Сабақ жоспары :: Ағылшын тілі
Файл қосу
Where is my bag
Батыс Қазақстан облысы
Жаңақала ауданы
Мұқыр ауылы
Ә.Жангелдин негізгі мектебі
Ағылшын тілі пәні мұғалімі Баймағанбетова Ақжонас Кенесовна
Сабақ тақырыбы: «Where is my bag?»
Мақсаты: Can модаль етістігінің қолданылуын еске түсіру және оны
сөйлесімде қолдану, нәрселердің түстерін айтуды қайталау.
Where? сұрағы мен мекенді білдіретін предлогтармен
танысу,
жеке, топтық сөйлесімдер жасау арқылы сөздік қорларын,
білімдері мен тілдік сөйлеу дағдыларын дамыту.
Балаларды ұқыптылыққа, ұжымға тәрбиелеу.
Түрі: аралас
Әдісі: сұрақ – жауап, жұптық, топтық сөйлесімдер
Көрнекілігі: сызбалар, кесте, оқу құралдары, түрлі түсті қағаздар,
интерактивті тақта
Пәнаралық байланысы: қазақ тілі, бейнелеу
The procedure of the lesson
І. Оrganization moment
- Good morning, children!
- Good morning, teacher!
- Who is on duty?
- I’ m on duty.
- Who is absent?
- All are present.
- And how are you?
- We are fine, thank you.
II. Checking home task
- Let's draw our beautiful rainbow. Take your colour pencils and listen to
me.I'll say some colours and you must find them and draw .
Өткен тақырыптардағы оқу құралдары мен түстерді бекітіп,тексеру
мақсатында aталған түстерді дұрыс тауып, кемпірқосақтың түстерін тез әрі
қатесіз салy.
III. Warm up.
What can you do?
- I can say “hello”. Can you?
- - Yes, I can.
- Bekzat, can you swim?
- Yes, I can.
- Raushan, can you ride a horse?
- No, I can’t.
- What do you know about these animals?What animals can do?
- Cats have green eyes. They can see at night.
- Lions have big mouths. They can eat rabbits.
IV.Introduction.
- Let’s begin our lesson. Now we are going to know English prepositions of
place.
Ағылшын тілінде предлог сөз табы есебінде қарастырылады. Қазақ тілінде
предлог бар ма? Жоқ , әринею Оның мағынасы көмекші сөздерге, үстеуге
сәйкес келеді.Қолдану қызметіне қарай олар топтарға бөлінеді.Солардың бір
тобы - мекен предлогтары.Олар:
On – үстінде
In – ішінде
Under – астында
In front of – алдында
Behind – артында
Between – арасында
Next to – кейін
Opposite – қарама – қарсы
Among – ортасында
Аталған предлогтарды жеке , топтық қайталатып оқыту.
V. Presentation
Look at the pictures. Listen and point. Ex: 11.p: 76.
Answer the questions:
- Where is my book?
- It’s on the table.
- Where is your calculator?
- It’ s in the bag.
- Where is your bag?
- It’s next to the desk.
- Where ? - қайда? Repeat after me, please. - «Where? »
VI. Practice.
1. Let' s play the game « Where are you ? ».
Берілген үш түстен таңдау арқылы үш топқа сынып бөлінеді.1- топтағылар
көздерін жабады, 2 – топтағылар жаймен 1 – топты айнала, әркімнің қасына
қозғалады. 3- топтың белгісі бойынша 2 – топ тоқтайды.
3- топ 1- топтағылардан « Where ?» сұрағын қолдана сұрақтар қояды:
E.g:
- Where is Aidyn?
- He is under the chair.
-Yes. You are right. And where is Alina?
-She is between Aizhan and Sultan.
- No, You are wrong. She is behind you.
2. « Who is a quicker? ». 1- топ предлогтарды қолданып, бірнеше сөйлемдер
құрайды.
2 - топ сол сөйлемдерді жазып береді.
3 - топ сөйлемдердегі іс - әрекеттерді орындайды.
VII. Conclusion.
- Take one of these papers and draw the sheme of these prepositions:
- Behind, in front of, between, next to, behind, on. (Берілген қағазға әр
оқушы үйренген предлогтардың тек аталған түрлерін ретімен дұрыс сызбасын
салуы тиіс. )
IX. Evalution.
- So, you worked very well. Thank you for your attention, for your taking
part. I’ll put your marks …
- OK. Our lesson is over. Good - bye!
Жаңақала ауданы
Мұқыр ауылы
Ә.Жангелдин негізгі мектебі
Ағылшын тілі пәні мұғалімі Баймағанбетова Ақжонас Кенесовна
Сабақ тақырыбы: «Where is my bag?»
Мақсаты: Can модаль етістігінің қолданылуын еске түсіру және оны
сөйлесімде қолдану, нәрселердің түстерін айтуды қайталау.
Where? сұрағы мен мекенді білдіретін предлогтармен
танысу,
жеке, топтық сөйлесімдер жасау арқылы сөздік қорларын,
білімдері мен тілдік сөйлеу дағдыларын дамыту.
Балаларды ұқыптылыққа, ұжымға тәрбиелеу.
Түрі: аралас
Әдісі: сұрақ – жауап, жұптық, топтық сөйлесімдер
Көрнекілігі: сызбалар, кесте, оқу құралдары, түрлі түсті қағаздар,
интерактивті тақта
Пәнаралық байланысы: қазақ тілі, бейнелеу
The procedure of the lesson
І. Оrganization moment
- Good morning, children!
- Good morning, teacher!
- Who is on duty?
- I’ m on duty.
- Who is absent?
- All are present.
- And how are you?
- We are fine, thank you.
II. Checking home task
- Let's draw our beautiful rainbow. Take your colour pencils and listen to
me.I'll say some colours and you must find them and draw .
Өткен тақырыптардағы оқу құралдары мен түстерді бекітіп,тексеру
мақсатында aталған түстерді дұрыс тауып, кемпірқосақтың түстерін тез әрі
қатесіз салy.
III. Warm up.
What can you do?
- I can say “hello”. Can you?
- - Yes, I can.
- Bekzat, can you swim?
- Yes, I can.
- Raushan, can you ride a horse?
- No, I can’t.
- What do you know about these animals?What animals can do?
- Cats have green eyes. They can see at night.
- Lions have big mouths. They can eat rabbits.
IV.Introduction.
- Let’s begin our lesson. Now we are going to know English prepositions of
place.
Ағылшын тілінде предлог сөз табы есебінде қарастырылады. Қазақ тілінде
предлог бар ма? Жоқ , әринею Оның мағынасы көмекші сөздерге, үстеуге
сәйкес келеді.Қолдану қызметіне қарай олар топтарға бөлінеді.Солардың бір
тобы - мекен предлогтары.Олар:
On – үстінде
In – ішінде
Under – астында
In front of – алдында
Behind – артында
Between – арасында
Next to – кейін
Opposite – қарама – қарсы
Among – ортасында
Аталған предлогтарды жеке , топтық қайталатып оқыту.
V. Presentation
Look at the pictures. Listen and point. Ex: 11.p: 76.
Answer the questions:
- Where is my book?
- It’s on the table.
- Where is your calculator?
- It’ s in the bag.
- Where is your bag?
- It’s next to the desk.
- Where ? - қайда? Repeat after me, please. - «Where? »
VI. Practice.
1. Let' s play the game « Where are you ? ».
Берілген үш түстен таңдау арқылы үш топқа сынып бөлінеді.1- топтағылар
көздерін жабады, 2 – топтағылар жаймен 1 – топты айнала, әркімнің қасына
қозғалады. 3- топтың белгісі бойынша 2 – топ тоқтайды.
3- топ 1- топтағылардан « Where ?» сұрағын қолдана сұрақтар қояды:
E.g:
- Where is Aidyn?
- He is under the chair.
-Yes. You are right. And where is Alina?
-She is between Aizhan and Sultan.
- No, You are wrong. She is behind you.
2. « Who is a quicker? ». 1- топ предлогтарды қолданып, бірнеше сөйлемдер
құрайды.
2 - топ сол сөйлемдерді жазып береді.
3 - топ сөйлемдердегі іс - әрекеттерді орындайды.
VII. Conclusion.
- Take one of these papers and draw the sheme of these prepositions:
- Behind, in front of, between, next to, behind, on. (Берілген қағазға әр
оқушы үйренген предлогтардың тек аталған түрлерін ретімен дұрыс сызбасын
салуы тиіс. )
IX. Evalution.
- So, you worked very well. Thank you for your attention, for your taking
part. I’ll put your marks …
- OK. Our lesson is over. Good - bye!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz