HTML негіздері, мәтіндерді өңдеу

Сабақ жоспары Бекітемін:

Пәні:

Компьютерлік желі және жүйе әкімшілігі

Мамандығы:

1304000 - «Есептеуіш техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету»

Тобы:

ЭЕТ - А - 12к

Күні:

16. 03. 2015

Пән мұғалімі:

З. Абсадикова

Пәні:Компьютерлік желі және жүйе әкімшілігі: Сабақтың тақырыбы:
Мамандығы:1304000 - «Есептеуіш техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету»: HTML негіздері, мәтіндерді өңдеу
Пәні:Компьютерлік желі және жүйе әкімшілігі: Сабақтың типі:
Мамандығы:1304000 - «Есептеуіш техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету»: Жаңа білімді меңгерту
Пәні:Компьютерлік желі және жүйе әкімшілігі: Сабақтың түрі:
Мамандығы:1304000 - «Есептеуіш техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету»: Лекциялық
Пәні:Компьютерлік желі және жүйе әкімшілігі:

Сабақтың мақсаты:

Мамандығы:1304000 - «Есептеуіш техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету»: Білімділік:
Тобы:ЭЕТ - А - 12к: оқушыларға HTML негіздерін, мәтіндермен жұмыс жасауды үйрету, мәтіндердің стильдерін, шрифттарын, өлшемдерін өзгерту жолдарын меңгерту
Пәні:Компьютерлік желі және жүйе әкімшілігі: Тәрбиелік:
Мамандығы:1304000 - «Есептеуіш техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету»: Алған білімінен нәтиже алуға және уақытты үнемдеуге дағдыландыру
Пәні:Компьютерлік желі және жүйе әкімшілігі: Дамытушылық:
Мамандығы:1304000 - «Есептеуіш техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету»: Оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамытып, қызығушылығын ояту, білім-білік дағдыларын қалыптастыру
Пәні:Компьютерлік желі және жүйе әкімшілігі: Кәсібилік
Мамандығы:1304000 - «Есептеуіш техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету»: Оқушыларды ақпараттық мәдениетке, кәсіби сауаттылыққа тәрбиелей отырып, болашақ мамандығына байланысты кәсіби бағыт беру.
Пәні:Компьютерлік желі және жүйе әкімшілігі:

Күтілетін нәтижелер

Мамандығы:1304000 - «Есептеуіш техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету»: Базалық:
Тобы:ЭЕТ - А - 12к: - мәтіндерді өңдеу;
- мәтіндерді өңдейтін тегтер;
Пәні:Компьютерлік желі және жүйе әкімшілігі: Кәсіптік:
Мамандығы:1304000 - «Есептеуіш техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету»: - Оқушыларды ақпараттық мәдениетке, кәсіби сауаттылыққа тәрбиелей отырып, болашақ мамандығына байланысты кәсіби бағыт беру.
Пәні:Компьютерлік желі және жүйе әкімшілігі: Пәнаралық байланыс:
Мамандығы:1304000 - «Есептеуіш техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету»: информатика, математика
Пәні:Компьютерлік желі және жүйе әкімшілігі: ІІ БЛОК «Сабақтың жабдықталуы»
Пәні:Компьютерлік желі және жүйе әкімшілігі: Көрнекі құралдар
Мамандығы:1304000 - «Есептеуіш техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету»: Слайд, электронды оқулық
Пәні:Компьютерлік желі және жүйе әкімшілігі: Таратпа материалдар
Мамандығы:1304000 - «Есептеуіш техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету»: Кітап, практикалық жұмыстар
Пәні:Компьютерлік желі және жүйе әкімшілігі: Оқытудың техникалық құралдары
Мамандығы:1304000 - «Есептеуіш техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету»: проектор, компьютер
Пәні:Компьютерлік желі және жүйе әкімшілігі:

Ақпараттық қор

Негізгі: (әдебиеттер)

Мамандығы:1304000 - «Есептеуіш техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету»:

Камардинов, Информатика, 2004

Информатика, М. Байжұманов, 2004

Балапанов, Интернетке кіріспе, 2004

Пәні:Компьютерлік желі және жүйе әкімшілігі: Қосымша: (әдебиеттер)
Мамандығы:1304000 - «Есептеуіш техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету»:

Ақпараттық технологиялар, Н. Ермеков, 2007

Информатика, Камардинов, 2004

Н. Королева, И. Кайдаш, Информатика, 2012

Пәні:Компьютерлік желі және жүйе әкімшілігі: Негізгі терминдер мен ұғымдар
Мамандығы:1304000 - «Есептеуіш техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету»: Тег, left, right, center, B, I, U, FontSize, Font Color, BodyBgColor
Пәні:Компьютерлік желі және жүйе әкімшілігі: Сабақтың технологиясы мен әдістері:
Мамандығы:1304000 - «Есептеуіш техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету»: КОТ, дамыта оқыту технологиясы, тірек-сызбалар, сұрақ-жауап әдісі, баяндау әдісі
Пәні:Компьютерлік желі және жүйе әкімшілігі: Оқу - әдістемелік кешен
Мамандығы:1304000 - «Есептеуіш техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету»: «Информатика» электронды оқу-әдістемелік кешені
Сабақтың кезеңдері

Сабақта қолданылған

әдіс-тәсілдер

Оқытушы іс-әрекеті
Оқушылар іс-әрекеті
Күтілетін нәтиже
Сабақтың кезеңдері:

I. Оқу

іс-әрекетінің мотивациясы

Мақсаты:

Бүгінгі сабаққа оқушылардың қызығушылығын ояту

Сабақта қолданылғанәдіс-тәсілдер:
  • филворд
Оқытушы іс-әрекеті:
  • Мұғалімнің амандасуы
  • Жоқ оқушыларды түгендеу
  • оқу-құралдарының дайындығын
  • кезекшінің жұмысын тексеру
  • Оқушылардың қызығушылығын ояту
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Оқушылар іс-әрекеті: И
Күтілетін нәтиже: Н
Т
Е
Р
Н
Е
Т
У
В
Ы
Й
Ц
Ф
С
Л
Б
А
Ч
К
Е
М
Й
А
Т
Й
М
Т
С
В
Д
С
Т
И
А
Е
П
М
О
Д
Б
Р
У
Л
М
В
М
Е
У
А
Ы
Ф
О
Р
Т
С
З
Е
Р
И
Т
М
А
Т
  • Амандасу
  • оқу-құралдарын дайындау
  • кезекшілік міндеттерін атқару;
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
И
Н
Т
Е
Р
Н
Е
Т
С
Л
Б
А
К
Е
Й
А
Т
Й
Т
С
Д
Е
М
О
Д
Б
Р
М
Е
У
А
Ф
О
Р
З
Е
Р
М
А
Т
Сынып сабаққа дайын, кезекшілік атқарылды, мұғалім мен оқушының арасында ынтымақтастық қарым-қатынасы орнайды.
Сабақтың кезеңдері:
Сабақта қолданылғанәдіс-тәсілдер:
Оқытушы іс-әрекеті:
Оқушылар іс-әрекеті:
Күтілетін нәтиже:
Сабақтың кезеңдері:
Сабақта қолданылғанәдіс-тәсілдер:
Оқытушы іс-әрекеті:
Оқушылар іс-әрекеті:
Күтілетін нәтиже:
Сабақтың кезеңдері:
Сабақта қолданылғанәдіс-тәсілдер:
Оқытушы іс-әрекеті:
Оқушылар іс-әрекеті:
Күтілетін нәтиже:
Сабақтың кезеңдері:
Сабақта қолданылғанәдіс-тәсілдер:
Оқытушы іс-әрекеті:
Оқушылар іс-әрекеті:
Күтілетін нәтиже:
Сабақтың кезеңдері:
Сабақта қолданылғанәдіс-тәсілдер:
Оқытушы іс-әрекеті:
Оқушылар іс-әрекеті:
Күтілетін нәтиже:
Сабақтың кезеңдері:
Сабақта қолданылғанәдіс-тәсілдер:
Оқытушы іс-әрекеті:
Оқушылар іс-әрекеті:
Күтілетін нәтиже:
Сабақтың кезеңдері:
Сабақта қолданылғанәдіс-тәсілдер:
Оқытушы іс-әрекеті:
Оқушылар іс-әрекеті:
Күтілетін нәтиже:
Сабақтың кезеңдері:
Сабақта қолданылғанәдіс-тәсілдер:
Оқытушы іс-әрекеті:
Оқушылар іс-әрекеті:
Күтілетін нәтиже:
Сабақтың кезеңдері:
Сабақта қолданылғанәдіс-тәсілдер:
Оқытушы іс-әрекеті:
Оқушылар іс-әрекеті:
Күтілетін нәтиже:
Сабақтың кезеңдері:
Сабақта қолданылғанәдіс-тәсілдер:
Оқытушы іс-әрекеті:
Оқушылар іс-әрекеті:
Күтілетін нәтиже:
Сабақтың кезеңдері:
Сабақта қолданылғанәдіс-тәсілдер:
Оқытушы іс-әрекеті:
Оқушылар іс-әрекеті:
Күтілетін нәтиже:
Сабақтың кезеңдері:
Сабақта қолданылғанәдіс-тәсілдер:
Оқытушы іс-әрекеті:
Оқушылар іс-әрекеті:
Күтілетін нәтиже:
Сабақтың кезеңдері:
Сабақта қолданылғанәдіс-тәсілдер:
Оқытушы іс-әрекеті:
Оқушылар іс-әрекеті:
Күтілетін нәтиже:
Сабақтың кезеңдері:
Сабақта қолданылғанәдіс-тәсілдер:
Оқытушы іс-әрекеті:
Оқушылар іс-әрекеті:
Күтілетін нәтиже:
Сабақтың кезеңдері:
Сабақта қолданылғанәдіс-тәсілдер:
Оқытушы іс-әрекеті:
Оқушылар іс-әрекеті:
Күтілетін нәтиже:
Сабақтың кезеңдері:
Сабақта қолданылғанәдіс-тәсілдер:
Оқытушы іс-әрекеті:
Оқушылар іс-әрекеті:
Күтілетін нәтиже:
Сабақтың кезеңдері:

II. Үй тапсырмасын сұрау

Мақсаттар: өткен материалды қайталау және практикалық сабақтың мақсат - міндетімен таныстыру

Сабақта қолданылғанәдіс-тәсілдер: Марафон сұрақтар
Оқытушы іс-әрекеті:
  • Өткен тақырыпты сұрау:

1. HTML

2. TITLE

3. BODY

4. HEAD

5. BACKGROUND

6. BGCOLOR

Оқушылар іс-әрекеті:
  • Қойылған сұрақтарға жауап береді;

1. HTML

2. TITLE

3. BODY

4. HEAD

5. BACKGROUND

6. BGCOLOR

Күтілетін нәтиже:

Өтілген материалды есіне түсіреді. Өткен тақырыпты қайталайды.

Сабақтың мақсаты мен міндетімен танысады

Сабақтың кезеңдері:

III. Жаңа сабақ

Мақсаттар:

Тақырыпқа байланысты түсіндірме жүргізу;

- Негізгі ұғымдардың мағынасын ашу, анықтама беру

Сабақта қолданылғанәдіс-тәсілдер:
  • түсіндіру
  • ой қозғау
Оқытушы іс-әрекеті:

-Түсіндіру әдісі

-Негізгі ұғымдар

- Мәтін;

- Мәтінмен жұмыс жасайтын тегтер;

left, right, center, B, I, U,

FontSize,

Font Color,

BodyBgColor

Оқушылар іс-әрекеті:

- Мұғалімнің берген тақырыбы бойынша оқулықтан, ОӘК -дерден дәптеріне жинақтайды.

-оқытушының түсіндірмесін тыңдайды, конспектісін толықтырады

Күтілетін нәтиже: Оқушылар мәтіндерді өңдеу жұмыстарын түсінеді.
Сабақтың кезеңдері:

IV. Бекіту

Мақсаттар:

Жаңа тақырыпқа байланысты игерілген алғашқы түсініктерін тиянақтау, бекіту, игерілген білімдерді практикада қолдана алу қабілеттерін дамыту

Сабақта қолданылғанәдіс-тәсілдер: Практикалық жұмыстар
Оқытушы іс-әрекеті:
  • Оқушыларға бекіту кезеңінің тапсырмаларымен таныстыру: практикалық жұмыстың мақсаты мен мазмұнын, орындалу ретін түсіндіру
Оқушылар іс-әрекеті: -Оқушылар бекіту кезеңінің тапсырмаларымен танысады: практикалық жұмыстарды орындайды
Күтілетін нәтиже: Оқушылар мәтіндерді өңдей алуды меңгереді.
Сабақтың кезеңдері:

V. Білімді бақылау, бағалау. Қорытынды

Мақсаттары:

- білім, біліктерін тексеру, олқылықтарды анықтау, игерілген білім, іскерлік, дағдыларын бағалау.

Сабақта қолданылғанәдіс-тәсілдер:

Ассоциация әдісі

Оқытушы іс-әрекеті:

«Сыңарсыз» және «сыңарлы» тегтер

:
:
:
:
:
:
:
:
:
Оқушылар іс-әрекеті: Тегтер
Күтілетін нәтиже: Сыңарсыз
Сыңарлы

Тегтерді орындарына орналастырады

:
:
:
:
:
:
:
:
:
Тегтер
Сыңарсыз
Сыңарлы
Hr
Html
Br
Head
Bodybgcolor
body
Image src
Title
P
BR
I
U
Оқушылар тегтердің түрлерін ажырата алады, олардың қызметтерін біледі.
Сабақтың кезеңдері:
Сабақтың кезеңдері:
Сабақта қолданылғанәдіс-тәсілдер:
Сабақтың кезеңдері:
Сабақта қолданылғанәдіс-тәсілдер:
Сабақтың кезеңдері:
Сабақта қолданылғанәдіс-тәсілдер:
Сабақтың кезеңдері:
Сабақта қолданылғанәдіс-тәсілдер:
Сабақтың кезеңдері:
Сабақта қолданылғанәдіс-тәсілдер:
Сабақтың кезеңдері:
Сабақта қолданылғанәдіс-тәсілдер:
Сабақтың кезеңдері:
Сабақта қолданылғанәдіс-тәсілдер:
Сабақтың кезеңдері:
Сабақта қолданылғанәдіс-тәсілдер:
Сабақтың кезеңдері:
Сабақта қолданылғанәдіс-тәсілдер:
Сабақтың кезеңдері:
Сабақтың кезеңдері:
Сабақта қолданылғанәдіс-тәсілдер:
Сабақтың кезеңдері:
Сабақта қолданылғанәдіс-тәсілдер:
Сабақтың кезеңдері:
Сабақта қолданылғанәдіс-тәсілдер:
Сабақтың кезеңдері:
Сабақта қолданылғанәдіс-тәсілдер:
Сабақтың кезеңдері:
Сабақта қолданылғанәдіс-тәсілдер:
Сабақтың кезеңдері:
Сабақта қолданылғанәдіс-тәсілдер:
Сабақтың кезеңдері:
Сабақта қолданылғанәдіс-тәсілдер:
Сабақтың кезеңдері:
Сабақта қолданылғанәдіс-тәсілдер:
Сабақтың кезеңдері:
Сабақта қолданылғанәдіс-тәсілдер:
Сабақтың кезеңдері:

ҮІ. Үйге тапсырма:

- теориялық бағыт бойынша:

- практикалық бағыт бойынша:

Сабақта қолданылғанәдіс-тәсілдер:
Оқытушы іс-әрекеті:
  • Үйге тапсырма:

1. Мәтіндерді өңдейтін тегтер жайлы мәліметтерін толықтыру;

2. Балапанов, Интернетке кіріспе, 2004, №5 - 6 жаттығу, 25 - бет

Оқушылар іс-әрекеті:
  • Үйге берілген тапсырманы жазып алады
  • Сұрақтар қояды
Күтілетін нәтиже: Мәтіндермен жұмыс жасау жолдарын меңгереді.

III. Жаңа сабақ

Web парақтары экранда ықшам түрде безендіріліп көрсетілгенмен HTML тілі мәтін ісі пішімдеп көрсететін тілге жатпайды. Өйткені әрбір тұтынушы әртүрлі компьютерлер пайдаланады. Сол себептен ғана зауыттан шыккан бір компьютердің Windows жүйесін жұмыс істей алатын броузері бар болса екінші бір тұтынушы компьютері тек MS DOC жүйесінде жұмыс істейтін ескі броузерді пайдалануы мүмкін. Бұл екеуінің көрсету мүмкіндіктері әртүрлі болғандыктан, бір файл екеуіне екі түрлі болып көрсетіледі. Ал, үшін компьютердегі Web-парақтарынын мәтіндері зағиптарға арналған Брайль қаріптері аркылы берілсе, оның нәтижесі тіпті басқаша болады.

Құжаттарды әрбір тұтынушының әртүрлі құрылғыларында және әртүрлі броузер программалармен көретіндіктерін ескерсек, HTML тілін мәтіндерді пішімдеу (форматтау) тәсілдерін жазуға арналған тіл деп айтуға болмайды. Ол Интернеттегі мәтін бөліктерінің аткаратын кызметін анықтап, соларды әрбір түтынушыға бейімдеп жеткізе алатын құжат функционалды түрде белгілейтін тіл болып табылады.

Мысалы, егер мәтін тақырыбын бейнелеу керек болса онда HTML коды оны такырып ретінде көрсетуге тырысады. Такырыптың белгілеу коды алынған соң, оны броузер-программа өз мүмкіндіпн пайдаланып, оны үлкейтіп ірі әріптермен жазуы ыктимал немесе экран жолдарының ортасына жылжытып қана көрсетуіне де болады. Ал егер бұл құжат мәтіні дыбыс синтезаторы аркылы берілетін болса, онда такырып қаттырақ шьғатын дауыс аркылы айтылып, одан сон аздап үзіліс жасалуы да мүмкін.

HT ML тілінде мәтінді пішімдеу тәсілдерінің де бар екенін айтып кету керек, бірақ алғашқы тұрғыдан алғанда құжаттың мазмұны мен оны безендіріп көрсету жолдарының айырмашылығы сакталып отырады. Мысалы, тілдің соңғы HTML 4. 0 нұсқасында мәтін пішімдеу командаларын пайдалану ұсынылмаған.

E-mail бұл электрондық поштаның ағылшынша аталуы, ол-желі қызметтерінің ішіндегі электрондық мәлімет алмасудың ең негізгісі. Электрондық пошта көмегімен барлық құрылықтарда тұратын адамдар бір-біріне электрондық хаттар мен файлдар жібере алады.

Usenet жүйесінің бірнеше анықтамалары бар, олар - тармакталған дискуссия клубты телеконференция, жаңалықтар тобы. Мұның электрондық поштадан айырмашылығын мәліметті бір адамға ғана емес, бірнеше абоненттер тобына (телеконференциялар) жақтайсыз. Әр түрлі мәселелерді талқылау кезінде конференцияға қатынасушылар тең құқықты болып саналады. Әрбір телеконференция бір тақырыпқа(ғылымда өнерде, спорта, т. с. с. арналады және оның өзіндік адресі болады, мұндағы қарастырылатын мәселелер ауқымы әр түрлі бола береді - өте аукымды тақырыптан (бір сұрақтың барлық жағы) тек бір ғана сұраққа дейін (мысалы, филателия) қамтылады.

ISQ (I seek you - мен сені іздеймін) - желі тұтынушыларына накты уақыт кезеңнен (масштабында) хат-хабарлармен алмасып, бірден чат (chat- әңгіме) құрып, файл жіберуге әңгімелесуге мүмкіндік беретін қызмет түрі.

IRC (Internet Relay Chat) - нақты уақыт кезеңінде телеконференция өткізудің бір түрі тұтынушылардың бір-бірінен әңгіме-дүкен құруға болатын қызметі. IRC-сервсрлері мен IRC-клиенттері көмегімен тұтынушылар бір-бірімен «виртуальды» әңгіме өткізуді перне тақтада сөздерді теру арқылы жүргізеді.

Гипермәтін - қосымша элементтерді басқару мақсатында ішінде арнаулы код, яғни екпінді элемент (an chor) орналасқан.

Бұл форматтың бір құжатқа мәтіндік, графиктік, дыбыстық және бейне ақпараттарды кірістіру мүмкіндігі бар. Сонымен қатар құжаттың өзінде басқа бір құжатқа gif, jpg форматындағы графикалық иллюстрацияға, бейне фрагменттерге, музыкалық композицияларға да сілтемелер қоюға болады. Мәтінді ерекшелеп белгілеу дегеніміз - келесі көрсетілген құжат бөлігі қалай бейнелейтінін анықтайтын айрықша кодты осы мәтін ішіне енгізу. Гипермәтінді бейнелеу үшін - броузер деп аталатын арнаулы көрсету программалары қолданылады. Гипермәтін экранда белгіленген қарапайым сөз ретінде тұрады. Мәтіннің ерекшеленген сөзіне тышқанды шерткенде сервер басқа елдердегі континенттердегі белгіленген құжат сол сәтте компьютердің экранына шығарады.

Web парақтары экранда ықшам түрде безендіріп көрсетілгенімен HTML тілі мәтіндерді пішіндеп көрсететін тілге жатпайды. Өйткені әрбір тұтынушы әр түрлі компьютерді пайдаланады. Сол себепті жаңа ғана заводтан шыққан бір компьютердің Windows жүүйсінде жұмыс істей алатын броузер болатын болса, екінші бір тұтынушы компьютердері тек MS DOS жүйесінде жұмыс істейтін ескі броузерді пайдалануы мүмкін. Бұл екеуінің көрсету мүмкіндіктері әр түрлі болғандықтан бір файл екеуіне екі түрлі болып көрсетіледі. Құжаттарды әрбір тұтынушының әр түрлі құралдары да және әр түрлі броузер программаларымен көретінін ескерсек, HTML тілін мәтіндерді пішіндеу тәсілдеріне арналған тіл деп айтуға болмайды. Ол интернеттегі мәтін бөліктерінің атқаратын қызметін анықтап, соларды әрбір тұтынушыға бейімдеп жеткізе алатын құжатты функционалды түрде бейнелейтін тіл болып табылады.

HTML тілінде мәтінді пішімдеу тәсілдерінің де бар екенін айтып кету керек, бірақ жалпы тұрғыдан алғанда құжаттың мазмұны мен оны безендіріп көрсету жолдарының айырмашылығы сақталып отырады.


Ұқсас жұмыстар
Білім беруді ақпараттандырудың интернет жүйесінде
Интернет технологиялар даму үдерісінің теориясы
"web-дизайн" қолданбалы курс бағдарламасы
Компьютерлік сауаттылық үйірмесіне арналған бағдарлама
HTML тілінде web парақ құру
Интернетпен қатынас құру
HTML тілінің тегттері
Қарапайым презентацияларды құру
Web дизайнның пайда болуы. web дизайнға қойылатын талаптар
Есептегіш техника кабинетіндегі қауіпсіздік техника ережесін сақтау жайлы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz