Сабақ жоспары :: Тәрбие сағаты

Файл қосу

тоқсан (18 сағат)

Қазақстан тарихы пәнінен
6 «А» сыныпқа арналған
тақырыптық күнтізбе жоспары
2015-2016 оқу жылы.
Апталық сағат саны –2
Жылдық сағат саны-68

|реті | Тақырыбы |Жоспар |Ескерту |мерзімі |
| | |бойынша | | |
| | |сағат саны| | |
| І тоқсан (18 |
|сағат) |
|1 |Кіріспе |1 | | |
|Бірінші тарау «Ежелгі адамдардың өмірі: Қазақстан территориясындағы |
|паеолит және меолит дәуірі» (12 сағат) |
|2-3 |Адамзаттың пайда болуы |2 | | |
|4 |Алғашқы адамдардың кәсібі |1 | | |
|5 |Алғашқы адамдардың өмірі |1 | | |
|6 |Қазақстан аумағындағы ежелгі тас |1 | | |
| |дәуірі(палеолит) | | | |
|7 |Ру қауымының шығуы |1 | | |
|8 |Орта тас дәуірі (мезолит) |1 | | |
|9 |Мезолит заманының табиғи-климаттық |1 | | |
| |жағдайы | | | |
|10 |Мезолит адамдарының өміріндегі |1 | | |
| |өзгерістер | | | |
|11 |Қазақстан территориясы орта тас |1 | | |
| |дәуірінде (мезолит), , садақ пен | | | |
| |жебенің пайда болуы | | | |
|12 |Мезолит дәуіріндегі табиғи-климаттық |1 | | |
| |өзгерістер | | | |
| «Қазақстан территориясындағы неолит және |
|энеолит дәуірі» 5 сағат |
|13 | Жаңа тас дәуірі (неолит) |1 | | |
|14 |Қол өнердің пайда болуы және дамуы |1 | | |
|15 |Неолит есскерткіштері |1 | | |
|16 |Мыс-тас дәуірі (энеолит) Энеолит |1 | | |
| |заманының өндірістегі және қоғамдық | | | |
| |өмірдегі жетістіктері | | | |
|17 |Ежелгі адамдардың қоршаған орта туралы |1 | | |
| |түсінігі. Діни нанм-сенімдердің пайда | | | |
| |болуы | | | |
|18 |Өткен тарауды қайталау |1 | | |
| |
|ІІ тоқсан (14 сағат) |
| «Қола дәуіріндегі Қазақстан» (7 |
|сағат) |
|1-2 |Қола дәуіріндегі Қазақстан. Қола |2 | | |
| |дәуірінің ескерткіштері | | | |
|3-4 |Андрон мәдениеті |2 | | |
|5-6 |Қола дәуіріндегі шаруашылық және |2 | | |
| |қоғамдық-мәдени өмірдегі өзгерістер | | | |
|7 |Қоғамдық құрлысы |1 |
| «Ерте темір дәуіріндегі |
|Қазақстан» (10 сағат) |
|8-9 |Көшпелі мал шаруашылығы-тіршіліктің |2 | | |
| |қайнар көзі | | | |
|10 |Киіз үй |1 | | |
|11 |Көшпелі бақташылық-шаруашылықтың |1 | | |
| |негізгі түрі | | | |
|12-13|Қазақстан аумағындағы тайпалық |2 | | |
| |одақтар | | | |
|14 |І жарты жылдық бақылау жұмысы |1 | | |
| ІІІ тоқсан|
|(20 сағат) |
|1-2 |Қазақстан аумағындағы тайпалық одақтар|1 | | |
| |мен алғашқы мемлекеттер | | | |
|3 |Сақтардың тұрмысы мен шаруашылығы |1 | | |
|4 |Сақтардың тәуелсіздігі үшін күресі |1 | | |
| «Ерте темір дәуіріндегі |
|Қазақстан аймақтары» (7 сағат) |
|5-6 |Жетісу және Оңтүстік Қазақстан |2 | | |
|7 |Орталық Қазақстан |1 | | |
|8-9 |Солтүстік қазақстан |2 | | |
|10-11|Шығыс Қазақстан |2 | | |
| «Қазақстан аумағындағы |
|ежелгі мемлекеттер» (15 сағат) |
|12 |Сарматтар |1 | | |
|13 |Сарматтардың шаруашылығы мен тұрмысы|1 | | |
|14-15|Ғұндар |2 | | |
|16 |Халықтардың ұлы қоныс аударуы |1 | | |
|17 |Ғұндардың шаруашылығы, қоғамдық |1 | | |
| |құрылысы мен мәдениеті | | | |
|18-19|Үйсіндер тарихы. Орналасқан жері |2 | | |
|20 |Қорытындылау сабақ |1 | | |
| ІV тоқсан |
|(16 сағат) |
|1 |Үйсіндердің шаруашылығы мен тұрмысы |1 | | |
|2 |Үйсіндердің салт-дәстүрі мен діни |1 | | |
| |наным-сенімдері | | | |
|3-4 |Қаңлылар |2 | | |
|5 |Қаңлылардың шаруашылығы мен тұрмысы |1 | | |
|6 |Қорытындылау |1 | | |
| «Қазақстан көпелілерінің мәдени|
|жетістіктері» (8 сағат) |
|7-8 |Көшпелілер өркениетінің әлем |2 | | |
| |мәдениетіне қосқан үлесі | | | |
|9-10 |Көшпелілердің киімдері. Ат әбзелдері |2 | | |
| |мен қару-жарығы | | | |
|11 |Ежелгі Қазақстанның мәдениеті |1 | | |
|12-13|Көшпелілердің әдет-ғұрпы мен діни |2 | | |
| |түсініктері | | | |
|14 |Ежелгі адамдардың антропологиялық |1 | | |
| |сипаты | | | |
|15 |Тоқсандық қорытынды |1 | | |
|16 |Жылдық қорытынды |1 | | |

3. Оқу пәнінің 6 сыныптағы базалық білім мазмұны

13. Кіріспе (1 сағат).
14. «Ежелгі адамдардың өмірі: Қазақстан территориясындағы палеолит
және мезолит дәуірі» (12 сағат):
алғашқы адамдардың пайда болуы, адамның шығу тегі туралы қазіргі
көзқарастар, Қазақстанда алғашқы адамдардың пайда болуы, алғашқы қауымдық
адамдар тобыры, рулық қауымның пайда болуы, аналық ру;
ежелгі адамдардың кәсіптері (аңшылық және терімшілік), алғашқы тастан
жасалған еңбек құралдары, тасты өңдеу әдісі;
Қазақстан территориясы ерте тас дәуірінде (палеолит): төменгі және
жоғарғы палеолит, Қазақстан жеріндегі палеолит дәуірінің тұрақтары, «саналы
адамның» пайда болуы;
Қазақстан территориясы орта тас дәуірінде (мезолит), мезолит
дәуіріндегі табиғи-климаттық өзгерістер (мұздықтардың еруі, күннің
жылынуы), жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесіндегі өзгерістер, Қазақстан
территориясындағы мезолит дәуірінің тұрақтары, микролиттердің пайда болуы,
садақ пен жебенің ойлап табу, егіншілік пен мал шаруашылығының пайда болуы,
мезолит дәуіріндегі алғашқы адамдардың қоғамдық өміріндегі өзгерістер;
қорытындылау.
15. «Қазақстан территориясындағы неолит және энеолит дәуірі» (5
сағат):
Қазақстан территориясы жаңа тас дәуірінде (неолит), неолит төңкерісі,
мал шаруашылығы мен егіншілікке көшу,
қыш өндіру кәсібінің пайда болуы (қыш ыдыстар дәуірі), тоқыма өнері,
тастан, сүйектен жасалған еңбек құралдары;
Қазақстан территориясындағы неолит дәуірінің тұрақтары,
мыстытас дәуірі (энеолит), алғашқы металл өндіру, Қазақстандағы ежелгі
металлургия;
энеолит дәуіріндегі еңбек құралдарын жетілдіру, қоғамдық еңбек
бөлінісі, аталық ру, Қазақстан территориясындағы энеолит дәуірінің
тұрақтары;
діни наным-сенімдердің пайда болуы (анимизм, тотемизм, фетишизм, магия
– алғашқы діни түсініктер), «пұтқа табынушылық», құдай мен рухқа сену;
өнердің тууы, тастағы суреттер;
қорытындылау.
16. «Қола дәуіріндегі Қазақстан» (7 сағат):
қола дәуіріндегі Қазақстан, қола дәуірінің кезеңдері (ерте, орта және
кейінгі), қоладан жасалған еңбек құралдары, Қазақстан территориясындағы мыс
пен қалайы кен орындары;
андронов мәдениеті, Қазақстандағы андронов мәдениетінің археологиялық
ескерткіштері, қола дәуіріндегі адамдардың шаруашылық өміріндегі
өзгерістер, андроновтықтардың шаруашылығы мен тұрмысы, баспанасы; қоғамдық
құрылысы, жеке меншіктің пайда болуы;
қола дәуіріндегі климаттың өзгеруі, кейінгі қола дәуіріндегі отырықшы
және жартылай көшпелі мал шаруашылығы, кетпенді егіншілік, көзешілік
кәсібі, зергерлік өнер, Беғазы-Дәндібай мәдениеті (А.Х. Марғұлан және
т.б.);
қорытындылау.
17. «Ерте темір дәуіріндегі Қазақстан» (10 cағат):
Қазақстан аумағындағы сақтардың тайпалық одақтары, сақтар туралы
алғашқы деректер: сақтар жайлы Геродоттың айтқандары, сақтар парсы
жазбаларында, сақ тайпаларының қоныстануы: тиграхауда, парадарайя,
хаомаварга сақтары және т.б.;
сақтардың тәуелсіздік үшін күресі, Қазақстан аумағына парсы
әскерлерінің басып кіруі, сақ патшасы Томиристің парсы патшасы Кирге қарсы
күресі, Шырақтың ерлігі, Александр Македонский әскеріне қарсы сақтардың
күрес;
көшпелі мал шаруашылығының пайда болуы, отырықшылықтан көшпелі мал
шаруашылығына ауысу, көшпелі мал шаруашылығы өмір сүрудің негізі, дәстүрлі
мал шаруашылығындағы көшіп-қону, маусымдық жайылым түрлері (көктеу, жайлау,
күзеу, қыстау), тебіндік жайылым, төрт түлік мал;
сақтардың шаруашылығы мен тұрмысы, отырықшы малшылық және егіншілік,
темірді пайдалану;
сақтардың қоғамдық құрылысы, тайпалық одақтар, әскери демократия, сақ
қоғамындағы билеушілердің рөлі;
қорытындылау.
18. «Ерте темір дәуіріндегі Қазақстан аймақтары» (7 cағат):
ерте темір дәуіріндегі Орталық Қазақстан, Сарыарқа – Ұлы дала,
Сарыарқа тұрғындары – аргипейлер, исседондар, шаруашылығы, маусымдық
жайылымдар, ерте темір дәуіріндегі ескерткіштер, Тасмола археологиялық
мәдениеті, «Мұртты» қорғандар;
ерте темір дәуіріндегі Солтүстік Қазақстан, табиғи-климаттық
ерекшеліктері, савроматтар мен аргиппейлер – Солтүстік Қазақстан
тұрғындары, шаруашылығы, мал шаруашылығы және оның ерекшеліктері,
археологиялық ескерткіштер, металл өңдеу;
ерте темір дәуіріндегі Шығыс Қазақстан, табиғи-климаттық жағдай және
елді мекендер, Шілікті даласынан табылған патша қорғандары, Берел қорымы,
Шығыс Қазақстан мәдениеті, «Мәдени мұра» бағдарламасы негізінде ежелгі
қалашықтар мен қорымдарға жүргізілген археологиялық зерттеулер;
ерте темір дәуіріндегі Оңтүстік Қазақстан және Жетісу, табиғи-
климаттық жағдай және елді мекендер, Есік қорғаны, Бесшатыр қорғандары және
т.б.
қорытындылау.
19. «Қазақстан аумағындағы ежелгі мемлекеттер» (15 cағат):
үйсіндер, үйсіндер туралы жазба деректер, үйсіндердің қоныстанған
жерлері, үйсіндердің шаруашылығы мен тұрмысы (мал шаруашылығы, егіншілік,
қолөнер), үйсіндердің қоғамдық құрылысы, гуньмо – үйсіндердің билеушісі;
қаңлылар, қаңлылар тарихы туралы қытай және иран жазбалары,
қаңлылардың қоныстануы, қаңлылардың шаруашылығы мен тұрмысы, (егіншілік,
мал шаруашылығы, кәсіптері, металл өңдеу, сауда), қоғамдық құрылысы;
ғұндар, ежелгі ғұндар тарихы қытай деректерінде, Мөде шаньюй – ғұн
мемлекетінің негізін салушы, ғұн тайпаларының бірігуі, ғұндардың саяси
тарихы және мемлекеттік құрылысы;
халықтардың ұлы қоныс аударуы, ғұндардың Батысқа қоныс аударуы, ұлы
әскербасы Аттила (Еділ) және оның жорықтары, ғұн жорықтарының маңызы,
тарихи әдебиеттердегі ғұндардың бейнесі;
ғұндардың шаруашылығы (мал шаруашылығы, егіншілік, қолөнер) және
қоғамдық құрылысы;
сарматтар, сармат тайпаларының қоныстануы, сарматтардың шаруашылығы
және тұрмысы (мал шаруашылығы, егіншілік), әскери демократия, сарматтардың
қоғамдық құрылысы, әлеуметтік теңсіздік;
қорытындылау.
20. «Қазақстан көшпелілерінің мәдени жетістіктері» (8 cағат):
Ежелгі көшпелілер дәуіріндегі Қазақстан халықтарының мәдениеті;
Сақтардың материалдық және рухани мәдениеті, сақтардың археологиялық
ескерткіштері. Есік және Бесшатыр қорғаны, «Алтын адам», сақтардың
зергерлік өнері, «Аңдық стиль», «Мәдени мұра» бағдарламасы аясында сақ
қорғандарын кешенді түрде зерттеу.
үйсіндер, қаңлылар, ғұндар, сарматтардың археологиялық ескерткіштері,
материалдық мәдениеті, зергерлік бұйымдар, «Полихром стилі», көшпелілердің
киімдері, ат әбзелдері, көшпелілердің сауыт-саймандары мен қару-жарақтары,
киіз үй – көшпелілердің баспанасы (киіз үйдің құрылысы және жасауы);
үйсіндер, қаңлылар, ғұндар, сарматтардың рухани мәдениеті, әдет-ғұрпы,
салт-саналары мен діни түсініктері, табиғат және ата-баба рухына табыну,
жерлеу рәсімдері;
көшпелілер өркениетінің әлем мәдениетіне қосқан үлесі, мәдени
қатынаста Ұлы Жібек жолының рөлі;
ежелгі адамдардың антропологиялық сипаты, қола дәуіріндегі адамдардың
антропологиялық сипаттамасы, ерте темір дәуіріндегі адамдардың
антропологиялық типі;
21. Қорытынды қайталау (4 сағат).

Ұқсас жұмыстар
Өлеңдерінің көркем тілі
Қазақ отбасы
Спорттық үйірмелер жоспары
Қалта телефоны туралы мәлімет
Үндістандағы феодалдық құрылыс
Бейнелеу өнерінің бастауы
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар. 5-сынып, информатика
Қамбар батыр жыры
Сандарды қосу және азайту
Допты аяқпен тебу жаттығулары
Пәндер