Тарих пәні туралы

«Бекітемін»

Сыныбы: 5
Күні: 02. 09. 2015жыл.
Сыныбы: 5: Сабақтың тақырыбы
Күні: 02. 09. 2015жыл.: §1. Тарих пәні туралы
Сыныбы: 5: Мақсаты
Күні: 02. 09. 2015жыл.: Тарих пәні өз тарихымызды, өзге халықтармен мемлекеттердің тарихын оқып үйрену біз үшін бұрынғы ата- бабаларымыз қандай болғанын, қазір қандай екенімізді біліп, жан-жақты саралап түсініктерін кеңейту.
Сыныбы: 5: Күтілетін нәтижелер
Күні: 02. 09. 2015жыл.:

А. Тарих пәні туралы біледі.

В. Тарихтың негізін салушы тарихшылардың ғылыми зерттеулерінің маңызын анықтайды.

С. Көне замандардан бастап орта ғасырлық тарихшылардың еңбектеріне тоқталып, Қазақ тарихындағы алатын орнын бағалай алады.

Сыныбы: 5: Керекті жабдықтар
Күні: 02. 09. 2015жыл.: Оқулық, флипчарт, ақ парақ, қалам сап, әдістемелік құрал, ресурс парақтары, бланкілер және фламастер, Бейне роликтер, карта, тірек- сызба, карта, интербелсенді тақта.
Сыныбы: 5: Тапсырмалар:
Күні: 02. 09. 2015жыл.: 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Сыныбы: 5: Сабақ барысы:
Сыныбы: 5: Сабақ кезеңдері
Күні: 02. 09. 2015жыл.: Уақыты
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Сыныбы: 5: Кіріспе
Күні: 02. 09. 2015жыл.: 5мин

Ұйымдастыру. Амандасу.

Жаңа сабақтағы негізгі ұғымдарды пайдалану арқылы топқа бөлу,

«Серпілген сауал» әдісімен үй тапсырмасын сұрау,

АББҚ бар оқушыға бағдар карта беру.

Үй тапсырмасына дайындығын көрсету үшін мұғалім берген сұрақтарға жауап береді.

Деңгейлік сұрақтарға жауап беріп және сыныптастарына қойылған сұрақтарды саралай отырып өз білімінің қаншалықты деңгейде екенін «Ғажайып сызғыш» әдісі арқылы біліп, өзін өзі бағалайды.

Сыныбы: 5: Тұсаукесер
Күні: 02. 09. 2015жыл.: 5 мин

Табыс критерийлері:

А. Тарих пәні туралы білу.

В. Тарихтың негізін салушы тарихшылардың ғылыми зерттеулерінің маңызын анықтау.

С. Көне замандардан бастап орта ғасырлық тарихшылардың еңбектеріне тоқталып, Қазақ тарихындағы алатын орнын бағалау.

Слайд көрсету.

«Ой қозғау» сұрақтарын беру.

Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты ашады.
Сыныбы: 5: Негізгі бөлім
Күні: 02. 09. 2015жыл.: 25мин

«Жұптасып-ойланып-бөліс» әдісі арқылы жаңа сабақты өздігінен меңгеру .

Постер шығару.

Жаңа тақырыпты оқып үйрену үшін жеке оқуға уақыт беру.

Оқып болғаннан кейін әр топқа флипчарт таратып, тақырыпты ашу.

Бағалау критерилерін тарату.

Постер қорғау.

Бағалау критерийлеріне сүйене отырып «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі арқылы бағалату.

Топтар оқулық материалдарынан және қосымша мәліметтерден алған мәліметтерін қосып постер құрады.

Құрып болғаннан кейін басқа топтардың алдында қорғайды.

Әр топ сағат тілімен бағыттала отырып, бағалау критерийлеріне сүйеніп «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» беру арқылы өз ара бағалайды.

Постерді бағалау критерилері:

Тақырып мазмұнының ашылуы

Безендірілуі

Шығармашылығы

Сыныбы: 5: Қорытынды
Күні: 02. 09. 2015жыл.: 10 мин

«Ыстық орындық» әдісі арқылы сабақты қорытындылау.

«3:2:1» арқылы кері байланыс жасау.

Оқушылар берілген тапсырмаларды орындайды.

Табыс критерийлері:

табыс критерийлері арқылы өзін-өзі бағалау.

Сабақтан алған әсерлері жайында рефлексия парағын толтырады.

Өзін -өзі бағалауда басшылыққа алатын табыс критерийлері

Табыс критерийлері

Ұпайлары (егер сұрақты ашпасаңыз-

0-ді, егер сұрақ толығымен ашылса 5-ті айналдыра сызыңыз )

Жалпы ұпай
Табыс критерийлері: А. Тарих пәні туралы білдім.
Ұпайлары (егер сұрақты ашпасаңыз-0-ді, егер сұрақ толығымен ашылса 5-ті айналдыра сызыңыз): 0 1 2 3 4 5
Жалпы ұпай:
Табыс критерийлері: В. Тарихтың негізін салушы тарихшылардың ғылыми зерттеулерінің маңызын анықтадым.
Ұпайлары (егер сұрақты ашпасаңыз-0-ді, егер сұрақ толығымен ашылса 5-ті айналдыра сызыңыз): 0 1 2 3 4 5
Жалпы ұпай:
Табыс критерийлері: С. Көне замандардан бастап орта ғасырлық тарихшылардың еңбектеріне тоқталып, Қазақ тарихындағы алатын орнын бағаладым. .
Ұпайлары (егер сұрақты ашпасаңыз-0-ді, егер сұрақ толығымен ашылса 5-ті айналдыра сызыңыз): 0 1 2 3 4 5
Жалпы ұпай:
Ұпай
0-5
6-9
10-12
13-15
Ұпай: Баға
0-5: 2
6-9: 3
10-12: 4
13-15: 5

«Бекітемін»

Сыныбы: 5
Күні: 09. 09. 2015жыл.
Сыныбы: 5: Сабақтың тақырыбы
Күні: 09. 09. 2015жыл.: §2. Тарихтың қайнар көзі- деректер
Сыныбы: 5: Мақсаты
Күні: 09. 09. 2015жыл.: Деректер- тарихтың қайнар көзі екені туралы түсінік қалыптастыру.
Сыныбы: 5: Күтілетін нәтижелер
Күні: 09. 09. 2015жыл.:

А. Тарихи дерек көздерін көне мен бүгінгінің дәлелі екені туралы түсінік қалыптастыру.

В. Адамның өткен өміріне қатысты әртүрлі мәліметтерді, тарихи деректерді талдап, жинақтай алады.

С. Тарихи дерек көздерін құрметтеп, сақтап, ашық аспан астындағы ескерткіштерді сақтай отырып, Қазақстан тарихында алатын орнын бағалайды.

Сыныбы: 5: Керекті жабдықтар
Күні: 09. 09. 2015жыл.: Оқулық, флипчарт, ақ парақ, қалам сап, әдістемелік құрал, ресурс парақтары, бланкілер және фламастер, Бейне роликтер, карта, тірек- сызба.
Сыныбы: 5: Тапсырмалар:
Күні: 09. 09. 2015жыл.: 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Сыныбы: 5: Сабақ барысы:
Сыныбы: 5: Сабақ кезеңдері
Күні: 09. 09. 2015жыл.: Уақыты
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Сыныбы: 5: Кіріспе
Күні: 09. 09. 2015жыл.: 5мин

Ұйымдастыру. Амандасу. «Бір шаңырақ астында» әдісі арқылы топқа бөлу,

«Шынжыр» әдісімен үй тапсырмасын сұрау.

АББҚ бар оқушыларға Бағдар картаны таратып, орындалуын бақылайды

«Бір шаңырақ астында» әдісі арқылы топқа бөлініп, ынтымақтаса отырып бірлесе жұмыстанады.

«Шынжыр» әдісімен үй тапсырмасына айта отырып, дайындығын көрсетеді.

«Ғажайып сызғыш» әдісі арқылы өзін-өзі бағалайды

АББҚ бар оқушылар Бағдар картаны алып жұмыстанады.

Сыныбы: 5: Тұсаукесер
Күні: 09. 09. 2015жыл.: 5мин

Табыс критерийлері:

А. Тарихи дерек көздерін көне мен бүгінгінің дәлелі екені туралы түсінік қалыптастыру.

В. Адамның өткен өміріне қатысты әртүрлі мәліметтерді, тарихи деректерді талдап, жинақтау.

С. Тарихи дерек көздерін құрметтеп, сақтап, ашық аспан астындағы ескерткіштерді сақтай отырып, Қазақстан тарихында алатын орнын бағалау.

Электрондық оқулық;

Ой қозғау сұрақтары қойылады.

Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты ашады.
Сыныбы: 5: Негізгі бөлім
Күні: 09. 09. 2015жыл.: 25мин

«Жұптасып-ойланып-бөліс» әдісі арқылы жаңа сабақты өздігінен меңгеру .

Постер шығару.

Жаңа тақырыпты оқып үйрену үшін жеке оқуға уақыт беру.

Оқып болғаннан кейін әр топқа флипчарт таратып, тақырыпты ашу.

Бағалау критерилерін тарату.

Постер қорғау.

Бағалау критерийлеріне сүйене отырып «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі арқылы бағалату.

Постерді бағалау критерилері:

Тақырып мазмұнының ашылуы

Безендірілуі

Шығармашылығы

Топтар оқулық материалы, видео роликтен алған мәліметтерін қосып постер құрады.

Дайындап болғаннан кейін басқа топтардың алдында қорғайды. Әр топ сағат тілімен бағыттала отырып, бағалау критерийлеріне сүйеніп «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» беру арқылы өз ара бағалайды.

Сыныбы: 5: Қорытынды
Күні: 09. 09. 2015жыл.: 10 мин

Тест арқылы сабақты қорытындылау.

Табыс критерийлер арқылы өзін-өзі бағалату;

«3:2:1» арқылы кері байланыс жасау

Табыс критерийлер арқылы өзін- өзі бағалайды.

Сабақтан алған әсерлері жайында рефлексия парағын толтырады.

Өзін -өзі бағалауда басшылыққа алатын табыс критерийлері

Табыс критерийлері

Ұпайлары (егер сұрақты ашпасаңыз-

0-ді, егер сұрақ толығымен ашылса 5-ті айналдыра сызыңыз )

Жалпы ұпай
Табыс критерийлері: А. Тарихи дерек көздері көне мен бүгінгінің дәлелі екенін білдім.
Ұпайлары (егер сұрақты ашпасаңыз-0-ді, егер сұрақ толығымен ашылса 5-ті айналдыра сызыңыз): 0 1 2 3 4 5
Жалпы ұпай:
Табыс критерийлері: В. Адамның өткен өміріне қатысты әртүрлі мәліметтерді, тарихи деректерді талдап, анықтадым.
Ұпайлары (егер сұрақты ашпасаңыз-0-ді, егер сұрақ толығымен ашылса 5-ті айналдыра сызыңыз): 0 1 2 3 4 5
Жалпы ұпай:
Табыс критерийлері: С. Тарихи дерек көздерін құрметтеп, сақтап, ашық аспан астындағы ескерткіштерді сақтай отырып, Қазақстан тарихында алатын орнын бағалай аламын.
Ұпайлары (егер сұрақты ашпасаңыз-0-ді, егер сұрақ толығымен ашылса 5-ті айналдыра сызыңыз): 0 1 2 3 4 5
Жалпы ұпай:
Ұпай
0-5
6-9
10-12
13-15
Ұпай: Баға
0-5: 2
6-9: 3
10-12: 4
13-15: 5

«Бекітемін»

Сыныбы: 5
Күні: 16. 09. 2015жыл.
Сыныбы: 5: Сабақтың тақырыбы
Күні: 16. 09. 2015жыл.: §1. Адамды кім жаратты?
Сыныбы: 5: Мақсаты
Күні: 16. 09. 2015жыл.: Қазіргі ғылыми ортада адамның пайда болуы жөніндегі көзқарастары туралы білімді меңгеру
Сыныбы: 5: Күтілетін нәтижелер
Күні: 16. 09. 2015жыл.:

А. Қазіргі ғылыми ортада адамның пайда болуы жөніндегі көзқарастары туралы біледі.

В . Адамның пайда болуы туралы көзқарастарға қорытынды жасап, салыстырады, кестемен жұмыстанады.

С . Қазіргі ғылыми ортада адамның пайда болуы туралы көзқарастарға өзіндік ойын білдіріп, бағалау.

Сыныбы: 5: Керекті жабдықтар
Күні: 16. 09. 2015жыл.: Оқулық, флипчарт, ақ парақ, қалам сап, әдістемелік құрал, ресурс парақтары, бланкілер және фламастер, Бейне роликтер, карта, тірек- сызба.
Сыныбы: 5: Тапсырмалар:
Күні: 16. 09. 2015жыл.: 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Сыныбы: 5: Сабақ барысы:
Сыныбы: 5: Сабақ кезеңдері
Күні: 16. 09. 2015жыл.: Уақыты
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Сыныбы: 5: Кіріспе
Күні: 16. 09. 2015жыл.: 5мин

Ұйымдастыру. Амандасу. «Алғашқы адамдар» атаулары бойынша топқа бөліну.

«Серпілген сауал» әдісімен үй тапсырмасын сұрау.

Топқа бөлініп, ынтымақтаса отырып бірлесе жұмыстанады.

Оқушылар мұғалім қойған сұрақтарға жауап береді. Нәтижесінде оқушыларға қойған және өзіне қойған сұрақтарды ой елегінен өткізе, үй тапсырмасын қаншалықты меңгергенін зерделейді.

«Ғажайып сызғыш» әдісі арқылы өзін-өзі бағалайды

Сыныбы: 5: Тұсаукесер
Күні: 16. 09. 2015жыл.: 5мин

Табыс критерийлері:

А. Қазіргі ғылыми ортада адамның пайда болуы жөніндегі көзқарастары туралы білу.

В . Адамның пайда болуы туралы көзқарастарға қорытынды жасап, салыстырып, кестемен жұмыстану.

С . Қазіргі ғылыми ортада адамның пайда болуы туралы көзқарастарға өзіндік ойын білдіріп, бағалау.

Электрондық оқулық;

Ой қозғау сұрақтары қойылады.

Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты ашады.
Сыныбы: 5: Негізгі бөлім
Күні: 16. 09. 2015жыл.: 25мин

«Жұптасып-ойланып-бөліс» әдісі арқылы жаңа сабақты өздігінен меңгеру .

Постер шығару.

Жаңа тақырыпты оқып үйрену үшін жеке оқуға уақыт беру.

Оқып болғаннан кейін әр топқа флипчарт таратып, тақырыпты ашу.

Бағалау критерилерін тарату.

Постер қорғау.

Бағалау критерийлеріне сүйене отырып «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі арқылы бағалату.

Постерді бағалау критерилері:

Тақырып мазмұнының ашылуы

Безендірілуі

Шығармашылығы

Топтар оқулық материалы, видео роликтен алған мәліметтерін қосып постер құрады.

Дайындап болғаннан кейін басқа топтардың алдында қорғайды. Әр топ сағат тілімен бағыттала отырып, бағалау критерийлеріне сүйеніп «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» беру арқылы өз ара бағалайды.

Сыныбы: 5: Қорытынды
Күні: 16. 09. 2015жыл.: 10 мин

«Ыстық орындық» әдісі арқылы сабақты қорытындылау.

Табыс критерийлер арқылы өзін-өзі бағалату;

«Блоб ағашы» арқылы кері байланыс жасау

Табыс критерийлер арқылы өзін- өзі бағалайды.

Сабақтан алған әсерлері жайында рефлексия парағын толтырады.

Өзін -өзі бағалауда басшылыққа алатын табыс критерийлері

Табыс критерийлері

Ұпайлары (егер сұрақты ашпасаңыз-

0-ді, егер сұрақ толығымен ашылса 5-ті айналдыра сызыңыз )

Жалпы ұпай
Табыс критерийлері: А. Қазіргі ғылыми ортада адамның пайда болуы жөніндегі көзқарастары туралы білемін.
Ұпайлары (егер сұрақты ашпасаңыз-0-ді, егер сұрақ толығымен ашылса 5-ті айналдыра сызыңыз): 0 1 2 3 4 5
Жалпы ұпай:
Табыс критерийлері: В . Адамның пайда болуы туралы көзқарастарға қорытынды жасап, салыстырып, кестемен жұмыстана аламын.
Ұпайлары (егер сұрақты ашпасаңыз-0-ді, егер сұрақ толығымен ашылса 5-ті айналдыра сызыңыз): 0 1 2 3 4 5
Жалпы ұпай:
Табыс критерийлері: С . Қазіргі ғылыми ортада адамның пайда болуы туралы көзқарастарға өзіндік ойын білдіріп, бағалай аламын.
Ұпайлары (егер сұрақты ашпасаңыз-0-ді, егер сұрақ толығымен ашылса 5-ті айналдыра сызыңыз): 0 1 2 3 4 5
Жалпы ұпай:
Ұпай
0-5
6-9
10-12
13-15
Ұпай: Баға
0-5: 2
6-9: 3
10-12: 4
13-15: 5

«Бекітемін»

Сыныбы: 5
Күні: 23. 09. 2015жыл.
Сыныбы: 5: Сабақтың тақырыбы
Күні: 23. 09. 2015жыл.: Қазақстан территориясындағы тас дәуірі.
Сыныбы: 5: Мақсаты
Күні: 23. 09. 2015жыл.: Қазақстан аумағындағы тас дәуірі, алғашқы адамдардың іздері туралы білімді меңгеру.
Сыныбы: 5: Күтілетін нәтижелер
Күні: 23. 09. 2015жыл.:

А . Қазақстан аумағындағы тас дәуірі, алғашқы адамдардың іздері туралы біледі.

В . Тас дәуірінің кезеңдерін салыстыра, ерекшеліктерін анықтайды, кестені толтырып, картамен жұмыс жасайды.

С . Тас дәуірінде кезеңдеріндегі адамдардың даму кезеңдерін саралап, тарихтағы орнын бағалайды.

Сыныбы: 5: Керекті жабдықтар
Күні: 23. 09. 2015жыл.: Оқулық, флипчарт, ақ парақ, қалам сап, әдістемелік құрал, ресурс парақтары, бланкілер және фламастер, Бейне роликтер, карта, тірек- сызба.
Сыныбы: 5: Тапсырмалар:
Күні: 23. 09. 2015жыл.: 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Сыныбы: 5: Сабақ барысы:
Сыныбы: 5: Сабақ кезеңдері
Күні: 23. 09. 2015жыл.: Уақыты
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Сыныбы: 5: Кіріспе
Күні: 23. 09. 2015жыл.: 5мин

Ұйымдастыру. Амандасу. «Бір шаңырақ астында» әдісі арқылы топқа бөлу,

«Бинго» әдісімен үй тапсырмасын сұрау.

АББҚ бар оқушыларға Бағдар картаны таратып, орындалуын бақылайды

«Бір шаңырақ астында» әдісі арқылы топқа бөлініп, ынтымақтаса отырып бірлесе жұмыстанады.

«Бинго» ойынының сұрақтарына жауап беріп, үй тапсырмасына қаншалықты дайын екенін көрсетеді.

«Бағдаршам» әдісі арқылы өзара бағалайды

АББҚ бар оқушылар Бағдар картаны алып жұмыстанады.

Сыныбы: 5: Тұсаукесер
Күні: 23. 09. 2015жыл.: 5мин

Табыс критерийлері:

А . Қазақстан аумағындағы тас дәуірі, алғашқы адамдардың іздері туралы білу.

В . Тас дәуірінің кезеңдерін салыстыра, ерекшеліктерін анықтау және кестені толтырып, картамен жұмыс жасау.

С . Тас дәуірінде кезеңдеріндегі адамдардың даму кезеңдерін саралап, тарихтағы орнын бағалау.

Электрондық оқулық;

Ой қозғау сұрақтары қойылады.

Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты ашады.
Сыныбы: 5: Негізгі бөлім
Күні: 23. 09. 2015жыл.: 25мин

«Жұптасып-ойланып-бөліс» әдісі арқылы жаңа сабақты өздігінен меңгеру .

Постер шығару.

Жаңа тақырыпты оқып үйрену үшін жеке оқуға уақыт беру.

Оқып болғаннан кейін әр топқа флипчарт таратып, тақырыпты ашу.

Бағалау критерилерін тарату.

Постер қорғау.

Бағалау критерийлеріне сүйене отырып «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі арқылы бағалату.

Постерді бағалау критерилері:

Тақырып мазмұнының ашылуы

Безендірілуі

Шығармашылығы

Топтар оқулық материалы, видео роликтен алған мәліметтерін қосып постер құрады.

Дайындап болғаннан кейін басқа топтардың алдында қорғайды. Әр топ сағат тілімен бағыттала отырып, бағалау критерийлеріне сүйеніп «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» беру арқылы өз ара бағалайды.

Сыныбы: 5: Қорытынды
Күні: 23. 09. 2015жыл.: 10 мин

Тест арқылы сабақты қорытындылау.

Табыс критерийлер арқылы өзін-өзі бағалату;

«3:2:1» арқылы кері байланыс жасау

Табыс критерийлер арқылы өзін- өзі бағалайды.

Сабақтан алған әсерлері жайында рефлексия парағын толтырады.

Өзін -өзі бағалауда басшылыққа алатын табыс критерийлері

Табыс критерийлері

Ұпайлары (егер сұрақты ашпасаңыз-

0-ді, егер сұрақ толығымен ашылса 5-ті айналдыра сызыңыз )

Жалпы ұпай
Табыс критерийлері: А . Қазақстан аумағындағы тас дәуірі, алғашқы адамдардың іздері туралы білемін.
Ұпайлары (егер сұрақты ашпасаңыз-0-ді, егер сұрақ толығымен ашылса 5-ті айналдыра сызыңыз): 0 1 2 3 4 5
Жалпы ұпай:
Табыс критерийлері: В . Тас дәуірінің кезеңдерін салыстыра, ерекшеліктерін анықтап, кестені толтырып, картадан алғашы адамдардың мекендеген жерлерін көрсете аламын.
Ұпайлары (егер сұрақты ашпасаңыз-0-ді, егер сұрақ толығымен ашылса 5-ті айналдыра сызыңыз): 0 1 2 3 4 5
Жалпы ұпай:
Табыс критерийлері: С . Тас дәуірінде кезеңдеріндегі адамдардың даму кезеңдерін саралап, тарихтағы орнын бағалай аламын.
Ұпайлары (егер сұрақты ашпасаңыз-0-ді, егер сұрақ толығымен ашылса 5-ті айналдыра сызыңыз): 0 1 2 3 4 5
Жалпы ұпай:
Ұпай
0-5
6-9
10-12
13-15
Ұпай: Баға
0-5: 2
6-9: 3
10-12: 4
13-15: 5

Бинго 1

«Тотемизм» деген ұғымды қалай түсінесіңдер?
Жер бетінде адамзаттың пайда болғаны туралы қандай пікірлер бар?
Қазақстан аумағында алғашқы адамдар қай уақытта пайда болды?
«Тотемизм» деген ұғымды қалай түсінесіңдер?: Жер бетіндегі ең алғашқы адам қаңқалары табылған жер:
Жер бетінде адамзаттың пайда болғаны туралы қандай пікірлер бар?: Питекантроптың қаңқасы алғаш рет табылған жер:
Қазақстан аумағында алғашқы адамдар қай уақытта пайда болды?: Синантроптың табылған жері:
«Тотемизм» деген ұғымды қалай түсінесіңдер?: Неандерталь адамының тұңғыш рет табылған жері:
Жер бетінде адамзаттың пайда болғаны туралы қандай пікірлер бар?: Ежелгі адамдардың тұрағы Қазақстанның қай аумағынан табылды?
Қазақстан аумағында алғашқы адамдар қай уақытта пайда болды?: Қазіргі Жамбыл облысының Қаратау маңынан табылған ежелгі адамдардың тұрағын тапқан археолог:

Бинго 2

Ғалымдар Танзания (Шығыс Африка) жерінен табылған алғашқы адамды қалай атады
Алғашқы адамдар:
Өзінің түр-тұлғасы, бет пішіні, ой-санасы, еңбекке қабілеттігімен бүгінгі біздерге ұқсайтын адамды қалай атайды?
Ғалымдар Танзания (Шығыс Африка) жерінен табылған алғашқы адамды қалай атады: Гоминид-
Алғашқы адамдар:: Ең алғашқы адамдардың маймылдардан айырмашылығы-
Өзінің түр-тұлғасы, бет пішіні, ой-санасы, еңбекке қабілеттігімен бүгінгі біздерге ұқсайтын адамды қалай атайды?: 1927жылы қытайдағы Чжоу- ко-дянь үңгірінен табылған адамның сүйектері:
Ғалымдар Танзания (Шығыс Африка) жерінен табылған алғашқы адамды қалай атады: Алғашқы адамдардың қоғамдық ұйымы
Алғашқы адамдар:: 1938жылы Өзбекстандағы Тесіктас үңгірінен неандерталь баланың сүйегін тапқан академик:
Өзінің түр-тұлғасы, бет пішіні, ой-санасы, еңбекке қабілеттігімен бүгінгі біздерге ұқсайтын адамды қалай атайды?: Адамзаттың шығу тегі туралы қандай көзқарастар бар?

Бинго 3

Қазақстан аумағында алғашқы адамдар пайда болған уақыт:
Питекантроптың қаңқасы алғаш рет табылған жер:
Алғашқы адамдар пайдаланған тас құралдар:
Қазақстан аумағында алғашқы адамдар пайда болған уақыт:: Неандерталь баланың сүйегі табылған жер:
Питекантроптың қаңқасы алғаш рет табылған жер:: Ежелгі адамдардың тұрағы Қазақстанның қай аумағынан табылды?
Алғашқы адамдар пайдаланған тас құралдар:: Адамзаттың шығу тегі туралы қандай көзқарастар бар?
Қазақстан аумағында алғашқы адамдар пайда болған уақыт:: Саналы адам өкілі кроманьондық деп аталған- хомо сапиенс қалыптасқан уақыт:
Питекантроптың қаңқасы алғаш рет табылған жер:: Ғалымдар Танзания (Шығыс Африка) жерінен табылған алғашқы адамды қалай атады
Алғашқы адамдар пайдаланған тас құралдар:: Синантроптың табылған жері:

«Бекітемін»

Сыныбы: 5
Күні: 30. 09. 2015жыл.
Сыныбы: 5: Сабақтың тақырыбы
Күні: 30. 09. 2015жыл.: §3. Қазақстан территориясындағы қола дәуірі.
Сыныбы: 5: Мақсаты
Күні: 30. 09. 2015жыл.: Қола дәуірінде адамзат металл өңдеуді игергенін, қола дәуірінің ерекшеліктері туралы білімді меңгеру.
Сыныбы: 5: Күтілетін нәтижелер
Күні: 30. 09. 2015жыл.:

А . Қола дәуірінде адамзат металл өңдеуді игергенін, қола дәуірінің ерекшеліктерін біледі.

В . Оқулықпен жұмыс істеу қабілетін жетілдіре отырып, қола дәуірінің ерекшеліктерін, айырмашылықтарын анықтайды.

С. Қола дәуірінің ерекшеліктерін саралап, қазіргі өмірмен байланыстырып, тұжырым жасайды.

Сыныбы: 5: Керекті жабдықтар
Күні: 30. 09. 2015жыл.: Оқулық, флипчарт, ақ парақ, қалам сап, әдістемелік құрал, ресурс парақтары, карта, тірек- сызба.
Сыныбы: 5: Тапсырмалар:
Күні: 30. 09. 2015жыл.: 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Сыныбы: 5: Сабақ барысы:
Сыныбы: 5: Сабақ кезеңдері
Күні: 30. 09. 2015жыл.: Уақыты
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Сыныбы: 5: Кіріспе
Күні: 30. 09. 2015жыл.: 5мин

Ұйымдастыру. Амандасу. «Нұра», «Атасу» және «Беғазы- Дәндібай» атты қола дәуірінің кезеңдері арқылы топқа бөлу,

«Сұрақты ұстап ал!» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.

Оқушылар «Нұра», «Атасу» және «Беғазы- Дәндібай» атты қола дәуірінің кезеңдері арқылы топқа бөлініп, ынтымақтаса отырып бірлесе жұмыстанады.

«Сұрақты ұстап ал!» әдісімен берілген тапсырмаларға жауап бере отырып, үй тапсырмасына дайындығын көрсетеді.

«Ғажайып сызғыш» әдісі арқылы өзін-өзі бағалайды.

Сыныбы: 5: Тұсаукесер
Күні: 30. 09. 2015жыл.: 5мин

Табыс критерийлері:

А . Қола дәуірінде адамзат металл өңдеуді игергенін, қола дәуірінің ерекшеліктерін білу.

В . Оқулықпен жұмыс істеу қабілетін жетілдіре отырып, қола дәуірінің ерекшеліктерін, айырмашылықтарын анықтау.

С. Қола дәуірінің ерекшеліктерін саралап, қазіргі өмірмен байланыстырып, тұжырым жасау.

Бейне фильмнен үзінді көрсету.

Ой қозғау сұрақтары.

Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты ашады.

Сыныбы: 5: Негізгі бөлім
Күні: 30. 09. 2015жыл.: 25мин

«ТВ шоу» әдісі арқылы жаңа сабақты өздігінен меңгеру.

Бағалау критерилерін тарату.

Бағалау критерийлеріне сүйене отырып «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі арқылы бағалату.

Топтар оқулық материалы, видео роликтен алған мәліметтерін оқып, бөліп берілген материалдарды меңгеріп, бағдарлама жасайды.

Әр топ сағат тілімен бағыттала отырып, бағалау критерийлеріне сүйеніп «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» беру арқылы өз ара бағалайды.

Сыныбы: 5: Қорытынды
Күні: 30. 09. 2015жыл.: 10 мин

АББҚ бар оқушыларға Бағдар картаны таратып, орындалуын бақылайды.

Венн диаграммасы арқылы сабақты қорытындылау.

«3:2:1»арқылы кері байланыс жасау;

Табыс критерийлер арқылы өзін-өзі бағалату;

Оқушылар венн диаграммасын толтырады.

Табыс критерийлер арқылы өзін- өзі бағалайды.

Сабақтан алған әсерлері жайында рефлексия парағын толтырады.

Өзін -өзі бағалауда басшылыққа алатын табыс критерийлері


Ұқсас жұмыстар
"Қазақстан тарихы пәнінен 5 сыныпқа арналған күнтізбелік жоспар"
Абай құнанбаев "ескендір" поэмасы. 9 сынып
Орыс тілі пәні мұғалімі
Тігістер әлеміне саяхат. 8 сынып
Оқушыларға сұрақ қою және олардың жауаптарына қарай әрекет ету
Ақсақ құлан, жошы хан, 5 сынып, қазақ әдебиеті
Білімдіге дүние жарық..
Қазақстан - бірлік пен татулықтың мекені
"наурыз мейрамы, қазақ халқының ауыз әдебиеті, шешендік өнері" ашық сабақ 5 сынып
Тарихшылар симинары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz