Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Бағалау үдерісінің мақсаты. ОүБ дегеніміз не
Бекітемін
Мектеп директоры:
М.Сахова
Үшінші (негізгі) деңгей бағдарламасы бойынша сертификатталған бастауыш
сынып мұғалімі
Кайназарова Нурбаланың тәлім алушы ретінде №60 жалпы орта мектебінде
өткен коучинг сабақтың жоспары
2014-2015 оқу жылы
Коучинг сабақтың жоспары
|Сабақтың тақырыбы: |Бағалау үдерісінің мақсаты. ОүБ дегеніміз не? |
|Өткізілген уақыты: |08.01.2015ж. |
|Сабақтың мақсаты: |Бағалау мақсатымен таныстыру және жиынтық бағалау туралы |
| |сыни тұрғыдан ойлау |
|Күтілетін нәтиже: |Бағалау мақсатын білу. Бағалау әдістерін меңгеру |
|Коучингті өткізу әдістері:|Топты жұмыс, Джиксо әдісі, жұптық жұмыс, өзін-өзі бағалау,|
| |өзара бағалау |
|Ұсынылған ресурстар |А.Алимов «ИБО-ны ЖОО-да қолдану мәселелері» оқу құралы |
| |400 игр |
| |Мұғалімге арналған нұсқаулық |
| |Интернеттен алынған материалдар |
| |Үлестірме материал І апта |
|Сабақ барысы: |
|Уақыты |Коучердің іс – әрекеті |Мұғалімнің (тыңдаушының) іс|Қолданылған |
| | |– әрекеті |құралдар |
|3 минут |Ұйымдастыру кезеңі: | | |
| |Сәлемдесу: | | |
| |- Қайырлы күн, құрметті | | |
| |әріптестер! Көңіл-күйлеріңіз |Амандасады.Өз көңіл-күйлерін| |
| |қандай? Cабақты бастамас бұрын|айтады. | |
| |алдымен шеңбер құрып, «Қар | | |
| |көшкіні» ойынын ойнайық. |Өз есіміне қоса бойындағы | |
| |Нұсқау: Шеңбер құра отырып, |жақсы қасиеттерді айтады | |
| |өз есімін атап, өз бойындағы | | |
| |қасиеттерін айтады | | |
| |Топқа бөлу: «Жағымды сөздер» |Өз пікірін айтады | |
| |-Оқушыларға қандай жағымды сөз| | |
| |айтасыз? | | |
| |-Неліктен ол сөзді | | |
| |пайдаланасыз? | | |
|10 минут |Ой қозғау: | |Интерактивті |
| |1 тапсырма | |тақта, |
| |Мағынаны ашу: |Өздері оқыған материалды |бейнетүсірілі|
| |Бүгінгі сабақтың |ортаға сала отырып ой |м |
| |тақырыбы:Бағалау үдерісінің |бөліседі және басқа топқа | |
| |мақсаты. ОүБ дегенімі не? |барып өз тобында талқылаған | |
| |1 тапсырма |материал бойынша өз ойларын | |
| |МАН-нан «ОүБ» тақырыбын |ортаға салады. | |
| |бөліктерге бөліп беріп, оқу | | |
| |тапсырылады | | |
| |Нұсқау: Топтаса отырып, оқып,| | |
| |талқылау керек. Одан соң, | | |
| |«джигсо әдісі» бойынша 1,2 | | |
| |деп санау арқылы сарапшы | | |
| |топтарға бөлініп, өз | | |
| |тақырыптарын басқа топ |Топ мүшелері түйінді ойларын| |
| |мүшелеріне түсіндіреді; сонан |айтады. | |
| |соң, қайта өз тобына қайта | | |
| |келеді; | | |
| |-Топ мүшелеріне түйінді ой | | |
| |айту тапсырылады | | |
| |Бағалау | | |
|72мин | |Жақсы жауап берген топты |Әрбір қатысушы орнынан тұрып| |
| |2мин|смайликтер арқылы бағалайды. |өзі таңдаған командаға өз | |
| | |Сергіту сәті: Қамажай |есімін жазады. | |
| | |2 тапсырма | | |
| | |Бейнетүсірілім көрсетіледі: | | |
| | |«Откуда берутся дети» | | |
| | |-Қандай ой түйдіңіздер? | | |
| | | | | |
| | |Бағдарламаның 7 модулі бойынша| | |
| | |презентация көрсетеді. (коучер|Әр топтан бір спикер шығып | |
| |7мин|түсіндіріп өтеді) |түйінді ой айтады. | |
| | |4 тапсырма: | | |
| | |«Мұғалім не үшін өзгеру | | |
| | |керек?» деген тақырыпқа постер| | |
| | |жасаңыздар. |Мұғалімдер әуенге байланысты| |
| |6мин|Әр топтан екі спикер шығып |қимыл-қозғалыс жасайды. | |
| | |постерді қорғаңыздар. | | |
| | | |Қатысушылар өз ойларын | |
| | |Бағалау |айтады | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |6мин|Қорытынды: | | |
| | |Сергіту сәті: Атом-молекула |Қатысушылар коучердің | |
| | |Нұсқау: қатысушылар орнынан |нұсқауын орындайды. | |
| |2мин|тұрып атом дегенде бейберекет |Әр топтан 2 спикер шығып | |
| | |қозғалады, ал молекула дегенде|постерді қорғайды. | |
| | |3-4 қатысушы жиналып топтық | | |
| |3мин|жұмыстың тиімділігі туралы өз |Топ мүшелері екі жұлдыз бір | |
| |5мин|пікірлеріңізді айтыңыздар. |тілек арқылы бірін –бірін | |
| | |Жұпқа бөлу: |бағалайды. | |
| | |2 молекула дегенде жұпқа | |Интерактивті |
| | |бірігеді. | |тақта, |
| | | |Мұғалімдер жұппен өздеріне |презентация |
| |5мин| |берілген тапсырманы орындап | |
| | | |шығады. |Ватман, |
| | | | |маркер, |
| | |5 тапсырма | |түрлі-түсті |
| |20 |Мұғалімдерге ақ парақ | |қағаздар, |
| |мин |таратылып беріледі. Әр жұп |Мұғалімдер жұппен стикерге |стикерлер |
| | |иығымен қарама-қарсы бағытта |екі жұлдыз бір тілек жазып | |
| | |отырады.Бірі айтып қалаған |өздері бағалаған жұптың | |
| | |суретін салады, екіншісі |суретіне жабыстырады. | |
| | |естігені бойынша суретті | | |
| |2мин|салады. | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |8мин|Жұмыс соңында суреттерді | | |
| |3мин|салыстырып, ұқсастығы мен | |маркер, ақ |
| | |айырмашылығын анықтай отырып, | |парақ, |
| | |ынтымақтаса жұмыс жасаған | | |
| | |жұпты анықтайды. | | |
| | |Бағалау | | |
|3 минут |Рефлексия |Сабақтан алған әсерлерін | |
| | |жазады, стикерге жазады. | |
Мектеп директоры:
М.Сахова
Үшінші (негізгі) деңгей бағдарламасы бойынша сертификатталған бастауыш
сынып мұғалімі
Кайназарова Нурбаланың тәлім алушы ретінде №60 жалпы орта мектебінде
өткен коучинг сабақтың жоспары
2014-2015 оқу жылы
Коучинг сабақтың жоспары
|Сабақтың тақырыбы: |Бағалау үдерісінің мақсаты. ОүБ дегеніміз не? |
|Өткізілген уақыты: |08.01.2015ж. |
|Сабақтың мақсаты: |Бағалау мақсатымен таныстыру және жиынтық бағалау туралы |
| |сыни тұрғыдан ойлау |
|Күтілетін нәтиже: |Бағалау мақсатын білу. Бағалау әдістерін меңгеру |
|Коучингті өткізу әдістері:|Топты жұмыс, Джиксо әдісі, жұптық жұмыс, өзін-өзі бағалау,|
| |өзара бағалау |
|Ұсынылған ресурстар |А.Алимов «ИБО-ны ЖОО-да қолдану мәселелері» оқу құралы |
| |400 игр |
| |Мұғалімге арналған нұсқаулық |
| |Интернеттен алынған материалдар |
| |Үлестірме материал І апта |
|Сабақ барысы: |
|Уақыты |Коучердің іс – әрекеті |Мұғалімнің (тыңдаушының) іс|Қолданылған |
| | |– әрекеті |құралдар |
|3 минут |Ұйымдастыру кезеңі: | | |
| |Сәлемдесу: | | |
| |- Қайырлы күн, құрметті | | |
| |әріптестер! Көңіл-күйлеріңіз |Амандасады.Өз көңіл-күйлерін| |
| |қандай? Cабақты бастамас бұрын|айтады. | |
| |алдымен шеңбер құрып, «Қар | | |
| |көшкіні» ойынын ойнайық. |Өз есіміне қоса бойындағы | |
| |Нұсқау: Шеңбер құра отырып, |жақсы қасиеттерді айтады | |
| |өз есімін атап, өз бойындағы | | |
| |қасиеттерін айтады | | |
| |Топқа бөлу: «Жағымды сөздер» |Өз пікірін айтады | |
| |-Оқушыларға қандай жағымды сөз| | |
| |айтасыз? | | |
| |-Неліктен ол сөзді | | |
| |пайдаланасыз? | | |
|10 минут |Ой қозғау: | |Интерактивті |
| |1 тапсырма | |тақта, |
| |Мағынаны ашу: |Өздері оқыған материалды |бейнетүсірілі|
| |Бүгінгі сабақтың |ортаға сала отырып ой |м |
| |тақырыбы:Бағалау үдерісінің |бөліседі және басқа топқа | |
| |мақсаты. ОүБ дегенімі не? |барып өз тобында талқылаған | |
| |1 тапсырма |материал бойынша өз ойларын | |
| |МАН-нан «ОүБ» тақырыбын |ортаға салады. | |
| |бөліктерге бөліп беріп, оқу | | |
| |тапсырылады | | |
| |Нұсқау: Топтаса отырып, оқып,| | |
| |талқылау керек. Одан соң, | | |
| |«джигсо әдісі» бойынша 1,2 | | |
| |деп санау арқылы сарапшы | | |
| |топтарға бөлініп, өз | | |
| |тақырыптарын басқа топ |Топ мүшелері түйінді ойларын| |
| |мүшелеріне түсіндіреді; сонан |айтады. | |
| |соң, қайта өз тобына қайта | | |
| |келеді; | | |
| |-Топ мүшелеріне түйінді ой | | |
| |айту тапсырылады | | |
| |Бағалау | | |
|72мин | |Жақсы жауап берген топты |Әрбір қатысушы орнынан тұрып| |
| |2мин|смайликтер арқылы бағалайды. |өзі таңдаған командаға өз | |
| | |Сергіту сәті: Қамажай |есімін жазады. | |
| | |2 тапсырма | | |
| | |Бейнетүсірілім көрсетіледі: | | |
| | |«Откуда берутся дети» | | |
| | |-Қандай ой түйдіңіздер? | | |
| | | | | |
| | |Бағдарламаның 7 модулі бойынша| | |
| | |презентация көрсетеді. (коучер|Әр топтан бір спикер шығып | |
| |7мин|түсіндіріп өтеді) |түйінді ой айтады. | |
| | |4 тапсырма: | | |
| | |«Мұғалім не үшін өзгеру | | |
| | |керек?» деген тақырыпқа постер| | |
| | |жасаңыздар. |Мұғалімдер әуенге байланысты| |
| |6мин|Әр топтан екі спикер шығып |қимыл-қозғалыс жасайды. | |
| | |постерді қорғаңыздар. | | |
| | | |Қатысушылар өз ойларын | |
| | |Бағалау |айтады | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |6мин|Қорытынды: | | |
| | |Сергіту сәті: Атом-молекула |Қатысушылар коучердің | |
| | |Нұсқау: қатысушылар орнынан |нұсқауын орындайды. | |
| |2мин|тұрып атом дегенде бейберекет |Әр топтан 2 спикер шығып | |
| | |қозғалады, ал молекула дегенде|постерді қорғайды. | |
| | |3-4 қатысушы жиналып топтық | | |
| |3мин|жұмыстың тиімділігі туралы өз |Топ мүшелері екі жұлдыз бір | |
| |5мин|пікірлеріңізді айтыңыздар. |тілек арқылы бірін –бірін | |
| | |Жұпқа бөлу: |бағалайды. | |
| | |2 молекула дегенде жұпқа | |Интерактивті |
| | |бірігеді. | |тақта, |
| | | |Мұғалімдер жұппен өздеріне |презентация |
| |5мин| |берілген тапсырманы орындап | |
| | | |шығады. |Ватман, |
| | | | |маркер, |
| | |5 тапсырма | |түрлі-түсті |
| |20 |Мұғалімдерге ақ парақ | |қағаздар, |
| |мин |таратылып беріледі. Әр жұп |Мұғалімдер жұппен стикерге |стикерлер |
| | |иығымен қарама-қарсы бағытта |екі жұлдыз бір тілек жазып | |
| | |отырады.Бірі айтып қалаған |өздері бағалаған жұптың | |
| | |суретін салады, екіншісі |суретіне жабыстырады. | |
| | |естігені бойынша суретті | | |
| |2мин|салады. | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |8мин|Жұмыс соңында суреттерді | | |
| |3мин|салыстырып, ұқсастығы мен | |маркер, ақ |
| | |айырмашылығын анықтай отырып, | |парақ, |
| | |ынтымақтаса жұмыс жасаған | | |
| | |жұпты анықтайды. | | |
| | |Бағалау | | |
|3 минут |Рефлексия |Сабақтан алған әсерлерін | |
| | |жазады, стикерге жазады. | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz