Құстарға жалпы сипаттама. Құстардың тіршілік ортасы

Маңғыстау облысы

Бейнеу ауданы

Боранқұл селосы

Опорный орта мектебі

Биология пәні мұғалімі Қоспақова Айнур Бақтыбекқызы

Биология
Күні
7 «А» сынып
Биология: Сабақтың тақырыбы
Күні:

Құстарға жалпы сипаттама. Құстардың тіршілік ортасы.

№9 зертханалық жұмыс. Құстардың сыртқы құрылысы.

Биология: Сабақтың мақсаты
Күні: Құстардың тіршілік ортасы, сыртқы және ішкі құрылысының ерекшеліктері туралы білімдерін толықтыру, топпен жұмыс жасай отырып, сын тұрғысынан ойлауға дағдыландыру
Биология: Сілтеме
Күні: Алматы «Атамұра» 2012ж, биология, постер, бағалау қалақшалары, жапсырма қағаздары, құстың тұлыбы, құстың суреті, құстар туралы бейнефильм, интербелсенді тақта, АКТ, т. б.
Биология: Нәтижесі
Күні:

1 Топпен жұмыс жасайды

2 сын тұрғысынан ойлауға үйренеді

3 Өмірмен салыстыра алады

4 Өз ойын еркін жеткізеді, өзіндік ой түйеді

Биология: Кезең
Күні: Мұғалімнің іс-әрекеті
7 «А» сынып: Оқушының іс-әрекеті
Оқыту модуль
Биология: 1. Психологиялық ахуал
Күні:

Ынтымақтастықты орнату

Шаттық шеңбері

7 «А» сынып: Оқушылар шеңбер құра отырып, бір-біріне тілек айтады
Биология: 2. Топтық жұмыс
Күні:

Оқушыларды құстар суреті бейнеленген парақшалар арқылы топқа бөлу

1 тоқылдақ

2 қарлығаш

3 көгершін

7 «А» сынып: Оқушылар парақшадағы құстардың суреті арқылы топқа бөлінеді
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
Биология: 3. Ой қозғау
Күні: Оқушылар үй тапсырмасы бойынша венн диаграммасын дайындауын түсіндіру
7 «А» сынып: Оқушылар үй тапсырмасына венн диграмма құра отырып, қорытындылайды, топпен жұмыс
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
4. Бейнефильм

Бейнефильмнің мазмұнынан сен не түсіндің?

Фильмге қандай ат қояр едің ?

Жаңа тақырыпты ашады

Оқушылар бейнефильмді көре отырып, сабаққа қызығушылығы артады, сұрақтарға жауап береді,
Оқыту мен оқуда ақпараттық -коммуникациялық технологияларды АКТ пайдалану
4. Бейнефильм: 5. Миға шабуыл
Бейнефильмнің мазмұнынан сен не түсіндің?Фильмге қандай ат қояр едің ?Жаңа тақырыпты ашады: Оқушылар құстар туралы не білесіңдер?
Оқушылар бейнефильмді көре отырып, сабаққа қызығушылығы артады, сұрақтарға жауап береді,: Оқушылар топ болып өз ойларын постер арқылы қорғайды
Оқыту мен оқуда ақпараттық -коммуникациялық технологияларды АКТ пайдалану: Сын тұрғысынан ойлауға үйрету, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
4. Бейнефильм:

6. Мәтінмен

жұмыс

Бейнефильмнің мазмұнынан сен не түсіндің?Фильмге қандай ат қояр едің ?Жаңа тақырыпты ашады: Топтарға мәтінді бөліп беру
Оқушылар бейнефильмді көре отырып, сабаққа қызығушылығы артады, сұрақтарға жауап береді,: Топ болып тақырыпты талдайды, қорғайды
Оқыту мен оқуда ақпараттық -коммуникациялық технологияларды АКТ пайдалану: Сын тұрғысынан ойлауға үйрету, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
4. Бейнефильм: 7. Айтылмаған сөз
Бейнефильмнің мазмұнынан сен не түсіндің?Фильмге қандай ат қояр едің ?Жаңа тақырыпты ашады: Мәтінде қалып қойған сөздерді табуға нұсқау береді
Оқушылар бейнефильмді көре отырып, сабаққа қызығушылығы артады, сұрақтарға жауап береді,: Оқушылар мәтінде айтылмаған сөздерді тауып стикер арқылы постерге жабыстыру
Оқыту мен оқуда ақпараттық -коммуникациялық технологияларды АКТ пайдалану: Сын тұрғысынан ойлауға үйрету
4. Бейнефильм: 8. Сергіту сәті
Бейнефильмнің мазмұнынан сен не түсіндің?Фильмге қандай ат қояр едің ?Жаңа тақырыпты ашады: Сергіту сәтін ұйымдастыру
Оқушылар бейнефильмді көре отырып, сабаққа қызығушылығы артады, сұрақтарға жауап береді,: Оқушылар түгел қатысады
Оқыту мен оқуда ақпараттық -коммуникациялық технологияларды АКТ пайдалану: Оқыту мен оқуда ақпараттық -коммуникациялық технологияларды АКТ пайдалану
4. Бейнефильм: 9. Зертханалық жұмыс
Бейнефильмнің мазмұнынан сен не түсіндің?Фильмге қандай ат қояр едің ?Жаңа тақырыпты ашады: Жұмыстың тақырыбын, мақсатын түсіндіру
Оқушылар бейнефильмді көре отырып, сабаққа қызығушылығы артады, сұрақтарға жауап береді,: Оқушылар зертханалық дәптерлеріндегі тапсырмаларды орындаумен бірге қолдарындағы пәріден құстың қауырсынының құрылысын анықтайды, сұрақтарға жауап береді, қорытынды жазады
Оқыту мен оқуда ақпараттық -коммуникациялық технологияларды АКТ пайдалану: Сыни тұрғыдан ойлау
4. Бейнефильм: 10. Рефлексия
Бейнефильмнің мазмұнынан сен не түсіндің?Фильмге қандай ат қояр едің ?Жаңа тақырыпты ашады: Бүү кестесі
Оқушылар бейнефильмді көре отырып, сабаққа қызығушылығы артады, сұрақтарға жауап береді,: Оқушылар сабақтан үйренгендерін кестеге толтырады
Оқыту мен оқуда ақпараттық -коммуникациялық технологияларды АКТ пайдалану:
4. Бейнефильм: 11. Бағалау
Бейнефильмнің мазмұнынан сен не түсіндің?Фильмге қандай ат қояр едің ?Жаңа тақырыпты ашады: Үйге тапсырма:§54 Құстарға жалпы сипаттама. “Құстар біздің досымыз” реферат
Оқушылар бейнефильмді көре отырып, сабаққа қызығушылығы артады, сұрақтарға жауап береді,: Топтар бір-бірін бағалайды, формативті бағалау
Оқыту мен оқуда ақпараттық -коммуникациялық технологияларды АКТ пайдалану:

Ұқсас жұмыстар
Күнтізбелік жоспар. 7 сынып
Әрекет кезеңдері
Класстың жалпы сипаттамасы. Құстардың тіршілік ортасы
Құстар қалай өсіп-өнеді
Оқушыларға жалпы құстардың пайдасы туралы мағлұматтар беру
Құстар - біздің досымыз 5-9 сыныптар
Құстар.Құстар туралы білімдерін кеңейту
Тақырып Құстардың көптүрлілігі
Қанатты достар
Пайдалы қазбалардың қасиеттерін анықтау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz