Тарих пәні туралы

«Бекітемін»
А. Тарих пәні туралы біледі.
В. Тарихтың негізін салушы тарихшылардың ғылыми зерттеулерінің маңызын анықтайды.
С. Көне замандардан бастап орта ғасырлық тарихшылардың еңбектеріне тоқталып, Қазақ тарихындағы алатын орнын бағалай алады.
Ұйымдастыру. Амандасу.
Жаңа сабақтағы негізгі ұғымдарды пайдалану арқылы топқа бөлу,
«Серпілген сауал» әдісімен үй тапсырмасын сұрау,
АББҚ бар оқушыға бағдар карта беру.
Үй тапсырмасына дайындығын көрсету үшін мұғалім берген сұрақтарға жауап береді.
Деңгейлік сұрақтарға жауап беріп және сыныптастарына қойылған сұрақтарды саралай отырып өз білімінің қаншалықты деңгейде екенін «Ғажайып сызғыш» әдісі арқылы біліп, өзін өзі бағалайды.
Табыс критерийлері:
А. Тарих пәні туралы білу.
В. Тарихтың негізін салушы тарихшылардың ғылыми зерттеулерінің маңызын анықтау.
С. Көне замандардан бастап орта ғасырлық тарихшылардың еңбектеріне тоқталып, Қазақ тарихындағы алатын орнын бағалау.
Слайд көрсету.
«Ой қозғау» сұрақтарын беру.
«Жұптасып-ойланып-бөліс» әдісі арқылы жаңа сабақты өздігінен меңгеру .
Постер шығару.
Жаңа тақырыпты оқып үйрену үшін жеке оқуға уақыт беру.
Оқып болғаннан кейін әр топқа флипчарт таратып, тақырыпты ашу.
Бағалау критерилерін тарату.
Постер қорғау.
Бағалау критерийлеріне сүйене отырып «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі арқылы бағалату.
Топтар оқулық материалдарынан және қосымша мәліметтерден алған мәліметтерін қосып постер құрады.
Құрып болғаннан кейін басқа топтардың алдында қорғайды.
Әр топ сағат тілімен бағыттала отырып, бағалау критерийлеріне сүйеніп «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» беру арқылы өз ара бағалайды.
Постерді бағалау критерилері:
Тақырып мазмұнының ашылуы
Безендірілуі
Шығармашылығы
«Ыстық орындық» әдісі арқылы сабақты қорытындылау.
«3:2:1» арқылы кері байланыс жасау.
Оқушылар берілген тапсырмаларды орындайды.
Табыс критерийлері:
табыс критерийлері арқылы өзін-өзі бағалау.
Сабақтан алған әсерлері жайында рефлексия парағын толтырады.
Өзін -өзі бағалауда басшылыққа алатын табыс критерийлері
Ұпайлары (егер сұрақты ашпасаңыз-
0-ді, егер сұрақ толығымен ашылса 5-ті айналдыра сызыңыз )
«Бекітемін»
А. Тарихи дерек көздерін көне мен бүгінгінің дәлелі екені туралы түсінік қалыптастыру.
В. Адамның өткен өміріне қатысты әртүрлі мәліметтерді, тарихи деректерді талдап, жинақтай алады.
С. Тарихи дерек көздерін құрметтеп, сақтап, ашық аспан астындағы ескерткіштерді сақтай отырып, Қазақстан тарихында алатын орнын бағалайды.
Ұйымдастыру. Амандасу. «Бір шаңырақ астында» әдісі арқылы топқа бөлу,
«Шынжыр» әдісімен үй тапсырмасын сұрау.
АББҚ бар оқушыларға Бағдар картаны таратып, орындалуын бақылайды
«Бір шаңырақ астында» әдісі арқылы топқа бөлініп, ынтымақтаса отырып бірлесе жұмыстанады.
«Шынжыр» әдісімен үй тапсырмасына айта отырып, дайындығын көрсетеді.
«Ғажайып сызғыш» әдісі арқылы өзін-өзі бағалайды
АББҚ бар оқушылар Бағдар картаны алып жұмыстанады.
Табыс критерийлері:
А. Тарихи дерек көздерін көне мен бүгінгінің дәлелі екені туралы түсінік қалыптастыру.
В. Адамның өткен өміріне қатысты әртүрлі мәліметтерді, тарихи деректерді талдап, жинақтау.
С. Тарихи дерек көздерін құрметтеп, сақтап, ашық аспан астындағы ескерткіштерді сақтай отырып, Қазақстан тарихында алатын орнын бағалау.
Электрондық оқулық;
Ой қозғау сұрақтары қойылады.
«Жұптасып-ойланып-бөліс» әдісі арқылы жаңа сабақты өздігінен меңгеру .
Постер шығару.
Жаңа тақырыпты оқып үйрену үшін жеке оқуға уақыт беру.
Оқып болғаннан кейін әр топқа флипчарт таратып, тақырыпты ашу.
Бағалау критерилерін тарату.
Постер қорғау.
Бағалау критерийлеріне сүйене отырып «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі арқылы бағалату.
Постерді бағалау критерилері:
Тақырып мазмұнының ашылуы
Безендірілуі
Шығармашылығы
Топтар оқулық материалы, видео роликтен алған мәліметтерін қосып постер құрады.
Дайындап болғаннан кейін басқа топтардың алдында қорғайды. Әр топ сағат тілімен бағыттала отырып, бағалау критерийлеріне сүйеніп «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» беру арқылы өз ара бағалайды.
Тест арқылы сабақты қорытындылау.
Табыс критерийлер арқылы өзін-өзі бағалату;
«3:2:1» арқылы кері байланыс жасау
Табыс критерийлер арқылы өзін- өзі бағалайды.
Сабақтан алған әсерлері жайында рефлексия парағын толтырады.
Өзін -өзі бағалауда басшылыққа алатын табыс критерийлері
Ұпайлары (егер сұрақты ашпасаңыз-
0-ді, егер сұрақ толығымен ашылса 5-ті айналдыра сызыңыз )
«Бекітемін»
А. Қазіргі ғылыми ортада адамның пайда болуы жөніндегі көзқарастары туралы біледі.
В . Адамның пайда болуы туралы көзқарастарға қорытынды жасап, салыстырады, кестемен жұмыстанады.
С . Қазіргі ғылыми ортада адамның пайда болуы туралы көзқарастарға өзіндік ойын білдіріп, бағалау.
Ұйымдастыру. Амандасу. «Алғашқы адамдар» атаулары бойынша топқа бөліну.
«Серпілген сауал» әдісімен үй тапсырмасын сұрау.
Топқа бөлініп, ынтымақтаса отырып бірлесе жұмыстанады.
Оқушылар мұғалім қойған сұрақтарға жауап береді. Нәтижесінде оқушыларға қойған және өзіне қойған сұрақтарды ой елегінен өткізе, үй тапсырмасын қаншалықты меңгергенін зерделейді.
«Ғажайып сызғыш» әдісі арқылы өзін-өзі бағалайды
Табыс критерийлері:
А. Қазіргі ғылыми ортада адамның пайда болуы жөніндегі көзқарастары туралы білу.
В . Адамның пайда болуы туралы көзқарастарға қорытынды жасап, салыстырып, кестемен жұмыстану.
С . Қазіргі ғылыми ортада адамның пайда болуы туралы көзқарастарға өзіндік ойын білдіріп, бағалау.
Электрондық оқулық;
Ой қозғау сұрақтары қойылады.
«Жұптасып-ойланып-бөліс» әдісі арқылы жаңа сабақты өздігінен меңгеру .
Постер шығару.
Жаңа тақырыпты оқып үйрену үшін жеке оқуға уақыт беру.
Оқып болғаннан кейін әр топқа флипчарт таратып, тақырыпты ашу.
Бағалау критерилерін тарату.
Постер қорғау.
Бағалау критерийлеріне сүйене отырып «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі арқылы бағалату.
Постерді бағалау критерилері:
Тақырып мазмұнының ашылуы
Безендірілуі
Шығармашылығы
Топтар оқулық материалы, видео роликтен алған мәліметтерін қосып постер құрады.
Дайындап болғаннан кейін басқа топтардың алдында қорғайды. Әр топ сағат тілімен бағыттала отырып, бағалау критерийлеріне сүйеніп «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» беру арқылы өз ара бағалайды.
«Ыстық орындық» әдісі арқылы сабақты қорытындылау.
Табыс критерийлер арқылы өзін-өзі бағалату;
«Блоб ағашы» арқылы кері байланыс жасау
Табыс критерийлер арқылы өзін- өзі бағалайды.
Сабақтан алған әсерлері жайында рефлексия парағын толтырады.
Өзін -өзі бағалауда басшылыққа алатын табыс критерийлері
Ұпайлары (егер сұрақты ашпасаңыз-
0-ді, егер сұрақ толығымен ашылса 5-ті айналдыра сызыңыз )
«Бекітемін»
А . Қазақстан аумағындағы тас дәуірі, алғашқы адамдардың іздері туралы біледі.
В . Тас дәуірінің кезеңдерін салыстыра, ерекшеліктерін анықтайды, кестені толтырып, картамен жұмыс жасайды.
С . Тас дәуірінде кезеңдеріндегі адамдардың даму кезеңдерін саралап, тарихтағы орнын бағалайды.
Ұйымдастыру. Амандасу. «Бір шаңырақ астында» әдісі арқылы топқа бөлу,
«Бинго» әдісімен үй тапсырмасын сұрау.
АББҚ бар оқушыларға Бағдар картаны таратып, орындалуын бақылайды
«Бір шаңырақ астында» әдісі арқылы топқа бөлініп, ынтымақтаса отырып бірлесе жұмыстанады.
«Бинго» ойынының сұрақтарына жауап беріп, үй тапсырмасына қаншалықты дайын екенін көрсетеді.
«Бағдаршам» әдісі арқылы өзара бағалайды
АББҚ бар оқушылар Бағдар картаны алып жұмыстанады.
Табыс критерийлері:
А . Қазақстан аумағындағы тас дәуірі, алғашқы адамдардың іздері туралы білу.
В . Тас дәуірінің кезеңдерін салыстыра, ерекшеліктерін анықтау және кестені толтырып, картамен жұмыс жасау.
С . Тас дәуірінде кезеңдеріндегі адамдардың даму кезеңдерін саралап, тарихтағы орнын бағалау.
Электрондық оқулық;
Ой қозғау сұрақтары қойылады.
«Жұптасып-ойланып-бөліс» әдісі арқылы жаңа сабақты өздігінен меңгеру .
Постер шығару.
Жаңа тақырыпты оқып үйрену үшін жеке оқуға уақыт беру.
Оқып болғаннан кейін әр топқа флипчарт таратып, тақырыпты ашу.
Бағалау критерилерін тарату.
Постер қорғау.
Бағалау критерийлеріне сүйене отырып «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі арқылы бағалату.
Постерді бағалау критерилері:
Тақырып мазмұнының ашылуы
Безендірілуі
Шығармашылығы
Топтар оқулық материалы, видео роликтен алған мәліметтерін қосып постер құрады.
Дайындап болғаннан кейін басқа топтардың алдында қорғайды. Әр топ сағат тілімен бағыттала отырып, бағалау критерийлеріне сүйеніп «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» беру арқылы өз ара бағалайды.
Тест арқылы сабақты қорытындылау.
Табыс критерийлер арқылы өзін-өзі бағалату;
«3:2:1» арқылы кері байланыс жасау
Табыс критерийлер арқылы өзін- өзі бағалайды.
Сабақтан алған әсерлері жайында рефлексия парағын толтырады.
Өзін -өзі бағалауда басшылыққа алатын табыс критерийлері
Ұпайлары (егер сұрақты ашпасаңыз-
0-ді, егер сұрақ толығымен ашылса 5-ті айналдыра сызыңыз )
Бинго 1
Бинго 2
Бинго 3
«Бекітемін»
А . Қола дәуірінде адамзат металл өңдеуді игергенін, қола дәуірінің ерекшеліктерін біледі.
В . Оқулықпен жұмыс істеу қабілетін жетілдіре отырып, қола дәуірінің ерекшеліктерін, айырмашылықтарын анықтайды.
С. Қола дәуірінің ерекшеліктерін саралап, қазіргі өмірмен байланыстырып, тұжырым жасайды.
Ұйымдастыру. Амандасу. «Нұра», «Атасу» және «Беғазы- Дәндібай» атты қола дәуірінің кезеңдері арқылы топқа бөлу,
«Сұрақты ұстап ал!» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.
Оқушылар «Нұра», «Атасу» және «Беғазы- Дәндібай» атты қола дәуірінің кезеңдері арқылы топқа бөлініп, ынтымақтаса отырып бірлесе жұмыстанады.
«Сұрақты ұстап ал!» әдісімен берілген тапсырмаларға жауап бере отырып, үй тапсырмасына дайындығын көрсетеді.
«Ғажайып сызғыш» әдісі арқылы өзін-өзі бағалайды.
Табыс критерийлері:
А . Қола дәуірінде адамзат металл өңдеуді игергенін, қола дәуірінің ерекшеліктерін білу.
В . Оқулықпен жұмыс істеу қабілетін жетілдіре отырып, қола дәуірінің ерекшеліктерін, айырмашылықтарын анықтау.
С. Қола дәуірінің ерекшеліктерін саралап, қазіргі өмірмен байланыстырып, тұжырым жасау.
Бейне фильмнен үзінді көрсету.
Ой қозғау сұрақтары.
Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты ашады.
«ТВ шоу» әдісі арқылы жаңа сабақты өздігінен меңгеру.
Бағалау критерилерін тарату.
Бағалау критерийлеріне сүйене отырып «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі арқылы бағалату.
Топтар оқулық материалы, видео роликтен алған мәліметтерін оқып, бөліп берілген материалдарды меңгеріп, бағдарлама жасайды.
Әр топ сағат тілімен бағыттала отырып, бағалау критерийлеріне сүйеніп «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» беру арқылы өз ара бағалайды.
АББҚ бар оқушыларға Бағдар картаны таратып, орындалуын бақылайды.
Венн диаграммасы арқылы сабақты қорытындылау.
«3:2:1»арқылы кері байланыс жасау;
Табыс критерийлер арқылы өзін-өзі бағалату;
Оқушылар венн диаграммасын толтырады.
Табыс критерийлер арқылы өзін- өзі бағалайды.
Сабақтан алған әсерлері жайында рефлексия парағын толтырады.
Өзін -өзі бағалауда басшылыққа алатын табыс критерийлері
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz