Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Одағай сөздер. Одағайдың түрлері

Қысқа мерзімді
жоспар
Қазақ тілі 6 сынып
Тақырыбы: Одағай сөздер. Одағайдың түрлері.
Сабақтың мақсаты: а/ білімділік; Оқушыларға одағай сөздерді түсіндіру,
одағайдың түрлерімен таныстыру;
ә/ оқушылардың ой -өрісін, сөздік қорын, шығармашылық ізденімпаздығын
дамыту
б/ тәрбиелік; еңбексүйгіштікке, әдептілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу
Сабақ түрі:
Сабақ әдісі: түсіндіру, сұрақ – жауап, топпен жұмыс, диолог, рефлексия
Сабақтың типі: жаңа сабақты меңгерту
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі
а) сәлемдесу;
б) кезекшілер тапсырмасы;
в) оқушыларды сабаққа дайындау, түгелдеу
| |Сабақ кезеңдері |Мұғалімнің әрекеті |Оқушының |Қолданылатын |Уақыты |
| | | |міндеті |әдіс – тәсілдер |(мин) |
| | | | |(стратегиялар) | |
|І |Ұйымдастыру бөлімі |Оқушыларды топқа |Гүлдердің | | |
| | |бөлу, үй |түстері арқылы |Талдау, СТО |5 мин |
| | |тапсырмасын сұрау |топқа бөліну | | |
| | |( жануарлардың |Салып келген | | |
| | |суретін салу, |суреттерін | | |
| | |одағай сөздер |басқа топқа | | |
| | |бойынша талдау) |беріп, өз | | |
| | | |ойларын айтады | | |
| | | | | | |
| |Қызығушылықты ояту |Мультфильмден |«Алдар көсе» | АКТ | |
| | |үзінді |мультфильміндег|Интерактив тақта|3 мин |
| | | |і образдың | | |
| | | |одағай сөздерін| | |
| | | |анықтау | | |
|ІІ |ІІ. Мағынаны |Мәтінді рөлдерге |Рөлдерге бөліп |Диологтік оқыту,|3 мин |
| |ажырату |бөліп оқыту |екі оқушы | | |
| | | |оқиды; автор, | | |
| | | |апасы және ұлы | | |
| | |Слайд арқылы |Одағай сөздің |Слайдпен жұмыс |5 мин |
| | |тақырыпты ашу, жаңа|ережесімен | | |
| | |сабақты түсіндіру |танысу | | |
| | |375 – жаттығу; |Одағай сөздерді|Оқулықпен жұмыс |5 мин |
| | |топқа бөліп |тауып, олардың | | |
| | |тапсырма беру |басқа сөз | | |
| | | |табынан | | |
| | | |ерекшелігін | | |
| | | |атау | | |
| |Сергіту сәті |«Қимыл – | | |3 мин |
| | |қозғалыстағы ойын» | | | |
|ІІІ|Ой толғау |«Ойнайық та, |Кестеде |А4 парақта |5 мин |
| | |ойлайық» |берілген төрт |тапсырма | |
| | | |түлік малға |кестесі, | |
| | | |байланысты | | |
| | | |одағайларды | | |
| | | |пайдалана | | |
| | | |отырып, әңгіме | | |
| | | |құрау | | |
| | |Топтарға тапсырма |І – топқа көңіл|Топтық жұмыс, |6 мин |
| | |беру, зерттеу |күй және жекіру|постер | |
| | |жұмысын жүргізу |одағайларын | | |
| | | |талдау | | |
| | | |ІІ топқа шақыру| | |
| | | |одағайларын | | |
| | | |талдау | | |
|ІҮ |Қорытынды бөлім |Постер қорғату |ӘР топ тапсырма|Постер қорғау |5 мин |
| | | |бойынша постер | | |
| | | |қорғайды | | |
| | |Бағалау, |Топ бойынша |Смайликтермен |3 мин |
| | | |бағалау |бағалау | |
| | |Үйге тапсырма: |«Қызықты | |2 мин |
| | |«Қызықты мереке» |мереке» | | |
| | |тақырыбында |тақырыбында | | |
| | |шығармашылық жұмыс |шағын әңгіме | | |
| | | |жазу | | |
| |Рефлексия |Флепчат тарату |Флепчатқа БББ | | |
| | | |бойынша жазу | | |

Ұқсас жұмыстар
Одағайдың түрлерін меңгерту
Көңіл күй
Одағай
Сабақтың өту барысы. Сабақтың тақырыбы
Топқа берілген сұрақтар
Одағайдың түрлері
Одағайдың түрлерін ата
Интерактивті тапсырмалар
Оқшау сөздер
Шылау. оның түлері туралы түсініктерін қалыптастыру
Пәндер