Тақырып Көлік түрлері

Тақырыбы: Көлік түрлері
Мектебі: Смирнов №1 орта мектебі
Тақырыбы: Көлік түрлері: Күні, айы:
Мектебі: Смирнов №1 орта мектебі: Мұғалімнің аты-жөні: Науразбаева Айнаш Өмірзаққызы
Тақырыбы: Көлік түрлері: 1-СЫНЫП
Мектебі: Смирнов №1 орта мектебі: Сабаққа қатысқан оқушылар саны:
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:
Тақырыбы: Көлік түрлері: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
Мектебі: Смирнов №1 орта мектебі:

1. 2. 3. 1. Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру.

1. 3. 4. 1. Мұғалім көмегімен мәтін немесе иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар (кім?/ не? қандай? қанша? ) қою.

1. 4. 4. 1. Суретте берілген заттардың сынын білдіретін сөздерді жазу.

1. 5. 1. 1. Мұғалім көмегімен заттың атын/сынын ауызша тілде қолдану.

1. 5. 2. 1. Әріп пен дыбысты ажырата білу, төл дыбыстарды дұрыс айту.

Тақырыбы: Көлік түрлері: Сабақ мақсаты
Мектебі: Смирнов №1 орта мектебі: Барлық оқушылар :Сабақта үйренген көлік түрлерін атай алады, түсін сипаттай алады: ө дыбысын таниды, дұрыс дыбыстайды, жаза алады, ө дыбысы кездесетін сөздер қатарын атай алады.
Тақырыбы: Көлік түрлері: Оқушылардың басым бөлігі : Тақырып бойынша белсенді лексиканы еркін қолдана алады, түстерді ажырата алады, тақырып көлемінде өзара тілдесе алады.
Тақырыбы: Көлік түрлері: Кейбір оқушылар : Басқа да көлік түрлерін атай алады, ө дыбысы кездесетін сөздер қатарын толықтырып алады.
Тақырыбы: Көлік түрлері:
Мектебі: Смирнов №1 орта мектебі: Сабақтың барысы:
Тақырыбы: Көлік түрлері:
Тақырыбы: Көлік түрлері: Сабақтың кезеңдері
Мектебі: Смирнов №1 орта мектебі: Жоспарланған жұмыс
Ресурстар
Тақырыбы: Көлік түрлері: Сабақтың басы (2-5 минут)
Мектебі: Смирнов №1 орта мектебі:

1. Ұйымдастыру кезеңі.

(МК) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен танысу.

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру: «Сағат тілі бойынша достар» тренингі.

1. Қолын қысыңыз

2. Арқасынан қағыңыз

3. Күлімсіреңіз

4. Қол бұлғаңыз

5. Көзіңізді қысыңыз

6. Қол ұстасып 3 рет секіріңіз.

Үй жұмысын тексеру: «Карусель» тренингі.

Оқушылар, сендер ішкі және сыртқы шеңберге тұрыңдар, ішкі шеңбер сыртқы шеңберге өткен тақырып бойынша сұрақтар қояды.

Тақырыбы: Көлік түрлері:

Ортасы

(6-40 минут)

Сабақтың соңы 41-45 минут

Мектебі: Смирнов №1 орта мектебі:

Балалар, бүгінгі жаңа тақырыпты білу үшін «Сиқырлы шарлар» ойынын ойнайық. Мына шарларды жарып, пазл бөліктерін жинайық.

Бірақ, оны не екенін білу үшін мына жұмбақты шешейік:

Көше бойлап аяңдайды,
Адам тасып аялдайды. (Автобус)

Топқа бөлу . Балалар үш топқа бөлініп отырады.

Балалар, сендер суреттерді тандап алу арқылы үш топқа бөлінесіңдер.

Мұғалім балаларға слайдтарды көрсетіп, оның дыбыстарын естіртіп балаларды жаңа тақырыппен таныстырады.

Балаларға аудиодискті тыңдату.

1-тапсырманы орындау : Постер жасау.

Топпен жұмыс: оқушыларға тақырып бойынша да, тақырып бойынша емес те суреттер беріледі. Олар үстелдерінде жатқан ватманға желім арқылы тақырып бойынша сөздерді жабыстырады, содан соң ортаға шығып, постердегі сөздерін оқиды.

Қалыптастырушы бағалау.

Топтар бір-бірін бағалайды.

3-тапсырма. Суретке қара, сұраққа жауап бер. Жұптық жұмыс. Фишбон әдісі.

Сурет бойынша тапсырма.

1. Тірек сөздерді теріп, сөз тіркесін құрайды.

2. Қарапайым сөйлемдер құрастырады.

3. Тірек сөздерді қолданып мазмұндайды.

Жұптар бірін-бірі бағалайды.

Жеке жұмыс. Дәптердегі тапсырмаларды орындау арқылы оқушылар оқулықпен жұмыс барысында алған білімдерін бекіте түседі.

Балалар әркім өзін-өзі бағалайды.

Кішкентай автобус Тайо туралы мультфильмнің (https://kaztube. kz/video/117635)

үзіндісін көріңіз.

Өзін-өзі бағалау 3-тапсырма «Жетістік критерийлері» арқылы

«Бағдаршам»бағаланады.

Жасыл түс - бәрін түсіндім

Сары түс - орташа түсіндім

Қызыл түс - түсінбедім

(ОТ) 2-тапсырмада оқушылар көлік атауларын сүреттері бойынша қайталайды және өздері көліктердің сүретің салады. Оқушылар тапсырмада берілген үлгі бойынша өздерінің қандай сүрет салатындарын айта алуы қажет. Үлгі: Мен автобус саламын. Мен мәшине саламын т. с. с.

. (Ж) 4-тапсырмада оқушылар жұппен жұмыс істейді. Оқушылар тапсырмада берілген сөйлесу үлгісін тындайды, қайталайды, содан кейін өздері үлгі бойынша сөйлеседі. Үлгі:

-Сен не саласын?

-Мен ұшақ саламын.

-Ол қандай болады?

-Ол қызыл болады.

(МК, Ұ) Дәптердегі тапсырмаларды орындау арқылы оқушылар оқулықпен жұмыс барысында алған білімдерін бекіте түседі.

(Ө) Қосымша тапсырма арқылы оқушылар сабақта алған білімдерін бекіте түседі. Өз бетінше жұмыс істеуге дағдыланады. Сондай-ақ АКТ-ні қолдана білу дағдыларын қалыптастырады.

Өзін-өзі бағалау 3-тапсырма «Жетістік критерийлері» арқылы

«Бағдаршам» бағаланады.

(Қ) Сабақты қорытындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады. Оқушылар сабақ барысында нені білгені, қалай жұмыс істегені, не қызық әрі жеңіл болғаны, не қиындық туғызғаны туралы ой


Ұқсас жұмыстар
Автомагистральдық жолды жасыл фонды
Бетпе - бетпе соқтығысу
Көпжолақты жүріспен жол қиылысындағы көлік құралдары жүрісінің мүмкін бағыттары
Автомобильдердің электронды жүйелерінің жіктелуі
Семей қаласы
Реттелмейтін жол қиылысында басып озу схемасы
Автоматты беріліс қорабын басқару
«гүлдерай» тобына ашық ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Су,әуе көлігі және құбыр желісі. Қазақстанның көліктік-транзиттік әлеуеті. 9 сынып
Көлік түрлері туралы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz