Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Тақырып Көлік түрлері
|Тақырыбы: Көлік |Мектебі: Смирнов №1 орта мектебі |
|түрлері | |
|Күні,айы: |Мұғалімнің аты-жөні: Науразбаева Айнаш Өмірзаққызы |
|1-СЫНЫП |Сабаққа қатысқан оқушылар саны: |Сабаққа қатыспаған |
| | |оқушылар саны: |
|Оқу бағдарламасына|1.2.3.1. Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және |
|сәйкес оқу мақсаты|тілдік нормаларды сақтай отырып,түрлі тәсілдермен жауап|
| |беру. |
| |1.3.4.1. Мұғалім көмегімен мәтін немесе иллюстрация |
| |бойынша қарапайым сұрақтар (кім?/ не? қандай? қанша? ) |
| |қою. |
| |1.4.4.1.Суретте берілген заттардың сынын білдіретін |
| |сөздерді жазу. |
| |1.5.1.1. Мұғалім көмегімен заттың атын/сынын ауызша |
| |тілде қолдану. |
| |1.5.2.1. Әріп пен дыбысты ажырата білу,төл дыбыстарды |
| |дұрыс айту. |
|Сабақ мақсаты |Барлық оқушылар:Сабақта үйренген көлік түрлерін атай |
| |алады,түсін сипаттай алады: ө дыбысын таниды,дұрыс |
| |дыбыстайды,жаза алады,ө дыбысы кездесетін сөздер |
| |қатарын атай алады. |
| |Оқушылардың басым бөлігі: Тақырып бойынша белсенді |
| |лексиканы еркін қолдана алады,түстерді ажырата |
| |алады,тақырып көлемінде өзара тілдесе алады. |
| |Кейбір оқушылар: Басқа да көлік түрлерін атай алады,ө |
| |дыбысы кездесетін сөздер қатарын толықтырып алады. |
| |Сабақтың барысы: |
| |
|Сабақтың кезеңдері| | |
| |Жоспарланған жұмыс |Ресурстар |
|Сабақтың басы (2-5|1.Ұйымдастыру кезеңі. | |
|минут) |(МК) Оқушылардың сабаққа дайындығын| |
| |тексеру. | |
| |Сабақтың басталуына жағымды ықпал | |
| |ететін көңіл күй қалыптастыру. | |
| |Сабақ мақсатымен танысу. | |
| |Ынтымақтастық атмосферасын | |
| |қалыптастыру: «Сағат тілі бойынша | |
| |достар» тренингі. | |
| |1. Қолын қысыңыз | |
| |2. Арқасынан қағыңыз | |
| |3. Күлімсіреңіз | |
| |4. Қол бұлғаңыз | |
| |5. Көзіңізді қысыңыз | |
| |6.Қол ұстасып 3 рет секіріңіз. | |
| |Үй жұмысын тексеру: «Карусель» | |
| |тренингі. | |
| |Оқушылар,сендер ішкі және сыртқы | |
| |шеңберге тұрыңдар,ішкі шеңбер | |
| |сыртқы шеңберге өткен тақырып | |
| |бойынша сұрақтар қояды. | |
|Ортасы |Балалар, бүгінгі жаңа тақырыпты | |
|(6-40 минут) |білу үшін «Сиқырлы шарлар» ойынын | |
| |ойнайық.Мына шарларды жарып,пазл | |
| |бөліктерін жинайық. | |
| |Бірақ ,оны не екенін білу үшін мына| |
| |жұмбақты шешейік: | |
| |Көше бойлап аяңдайды, | |
| |Адам тасып аялдайды. (Автобус) | |
| |Топқа бөлу .Балалар үш топқа |Оқулық |
| |бөлініп отырады. | |
| |Балалар,сендер суреттерді тандап | |
| |алу арқылы үш топқа бөлінесіңдер. | |
| |Мұғалім балаларға слайдтарды | |
| |көрсетіп, оның дыбыстарын естіртіп | |
| |балаларды жаңа тақырыппен | |
| |таныстырады. | |
| |Балаларға аудиодискті тыңдату. | |
| |1-тапсырманы орындау : Постер |Аудиодиск 5.4.1., |
| |жасау. |5.4.5. |
| |Топпен жұмыс: оқушыларға тақырып |Қағаз,қарындаштар. |
| |бойынша да, тақырып бойынша емес те| |
| |суреттер беріледі. Олар | |
| |үстелдерінде жатқан ватманға желім | |
| |арқылы тақырып бойынша сөздерді | |
| |жабыстырады, содан соң ортаға | |
|Сабақтың соңы |шығып, постердегі сөздерін оқиды. | |
|41-45 минут |Қалыптастырушы бағалау. | |
| |Топтар бір-бірін бағалайды. | |
| |3-тапсырма. Суретке қара , сұраққа | |
| |жауап бер.Жұптық жұмыс. Фишбон | |
| |әдісі. | |
| |Сурет бойынша тапсырма. | |
| |1. Тірек сөздерді теріп, сөз | |
| |тіркесін құрайды. | |
| |2. Қарапайым сөйлемдер | |
| |құрастырады. | |
| |3. Тірек сөздерді қолданып |№2 жұмыс дәптері |
| |мазмұндайды. | |
| |Жұптар бірін-бірі бағалайды. | |
| |Жеке жұмыс.Дәптердегі тапсырмаларды| |
| |орындау арқылы оқушылар оқулықпен | |
| |жұмыс барысында алған білімдерін | |
| |бекіте түседі. | |
| |Балалар әркім өзін-өзі бағалайды. | |
| |Кішкентай автобус Тайо туралы | |
| |мультфильмнің | |
| |(https://kaztube.kz/video/117635) | |
| |үзіндісін көріңіз. | |
| |Өзін-өзі бағалау 3-тапсырма | |
| |«Жетістік критерийлері» арқылы | |
| |«Бағдаршам»бағаланады. | |
| |Жасыл түс – бәрін түсіндім | |
| |Сары түс – орташа түсіндім | |
| |Қызыл түс – түсінбедім | |
| |(ОТ) 2-тапсырмада оқушылар көлік | |
| |атауларын сүреттері бойынша | |
| |қайталайды және өздері көліктердің | |
| |сүретің салады. Оқушылар тапсырмада| |
| |берілген үлгі бойынша өздерінің | |
| |қандай сүрет салатындарын айта алуы| |
| |қажет. Үлгі: Мен автобус саламын. | |
| |Мен мәшине саламын т.с.с. | |
| |. (Ж) 4-тапсырмада оқушылар жұппен | |
| |жұмыс істейді. Оқушылар тапсырмада |Қосымша тапсырма |
| |берілген сөйлесу үлгісін тындайды, |5.4. |
| |қайталайды, содан кейін өздері үлгі| |
| |бойынша сөйлеседі. Үлгі: | |
| |-Сен не саласын? | |
| |-Мен ұшақ саламын. | |
| |-Ол қандай болады? | |
| |-Ол қызыл болады. | |
| |(МК,Ұ) Дәптердегі тапсырмаларды | |
| |орындау арқылы оқушылар оқулықпен | |
| |жұмыс барысында алған білімдерін | |
| |бекіте түседі. | |
| |(Ө) Қосымша тапсырма арқылы | |
| |оқушылар сабақта алған білімдерін | |
| |бекіте түседі. Өз бетінше жұмыс | |
| |істеуге дағдыланады. Сондай-ақ | |
| |АКТ-ні қолдана білу дағдыларын | |
| |қалыптастырады. | |
| |Өзін-өзі бағалау 3-тапсырма | |
| |«Жетістік критерийлері» арқылы | |
| |«Бағдаршам» бағаланады. | |
| |(Қ) Сабақты қорытындылау мақсатында| |
| |мұғалім оқушылармен кері байланыс | |
| |орнатады. Оқушылар сабақ барысында | |
| |нені білгені,қалай жұмыс | |
| |істегені,не қызық әрі жеңіл болғаны| |
| |,не қиындық туғызғаны туралы | |
| |ой-пікірлерін білдіре алады. | |
|Қосымша ақпарат |
|Қорытындылау |Бағалау – Оқушылардың үйренгенін |Пәнаралық байланыс |
| |тексеруді қалай жоспарлайсыз? |Қауіпсіздік және |
| | |еңбекті қорғау |
| | |ережелері |
| | |АКТ-мен байланыс |
| | |Құндылықтардағы |
| | |байланыс |
|Көбірек |Смайликтер,өз-өзін бағалау |АКТ - мультфильм, |
|қолдау | |слайд, интерактивті|
|- тақырып бойынша | |тақта. Есте сақтау |
|тірек сөздері бар | |қабілеті дамиды |
|кеспелер ұсыну | |Құндылықтардағы |
|Біршама қолдау | |байланыс - |
|- тақырып бойынша | |Көліктердің |
|мультфильм ұсыну | |экологияға |
|Болмашы қолдау | |тигізетін әсері |
|сұрақтар үлгісін | |Пәнаралық байланыс:|
|ұсыну | |орыс тілі ,сурет |
| | | |
| | | |
| | | |
|Рефлексия | | |
|Сабақ / оқу | | |
|мақсаттары шынайы | | |
|ма? Бүгін оқушылар| | |
|не білді? | | |
|Сыныптағы ахуал | | |
|қандай болды? Мен | | |
|жоспарлаған | | |
|саралау шаралары | | |
|тиімді болды ма? | | |
|Мен берілген уақыт| | |
|ішінде үлгердім | | |
|бе? Мен өз | | |
|жоспарыма қандай | | |
|түзетулер енгіздім| | |
|және неліктен? | | |
|Қорытындылау |
|Сабақ барысында өзгертулер еңгіздіңіз бе? Неге? |
|Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды? |
|түрлері | |
|Күні,айы: |Мұғалімнің аты-жөні: Науразбаева Айнаш Өмірзаққызы |
|1-СЫНЫП |Сабаққа қатысқан оқушылар саны: |Сабаққа қатыспаған |
| | |оқушылар саны: |
|Оқу бағдарламасына|1.2.3.1. Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және |
|сәйкес оқу мақсаты|тілдік нормаларды сақтай отырып,түрлі тәсілдермен жауап|
| |беру. |
| |1.3.4.1. Мұғалім көмегімен мәтін немесе иллюстрация |
| |бойынша қарапайым сұрақтар (кім?/ не? қандай? қанша? ) |
| |қою. |
| |1.4.4.1.Суретте берілген заттардың сынын білдіретін |
| |сөздерді жазу. |
| |1.5.1.1. Мұғалім көмегімен заттың атын/сынын ауызша |
| |тілде қолдану. |
| |1.5.2.1. Әріп пен дыбысты ажырата білу,төл дыбыстарды |
| |дұрыс айту. |
|Сабақ мақсаты |Барлық оқушылар:Сабақта үйренген көлік түрлерін атай |
| |алады,түсін сипаттай алады: ө дыбысын таниды,дұрыс |
| |дыбыстайды,жаза алады,ө дыбысы кездесетін сөздер |
| |қатарын атай алады. |
| |Оқушылардың басым бөлігі: Тақырып бойынша белсенді |
| |лексиканы еркін қолдана алады,түстерді ажырата |
| |алады,тақырып көлемінде өзара тілдесе алады. |
| |Кейбір оқушылар: Басқа да көлік түрлерін атай алады,ө |
| |дыбысы кездесетін сөздер қатарын толықтырып алады. |
| |Сабақтың барысы: |
| |
|Сабақтың кезеңдері| | |
| |Жоспарланған жұмыс |Ресурстар |
|Сабақтың басы (2-5|1.Ұйымдастыру кезеңі. | |
|минут) |(МК) Оқушылардың сабаққа дайындығын| |
| |тексеру. | |
| |Сабақтың басталуына жағымды ықпал | |
| |ететін көңіл күй қалыптастыру. | |
| |Сабақ мақсатымен танысу. | |
| |Ынтымақтастық атмосферасын | |
| |қалыптастыру: «Сағат тілі бойынша | |
| |достар» тренингі. | |
| |1. Қолын қысыңыз | |
| |2. Арқасынан қағыңыз | |
| |3. Күлімсіреңіз | |
| |4. Қол бұлғаңыз | |
| |5. Көзіңізді қысыңыз | |
| |6.Қол ұстасып 3 рет секіріңіз. | |
| |Үй жұмысын тексеру: «Карусель» | |
| |тренингі. | |
| |Оқушылар,сендер ішкі және сыртқы | |
| |шеңберге тұрыңдар,ішкі шеңбер | |
| |сыртқы шеңберге өткен тақырып | |
| |бойынша сұрақтар қояды. | |
|Ортасы |Балалар, бүгінгі жаңа тақырыпты | |
|(6-40 минут) |білу үшін «Сиқырлы шарлар» ойынын | |
| |ойнайық.Мына шарларды жарып,пазл | |
| |бөліктерін жинайық. | |
| |Бірақ ,оны не екенін білу үшін мына| |
| |жұмбақты шешейік: | |
| |Көше бойлап аяңдайды, | |
| |Адам тасып аялдайды. (Автобус) | |
| |Топқа бөлу .Балалар үш топқа |Оқулық |
| |бөлініп отырады. | |
| |Балалар,сендер суреттерді тандап | |
| |алу арқылы үш топқа бөлінесіңдер. | |
| |Мұғалім балаларға слайдтарды | |
| |көрсетіп, оның дыбыстарын естіртіп | |
| |балаларды жаңа тақырыппен | |
| |таныстырады. | |
| |Балаларға аудиодискті тыңдату. | |
| |1-тапсырманы орындау : Постер |Аудиодиск 5.4.1., |
| |жасау. |5.4.5. |
| |Топпен жұмыс: оқушыларға тақырып |Қағаз,қарындаштар. |
| |бойынша да, тақырып бойынша емес те| |
| |суреттер беріледі. Олар | |
| |үстелдерінде жатқан ватманға желім | |
| |арқылы тақырып бойынша сөздерді | |
| |жабыстырады, содан соң ортаға | |
|Сабақтың соңы |шығып, постердегі сөздерін оқиды. | |
|41-45 минут |Қалыптастырушы бағалау. | |
| |Топтар бір-бірін бағалайды. | |
| |3-тапсырма. Суретке қара , сұраққа | |
| |жауап бер.Жұптық жұмыс. Фишбон | |
| |әдісі. | |
| |Сурет бойынша тапсырма. | |
| |1. Тірек сөздерді теріп, сөз | |
| |тіркесін құрайды. | |
| |2. Қарапайым сөйлемдер | |
| |құрастырады. | |
| |3. Тірек сөздерді қолданып |№2 жұмыс дәптері |
| |мазмұндайды. | |
| |Жұптар бірін-бірі бағалайды. | |
| |Жеке жұмыс.Дәптердегі тапсырмаларды| |
| |орындау арқылы оқушылар оқулықпен | |
| |жұмыс барысында алған білімдерін | |
| |бекіте түседі. | |
| |Балалар әркім өзін-өзі бағалайды. | |
| |Кішкентай автобус Тайо туралы | |
| |мультфильмнің | |
| |(https://kaztube.kz/video/117635) | |
| |үзіндісін көріңіз. | |
| |Өзін-өзі бағалау 3-тапсырма | |
| |«Жетістік критерийлері» арқылы | |
| |«Бағдаршам»бағаланады. | |
| |Жасыл түс – бәрін түсіндім | |
| |Сары түс – орташа түсіндім | |
| |Қызыл түс – түсінбедім | |
| |(ОТ) 2-тапсырмада оқушылар көлік | |
| |атауларын сүреттері бойынша | |
| |қайталайды және өздері көліктердің | |
| |сүретің салады. Оқушылар тапсырмада| |
| |берілген үлгі бойынша өздерінің | |
| |қандай сүрет салатындарын айта алуы| |
| |қажет. Үлгі: Мен автобус саламын. | |
| |Мен мәшине саламын т.с.с. | |
| |. (Ж) 4-тапсырмада оқушылар жұппен | |
| |жұмыс істейді. Оқушылар тапсырмада |Қосымша тапсырма |
| |берілген сөйлесу үлгісін тындайды, |5.4. |
| |қайталайды, содан кейін өздері үлгі| |
| |бойынша сөйлеседі. Үлгі: | |
| |-Сен не саласын? | |
| |-Мен ұшақ саламын. | |
| |-Ол қандай болады? | |
| |-Ол қызыл болады. | |
| |(МК,Ұ) Дәптердегі тапсырмаларды | |
| |орындау арқылы оқушылар оқулықпен | |
| |жұмыс барысында алған білімдерін | |
| |бекіте түседі. | |
| |(Ө) Қосымша тапсырма арқылы | |
| |оқушылар сабақта алған білімдерін | |
| |бекіте түседі. Өз бетінше жұмыс | |
| |істеуге дағдыланады. Сондай-ақ | |
| |АКТ-ні қолдана білу дағдыларын | |
| |қалыптастырады. | |
| |Өзін-өзі бағалау 3-тапсырма | |
| |«Жетістік критерийлері» арқылы | |
| |«Бағдаршам» бағаланады. | |
| |(Қ) Сабақты қорытындылау мақсатында| |
| |мұғалім оқушылармен кері байланыс | |
| |орнатады. Оқушылар сабақ барысында | |
| |нені білгені,қалай жұмыс | |
| |істегені,не қызық әрі жеңіл болғаны| |
| |,не қиындық туғызғаны туралы | |
| |ой-пікірлерін білдіре алады. | |
|Қосымша ақпарат |
|Қорытындылау |Бағалау – Оқушылардың үйренгенін |Пәнаралық байланыс |
| |тексеруді қалай жоспарлайсыз? |Қауіпсіздік және |
| | |еңбекті қорғау |
| | |ережелері |
| | |АКТ-мен байланыс |
| | |Құндылықтардағы |
| | |байланыс |
|Көбірек |Смайликтер,өз-өзін бағалау |АКТ - мультфильм, |
|қолдау | |слайд, интерактивті|
|- тақырып бойынша | |тақта. Есте сақтау |
|тірек сөздері бар | |қабілеті дамиды |
|кеспелер ұсыну | |Құндылықтардағы |
|Біршама қолдау | |байланыс - |
|- тақырып бойынша | |Көліктердің |
|мультфильм ұсыну | |экологияға |
|Болмашы қолдау | |тигізетін әсері |
|сұрақтар үлгісін | |Пәнаралық байланыс:|
|ұсыну | |орыс тілі ,сурет |
| | | |
| | | |
| | | |
|Рефлексия | | |
|Сабақ / оқу | | |
|мақсаттары шынайы | | |
|ма? Бүгін оқушылар| | |
|не білді? | | |
|Сыныптағы ахуал | | |
|қандай болды? Мен | | |
|жоспарлаған | | |
|саралау шаралары | | |
|тиімді болды ма? | | |
|Мен берілген уақыт| | |
|ішінде үлгердім | | |
|бе? Мен өз | | |
|жоспарыма қандай | | |
|түзетулер енгіздім| | |
|және неліктен? | | |
|Қорытындылау |
|Сабақ барысында өзгертулер еңгіздіңіз бе? Неге? |
|Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды? |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz