Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті

Файл қосу

Баласы Қожағұлдың Біржан салмын (Біржан сал Қожағұлұлы туралы)

|Пәні |Әдебиет |Сынып |9 «ә» |
|Тақырыбы: |«Баласы Қожағұлдың Біржан салмын»» (Біржан сал Қожағұлұлы туралы)|
|Мақсаты: |Біржан сал Қожағұлұлы шығармаларына шолу жасай отырып, |
| |шығармаларының қыр-сырларын меңгертіп, өз бітінше ізденуге, |
| |мазмұнына тереңдей бойлату, өлеңдеріне жан-жақты талдау жасай |
| |отырып тақырыбын ашу. |
|Күтілетін |Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады; |
|нәтиже: |Қажетті ақпаратты іздейді , автор шығармашылығын меңгереді; |
| |өзекті ойды анықтай алады, постер арқылы топтастыра алады,өз ойын|
| |еркін жеткізе біледі, пікір алмасады, мәтінмен жұмыстана алады. |
| |Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып ; үйренеді(кейбіреуі); |
| |Бірін – бірі, өзін бағалайды; |
| |Шығармашылықпен жұмыстанады; сыни ой қорытады. |
| |Мұғалімнің әрекеті |Оқушының әрекеті |
|Ұйымдастыру |1. Оқушылармен амандасу, түгендеу |Оқушылар амандасады, |
|2 мин. |2. Оқушыларды түрлі стикерлерді суырту |кезекші сұрақтарға |
| |ар0ылы топтарға бөлу, бірінші топ |жауап береді, топқа |
| |стикерінде Теміртас, екінші топта Асыл, |бөлу әдісіне |
| |үшінші топта Ақыл, төртінші топта балдан |араласады. |
| |тәтті деген сөздер жазылады. | |
| |Кейін бұл жолдарды біріктіріп үй | |
| |тапсырмасын алады. | |
|1. Қызығушылығын|«Домино» әдісі |Оқушылар сұрақтарға |
|ояту. |(Өткен тақырып бойынша оқушыларға сұрақтар|жауап іздейді. |
|Үй тапсырмасын |беріледі, әр топ домино ойынын ойнай | |
|сұрау. |отырып ретін тауып дұрыс орналастырады) | |
|(4 мин.) |СТАРТ | |
| |Жаяу Мұса қай жылы дүниеге келген? | |
| |1835 | |
| |Жаяу Мұсаның суреткерлік шеберлігін айқын |Оқушылар әнді |
| |танытарлық шығармасы? |тыңдайды, соған |
| |«Сәулем қыздар» |байланысты туындайтын |
| |Жаяу Мұса қай жерде дүниеге келген? |сұрақтарға жауап |
| |Павлодар облысы, Баянауыл ауылы |береді. |
| |Ақынның өлеңдерінде адам сезімі жалаң | |
| |суреттелмейді, қоғамдық-әлеуметтік | |
| |мәселелермен қабаттаса бейнеленеді. Бұған | |
| |қай өлеңі дәлел бола алады? | |
| |«Сұрша қыз» | |
| |Ақын арбакеш болып жүріп қай қаланы | |
| |аралады? | |
| |Польша | |
| |Мұса Жетісу өңірінде қай ақынмен танысады?| |
| |Ш.Уәлиханов | |
| |Ақын Шорман балаларын әшкерелеп газетке | |
| |жазғаны үшін қанша жылға жер аударылады? | |
| |12 жыл | |
| |Ақынның әнге, саз өнеріне деген | |
| |эстетикалық көзқарасын танытатын шығармасы| |
| |қандай? | |
| |«Көкаршын» | |
| |Өз басынан өткен қорлықты баяндайтын өлеңі| |
| |қайсысы? | |
| |«Хаулау» | |
| |Ақын қай жылы қайтыс болды? | |
| |1929 жылы | |
| |ФИНИШ | |
| | | |
| | | |
| |«Ән жұмбақ» | |
|Ой қозғау | | |
|(2 мин) |«Ләйлім шырақ» әнін тыңдату. | |
| |(ақынның суреті интербелсенді тақтадан | |
| |көрініс табады) | |
|2. Мағынаны |Тақырыбы мен идеясын ашу, өлеңдерінің |Берілген тапсырмаларға|
|тану. |мазмұнын ашу, талдау. |сәйкес оқушылар өз |
| | |жұмыстарын атқарады. |
|21 мин. |4 топқа тақырыпқа сай әр түрлі тапсырмалар| |
| |беріледі. |Бірінші топ постер |
| | |дайындайды, екінші |
| |1 – топ: Ақынның өмір белестері |топ, жарнамалайды, |
| |2 – топ: Шығармашылық мұрасы (қоғамдық, |үшінші топ презентация|
| |әлеуметтік) |дайындайды , төртінші |
| |3 – топ: Біржанның айтыскерлігі |топ шағын концерттік |
| |4 – топ: Шығармашылық мұрасы (сезім |қойылым дайындайды. |
| |лирикасы) | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Оқушылардың ойын жинақтау мақсатында | |
| |«Біржан сал» фильмінен үзінді көрсетіледі | |
|Ой толғаныс. |1 – топ: Автор орындығы (оқушылар автор | |
|11 мин. |орындығына өз қалаулары бойынша |Оқушылар тапсырмаларға|
| |2 топ: Радиоға қоңырау шалу (оқушылар өз |дайындалады, |
| |қиялдарына сай радиоға қоңырау шала |орындайды. |
| |отырып, тақырыпқа сай радио эфирде сөз | |
| |қозғайды | |
| |3 – топ: Тв – шоу (оқушылар өз қиялдарына | |
| |сай радиоға қоңырау шала отырып, тақырыпқа| |
| |сай теле эфирде сөз қозғайды | |
| |4 – топ: «Поэзия минуты» (оқушылар өз | |
| |жанынан ақынға өлең арнайды ) | |
| | | |
| |«Көзіңмен не көрдің, құлағыңмен не | |
| |естідің, жүрекпен не сездің?» | |
|Кері байланыс |Көзіңмен не көрдің? |Сабақтың қорытындысы |
|2 мин | |бойынша кері |
| | |байланысқа түседі, |
| | |оқушылар кері байланыс|
| |Құлағыңмен не естідің? |парағын толтырады |
| |[pic] | |
| | | |
| | | |
| |Жүрекпен не сездің? | |
| |[pic] | |
| | | |
| | | |
|Бағалау |Марапаттау, ынталандыру, критерий арқылы |Оқушылар бір – бірін |
|2 мин. |бағалау |бағалайды |
| |Жиынтық баға қойылады | |
|Үй тапсырмасы |Теміртас, Асыл,Ақық балдан тәтті |Оқушылар ақынның |
|1 мин. | |балаларына арналған |
| | |өлеңдерімен танысып |
| | |келеді |

|№ |Критерий |Дискриптор |Ұпай |
|1. |Үй тапсырмасы |Үй тапсырмасына қатысты өз білімін|3 |
| | |толықтай көрсете білді | |
| | | | |
| | |Үй тапсырмасына байланысты өз | |
| | |білімін көрсетті, бірақ аздаған |2 |
| | |кемшіліктер орын алды | |
| | | | |
| | |Үй тапсырмасына байланысты мүлдем | |
| | |ат салысқан жоқ |1 |
|2. |Жаңа тақырып |Жаңа тақырыпқа байланысты |3 |
| | |теориялық білімін толықтай көрсете| |
| | |білді | |
| | | | |
| | |Теориялық білімін көрсетті, бірақ |2 |
| | |кемшіліктер болды | |
| | | | |
| | |Мүлдем көрсете алмады |1 |
|3. |Көшбасшылық |Аудиторияны сендіре алды. |2 |
| |таланттылығын |Көшбасшылық таланты байқалды. | |
| |байқау | | |
| | |Көшбасшылық таланты байқалмады. | |
| | | |1 |
|4. |Өз ойын еркін |Ойын еркін жеткізіп, толық |2 |
| |жеткізе білуі |сараптай алды | |
| | | | |
| | |Ойын еркін жеткізгенімен сараптау |1 |
| | |жеткіліксіз болды. | |
|5. |Тапсырмаларға |Белсенділігі жоғары болды |3 |
| |байланысты | | |
| |белсенділігі |Белсенділігі орташа болды |2 |
| | | | |
| | |Белсенділігі төмен болды |1 |

Ұқсас жұмыстар
Біржан сал
Біржан салдың өмірі мен шығармашылығы
Біржанның айтыскерлігі
Орта мерзімді жоспар 10-сынып
Біржан әнінің зор құдіреті. 6 – сынып, екінші сағаты
Біржанның өлеңі
Қысқа мерзімді жоспарлар. 10-сынып
Күнтізбелік жоспар. 10 сынып жаратылыстану- математикалық бағыт
Біржан реферат
Біржан мен Сара айтысы
Пәндер