Мен шырыш ішемін

Сабақ жоспары
Мұғалімнің аты-жөні: Наурзбекова Батима Маликовна
(орыс мектебіндегі қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі )
Орал қаласы
«Орта жалпы білім беретін эстетикалық бағыттағы мектеп- гимназиясы» ҚММ
1. 1. 2. 1. күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну
1. 5. 1. 3 сөйлеу барысында мұғалім көмегімен етістіктің шақтарын; бұйрық рай; болымсыз етістікті қолдану
Барлық оқушылар орындай алады:
Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсінеді ; тақырыптың идеясын түсінеді, сөз тіркесін құрайды.
2 минут
Сергіту сәті Түп-түзу тұрамыз
Бір -бірімізге қараймыз
Көңілді күй сыйлаймыз
Сабағымызды бастаймыз
«Теру» әдісі
Тағамдар мен сусындардың суреттерінен сусындарды атайды
Дескриптор :
-Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсінеді ;
тақырыптың идеясын түсінеді, сөз тіркесін құрайды
- Мен шырын ішемін. Мен шай ішпеймін бағытында болымсыз етістігін қолданып сөйлей білуге үйренеді, мағынасын түсінеді;
-сұрақтарға жауап айтады,
-мәтінді суреттер арқылы өз өміріне байланыстырып диалог құрастырады
5 минут
Мұғалімнің кіріспе сұрағы. «Миға шабуыл» әдісі.
- Олар нелер ?- Сусындар
Жаңа сабақ тақырыбын осы сұрақ арқылы анықтату.
Мен шырын ішемін
Сабақтың оқу мақсатымен таныстыру.
Сөздікпен жұмыс
іш - пей
ішпе - не пей
Шай, сүт, шырын, судың суреттері
«Мимикамен көрсету»- ойыны
1-тапсырма Суреттер бойынша сусындарды атайды, сөз тіркесін құрастырады.
Шәй, су, шырын, сүт-Сөз тіркесін құрастырамыз, « іш, ішпе» сөздерін қолданамыз
2-тапсырма
Суреттерге қарап, аудиотаспадан диалогты тыңдап, қандай сусындар аталғанын айтады. -Сен не ішесің? -Мен шырын ішемін. . -Сен не іш пе йсің? Мен шәй іш пе ймін.
3-тапсырма бойынша қайталайды.
10 минут
Сәйкестендір
4-тапсырма. Жазылым
Суреттер бойынша сусындарды атайды, сөздермен сәйкестендіру арқылы сөз тіркесін құрастырады .
Суық, ыстық, жылы, тәтті- сөздерін сурет бойынша қайталап, сусын атауларымен толықтырады.
Суық жылы ыстық тәтті
5- тапсырма.
Мен . . . ішемін.
Мен . . . ішпеймін.
Керекті сөздер: ыстық шәй, жылы сүт, тәтті шырын, жылы сүт
Сергіту сәті
Орнымыздан тұрамыз,
Бойымызды жазамыз.
Бұрыламыз оңға бір,
Бұрыламыз солға бір
Бір отырып, бір тұрып,
Орнымызға отырамыз.
10 мин.
Жұптық жұмыс. Диалог құру
Мәтінді суреттер арқылы өз өміріне байланыстырып диалог құрастырады
-Сен не ішесің?
-
-Сен не ішпейсің?
-
5 минут
Саралау:
А оқушы - пайымдау сөз тіркесін құру;
В оқушы - сөйлем құру, С оқушы -диалог құру.
Бағалау:
«Теру» әдісі(сусындарды атағанда бағалау)
«Мимикамен көрсету»- ойыны(Сөз тіркесін )
Аудиотаспадан тыңдап, қандай сусындар аталғанын айтады.
Сәйкестендір(жазба жұмысы)
Сұраққа жауап жазғанда(жазба жұмысы)
Суретті жазба бойынша диалог құрады
Пәнаралық байланыс:
биология, АКТ, дене шынықтыру
3 минут
Рефлексия:
1. Сабақтың оқу мақсаттары қолжетімді болды ма?
2. Бүгін оқушылар не үйренді?
3. Оқыту ортасы қандай болды?
4. Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма?
5. Мен өз уақытымды тиімді пайдалана алдым ба?
6. Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?
Рефлексия сұрақтарына жауап:
Қорытынды бағалау. «Кері байланыс пирамидасы»
Бір сұрақ
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz