Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Екі таңбалы санды қосу және азайту әдістерін қайталау
Сабақтың тақырыбы: Екі таңбалы санды қосу және азайту әдістерін
қайталау
Сабақтың мақсаты: екі таңбалы санды қосу және азайту әдістері
туралы алған білімдерін пысықтау.
Сабақтың міндеттері:
Білімділік – екі таңбалы сандарды қосу мен азайтудың сәйкес есептеу
әдістерін үйрету;
Дамытушылық – логикалы ой жүйесін, есте сақтау қабілетін дамыту үшін
ауызша және есептеу дағдыларын қалыптастыру;
Тәрбиелік – бір–бірін зейін қойып тыңдауға, ұшқыр ойлап тез жауап
беруге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: дәстүрлі
Сабақтың типі: бекіту сабағы
Сабақтың әдіс–тәсілдері: ой қозғау, сұрақ–жауап, талдау
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру
Оқушылармен сәлемдесу, назарын сабаққа аудару.
Психологиялық даярлық.
Бір-біріне сәттілік тілеу:
Қайырлы күн, досым
Қайырлы күн болсын
Бүгінгі бейсенбі күні
Сәттілікке толсын
Біздің алар бағамыз
Кіл бестіктер болсын
XXI ғасырда Қазақстанды әлем танып, өркениетті елдердің қатарына қосылуға
үлкен қадамдар жасалуда. Егемендігімізді алғаннан кейінгі жылдарда
Қазақстан экономикасы 117- орыннан 61-орынға алға жылжыды. Қазақстан өз
дамуында жаңа серпіліс жасап, алдыңғы жылдар мерзімінде әлемдегі бәсекеге
қабілетті 30 елдің қатарына қосылуды меже тұтып отыр.
- Еңселі елулікке ену үшін біз қандай болуымыз керек? Білімді болу
дегеніміз не?
- Білімді болу – бәрінен бұрын адам болу деген сөз. Өмірдегі барлық
жақсылық білімнен шығады. Қай мемлекеттің де негізгі тірегі зәулім
ғимараттар да, экономикалық жағдай да емес, білімді де белсенді, дарынды
адамдар. Онсыз дамыған қуатты мемлекет болу мүмкін емес. XXI ғасырда әлем
таныған тәуелсіз мемлекет ретінде аттаған, болашаққа қадам басқан біздің
еліміз дамыған, білімді ел болу керек.
- Біз бүгінгі сабағымызда «Болашақ баспалдағымен» көтеріліп, «Білім шыңына»
өзіміздің туымызды тігуіміз керек. Сонда біз өркениетті 30 елдің қатарына
қосылуға өз үлесімізді қосқан боламыз. Баспалдақпен көтерілу үшін
тапсырмалар орындаймыз.
ІІ «Қайталау – оқу анасы» өткенге шолу
[pic]
ІІІ Жаңа сабақ
[pic]
Есепті шығар
[pic]
Сергіту сәті жануарлармен бірге
ІҮ Сабақты бекіту
Оқулықтағы 130-беттегі №6 есеп
Теңдеу құр және оны шеш
Х-пен 4-тің қосындысы 31-ге тең;
31 мен Х-тің айырмасы 4-ке;
Х пен 4-тің айырмасы 27-ге тең.
Ү Сабақты қорытындылау.
Ғылымның сырын ұғына
Шығыңдар білім шыңына!
Ұқыптылық пен зеректік
Жеткізеді сіздерді
Математика сырына!
ҮІ Үйге тапсырма беру.
130- бет № 4
ҮІІ Бағалау.
-----------------------
Сан құрамын анықта
42
40
2
37
30
7
83
80
3
Фигуралардың ішінде неше төртбұрыш, неше тіктөртбұрыш, неше шаршы
бар?
Төртбұрыштар -
Тіктөртбұрыштар-
Шаршылар -
6
3
2
Көлде 25 үйрек және одан 16 қаз артық жүзіп жүр. Көлде барлығы неше
құс жүзіп жүр?
1) 25 + 16 =
41 (қ.)
2) 25 + 41 =
66 (қ.)
қайталау
Сабақтың мақсаты: екі таңбалы санды қосу және азайту әдістері
туралы алған білімдерін пысықтау.
Сабақтың міндеттері:
Білімділік – екі таңбалы сандарды қосу мен азайтудың сәйкес есептеу
әдістерін үйрету;
Дамытушылық – логикалы ой жүйесін, есте сақтау қабілетін дамыту үшін
ауызша және есептеу дағдыларын қалыптастыру;
Тәрбиелік – бір–бірін зейін қойып тыңдауға, ұшқыр ойлап тез жауап
беруге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: дәстүрлі
Сабақтың типі: бекіту сабағы
Сабақтың әдіс–тәсілдері: ой қозғау, сұрақ–жауап, талдау
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру
Оқушылармен сәлемдесу, назарын сабаққа аудару.
Психологиялық даярлық.
Бір-біріне сәттілік тілеу:
Қайырлы күн, досым
Қайырлы күн болсын
Бүгінгі бейсенбі күні
Сәттілікке толсын
Біздің алар бағамыз
Кіл бестіктер болсын
XXI ғасырда Қазақстанды әлем танып, өркениетті елдердің қатарына қосылуға
үлкен қадамдар жасалуда. Егемендігімізді алғаннан кейінгі жылдарда
Қазақстан экономикасы 117- орыннан 61-орынға алға жылжыды. Қазақстан өз
дамуында жаңа серпіліс жасап, алдыңғы жылдар мерзімінде әлемдегі бәсекеге
қабілетті 30 елдің қатарына қосылуды меже тұтып отыр.
- Еңселі елулікке ену үшін біз қандай болуымыз керек? Білімді болу
дегеніміз не?
- Білімді болу – бәрінен бұрын адам болу деген сөз. Өмірдегі барлық
жақсылық білімнен шығады. Қай мемлекеттің де негізгі тірегі зәулім
ғимараттар да, экономикалық жағдай да емес, білімді де белсенді, дарынды
адамдар. Онсыз дамыған қуатты мемлекет болу мүмкін емес. XXI ғасырда әлем
таныған тәуелсіз мемлекет ретінде аттаған, болашаққа қадам басқан біздің
еліміз дамыған, білімді ел болу керек.
- Біз бүгінгі сабағымызда «Болашақ баспалдағымен» көтеріліп, «Білім шыңына»
өзіміздің туымызды тігуіміз керек. Сонда біз өркениетті 30 елдің қатарына
қосылуға өз үлесімізді қосқан боламыз. Баспалдақпен көтерілу үшін
тапсырмалар орындаймыз.
ІІ «Қайталау – оқу анасы» өткенге шолу
[pic]
ІІІ Жаңа сабақ
[pic]
Есепті шығар
[pic]
Сергіту сәті жануарлармен бірге
ІҮ Сабақты бекіту
Оқулықтағы 130-беттегі №6 есеп
Теңдеу құр және оны шеш
Х-пен 4-тің қосындысы 31-ге тең;
31 мен Х-тің айырмасы 4-ке;
Х пен 4-тің айырмасы 27-ге тең.
Ү Сабақты қорытындылау.
Ғылымның сырын ұғына
Шығыңдар білім шыңына!
Ұқыптылық пен зеректік
Жеткізеді сіздерді
Математика сырына!
ҮІ Үйге тапсырма беру.
130- бет № 4
ҮІІ Бағалау.
-----------------------
Сан құрамын анықта
42
40
2
37
30
7
83
80
3
Фигуралардың ішінде неше төртбұрыш, неше тіктөртбұрыш, неше шаршы
бар?
Төртбұрыштар -
Тіктөртбұрыштар-
Шаршылар -
6
3
2
Көлде 25 үйрек және одан 16 қаз артық жүзіп жүр. Көлде барлығы неше
құс жүзіп жүр?
1) 25 + 16 =
41 (қ.)
2) 25 + 41 =
66 (қ.)
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz