Сабақ жоспары :: Тәрбие сағаты
Файл қосу
Сындарлы оқуды іске асыруда бастауыш сынып мұғалімдеріне кәсіби қолдау көрсету
«Басқаларды үйрете жүріп біз өзіміз де үйренеміз»
Сенека Луций
Мұғалімнің аты-жөні:Блеутаева Назгүл жанабілқызы
Жұмыс өтілі:24 жыл
Жұмыс орны: Алматы облысы Талдықорған қаласы
№10 орта мектеп-гимназия
Қызметі: қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Санаты: жоғары
МАСТЕР – КЛАСС ЖОСПАРЫ:
➢ ТАҚЫРЫП: Сындарлы оқуды іске асыруда бастауыш сынып мұғалімдеріне
кәсіби қолдау көрсету
➢ ШЕБЕРЛІК-СЫНЫПТЫҢ МАҚСАТЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ: Мұғалімдердің сабақты
талдаудың формалары жайлы білімдерін жетілдіріп, сабақты талдау үлгісі
бойынша өзіндік талдау жасату, жеке және топтық жұмысқа ықпалдастыру
➢ КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ: Ұстаздар сабақты құру мен сабақ құрылымына талдау
жасау жолдарын игеруді жетілдіреді, кәсіби әңгіме жүргізу жолдарын
үйренеді
➢ МАҚСАТЫ БАҒЫТТАЛҒАН АУДИТОРИЯ: Пән мұғалімдері
➢ ШЕБЕРЛІК-СЫНЫП БАРЫСЫ: Қызығушылықтыояту,Ой қозғау, Мағынаны ашу,
Рефлексия
➢ ӘДІС-ТӘСІЛДЕРІ: «Дейін - кейін»(стратегиялық сұрақтар);жеке жұмыс;
ықпалдасу сәті; «Ойтолғаныс шеңбері» топтық жұмыс(бірлесіп талқылау);
➢ ҚҰРАЛ-ЖАБДЫҚТАР: Интерактивті тақта ,таныстырылым, видио материалдар,
стикерлер, смайлик т.б.
➢ ДИДАКТИКАЛЫҚ МАТЕРИАЛДАР: үлестірме материалдар Мұғалімдерге
арналған нұсқаулық. «сындарлы оқу»
МАСТЕР – КЛАСС МАЗМҰНЫ :
|Жұмыс кезеңі:|Кезеңнің мазмұны |Қатысушылардың |Уақыт|Ресурстар |
| | |іс-әрекеті |ы | |
|І. Кіріспе бөлім |
|Мақсат: |Ұйымдастыру кезеңі |«Шаттық шеңберінде» |3 |Алдын – |
|Қатысушыларды|«Шаттық шеңбері» |тұрып бір – бірімен | |ала |
|ң оң |арқылы таныстыру; |танысады, қандай адам | |тапсырма |
|көзқарастарын|Өздеріндегі стикерлер |екенін айтады; | |жазылған |
|қалыптастырып|бойынша топқа бөліну |Қолдарындағы стикерлер| |стикерлер |
|коучингке | |бойынша топқа бөлінеді| | |
|қатысу | | | | |
|белсенділігін| | | | |
|арттыру | | | | |
|Міндеті: | | | | |
|жеке және | | | | |
|топтық | | | | |
|жұмысқа | | | | |
|жұмылдыру | | | | |
|Әдісі: | | | | |
|ықпалдасу, | | | | |
|жұпқа бөлу, | | | | |
|топқа бөлу | | | | |
|ІІ. Негізгі бөлім |
|Мақсат: | |Қатысушылар |3 | |
|Мұғалімдерге |«Миға шабуыл» |стикерлерде | |«Дейін-кей|
|«сындарыл |«ассоциация» жазады |«дейін-кейін» | |ін» |
|оқу» және | |стратегиясы бойынша | |стратегияс|
|«сабақты |«Дейін – кейін» |«Сындарлы оқу», | |ына |
|талдау» |стратегиясы бойынша |«Сабақты талдау» деген| |арналған |
|ұғымдарын |бірнеше осы бойынша |сөздерге «ассоциация» | |плакат |
|жайлы |білетіндерін жазып |жазады. «Сындарлы | | |
|білімдерін |шығады |оқу», | |Ассоцация |
|жаңғыртып, өз| |«сабақты талдау» | |жазуға |
|беттерімен | |дегеніміз не? Сабақты | |арналған |
|талдау | |талдауды қалай | |плакат |
|жұмыстарын | |жүргізесіз? Өзіңіз | | |
|жасату | |сабағыңызды қалай | | |
|Міндеті: | |талдайсыз? | | |
|Ассоцация | | | | |
|жазадыру; | | | | |
|«дейін- | | | | |
|кейін» | | | | |
|стратегиясы | | | | |
|бойынша жұмыс| | | | |
|жасату; | | | | |
|Кәсіби әңгіме| | | | |
|жайлы | | | | |
|мағлұмат | | | | |
|беру. | | | | |
|Әдісі: | | | | |
|«Бағдаршам» | | | | |
|әдісі бойынша| | | | |
|түсінген – | | | | |
|түсінбегенін | | | | |
|білдіру, | | | | |
|«Сәйкестендір| | | | |
|у» | | | | |
|Жұппен жұмыс,| | | | |
|Топпен жұмыс,| | | | |
|ықпалдастыру | | | | |
| | | | | |
| |«Бағдаршам» |«Кәсіби әңгіме» |5 |Қызыл, |
| |стратегиясы кәсіби |барысында алған | |жасыл, |
| |әңгіме бойынша |әсерлерімен | |сары түсті|
| |әріптестерімнің |«Бағдаршам» тәсілі | |стикерлер,|
| |біліктілік деңгейін |бойынша бөліседі | | |
| |бақылау үшін |Қызыл түсі- | | |
| |«Бағдаршам» тәсілін |түсінбедім. | | |
| |түсіндіремін. |Сары түс- әлі | | |
| | |сұрақтарым бар. | | |
| | |Жасыл түсі- маған бәрі| | |
| | |түсінікті. | | |
| | |Стикердің біреуін | | |
| | |көтереді. | | |
| |«Сәйкестендіру» |Сабақты талдау және |5 |Тапсырма |
| |стратегиясы |өзін – өзі талдау | |жазылған |
| |презентация |формалары | |қағаздар, |
| |Сабақты талдау және |1) қысқа (бағалау) | |сәйкестенд|
| |өзін – өзі талдау |талдау; | |іруге |
| |формалары жазылған | 2) құрылымдық | |арналған |
| |қағазды үлестіремін, |(поэтапный) талдау; | |плакат |
| |сол бойынша жұптасып, | 3) жүйелік талдау; | | |
| |олардың атына затын | 4) толық талдау; | | |
| |сай сәйкестендіреді | 5) | | |
| | |құрылымдық-уақыттық | | |
| | |талдау; | | |
| | | 6) аралас талдау; | | |
| | |7) психологиялық | | |
| | |талдау; | | |
| | |9) аспектты талдау; | | |
| | |10) құрама | | |
| | |(комплексті) талдау. | | |
| | |Талдау түрлерімен және| | |
| | |оның мақсаттарымен | | |
| | |танысады | | |
| |«Жеке жұмыс» |Әр мұғалім өздеріне |5 |Сұрақтар |
| |мұғалімдерге сабаққа |берілген сұрақтар | |жазылған |
| |қатысар алдында әр |бойынша сабақты | |карточкала|
| |түсті қағазға жазылған|бақылап оған талдау | |р, бақылау|
| |бір сабақтың арнай |жасайды, жағымды | |парақтары,|
| |бөлігі не тақырыбы |жақтарын көрсете | |сабақ |
| |бойыша бақылау |отырып, ұсыныс айтады.| |талдау |
| |парақтары таратылған, |Оны берілген қағаз | |қағидалары|
| |Әр мүғалім өз |бетіне түсіреді. | |жазылған |
| |жұмыстарын толықтыру | | |үлестірмел|
| |тапсырылады. | | |і |
| | | | |материалда|
| | | | |р |
| |Ықпалдастыру сәті |Ең алдымен, |5 |Тас, ұсақ |
| |«Толық банка» әдісі |тас-өміріміздің ең | |тас, құм, |
| |Мұғалімдер алдына бос |маңыздысы отан, | |су, банка |
| |банка, тас, ұсақ |отбасы, ата-ана, | |Банка – |
| |тастар, су, құм қоямын|бала-шаға амандығы; | |сабақ |
| |да, банканы бұл | | |Тас – |
| |заттармен толтыру үшін|Ұсақ тас-жеке | |сабақтың |
| |қай ретімен салу |басымызға тілейтін | |негізгі |
| |керектігін сұраймын. |армандар; | |фазалары; |
| | | | |Ұсақ тас –|
| | |Құм-бізді бақытты | |мағынаны |
| | |ететін қуанышты | |танытуда |
| | |сәттер; | |атқаратын |
| | | | |іс – |
| | |Су-тіршілік көзі | |әрекет |
| | |болғандықтан, ұзақ | |Құм – ой |
| | |ғұмыр. Толық | |толғаныс |
| | |банка-өміріміз мәнді | |(бағалау, |
| | |де сәнді болуын | |кеңейту) |
| | |білдіреді. | |десек, |
| | | | |Су – |
| | | | |осылардың |
| | | | |барлығын |
| | | | |біріктірет|
| | | | |ін |
| | | | |сабақтың |
| | | | |мазмұны |
| |«Топтық жұмыс» |Мұғалімдер жұптық |10 | |
| |стратегиясы |жұмыстарын | | |
| |Міне, өздеріңіз көріп |бірлестіріп, «Ойлы | |Жұптық |
| |отырғандай, бірлесе |шеңбер» құрастырады, | |жұмыста |
| |атқарған жұмыс |олардың байланысын | |жасаған |
| |жемісті, сонымен |шығарады. | |жұмыстарын|
| |қатар, бакаға қай |1.Қызығушылықты ояту | |топтаса |
| |ретпен салу керек |2. Мағынаны тану | |аяқтауға |
| |болғандай сабақты |3. Ой толғаныс | |арналған |
| |ретімен құрған да ғана| | |постер |
| |, және ретімен | | | |
| |талдағанда ғана | | | |
| |нәтижеге | | | |
| |жетпекшіміз.Ол үшін | | | |
| |сындарлы оқуда фазалық| | | |
| |бақылау бойынша іске | | | |
| |асқан дүниені толтыру.| | | |
| |Сондықтан сіздергі | | | |
| |алдарыңыздағы | | | |
| |тапсырмаларыңызды | | | |
| |біріктіріп, үлкен | | | |
| |постер жасаңыздар. | | | |
| |Сабақтың үш фазасын | | | |
| |толықтырып, үлкен | | | |
| |постер қорғау | | | |
|Қорытынды бөлім |
|Мақсаты: |«Өлең жолдары» |Берілген өлең |3 |Өлең |
|Коучинг |стратегиясы |жолдарындағы ұйқасқа | |жолдары |
|барысында |Ұстаздарға адасқан |өз ойларымен қайта | | |
|жасаған |өлең жолдары беріледі,|құрастырады. | | |
|жұмысты |сол бойынша ұстаздар |Ұстаздарға сабақтың | | |
|қорыта білу |өлең жолдарын дұрыс |барысы - жұмбақ, | | |
|Міндеті: |құру тапсырылады |Сабақтың әр кезеңі - | | |
|Алған | |бастау бұлақ. | | |
|білімдерін | |Дұрыстап құрылған | | |
|тәжірибеде | |сабақтың мазмұны, | | |
|қолдана | |Білім алар оқушыға шам| | |
|білуге | |мен шырақ. | | |
|жұмылдыру;Кер| | | | |
|і байланыс | | | | |
|орната алу. | | | | |
|Әдісі: | | | | |
|Өлең шығару | | | | |
|Эссе жазу | | | | |
|«Кейін» | | | | |
|бағанын | | | | |
|толтыру | | | | |
| |«Дейін-кейін» |Мұғалімдер «кейін» |3 |«Дейін – |
| |стратегиясы |бағанын толтыра | |кейін» |
| |Коучинг сабақтың |отырып, кері байланыс | |стратегияс|
| |мұғалімдер үшін |жасайды. | |ы жазылған|
| |қаншалықты сәтті | | |плакат |
| |болғанын бақылау | | | |
| |үшін, тақырып бойынша | | | |
| |не білгені туралы | | | |
| |алдарындағы «кейін» | | | |
| |бағанасын толтыруды | | | |
| |сұраймын. | | | |
|Кері байланыс|«Екі жұлдыз, бір |Өз пікірлері мен |3 | |
| |тілек» әдісін беру |тілектерін | | |
| | |смайликтерге жапсырады| | |
Рефлекциялық есеп
Қалалық білім бөлімі мен Педагогикалық шеберлік орталығы мұғалімдерге
кәсіби қолдау көрсету барысында №8 орта мектепте семинар өткізді.
Семинардың көтерген өзекті мәселесі әр бірлестік көлемінде деңгейлік
курстардан өтпеген ұсиаздарға кәсіби қолдау көрсету болды. Бұл семинарға
мұғалімдер кәсіби қоғамдастық желісі арқылы қатынасқа түсіп, әр мекетептің
деңгейлік курстан өткен ұстаздары тартылды. Ол ұстаздардың бірі ашық сабақ
берсе, бірі кәсіби әңгіме жүргізді. Ал ұстаздардың басын біріктіре отырып,
жүргізілген сабаққа талдау жасау және сындарлы оқу мен оқытудың әдіс –
тәсілдерін жан – жақты талдау мақсатында мастер - класс өткізілді.
Сол семинарда мен, Блеутаева Назгүл Жанабілқызы, 1 деңгей мұғалімі
«Сындарлы оқуды іске асыруда бастауыш сынып мұғалімдеріне кәсіби қолдау
көрсету» тақырыбында мастер - класс өткіздім. Мастер – класс нәтижелі
өтті. Мастер – класқа бастауыш сыныптың ашық сабағына қатысқан әр
мектептің ұстаздары қатысты. Олар коучинг аясында өзара ықпалдастық құрып,
жылы жүрекпен жұмысқа кірісті. Мастер – класс кезеңдері жоғарыда
жоспарланған жоспар бойынша жүргізіліп, ұстаздар теориялық білімін
тәжірибемен ұштастырды. Кәсіби әңгіменің куәгерлері болды, сабақ барысын
талдаудың жолдарымен және сабақты бақылау және бағалау тәсілдерімен таныса
отырып, өздері қатысқан сабаққа талдау жасады. Дәстүрлі сабақ пен сындарлы
оқу жолдарының айырмашылықтарын өздері тауып, сындарлы оқудың тиімді
жақтарын аша білді.
Мастер – класс соңында ұстаздар өздерінің тілектері мен ұсыныстарын
айта отырып екі жақты кері байланыс орнады.
Мастер – класс барысында ұстаздарға білгенімді үйрете отырып,
әріптестерімнен алған білімдерім менің де көбейді. Семинар барысында алған
тәжірибемді өз білімімде де қолданамын дегім келеді. Әрқашан да осындай
сауатты түрде ұйымдастырылған семинарлардың берері көп дегім келеді.
Қалалық семиар
Сындарлы оқуды іске асыруда мұғалімдерге кәсіби қолдау көрсету
МАСТЕР - КЛАСС
[pic]
Конференцияға дайындық кезеңі
[pic]
Коференцияның теориялық бөлімі
[pic]
МАСТЕР - КЛАСС
[pic]
[pic]
МАСТЕР - КЛАСС
[pic]
Сенека Луций
Мұғалімнің аты-жөні:Блеутаева Назгүл жанабілқызы
Жұмыс өтілі:24 жыл
Жұмыс орны: Алматы облысы Талдықорған қаласы
№10 орта мектеп-гимназия
Қызметі: қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Санаты: жоғары
МАСТЕР – КЛАСС ЖОСПАРЫ:
➢ ТАҚЫРЫП: Сындарлы оқуды іске асыруда бастауыш сынып мұғалімдеріне
кәсіби қолдау көрсету
➢ ШЕБЕРЛІК-СЫНЫПТЫҢ МАҚСАТЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ: Мұғалімдердің сабақты
талдаудың формалары жайлы білімдерін жетілдіріп, сабақты талдау үлгісі
бойынша өзіндік талдау жасату, жеке және топтық жұмысқа ықпалдастыру
➢ КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ: Ұстаздар сабақты құру мен сабақ құрылымына талдау
жасау жолдарын игеруді жетілдіреді, кәсіби әңгіме жүргізу жолдарын
үйренеді
➢ МАҚСАТЫ БАҒЫТТАЛҒАН АУДИТОРИЯ: Пән мұғалімдері
➢ ШЕБЕРЛІК-СЫНЫП БАРЫСЫ: Қызығушылықтыояту,Ой қозғау, Мағынаны ашу,
Рефлексия
➢ ӘДІС-ТӘСІЛДЕРІ: «Дейін - кейін»(стратегиялық сұрақтар);жеке жұмыс;
ықпалдасу сәті; «Ойтолғаныс шеңбері» топтық жұмыс(бірлесіп талқылау);
➢ ҚҰРАЛ-ЖАБДЫҚТАР: Интерактивті тақта ,таныстырылым, видио материалдар,
стикерлер, смайлик т.б.
➢ ДИДАКТИКАЛЫҚ МАТЕРИАЛДАР: үлестірме материалдар Мұғалімдерге
арналған нұсқаулық. «сындарлы оқу»
МАСТЕР – КЛАСС МАЗМҰНЫ :
|Жұмыс кезеңі:|Кезеңнің мазмұны |Қатысушылардың |Уақыт|Ресурстар |
| | |іс-әрекеті |ы | |
|І. Кіріспе бөлім |
|Мақсат: |Ұйымдастыру кезеңі |«Шаттық шеңберінде» |3 |Алдын – |
|Қатысушыларды|«Шаттық шеңбері» |тұрып бір – бірімен | |ала |
|ң оң |арқылы таныстыру; |танысады, қандай адам | |тапсырма |
|көзқарастарын|Өздеріндегі стикерлер |екенін айтады; | |жазылған |
|қалыптастырып|бойынша топқа бөліну |Қолдарындағы стикерлер| |стикерлер |
|коучингке | |бойынша топқа бөлінеді| | |
|қатысу | | | | |
|белсенділігін| | | | |
|арттыру | | | | |
|Міндеті: | | | | |
|жеке және | | | | |
|топтық | | | | |
|жұмысқа | | | | |
|жұмылдыру | | | | |
|Әдісі: | | | | |
|ықпалдасу, | | | | |
|жұпқа бөлу, | | | | |
|топқа бөлу | | | | |
|ІІ. Негізгі бөлім |
|Мақсат: | |Қатысушылар |3 | |
|Мұғалімдерге |«Миға шабуыл» |стикерлерде | |«Дейін-кей|
|«сындарыл |«ассоциация» жазады |«дейін-кейін» | |ін» |
|оқу» және | |стратегиясы бойынша | |стратегияс|
|«сабақты |«Дейін – кейін» |«Сындарлы оқу», | |ына |
|талдау» |стратегиясы бойынша |«Сабақты талдау» деген| |арналған |
|ұғымдарын |бірнеше осы бойынша |сөздерге «ассоциация» | |плакат |
|жайлы |білетіндерін жазып |жазады. «Сындарлы | | |
|білімдерін |шығады |оқу», | |Ассоцация |
|жаңғыртып, өз| |«сабақты талдау» | |жазуға |
|беттерімен | |дегеніміз не? Сабақты | |арналған |
|талдау | |талдауды қалай | |плакат |
|жұмыстарын | |жүргізесіз? Өзіңіз | | |
|жасату | |сабағыңызды қалай | | |
|Міндеті: | |талдайсыз? | | |
|Ассоцация | | | | |
|жазадыру; | | | | |
|«дейін- | | | | |
|кейін» | | | | |
|стратегиясы | | | | |
|бойынша жұмыс| | | | |
|жасату; | | | | |
|Кәсіби әңгіме| | | | |
|жайлы | | | | |
|мағлұмат | | | | |
|беру. | | | | |
|Әдісі: | | | | |
|«Бағдаршам» | | | | |
|әдісі бойынша| | | | |
|түсінген – | | | | |
|түсінбегенін | | | | |
|білдіру, | | | | |
|«Сәйкестендір| | | | |
|у» | | | | |
|Жұппен жұмыс,| | | | |
|Топпен жұмыс,| | | | |
|ықпалдастыру | | | | |
| | | | | |
| |«Бағдаршам» |«Кәсіби әңгіме» |5 |Қызыл, |
| |стратегиясы кәсіби |барысында алған | |жасыл, |
| |әңгіме бойынша |әсерлерімен | |сары түсті|
| |әріптестерімнің |«Бағдаршам» тәсілі | |стикерлер,|
| |біліктілік деңгейін |бойынша бөліседі | | |
| |бақылау үшін |Қызыл түсі- | | |
| |«Бағдаршам» тәсілін |түсінбедім. | | |
| |түсіндіремін. |Сары түс- әлі | | |
| | |сұрақтарым бар. | | |
| | |Жасыл түсі- маған бәрі| | |
| | |түсінікті. | | |
| | |Стикердің біреуін | | |
| | |көтереді. | | |
| |«Сәйкестендіру» |Сабақты талдау және |5 |Тапсырма |
| |стратегиясы |өзін – өзі талдау | |жазылған |
| |презентация |формалары | |қағаздар, |
| |Сабақты талдау және |1) қысқа (бағалау) | |сәйкестенд|
| |өзін – өзі талдау |талдау; | |іруге |
| |формалары жазылған | 2) құрылымдық | |арналған |
| |қағазды үлестіремін, |(поэтапный) талдау; | |плакат |
| |сол бойынша жұптасып, | 3) жүйелік талдау; | | |
| |олардың атына затын | 4) толық талдау; | | |
| |сай сәйкестендіреді | 5) | | |
| | |құрылымдық-уақыттық | | |
| | |талдау; | | |
| | | 6) аралас талдау; | | |
| | |7) психологиялық | | |
| | |талдау; | | |
| | |9) аспектты талдау; | | |
| | |10) құрама | | |
| | |(комплексті) талдау. | | |
| | |Талдау түрлерімен және| | |
| | |оның мақсаттарымен | | |
| | |танысады | | |
| |«Жеке жұмыс» |Әр мұғалім өздеріне |5 |Сұрақтар |
| |мұғалімдерге сабаққа |берілген сұрақтар | |жазылған |
| |қатысар алдында әр |бойынша сабақты | |карточкала|
| |түсті қағазға жазылған|бақылап оған талдау | |р, бақылау|
| |бір сабақтың арнай |жасайды, жағымды | |парақтары,|
| |бөлігі не тақырыбы |жақтарын көрсете | |сабақ |
| |бойыша бақылау |отырып, ұсыныс айтады.| |талдау |
| |парақтары таратылған, |Оны берілген қағаз | |қағидалары|
| |Әр мүғалім өз |бетіне түсіреді. | |жазылған |
| |жұмыстарын толықтыру | | |үлестірмел|
| |тапсырылады. | | |і |
| | | | |материалда|
| | | | |р |
| |Ықпалдастыру сәті |Ең алдымен, |5 |Тас, ұсақ |
| |«Толық банка» әдісі |тас-өміріміздің ең | |тас, құм, |
| |Мұғалімдер алдына бос |маңыздысы отан, | |су, банка |
| |банка, тас, ұсақ |отбасы, ата-ана, | |Банка – |
| |тастар, су, құм қоямын|бала-шаға амандығы; | |сабақ |
| |да, банканы бұл | | |Тас – |
| |заттармен толтыру үшін|Ұсақ тас-жеке | |сабақтың |
| |қай ретімен салу |басымызға тілейтін | |негізгі |
| |керектігін сұраймын. |армандар; | |фазалары; |
| | | | |Ұсақ тас –|
| | |Құм-бізді бақытты | |мағынаны |
| | |ететін қуанышты | |танытуда |
| | |сәттер; | |атқаратын |
| | | | |іс – |
| | |Су-тіршілік көзі | |әрекет |
| | |болғандықтан, ұзақ | |Құм – ой |
| | |ғұмыр. Толық | |толғаныс |
| | |банка-өміріміз мәнді | |(бағалау, |
| | |де сәнді болуын | |кеңейту) |
| | |білдіреді. | |десек, |
| | | | |Су – |
| | | | |осылардың |
| | | | |барлығын |
| | | | |біріктірет|
| | | | |ін |
| | | | |сабақтың |
| | | | |мазмұны |
| |«Топтық жұмыс» |Мұғалімдер жұптық |10 | |
| |стратегиясы |жұмыстарын | | |
| |Міне, өздеріңіз көріп |бірлестіріп, «Ойлы | |Жұптық |
| |отырғандай, бірлесе |шеңбер» құрастырады, | |жұмыста |
| |атқарған жұмыс |олардың байланысын | |жасаған |
| |жемісті, сонымен |шығарады. | |жұмыстарын|
| |қатар, бакаға қай |1.Қызығушылықты ояту | |топтаса |
| |ретпен салу керек |2. Мағынаны тану | |аяқтауға |
| |болғандай сабақты |3. Ой толғаныс | |арналған |
| |ретімен құрған да ғана| | |постер |
| |, және ретімен | | | |
| |талдағанда ғана | | | |
| |нәтижеге | | | |
| |жетпекшіміз.Ол үшін | | | |
| |сындарлы оқуда фазалық| | | |
| |бақылау бойынша іске | | | |
| |асқан дүниені толтыру.| | | |
| |Сондықтан сіздергі | | | |
| |алдарыңыздағы | | | |
| |тапсырмаларыңызды | | | |
| |біріктіріп, үлкен | | | |
| |постер жасаңыздар. | | | |
| |Сабақтың үш фазасын | | | |
| |толықтырып, үлкен | | | |
| |постер қорғау | | | |
|Қорытынды бөлім |
|Мақсаты: |«Өлең жолдары» |Берілген өлең |3 |Өлең |
|Коучинг |стратегиясы |жолдарындағы ұйқасқа | |жолдары |
|барысында |Ұстаздарға адасқан |өз ойларымен қайта | | |
|жасаған |өлең жолдары беріледі,|құрастырады. | | |
|жұмысты |сол бойынша ұстаздар |Ұстаздарға сабақтың | | |
|қорыта білу |өлең жолдарын дұрыс |барысы - жұмбақ, | | |
|Міндеті: |құру тапсырылады |Сабақтың әр кезеңі - | | |
|Алған | |бастау бұлақ. | | |
|білімдерін | |Дұрыстап құрылған | | |
|тәжірибеде | |сабақтың мазмұны, | | |
|қолдана | |Білім алар оқушыға шам| | |
|білуге | |мен шырақ. | | |
|жұмылдыру;Кер| | | | |
|і байланыс | | | | |
|орната алу. | | | | |
|Әдісі: | | | | |
|Өлең шығару | | | | |
|Эссе жазу | | | | |
|«Кейін» | | | | |
|бағанын | | | | |
|толтыру | | | | |
| |«Дейін-кейін» |Мұғалімдер «кейін» |3 |«Дейін – |
| |стратегиясы |бағанын толтыра | |кейін» |
| |Коучинг сабақтың |отырып, кері байланыс | |стратегияс|
| |мұғалімдер үшін |жасайды. | |ы жазылған|
| |қаншалықты сәтті | | |плакат |
| |болғанын бақылау | | | |
| |үшін, тақырып бойынша | | | |
| |не білгені туралы | | | |
| |алдарындағы «кейін» | | | |
| |бағанасын толтыруды | | | |
| |сұраймын. | | | |
|Кері байланыс|«Екі жұлдыз, бір |Өз пікірлері мен |3 | |
| |тілек» әдісін беру |тілектерін | | |
| | |смайликтерге жапсырады| | |
Рефлекциялық есеп
Қалалық білім бөлімі мен Педагогикалық шеберлік орталығы мұғалімдерге
кәсіби қолдау көрсету барысында №8 орта мектепте семинар өткізді.
Семинардың көтерген өзекті мәселесі әр бірлестік көлемінде деңгейлік
курстардан өтпеген ұсиаздарға кәсіби қолдау көрсету болды. Бұл семинарға
мұғалімдер кәсіби қоғамдастық желісі арқылы қатынасқа түсіп, әр мекетептің
деңгейлік курстан өткен ұстаздары тартылды. Ол ұстаздардың бірі ашық сабақ
берсе, бірі кәсіби әңгіме жүргізді. Ал ұстаздардың басын біріктіре отырып,
жүргізілген сабаққа талдау жасау және сындарлы оқу мен оқытудың әдіс –
тәсілдерін жан – жақты талдау мақсатында мастер - класс өткізілді.
Сол семинарда мен, Блеутаева Назгүл Жанабілқызы, 1 деңгей мұғалімі
«Сындарлы оқуды іске асыруда бастауыш сынып мұғалімдеріне кәсіби қолдау
көрсету» тақырыбында мастер - класс өткіздім. Мастер – класс нәтижелі
өтті. Мастер – класқа бастауыш сыныптың ашық сабағына қатысқан әр
мектептің ұстаздары қатысты. Олар коучинг аясында өзара ықпалдастық құрып,
жылы жүрекпен жұмысқа кірісті. Мастер – класс кезеңдері жоғарыда
жоспарланған жоспар бойынша жүргізіліп, ұстаздар теориялық білімін
тәжірибемен ұштастырды. Кәсіби әңгіменің куәгерлері болды, сабақ барысын
талдаудың жолдарымен және сабақты бақылау және бағалау тәсілдерімен таныса
отырып, өздері қатысқан сабаққа талдау жасады. Дәстүрлі сабақ пен сындарлы
оқу жолдарының айырмашылықтарын өздері тауып, сындарлы оқудың тиімді
жақтарын аша білді.
Мастер – класс соңында ұстаздар өздерінің тілектері мен ұсыныстарын
айта отырып екі жақты кері байланыс орнады.
Мастер – класс барысында ұстаздарға білгенімді үйрете отырып,
әріптестерімнен алған білімдерім менің де көбейді. Семинар барысында алған
тәжірибемді өз білімімде де қолданамын дегім келеді. Әрқашан да осындай
сауатты түрде ұйымдастырылған семинарлардың берері көп дегім келеді.
Қалалық семиар
Сындарлы оқуды іске асыруда мұғалімдерге кәсіби қолдау көрсету
МАСТЕР - КЛАСС
[pic]
Конференцияға дайындық кезеңі
[pic]
Коференцияның теориялық бөлімі
[pic]
МАСТЕР - КЛАСС
[pic]
[pic]
МАСТЕР - КЛАСС
[pic]
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz