Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Paint графикалық редеакторында жұмыс істеу
Сабақтың тақырыбы: Paint графикалық редеакторында жұмыс істеу.
Сабақтың мақсаты: а) Paint гафикалық редакторынан алған
білімдерін пысықтау;
б) Paint гафикалық редакторынан
алған
теориялық білімдерін
тереңдетіп, практикалық
дағдысын дамыта түсу;
в) оқушылардың өз бетінше жұмыс
істеу
сауаттылығын арттыру;
г) топтасып жұмыс жасай білуге
үйрету ;
д) жылдамдыққа, шапшаңдыққа баулу;
е) халықтық педагогика элементтерін
пайдаланып,оқушыларды
ұлтжандылыққа
тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Плакаттар, кеспе қағаздары, тестік сұрақтар,
схемалар, таблицалар, буклеттер,
кроссворд.
Сабақтың түрі: Қайталау пысықтау.
Сабақтың барысы: а) Ұйымдастыру:
Оқушыларды түгелдеп, жаңа сабаққа
әзірлеу.
б) Үй жұмысын тексеру.
|қ/с |Топтар | | | | |
| |Сұрақтар мен |Уақыт |Уақыт |Уақыт |Уақыт |
| |тапсырма |бағасы |бағасы |бағасы |бағасы |
|1 |а) оқушыларды | | | | | | | | |
| |топқа бөліп | | | | | | | | |
| |отырғызу | | | | | | | | |
| |б) топпен | | | | | | | | |
| |таныстыру | | | | | | | | |
| |ә) Үй тапсырмасы| | | | | | | | |
|2 |Шығармашылық | | | | | | | | |
| |жүмыс | | | | | | | | |
|3 |Тест сұрақтары | | | | | | | | |
|4 |Симметриялы | | | | | | | | |
| |фигураларды салу| | | | | | | | |
|5 |Кроссворд шешу | | | | | | | | |
|6 |Қорытындылау | | | | | | | | |
Қайталау сұрақтары жазылған кеспе қағазын тарату.
1. Paint графикалық редакторын іске қосу жолын айт.
2. Paint графикалық редакторының терезесімен таныстыр.
3. Құрал саймандар тақтасында нелер орналасқан,олардың жұмыс істеу
принципін айт.
Жаңа сабақ:
1.Paint графикалық редакторының қайталау сабағына құрылған схема
бойынша және сабақ өту құрылымы жасалынған таблица бойынша
жаңа сабақты өту барысымен таныстыру.
2. Төрт топқа 5 оқушыдан бөлінеді. Әр топ өзінің топ басшысын
тағайындап алып сол басшының айтуымен жұмыстар атқарады.
3. Әр топтан 1 оқушыдан шығып өз тобының атындағы фигураны
пайдаланып киіз үйдің суретіне қарап, онда кездесетін фигураларға
байланысты тақпақ айтады.
1. Үшбұрыш тобы Ұшбұрышты саламын,
Төртбұрышты саламын,
Қосып қалып екеуін дап-дайын үй аламын.
2. Шеңбер тобы Ойлы көзбен қарасаң
Түзу қисық сызықтар
Кездеседі шаңырақта
Доға, эллипс,шеңберлер.
3. Төртбұрыш тобы Бабаларымыз киіз үйде тұрыпты.
Киіз үйде сән салтанат құрыпты.
Есіктерін, көрпе-төсек, киізін
Төртбұрыш қып әдемілеп қиыпты.
4. Түзу тобы Кесінділер бір нүктеде,
Екеу ара бұрыш жасап алыпты.
Бір кезде керегенің жүздесіп,
Қараңдаршы түп түзу боп қалыпты.
2. Шығармашылық жұмыс
Әр оқушы өз фантазиясы бойынша сурет салады. (Жыл мезгілдері)
қыс,көктем,жаңа жыл, жаз.
3. Тест сұрақтары
Оқушыларға 10 сұрақтан тест таратылады.
1. Үзіндіні еңкейту мен созу үшін орындалатын әрекеттер.
А) Белгілеу- Сурет — Бейнелеу- Бұру
Б) Белгілеу-Правка-Бейнелеу-Бұру
Ә) Белгілеу-Сурет-Созу-Қисайту
2. Пернетақтаның қай батырмасын басып отырып үзіндіні көбейтуге
болады.
а) Сtrl Ә)Shift Б)Enter
3. Paint редакторын іске қосу
А) Іске қосу-Программалар-Сілтеуіш-Paint
Ә) Іске қосу-Программалар-Paint
Б) Іске қосу-Программалар-Стандартты-Paint
4. Симметриялы фигураларды салу
Әр оқушы өзінің фантазиясы бойынша көбелек, елка,үй,гүл
симметриялы фигураларды салады.
Мысалы: Гүл салу жұмысы ( уақыт есептелінеді) 5 мин
1. Фигураның жартысын саламыз
2. Оны белгілейміз
3.Көшіріп, көшірмені жанына орналастырамыз.
4. Белгіленген көшірмені аударамыз
5. Жартыларды бір-біріне беттестіріп қосамыз.
6. Суретті бояймыз.
7. Қажет болса өлшемін өзгертеміз
Суретті бұру үшін Рисунок,отразить/ повернуть командасын
орындаймыз.
5Кроссворд шешу кезеңі.
6. Сабақты қорытындылау
1. Оқушылардың әр жұмысқа бөлінген уақыты бар, сол арқылы
жіберген уақыттары есептелініп сабақты жүргізу кестесіне
жазылады.
2. Кестедегі уақыт бөлімінен кімнің қанша уақытты үнемдегендігі
көрінеді және қорытынды бағадан қай топтың қандай бағалар
алғандығы көрінеді. Осы қорытынды негізінен әр топқа әр
түрлі ат беруге болады.
Мысалы: Озған топ: Жарайсыңдар
Уақытты үнемдеген топқа: Үнемшілдер
Суретті жақсы салған топқа: Жайбасарлар
[pic]
[pic]
Сабақтың мақсаты: а) Paint гафикалық редакторынан алған
білімдерін пысықтау;
б) Paint гафикалық редакторынан
алған
теориялық білімдерін
тереңдетіп, практикалық
дағдысын дамыта түсу;
в) оқушылардың өз бетінше жұмыс
істеу
сауаттылығын арттыру;
г) топтасып жұмыс жасай білуге
үйрету ;
д) жылдамдыққа, шапшаңдыққа баулу;
е) халықтық педагогика элементтерін
пайдаланып,оқушыларды
ұлтжандылыққа
тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Плакаттар, кеспе қағаздары, тестік сұрақтар,
схемалар, таблицалар, буклеттер,
кроссворд.
Сабақтың түрі: Қайталау пысықтау.
Сабақтың барысы: а) Ұйымдастыру:
Оқушыларды түгелдеп, жаңа сабаққа
әзірлеу.
б) Үй жұмысын тексеру.
|қ/с |Топтар | | | | |
| |Сұрақтар мен |Уақыт |Уақыт |Уақыт |Уақыт |
| |тапсырма |бағасы |бағасы |бағасы |бағасы |
|1 |а) оқушыларды | | | | | | | | |
| |топқа бөліп | | | | | | | | |
| |отырғызу | | | | | | | | |
| |б) топпен | | | | | | | | |
| |таныстыру | | | | | | | | |
| |ә) Үй тапсырмасы| | | | | | | | |
|2 |Шығармашылық | | | | | | | | |
| |жүмыс | | | | | | | | |
|3 |Тест сұрақтары | | | | | | | | |
|4 |Симметриялы | | | | | | | | |
| |фигураларды салу| | | | | | | | |
|5 |Кроссворд шешу | | | | | | | | |
|6 |Қорытындылау | | | | | | | | |
Қайталау сұрақтары жазылған кеспе қағазын тарату.
1. Paint графикалық редакторын іске қосу жолын айт.
2. Paint графикалық редакторының терезесімен таныстыр.
3. Құрал саймандар тақтасында нелер орналасқан,олардың жұмыс істеу
принципін айт.
Жаңа сабақ:
1.Paint графикалық редакторының қайталау сабағына құрылған схема
бойынша және сабақ өту құрылымы жасалынған таблица бойынша
жаңа сабақты өту барысымен таныстыру.
2. Төрт топқа 5 оқушыдан бөлінеді. Әр топ өзінің топ басшысын
тағайындап алып сол басшының айтуымен жұмыстар атқарады.
3. Әр топтан 1 оқушыдан шығып өз тобының атындағы фигураны
пайдаланып киіз үйдің суретіне қарап, онда кездесетін фигураларға
байланысты тақпақ айтады.
1. Үшбұрыш тобы Ұшбұрышты саламын,
Төртбұрышты саламын,
Қосып қалып екеуін дап-дайын үй аламын.
2. Шеңбер тобы Ойлы көзбен қарасаң
Түзу қисық сызықтар
Кездеседі шаңырақта
Доға, эллипс,шеңберлер.
3. Төртбұрыш тобы Бабаларымыз киіз үйде тұрыпты.
Киіз үйде сән салтанат құрыпты.
Есіктерін, көрпе-төсек, киізін
Төртбұрыш қып әдемілеп қиыпты.
4. Түзу тобы Кесінділер бір нүктеде,
Екеу ара бұрыш жасап алыпты.
Бір кезде керегенің жүздесіп,
Қараңдаршы түп түзу боп қалыпты.
2. Шығармашылық жұмыс
Әр оқушы өз фантазиясы бойынша сурет салады. (Жыл мезгілдері)
қыс,көктем,жаңа жыл, жаз.
3. Тест сұрақтары
Оқушыларға 10 сұрақтан тест таратылады.
1. Үзіндіні еңкейту мен созу үшін орындалатын әрекеттер.
А) Белгілеу- Сурет — Бейнелеу- Бұру
Б) Белгілеу-Правка-Бейнелеу-Бұру
Ә) Белгілеу-Сурет-Созу-Қисайту
2. Пернетақтаның қай батырмасын басып отырып үзіндіні көбейтуге
болады.
а) Сtrl Ә)Shift Б)Enter
3. Paint редакторын іске қосу
А) Іске қосу-Программалар-Сілтеуіш-Paint
Ә) Іске қосу-Программалар-Paint
Б) Іске қосу-Программалар-Стандартты-Paint
4. Симметриялы фигураларды салу
Әр оқушы өзінің фантазиясы бойынша көбелек, елка,үй,гүл
симметриялы фигураларды салады.
Мысалы: Гүл салу жұмысы ( уақыт есептелінеді) 5 мин
1. Фигураның жартысын саламыз
2. Оны белгілейміз
3.Көшіріп, көшірмені жанына орналастырамыз.
4. Белгіленген көшірмені аударамыз
5. Жартыларды бір-біріне беттестіріп қосамыз.
6. Суретті бояймыз.
7. Қажет болса өлшемін өзгертеміз
Суретті бұру үшін Рисунок,отразить/ повернуть командасын
орындаймыз.
5Кроссворд шешу кезеңі.
6. Сабақты қорытындылау
1. Оқушылардың әр жұмысқа бөлінген уақыты бар, сол арқылы
жіберген уақыттары есептелініп сабақты жүргізу кестесіне
жазылады.
2. Кестедегі уақыт бөлімінен кімнің қанша уақытты үнемдегендігі
көрінеді және қорытынды бағадан қай топтың қандай бағалар
алғандығы көрінеді. Осы қорытынды негізінен әр топқа әр
түрлі ат беруге болады.
Мысалы: Озған топ: Жарайсыңдар
Уақытты үнемдеген топқа: Үнемшілдер
Суретті жақсы салған топқа: Жайбасарлар
[pic]
[pic]
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz