Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
Б.Соқпақбаев. Менің атым Қожа шығармасы
Батыс Қазақстан облысы
Орал қаласы
№26 ОЖББМ
Бастауыш сынып мұғалімі Кудайбергенова Ж.С
Күні:4.02.2014ж
Сабақ:Әдебиеттік оқу
Сынып:3 «ә»
Сабақ тақырыбы: Б.Соқпақбаев. « Менің атым Қожа» шығармасы
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларды мәтіннің мазмұнымен таныстыра отырып мәтіндегі
негізгі ойды, идеяны ұғындыру. Мәнерлеп оқу дағдыларын, қызығушылығын
арттыру, ойларын, пікірлерін еркін айтуға, өз көзқарастарын дәлелдей білуге
үйрету.
Дамытушылық: Жазушы шығармалары арқылы әр оқушының өзіндік ой – қиялына
ерік бере отырып, өзінше ой түюге баулу, мәтінмен жұмыс істеу, көркем
шығармаға әдеби талдау дағдыларын дамыту, ғылыми жұмысқа бейімдеу, ізденуге
талпындыру, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Қожа бейнесі арқылы, оқушыларды адамгершілікке, мәдениеттілікке,
әдебиетті сүюге, үлгі — өнеге алуға шақыру. Жағымсыз қасиеттерден аулақ
болуға тәрбиелеу.
Түрі:аралас сабақ
Көрнекілігі:Слайд. Б.Соқпақбаев суреті . повесть бойынша иллюстрациялық
суреттер
Әдістері:сұрақ-жауап, «Сын тұрғысынан ойлау»технологиясы,баяндау әдісі
Сабақ барысы:
I.Ұйымдастыру кезеңі.
1.Оқушылар назарын сабаққа аудару.
2.Психологиялық дайындық.
3.Сабақтың мақсатын хабарлау.оқушыларды
II.Үй тапсырмасын сұрау. Үй тапсырмасын сұрау мақсатында
«Зымыран сұрақтарына» жауап алу.
1 Екі дос әңгімесінің достардың әрекеті қандай?
2 Дос қандай болу керек?
3 Төс қағысып,дос болыпты-деген тіркесті қалай түсінесің?
4 Досын қалай құтқарды?
5 Адал достықтың куәсі болған кім?
6 Досың үшін өміріңнің бір бөлшегі дегенді қалай ойлайсың?
III.Жаңа сабақ. І. Қызығушылықты ояту
Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы : Б.Соқпақбаевтың өмірімен бірге «Менің атым
Қожа» шығармасы
Сөз жұмбақ шешу арқылы, тақырыппен таныстыру.
,,,, ,,, ,,,,,, ,,,
,,,, ,
[pic][pic][pic] [pic] [pic]
Сабақтың тақырыбы: « Менің атым Қожа » шешілді
Сабақтың жоспары:
1. Тақырыппен ,жазушы өмірбаянымен таныстыру.
2. Қысқаша мәтін мазмұнының түсіндірмесі.
3.Оқулықпен жұмыс:Мәтінді сатылай оқу,талдау.
ІІ. Мағынаны ашу
[pic][pic][pic]
Б.Соқпақбаев 13.10.1924 жылы Алматы облысы,Нарынкөл ауданы, Қостөбе
ауылында дүниеге келген.Қазақ жазушысы.Қазақтың Абай атындағы педагогикалық
институтын бітірген соң (1949)Нарынқұл ауданында мұғалім болған. 1952-
жылдары Бердібек “Жұлдыз”,«Балдырған»журналында,Қазақстан Жазушылар
одағында түрлі қызмет атқарды. 1950 ж “Бұлақ” өлеңдер жинағы, 1951 ж «Он
алты жасар чемпион» 1952 ж” Бақыт жолы» 1953 ж “Алыстағы ауылда» ,1960 ж
“Балалық шаққа саяхат», 1963 ж “Дала жұлдызы», «Аяжан» повестін жазды.
1957ж« Менің атым Қожа» повестсі кітабы балалардың сүйіп оқитын
шығармасына айналып,орыс,украин,француз,литва,латыш,өзбек тілдеріне
аударылды. Бұл шығармадағы Қожаның өміріне шолу жасайық.
-Қожа дүниеге келгенде оған Қожаберген деген ат берілді.
-Қожа әкесінен 2 жасында жетім қалды.
-Бір сыныпта 2 Қожа оқығандықтан оны Қара Қожа деп атады.
-Жантас сияқты оқушылар оған келемеждеп «Қара көже»деген ат берді.
-Қожаның өз аты өзіне ұнамаған.
-Қожа сабақты жақсы оқығанымен, өзінің жаман қылықтарымен үнемі көзге
түсіп жүрген.
- Анасы фермада жұмысы істегендіктен әжесімен бірге тұрған.
Сонымен айтылған мәліметтерді қорытындылай келе біз осы шығарманың басты
кейіпкері Қожа екендігін білдік.Бүгінгі сабағымызда «Менің атым Қожа
»шығармасынан үзіндімен танысамыз.
Оқулықпен жұмыс:
Мәтінді оқушыларға оқыту,талдау.
Сұрақ-жауап.
1.Қожа құпия кеңеске қалай дайындалды?
2.Кеңестің қаулысы бойынша Қожаның бойында басты қандай кемшіліктер бар?
3.Әңгімеден Қожаның жақсы бала болатынына сенер медің?Ойыңды түсіндір.
4.Әңгімедегі құпия кеңес дегенді қалай түсінесің?
Алтыншы ақпан.
Б.Соқпақбаев. «Менің атым Қожа»
Шығармашылық тапсырма
II Ой-толғау.
І топ . Мәтін мазмұны бойынша жоспар құрастыру
ІІ топ .Бес жолды өлең (Қожаға\
ІІІ топ. Мәтін бойынша сұрақ құрастыру
Сөздікпен жұмыс Қаулы-жиналыстың шешімі
Сергіту сәті: қаражорға биі
III.Топтастыру
алғыр пысық-
мейірімді
өз қателіктерін
түсінді
әділетті әзілқой
тапқыр
Жалпы достық туралы қандай мақал-мәтел білесіңдер?
Ал балалар өз достарымызды дұрыс таңдай білуіміз керек екендігін түсіне
отырып,
Мақалдардың мазмұнынына тоқталайық.
1. Әдепті бала -арлы бала,
2. Әдепсіз бала-сорлы бала
VI.Үйге тапсырма: 1.Әңгімені түсіп оқу,мазмұнын айту.
2.Менің қиялымдағы Қожа…” қандай болу керек? эссе жазып келу
VII.Бағалау.
-----------------------
Тәртіпті Қожа
Орал қаласы
№26 ОЖББМ
Бастауыш сынып мұғалімі Кудайбергенова Ж.С
Күні:4.02.2014ж
Сабақ:Әдебиеттік оқу
Сынып:3 «ә»
Сабақ тақырыбы: Б.Соқпақбаев. « Менің атым Қожа» шығармасы
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларды мәтіннің мазмұнымен таныстыра отырып мәтіндегі
негізгі ойды, идеяны ұғындыру. Мәнерлеп оқу дағдыларын, қызығушылығын
арттыру, ойларын, пікірлерін еркін айтуға, өз көзқарастарын дәлелдей білуге
үйрету.
Дамытушылық: Жазушы шығармалары арқылы әр оқушының өзіндік ой – қиялына
ерік бере отырып, өзінше ой түюге баулу, мәтінмен жұмыс істеу, көркем
шығармаға әдеби талдау дағдыларын дамыту, ғылыми жұмысқа бейімдеу, ізденуге
талпындыру, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Қожа бейнесі арқылы, оқушыларды адамгершілікке, мәдениеттілікке,
әдебиетті сүюге, үлгі — өнеге алуға шақыру. Жағымсыз қасиеттерден аулақ
болуға тәрбиелеу.
Түрі:аралас сабақ
Көрнекілігі:Слайд. Б.Соқпақбаев суреті . повесть бойынша иллюстрациялық
суреттер
Әдістері:сұрақ-жауап, «Сын тұрғысынан ойлау»технологиясы,баяндау әдісі
Сабақ барысы:
I.Ұйымдастыру кезеңі.
1.Оқушылар назарын сабаққа аудару.
2.Психологиялық дайындық.
3.Сабақтың мақсатын хабарлау.оқушыларды
II.Үй тапсырмасын сұрау. Үй тапсырмасын сұрау мақсатында
«Зымыран сұрақтарына» жауап алу.
1 Екі дос әңгімесінің достардың әрекеті қандай?
2 Дос қандай болу керек?
3 Төс қағысып,дос болыпты-деген тіркесті қалай түсінесің?
4 Досын қалай құтқарды?
5 Адал достықтың куәсі болған кім?
6 Досың үшін өміріңнің бір бөлшегі дегенді қалай ойлайсың?
III.Жаңа сабақ. І. Қызығушылықты ояту
Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы : Б.Соқпақбаевтың өмірімен бірге «Менің атым
Қожа» шығармасы
Сөз жұмбақ шешу арқылы, тақырыппен таныстыру.
,,,, ,,, ,,,,,, ,,,
,,,, ,
[pic][pic][pic] [pic] [pic]
Сабақтың тақырыбы: « Менің атым Қожа » шешілді
Сабақтың жоспары:
1. Тақырыппен ,жазушы өмірбаянымен таныстыру.
2. Қысқаша мәтін мазмұнының түсіндірмесі.
3.Оқулықпен жұмыс:Мәтінді сатылай оқу,талдау.
ІІ. Мағынаны ашу
[pic][pic][pic]
Б.Соқпақбаев 13.10.1924 жылы Алматы облысы,Нарынкөл ауданы, Қостөбе
ауылында дүниеге келген.Қазақ жазушысы.Қазақтың Абай атындағы педагогикалық
институтын бітірген соң (1949)Нарынқұл ауданында мұғалім болған. 1952-
жылдары Бердібек “Жұлдыз”,«Балдырған»журналында,Қазақстан Жазушылар
одағында түрлі қызмет атқарды. 1950 ж “Бұлақ” өлеңдер жинағы, 1951 ж «Он
алты жасар чемпион» 1952 ж” Бақыт жолы» 1953 ж “Алыстағы ауылда» ,1960 ж
“Балалық шаққа саяхат», 1963 ж “Дала жұлдызы», «Аяжан» повестін жазды.
1957ж« Менің атым Қожа» повестсі кітабы балалардың сүйіп оқитын
шығармасына айналып,орыс,украин,француз,литва,латыш,өзбек тілдеріне
аударылды. Бұл шығармадағы Қожаның өміріне шолу жасайық.
-Қожа дүниеге келгенде оған Қожаберген деген ат берілді.
-Қожа әкесінен 2 жасында жетім қалды.
-Бір сыныпта 2 Қожа оқығандықтан оны Қара Қожа деп атады.
-Жантас сияқты оқушылар оған келемеждеп «Қара көже»деген ат берді.
-Қожаның өз аты өзіне ұнамаған.
-Қожа сабақты жақсы оқығанымен, өзінің жаман қылықтарымен үнемі көзге
түсіп жүрген.
- Анасы фермада жұмысы істегендіктен әжесімен бірге тұрған.
Сонымен айтылған мәліметтерді қорытындылай келе біз осы шығарманың басты
кейіпкері Қожа екендігін білдік.Бүгінгі сабағымызда «Менің атым Қожа
»шығармасынан үзіндімен танысамыз.
Оқулықпен жұмыс:
Мәтінді оқушыларға оқыту,талдау.
Сұрақ-жауап.
1.Қожа құпия кеңеске қалай дайындалды?
2.Кеңестің қаулысы бойынша Қожаның бойында басты қандай кемшіліктер бар?
3.Әңгімеден Қожаның жақсы бала болатынына сенер медің?Ойыңды түсіндір.
4.Әңгімедегі құпия кеңес дегенді қалай түсінесің?
Алтыншы ақпан.
Б.Соқпақбаев. «Менің атым Қожа»
Шығармашылық тапсырма
II Ой-толғау.
І топ . Мәтін мазмұны бойынша жоспар құрастыру
ІІ топ .Бес жолды өлең (Қожаға\
ІІІ топ. Мәтін бойынша сұрақ құрастыру
Сөздікпен жұмыс Қаулы-жиналыстың шешімі
Сергіту сәті: қаражорға биі
III.Топтастыру
алғыр пысық-
мейірімді
өз қателіктерін
түсінді
әділетті әзілқой
тапқыр
Жалпы достық туралы қандай мақал-мәтел білесіңдер?
Ал балалар өз достарымызды дұрыс таңдай білуіміз керек екендігін түсіне
отырып,
Мақалдардың мазмұнынына тоқталайық.
1. Әдепті бала -арлы бала,
2. Әдепсіз бала-сорлы бала
VI.Үйге тапсырма: 1.Әңгімені түсіп оқу,мазмұнын айту.
2.Менің қиялымдағы Қожа…” қандай болу керек? эссе жазып келу
VII.Бағалау.
-----------------------
Тәртіпті Қожа
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz