулықпен жұмыс барысында алған білімдерін бекіте түседі.
(Ө) Қосымша тапсырма арқылы оқушылар сабақта алған білімдерін бекіте түседі. Өз бетінше жұмыс істеуге дағдыланады. Сондай-ақ АКТ-ні қолдана білу дағдыларын қалыптастырады.
Өзін-өзі бағалау 3-тапсырма «Жетістік критерийлері» арқылы
«Бағдаршам» бағаланады.
(Қ) Сабақты қорытындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады. Оқушылар сабақ барысында нені білгені, қалай жұмыс істегені, не қызық әрі жеңіл болғаны, не қиындық туғызғаны туралы ой
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz