Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Қазақстанның рәміздері
«Шығыс Қазақстан облысы Семей қаласының білім бөлімі» ММ
«19 жалпы орта білім беретін мектеп» КММ
Тақырыбы:
Қазақстанның рәміздері
5 сынып,қазақ тілі
Қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі
Ныгметова Бигуль Турсыновна
Семей қаласы
2015 жыл
Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның рәміздері
Сабақтың мақсаты мен міндеттері: ауызекі сөйлеу тілін дамыту;
Білімділік: зат есім, жалғаулар туралы алған білімдерін еске түсіру,
тәуелдік, көптік жалғаулары туралы білімдерін бекіту, сөздерді түрлендіру
жолдарын үйренуді жалғастыру, Қазақстанның рәміздері туралы түсініктерін
толықтыру, оқушыларды аса маңызды мемлекеттік белгілер - рәміздермен жан -
жақты таныстыру; ұлттық рәміздердің әрбір бөлшектеріне қысқаша шолу жасау;
түсінгенін еркін, жүйелі түрде әңгімелей білуге дағдыландыру, тақырыпқа
байланысты жазбаша, ауызша жұмыстар орындау арқылы білімді нығайту.
Дамытушылық: тақырып бойынша оқыту, жазу арқылы олардың сөйлеу әрекетін
дамыту, оқушыларға мемлекеттік рәміздердің аса маңызды екенін, оны
құрметтеп, мақтан тұту керектігін ұғындыру, ой өрісін кеңейту; жол ашу,
дағдыларын жетілдіру, жұмыс дағдыларын дамытуды жалғастыру; оқушылардың
зияткерлік және шығармашылық қабілеттерін дамыту, пәнге деген
қызығушылықтарын, тапқырлықтарын, ой-өрістерін дамыту, өз ойларын шапшаң
әрі анық айтуларын қалыптастыру, логикалық тұрғыда талдай білу, өз
білімдерін практикада пайдалану.
Тәрбиелік: оларды татулыққа, ойға жүйрік болуға, ізденімпаз болуға баулу,
бір-біріне өзара көмек, мейірімді қарым-қатынас қалыптастыру, сыныпта,
топта жұмыс жүргізуде өзгелердің пікірімен санаса білу; ортақ іске араласу
сезімдерін, ұжыммен жұмыс істей білуге тәрбиелеу; оқушыларды
еңбексүйгіштікке, ұқыптылыққа және жауапкершілікке, сүйіспеншілікке және
пәнге деген қызығушылықтарын тәрбиелеу, еліміздің рәміздерін құрметтеуге
тәрбиелеу.
Сабақтың әр кезеңдерінде оқушылардың құзіреттіліктерін қалыптастыру:
Негізгі құзіреттіліктер: табиғаттанушылық, денсаулық сақтау, жан-жақты
мәдениеттілік.
Құрал-жабдықтар: қосымша материалдар, дидактикалық материалдар, кестелер,
кеспе қағаздары, тірек сызбалар, суреттер, слайд.
Сабақ түрі:
□ үйрену және жаңа білімдерін алғашқы бекіту сабағы;
□ білімдерін кешенді пайдалану сабағы;
□ аралас.
Оқыту әдістері:
– Оқу-танымдық әрекеттерін ұйымдастыру әдістері (Түсіндірушілік-
көрнекілік: көрнекілік – суреттер, иллюстрациялар, кестелер және тағы
басқаларды көрсету).
- Ізденушілік әрекет әдістері (оқушылар берілген танымдық тапсырмаларды өз
беттерімен орындаса және мұғалімнің көмегін пайдалана отырып, оған қажетті
әдістерді таңдай алса)
Пайдаланған жаңа технологиялар: АКТ, сыни тұрғыдан ойлау
Қолданылған жұмыс формалары: жекелеме жұмыс, топтық жұмыс, жұппен жұмыс,
сыныппен жұмыс
Жаңа ұғымдар, терминдер: ҚР рәміздері, қыран, шұғылалы күн, ұлттық ою-
өрнек, тік жолақ, бейбітшілік, тыныштық, мемлекеттік рәміз, тәуелсіздік
тәуелсіз, шаңырақ , көгiлдiр түстi, бұлтсыз ашық аспанның, бірлік,
ынтымақ, суретші, сәулетші
Сабақ құрылымы
Сабақтың
барысы
|Сабақ құрылымы |Мұғалімнің әрекеті |Оқушылардың әрекеті |
|Кіріспе бөлімі: |Оқушылармен амандасу, оқушыларды|Мұғаліммен амандасуы |
|Ұйымдастыру кезеңі |түгендеу, сөздік жұмысы |Кезекшінің мәліметі |
| |Бүгінгі сабағымызға барлығың да |Қуан, шаттан! |
| |жақсы қатысып, жақсы |Қуан, шаттан! |
| |көңіл-күйде болады деген |Қуанатын күн бүгін, |
| |тілекпен сабағымызды бастайық. |Баршаңызға қайырлы күн! |
| | |Күліп шықты күн бүгін. |
|Үй тапсырмасын сұрау |«Қазақстан Республикасы» туралы |3қатарға 3 сұрақтан |
|Бүгін біз үй |қайталау, сұрақтарға жауап беру,|қойылады. Жылдам дұрыс |
|тапсырма- сын «Кім |сөздерді жаттау. |жауапты |
|жылдам?» ойыны арқылы|Блиц-сұрақтар (3-4мин.) |санаймыз.Оқушылардың |
|сұраймыз | |жауаптары тыңдалады. |
|Сабақтың тақырыбын |Сабақтың тақырыбын хабарлау, |Сабақтың міндеті мен |
|хабарлау, мақсаты мен|мақсаты мен міндетін қою |мақсатын анықтауда |
|міндетін қою | |өзіндік көмектері |
|Жаңа материалмен |1.Мына сөзжұмбақты шешейік |Сөзжұмбақ сұрақтарымен, |
|жұмыс |1. Біздің қаланы екіге бөліп |жауаптарымен тақтада |
|ОЖСБ-ға дайындық: |жатқан қай өзен? |ЕРТІС ТӘУЕЛСІЗ |
|көптік, септік, |2. Қазақстан қандай мемлекет? |СЕМЕЙ ЕСІЛ ҚАЗАҚ |
|тәуелдік жалғауларын |3. Сен қай қалада тұрасың? |Слайдтан көрсетіледі: |
|қайталау. |4. Астана қаласын екіге бөліп | |
| |жатқан қай өзен? | |
| |5.Қазақстан Республикасының | |
| |Мемлекеттік тілі қай тіл | |
| |Сөзжұмбақтың арасындағы негізгі | |
| |сөзді оқиықшы. РӘМІЗ. | |
| |Рәміз дегеніміз-үлкенді-кішілі | |
| |мемлекет тердің бірінен –бірін |Слайдтан көрсетіледі: |
| |ажырататын және бет-бейнесін |Бейнеролик көрсетіледі |
| |айқындайтын нышан белгілері | |
| |болады.Оларды рәміздер деп | |
| |атаймыз. |Алдынала берілген |
| |Қазақстан Республикасының |тапсырма |
| |Мемлекеттік рәміздері |Сөйтіп үшеуі мұғалімге |
| |2.Рәміздердің шығу тарихы мен |барады. Үшеуінің таласын |
| |авторлардың өмірімен танысайық |мұқият тыңдау. Шешімін |
| |3.. «Үш дос» атты қойылым- |оқушылардың көмегімен |
| |көрініс |шешу. |
| |Мұғалім сөзі: Балалар, ненің | |
| |мықты екенін анықтау үшін маған | |
|Мәтінмен жұмыс: |сендердің көмектерің керек. Ол | |
|Слайдтан көрсетіледі:|үшін бүгін сабақта жақсы жұмыс |Сөз тіркестері мен |
| |істеп, біраз тапсырмалар |сөйлемдер құрастыру. |
| |орындап барып шешеміз. |Құраған сөйлемдерінің |
| | |бірнешеуін дәптерлеріне |
| |Сөздік жұмысы: ҚР рәміздері, |жаздыру. |
| |қыран, шұғылалы күн, ұлттық | |
| |өрнек, тік жолақ, бейбітшілік, | |
| |тыныштық, тәуелсіз, шаңырақ , | |
| |көгiлдiр түстi, бұлтсыз ашық | |
| |аспанның, бірлік, ынтымақ, | |
| |суретші, сәулетші |Тізбектеп оқу. |
| |Берілген жаңа сөздермен | |
| |таныстыру. |Әнұранның сөзі: Жұмекен |
| |4.Мәтінмен жұмыс: |Нәжімеденов пен |
| |Қазақстан тәуелсіздік алғаннан |Нұрсұлтан Назарбаевтікі, |
| |кейін оның мемлекеттік Рәміздері|әні Шәмші Қалдаяқовтікі. |
|Өздік жұмысы: |бекітілді. Олар: Елтаңба, |Тудың авторы Шәкен |
| |Әнұран, Ту. Елтаңбаның авторлары|Ниязбеков. |
| |– Жандарбек Мәлібеков пен |Қазақстан Республикасы |
| |Шот-Аман Уәлиханов. Елтаңбасының|Мемлекеттік елтаңбасының |
| |негiзi - шаңырақ. Ол – |авторлары: Шота Уәлиханов|
| |елтаңбаның жүрегi. Шаңырақ - |пен Жандарбек Мәлібе |
| |отбасының бейнесi. Шаңырақ - Күн| |
| |шеңберi. Мемлекеттік ту - | |
| |көгiлдiр түстi мата. Оның | |
| |ортасында арайлы күн, күннiң | |
| |астында қалықтаған қыран | |
| |бейнеленген. Тудың енi | |
| |ұзындығының жартысына тең. | |
| |Бiрыңғай көк түс | |
| |төбедегi бұлтсыз ашық | |
| |аспанның биiк күмбезiн | |
| |елестетедi және Қазақстан | |
| |халқының бірлік, ынтымақ жолына | |
| |адалдығын аңғартады. |Дөңгеленіп тұрамыз, |
| |Қазақстан Республикасының |Керегені құрамыз |
| |Мемлекеттік Әнұраны 2006 жылы |Уық болып иіліп |
| |өзгертілді. Әнұранның сөзін |Шаңырақты құрамыз. |
| |жазған Жұмекен Нәжімеденов, | |
| |Нұрсұлтан Назарбаев, әнін Шәмші |Мемлекеттік Әнұран туралы|
|Грамматикалық |Қалдаяқов жазған. |не білеміз? Әнұран |
|тапсырмалар орындау: | |жиналыстар мен |
| |Сергіту сәті: |мәжілістерде; жаңа |
| |5. мәтінді оқушыларға оқыту |ескерткіштер |
| |(1-қатар- Мемлекеттік Ту |орнатылғанда; шет |
| |туралы, 2-қатар –Мемлекеттік |елдердің мемлекет |
| |Елтаңба туралы, 3-қатар – |басшыларын қарсы алғанда |
| |Мемлекеттік Әнұран туралы оқу) |немесе шығарып салғанда |
| |6. мәтін мазмұны бойынша |орындалады. Әнұранды |
| |сұрақтар -. Рәміздерге|міндетті түрде түрегеп |
| |нелер жатады? |тұрып тыңдайды. |
| |- ҚР туында не бейнеленген? | |
| |-. Тудың авторларын ата | |
|11. Мына сөздерден |-. Әнұранның авторлары кімдер? | |
|басқа сөздер |-Әнұран туралы не білеміз? | |
|жазыңдар: |7.Шығармашылық тапсырма | |
|Елтаңба |Керекті сөздерді пайдалана | |
| |отырып, сөйлемдерді толықтыру | |
|Байрақ |1) Қазақстан Республикасының | |
| Әнұран |Туында ------ бейнеленген. 2) | |
|ЕЛ, |Оның астында қалықтап ұшқан ----| |
|БАЛ, |көрінеді. 3)Күн, шұғыла және | |
| |қыран бейнесі ----- түсті. 4) | |
|ҚАРА, БАЙ, |Қазақстан Республикасының | |
| НҰР, ҰРАН, |Мемлекеттік ----- бар. | |
|НӘР, Ән, |8.Шашыраңқы берілген сөздерден |Жазылым: Фонетикалық |
|ТАҢБА, БЕТ, |сөйлем құрау 1) Негiзi, |жаттығу |
|АЙ, |елтаңбаның, шаңырақ. 2) |Мәтіннен қазақ тіліне тән|
|ҰРА, АРНА, |Бейнесi, шаңырақ отбасының . |дыбыстарға басталатын |
| |3) Көгiлдiр, мемлекеттік, түстi|сөздерді тауып жаз. |
| | мата, Ту. 4) Көгілдір, |«Ә» - |
| |елестетедi, бұлтсыз, түс, |«Ө» - |
| |аспанды, ашық. |«Қ» - |
| |5) Өзгертілді, мемлекеттік , |Мәтіннен жуан және |
| |2006 жылы, мәтіні, Әнұранның. |жіңішке сөздерді тап. |
| |9.Көптік жалғаулар Материал из |Жуан....... Жіңішке |
| |ЦОРа Семантикалық карта |.... |
| |толтыру | |
| |-лар, -лер, -дар, -дер, -тар, | |
| |-тер | |
| |рәміз | |
| |+ | |
| |құс | |
| |+ | |
| |ту + | |
| |әнұран + | |
| |ою + | |
| |кереге + | |
| |уық | |
| |+ | |
| |шұғыла + | |
| |11. Отан туралы мақал-мәтелдерді| |
| |тауып оқы, көрсет. | |
| |12.«Әрі оқу, әрі ойын»Аудар: | |
| |1.Действие-әрекет, Государство-| |
| | .. | |
| |2.Облако-бұлт,Национальность-3.М| |
| |альчик-бала, Город-.... | |
| | | |
|Қорытынды бөлімі |Жетекші сұрақтар қою арқылы |Топтық жұмыс |
| |бекіту (2 мин) Еліміздің |Сұрақтарға жауап береді. |
| |рәміздерін атап береіңдер. | |
| |Мемлекеттік Тудың авторы кім | |
| |екен? Әнұранның, елтаңбаның ше? | |
| |Мемлекеттік рәміздерді қадірлеу | |
| |тәуелсіз Қазақстанның әрбір | |
| |азаматы ның қасиетті борышы. | |
| |Мемлекеттік рәміздерді | |
| |құрметтеу – елді, халықты, | |
| |тарихты, әдет- ғұрыпты, салт- | |
| |дәстүрді қастерлеу болып | |
| |табылады. | |
|Оқушылардың |Сабаққа қатысқан оқушылардың |Топпен орындаған |
|іс-әрекетін бағалау |білімдерін бағалау |жұмыстары бағаланады |
|Рефлексия | |Сабақ ұнаған оқушы |
| | |бірінші бағанға белгі |
| | |қояды. |
| | |Блоб ағашы арқылы сабақ |
| | |туралы пікірлерін |
| | |білдіреді |
|Үй тапсырмасы |ҚР рәміздері туралы ауызша |Өткен ережені қайталау. |
| |баяндау, хабарлама дайындау, | |
| |сөздерді жаттау, өткен | |
| |ережелерді қайталау. | |
11. Қорытынды:
а) жетекші сұрақтар қою ( 2 мин)
1. Біздің Отанымыз?
- Қазақстан.
2. Біздің Елбасымыз?
- Н. Ә. Назарбаев
3. Біздің Елордамыз?
- Астана
4. Біздің рәміздеріміз?
- Елтаңба, Әнұран, Ту
- Дұрыс айтасыңдар, балалар.
Мемлекеттік рәміздерді қадірлеу тәуелсіз Қазақстанның әрбір азаматының
қасиетті борышы. Мемлекеттік рәміздерді құрметтеу – елді, халықты,
тарихты, әдет- ғұрыпты, салт- дәстүрді қастерлеу болып табылады.
Қазақстан: Туымен-Тұғырлы,
Елтаңбасымен- Еңселі
Әнұранымен айбатты ел!
«19 жалпы орта білім беретін мектеп» КММ
Тақырыбы:
Қазақстанның рәміздері
5 сынып,қазақ тілі
Қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі
Ныгметова Бигуль Турсыновна
Семей қаласы
2015 жыл
Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның рәміздері
Сабақтың мақсаты мен міндеттері: ауызекі сөйлеу тілін дамыту;
Білімділік: зат есім, жалғаулар туралы алған білімдерін еске түсіру,
тәуелдік, көптік жалғаулары туралы білімдерін бекіту, сөздерді түрлендіру
жолдарын үйренуді жалғастыру, Қазақстанның рәміздері туралы түсініктерін
толықтыру, оқушыларды аса маңызды мемлекеттік белгілер - рәміздермен жан -
жақты таныстыру; ұлттық рәміздердің әрбір бөлшектеріне қысқаша шолу жасау;
түсінгенін еркін, жүйелі түрде әңгімелей білуге дағдыландыру, тақырыпқа
байланысты жазбаша, ауызша жұмыстар орындау арқылы білімді нығайту.
Дамытушылық: тақырып бойынша оқыту, жазу арқылы олардың сөйлеу әрекетін
дамыту, оқушыларға мемлекеттік рәміздердің аса маңызды екенін, оны
құрметтеп, мақтан тұту керектігін ұғындыру, ой өрісін кеңейту; жол ашу,
дағдыларын жетілдіру, жұмыс дағдыларын дамытуды жалғастыру; оқушылардың
зияткерлік және шығармашылық қабілеттерін дамыту, пәнге деген
қызығушылықтарын, тапқырлықтарын, ой-өрістерін дамыту, өз ойларын шапшаң
әрі анық айтуларын қалыптастыру, логикалық тұрғыда талдай білу, өз
білімдерін практикада пайдалану.
Тәрбиелік: оларды татулыққа, ойға жүйрік болуға, ізденімпаз болуға баулу,
бір-біріне өзара көмек, мейірімді қарым-қатынас қалыптастыру, сыныпта,
топта жұмыс жүргізуде өзгелердің пікірімен санаса білу; ортақ іске араласу
сезімдерін, ұжыммен жұмыс істей білуге тәрбиелеу; оқушыларды
еңбексүйгіштікке, ұқыптылыққа және жауапкершілікке, сүйіспеншілікке және
пәнге деген қызығушылықтарын тәрбиелеу, еліміздің рәміздерін құрметтеуге
тәрбиелеу.
Сабақтың әр кезеңдерінде оқушылардың құзіреттіліктерін қалыптастыру:
Негізгі құзіреттіліктер: табиғаттанушылық, денсаулық сақтау, жан-жақты
мәдениеттілік.
Құрал-жабдықтар: қосымша материалдар, дидактикалық материалдар, кестелер,
кеспе қағаздары, тірек сызбалар, суреттер, слайд.
Сабақ түрі:
□ үйрену және жаңа білімдерін алғашқы бекіту сабағы;
□ білімдерін кешенді пайдалану сабағы;
□ аралас.
Оқыту әдістері:
– Оқу-танымдық әрекеттерін ұйымдастыру әдістері (Түсіндірушілік-
көрнекілік: көрнекілік – суреттер, иллюстрациялар, кестелер және тағы
басқаларды көрсету).
- Ізденушілік әрекет әдістері (оқушылар берілген танымдық тапсырмаларды өз
беттерімен орындаса және мұғалімнің көмегін пайдалана отырып, оған қажетті
әдістерді таңдай алса)
Пайдаланған жаңа технологиялар: АКТ, сыни тұрғыдан ойлау
Қолданылған жұмыс формалары: жекелеме жұмыс, топтық жұмыс, жұппен жұмыс,
сыныппен жұмыс
Жаңа ұғымдар, терминдер: ҚР рәміздері, қыран, шұғылалы күн, ұлттық ою-
өрнек, тік жолақ, бейбітшілік, тыныштық, мемлекеттік рәміз, тәуелсіздік
тәуелсіз, шаңырақ , көгiлдiр түстi, бұлтсыз ашық аспанның, бірлік,
ынтымақ, суретші, сәулетші
Сабақ құрылымы
Сабақтың
барысы
|Сабақ құрылымы |Мұғалімнің әрекеті |Оқушылардың әрекеті |
|Кіріспе бөлімі: |Оқушылармен амандасу, оқушыларды|Мұғаліммен амандасуы |
|Ұйымдастыру кезеңі |түгендеу, сөздік жұмысы |Кезекшінің мәліметі |
| |Бүгінгі сабағымызға барлығың да |Қуан, шаттан! |
| |жақсы қатысып, жақсы |Қуан, шаттан! |
| |көңіл-күйде болады деген |Қуанатын күн бүгін, |
| |тілекпен сабағымызды бастайық. |Баршаңызға қайырлы күн! |
| | |Күліп шықты күн бүгін. |
|Үй тапсырмасын сұрау |«Қазақстан Республикасы» туралы |3қатарға 3 сұрақтан |
|Бүгін біз үй |қайталау, сұрақтарға жауап беру,|қойылады. Жылдам дұрыс |
|тапсырма- сын «Кім |сөздерді жаттау. |жауапты |
|жылдам?» ойыны арқылы|Блиц-сұрақтар (3-4мин.) |санаймыз.Оқушылардың |
|сұраймыз | |жауаптары тыңдалады. |
|Сабақтың тақырыбын |Сабақтың тақырыбын хабарлау, |Сабақтың міндеті мен |
|хабарлау, мақсаты мен|мақсаты мен міндетін қою |мақсатын анықтауда |
|міндетін қою | |өзіндік көмектері |
|Жаңа материалмен |1.Мына сөзжұмбақты шешейік |Сөзжұмбақ сұрақтарымен, |
|жұмыс |1. Біздің қаланы екіге бөліп |жауаптарымен тақтада |
|ОЖСБ-ға дайындық: |жатқан қай өзен? |ЕРТІС ТӘУЕЛСІЗ |
|көптік, септік, |2. Қазақстан қандай мемлекет? |СЕМЕЙ ЕСІЛ ҚАЗАҚ |
|тәуелдік жалғауларын |3. Сен қай қалада тұрасың? |Слайдтан көрсетіледі: |
|қайталау. |4. Астана қаласын екіге бөліп | |
| |жатқан қай өзен? | |
| |5.Қазақстан Республикасының | |
| |Мемлекеттік тілі қай тіл | |
| |Сөзжұмбақтың арасындағы негізгі | |
| |сөзді оқиықшы. РӘМІЗ. | |
| |Рәміз дегеніміз-үлкенді-кішілі | |
| |мемлекет тердің бірінен –бірін |Слайдтан көрсетіледі: |
| |ажырататын және бет-бейнесін |Бейнеролик көрсетіледі |
| |айқындайтын нышан белгілері | |
| |болады.Оларды рәміздер деп | |
| |атаймыз. |Алдынала берілген |
| |Қазақстан Республикасының |тапсырма |
| |Мемлекеттік рәміздері |Сөйтіп үшеуі мұғалімге |
| |2.Рәміздердің шығу тарихы мен |барады. Үшеуінің таласын |
| |авторлардың өмірімен танысайық |мұқият тыңдау. Шешімін |
| |3.. «Үш дос» атты қойылым- |оқушылардың көмегімен |
| |көрініс |шешу. |
| |Мұғалім сөзі: Балалар, ненің | |
| |мықты екенін анықтау үшін маған | |
|Мәтінмен жұмыс: |сендердің көмектерің керек. Ол | |
|Слайдтан көрсетіледі:|үшін бүгін сабақта жақсы жұмыс |Сөз тіркестері мен |
| |істеп, біраз тапсырмалар |сөйлемдер құрастыру. |
| |орындап барып шешеміз. |Құраған сөйлемдерінің |
| | |бірнешеуін дәптерлеріне |
| |Сөздік жұмысы: ҚР рәміздері, |жаздыру. |
| |қыран, шұғылалы күн, ұлттық | |
| |өрнек, тік жолақ, бейбітшілік, | |
| |тыныштық, тәуелсіз, шаңырақ , | |
| |көгiлдiр түстi, бұлтсыз ашық | |
| |аспанның, бірлік, ынтымақ, | |
| |суретші, сәулетші |Тізбектеп оқу. |
| |Берілген жаңа сөздермен | |
| |таныстыру. |Әнұранның сөзі: Жұмекен |
| |4.Мәтінмен жұмыс: |Нәжімеденов пен |
| |Қазақстан тәуелсіздік алғаннан |Нұрсұлтан Назарбаевтікі, |
| |кейін оның мемлекеттік Рәміздері|әні Шәмші Қалдаяқовтікі. |
|Өздік жұмысы: |бекітілді. Олар: Елтаңба, |Тудың авторы Шәкен |
| |Әнұран, Ту. Елтаңбаның авторлары|Ниязбеков. |
| |– Жандарбек Мәлібеков пен |Қазақстан Республикасы |
| |Шот-Аман Уәлиханов. Елтаңбасының|Мемлекеттік елтаңбасының |
| |негiзi - шаңырақ. Ол – |авторлары: Шота Уәлиханов|
| |елтаңбаның жүрегi. Шаңырақ - |пен Жандарбек Мәлібе |
| |отбасының бейнесi. Шаңырақ - Күн| |
| |шеңберi. Мемлекеттік ту - | |
| |көгiлдiр түстi мата. Оның | |
| |ортасында арайлы күн, күннiң | |
| |астында қалықтаған қыран | |
| |бейнеленген. Тудың енi | |
| |ұзындығының жартысына тең. | |
| |Бiрыңғай көк түс | |
| |төбедегi бұлтсыз ашық | |
| |аспанның биiк күмбезiн | |
| |елестетедi және Қазақстан | |
| |халқының бірлік, ынтымақ жолына | |
| |адалдығын аңғартады. |Дөңгеленіп тұрамыз, |
| |Қазақстан Республикасының |Керегені құрамыз |
| |Мемлекеттік Әнұраны 2006 жылы |Уық болып иіліп |
| |өзгертілді. Әнұранның сөзін |Шаңырақты құрамыз. |
| |жазған Жұмекен Нәжімеденов, | |
| |Нұрсұлтан Назарбаев, әнін Шәмші |Мемлекеттік Әнұран туралы|
|Грамматикалық |Қалдаяқов жазған. |не білеміз? Әнұран |
|тапсырмалар орындау: | |жиналыстар мен |
| |Сергіту сәті: |мәжілістерде; жаңа |
| |5. мәтінді оқушыларға оқыту |ескерткіштер |
| |(1-қатар- Мемлекеттік Ту |орнатылғанда; шет |
| |туралы, 2-қатар –Мемлекеттік |елдердің мемлекет |
| |Елтаңба туралы, 3-қатар – |басшыларын қарсы алғанда |
| |Мемлекеттік Әнұран туралы оқу) |немесе шығарып салғанда |
| |6. мәтін мазмұны бойынша |орындалады. Әнұранды |
| |сұрақтар -. Рәміздерге|міндетті түрде түрегеп |
| |нелер жатады? |тұрып тыңдайды. |
| |- ҚР туында не бейнеленген? | |
| |-. Тудың авторларын ата | |
|11. Мына сөздерден |-. Әнұранның авторлары кімдер? | |
|басқа сөздер |-Әнұран туралы не білеміз? | |
|жазыңдар: |7.Шығармашылық тапсырма | |
|Елтаңба |Керекті сөздерді пайдалана | |
| |отырып, сөйлемдерді толықтыру | |
|Байрақ |1) Қазақстан Республикасының | |
| Әнұран |Туында ------ бейнеленген. 2) | |
|ЕЛ, |Оның астында қалықтап ұшқан ----| |
|БАЛ, |көрінеді. 3)Күн, шұғыла және | |
| |қыран бейнесі ----- түсті. 4) | |
|ҚАРА, БАЙ, |Қазақстан Республикасының | |
| НҰР, ҰРАН, |Мемлекеттік ----- бар. | |
|НӘР, Ән, |8.Шашыраңқы берілген сөздерден |Жазылым: Фонетикалық |
|ТАҢБА, БЕТ, |сөйлем құрау 1) Негiзi, |жаттығу |
|АЙ, |елтаңбаның, шаңырақ. 2) |Мәтіннен қазақ тіліне тән|
|ҰРА, АРНА, |Бейнесi, шаңырақ отбасының . |дыбыстарға басталатын |
| |3) Көгiлдiр, мемлекеттік, түстi|сөздерді тауып жаз. |
| | мата, Ту. 4) Көгілдір, |«Ә» - |
| |елестетедi, бұлтсыз, түс, |«Ө» - |
| |аспанды, ашық. |«Қ» - |
| |5) Өзгертілді, мемлекеттік , |Мәтіннен жуан және |
| |2006 жылы, мәтіні, Әнұранның. |жіңішке сөздерді тап. |
| |9.Көптік жалғаулар Материал из |Жуан....... Жіңішке |
| |ЦОРа Семантикалық карта |.... |
| |толтыру | |
| |-лар, -лер, -дар, -дер, -тар, | |
| |-тер | |
| |рәміз | |
| |+ | |
| |құс | |
| |+ | |
| |ту + | |
| |әнұран + | |
| |ою + | |
| |кереге + | |
| |уық | |
| |+ | |
| |шұғыла + | |
| |11. Отан туралы мақал-мәтелдерді| |
| |тауып оқы, көрсет. | |
| |12.«Әрі оқу, әрі ойын»Аудар: | |
| |1.Действие-әрекет, Государство-| |
| | .. | |
| |2.Облако-бұлт,Национальность-3.М| |
| |альчик-бала, Город-.... | |
| | | |
|Қорытынды бөлімі |Жетекші сұрақтар қою арқылы |Топтық жұмыс |
| |бекіту (2 мин) Еліміздің |Сұрақтарға жауап береді. |
| |рәміздерін атап береіңдер. | |
| |Мемлекеттік Тудың авторы кім | |
| |екен? Әнұранның, елтаңбаның ше? | |
| |Мемлекеттік рәміздерді қадірлеу | |
| |тәуелсіз Қазақстанның әрбір | |
| |азаматы ның қасиетті борышы. | |
| |Мемлекеттік рәміздерді | |
| |құрметтеу – елді, халықты, | |
| |тарихты, әдет- ғұрыпты, салт- | |
| |дәстүрді қастерлеу болып | |
| |табылады. | |
|Оқушылардың |Сабаққа қатысқан оқушылардың |Топпен орындаған |
|іс-әрекетін бағалау |білімдерін бағалау |жұмыстары бағаланады |
|Рефлексия | |Сабақ ұнаған оқушы |
| | |бірінші бағанға белгі |
| | |қояды. |
| | |Блоб ағашы арқылы сабақ |
| | |туралы пікірлерін |
| | |білдіреді |
|Үй тапсырмасы |ҚР рәміздері туралы ауызша |Өткен ережені қайталау. |
| |баяндау, хабарлама дайындау, | |
| |сөздерді жаттау, өткен | |
| |ережелерді қайталау. | |
11. Қорытынды:
а) жетекші сұрақтар қою ( 2 мин)
1. Біздің Отанымыз?
- Қазақстан.
2. Біздің Елбасымыз?
- Н. Ә. Назарбаев
3. Біздің Елордамыз?
- Астана
4. Біздің рәміздеріміз?
- Елтаңба, Әнұран, Ту
- Дұрыс айтасыңдар, балалар.
Мемлекеттік рәміздерді қадірлеу тәуелсіз Қазақстанның әрбір азаматының
қасиетті борышы. Мемлекеттік рәміздерді құрметтеу – елді, халықты,
тарихты, әдет- ғұрыпты, салт- дәстүрді қастерлеу болып табылады.
Қазақстан: Туымен-Тұғырлы,
Елтаңбасымен- Еңселі
Әнұранымен айбатты ел!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz