Қазақстан-егемен ел

Дүниетану 3-сынып Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Мықтыбекова Зинат Қайыржанқызы
Жарқайың ауданы Өмірлік орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі,
«Өрлеу» ҰБАО АҚ қоғамының филиалы Ақмола облысы бойынша педагогтердің
біліктілігін арттыру курсының ІІІ-базалық деңгейінің сертификатталған
мұғалімі

|Сабақтың тақырыбы: |Қазақстан-егемен ел |
|Жалпы мақсаты |Қазақстан Республикасы туралы танып білу |
| |,өз отанын мақтан ете білуді үйрену |
|Оқу нәтижесі |Оқушылар өз Отаны туралы біледі,жаңа |
| |ұғымдардың мағынасын түсінеді,ажырата |
| |алады.Талқылау арқылы тақырыпты меңгереді|
|Түйінді идеялар |Оқушылар Қазақстан Республикасының |
| |тәуелсіз,егемен мемлекет екенін білу |
| |керек, ұғынуы тиіс. |
|Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары |
|Мұғалім немен айналысады |Оқушылар немен айналысады |
|1.Ұйымдастыру кезеңі |1.а/Оқушылар сергіту сәтін барлығы |
|а/сергіту сәті 2мин |бірігіп орындайды |
|б/топқа бөлу 3мин |б/ суреттерді құрастыру арқылы топқа |
|2.Қызығушылықты ояту |бөлінеді |
|«Жасырын сөз» | |
|3 мин |2.Оқушыларға жасырын сөздер жазылған тор |
|а/Қазақстан туралы оқып- үйрену |көз беріледі.Оқушылар тор көздердегі |
|б/Президенті,конституциясы, тілі |әріптерден тізбектей сөздер құрастырып, |
|туралы білу |сабақтың мақсатын анықтайды. |
| | |
|3.Мағынаны тану |3.а/Оқушылар глобустан қазақстан |
|а/Глобуспен жұмыс 2мин |мемлекетін табады |
|б/Картамен жұмыс 2мин |ә/Оқушылар картамен танысады. |
| |Еліміздің Астанасын тауып, көрсетеді. |
| |Облыс орталығын көрсетеді |
|в/Мәтінмен жұмыс 10 м |в /Оқушылар мәтінмен танысады,бір-біріне |
| |түсіндіреді,мазмұнын айтып,талқылайды. |
|Топқа бөлу /стикер арқылы/ 2м |Оқушыларды тағы да стикер арқылы 2 топқа|
| |бөлінеді,басқа тпқа келген соң өзінің |
| |тобынан не оқып-үйренгені туралы |
| |айтады.Тапсырмаларды орындайды. |
| |г/Дарынды оқушылар кестені |
| |толтырып,дәлелдейді. |
| |Қалған оқушыларға сұрақ беріледі,олар |
|Қалған оқушыларға сауалнама беріледі|сұраққа жауап береді. |
|5 мин |«Т» кестесі стратегиясы |
| | |
| |Ия дәлелдеу |
| |Жоқ дәлелдеу |
| | |
| |Сен Қазақстан мемлекетінде тұрасың |
| |+ |
| | |
| | |
| |1991 жылы тәуелсіздік алдық,бірақ 16 |
| |желтоқсанда емес |
| | |
| |+ |
| | |
| |Балалар құқығы туралы заң 2003 жылы |
| |қабылданды |
| | |
| |+ |
| | |
| |Қазақстан Республикасының өзінің |
| |конституциясы бар |
| |+ |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Ия дәлелдеу |
| |Жоқ дәлелдеу |
| | |
| |Мемлекеттік тіл ағылшын тілі |
| | |
| |+ |
| | |
| |1991 жылы тұңғыш президентіміз сайланды |
| |+ |
| | |
| | |
| |Президент болу үшін 40 жасқа толған,тіл |
| |білетін,15 жыл сол елде тұратын адам |
| |сайланады |
| |+ |
| | |
| | |
| |Парламент пен үкімет бірдей қызмет |
| |атқарад |
| | |
|4.Ой толғаныс |+ |
|Сурет салу 10 мин | |
| | |
|5.Үйге тапсырма «Менің |1.Сен қай мемлекетте тұрасы? |
|Отаным-қазақстан» эссе 2мин |2.Еліміздің президенті кім? |
| |3.Еліміз тәуелсіздікті қашан алды? |
|6.Бағалау 3мин |4.Мемлекеттік тіл? |
| |5.Бала құқығы туралы заң қашан |
| |қабылданды? |
|7.Кері байланыс |6.Қандай жасқа келгенде президент болуға |
|1мин |болады? |
| | |
| | |
| |Екі топ берілген таза параққа сурет |
| |салып қорғайды. |
| | |
| | |
| | |
| |Оқушылар берліген тапсырманы |
| |күнделіктеріне жазып алады. |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Манағы жапсырылған стикерлер арқылы |
| |балалар бүгінгі сабақта не үйренгені |
| |туралы жазып, смайликке жабыстырады. |
|Дереккөздер және жабдықтар: оқулық, әдістемелік |
|құрал,нұсқаулық,ғаламтор,Интерактивті тақта |
|Кейінгі оқу: оқушыларға «Менің Отаным-Қазақстан» тақырыбында эссе жазады |
|Сабақты бағалау: Формативті бағалау-ынталандыру, |
|Табыс критерилері арқылы бағалау |
|Жиынтық баға |
|Кері байланыс |
|Сабақ бойынша өзгертулер |
| |

Дүниетану 3-сынып Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Мықтыбекова Зинат Қайыржанқызы
Жарқайың ауданы Өмірлік орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі,
«Өрлеу» ҰБАО АҚ қоғамының филиалы Ақмола облысы бойынша педагогтердің
біліктілігін арттыру курсының ІІІ-базалық деңгейінің сертификатталған
мұғалімі

|Сабақтың тақырыбы: |Мемлекеттік рәміздер |
|Жалпы мақсаты |Қазақстан Республикасының рәміздері туралы |
| |оқу, қастерлеп,құрметпен қарауды үйрену. |
|Оқу нәтижесі |Оқушылар рәміздер туралы толық біледі,тарихын|
| |айта алады. |
|Түйінді идеялар |Оқушылар Қазақстан Республикасының рәміздері |
| |туралы айтып, суреттей білуі қажет. |
|Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары |
|Мұғалім немен айналысады |Оқушылар немен айналысады |
|Дереккөздер және жабдықтар: оқулық, әдістемелік |
|құрал,нұсқаулық,ғаламтор,Интерактивті тақта |
|Кейінгі оқу: оқушыларға Отан, туған жер тақырыбына арнап мақал-мәтелдер, өлең|
|шығарып келу, жинақтап,жазып келу |
|Сабақты бағалау: |
|Табыс критерилері арқылы бағалау |
|Жиынтық баға |
|Кері байланыс |
|Сабақ бойынша өзгертулер |
| |

Дүниетану 3-сынып Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Мықтыбекова Зинат Қайыржанқызы
Жарқайың ауданы Өмірлік орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі,
«Өрлеу» ҰБАО АҚ қоғамының филиалы Ақмола облысы бойынша педагогтердің
біліктілігін арттыру курсының ІІІ-базалық деңгейінің сертификатталған
мұғалімі

|Сабақтың тақырыбы: |Қазақстан халқы |
|Жалпы мақсаты |Қазақстан Республикасында тұратын өзге ұлт |
| |өкілдері жайлы |
| |оқу,тату-тәтті,ынтымақ-бірлікте өмір суруді |
| |үйрену. |
|Оқу нәтижесі |Оқушылар еліміздің көп ұлтты мемлекет екенін |
| |біледі,олардың біздің елімізде тату-тәтті |
| |өмір сүріп жатқанын сезінеді.. |
|Түйінді идеялар |Оқушылар өзге ұлыстар мен ұлт өкілдеріне |
| |құрметпен қарауы керек. |
|Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары |
|Мұғалім немен айналысады |Оқушылар немен айналысады |
|1.Ұйымдастыру кезеңі |1.а/ Оқушылар орындарынан тұрып, |
|а/Сергіту сәті 2 мин |бәрі бірге сергіту сәтін жасайды./шаттық |
| |шеңбері/ «Ыстық микрафон» тілек тілеу |
|2.Үй тапсырмасы 5|2.Оқушылар үйге берілген суреттерін көрсетіп,|
|мин |түсіндіріп айтып кетеді. |
|Сурет салуды бергем |3.Оқушылар өздері білетін сұраққа жауап |
|3. Қызығушылық ояту 7 мин |айтады немесе көрсетеді. |
|«Ұлтың кім?» ойыны | |
|Оқушыларға сұрақтар беріледі кім | |
|қай елдің салтын, тамағын, әнін, |Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатын |
|биін т.б. біледі. |тауып, хабарлап айтадды. |
|Оқушылардан сабақтың тақырыбы мен | |
|мақсаты сұралады. | |
| |4.Оқушылар карта арқылы 4 топқа бөлінеді. |
|4. Мағынаны тану |жұптасып, мәтінді оқиды. |
|а/ Топқа бөлу 3 мин| |
| |Оқушылар мәтінді 4 –ке бөліп оқиды. |
|ә/Мәтінмен жұмыс 10 мин |Оқығандарын кезек-кезек түсіндіріп өтеді. |
| | |
| |в/ Оқушылар оқулықтан оқығандарын суреттейді.|
|б/Жоба қорғау 7мин | |
| |Дарынды оқушылар эссе жазады, қалған |
| | |
| |оқушылар Қазақстанда тұратын қанша ұлт |
|5.Ой толғаныс |өкілдерін біледі соны жазады. |
|Дарынды оқушыларға – эссе «Ұлттар | |
|достастығы » | |
|Қалған оқушыларға- қызықты | |
|тапсырма 5 | |
|мин | |
| | |
| | |
| |6.Оқушылар күнделіктеріне жазып алады |
| | |
| | |
| | |
|6.Үйге тапсырма | |
|1 мин | |
|Халқымыздың әдет-ғұрыпы, |Оқушылар бағаланады. |
|салт-дәстүрі туралы жазып келуге | |
|тапсырма беремін. | |
| | |
|7.Бағалау |Оқушылар сабақ туралы өз ойларын |
| |смайликтермен көрсетеді. |
|3 мин | |
|Критерий арқылы бағалау | |
|Жиынтық баға | |
|8.Кері байланыс | |
|2мин | |
|Дереккөздер және жабдықтар: оқулық, әдістемелік |
|құрал,нұсқаулық,ғаламтор,Интерактивті тақта |
|Кейінгі оқу : Халқымыздың әдет-ғұрыпы, салт-дәстүрі н жазып келуге тапсырма |
|беремін. |
|Сабақты бағалау: |
|Табыс критерилері арқылы бағалау |
|Жиынтық баға |
|Кері байланыс |
|Сабақ бойынша өзгертулер |
| |

Дүниетану 3-сынып Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Мықтыбекова Зинат Қайыржанқызы
Жарқайың ауданы Өмірлік орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі,
«Өрлеу» ҰБАО АҚ қоғамының филиалы Ақмола облысы бойынша педагогтердің
біліктілігін арттыру курсының ІІІ-базалық деңгейінің сертификатталған
мұғалімі

|Сабақтың тақырыбы: |Қазақстанның қарулы күштері |
|Жалпы мақсаты |Қазақстан Республикасының қарулы күштері |
| |турлы оқып үйрену,қарулы күштердің |
| |мемлекетімізді сыртқы жаудан қорғау үшін |
| |қажет екенін ұғыну |
|Оқу нәтижесі |Оқушылар еліміздің қарулы күштері жайлы |
| |біледі, әр тобын ажырата алады. |
|Түйінді идеялар |Оқушылар Қазақстан Республикасының қарулы |
| |күштері туралы қосымша мәліметтер мен |
| |танысады |
|Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары |
|Мұғалім немен айналысады |Оқушылар немен айналысады |
|1.Ұйымдастыру кезеңі |1.а/ Оқушылар бәрі бірігіп сергіту сәтін |
|а/Сергіту сәті 3мин |жасайды |
|б/Топқа бөліну 2мин | |
|-оқушыларды фигуралар арқылы | |
|топқа бөліп аламын | |
| | |
|2.Үй тапсырмасы 5 |2.Оқушылар үйге берілген мақал-мәтелдерін |
|мин Мақал-мәтелдер |оқып айтып кетеді. |
|сұралады. | |
| |3. Оқушылар алдарына берілген ББҮ кестесін |
|3. Қызығушылық ояту |толтырады. |
|ББҮ кестесі 3 мин | |
| | |
|Сабақтың мақсаты хабарланады |4.а/Оқушылар мәтінді тізбектей оқиды да |
|4. Мағынаны тану |оқыған жерін оқушыларға түсіндіріп кетеді. |
|а/Мәтінмен жұмыс 10 мин |Және кестенің үйрендім деген бөлігін |
| |толтырады. |
| | |
| |б/оқушылар сергіту сәтін жасайды |
| | |
|б/ Сергіту сәті 2 мин |Оқушылар интерактивті тақтаға қарап, |
| |мұғалімнің қосымша мәліметімен танысады. |
|г/ Қосымша мәлімет 5 мин | |
| |д/Оқушылар сөздікпен жұмыс жасайды, таныс |
|д/Дәптермен жұмыс 5мин |емес сөздерді терминдерді дәптерлеріне |
| |жазады. |
|5.Ой толғаныс |Дарынды оқушылар«Бес жолды өлең» құрастырып |
|Дарынды оқушыларға – |жазады |
|Бес жолды өлең | |
|Қалған оқушыларға |Қалған оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
|Сұрақ-жауап 5 мин | |
| | |
|6.Үйге тапсырма 1 |Оқушыларға үйге тапсырма беріледі.Оқушылар |
|мин |күнделіктеріне жазып алады. |
|Қазақстанның қарулы күштеріне |Оқушылар критерий арқылы бағаланады. |
|арнап сурет салып келу | |
|7.Бағалау | |
|3 мин |Оқушылар стикерге бүгінгі сабақ жайында өз |
|Критерий арқылы бағалау |ойларын айтып,смайликтерге жабыстырады. |
|Жиынтық баға | |
|8.Кері байланыс | |
|1мин | |
|Дереккөздер және жабдықтар: оқулық, әдістемелік құрал,нұсқаулық,ғаламтор, |
|Интерактивті тақта |
|Кейінгі оқу: Оқушыларға еліміздің қарулы күштеріне арнап сурет салып келу |
|тапсырмасы беріледі. |
|Сабақты бағалау: |
|Табыс критерилері арқылы бағалау |
|Жиынтық баға |
|Кері байланыс |
|Сабақ бойынша өзгертулер |
| |

Ұқсас жұмыстар
Қазақстан әлем картасында
Жаңалық анықтамалығы
Президент күні. даярлық тобы
Егемен елдің Елбасы
Мемлекетіміздің биік мәртебесі- мемлекеттік туы, елтаңбасы, әнұраны
Тәуелсіз елім Қазақстан
Тәуелсіз елдің көшбасшысы
Тәрбие сағатының өту барысы
Тәуелсіздік шежіресі
Астана жаңа қала
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz