Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Тышқан мен Мысық

Ш.Айманова атындағы жалпы орта
білім беру мектеп – интернаты.

Ашық сабақтың тақырыбы:
Тышқан мен Мысық

[pic]

Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі:Абдуев.Н.С

Ашық сабақтың жоспары.
Пәні:Дене шынықтыру.
Пәні мұғалімі: Абдуев.Нурбол.Серикович
Сынып: 3 «ә»
Өтілетін мерзімі: 13.02.2017ж
Өтілетін орны: Мектеп спорт залы
Ашық сабақтың тақырыбы: Тышқан мен Мысық
Сабақтың мақсаты:

1.Білімділік: Оқушылардың , әр түрлі қимыл –қозғалыс машықтары мен
дағдыларын қалыптастырады .

2.Дамытушылық: Қимыл-қозғалыс ойындары көңіл көтеруге, жылдамдық пен
ептілікті арттыруға жағдай туғызады,

3.Тәрбиелік: Ұйымшылдыққа, батылдыққа тәрбиелей отырып, бір-бірімен
байланыс жасап,тіл табысуға жетелеу.

Сабақтың түрі:. Қимыл қозғалыс ойыны

Құрал - жабдықтар: Ысқырғыш.

|Кезең |№ |Сабақтың мазмұны |Уақыт |Әдістемелік |
| | | |мөлшері |ескерту |
| |1 |Оқушыларды сапқа тұрғызу, сәлемдесу. | |Спорт |
| | | | |киімдеріне |
| | | | |назар |
| | | |30'' |аудару. |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |30'' | |
| | | | | |
|Д | | | | |
|А | | | | |
|Й | | | | |
|Ы | | | | |
|Н | | | | |
|Д | | | | |
|Ы | | | | |
|Қ | | | | |
| | | | | |
|К | | | | |
|Е | | |5' | |
|З | | | | |
|Е | | | | |
|Ң | | | | |
|І | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |11' | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |24' | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |4' | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |2 |Сынып санын түгендеу, сабақ барысымен таныстыру.| |Себепсіз |
| | | | |оқушыларды |
| | | | |анықтау. |
| |3 |Оңға, солға, кері бұрылу жаттығуларын орындау. | |Бұрылыстарды|
| | | | |дұрыс |
| | | | |орындауын |
| | | | |қадағалау. |
| |4 | Қозғалмалы бой жазу | |Аяқ ұшымен,|
| | |жаттығулары. | |өкшесімен, |
| | |Қолды жоғары ұстап, аяқ ұшымен жүру. | |сыртқы ішкі |
| | |Екі қол белде өкшемен жүру. | |қырымен |
| | |Екі қол белде аяқтың ішкі және сыртқы қырымен | |жүруін |
| | |жүру. | |ескерту. |
| | |Екі қол алға соза жартылай отырып жүру. | |Отырып жүру |
| | |Екі қол тізеде немесе желкеде толық отырып жүру. | |жүгіруін |
| | |Отырып секіре жүру. | |ескерту. |
| | |Бір қалыпты жеңіл жүгіру. | |Оң және сол |
| | |Тіркеме адыммен оң және сол бүйірмен жүгіру. | |бүйірімен |
| | |Арқаны алға қаратып, сол иықтан қарап жүгіру. | |жүгіруін |
| | |Алға қарай созылған қол алақанына екі тізені | |ескерту. |
| | |тигізе жүгіру. | |Алақанға |
| | |Қол алақанына аяқтың ішкі, сыртқы қырын тигізе | |аяқтың ішкі,|
| | |жүгіру. | |сыртқы |
| | |Екі қолды артқа ұстап, өкшені артқа көтеріп, екі | |қырының, |
| | |алақанға тигізе жүгіру. | |өкшенің |
| | |Дем алу, дем шығару. | |тиуін |
| | | | |ескерту. |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |5 | Саптағы бой жазу | |Қатарға |
| | |жаттығулары | |дұрыс тұруын|
| | |Саппен келіп бірнеше қатарға тұру. | |ескерту. |
| | |Қолды белге ұстап, басты оңға және солға | |Қолды белге |
| | |айналдыру. | |ұстауын |
| | |Қолды иыққа ұстап, шынтақты алға және артқа | |ескерту. |
| | |айналдыру. | |Дұрыс |
| | |Қолды алға түзу созып, кезек-кезек айқастыру. | |иілулерін |
| | |Бір қолды белге ұстап, екінші қолды жоғары көтеріп| |ескерту. |
| | |оңға және солға кезекпен иілу. | |Қолдың аяққа|
| | |Екі қолды екі жаққа созып, оң қолды сол аяққа, сол| |тиуін |
| | |қолды оң аяққа тигізу. | |ескерту. |
| | |Тік тұрып бір аяқпен алға қарай бір қадам жасап, | |Артқы |
| | |тізені бүгіп, екі қолды тізенің үстіне қойып, | |тізенің |
| | |төмен басылып, қайтадан бастапқы қалыпқа келу. | |бүгілмеуін |
| | |Қолды алға созып ұстап тұрған бастапқы қалыпта екі| |ескерту. |
| | |аяқты кезекпен жоғары көтеру. | |Аяқтың қолға|
| | |Қолды белге ұстап бастапқы қалыпта отырып тұру. | |тиуін |
| | |Екі қолды екі тізеге ұстап, тізені ішке және | |ескерту. |
| | |сыртқа айналдыру. | |Тізені дұрыс|
| | |Дем алу, дем шығару. | |айналдыруын |
| | | | |ескерту. |
| | | | | |
|Н |6 | Ойынның тақырыбы мен шартын түсіндіру. | | |
|Е | |1.Ойынды үлкен залда немесе алаңда ойнаған | | |
|Г | |жөн.Ойнаушылар дөңгелене қол ұстасып тұрады. Екі | | |
|І | |оқушыны ортаға шығарып, оның бірін «тышқан» | |Ойынның |
|З | |екіншісін «мысық»етіп белгілейді. | |тақырыбы мен|
|Г | |2.«Тышқан» шеңбер ішінде қалады да, «мысық» оның | |шартын |
|І | |сыртында«тышқанды» аңдып жүреді,оны ұстауға | |түсіндіру. |
| | |тырысады.Ойнаушылардың міндеті:«мысық» «тышқанды» | | |
|К | |қуған кезде ұстасқан қолдарымен бөгеп қалып, | | |
|Е | |«тышқанды»ұстатпауға күш салу. «Мысық»қапылыста | | |
|З | |ішке кіріп кетсе, «тышқанды»сыртқа шығарып, | |Оқушыларды |
|Е | |«мысықты»ұстап қалу керек. | |ойын алаңына|
|Ң | |3.Егер «мысық»сыртқа шыға қалса,онда «тышқанды» | |шығарып |
| | |ішке кіргізіп, «мысықты» сыртта қалдырады. | |ойнату |
| | |Осылайша,бірін-бірі қуып жүріп «мысық» «тышқанды» | | |
| | |ұстайды.Ойын тәртібін ары қарай түсіндіріп,ойынды | | |
| | |жалғастыру. | | |
|Қ |7 |Оқушыларды бір сапқа тұрғызу, тыныс жолдарын | |Толық сапқа |
|О | |қалпына келтіру. | |тұруларын |
|Р | | | |қадағалау. |
|Ы | |Сабақты қорытындылау. | |Түгел |
|Т | | | |тыңдауын |
|Ы | | | |қадағалау. |
|Н | |Ұйге тапсырма беру. | |Сабаққа |
|Д | | | |қатысуына |
|Ы | |Оқушыларды бағалау. | |байланысты |
| | | | |бағалау. |
|К | | | | |
|Е | |Қоштасу. | |Саппен |
|З | | | |шығуын |
|Е | |Бір саппен спорт алаңынан немесе залдан шығару. | |қадағалау. |
|Ң | | | | |

Ұқсас жұмыстар
Мақта қыз бен мысық 5 сынып
Ертегіні оқыту
Ертегілер еліне саяхат Ертегілер туралы
Сөйлемді толықтыр
Мақта қыз бен мысық
Шалқан ертегісін сахналау
Атай шалқан отырғызды (орыс ертегісі)
Анаға сыйлаймыз
Адасқан әріптер
2, 5 және 10 сандарына бөлінгіштік белгілері. 5-сынып
Пәндер