Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Одағай сөздер. Одағайдың түрлері
Қысқа мерзімді
жоспар
Қазақ тілі 6 сынып
Тақырыбы: Одағай сөздер. Одағайдың түрлері.
Сабақтың мақсаты: а/ білімділік; Оқушыларға одағай сөздерді түсіндіру,
одағайдың түрлерімен таныстыру;
ә/ оқушылардың ой -өрісін, сөздік қорын, шығармашылық ізденімпаздығын
дамыту
б/ тәрбиелік; еңбексүйгіштікке, әдептілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу
Сабақ түрі:
Сабақ әдісі: түсіндіру, сұрақ – жауап, топпен жұмыс, диолог, рефлексия
Сабақтың типі: жаңа сабақты меңгерту
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі
а) сәлемдесу;
б) кезекшілер тапсырмасы;
в) оқушыларды сабаққа дайындау, түгелдеу
| |Сабақ кезеңдері |Мұғалімнің әрекеті |Оқушының |Қолданылатын |Уақыты |
| | | |міндеті |әдіс – тәсілдер |(мин) |
| | | | |(стратегиялар) | |
|І |Ұйымдастыру бөлімі |Оқушыларды топқа |Гүлдердің | | |
| | |бөлу, үй |түстері арқылы |Талдау, СТО |5 мин |
| | |тапсырмасын сұрау |топқа бөліну | | |
| | |( жануарлардың |Салып келген | | |
| | |суретін салу, |суреттерін | | |
| | |одағай сөздер |басқа топқа | | |
| | |бойынша талдау) |беріп, өз | | |
| | | |ойларын айтады | | |
| | | | | | |
| |Қызығушылықты ояту |Мультфильмден |«Алдар көсе» | АКТ | |
| | |үзінді |мультфильміндег|Интерактив тақта|3 мин |
| | | |і образдың | | |
| | | |одағай сөздерін| | |
| | | |анықтау | | |
|ІІ |ІІ. Мағынаны |Мәтінді рөлдерге |Рөлдерге бөліп |Диологтік оқыту,|3 мин |
| |ажырату |бөліп оқыту |екі оқушы | | |
| | | |оқиды; автор, | | |
| | | |апасы және ұлы | | |
| | |Слайд арқылы |Одағай сөздің |Слайдпен жұмыс |5 мин |
| | |тақырыпты ашу, жаңа|ережесімен | | |
| | |сабақты түсіндіру |танысу | | |
| | |375 – жаттығу; |Одағай сөздерді|Оқулықпен жұмыс |5 мин |
| | |топқа бөліп |тауып, олардың | | |
| | |тапсырма беру |басқа сөз | | |
| | | |табынан | | |
| | | |ерекшелігін | | |
| | | |атау | | |
| |Сергіту сәті |«Қимыл – | | |3 мин |
| | |қозғалыстағы ойын» | | | |
|ІІІ|Ой толғау |«Ойнайық та, |Кестеде |А4 парақта |5 мин |
| | |ойлайық» |берілген төрт |тапсырма | |
| | | |түлік малға |кестесі, | |
| | | |байланысты | | |
| | | |одағайларды | | |
| | | |пайдалана | | |
| | | |отырып, әңгіме | | |
| | | |құрау | | |
| | |Топтарға тапсырма |І – топқа көңіл|Топтық жұмыс, |6 мин |
| | |беру, зерттеу |күй және жекіру|постер | |
| | |жұмысын жүргізу |одағайларын | | |
| | | |талдау | | |
| | | |ІІ топқа шақыру| | |
| | | |одағайларын | | |
| | | |талдау | | |
|ІҮ |Қорытынды бөлім |Постер қорғату |ӘР топ тапсырма|Постер қорғау |5 мин |
| | | |бойынша постер | | |
| | | |қорғайды | | |
| | |Бағалау, |Топ бойынша |Смайликтермен |3 мин |
| | | |бағалау |бағалау | |
| | |Үйге тапсырма: |«Қызықты | |2 мин |
| | |«Қызықты мереке» |мереке» | | |
| | |тақырыбында |тақырыбында | | |
| | |шығармашылық жұмыс |шағын әңгіме | | |
| | | |жазу | | |
| |Рефлексия |Флепчат тарату |Флепчатқа БББ | | |
| | | |бойынша жазу | | |
жоспар
Қазақ тілі 6 сынып
Тақырыбы: Одағай сөздер. Одағайдың түрлері.
Сабақтың мақсаты: а/ білімділік; Оқушыларға одағай сөздерді түсіндіру,
одағайдың түрлерімен таныстыру;
ә/ оқушылардың ой -өрісін, сөздік қорын, шығармашылық ізденімпаздығын
дамыту
б/ тәрбиелік; еңбексүйгіштікке, әдептілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу
Сабақ түрі:
Сабақ әдісі: түсіндіру, сұрақ – жауап, топпен жұмыс, диолог, рефлексия
Сабақтың типі: жаңа сабақты меңгерту
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі
а) сәлемдесу;
б) кезекшілер тапсырмасы;
в) оқушыларды сабаққа дайындау, түгелдеу
| |Сабақ кезеңдері |Мұғалімнің әрекеті |Оқушының |Қолданылатын |Уақыты |
| | | |міндеті |әдіс – тәсілдер |(мин) |
| | | | |(стратегиялар) | |
|І |Ұйымдастыру бөлімі |Оқушыларды топқа |Гүлдердің | | |
| | |бөлу, үй |түстері арқылы |Талдау, СТО |5 мин |
| | |тапсырмасын сұрау |топқа бөліну | | |
| | |( жануарлардың |Салып келген | | |
| | |суретін салу, |суреттерін | | |
| | |одағай сөздер |басқа топқа | | |
| | |бойынша талдау) |беріп, өз | | |
| | | |ойларын айтады | | |
| | | | | | |
| |Қызығушылықты ояту |Мультфильмден |«Алдар көсе» | АКТ | |
| | |үзінді |мультфильміндег|Интерактив тақта|3 мин |
| | | |і образдың | | |
| | | |одағай сөздерін| | |
| | | |анықтау | | |
|ІІ |ІІ. Мағынаны |Мәтінді рөлдерге |Рөлдерге бөліп |Диологтік оқыту,|3 мин |
| |ажырату |бөліп оқыту |екі оқушы | | |
| | | |оқиды; автор, | | |
| | | |апасы және ұлы | | |
| | |Слайд арқылы |Одағай сөздің |Слайдпен жұмыс |5 мин |
| | |тақырыпты ашу, жаңа|ережесімен | | |
| | |сабақты түсіндіру |танысу | | |
| | |375 – жаттығу; |Одағай сөздерді|Оқулықпен жұмыс |5 мин |
| | |топқа бөліп |тауып, олардың | | |
| | |тапсырма беру |басқа сөз | | |
| | | |табынан | | |
| | | |ерекшелігін | | |
| | | |атау | | |
| |Сергіту сәті |«Қимыл – | | |3 мин |
| | |қозғалыстағы ойын» | | | |
|ІІІ|Ой толғау |«Ойнайық та, |Кестеде |А4 парақта |5 мин |
| | |ойлайық» |берілген төрт |тапсырма | |
| | | |түлік малға |кестесі, | |
| | | |байланысты | | |
| | | |одағайларды | | |
| | | |пайдалана | | |
| | | |отырып, әңгіме | | |
| | | |құрау | | |
| | |Топтарға тапсырма |І – топқа көңіл|Топтық жұмыс, |6 мин |
| | |беру, зерттеу |күй және жекіру|постер | |
| | |жұмысын жүргізу |одағайларын | | |
| | | |талдау | | |
| | | |ІІ топқа шақыру| | |
| | | |одағайларын | | |
| | | |талдау | | |
|ІҮ |Қорытынды бөлім |Постер қорғату |ӘР топ тапсырма|Постер қорғау |5 мин |
| | | |бойынша постер | | |
| | | |қорғайды | | |
| | |Бағалау, |Топ бойынша |Смайликтермен |3 мин |
| | | |бағалау |бағалау | |
| | |Үйге тапсырма: |«Қызықты | |2 мин |
| | |«Қызықты мереке» |мереке» | | |
| | |тақырыбында |тақырыбында | | |
| | |шығармашылық жұмыс |шағын әңгіме | | |
| | | |жазу | | |
| |Рефлексия |Флепчат тарату |Флепчатқа БББ | | |
| | | |бойынша жазу | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz