Сабақ жоспары :: Физика
Файл қосу
Гидравликалық машиналар
Сабақ жоспары
|Сыныбы- 7 (жетінші) |Пәні: Физика |Мерзімі: |
|Сабақтың | Гидравликалық машиналар |
|тақырыбы: | |
|Негізгі |Гидравликалық пресс, олардың құрылысы, жұмыс істеу принципі туралы |
|идея: |түсінік беру |
|Саб|Барлық |Гидравликалық пресс, олардың құрылысы, жұмыс істеу принципі, |
|ақ |оқушылар |формуласы жайлы білу |
|мақ| | |
|сат| | |
|ы: | | |
| |Оқушыларды|Гидравликалық престің формуласын қолдана отырып есеп шығара алу |
| |ң | |
| |көпшілігі | |
| |Жекелеген |Жеке, жұптық, топтық жұмыстар жасау барысында гидравликалық престің |
| |оқушылар |формуласын қолдана отырып есеп шығару, формуланы түрлендіру |
|Құндылықтар: |Табиғатты құрметтеу, қорғау |
|Лексика: |Гидравликалық пресс |
|Таб|Барлық |Гидравликалық пресс, олардың құрылысы, жұмыс істеу принципі, |
|ыс |оқушылар |формуласы жайлы біледі |
|кри| | |
|тер| | |
|иле| | |
|рі | | |
| |Оқушыларды|Гидравликалық престің формуласын қолдана отырып есеп шығара алады |
| |ң | |
| |көпшілігі | |
| |Жекелеген |Жеке, жұптық, топтық жұмыстар жасау барысында гидравликалық престің |
| |оқушылар |формуласын қолдана отырып есеп шығара алады, формуланы түрлендіре |
| | |алады. |
Сабақ кезеңдері
|іс-әрекетт|Мұғалім |Тапсырмалар |Оқушылар әрекеті|ресурст|
|ер |әрекеті | | |ар |
|кезеңдер | | | | |
|Сабақты | |Оқушылар геометриялық фигураларды |Оқу құралдарын |Қима |
|ұйымдастыр|Сәлемдесіп, |таңдай отырып, 3 топқа бөлінеді. |реттеп, оқушылар|қағазда|
|у |сабаққа |І топ «Қысым» |топқа бөлінеді |р |
| |дайындықтарын|ІІ топ «Күш» | | |
| |тексеру. |ІІІ топ «Аудан» | | |
| |Сыныпты топқа| | | |
| |бөледі | | | |
|Үй |Алдыңғы |1. Қатты дене қысымды қалай |«Тарсия» әдісі |Таратпа|
|тапсырмасы|тапсырмаларды|жеткізеді? Оны қалай түсіндіруге |Мұнда оқушыларға| |
|н пысықтау|еске түсіреді|болады? |біржағына | |
| | |2. Сұйықтар мен газдар |сұрақтары, | |
| | |неліктен қысымды барлық жаққа |екніші жағына | |
| | |бірдей жеткізеді? |жауаптары | |
| | |3. Паскаль заңы қалай |жазылған | |
| | |айтылады? |геометриялық | |
| | |4. Паскаль заңын қатты |фигуралар | |
| | |денелерге қолдануға болады? |беріледі,соны | |
| | |5. Автомашинаға ауыр жүк |дұрыс құрастыру | |
| | |тиегенде қысым қалай қарай |қажет. | |
| | |беріледі? | | |
|Білімді | |1 |Оқушылар |Кесте |
|тиянақтау,| | |формуланың | |
|жинақтау |Сәйкес |Гук заңы |сәйкес атауымен | |
| |формуланы | |сызба арқылы | |
| |табу | |орындайды. | |
| | | |(бесбармақ әдісі| |
| | | |арқылы | |
| | | |бағаланады) | |
| | |2 | | |
| | | | | |
| | |Ауырлық күші | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |3 | | |
| | | | | |
| | |Үйкеліс күші | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |4 | | |
| | | | | |
| | |Дененің cалмағы | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |5 | | |
| | | | | |
| | |Тең әрекетті күш | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |6 | | |
| | | | | |
| | |Тығыздық | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|Жаңа |Жаңа сабаққа |Топтық жұмыс |Оқушылар сурет |Сурет |
|сабаққа |кіріспе бағыт| |бойынша сөйлейді| |
|бағыттау, |береді |Оқушыларға әртүрлі суреттер | | |
|сілтемелер| |беріледі, сұрақтар қойылады. | | |
| | |Суреттер арқылы оқушылар жаңа | | |
| | |сабақтың тақырыбын шығарады. | | |
|Жаңа |Бейнебаян |[pic] |Оқушылар |бейнеба|
|білімді |көрсетіледі | |топтасып, |ян |
|игеру | | |ақылдасып, | |
| | | |ұжымдасып | |
| | | |тапсырманы | |
| | | |орындайды | |
|Алған | |Жұптық жұмыс |Оқушылар |Таратпа|
|түсінік-те|Жұптық жұмыс |1.Көлденең қималары әртүрлі екі |берілген | |
|рін |Есептер |қатынас ыдыстар сумен толтырылған.|тапсырманы | |
|тексеру, |шығару |Олар поршеньмен жабылған. Жіңішке |орындайды. | |
|нақтылау | |ыдыстың көлденең қимасының ауданы | | |
| | |кең ыдыстікінен 100 есе кіші. Кіші| | |
| | |поршеньге салмағы 10 Н жүк | | |
| | |қойылды. Екі жүк те тепе-теңдікте | | |
| | |болу үшін үлкен поршеньге | | |
| | |қойылатын жүктің салмағы | | |
| | |(Поршеньдердің салмағы | | |
| | |ескерілмейді). | | |
| | |1 кН. | | |
| | |2.Гидравликалық престің кіші | | |
| | |поршенінің ауданы 10 м2. Оған әсер| | |
| | |етуші күш 200 Н. Үлкен поршеннің | | |
| | |ауданы 200 м2. Осы жағдайда үлкен | | |
| | |поршеньге әсер ететін күш ... | | |
| | |4 кН. | | |
| | |3.Гидравликалық престің ауданы 180| | |
| | |м2 үлкен поршеніне 180 кН күш әсер| | |
| | |етеді. Кіші поршеннің ауданы 4 м2.| | |
| | |Осы жағдайда кіші поршень престегі| | |
| | |майға әсер ететін күш... | | |
| | |400 Н. | | |
|Жаңа |Жеке жұмыс |Жеке жұмыс |Жаңа тақырыпқа |Таратпа|
|білімді |Тест |Тест |байланысты | |
|бекіту | |1. Гидравликалық машинаның жұмыс |тапсырманы | |
| | |істеу принципі негізделген заң |орындайды | |
| | |A) энергияны сақтау заңы. | | |
| | |B) зарядтың сақталу заңы. | | |
| | |C) импульстің сақталу заңы. | | |
| | |D) Паскаль заңы. | | |
| | |E) Гук заңы. | | |
| | |2.Гидравликалық машинаның | | |
| | |көмегімен алынған күштің ұтысы ...| | |
| | |A) нөлге тең | | |
| | |B) үлкен және кіші поршень | | |
| | |аудандарының қатынасына тең | | |
| | |C) цилиндрге құйылған сұйықтың | | |
| | |тегіне тәуелді | | |
| | |D) күш қысымына тәуелді | | |
| | |E) орын ауыстыруға тәуелді | | |
| | |3.Гидравликалық престің кіші | | |
| | |поршеніне түсірілген күш 400 Н, ал| | |
| | |үлкеніне түсірілген күш – 36 кН. | | |
| | |Осы престің күштен беретін ұтысы | | |
| | |... | | |
| | |A) 90 есе | | |
| | |B) 9 есе | | |
| | |C) 900 есе | | |
| | |D) 9000 есе | | |
| | |E) 0,9 есе | | |
| | |4.Гидравликалық престің кіші | | |
| | |поршенінің ауданы 5 м2, үлкенінің | | |
| | |ауданы – 500м2. Осы престің күштен| | |
| | |беретін ұтысы ... | | |
| | |A) 10 есе | | |
| | |B) 2500 есе | | |
| | |C) 100 есе | | |
| | |D) 1000 есе | | |
| | |E) 250 есе | | |
| | |5.Егер кіші поршеннің ауданы 1,2 | | |
| | |м2, үлкен поршеннің ауданы – 1440 | | |
| | |м2, кіші поршеньге әсер ететін күш| | |
| | |1000 Н болса, гидравликалық | | |
| | |көтергіштің көмегімен көтеруге | | |
| | |болатын дене массасы (Үйкеліс | | |
| | |ескерілмейді) | | |
| | |A) 120 кг. | | |
| | |B) 1200 кг. | | |
| | |C) 12 т. | | |
| | |D) 120 т. | | |
| | |E) 12 кг. | | |
| | |6. Қысым… | | |
| | |A) бетке перпендикуляр бағытта | | |
| | |әрекет ететін күштің осы беттің | | |
| | |ауданына көбейтіндісіне тең | | |
| | |физикалық шама. | | |
| | |B) бетке перпендикуляр бағытта | | |
| | |әрекет ететін күштің осы беттің | | |
| | |ауданына қатынасымен анықталатын | | |
| | |физикалық шама. | | |
| | |C) бетке перпендикуляр бағытта | | |
| | |әрекет ететін күштің осы беттің | | |
| | |ауданына түсірілген қысымның | | |
| | |қатынасына тең физикалық шама. | | |
| | |D) қысым түсірілген беттің | | |
| | |ауданының осы бетке перпендикуляр | | |
| | |бағытта әрекет ететін күштің | | |
| | |қатынасымен анықталатын физикалық | | |
| | |шама. | | |
| | |E) қысым түсірілген беттің ауданы | | |
| | |мен осы бетке перпендикуляр | | |
| | |бағытта әрекет ететін күш қысымның| | |
| | |көбейтіндісіне тең физикалық шама.| | |
| | |7. Қысымды анықтайтын формула: | | |
| | |A) [pic] | | |
| | |B) [pic] | | |
| | |C) [pic] | | |
| | |D) [pic] | | |
| | |E) p = m(g + a) | | |
| | |8. Қысымның негізгі өлшем бірлігі…| | |
| | |A) 1 Н. | | |
| | |B) 1 Вб. | | |
| | |C) 1 Дж. | | |
| | |D) 1 Вт. | | |
| | |E) 1 Па. | | |
|Үй |Қосымша | |Оқушылар |Күнделі|
|тапсырмасы|тапсырмалар |- Гидравликалық пресс |күнделікпен |к |
|н |ұсынады |-Тақырыптың соңындағы есептерді |жұмыс жасайды | |
|орындауға | |шығарып келу | | |
|нұсқау, | |-Тақырып бойынша тест құрастыру | | |
|шығармашыл| | | | |
|ық бағыт | | | | |
|беру | | | | |
|Сабақты |Стикерлер | |Сабақтан алған |Стикерл|
|қорытындыл|таратады |«Табыс сатысы» |әсерлері мен |ер, |
|ау (кері | |1 баспалдақ –Мен.... түсінемін |ұсыныстарын |Табыс |
|байланыс) | |2 баспалдақ- Мен... білемін |жазып, себетке |сатысы |
| | |3 баспалдақ-Мен....жасай аламын |салады. | |
-----------------------
[pic]
[pic]
[pic]
[pic]
[pic]
[pic]
|Сыныбы- 7 (жетінші) |Пәні: Физика |Мерзімі: |
|Сабақтың | Гидравликалық машиналар |
|тақырыбы: | |
|Негізгі |Гидравликалық пресс, олардың құрылысы, жұмыс істеу принципі туралы |
|идея: |түсінік беру |
|Саб|Барлық |Гидравликалық пресс, олардың құрылысы, жұмыс істеу принципі, |
|ақ |оқушылар |формуласы жайлы білу |
|мақ| | |
|сат| | |
|ы: | | |
| |Оқушыларды|Гидравликалық престің формуласын қолдана отырып есеп шығара алу |
| |ң | |
| |көпшілігі | |
| |Жекелеген |Жеке, жұптық, топтық жұмыстар жасау барысында гидравликалық престің |
| |оқушылар |формуласын қолдана отырып есеп шығару, формуланы түрлендіру |
|Құндылықтар: |Табиғатты құрметтеу, қорғау |
|Лексика: |Гидравликалық пресс |
|Таб|Барлық |Гидравликалық пресс, олардың құрылысы, жұмыс істеу принципі, |
|ыс |оқушылар |формуласы жайлы біледі |
|кри| | |
|тер| | |
|иле| | |
|рі | | |
| |Оқушыларды|Гидравликалық престің формуласын қолдана отырып есеп шығара алады |
| |ң | |
| |көпшілігі | |
| |Жекелеген |Жеке, жұптық, топтық жұмыстар жасау барысында гидравликалық престің |
| |оқушылар |формуласын қолдана отырып есеп шығара алады, формуланы түрлендіре |
| | |алады. |
Сабақ кезеңдері
|іс-әрекетт|Мұғалім |Тапсырмалар |Оқушылар әрекеті|ресурст|
|ер |әрекеті | | |ар |
|кезеңдер | | | | |
|Сабақты | |Оқушылар геометриялық фигураларды |Оқу құралдарын |Қима |
|ұйымдастыр|Сәлемдесіп, |таңдай отырып, 3 топқа бөлінеді. |реттеп, оқушылар|қағазда|
|у |сабаққа |І топ «Қысым» |топқа бөлінеді |р |
| |дайындықтарын|ІІ топ «Күш» | | |
| |тексеру. |ІІІ топ «Аудан» | | |
| |Сыныпты топқа| | | |
| |бөледі | | | |
|Үй |Алдыңғы |1. Қатты дене қысымды қалай |«Тарсия» әдісі |Таратпа|
|тапсырмасы|тапсырмаларды|жеткізеді? Оны қалай түсіндіруге |Мұнда оқушыларға| |
|н пысықтау|еске түсіреді|болады? |біржағына | |
| | |2. Сұйықтар мен газдар |сұрақтары, | |
| | |неліктен қысымды барлық жаққа |екніші жағына | |
| | |бірдей жеткізеді? |жауаптары | |
| | |3. Паскаль заңы қалай |жазылған | |
| | |айтылады? |геометриялық | |
| | |4. Паскаль заңын қатты |фигуралар | |
| | |денелерге қолдануға болады? |беріледі,соны | |
| | |5. Автомашинаға ауыр жүк |дұрыс құрастыру | |
| | |тиегенде қысым қалай қарай |қажет. | |
| | |беріледі? | | |
|Білімді | |1 |Оқушылар |Кесте |
|тиянақтау,| | |формуланың | |
|жинақтау |Сәйкес |Гук заңы |сәйкес атауымен | |
| |формуланы | |сызба арқылы | |
| |табу | |орындайды. | |
| | | |(бесбармақ әдісі| |
| | | |арқылы | |
| | | |бағаланады) | |
| | |2 | | |
| | | | | |
| | |Ауырлық күші | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |3 | | |
| | | | | |
| | |Үйкеліс күші | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |4 | | |
| | | | | |
| | |Дененің cалмағы | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |5 | | |
| | | | | |
| | |Тең әрекетті күш | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |6 | | |
| | | | | |
| | |Тығыздық | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|Жаңа |Жаңа сабаққа |Топтық жұмыс |Оқушылар сурет |Сурет |
|сабаққа |кіріспе бағыт| |бойынша сөйлейді| |
|бағыттау, |береді |Оқушыларға әртүрлі суреттер | | |
|сілтемелер| |беріледі, сұрақтар қойылады. | | |
| | |Суреттер арқылы оқушылар жаңа | | |
| | |сабақтың тақырыбын шығарады. | | |
|Жаңа |Бейнебаян |[pic] |Оқушылар |бейнеба|
|білімді |көрсетіледі | |топтасып, |ян |
|игеру | | |ақылдасып, | |
| | | |ұжымдасып | |
| | | |тапсырманы | |
| | | |орындайды | |
|Алған | |Жұптық жұмыс |Оқушылар |Таратпа|
|түсінік-те|Жұптық жұмыс |1.Көлденең қималары әртүрлі екі |берілген | |
|рін |Есептер |қатынас ыдыстар сумен толтырылған.|тапсырманы | |
|тексеру, |шығару |Олар поршеньмен жабылған. Жіңішке |орындайды. | |
|нақтылау | |ыдыстың көлденең қимасының ауданы | | |
| | |кең ыдыстікінен 100 есе кіші. Кіші| | |
| | |поршеньге салмағы 10 Н жүк | | |
| | |қойылды. Екі жүк те тепе-теңдікте | | |
| | |болу үшін үлкен поршеньге | | |
| | |қойылатын жүктің салмағы | | |
| | |(Поршеньдердің салмағы | | |
| | |ескерілмейді). | | |
| | |1 кН. | | |
| | |2.Гидравликалық престің кіші | | |
| | |поршенінің ауданы 10 м2. Оған әсер| | |
| | |етуші күш 200 Н. Үлкен поршеннің | | |
| | |ауданы 200 м2. Осы жағдайда үлкен | | |
| | |поршеньге әсер ететін күш ... | | |
| | |4 кН. | | |
| | |3.Гидравликалық престің ауданы 180| | |
| | |м2 үлкен поршеніне 180 кН күш әсер| | |
| | |етеді. Кіші поршеннің ауданы 4 м2.| | |
| | |Осы жағдайда кіші поршень престегі| | |
| | |майға әсер ететін күш... | | |
| | |400 Н. | | |
|Жаңа |Жеке жұмыс |Жеке жұмыс |Жаңа тақырыпқа |Таратпа|
|білімді |Тест |Тест |байланысты | |
|бекіту | |1. Гидравликалық машинаның жұмыс |тапсырманы | |
| | |істеу принципі негізделген заң |орындайды | |
| | |A) энергияны сақтау заңы. | | |
| | |B) зарядтың сақталу заңы. | | |
| | |C) импульстің сақталу заңы. | | |
| | |D) Паскаль заңы. | | |
| | |E) Гук заңы. | | |
| | |2.Гидравликалық машинаның | | |
| | |көмегімен алынған күштің ұтысы ...| | |
| | |A) нөлге тең | | |
| | |B) үлкен және кіші поршень | | |
| | |аудандарының қатынасына тең | | |
| | |C) цилиндрге құйылған сұйықтың | | |
| | |тегіне тәуелді | | |
| | |D) күш қысымына тәуелді | | |
| | |E) орын ауыстыруға тәуелді | | |
| | |3.Гидравликалық престің кіші | | |
| | |поршеніне түсірілген күш 400 Н, ал| | |
| | |үлкеніне түсірілген күш – 36 кН. | | |
| | |Осы престің күштен беретін ұтысы | | |
| | |... | | |
| | |A) 90 есе | | |
| | |B) 9 есе | | |
| | |C) 900 есе | | |
| | |D) 9000 есе | | |
| | |E) 0,9 есе | | |
| | |4.Гидравликалық престің кіші | | |
| | |поршенінің ауданы 5 м2, үлкенінің | | |
| | |ауданы – 500м2. Осы престің күштен| | |
| | |беретін ұтысы ... | | |
| | |A) 10 есе | | |
| | |B) 2500 есе | | |
| | |C) 100 есе | | |
| | |D) 1000 есе | | |
| | |E) 250 есе | | |
| | |5.Егер кіші поршеннің ауданы 1,2 | | |
| | |м2, үлкен поршеннің ауданы – 1440 | | |
| | |м2, кіші поршеньге әсер ететін күш| | |
| | |1000 Н болса, гидравликалық | | |
| | |көтергіштің көмегімен көтеруге | | |
| | |болатын дене массасы (Үйкеліс | | |
| | |ескерілмейді) | | |
| | |A) 120 кг. | | |
| | |B) 1200 кг. | | |
| | |C) 12 т. | | |
| | |D) 120 т. | | |
| | |E) 12 кг. | | |
| | |6. Қысым… | | |
| | |A) бетке перпендикуляр бағытта | | |
| | |әрекет ететін күштің осы беттің | | |
| | |ауданына көбейтіндісіне тең | | |
| | |физикалық шама. | | |
| | |B) бетке перпендикуляр бағытта | | |
| | |әрекет ететін күштің осы беттің | | |
| | |ауданына қатынасымен анықталатын | | |
| | |физикалық шама. | | |
| | |C) бетке перпендикуляр бағытта | | |
| | |әрекет ететін күштің осы беттің | | |
| | |ауданына түсірілген қысымның | | |
| | |қатынасына тең физикалық шама. | | |
| | |D) қысым түсірілген беттің | | |
| | |ауданының осы бетке перпендикуляр | | |
| | |бағытта әрекет ететін күштің | | |
| | |қатынасымен анықталатын физикалық | | |
| | |шама. | | |
| | |E) қысым түсірілген беттің ауданы | | |
| | |мен осы бетке перпендикуляр | | |
| | |бағытта әрекет ететін күш қысымның| | |
| | |көбейтіндісіне тең физикалық шама.| | |
| | |7. Қысымды анықтайтын формула: | | |
| | |A) [pic] | | |
| | |B) [pic] | | |
| | |C) [pic] | | |
| | |D) [pic] | | |
| | |E) p = m(g + a) | | |
| | |8. Қысымның негізгі өлшем бірлігі…| | |
| | |A) 1 Н. | | |
| | |B) 1 Вб. | | |
| | |C) 1 Дж. | | |
| | |D) 1 Вт. | | |
| | |E) 1 Па. | | |
|Үй |Қосымша | |Оқушылар |Күнделі|
|тапсырмасы|тапсырмалар |- Гидравликалық пресс |күнделікпен |к |
|н |ұсынады |-Тақырыптың соңындағы есептерді |жұмыс жасайды | |
|орындауға | |шығарып келу | | |
|нұсқау, | |-Тақырып бойынша тест құрастыру | | |
|шығармашыл| | | | |
|ық бағыт | | | | |
|беру | | | | |
|Сабақты |Стикерлер | |Сабақтан алған |Стикерл|
|қорытындыл|таратады |«Табыс сатысы» |әсерлері мен |ер, |
|ау (кері | |1 баспалдақ –Мен.... түсінемін |ұсыныстарын |Табыс |
|байланыс) | |2 баспалдақ- Мен... білемін |жазып, себетке |сатысы |
| | |3 баспалдақ-Мен....жасай аламын |салады. | |
-----------------------
[pic]
[pic]
[pic]
[pic]
[pic]
[pic]
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz