Сындарлы оқуды іске асыруда бастауыш сынып мұғалімдеріне кәсіби қолдау көрсету

«Басқаларды үйрете жүріп біз өзіміз де үйренеміз»
Сенека Луций

Мұғалімнің аты-жөні: Блеутаева Назгүл жанабілқызы

Жұмыс өтілі: 24 жыл

Жұмыс орны: Алматы облысы Талдықорған қаласы

№10 орта мектеп-гимназия

Қызметі : қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

Санаты : жоғары

МАСТЕР - КЛАСС ЖОСПАРЫ:

  • ТАҚЫРЫП: Сындарлы оқуды іске асыруда бастауыш сынып мұғалімдеріне кәсіби қолдау көрсету
  • ШЕБЕРЛІК-СЫНЫПТЫҢ МАҚСАТЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ: Мұғалімдердің сабақты талдаудың формалары жайлы білімдерін жетілдіріп, сабақты талдау үлгісі бойынша өзіндік талдау жасату, жеке және топтық жұмысқа ықпалдастыру
  • КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ: Ұстаздар сабақты құру мен сабақ құрылымына талдау жасау жолдарын игеруді жетілдіреді, кәсіби әңгіме жүргізу жолдарын үйренеді
  • МАҚСАТЫ БАҒЫТТАЛҒАН АУДИТОРИЯ: Пән мұғалімдері
  • ШЕБЕРЛІК-СЫНЫП БАРЫСЫ: Қызығушылықтыояту, Ой қозғау, Мағынаны ашу, Рефлексия
  • ӘДІС-ТӘСІЛДЕРІ: «Дейін - кейін»(стратегиялық сұрақтар) ; жеке жұмыс; ықпалдасу сәті; «Ойтолғаныс шеңбері» топтық жұмыс(бірлесіп талқылау) ;
  • ҚҰРАЛ-ЖАБДЫҚТАР: Интерактивті тақта, таныстырылым, видио материалдар, стикерлер, смайлик т. б.
  • ДИДАКТИКАЛЫҚ МАТЕРИАЛДАР: үлестірме материалдар Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. «сындарлы оқу»

МАСТЕР - КЛАСС МАЗМҰНЫ :

Жұмыс кезеңі:
Кезеңнің мазмұны
Қатысушылардың іс-әрекеті
Уақыты
Ресурстар
Жұмыс кезеңі:: І. Кіріспе бөлім
Жұмыс кезеңі::

Мақсат:

Қатысушылардың оң көзқарастарын қалыптастырып коучингке қатысу белсенділігін арттыру

Міндеті:

жеке және топтық жұмысқа жұмылдыру

Әдісі: ықпалдасу, жұпқа бөлу,

топқа бөлу

Кезеңнің мазмұны:

Ұйымдастыру кезеңі

«Шаттық шеңбері» арқылы таныстыру;

Өздеріндегі стикерлер бойынша топқа бөліну

Қатысушылардың іс-әрекеті:

«Шаттық шеңберінде» тұрып бір - бірімен танысады, қандай адам екенін айтады;

Қолдарындағы стикерлер бойынша топқа бөлінеді

Уақыты: 3
Ресурстар: Алдын - ала тапсырма жазылған стикерлер
Жұмыс кезеңі:: ІІ. Негізгі бөлім
Жұмыс кезеңі::

Мақсат:

Мұғалімдерге «сындарыл оқу» және «сабақты талдау» ұғымдарын жайлы білімдерін жаңғыртып, өз беттерімен талдау жұмыстарын жасату

Міндеті:

Ассоцация жазадыру;

«дейін- кейін» стратегиясы бойынша жұмыс жасату;

Кәсіби әңгіме жайлы мағлұмат беру.

Әдісі: « Бағдаршам» әдісі бойынша түсінген - түсінбегенін білдіру,

«Сәйкестендіру»

Жұппен жұмыс,

Топпен жұмыс,

ықпалдастыру

Кезеңнің мазмұны:

«Миға шабуыл»

«ассоциация» жазады

«Дейін - кейін» стратегиясы бойынша бірнеше осы бойынша білетіндерін жазып шығады

Қатысушылардың іс-әрекеті:

Қатысушылар стикерлерде «дейін-кейін» стратегиясы бойынша «Сындарлы оқу», «Сабақты талдау» деген сөздерге «ассоциация» жазады. «Сындарлы оқу»,

«сабақты талдау» дегеніміз не? Сабақты талдауды қалай жүргізесіз? Өзіңіз сабағыңызды қалай талдайсыз?

Уақыты: 3
Ресурстар:

«Дейін-кейін» стратегиясына арналған плакат

Ассоцация жазуға арналған плакат

Жұмыс кезеңі::

«Бағдаршам» стратегиясы кәсіби әңгіме бойынша

әріптестерімнің біліктілік деңгейін бақылау үшін «Бағдаршам» тәсілін түсіндіремін.

Кезеңнің мазмұны:

«Кәсіби әңгіме» барысында алған әсерлерімен «Бағдаршам» тәсілі бойынша бөліседі

Қызыл түсі- түсінбедім.

Сары түс- әлі сұрақтарым бар.

Жасыл түсі- маған бәрі түсінікті.

Стикердің біреуін көтереді.

Қатысушылардың іс-әрекеті: 5
Уақыты: Қызыл, жасыл, сары түсті стикерлер,
Жұмыс кезеңі::

«Сәйкестендіру» стратегиясы

презентация

Сабақты талдау және өзін - өзі талдау формалары жазылған қағазды үлестіремін, сол бойынша жұптасып, олардың атына затын сай сәйкестендіреді

Кезеңнің мазмұны:

Сабақты талдау және өзін - өзі талдау формалары

1) қысқа (бағалау) талдау;

2) құрылымдық (поэтапный) талдау;

3) жүйелік талдау;

4) толық талдау;

5) құрылымдық-уақыттық талдау;

6) аралас талдау;

7) психологиялық талдау;

9) аспектты талдау;

10) құрама (комплексті) талдау.

Талдау түрлерімен және оның мақсаттарымен танысады

Қатысушылардың іс-әрекеті: 5
Уақыты: Тапсырма жазылған қағаздар, сәйкестендіруге арналған плакат
Жұмыс кезеңі:: «Жеке жұмыс» мұғалімдерге сабаққа қатысар алдында әр түсті қағазға жазылған бір сабақтың арнай бөлігі не тақырыбы бойыша бақылау парақтары таратылған, Әр мүғалім өз жұмыстарын толықтыру тапсырылады.
Кезеңнің мазмұны: Әр мұғалім өздеріне берілген сұрақтар бойынша сабақты бақылап оған талдау жасайды, жағымды жақтарын көрсете отырып, ұсыныс айтады. Оны берілген қағаз бетіне түсіреді.
Қатысушылардың іс-әрекеті: 5
Уақыты: Сұрақтар жазылған карточкалар, бақылау парақтары, сабақ талдау қағидалары жазылған үлестірмелі материалдар
Жұмыс кезеңі::
Кезеңнің мазмұны:

Ықпалдастыру сәті

«Толық банка» әдісі

Мұғалімдер алдына бос банка, тас, ұсақ тастар, су, құм қоямын да, банканы бұл заттармен толтыру үшін қай ретімен салу керектігін сұраймын.

Қатысушылардың іс-әрекеті:

Ең алдымен,

тас-өміріміздің ең маңыздысы отан, отбасы, ата-ана, бала-шаға амандығы;

Ұсақ тас-жеке басымызға тілейтін армандар;

Құм-бізді бақытты ететін қуанышты сәттер;

Су-тіршілік көзі болғандықтан, ұзақ ғұмыр. Толық банка-өміріміз мәнді де сәнді болуын білдіреді.

Уақыты: 5
Ресурстар:

Тас, ұсақ тас, құм, су, банка

Банка - сабақ

Тас - сабақтың негізгі фазалары;

Ұсақ тас - мағынаны танытуда атқаратын іс - әрекет

Құм - ой толғаныс (бағалау, кеңейту) десек,

Су - осылардың барлығын біріктіретін сабақтың мазмұны

Жұмыс кезеңі::

«Топтық жұмыс» стратегиясы

Міне, өздеріңіз көріп отырғандай, бірлесе атқарған жұмыс жемісті, сонымен қатар, бакаға қай ретпен салу керек болғандай сабақты ретімен құрған да ғана, және ретімен талдағанда ғана нәтижеге жетпекшіміз. Ол үшін сындарлы оқуда фазалық бақылау бойынша іске асқан дүниені толтыру. Сондықтан сіздергі алдарыңыздағы тапсырмаларыңызды біріктіріп, үлкен постер жасаңыздар.

Сабақтың үш фазасын толықтырып, үлкен постер қорғау

Кезеңнің мазмұны:

Мұғалімдер жұптық жұмыстарын бірлестіріп, «Ойлы шеңбер» құрастырады, олардың байланысын шығарады.

1. Қызығушылықты ояту

2. Мағынаны тану

3. Ой толғаныс

Қатысушылардың іс-әрекеті: 10
Уақыты: Жұптық жұмыста жасаған жұмыстарын топтаса аяқтауға арналған постер
Жұмыс кезеңі:: Қорытынды бөлім
Жұмыс кезеңі::

Мақсаты:

Коучинг барысында жасаған жұмысты қорыта білу

Міндеті:

Алған білімдерін тәжірибеде қолдана білуге жұмылдыру; Кері байланыс орната алу.

Әдісі:

Өлең шығару

Эссе жазу

«Кейін» бағанын толтыру

Кезеңнің мазмұны:

«Өлең жолдары» стратегиясы

Ұстаздарға адасқан өлең жолдары беріледі, сол бойынша ұстаздар өлең жолдарын дұрыс құру тапсырылады

Қатысушылардың іс-әрекеті:

Берілген өлең жолдарындағы ұйқасқа өз ойларымен қайта құрастырады.

Ұстаздарға сабақтың барысы - жұмбақ,

Сабақтың әр кезеңі - бастау бұлақ.

Дұрыстап құрылған сабақтың мазмұны,

Білім алар оқушыға шам мен шырақ.

Уақыты: 3
Ресурстар: Өлең жолдары
Жұмыс кезеңі::

«Дейін-кейін» стратегиясы

Коучинг сабақтың мұғалімдер үшін қаншалықты сәтті болғанын бақылау үшін, тақырып бойынша не білгені туралы алдарындағы «кейін» бағанасын толтыруды сұраймын.

Кезеңнің мазмұны: Мұғалімдер «кейін» бағанын толтыра отырып, кері байланыс жасайды.
Қатысушылардың іс-әрекеті: 3
Уақыты: «Дейін - кейін» стратегиясы жазылған плакат
Жұмыс кезеңі:: Кері байланыс
Кезеңнің мазмұны: «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісін беру
Қатысушылардың іс-әрекеті: Өз пікірлері мен тілектерін смайликтерге жапсырады
Уақыты: 3
Ресурстар:

Рефлекциялық есеп


Ұқсас жұмыстар
Орта қол ұстаз – баяндайды, жақсы ұстаз – түсіндіреді, көрнекті ұстаз – көрсетеді, ұлы ұстаз – шабыттандырады.
Мектепті дамыту жоспары жайлы ақпарат
Коучинг жүргізуге арналған жұмыс жоспары
Мұғалімдердің кәсіби біліктілігін жетілдіру
Курстан кейін мен көшбасшылықты қалай жүзеге асырып жүрмін
Топтарға өздеріне ұнаған фото суреттер топтамасымен жұмыс
"ж.қалдығараев атындағы орта мектеп" мм-нің 2014-2015 оқу жылына арнаған дамыту жоспары
Мұғалімнің кәсіби құзыреттілігі – оқыту сапасын арттыру кепілі
Оқу үшін бағалау
Компьютерлік талдау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz