Сабақ жоспары :: Биология
Файл қосу
Құстарға жалпы сипаттама. Құстардың тіршілік ортасы
Маңғыстау облысы
Бейнеу ауданы
Боранқұл селосы
Опорный орта мектебі
Биология пәні мұғалімі Қоспақова Айнур Бақтыбекқызы
|Биология |Күні |7 «А» сынып |
|Сабақтың |Құстарға жалпы сипаттама. Құстардың тіршілік ортасы. |
|тақырыбы |№9 зертханалық жұмыс. Құстардың сыртқы құрылысы. |
|Сабақтың мақсаты|Құстардың тіршілік ортасы, сыртқы және ішкі құрылысының ерекшеліктері туралы білімдерін толықтыру,|
| |топпен жұмыс жасай отырып, сын тұрғысынан ойлауға дағдыландыру |
|Сілтеме |Алматы «Атамұра» 2012ж, биология, постер, бағалау қалақшалары, жапсырма қағаздары, құстың тұлыбы, |
| |құстың суреті, құстар туралы бейнефильм, интербелсенді тақта, АКТ, т.б. |
|Нәтижесі | 1 Топпен жұмыс жасайды |
| | |
| |2 сын тұрғысынан ойлауға үйренеді |
| | |
| |3 Өмірмен салыстыра алады |
| | |
| |4 Өз ойын еркін жеткізеді, өзіндік ой түйеді |
|Кезең |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті | Оқыту модуль |
|1.Психологиялық |Ынтымақтастықты орнату |Оқушылар шеңбер құра отырып,| |
|ахуал |Шаттық шеңбері |бір-біріне тілек айтады | |
|2.Топтық жұмыс |Оқушыларды құстар суреті бейнеленген |Оқушылар парақшадағы |Оқыту мен оқудағы жаңа |
| |парақшалар арқылы топқа бөлу |құстардың суреті арқылы |тәсілдер |
| |1 тоқылдақ |топқа бөлінеді | |
| |2 қарлығаш | | |
| |3 көгершін | | |
|3. Ой қозғау |Оқушылар үй тапсырмасы бойынша венн |Оқушылар үй тапсырмасына | Оқыту мен оқудағы жаңа |
| |диаграммасын дайындауын түсіндіру |венн диграмма құра отырып, |тәсілдер |
| | |қорытындылайды ,топпен жұмыс| |
|4. Бейнефильм |Бейнефильмнің мазмұнынан сен не |Оқушылар бейнефильмді көре отырып,|Оқыту мен оқуда |
| |түсіндің? |сабаққа қызығушылығы |ақпараттық |
| |Фильмге қандай ат қояр едің ? |артады,сұрақтарға жауап береді, |–коммуникациялық |
| | | |технологияларды АКТ|
| |Жаңа тақырыпты ашады | |пайдалану |
| | Оқушылар құстар туралы не білесіңдер? |Оқушылар топ болып өз ойларын |Сын тұрғысынан |
|5. Миға шабуыл | |постер арқылы қорғайды |ойлауға үйрету, |
| | | |оқыту мен оқудағы |
| | | |жаңа тәсілдер |
| |Топтарға мәтінді бөліп беру |Топ болып тақырыпты талдайды, |Сын тұрғысынан |
|6. Мәтінмен | |қорғайды |ойлауға үйрету,оқыту|
|жұмыс | | |мен оқудағы жаңа |
| | | |тәсілдер |
| | Мәтінде қалып қойған сөздерді табуға | Оқушылар мәтінде айтылмаған |Сын тұрғысынан |
|7. Айтылмаған |нұсқау береді |сөздерді тауып стикер арқылы |ойлауға үйрету |
|сөз | |постерге жабыстыру | |
| |Сергіту сәтін ұйымдастыру |Оқушылар түгел қатысады |Оқыту мен оқуда |
| | | |ақпараттық |
|8.Сергіту сәті | | |–коммуникациялық |
| | | |технологияларды АКТ|
| | | |пайдалану |
| | Жұмыстың тақырыбын,мақсатын түсіндіру |Оқушылар зертханалық |Сыни тұрғыдан ойлау |
|9. Зертханалық | |дәптерлеріндегі тапсырмаларды | |
|жұмыс | |орындаумен бірге қолдарындағы | |
| | |пәріден құстың қауырсынының | |
| | |құрылысын анықтайды,сұрақтарға | |
| | |жауап береді,қорытынды жазады | |
| |Бүү кестесі | Оқушылар сабақтан үйренгендерін | |
|10. Рефлексия | |кестеге толтырады | |
| | Үйге тапсырма:§54 Құстарға жалпы |Топтар бір-бірін бағалайды, | |
|11. Бағалау |сипаттама. “Құстар біздің досымыз” |формативті бағалау | |
| |реферат | | |
Бейнеу ауданы
Боранқұл селосы
Опорный орта мектебі
Биология пәні мұғалімі Қоспақова Айнур Бақтыбекқызы
|Биология |Күні |7 «А» сынып |
|Сабақтың |Құстарға жалпы сипаттама. Құстардың тіршілік ортасы. |
|тақырыбы |№9 зертханалық жұмыс. Құстардың сыртқы құрылысы. |
|Сабақтың мақсаты|Құстардың тіршілік ортасы, сыртқы және ішкі құрылысының ерекшеліктері туралы білімдерін толықтыру,|
| |топпен жұмыс жасай отырып, сын тұрғысынан ойлауға дағдыландыру |
|Сілтеме |Алматы «Атамұра» 2012ж, биология, постер, бағалау қалақшалары, жапсырма қағаздары, құстың тұлыбы, |
| |құстың суреті, құстар туралы бейнефильм, интербелсенді тақта, АКТ, т.б. |
|Нәтижесі | 1 Топпен жұмыс жасайды |
| | |
| |2 сын тұрғысынан ойлауға үйренеді |
| | |
| |3 Өмірмен салыстыра алады |
| | |
| |4 Өз ойын еркін жеткізеді, өзіндік ой түйеді |
|Кезең |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті | Оқыту модуль |
|1.Психологиялық |Ынтымақтастықты орнату |Оқушылар шеңбер құра отырып,| |
|ахуал |Шаттық шеңбері |бір-біріне тілек айтады | |
|2.Топтық жұмыс |Оқушыларды құстар суреті бейнеленген |Оқушылар парақшадағы |Оқыту мен оқудағы жаңа |
| |парақшалар арқылы топқа бөлу |құстардың суреті арқылы |тәсілдер |
| |1 тоқылдақ |топқа бөлінеді | |
| |2 қарлығаш | | |
| |3 көгершін | | |
|3. Ой қозғау |Оқушылар үй тапсырмасы бойынша венн |Оқушылар үй тапсырмасына | Оқыту мен оқудағы жаңа |
| |диаграммасын дайындауын түсіндіру |венн диграмма құра отырып, |тәсілдер |
| | |қорытындылайды ,топпен жұмыс| |
|4. Бейнефильм |Бейнефильмнің мазмұнынан сен не |Оқушылар бейнефильмді көре отырып,|Оқыту мен оқуда |
| |түсіндің? |сабаққа қызығушылығы |ақпараттық |
| |Фильмге қандай ат қояр едің ? |артады,сұрақтарға жауап береді, |–коммуникациялық |
| | | |технологияларды АКТ|
| |Жаңа тақырыпты ашады | |пайдалану |
| | Оқушылар құстар туралы не білесіңдер? |Оқушылар топ болып өз ойларын |Сын тұрғысынан |
|5. Миға шабуыл | |постер арқылы қорғайды |ойлауға үйрету, |
| | | |оқыту мен оқудағы |
| | | |жаңа тәсілдер |
| |Топтарға мәтінді бөліп беру |Топ болып тақырыпты талдайды, |Сын тұрғысынан |
|6. Мәтінмен | |қорғайды |ойлауға үйрету,оқыту|
|жұмыс | | |мен оқудағы жаңа |
| | | |тәсілдер |
| | Мәтінде қалып қойған сөздерді табуға | Оқушылар мәтінде айтылмаған |Сын тұрғысынан |
|7. Айтылмаған |нұсқау береді |сөздерді тауып стикер арқылы |ойлауға үйрету |
|сөз | |постерге жабыстыру | |
| |Сергіту сәтін ұйымдастыру |Оқушылар түгел қатысады |Оқыту мен оқуда |
| | | |ақпараттық |
|8.Сергіту сәті | | |–коммуникациялық |
| | | |технологияларды АКТ|
| | | |пайдалану |
| | Жұмыстың тақырыбын,мақсатын түсіндіру |Оқушылар зертханалық |Сыни тұрғыдан ойлау |
|9. Зертханалық | |дәптерлеріндегі тапсырмаларды | |
|жұмыс | |орындаумен бірге қолдарындағы | |
| | |пәріден құстың қауырсынының | |
| | |құрылысын анықтайды,сұрақтарға | |
| | |жауап береді,қорытынды жазады | |
| |Бүү кестесі | Оқушылар сабақтан үйренгендерін | |
|10. Рефлексия | |кестеге толтырады | |
| | Үйге тапсырма:§54 Құстарға жалпы |Топтар бір-бірін бағалайды, | |
|11. Бағалау |сипаттама. “Құстар біздің досымыз” |формативті бағалау | |
| |реферат | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz