Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Қазақстан-егемен ел

Дүниетану 3-сынып Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Мықтыбекова Зинат Қайыржанқызы
Жарқайың ауданы Өмірлік орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі,
«Өрлеу» ҰБАО АҚ қоғамының филиалы Ақмола облысы бойынша педагогтердің
біліктілігін арттыру курсының ІІІ-базалық деңгейінің сертификатталған
мұғалімі

|Сабақтың тақырыбы: |Қазақстан-егемен ел |
|Жалпы мақсаты |Қазақстан Республикасы туралы танып білу |
| |,өз отанын мақтан ете білуді үйрену |
|Оқу нәтижесі |Оқушылар өз Отаны туралы біледі,жаңа |
| |ұғымдардың мағынасын түсінеді,ажырата |
| |алады.Талқылау арқылы тақырыпты меңгереді|
|Түйінді идеялар |Оқушылар Қазақстан Республикасының |
| |тәуелсіз,егемен мемлекет екенін білу |
| |керек, ұғынуы тиіс. |
|Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары |
|Мұғалім немен айналысады |Оқушылар немен айналысады |
|1.Ұйымдастыру кезеңі |1.а/Оқушылар сергіту сәтін барлығы |
|а/сергіту сәті 2мин |бірігіп орындайды |
|б/топқа бөлу 3мин |б/ суреттерді құрастыру арқылы топқа |
|2.Қызығушылықты ояту |бөлінеді |
|«Жасырын сөз» | |
|3 мин |2.Оқушыларға жасырын сөздер жазылған тор |
|а/Қазақстан туралы оқып- үйрену |көз беріледі.Оқушылар тор көздердегі |
|б/Президенті,конституциясы, тілі |әріптерден тізбектей сөздер құрастырып, |
|туралы білу |сабақтың мақсатын анықтайды. |
| | |
|3.Мағынаны тану |3.а/Оқушылар глобустан қазақстан |
|а/Глобуспен жұмыс 2мин |мемлекетін табады |
|б/Картамен жұмыс 2мин |ә/Оқушылар картамен танысады. |
| |Еліміздің Астанасын тауып, көрсетеді. |
| |Облыс орталығын көрсетеді |
|в/Мәтінмен жұмыс 10 м |в /Оқушылар мәтінмен танысады,бір-біріне |
| |түсіндіреді,мазмұнын айтып,талқылайды. |
|Топқа бөлу /стикер арқылы/ 2м |Оқушыларды тағы да стикер арқылы 2 топқа|
| |бөлінеді,басқа тпқа келген соң өзінің |
| |тобынан не оқып-үйренгені туралы |
| |айтады.Тапсырмаларды орындайды. |
| |г/Дарынды оқушылар кестені |
| |толтырып,дәлелдейді. |
| |Қалған оқушыларға сұрақ беріледі,олар |
|Қалған оқушыларға сауалнама беріледі|сұраққа жауап береді. |
|5 мин |«Т» кестесі стратегиясы |
| | |
| |Ия дәлелдеу |
| |Жоқ дәлелдеу |
| | |
| |Сен Қазақстан мемлекетінде тұрасың |
| |+ |
| | |
| | |
| |1991 жылы тәуелсіздік алдық,бірақ 16 |
| |желтоқсанда емес |
| | |
| |+ |
| | |
| |Балалар құқығы туралы заң 2003 жылы |
| |қабылданды |
| | |
| |+ |
| | |
| |Қазақстан Республикасының өзінің |
| |конституциясы бар |
| |+ |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Ия дәлелдеу |
| |Жоқ дәлелдеу |
| | |
| |Мемлекеттік тіл ағылшын тілі |
| | |
| |+ |
| | |
| |1991 жылы тұңғыш президентіміз сайланды |
| |+ |
| | |
| | |
| |Президент болу үшін 40 жасқа толған,тіл |
| |білетін,15 жыл сол елде тұратын адам |
| |сайланады |
| |+ |
| | |
| | |
| |Парламент пен үкімет бірдей қызмет |
| |атқарад |
| | |
|4.Ой толғаныс |+ |
|Сурет салу 10 мин | |
| | |
|5.Үйге тапсырма «Менің |1.Сен қай мемлекетте тұрасы? |
|Отаным-қазақстан» эссе 2мин |2.Еліміздің президенті кім? |
| |3.Еліміз тәуелсіздікті қашан алды? |
|6.Бағалау 3мин |4.Мемлекеттік тіл? |
| |5.Бала құқығы туралы заң қашан |
| |қабылданды? |
|7.Кері байланыс |6.Қандай жасқа келгенде президент болуға |
|1мин |болады? |
| | |
| | |
| |Екі топ берілген таза параққа сурет |
| |салып қорғайды. |
| | |
| | |
| | |
| |Оқушылар берліген тапсырманы |
| |күнделіктеріне жазып алады. |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Манағы жапсырылған стикерлер арқылы |
| |балалар бүгінгі сабақта не үйренгені |
| |туралы жазып, смайликке жабыстырады. |
|Дереккөздер және жабдықтар: оқулық, әдістемелік |
|құрал,нұсқаулық,ғаламтор,Интерактивті тақта |
|Кейінгі оқу: оқушыларға «Менің Отаным-Қазақстан» тақырыбында эссе жазады |
|Сабақты бағалау: Формативті бағалау-ынталандыру, |
|Табыс критерилері арқылы бағалау |
|Жиынтық баға |
|Кері байланыс |
|Сабақ бойынша өзгертулер |
| |

Дүниетану 3-сынып Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Мықтыбекова Зинат Қайыржанқызы
Жарқайың ауданы Өмірлік орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі,
«Өрлеу» ҰБАО АҚ қоғамының филиалы Ақмола облысы бойынша педагогтердің
біліктілігін арттыру курсының ІІІ-базалық деңгейінің сертификатталған
мұғалімі

|Сабақтың тақырыбы: |Мемлекеттік рәміздер |
|Жалпы мақсаты |Қазақстан Республикасының рәміздері туралы |
| |оқу, қастерлеп,құрметпен қарауды үйрену. |
|Оқу нәтижесі |Оқушылар рәміздер туралы толық біледі,тарихын|
| |айта алады. |
|Түйінді идеялар |Оқушылар Қазақстан Республикасының рәміздері |
| |туралы айтып, суреттей білуі қажет. |
|Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары |
|Мұғалім немен айналысады |Оқушылар немен айналысады |
|Дереккөздер және жабдықтар: оқулық, әдістемелік |
|құрал,нұсқаулық,ғаламтор,Интерактивті тақта |
|Кейінгі оқу: оқушыларға Отан, туған жер тақырыбына арнап мақал-мәтелдер, өлең|
|шығарып келу, жинақтап,жазып келу |
|Сабақты бағалау: |
|Табыс критерилері арқылы бағалау |
|Жиынтық баға |
|Кері байланыс |
|Сабақ бойынша өзгертулер |
| |

Дүниетану 3-сынып Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Мықтыбекова Зинат Қайыржанқызы
Жарқайың ауданы Өмірлік орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі,
«Өрлеу» ҰБАО АҚ қоғамының филиалы Ақмола облысы бойынша педагогтердің
біліктілігін арттыру курсының ІІІ-базалық деңгейінің сертификатталған
мұғалімі

|Сабақтың тақырыбы: |Қазақстан халқы |
|Жалпы мақсаты |Қазақстан Республикасында тұратын өзге ұлт |
| |өкілдері жайлы |
| |оқу,тату-тәтті,ынтымақ-бірлікте өмір суруді |
| |үйрену. |
|Оқу нәтижесі |Оқушылар еліміздің көп ұлтты мемлекет екенін |
| |біледі,олардың біздің елімізде тату-тәтті |
| |өмір сүріп жатқанын сезінеді.. |
|Түйінді идеялар |Оқушылар өзге ұлыстар мен ұлт өкілдеріне |
| |құрметпен қарауы керек. |
|Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары |
|Мұғалім немен айналысады |Оқушылар немен айналысады |
|1.Ұйымдастыру кезеңі |1.а/ Оқушылар орындарынан тұрып, |
|а/Сергіту сәті 2 мин |бәрі бірге сергіту сәтін жасайды./шаттық |
| |шеңбері/ «Ыстық микрафон» тілек тілеу |
|2.Үй тапсырмасы 5|2.Оқушылар үйге берілген суреттерін көрсетіп,|
|мин |түсіндіріп айтып кетеді. |
|Сурет салуды бергем |3.Оқушылар өздері білетін сұраққа жауап |
|3. Қызығушылық ояту 7 мин |айтады немесе көрсетеді. |
|«Ұлтың кім?» ойыны | |
|Оқушыларға сұрақтар беріледі кім | |
|қай елдің салтын, тамағын, әнін, |Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатын |
|биін т.б. біледі. |тауып, хабарлап айтадды. |
|Оқушылардан сабақтың тақырыбы мен | |
|мақсаты сұралады. | |
| |4.Оқушылар карта арқылы 4 топқа бөлінеді. |
|4. Мағынаны тану |жұптасып, мәтінді оқиды. |
|а/ Топқа бөлу 3 мин| |
| |Оқушылар мәтінді 4 –ке бөліп оқиды. |
|ә/Мәтінмен жұмыс 10 мин |Оқығандарын кезек-кезек түсіндіріп өтеді. |
| | |
| |в/ Оқушылар оқулықтан оқығандарын суреттейді.|
|б/Жоба қорғау 7мин | |
| |Дарынды оқушылар эссе жазады, қалған |
| | |
| |оқушылар Қазақстанда тұратын қанша ұлт |
|5.Ой толғаныс |өкілдерін біледі соны жазады. |
|Дарынды оқушыларға – эссе «Ұлттар | |
|достастығы » | |
|Қалған оқушыларға- қызықты | |
|тапсырма 5 | |
|мин | |
| | |
| | |
| |6.Оқушылар күнделіктеріне жазып алады |
| | |
| | |
| | |
|6.Үйге тапсырма | |
|1 мин | |
|Халқымыздың әдет-ғұрыпы, |Оқушылар бағаланады. |
|салт-дәстүрі туралы жазып келуге | |
|тапсырма беремін. | |
| | |
|7.Бағалау |Оқушылар сабақ туралы өз ойларын |
| |смайликтермен көрсетеді. |
|3 мин | |
|Критерий арқылы бағалау | |
|Жиынтық баға | |
|8.Кері байланыс | |
|2мин | |
|Дереккөздер және жабдықтар: оқулық, әдістемелік |
|құрал,нұсқаулық,ғаламтор,Интерактивті тақта |
|Кейінгі оқу : Халқымыздың әдет-ғұрыпы, салт-дәстүрі н жазып келуге тапсырма |
|беремін. |
|Сабақты бағалау: |
|Табыс критерилері арқылы бағалау |
|Жиынтық баға |
|Кері байланыс |
|Сабақ бойынша өзгертулер |
| |

Дүниетану 3-сынып Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Мықтыбекова Зинат Қайыржанқызы
Жарқайың ауданы Өмірлік орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі,
«Өрлеу» ҰБАО АҚ қоғамының филиалы Ақмола облысы бойынша педагогтердің
біліктілігін арттыру курсының ІІІ-базалық деңгейінің сертификатталған
мұғалімі

|Сабақтың тақырыбы: |Қазақстанның қарулы күштері |
|Жалпы мақсаты |Қазақстан Республикасының қарулы күштері |
| |турлы оқып үйрену,қарулы күштердің |
| |мемлекетімізді сыртқы жаудан қорғау үшін |
| |қажет екенін ұғыну |
|Оқу нәтижесі |Оқушылар еліміздің қарулы күштері жайлы |
| |біледі, әр тобын ажырата алады. |
|Түйінді идеялар |Оқушылар Қазақстан Республикасының қарулы |
| |күштері туралы қосымша мәліметтер мен |
| |танысады |
|Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары |
|Мұғалім немен айналысады |Оқушылар немен айналысады |
|1.Ұйымдастыру кезеңі |1.а/ Оқушылар бәрі бірігіп сергіту сәтін |
|а/Сергіту сәті 3мин |жасайды |
|б/Топқа бөліну 2мин | |
|-оқушыларды фигуралар арқылы | |
|топқа бөліп аламын | |
| | |
|2.Үй тапсырмасы 5 |2.Оқушылар үйге берілген мақал-мәтелдерін |
|мин Мақал-мәтелдер |оқып айтып кетеді. |
|сұралады. | |
| |3. Оқушылар алдарына берілген ББҮ кестесін |
|3. Қызығушылық ояту |толтырады. |
|ББҮ кестесі 3 мин | |
| | |
|Сабақтың мақсаты хабарланады |4.а/Оқушылар мәтінді тізбектей оқиды да |
|4. Мағынаны тану |оқыған жерін оқушыларға түсіндіріп кетеді. |
|а/Мәтінмен жұмыс 10 мин |Және кестенің үйрендім деген бөлігін |
| |толтырады. |
| | |
| |б/оқушылар сергіту сәтін жасайды |
| | |
|б/ Сергіту сәті 2 мин |Оқушылар интерактивті тақтаға қарап, |
| |мұғалімнің қосымша мәліметімен танысады. |
|г/ Қосымша мәлімет 5 мин | |
| |д/Оқушылар сөздікпен жұмыс жасайды, таныс |
|д/Дәптермен жұмыс 5мин |емес сөздерді терминдерді дәптерлеріне |
| |жазады. |
|5.Ой толғаныс |Дарынды оқушылар«Бес жолды өлең» құрастырып |
|Дарынды оқушыларға – |жазады |
|Бес жолды өлең | |
|Қалған оқушыларға |Қалған оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
|Сұрақ-жауап 5 мин | |
| | |
|6.Үйге тапсырма 1 |Оқушыларға үйге тапсырма беріледі.Оқушылар |
|мин |күнделіктеріне жазып алады. |
|Қазақстанның қарулы күштеріне |Оқушылар критерий арқылы бағаланады. |
|арнап сурет салып келу | |
|7.Бағалау | |
|3 мин |Оқушылар стикерге бүгінгі сабақ жайында өз |
|Критерий арқылы бағалау |ойларын айтып,смайликтерге жабыстырады. |
|Жиынтық баға | |
|8.Кері байланыс | |
|1мин | |
|Дереккөздер және жабдықтар: оқулық, әдістемелік құрал,нұсқаулық,ғаламтор, |
|Интерактивті тақта |
|Кейінгі оқу: Оқушыларға еліміздің қарулы күштеріне арнап сурет салып келу |
|тапсырмасы беріледі. |
|Сабақты бағалау: |
|Табыс критерилері арқылы бағалау |
|Жиынтық баға |
|Кері байланыс |
|Сабақ бойынша өзгертулер |
| |

Ұқсас жұмыстар
Қазақстан әлем картасында
Жаңалық анықтамалығы
Президент күні. даярлық тобы
Егемен елдің Елбасы
Мемлекетіміздің биік мәртебесі- мемлекеттік туы, елтаңбасы, әнұраны
Тәуелсіз елім Қазақстан
Тәуелсіз елдің көшбасшысы
Тәрбие сағатының өту барысы
Тәуелсіздік шежіресі
Астана жаңа қала
Пәндер