Сабақ жоспары :: Биология

Файл қосу

Құстарға жалпы сипаттама. Құстардың тіршілік ортасы

Маңғыстау облысы

Бейнеу ауданы

Боранқұл селосы

Опорный орта мектебі

Биология пәні мұғалімі Қоспақова Айнур Бақтыбекқызы

|Биология |Күні |7 «А» сынып |
|Сабақтың |Құстарға жалпы сипаттама. Құстардың тіршілік ортасы. |
|тақырыбы |№9 зертханалық жұмыс. Құстардың сыртқы құрылысы. |
|Сабақтың мақсаты|Құстардың тіршілік ортасы, сыртқы және ішкі құрылысының ерекшеліктері туралы білімдерін толықтыру,|
| |топпен жұмыс жасай отырып, сын тұрғысынан ойлауға дағдыландыру |
|Сілтеме |Алматы «Атамұра» 2012ж, биология, постер, бағалау қалақшалары, жапсырма қағаздары, құстың тұлыбы, |
| |құстың суреті, құстар туралы бейнефильм, интербелсенді тақта, АКТ, т.б. |
|Нәтижесі | 1 Топпен жұмыс жасайды |
| | |
| |2 сын тұрғысынан ойлауға үйренеді |
| | |
| |3 Өмірмен салыстыра алады |
| | |
| |4 Өз ойын еркін жеткізеді, өзіндік ой түйеді |
|Кезең |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті | Оқыту модуль |
|1.Психологиялық |Ынтымақтастықты орнату |Оқушылар шеңбер құра отырып,| |
|ахуал |Шаттық шеңбері |бір-біріне тілек айтады | |
|2.Топтық жұмыс |Оқушыларды құстар суреті бейнеленген |Оқушылар парақшадағы |Оқыту мен оқудағы жаңа |
| |парақшалар арқылы топқа бөлу |құстардың суреті арқылы |тәсілдер |
| |1 тоқылдақ |топқа бөлінеді | |
| |2 қарлығаш | | |
| |3 көгершін | | |
|3. Ой қозғау |Оқушылар үй тапсырмасы бойынша венн |Оқушылар үй тапсырмасына | Оқыту мен оқудағы жаңа |
| |диаграммасын дайындауын түсіндіру |венн диграмма құра отырып, |тәсілдер |
| | |қорытындылайды ,топпен жұмыс| |

|4. Бейнефильм |Бейнефильмнің мазмұнынан сен не |Оқушылар бейнефильмді көре отырып,|Оқыту мен оқуда |
| |түсіндің? |сабаққа қызығушылығы |ақпараттық |
| |Фильмге қандай ат қояр едің ? |артады,сұрақтарға жауап береді, |–коммуникациялық |
| | | |технологияларды АКТ|
| |Жаңа тақырыпты ашады | |пайдалану |
| | Оқушылар құстар туралы не білесіңдер? |Оқушылар топ болып өз ойларын |Сын тұрғысынан |
|5. Миға шабуыл | |постер арқылы қорғайды |ойлауға үйрету, |
| | | |оқыту мен оқудағы |
| | | |жаңа тәсілдер |
| |Топтарға мәтінді бөліп беру |Топ болып тақырыпты талдайды, |Сын тұрғысынан |
|6. Мәтінмен | |қорғайды |ойлауға үйрету,оқыту|
|жұмыс | | |мен оқудағы жаңа |
| | | |тәсілдер |
| | Мәтінде қалып қойған сөздерді табуға | Оқушылар мәтінде айтылмаған |Сын тұрғысынан |
|7. Айтылмаған |нұсқау береді |сөздерді тауып стикер арқылы |ойлауға үйрету |
|сөз | |постерге жабыстыру | |
| |Сергіту сәтін ұйымдастыру |Оқушылар түгел қатысады |Оқыту мен оқуда |
| | | |ақпараттық |
|8.Сергіту сәті | | |–коммуникациялық |
| | | |технологияларды АКТ|
| | | |пайдалану |
| | Жұмыстың тақырыбын,мақсатын түсіндіру |Оқушылар зертханалық |Сыни тұрғыдан ойлау |
|9. Зертханалық | |дәптерлеріндегі тапсырмаларды | |
|жұмыс | |орындаумен бірге қолдарындағы | |
| | |пәріден құстың қауырсынының | |
| | |құрылысын анықтайды,сұрақтарға | |
| | |жауап береді,қорытынды жазады | |
| |Бүү кестесі | Оқушылар сабақтан үйренгендерін | |
|10. Рефлексия | |кестеге толтырады | |
| | Үйге тапсырма:§54 Құстарға жалпы |Топтар бір-бірін бағалайды, | |
|11. Бағалау |сипаттама. “Құстар біздің досымыз” |формативті бағалау | |
| |реферат | | |

Ұқсас жұмыстар
Күнтізбелік жоспар. 7 сынып
Әрекет кезеңдері
Класстың жалпы сипаттамасы. Құстардың тіршілік ортасы
Құстар қалай өсіп-өнеді
Оқушыларға жалпы құстардың пайдасы туралы мағлұматтар беру
Құстар - біздің досымыз 5-9 сыныптар
Құстар.Құстар туралы білімдерін кеңейту
Тақырып Құстардың көптүрлілігі
Пайдалы қазбалардың қасиеттерін анықтау
Қанатты достар
Пәндер