Практикалық жұмыстар

Практикалық жұмыстар.

Қобланов РЕНАТ

Северный орта мектебі

Информатика пәнінің мұғалімі.

Оқулықты пайдаланудың табысты болуы мұғалімнің оқыту - білім беру шеберлігіне, мұғалімнің қаншалықты жауапкершілікті сезінетіндігіне, қаншалықты өз мамандығына ықыласты екендігіне байланысты. Себебі мұғалімнің еңбегі - шығармашылық еңбек. Әрбір сабақты мұғалім өз қалауы бойынша, оқушылардың мүмкіндіктерін ескере отырып жоспарлайды, сабақтың типін, оқыту формасын, сонымен бірге оқушылармен жасалатын жұмыс түрлерін, оны жүзеге асыру әдістерін таңдап алу оның өз еркінде.

Оқулықты тиімді пайдалану, ондағы берілген тапсырмаларды барынша орындау мұғалімнің оқыту - білім беру шеберлігінде.

Сабақтың материалын оқушыға меңгерту үшін, оларға есептер шығартып, түрлі әдіс - тәсілдер қолданып, төмендегідей практикалық жұмыстар орындату арқылы сабақтың мақсатына жетуге болады.

9-класс. Информатика.

1. «Алгоритм» тақырыбы бойынша.

І. Тапсырма: алгоритмдік тілде жазылған алгоритм бойынша формула құрыңдар.

Алгоритм
Формуласы
№: 1
Алгоритм:

Алг есептеу

Арг х

Нәт у

Басы

y:= 5*х*х-4

Соңы

Формуласы:
№: 2
Алгоритм:

Алг есеп

Арг х

Нәт у

Басы

Егер x>0

онда y:= 3*х+41

бітті

Соңы

Формуласы:

ІІ. Тапсырма: графикалық тілде жазылған алгоритм бойынша формула құрыңдар.

Алгоритм
Формуласы
№: 1
Алгоритм: - +
Формуласы:
№: 2
Алгоритм:
Формуласы:
№: 3
Алгоритм: - +
Формуласы:

2. «Паскаль. Өрнектер және олардың жазылуы» тақырыбы бойынша.

І. Тапсырма: арифметикалық өрнектердің Паскаль тіліндегі дұрыс жазылған нұсқасын анықтаңдар.

Өрнек
Дұрыс жазылған нұсқасы
Өрнек: (4, 285-3, 75) *(5, 8-3, 2) +7, 5
Дұрыс жазылған нұсқасы:
Өрнек:
Дұрыс жазылған нұсқасы:
Өрнек: Нұсқалар
Дұрыс жазылған нұсқасы:
Өрнек: І.
Дұрыс жазылған нұсқасы: (4. 285-3. 75) *(5. 8-3. 2) +7. 5
Өрнек: ІІ.
Дұрыс жазылған нұсқасы: (4. 285-3. 75) (5, 8-3. 2) +7. 5
Өрнек: ІІІ.
Дұрыс жазылған нұсқасы: (4. 285-3. 75) *(5. 8-3. 2) +7, 5
Өрнек
Дұрыс жазылған нұсқасы
Өрнек: e x + sin 2 x
Дұрыс жазылған нұсқасы:
Өрнек:
Дұрыс жазылған нұсқасы:
Өрнек: Нұсқалар
Дұрыс жазылған нұсқасы:
Өрнек: І.
Дұрыс жазылған нұсқасы: Exp(x) +sin(sqr(x) )
Өрнек: ІІ.
Дұрыс жазылған нұсқасы: Exp(x) +2*sin(x)
Өрнек: ІІІ.
Дұрыс жазылған нұсқасы: Exp(x) + sqr (sin(x) )
Өрнек
Дұрыс жазылған нұсқасы
Өрнек: 2х соs4x
Дұрыс жазылған нұсқасы:
Өрнек:
Дұрыс жазылған нұсқасы:
Өрнек: Нұсқалар
Дұрыс жазылған нұсқасы:
Өрнек: І.
Дұрыс жазылған нұсқасы: 2x*cos(4*x)
Өрнек: ІІ.
Дұрыс жазылған нұсқасы: 2*x*cos(4*x)
Өрнек: ІІІ.
Дұрыс жазылған нұсқасы: 2x*cos(4x)
Өрнек
Дұрыс жазылған нұсқасы
Өрнек: x 3 + Lnx
Дұрыс жазылған нұсқасы:
Өрнек:
Дұрыс жазылған нұсқасы:
Өрнек: Нұсқалар
Дұрыс жазылған нұсқасы:
Өрнек: І.
Дұрыс жазылған нұсқасы: Sqr (x) *x+Ln(x)
Өрнек: ІІ.
Дұрыс жазылған нұсқасы: x+Exp (3*Ln(x) )
Өрнек: ІІІ.
Дұрыс жазылған нұсқасы: Exp (Ln (3x) )

3. «Паскаль тілінің басқару операторлары» тақырыбы бойынша.

І. Тапсырма:

If j>k then j:=k-2 else k:=k-2;

шартты операторы орындалғаннан кейін j, k айнымалыларының мәндері неге тең болады?

Айнымалылардың бастапқы мәндері
Нәтиже
Айнымалылардың бастапқы мәндері: J = 3, k = 5
Нәтиже:
Айнымалылардың бастапқы мәндері: J = 3, k = 3
Нәтиже:
Айнымалылардың бастапқы мәндері: J = 3, k = 2
Нәтиже:

ІІ. Тапсырма:

If a > b then

if b < 0 then c:=a else c:=b

else c:=0 ;

шартты операторы бойынша с-ның мәнің табыңдар?

Алғашқы мәндер
Нәтиже
Алғашқы мәндер: а = 5, b = 3
Нәтиже:
Алғашқы мәндер: а = 2, b = 1
Нәтиже:

ІІІ. Тапсырма:

Қателерді анықтап, кестені толтырыңдар.

Қатесі бар программа
Қателері
Қатесі бар программа:

Program Esep;

Var a, b, c:INTEGER;

Begin

Read (a, b, c)

b:=c+1;

S:=a+b+c;

Write (‘s=’, s)

End.

Қателері:
Қатесі бар программа:

Program Perimetr;

Var a, b, p:REAL

Begin

Read (a, b, p) ;

p:=2*(a+b)

Write (‘p=’, p)

End;

Қателері:
Қатесі бар программа:

Program Audan;

Var a, b, s:REAL;

Begin;

Read (a, b) ;

s:=a*b;

Write (‘s=’, s)

End.

Қателері:

Ақтөбе облысы

Әйтеке би ауданы


Ұқсас жұмыстар
Тапсырмаларды тапсырмалар орындау
Химия сабағында практикалық-зертханалық жұмыстардың орындалуының тиімді тәсілдері
Оқыту әдістерін топтастыру
Бейінді оқытуда «практикалық қазақ тілі» курсының білім сапасына ықпалы
Технология (ұл балаларға арналған) 9-сынып
Тағам әзірлеу технологиясы
Ағаштарды ойып өрнектер салу
Электр құбылыстары
5-сынып математика пәнінен орта мерзімді жоспар
Технология пəнінен оқу бағдарламасы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz