Бағалау үдерісінің мақсаты. ОүБ дегеніміз не

Бекітемін

Мектеп директоры:

М. Сахова

Үшінші (негізгі) деңгей бағдарламасы бойынша сертификатталған бастауыш сынып мұғалімі

Кайназарова Нурбаланың тәлім алушы ретінде №60 жалпы орта мектебінде өткен коучинг сабақтың жоспары

2014-2015 оқу жылы

Коучинг сабақтың жоспары

Сабақтың тақырыбы:
Бағалау үдерісінің мақсаты. ОүБ дегеніміз не?
Сабақтың тақырыбы:: Өткізілген уақыты:
Бағалау үдерісінің мақсаты. ОүБ дегеніміз не?: 08. 01. 2015ж.
Сабақтың тақырыбы:: Сабақтың мақсаты:
Бағалау үдерісінің мақсаты. ОүБ дегеніміз не?: Бағалау мақсатымен таныстыру және жиынтық бағалау туралы сыни тұрғыдан ойлау
Сабақтың тақырыбы:: Күтілетін нәтиже:
Бағалау үдерісінің мақсаты. ОүБ дегеніміз не?: Бағалау мақсатын білу. Бағалау әдістерін меңгеру
Сабақтың тақырыбы:: Коучингті өткізу әдістері:
Бағалау үдерісінің мақсаты. ОүБ дегеніміз не?: Топты жұмыс, Джиксо әдісі, жұптық жұмыс, өзін-өзі бағалау, өзара бағалау
Сабақтың тақырыбы:: Ұсынылған ресурстар
Бағалау үдерісінің мақсаты. ОүБ дегеніміз не?:
  • А. Алимов «ИБО-ны ЖОО-да қолдану мәселелері» оқу құралы
  • 400 игр
  • Мұғалімге арналған нұсқаулық
  • Интернеттен алынған материалдар
  • Үлестірме материал І апта
Сабақтың тақырыбы::

Сабақ барысы:

Сабақтың тақырыбы:: Уақыты
Бағалау үдерісінің мақсаты. ОүБ дегеніміз не?: Коучердің іс - әрекеті
Мұғалімнің (тыңдаушының) іс - әрекеті
Қолданылған құралдар
Сабақтың тақырыбы:: 3 минут
Бағалау үдерісінің мақсаты. ОүБ дегеніміз не?:

Ұйымдастыру кезеңі:

Сәлемдесу:

- Қайырлы күн, құрметті әріптестер! Көңіл-күйлеріңіз қандай? Cабақты бастамас бұрын алдымен шеңбер құрып, «Қар көшкіні» ойынын ойнайық.

Нұсқау: Шеңбер құра отырып, өз есімін атап, өз бойындағы қасиеттерін айтады

Топқа бөлу: «Жағымды сөздер»

-Оқушыларға қандай жағымды сөз айтасыз?

-Неліктен ол сөзді пайдаланасыз?

Амандасады. Өз көңіл-күйлерін айтады.

Өз есіміне қоса бойындағы жақсы қасиеттерді айтады

Өз пікірін айтады

Сабақтың тақырыбы:: 10 минут
Бағалау үдерісінің мақсаты. ОүБ дегеніміз не?:

Ой қозғау:

1 тапсырма

Мағынаны ашу:

Бүгінгі сабақтың тақырыбы: Бағалау үдерісінің мақсаты. ОүБ дегенімі не?

1 тапсырма

МАН-нан «ОүБ» тақырыбын бөліктерге бөліп беріп, оқу тапсырылады

Нұсқау: Топтаса отырып, оқып, талқылау керек. Одан соң, « джигсо әдісі» бойынша 1, 2 деп санау арқылы сарапшы топтарға бөлініп, өз тақырыптарын басқа топ мүшелеріне түсіндіреді; сонан соң, қайта өз тобына қайта келеді;

-Топ мүшелеріне түйінді ой айту тапсырылады

Бағалау

Өздері оқыған материалды ортаға сала отырып ой бөліседі және басқа топқа барып өз тобында талқылаған материал бойынша өз ойларын ортаға салады.

Топ мүшелері түйінді ойларын айтады.

Интерактивті тақта, бейнетүсірілім
Сабақтың тақырыбы:: 72мин
Бағалау үдерісінің мақсаты. ОүБ дегеніміз не?:

2мин

7мин

6мин

6мин

2мин

3мин

5мин

5мин

20 мин

2мин

8мин

3мин

Жақсы жауап берген топты смайликтер арқылы бағалайды .

Сергіту сәті: Қамажай

2 тапсырма

Бейнетүсірілім көрсетіледі: «Откуда берутся дети»

- Қандай ой түйдіңіздер?

Бағдарламаның 7 модулі бойынша презентация көрсетеді. (коучер түсіндіріп өтеді)

4 тапсырма:

«Мұғалім не үшін өзгеру керек?» деген тақырыпқа постер жасаңыздар.

Әр топтан екі спикер шығып постерді қорғаңыздар.

Бағалау

Қорытынды:

Сергіту сәті: Атом-молекула

Нұсқау : қатысушылар орнынан тұрып атом дегенде бейберекет қозғалады, ал молекула дегенде 3-4 қатысушы жиналып топтық жұмыстың тиімділігі туралы өз пікірлеріңізді айтыңыздар.

Жұпқа бөлу:

2 молекула дегенде жұпқа бірігеді.

5 тапсырма

Мұғалімдерге ақ парақ таратылып беріледі. Әр жұп иығымен қарама-қарсы бағытта отырады. Бірі айтып қалаған суретін салады, екіншісі естігені бойынша суретті салады.

Жұмыс соңында суреттерді салыстырып, ұқсастығы мен айырмашылығын анықтай отырып, ынтымақтаса жұмыс жасаған жұпты анықтайды.

Бағалау

Әрбір қатысушы орнынан тұрып өзі таңдаған командаға өз есімін жазады.

Әр топтан бір спикер шығып түйінді ой айтады.

Мұғалімдер әуенге байланысты қимыл-қозғалыс жасайды.

Қатысушылар өз ойларын айтады

Қатысушылар коучердің нұсқауын орындайды.

Әр топтан 2 спикер шығып постерді қорғайды.

Топ мүшелері екі жұлдыз бір тілек арқылы бірін -бірін бағалайды.

Мұғалімдер жұппен өздеріне берілген тапсырманы орындап шығады.

Мұғалімдер жұппен стикерге екі жұлдыз бір тілек жазып өздері бағалаған жұптың суретіне жабыстырады.

Интерактивті тақта, презентация

Ватман, маркер, түрлі-түсті қағаздар, стикерлер

маркер, ақ парақ,

Сабақтың тақырыбы:: 3 минут
Бағалау үдерісінің мақсаты. ОүБ дегеніміз не?: Рефлексия
Сабақтан алған әсерлерін жазады, стикерге жазады.

Ұқсас жұмыстар
Тәрбиенің мақсат мен міндеттері
Сұраулы сөйлем. бұйрықты сөйлем
Пайдалы қазбалар тарауы. Кенді пайдалы қазбалар
Оқушылар білімін тексеру
Урбандалу үдерісі
Сөйлем түрлері. хабарлы сөйлем. лепті сөйлем
Дүниетану пәні бойынша ұзақ мерзімді жоспар. 2 сынып
Орта мерзімді жоспар. 7-сынып алгебра
Қажымұқанның қалада
7-сыныпқа арналған алгебра, геометрия пәнінен омж
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz