Қазақстан-егемен ел

Дүниетану 3-сынып Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Мықтыбекова Зинат Қайыржанқызы
Жарқайың ауданы Өмірлік орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі,
«Өрлеу» ҰБАО АҚ қоғамының филиалы Ақмола облысы бойынша педагогтердің біліктілігін арттыру курсының ІІІ-базалық деңгейінің сертификатталған мұғалімі
1. Ұйымдастыру кезеңі
а/сергіту сәті 2мин
б/топқа бөлу 3мин
2. Қызығушылықты ояту
«Жасырын сөз» 3 мин
а/Қазақстан туралы оқып- үйрену
б/Президенті, конституциясы, тілі туралы білу
3. Мағынаны тану
а/Глобуспен жұмыс 2мин
б/Картамен жұмыс 2мин
в/Мәтінмен жұмыс 10 м
Топқа бөлу /стикер арқылы/ 2м
- Қалған оқушыларға сауалнама беріледі
5 мин
4. Ой толғаныс
Сурет салу 10 мин
5. Үйге тапсырма «Менің Отаным-қазақстан» эссе 2мин
6. Бағалау 3мин
7. Кері байланыс
1мин
1. а/Оқушылар сергіту сәтін барлығы бірігіп орындайды
б/ суреттерді құрастыру арқылы топқа бөлінеді
2. Оқушыларға жасырын сөздер жазылған тор көз беріледі. Оқушылар тор көздердегі әріптерден тізбектей сөздер құрастырып, сабақтың мақсатын анықтайды.
3. а/Оқушылар глобустан қазақстан мемлекетін табады
ә/Оқушылар картамен танысады.
- Еліміздің Астанасын тауып, көрсетеді.
- Облыс орталығын көрсетеді
в /Оқушылар мәтінмен танысады, бір-біріне түсіндіреді, мазмұнын айтып, талқылайды.
Оқушыларды тағы да стикер арқылы 2 топқа бөлінеді, басқа тпқа келген соң өзінің тобынан не оқып-үйренгені туралы айтады. Тапсырмаларды орындайды.
г/Дарынды оқушылар кестені толтырып, дәлелдейді.
Қалған оқушыларға сұрақ беріледі, олар сұраққа жауап береді.
«Т» кестесі стратегиясы
1. Сен қай мемлекетте тұрасы?
2. Еліміздің президенті кім?
3. Еліміз тәуелсіздікті қашан алды?
4. Мемлекеттік тіл?
5. Бала құқығы туралы заң қашан қабылданды?
6. Қандай жасқа келгенде президент болуға болады?
Екі топ берілген таза параққа сурет салып қорғайды.
Оқушылар берліген тапсырманы күнделіктеріне жазып алады.
Манағы жапсырылған стикерлер арқылы балалар бүгінгі сабақта не үйренгені туралы жазып, смайликке жабыстырады.
Сабақты бағалау: Формативті бағалау-ынталандыру,
Табыс критерилері арқылы бағалау
Жиынтық баға
Кері байланыс
Дүниетану 3-сынып Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Мықтыбекова Зинат Қайыржанқызы
Жарқайың ауданы Өмірлік орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі,
«Өрлеу» ҰБАО АҚ қоғамының филиалы Ақмола облысы бойынша педагогтердің біліктілігін арттыру курсының ІІІ-базалық деңгейінің сертификатталған мұғалімі
1. Ұйымдастыру кезеңі
а/Әнұранды орындайды 3 мин
2. Үй тапсырмасы 7 мин
Эссе сұралады.
3. Қызығушылық ояту
«Адасқан әріптер» ойын 3 мин
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын оқушылар өздері анықтап, хабарлайды
4. Мағынаны тану
а/ Топқа бөлу 5мин
ә/Мәтінмен жұмыс 5мин
б/Топқа бөліп жіберу, дойбы арқылы ақ және қара түс болып 2 топқа араластыру. 1 мин
в/Сергіту сәті 5 мин
г/Дәптермен жұмыс 7 мин
5. Ой толғаныс
Дарынды оқушыларға - Семантикалық карта
Қалған оқушыларға Сәйкестендіру тесті
4 мин
6. Үйге тапсырма
1 мин
Мақал-мәтел жазып келу
7. Бағалау
3 мин
Критерий арқылы бағалау
Жиынтық баға
8. Кері байланыс
1мин
1. а/ Оқушылар орындарынан тұрып,
қолдарын жүрегіне қойып, әнұранды орындайды.
2. Оқушылар үйге берілген эссені оқып айтып кетеді.
Өткен сабақтағы Мерейдің сұрағына жауап айтып кетемін.
3. Оқушылар берілген сөздердің бас әріптерін алу арқылы тақырыпты анықтайды.
Мерей, Ерасыл, Мүсілім, Ләззат, Ерболат, Кенжебек, Еділ, Танзила, Толқын, Іңкәр,
Кенжегүл.
Роман, Әділ, Меруерт, Ізтелеу, Зинат, Диас, Ермек, Руслан.
4. Маңдайларына бағалау парағы жапсырылады. Оқушылар үнсіз сол парақ арқылы топқа бөлінеді
Оқушылар мәтінді 3 -ке бөліп оқиды.
б/Топқа бөлінгеннен кейін, басқа топтарға өз мәтіндері туралы айтады.
в/ Сергіту сәті
Оқушылар жұмсақ ойыншықтың бір жерінен сүю арқылы, көршілерін дәл сол жерінен сүйіп ойын ойнайды.
г/Оқушылар мәтіннен оқи отырып, құқықтары мен міндеттері туралы жазады.
1-топ
Құқықтары туралы
2-топ
Міндеттері туралы
5. Ой толғаныс
Ту шаңырақ
күн
Ш. Қалдаяқов
Елтаңба ою
қыран
көгілдір түс
Әнұран Н. Назарбаев
Жұлдызша
Ж. Мәлібеков
6. Оқушылар күнделіктеріне жазып алады
Оқушылар бағаланады.
Оқушылар смайликтерді белгілеп, жапсырады.
Ш. Қалдаяқов
Н. Назарбаев
Ш. Ниязбеков
Ж. Мәлібеков
Ш. Уәлиханов
Отан, туған ел
Шаңырақ, уық
Ою, қыран, күн
1991 жылы
1992 жылы
1993 жылы
Сабақты бағалау:
Табыс критерилері арқылы бағалау
Жиынтық баға
Кері байланыс
Дүниетану 3-сынып Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Мықтыбекова Зинат Қайыржанқызы
Жарқайың ауданы Өмірлік орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі,
«Өрлеу» ҰБАО АҚ қоғамының филиалы Ақмола облысы бойынша педагогтердің біліктілігін арттыру курсының ІІІ-базалық деңгейінің сертификатталған мұғалімі
1. Ұйымдастыру кезеңі
а/Сергіту сәті 2 мин
2. Үй тапсырмасы 5 мин
Сурет салуды бергем
3. Қызығушылық ояту 7 мин
«Ұлтың кім?» ойыны
Оқушыларға сұрақтар беріледі кім қай елдің салтын, тамағын, әнін, биін т. б. біледі.
Оқушылардан сабақтың тақырыбы мен мақсаты сұралады.
4. Мағынаны тану
а/ Топқа бөлу 3 мин
ә/Мәтінмен жұмыс 10 мин
б/Жоба қорғау 7мин
5. Ой толғаныс
Дарынды оқушыларға - эссе «Ұлттар достастығы »
Қалған оқушыларға- қызықты тапсырма 5 мин
6. Үйге тапсырма
1 мин
Халқымыздың әдет-ғұрыпы, салт-дәстүрі туралы жазып келуге тапсырма беремін.
7. Бағалау
3 мин
Критерий арқылы бағалау
Жиынтық баға
8. Кері байланыс
2мин
1. а/ Оқушылар орындарынан тұрып,
бәрі бірге сергіту сәтін жасайды. /шаттық шеңбері/ «Ыстық микрафон» тілек тілеу
2. Оқушылар үйге берілген суреттерін көрсетіп, түсіндіріп айтып кетеді.
3. Оқушылар өздері білетін сұраққа жауап айтады немесе көрсетеді.
Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатын тауып, хабарлап айтадды.
4. Оқушылар карта арқылы 4 топқа бөлінеді. жұптасып, мәтінді оқиды.
Оқушылар мәтінді 4 -ке бөліп оқиды.
Оқығандарын кезек-кезек түсіндіріп өтеді.
в/ Оқушылар оқулықтан оқығандарын суреттейді.
Дарынды оқушылар эссе жазады, қалған
оқушылар Қазақстанда тұратын қанша ұлт өкілдерін біледі соны жазады.
6. Оқушылар күнделіктеріне жазып алады
Оқушылар бағаланады.
Оқушылар сабақ туралы өз ойларын смайликтермен көрсетеді.
Сабақты бағалау:
Табыс критерилері арқылы бағалау
Жиынтық баға
Кері байланыс
Дүниетану 3-сынып Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Мықтыбекова Зинат Қайыржанқызы
Жарқайың ауданы Өмірлік орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі,
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz