Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Квадрат теңдеулер жайлы ақпарат


Сабақтың мақсаты: Дискриминант арқылы квадрат теңдеулерді
шешу,Виет теоремасын пайдаланып
келтірілген квадрат теңдеудің
түбірлерін табуға
және Виет теоремасына кері теореманы
пайдаланып, квадрат теңдеу құруға
үйрету.
Дамытушылық мақсаты: 1. Алған білімдерін әртүрлі жағдайда қолда-
на білуге дағдыландыру.
2. Белсенділігін көтеруге,
ойлау қабілетін
арттыруға, өз ойын
жүйелеуге, тез шешім
қабылдауға ұқсастықты,
қарама-
қайшылықты байқауға
дағдыландыру.
Тәрбиелік мақсаты: Оқушылардың білімге деген қызығушылығын
арттыру. Ұжым намысын қорғай білетін,
шығар-
машылық қабілеті дамыған тұлға
тәрбиелеу.

Сабақ түрі: Саяхат сабақ
Сабақ әдісі: Сұрақ- жауап, ауызша жаттығу, есептер шығару, ізденіс.
Сабақ типі: Білімді бекіту.
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
1. Түгендеу.
2.Үй тапсырмасын тексеру. №162 (ауызша)

І кезең: «Қызығушылықты ояту»
1.Анаграмма (дискриминант, теңдеу, коэффициент, түбір)
2.Кроссворд шешеді.
Тапсырма: Егер дұрыс сөздерді тапса, онда француз математигінің фамилиясы
шығады.

| |К |В |А |Д |
|х2 – 2х – 3 = 0 | | | | |
|Х2 + 5х – 6 = 0 | | | |Ш |
|х2– х – 12 = 0 | | | | |
|х2+ 7х + 12 = 0 | | | |Ы |
|х2– 8х + 15 = 0 | | | | |
| | | | |Ғ |
| | | | | |
| | | | |Ы |
| | | | | |
| | | | |С |

Яғни баласы шығысқа қарай бет алады.Ол сол қалпы келе жатып үңгірге тап
болады. Оның кіре берісінде алып тасты көреді. Сол таста былай жазылған
екен: «Осы тасты қозғасаң шұңқырдан қазынасы бар жәшікті табасың»- деген
екен. Баласы жәшікті алса, ол жабық екен. Жәшіктің қақпағында: «Ең басты
қазына - ол ....» деген сөз жазылған екен. Көп жылдар бойы жатып қалған
жазудың жартысы өшіп қалған екен. Осы сөзді табуға сіздердің көмектеріңіз
қажет. Ата- бабаларымыз қандай дау, сұрақ болса да оны мақал- мәтелдер,
даналық сөздер арқылы шешкен екен. Ендеше, бізде осы жауапты тауып көрелік.
Мен сіздерге мақал айтамын. Оның ішіндегі екі сан есім квадраттық теңдеудің
түбірлері, яғни түбірлер арқылы квадраттық теңдеу құру және дана сөзді табу
керек?

1) Алтау ала болса ауыздағы кетеді, төртеу түгел болса төбедегі жетеді.
(Б)
2) Жеті жұрттың тілін біл, жеті түрлі білім ал. (І)
3) Білімді мыңды жығады, білекті бірді жығады. (Л)
4) Ұлға отыз үйден, қызға қырық үйден тыю. (І)
5) Бір тал кессең, он тал ек (М)

|І |х2 -14х + 49 = 0 |
|М |х2 -11х + 10 = 0 |
|І |х2 -70х + 1200 = 0 |
|Б |х2 -10х +24 = 0 |
|Л |х2 -1001х +1000 = 0 |

Яғни, баласы әкесінің мұра еткен қазынасына қол жеткізіп, бейбіт өмір
сүріпті. Сіздер бүгінгі сабақ арқылы «Ең басты қазына – ол білім» екеніне
көз жеткіздіңіздер. Әрқашанда ең бастысы- байлық іздемей, білім қазынасын
іздеңіздер.Сонда көптеген нәрселерге қол жеткізесіздер дегім келеді.

ІV. Сабақты қорытындылау
1. Бағалау.
2. Үй тапсырмасы: № 164,166

-----------------------
т


Ұқсас жұмыстар
Бүтін рационал теңдеу
Квадрат теңдеулер. Формулаларды пайдалана отырып квадрат теңдеулерді шешу
Квадрат теңдеулерді шешудің әр түрлі тәсілдері.8 сынып
Квадрат теңдеулерді шешу
Тақырып Квадрат теңдеулер
«Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары»
Квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласы
Квадрат теңдеулер тақырыбына есептер шығару
Квадрат теңдеуінің мәні түбірлері
Қолданбалы курс бағдарламасы
Пәндер