Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Бағалау үдерісінің мақсаты. ОүБ дегеніміз не

Бекітемін
Мектеп директоры:
М.Сахова
Үшінші (негізгі) деңгей бағдарламасы бойынша сертификатталған бастауыш
сынып мұғалімі
Кайназарова Нурбаланың тәлім алушы ретінде №60 жалпы орта мектебінде
өткен коучинг сабақтың жоспары
2014-2015 оқу жылы
Коучинг сабақтың жоспары

|Сабақтың тақырыбы: |Бағалау үдерісінің мақсаты. ОүБ дегеніміз не? |
|Өткізілген уақыты: |08.01.2015ж. |
|Сабақтың мақсаты: |Бағалау мақсатымен таныстыру және жиынтық бағалау туралы |
| |сыни тұрғыдан ойлау |
|Күтілетін нәтиже: |Бағалау мақсатын білу. Бағалау әдістерін меңгеру |
|Коучингті өткізу әдістері:|Топты жұмыс, Джиксо әдісі, жұптық жұмыс, өзін-өзі бағалау,|
| |өзара бағалау |
|Ұсынылған ресурстар |А.Алимов «ИБО-ны ЖОО-да қолдану мәселелері» оқу құралы |
| |400 игр |
| |Мұғалімге арналған нұсқаулық |
| |Интернеттен алынған материалдар |
| |Үлестірме материал І апта |
|Сабақ барысы: |
|Уақыты |Коучердің іс – әрекеті |Мұғалімнің (тыңдаушының) іс|Қолданылған |
| | |– әрекеті |құралдар |
|3 минут |Ұйымдастыру кезеңі: | | |
| |Сәлемдесу: | | |
| |- Қайырлы күн, құрметті | | |
| |әріптестер! Көңіл-күйлеріңіз |Амандасады.Өз көңіл-күйлерін| |
| |қандай? Cабақты бастамас бұрын|айтады. | |
| |алдымен шеңбер құрып, «Қар | | |
| |көшкіні» ойынын ойнайық. |Өз есіміне қоса бойындағы | |
| |Нұсқау: Шеңбер құра отырып, |жақсы қасиеттерді айтады | |
| |өз есімін атап, өз бойындағы | | |
| |қасиеттерін айтады | | |
| |Топқа бөлу: «Жағымды сөздер» |Өз пікірін айтады | |
| |-Оқушыларға қандай жағымды сөз| | |
| |айтасыз? | | |
| |-Неліктен ол сөзді | | |
| |пайдаланасыз? | | |
|10 минут |Ой қозғау: | |Интерактивті |
| |1 тапсырма | |тақта, |
| |Мағынаны ашу: |Өздері оқыған материалды |бейнетүсірілі|
| |Бүгінгі сабақтың |ортаға сала отырып ой |м |
| |тақырыбы:Бағалау үдерісінің |бөліседі және басқа топқа | |
| |мақсаты. ОүБ дегенімі не? |барып өз тобында талқылаған | |
| |1 тапсырма |материал бойынша өз ойларын | |
| |МАН-нан «ОүБ» тақырыбын |ортаға салады. | |
| |бөліктерге бөліп беріп, оқу | | |
| |тапсырылады | | |
| |Нұсқау: Топтаса отырып, оқып,| | |
| |талқылау керек. Одан соң, | | |
| |«джигсо әдісі» бойынша 1,2 | | |
| |деп санау арқылы сарапшы | | |
| |топтарға бөлініп, өз | | |
| |тақырыптарын басқа топ |Топ мүшелері түйінді ойларын| |
| |мүшелеріне түсіндіреді; сонан |айтады. | |
| |соң, қайта өз тобына қайта | | |
| |келеді; | | |
| |-Топ мүшелеріне түйінді ой | | |
| |айту тапсырылады | | |
| |Бағалау | | |
|72мин | |Жақсы жауап берген топты |Әрбір қатысушы орнынан тұрып| |
| |2мин|смайликтер арқылы бағалайды. |өзі таңдаған командаға өз | |
| | |Сергіту сәті: Қамажай |есімін жазады. | |
| | |2 тапсырма | | |
| | |Бейнетүсірілім көрсетіледі: | | |
| | |«Откуда берутся дети» | | |
| | |-Қандай ой түйдіңіздер? | | |
| | | | | |
| | |Бағдарламаның 7 модулі бойынша| | |
| | |презентация көрсетеді. (коучер|Әр топтан бір спикер шығып | |
| |7мин|түсіндіріп өтеді) |түйінді ой айтады. | |
| | |4 тапсырма: | | |
| | |«Мұғалім не үшін өзгеру | | |
| | |керек?» деген тақырыпқа постер| | |
| | |жасаңыздар. |Мұғалімдер әуенге байланысты| |
| |6мин|Әр топтан екі спикер шығып |қимыл-қозғалыс жасайды. | |
| | |постерді қорғаңыздар. | | |
| | | |Қатысушылар өз ойларын | |
| | |Бағалау |айтады | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |6мин|Қорытынды: | | |
| | |Сергіту сәті: Атом-молекула |Қатысушылар коучердің | |
| | |Нұсқау: қатысушылар орнынан |нұсқауын орындайды. | |
| |2мин|тұрып атом дегенде бейберекет |Әр топтан 2 спикер шығып | |
| | |қозғалады, ал молекула дегенде|постерді қорғайды. | |
| | |3-4 қатысушы жиналып топтық | | |
| |3мин|жұмыстың тиімділігі туралы өз |Топ мүшелері екі жұлдыз бір | |
| |5мин|пікірлеріңізді айтыңыздар. |тілек арқылы бірін –бірін | |
| | |Жұпқа бөлу: |бағалайды. | |
| | |2 молекула дегенде жұпқа | |Интерактивті |
| | |бірігеді. | |тақта, |
| | | |Мұғалімдер жұппен өздеріне |презентация |
| |5мин| |берілген тапсырманы орындап | |
| | | |шығады. |Ватман, |
| | | | |маркер, |
| | |5 тапсырма | |түрлі-түсті |
| |20 |Мұғалімдерге ақ парақ | |қағаздар, |
| |мин |таратылып беріледі. Әр жұп |Мұғалімдер жұппен стикерге |стикерлер |
| | |иығымен қарама-қарсы бағытта |екі жұлдыз бір тілек жазып | |
| | |отырады.Бірі айтып қалаған |өздері бағалаған жұптың | |
| | |суретін салады, екіншісі |суретіне жабыстырады. | |
| | |естігені бойынша суретті | | |
| |2мин|салады. | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |8мин|Жұмыс соңында суреттерді | | |
| |3мин|салыстырып, ұқсастығы мен | |маркер, ақ |
| | |айырмашылығын анықтай отырып, | |парақ, |
| | |ынтымақтаса жұмыс жасаған | | |
| | |жұпты анықтайды. | | |
| | |Бағалау | | |
|3 минут |Рефлексия |Сабақтан алған әсерлерін | |
| | |жазады, стикерге жазады. | |

Ұқсас жұмыстар
Тәрбиенің мақсат мен міндеттері
Сұраулы сөйлем. бұйрықты сөйлем
Пайдалы қазбалар тарауы. Кенді пайдалы қазбалар
Оқушылар білімін тексеру
Урбандалу үдерісі
Сөйлем түрлері. хабарлы сөйлем. лепті сөйлем
Дүниетану пәні бойынша ұзақ мерзімді жоспар. 2 сынып
Орта мерзімді жоспар. 7-сынып алгебра
Қажымұқанның қалада
7-сыныпқа арналған алгебра, геометрия пәнінен омж
Пәндер