Сабақ жоспары :: Химия
Файл қосу
Химиялық элементтердің тірі және өлі табиғатта таралуы.Адам организміндегі химиялық элементтердің биологиялық ролі
Балқаш ауданы
№1 Жамбыл атындағы орта мектебі
химия-биология пәні
мұғалімі
Бөртебаева Айгүл
Әбілханқызы
І деңгей бойынша сертификатталған
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|Пәні: Химия | №1Жамбыл атындағы орта мектебі |
|Күні: |Мұғалімнің аты-жөні: Бөртебаева А.Ә |
|Сынып: 8а |Қатысқандар саны: |Қатыспағандар саны |
|Сабақтың тақырыбы |Химиялық элементтердің тірі және өлі табиғатта |
| |таралуы.Адам организміндегі химиялық элементтердің |
| |биологиялық ролі. |
|Сабақ негізделген оқу|Адам ағзасының химиялық құрамын білу,негізгі химиялық |
|мақсаты (мақсаттары) |элементтердің ағзадағы қызметтерін түсіну. |
|Оқытудағы күтілетін | Адам ағзасында кездесетін химиялық элементтер тізімін |
|нәтиже: |біледі және мөлшеріне сәйкес топтарға жіктей алады. |
| |Осы тізімдегі элементтер мен жер қыртысының химиялық |
| |элементтік құрамын салыстыра алады. |
| |Азық-түлік құрамындағы көміртек және темір элементтерін |
| |анықтауды үйренеді. |
| |Cүйек құрамындағы кальций элементінің маңыздылығын |
| |түсінеді. |
| |Кейбір химиялық элементтердің ағзадағы қызметін |
| |түсінеді.. |
|Тілдік мақсат |Оқушылар: |
| |Негізгі сөздер мен тіркестер: |
| |макроэлементтер,микроэлементтер,ультрамикроэлементтер. |
| | |
| |Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
| |Талқылауға арналған тармақтар:Ағзадағы ең көп таралған |
| |химиялық зат Х,содан кейін У,бірақ литосферада бұл |
| |А....... |
| | |
| |Сіз неліктен...екенін айта аласыз ба? Литосфера |
| |негізінен мыналардан тұрады.......... |
| |Адам ағзасындағы екінші/үшінші тараған элемент |
| |бұл....... |
| |Жазылым бойынша ұсыныстар:Литосфера/адам ағзасы.........|
| |тұрады/қалыптастырылған |
| | |
|Алдыңғы оқу |Жаңа химиялық элементтердің ашылуы туралы мәліметтер |
|Жоспар |
|Жоспарланған|Жоспарланған жаттығулар (төменде |Ресурстар |
|уақыт |жоспарланған жаттығулармен қатар, | |
| |ескертпелерді жазыңыз) | |
| | | |
|Басталуы |Топтарға бөлу/химиялық элемент таңбалары | |
| |арқылы/ |Д.И.Менделеевтің |
| |3 топ: «Көміртек» , «Темір», «Күміс» |периодтық кестесі, |
| |«Миға шабуыл» Периодтық кесте бойынша әр |зертханалық |
| |топ өздері таңдаған элементке қысқаша |құрал-жабдықтар мен |
| |сипаттама береді. |реактивтер,тақырыпқа |
| |«Топтастыру» Химиялық элемент жайлы не |байланысты слайдтар. |
| |білеміз? | |
| | | |
| | | |
|Ортасы | | |
| |Сабақ тақырыбына байланысты мақсаты мен| |
| |күтілетін нәтижені айқындау./оқушыларды |Тақырыпқа байланысты |
| |қатыстыру арқылы/ |слайдтар. |
| |« Мағынаны тану» | |
| |1.Мұғалімнің түсіндіруі /слайд бойынша/ | |
| |2.Топтық жұмыс. «Ағзадағы химиялық | |
| |элементтер» тақырыбында жасалған слайдты | |
| |пайдалану. | |
| |1-топқа: Фосфор элементіне қысқаша | |
| |сипаттама беру,оның адам организміндегі |Таныстырылым. Ағзадағы|
| |маңызына тоқталу. |химиялық элементтердің|
| |2-топқа:Иод элементіне қысқаша сипаттама|маңызы |
| |беру,оның адам организміндегі маңызына | |
| |тоқталу. | |
| |3-топқа: Күміс элементіне қысқаша | |
| |сипаттама беру, оның адам организміндегі | |
| |маңызына тоқталу. | |
| |Дайындалуға 7 минут,қорғауға әр топқа 2 | |
| |минуттан беріледі | |
| |Критерийлер | |
| |Дескрипторлар | |
| | | |
| |1.Химиялық элементтің периодтық жүйедегі | |
| |орны. | |
| | | |
| |1.Таңбасын,реттік нөмірін,атомдық | |
| |массасын,нешінші периодта және топта |Зертханалық |
| |орналасқанын анықтау. |құрал-жабдықтар мен |
| |2.Элемент атауын үш тілде айта алу. |реактивтер,қуырыдған |
| | |қытырлақ |
| |2.Элементтің атомдық құрылысы |картоп/чипсы/,макарон,|
| |1.Атом ядросының құрамын жіктей алу. |алма |
| |2.Химиялық элементтің электрондық | |
| |формуласын құрастыра білу. | |
| | | |
| |3.Элементтің адам организміндегі маңызы. | |
| |1.Элементтің адам ағзасындағы мөлшері | |
| |бойынша қай топқа | |
| |жататынын білу. | |
| |2.Элементтің ағзадағы қызметін білу. | |
| | | |
| | | |
| |3.Эксперимент/тәжірибе/ | |
| |А)Көміртекті анықтау | |
| |Қуырылған қытырлақ картопты | |
| |/чипсы/,макаронды жандыру,күйе пайда | |
| |болатынын байқау. | |
| |Сұрақ: Неліктен чипсы мен макарон жанғанда| |
| |күйе пайда болады? | |
| |Ә)Темірді анықтау | |
| |10 г алма жұмсағы +10мл азот | |
| |қышқылы+1-2мл сутектің асқын тотығы+калий | |
| |тиоцианаты | |
| |Сұрақ: Реакцияның қандай белгілері | |
| |байқалды? | |
| |Сабақты бекіту : | |
| |Интерактивті тақтада тапсырмалар орындау | |
| |1.Ағзадағы нәруыз,май,көмірсуларды түзетін| |
| |қандай химиялық элементтерді білесіздер? | |
| |(бірнеше жауапты таңдап,сандарды өсу | |
| |ретімен орналастыру)./қосымша/ | |
| |2.Массалық мөлшеріне сәйкес химиялық | |
| |элементтің атауын немесе топ атауын | |
| |орналастырыңыз. | |
| |/қосымша/ | |
| |3.Микроэлемент атауын және оның ағзадағы | |
| |қызметін сәйкестендіріңіз. /қосымша/ | |
| | | |
|Аяқталуы |Қорытындылау | |
| |Адам ағзасы суретіне химиялық | |
| |элементтерді орналастыру. | |
| |Рефлексия. «Таңдау» | |
| |1.Меніңше бүгінгі сабақ қызықты | |
| |----------- | |
| |бірсарынды өтті. | |
| |2.Мен көп мағлұмат--------------аз | |
| |мағлұмат алдым | |
| |3.Мен басқаларды мұқият тыңдадым, дұрыс | |
| |тыңдамадым. | |
| |4.Мен сабақты талқылауға жиі --------- | |
| |сирек | |
| |қатыстым | |
| |5.Бүгінгі сабақтағы өз жұмысыма ризамын | |
| |риза емеспін | |
| |Бағалау. | |
| |Топтық бағалау. | |
| |Үйге тапсырма: Адам ағзасындағы химиялық | |
| |элементтердің артық мөлшері – жақсы ма? | |
| |тақырыбына эссе жазу. (100 сөз) | |
|Қосымша ақпарат |
|Саралау – Сіз қосымша |Бағалау - Оқушылардың |Пәнаралық байланыс |
|көмек көрсетуді қалай |үйренгенін тексеруді |Қауіпсіздік және еңбекті |
|жоспарлайсыз? Сіз |қалай |қорғау ережелері |
|қабілеті |жоспарлайсыз? |АКT-мен байланыс |
|жоғары оқушыларға | |Құндылықтардағы |
|тапсырманы | |байланыс |
|күрделендіруді қалай | | |
|жоспарлайсыз? | | |
|Рефлексия |Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді |
|Сабақ / оқу |жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына |
|мақсаттары |сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|шынайы ма? | |
|Бүгін оқушылар не | |
|білді? | |
|Сыныптағы ахуал | |
|қандай болды? | |
|Мен жоспарлаған | |
|саралау шаралары | |
|тиімді болды ма? | |
|Мен берілген | |
|уақыт ішінде | |
|үлгердім бе? Мен | |
|өз жоспарыма | |
|қандай түзетулер | |
|енгіздім және | |
|неліктен? | |
| | |
|Қорытынды бағамдау |
|Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? |
|1: |
|2: |
|Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? |
|1: |
|2: |
|Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі |
|сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
№1 Жамбыл атындағы орта мектебі
химия-биология пәні
мұғалімі
Бөртебаева Айгүл
Әбілханқызы
І деңгей бойынша сертификатталған
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|Пәні: Химия | №1Жамбыл атындағы орта мектебі |
|Күні: |Мұғалімнің аты-жөні: Бөртебаева А.Ә |
|Сынып: 8а |Қатысқандар саны: |Қатыспағандар саны |
|Сабақтың тақырыбы |Химиялық элементтердің тірі және өлі табиғатта |
| |таралуы.Адам организміндегі химиялық элементтердің |
| |биологиялық ролі. |
|Сабақ негізделген оқу|Адам ағзасының химиялық құрамын білу,негізгі химиялық |
|мақсаты (мақсаттары) |элементтердің ағзадағы қызметтерін түсіну. |
|Оқытудағы күтілетін | Адам ағзасында кездесетін химиялық элементтер тізімін |
|нәтиже: |біледі және мөлшеріне сәйкес топтарға жіктей алады. |
| |Осы тізімдегі элементтер мен жер қыртысының химиялық |
| |элементтік құрамын салыстыра алады. |
| |Азық-түлік құрамындағы көміртек және темір элементтерін |
| |анықтауды үйренеді. |
| |Cүйек құрамындағы кальций элементінің маңыздылығын |
| |түсінеді. |
| |Кейбір химиялық элементтердің ағзадағы қызметін |
| |түсінеді.. |
|Тілдік мақсат |Оқушылар: |
| |Негізгі сөздер мен тіркестер: |
| |макроэлементтер,микроэлементтер,ультрамикроэлементтер. |
| | |
| |Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
| |Талқылауға арналған тармақтар:Ағзадағы ең көп таралған |
| |химиялық зат Х,содан кейін У,бірақ литосферада бұл |
| |А....... |
| | |
| |Сіз неліктен...екенін айта аласыз ба? Литосфера |
| |негізінен мыналардан тұрады.......... |
| |Адам ағзасындағы екінші/үшінші тараған элемент |
| |бұл....... |
| |Жазылым бойынша ұсыныстар:Литосфера/адам ағзасы.........|
| |тұрады/қалыптастырылған |
| | |
|Алдыңғы оқу |Жаңа химиялық элементтердің ашылуы туралы мәліметтер |
|Жоспар |
|Жоспарланған|Жоспарланған жаттығулар (төменде |Ресурстар |
|уақыт |жоспарланған жаттығулармен қатар, | |
| |ескертпелерді жазыңыз) | |
| | | |
|Басталуы |Топтарға бөлу/химиялық элемент таңбалары | |
| |арқылы/ |Д.И.Менделеевтің |
| |3 топ: «Көміртек» , «Темір», «Күміс» |периодтық кестесі, |
| |«Миға шабуыл» Периодтық кесте бойынша әр |зертханалық |
| |топ өздері таңдаған элементке қысқаша |құрал-жабдықтар мен |
| |сипаттама береді. |реактивтер,тақырыпқа |
| |«Топтастыру» Химиялық элемент жайлы не |байланысты слайдтар. |
| |білеміз? | |
| | | |
| | | |
|Ортасы | | |
| |Сабақ тақырыбына байланысты мақсаты мен| |
| |күтілетін нәтижені айқындау./оқушыларды |Тақырыпқа байланысты |
| |қатыстыру арқылы/ |слайдтар. |
| |« Мағынаны тану» | |
| |1.Мұғалімнің түсіндіруі /слайд бойынша/ | |
| |2.Топтық жұмыс. «Ағзадағы химиялық | |
| |элементтер» тақырыбында жасалған слайдты | |
| |пайдалану. | |
| |1-топқа: Фосфор элементіне қысқаша | |
| |сипаттама беру,оның адам организміндегі |Таныстырылым. Ағзадағы|
| |маңызына тоқталу. |химиялық элементтердің|
| |2-топқа:Иод элементіне қысқаша сипаттама|маңызы |
| |беру,оның адам организміндегі маңызына | |
| |тоқталу. | |
| |3-топқа: Күміс элементіне қысқаша | |
| |сипаттама беру, оның адам организміндегі | |
| |маңызына тоқталу. | |
| |Дайындалуға 7 минут,қорғауға әр топқа 2 | |
| |минуттан беріледі | |
| |Критерийлер | |
| |Дескрипторлар | |
| | | |
| |1.Химиялық элементтің периодтық жүйедегі | |
| |орны. | |
| | | |
| |1.Таңбасын,реттік нөмірін,атомдық | |
| |массасын,нешінші периодта және топта |Зертханалық |
| |орналасқанын анықтау. |құрал-жабдықтар мен |
| |2.Элемент атауын үш тілде айта алу. |реактивтер,қуырыдған |
| | |қытырлақ |
| |2.Элементтің атомдық құрылысы |картоп/чипсы/,макарон,|
| |1.Атом ядросының құрамын жіктей алу. |алма |
| |2.Химиялық элементтің электрондық | |
| |формуласын құрастыра білу. | |
| | | |
| |3.Элементтің адам организміндегі маңызы. | |
| |1.Элементтің адам ағзасындағы мөлшері | |
| |бойынша қай топқа | |
| |жататынын білу. | |
| |2.Элементтің ағзадағы қызметін білу. | |
| | | |
| | | |
| |3.Эксперимент/тәжірибе/ | |
| |А)Көміртекті анықтау | |
| |Қуырылған қытырлақ картопты | |
| |/чипсы/,макаронды жандыру,күйе пайда | |
| |болатынын байқау. | |
| |Сұрақ: Неліктен чипсы мен макарон жанғанда| |
| |күйе пайда болады? | |
| |Ә)Темірді анықтау | |
| |10 г алма жұмсағы +10мл азот | |
| |қышқылы+1-2мл сутектің асқын тотығы+калий | |
| |тиоцианаты | |
| |Сұрақ: Реакцияның қандай белгілері | |
| |байқалды? | |
| |Сабақты бекіту : | |
| |Интерактивті тақтада тапсырмалар орындау | |
| |1.Ағзадағы нәруыз,май,көмірсуларды түзетін| |
| |қандай химиялық элементтерді білесіздер? | |
| |(бірнеше жауапты таңдап,сандарды өсу | |
| |ретімен орналастыру)./қосымша/ | |
| |2.Массалық мөлшеріне сәйкес химиялық | |
| |элементтің атауын немесе топ атауын | |
| |орналастырыңыз. | |
| |/қосымша/ | |
| |3.Микроэлемент атауын және оның ағзадағы | |
| |қызметін сәйкестендіріңіз. /қосымша/ | |
| | | |
|Аяқталуы |Қорытындылау | |
| |Адам ағзасы суретіне химиялық | |
| |элементтерді орналастыру. | |
| |Рефлексия. «Таңдау» | |
| |1.Меніңше бүгінгі сабақ қызықты | |
| |----------- | |
| |бірсарынды өтті. | |
| |2.Мен көп мағлұмат--------------аз | |
| |мағлұмат алдым | |
| |3.Мен басқаларды мұқият тыңдадым, дұрыс | |
| |тыңдамадым. | |
| |4.Мен сабақты талқылауға жиі --------- | |
| |сирек | |
| |қатыстым | |
| |5.Бүгінгі сабақтағы өз жұмысыма ризамын | |
| |риза емеспін | |
| |Бағалау. | |
| |Топтық бағалау. | |
| |Үйге тапсырма: Адам ағзасындағы химиялық | |
| |элементтердің артық мөлшері – жақсы ма? | |
| |тақырыбына эссе жазу. (100 сөз) | |
|Қосымша ақпарат |
|Саралау – Сіз қосымша |Бағалау - Оқушылардың |Пәнаралық байланыс |
|көмек көрсетуді қалай |үйренгенін тексеруді |Қауіпсіздік және еңбекті |
|жоспарлайсыз? Сіз |қалай |қорғау ережелері |
|қабілеті |жоспарлайсыз? |АКT-мен байланыс |
|жоғары оқушыларға | |Құндылықтардағы |
|тапсырманы | |байланыс |
|күрделендіруді қалай | | |
|жоспарлайсыз? | | |
|Рефлексия |Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді |
|Сабақ / оқу |жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына |
|мақсаттары |сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|шынайы ма? | |
|Бүгін оқушылар не | |
|білді? | |
|Сыныптағы ахуал | |
|қандай болды? | |
|Мен жоспарлаған | |
|саралау шаралары | |
|тиімді болды ма? | |
|Мен берілген | |
|уақыт ішінде | |
|үлгердім бе? Мен | |
|өз жоспарыма | |
|қандай түзетулер | |
|енгіздім және | |
|неліктен? | |
| | |
|Қорытынды бағамдау |
|Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? |
|1: |
|2: |
|Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? |
|1: |
|2: |
|Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі |
|сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz