XVIII ғ. ақын-жыраулар шығармалары тарихи дерек көзі ретінде қаншалықты құнды

Кіріктірілген қысқа мерзімді сабақ жоспары

Мен білемін
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8. 1B Қазақстанның Ресейге қосылуының басталуы: Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8. 1B Қазақстанның Ресейге қосылуының басталуы
Мектеп: Шымкент қ. ФМБ НЗМ: Мектеп: Шымкент қ. ФМБ НЗМ
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8. 1B Қазақстанның Ресейге қосылуының басталуы: Күні: 03. 11. 2016ж
Мектеп: Шымкент қ. ФМБ НЗМ:

Мұғалімнің аты-жөні:

Тарих пәні мұғалімі

Сүлейменова Гүлжамила Марқабайқызы

Қазақ тілі пәні мұғалімі

Құлжаева Ботакөз Жүнісқызы

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8. 1B Қазақстанның Ресейге қосылуының басталуы: Сынып: 8 С
Мектеп: Шымкент қ. ФМБ НЗМ:

Қатысқандар саны: 20

Қатыспағандар саны:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8. 1B Қазақстанның Ресейге қосылуының басталуы: Сабақ тақырыбы
Мектеп: Шымкент қ. ФМБ НЗМ: XVIII ғ. ақын-жыраулар шығармалары тарихи дерек көзі ретінде қаншалықты құнды?
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8. 1B Қазақстанның Ресейге қосылуының басталуы: Кәсіби даму мақсаты
Мектеп: Шымкент қ. ФМБ НЗМ:

Диалогтік оқыту арқылы оқушылардың сыни ойлау дағдысын дамыту

Интербелсенді тәсілдерді ойын түрінде қолданып, оқушыны шығармашылыққа баулу

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8. 1B Қазақстанның Ресейге қосылуының басталуы: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Мектеп: Шымкент қ. ФМБ НЗМ: Қазақ хандығының саяси жағдайын сипаттайды
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8. 1B Қазақстанның Ресейге қосылуының басталуы: Сабақ мақсаттары
Мектеп: Шымкент қ. ФМБ НЗМ:

8. 2. 2. 1 халық ауыз әдебиеті мен музыка өнері туындыларын тарихи дереккөзі ретінде құндылығын бағалау

8. 1. 2. 1 дәстүрлі қазақ қоғамындағы өзгерістерді өткен тарихи кезеңдермен салыстыру арқылы анықтау

БС3 Шығарманы ұлттық құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу

АИЗ Шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын талдау

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8. 1B Қазақстанның Ресейге қосылуының басталуы: Жетістік критерийлері
Мектеп: Шымкент қ. ФМБ НЗМ:

Білу және түсіну: Жыраулардың жырына сүйеніп, осы кезеңдегі Қазақ мемлекетінің кемінде екі саяси ерекшелігіне сипаттама жасайды;

Анализ: Дереккөздеріне қатысты кемінде 2 ашық түрдегі тарихи сұрақ құрастырады;

Сыни ойлау және зерттеу : Деректің маңыздылығын ашатын кемінде екі дәлел келтіреді.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8. 1B Қазақстанның Ресейге қосылуының басталуы: Тілдік мақсаттар
Мектеп: Шымкент қ. ФМБ НЗМ:

Пәнге қатысты лексика мен терминология :

ауыз әдебиеті\ фольклор

жырау\ жырау

жыршы\ писатель

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

Ақындар мен жыраулардың шығармашылығындағы негізгі ой . . .

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8. 1B Қазақстанның Ресейге қосылуының басталуы: Құндылықтарды дарыту
Мектеп: Шымкент қ. ФМБ НЗМ:

Құндылықтар:

- Жауапты азаматтық позиция

- Құрмет

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8. 1B Қазақстанның Ресейге қосылуының басталуы: Пәнаралық байланыстар
Мектеп: Шымкент қ. ФМБ НЗМ: Қазақ тілі
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8. 1B Қазақстанның Ресейге қосылуының басталуы: АКТ қолдану дағдылары
Мектеп: Шымкент қ. ФМБ НЗМ: Интербелсенді тақта, ноутбук
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8. 1B Қазақстанның Ресейге қосылуының басталуы: Бастапқы білім
Мектеп: Шымкент қ. ФМБ НЗМ: Қазақ мемлекетінің дербстігін сақтап қалудағы Абылай ханның рөлі қандай?
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8. 1B Қазақстанның Ресейге қосылуының басталуы: Сабақ барысы
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8. 1B Қазақстанның Ресейге қосылуының басталуы: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Мектеп: Шымкент қ. ФМБ НЗМ: Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8. 1B Қазақстанның Ресейге қосылуының басталуы: Сабақтың басы 10 минут
Мектеп: Шымкент қ. ФМБ НЗМ:

Сәлемдесу. Сыныпқа жағымды ахуал орнату

Қызығушылығын ояту

https://www. youtube. com/watch?v=lzL3eHEzzVg

1. Жыр қандай тарихи оқиғаны бейнелейді?

2. Батырға жыршы қандай талаптар қойған?

3. Жыршы қай ғасырда өмір сүрген?

Б Сыныптың қабырғаларына, тақтаға ақын-жыраулардың өлеңдері, суреттері, жыраулар туралы естеліктер, қысқаша өмірбаяндары қағазға жазылып жапсырылып тұрады.

Сынып бөлмесіндегі мәліметтерге сүйене отырып, оқушылардан сабақ тақырыбы қандай болуы мүмкіндігін сұрау.

М Тақырып анықталғаннан кейін сыныпты 5 санына санату арқылы алты топқа бөлу. ( Тәтіқара, Үмбетей, Бұқар, Жанақ, Ақтамберді)

Осыған сәйкес оқушылар жыраулардың қоғамдағы орнын анықтайды.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8. 1B Қазақстанның Ресейге қосылуының басталуы:

Сабақтың ортасы

20 минут

10 минут

Екінші сабақ

15 минут

Ойтолғаныс

20 минут

10 минут

Мектеп: Шымкент қ. ФМБ НЗМ:

Зерттеу сұрақтары

  • ХVІІІ ғасырдағы әдебиеттің негізгі идеясы қандай болды?
  • Жыраулар поэзиясы қандай тарихи оқиғалар туралы мәлімет береді?
:

Зерттеу және талдау

Әр топ өздерінің жырауларына сәйкес сынып бөлмесінде ілулі материалдардан ақпараттарды жинап алады. Жыраулардың шығармаларымен танысқаннан кейін олар шығармашылығында қандай оқиғаларды, тұлғаларды, бейнелейтінін анықтайды және шығармаларын дереккөз ретінде төмендегі критерийлер бойынша бағалайды:

1. Жазылу уақыты

2. Құндылығы

3. Шынайылығы

Қазақ тілінен тапсырма

1-тапсырма

Жыраулардың өлеңдерін өлең құрылысына қарай талдаңыздар. (ұйқас, шумақ, тармақ, буын, бунақ, көркемдегіш құралдар: эпитет, теңеу)

Б Оқулықпен жұмыс:

  1. Тарихи әңгімелердің ерекшелігі неде?
  2. Шежіренің қазақ қоғамында атқаратын қызметі қандай?
  3. Қазақтарда музыка өнерінің қалай дамығаны туралы жазыңдар?
  4. ХҮІІІғ. соң. Қазақстанда ашылған мектептерді атап, маңыздылығын түсіндіріңдер?
:
:
:
:

Қазақ тілінен тапсырма

2 тақырыптың біреуін таңдап, эссе жазыңыз.

«Елім деген ерлер қайда?»

«Жыраулар поэзиясы - жырдың мөлдір бастауы» Жетістік критерийі:

  • Шығарманы ұлттық құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазады.
  • Кемінде 5 көркемдегіш құралдарды қолданады.
  • Сөз саны: 100
:

Интерпретация

Т Сабақта алған білімдерімен алмасу үшін «Ағаш» тапсырмасын қолданыңыз. Топтар өз ағашының діңгегіне жыраудың атын жазады, бұтақтарына сұрақ жазады. Сағат тілімен алты топ тапсырмаларымен (ағаштарымен) алмасады. Оқушылар сұрақтың жауабын жапырағына жазып қайтарады. Тапсырманы жіберген топ жауаптарды бағалайды.

Тарихи әңгімелер
шежіре
Музыка өнері мен айтыс
ХҮІІІғ. соңында ашылған мектептер
Мен білдім

Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінге дейін) . Бес томдық. 3-том. - Алматы, 2010.

Қабылдинов З. Е., Қайыпбаева А. Т.

8 сынып. Қазақстан тарихы., Атамұра, 2012.

Қабылдинов З. Е.

8 сынып. Қазақстан тарихы. Хрестоматия. Атамұра, 2012.

Бес ғасыр жырлайды: 2 томдық /Құрастыр. М. Мағауин, М. Байділдаев. - Алматы: Жазушы, 1989. - Т. 1.

Бес ғасыр жырлайды: 2 томдық /Құрастыр. М. Мағауин, М. Байділдаев. - Алматы: Жазушы, 1989. - Т. 2.

Қазақ әдебиеті. Энциклопедиялық аныктамалық. Кітаптар және басылымдар. Қазақстанның Мәдени мұрасы

http://www. madenimura. kz/kk/culture-legacy/books/book/kazak-edebieti-enciklopedialyk-

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8. 1B Қазақстанның Ресейге қосылуының басталуы:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8. 1B Қазақстанның Ресейге қосылуының басталуы:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8. 1B Қазақстанның Ресейге қосылуының басталуы:
Мектеп: Шымкент қ. ФМБ НЗМ:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8. 1B Қазақстанның Ресейге қосылуының басталуы:
Мектеп: Шымкент қ. ФМБ НЗМ:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8. 1B Қазақстанның Ресейге қосылуының басталуы:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8. 1B Қазақстанның Ресейге қосылуының басталуы:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8. 1B Қазақстанның Ресейге қосылуының басталуы:

Сабақтың соңы

5 минут

Мектеп: Шымкент қ. ФМБ НЗМ:

Кері байланыс

:

«Плюс, минус, қызықты»

  • «Плюс» - оң әсер еткен фактілерді, алған, білімдері жайлы жазады.
  • «Минус» - “қолымнан келмей жатыр” немесе “ түсініксіз болып тұр ” деген ойларын жазады.
  • «Қызықты»- деген бағанға өздеріне не қызықты болды соны жазады, немесе не жайында көбірек білді, соны жазады.

Үйге тапсырма:

Өз облысымызда ХҮІІІ ғ. өмір сүрген, ақындар, күйшілер туралы деректер жинап келу.

Білгім келеді
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8. 1B Қазақстанның Ресейге қосылуының басталуы:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8. 1B Қазақстанның Ресейге қосылуының басталуы:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8. 1B Қазақстанның Ресейге қосылуының басталуы: Саралау -оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Мектеп: Шымкент қ. ФМБ НЗМ: Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8. 1B Қазақстанның Ресейге қосылуының басталуы:
Мектеп: Шымкент қ. ФМБ НЗМ:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8. 1B Қазақстанның Ресейге қосылуының басталуы:

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Мектеп: Шымкент қ. ФМБ НЗМ: Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8. 1B Қазақстанның Ресейге қосылуының басталуы:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8. 1B Қазақстанның Ресейге қосылуының басталуы:

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз) ?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз) ?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

ӘБ жетекшілері: А. Қ. Қуандықова 3. 11. 2016ж.

С. К. Турлыбекова

Қосымша 1

Қазақ тілінен 1-тапсырма

1-топқа

Үмбетей жырау

Уа, Алатаудай Ақшадан
Асып тудың, Бөгенбай!
Болмашыдай анадан
Болат тудың, Бөгенбай!
Қалақайлап дулатқан,
Қалдамандап шулатқан
Қалмақты алдың, Бөгенбай!
Құбыла көшкен байтақтың

Ордасындай Бөгенбай!
Темір жұмсап, оқ атқан
Қорғасындай Бөгенбай!
Қолтығы ала бұғының
Пәйкесіндей Бөгенбай!
Жалаңқия жерлерден
Жазбай түсіп түлкі алған
Білегі жуанбүркіттің
Тегеурініндей Бөгенбай!
Баянаула, Қызылтау,
Абыралы, Шыңғыстау,
Қозы Маңрақ, Қой Маңрақ,
Арасы толған көп қалмақ;
Қалмақты қуып қашырдың,
Қара Ертістен өткізіп,
Алтай тауға асырдың!
Ақшәуліге қос тігіп,
Ауыр қол жидырып алдырдың;
Қалмаққа ойран салдырдың!
Қабанбай мен Бөгенбай,
Арғын менен найманға
Қоныс қылып қалдырдың!

2-топқа

Бұқар жырау

Ай, Абылай сен он бір жасыңда
Тұрымтайдай ұл едің.
Он бес жасқа келгенде,
Арқада Әбілмәмбет төренің
Түйесін баққан құл едің .
Абылай атың жоқ еді,
Сабалақ атпен жүр едің.
Оны да көрген жерім бар,
Жаныс Қарабайбайдың қолында
Түнде туған ұл едің.
Жиырма беске келгенде,
Бақыт берді басыңа,
Тақыт берді астыңа:
Отыз жасқа келгенде,
Дүниеге кең едің:
Отыз беске келгенде,
Қара судың бетінде
Шайқалып аққан сең едің;
Қырық жасқа келгенде,
Алтын тонның жеңі едің;
Қырық беске келгенде,
Жақсы-жаман демедің;
Елу жасқа келгенде,
Үш жүздің баласының
Атының басын бір кезеңге тіредің;
Елу бес жасқа келгенде,
Жақсы болсаң толарсың,
Жаман болсаң маужырап барып соларсың;
Алпыс бес жасқа келгенде,
Әрбір атқа қонарсың;
Жұмсасаң бала тіл алмай,
Қатының қарсы шауып ұялмай,
Әрнешек күнің сол болар,
Еңкейтіп орақ орарға
Тоңқайып масақ терерге.
Жетпіс жасқа келгенде,
Жетпіс деген жел екен,
Шала ауырып пір екен.
Жетпіс бес жасқа келгенде,
Жылуы болмай қойныңның,
Қаруы болмай сойылыңның,
Өлмесең де жойылдың,
Әр атаққа қойылдың.
Сексен деген сор екен,
Шындап ұрған пері екен;
Сексен бес жасқа келгенде,
Екі қара көзді алар,
Ауыздағы сөзді алар,
Бойыңдағы әлді алар,
Бетіңдегі нұрды алар,
Бойыңдағы шырды алар,
Ауызыңдағы тісті алар,
Қолыңдағы істі алар,
Өлмегенде не қалар?
Тоқсан бес деген тор екен,
Дәйім жаның қор екен,
Қарғиын десең екі жағы ор екен;
Найза бойы жар екен,
Түсіп кетсең түбіне,
Түбі терең көл екен,
Ел қонбайтын шөл екен,
Келмейтұғын неме екен.


Ұқсас жұмыстар
Бұқар жырау
7-ші сыныптың қазақ әдебиеті пәнініе арналған жұмыс дәптері
КӨНЕ ТҮРКІ ПОЭЗИЯСЫНДАҒЫ ДӘСТҮР ЖАЛҒАСТЫҒЫ
А.г.серебренников еңбектеріндегі түркістан өлкесінің ресейге қосылу мәселесі
Әл фараби-шығыстың ғұлама ғалымы
Қазақстанның хvііі ғ ғылымы мен білімі және мәдениеті. 8 сынып
Мұражай мұраларын сыныптан тыс жұмыстарда пайдалану
Тәтіқара ақын (1705 – 1780)
Қазақ тілі өлеңі
8-сынып. Қазақстан тарихы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz