Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Мен шырыш ішемін

Сабақ жоспары

| |Сабақ: |Мен шырыш ішемін |
| |Күні: |Мұғалімнің аты-жөні: Наурзбекова Батима Маликовна |
| | |(орыс мектебіндегі қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі) |
| | |Орал қаласы |
| | |«Орта жалпы білім беретін эстетикалық бағыттағы мектеп- |
| | |гимназиясы» ҚММ |
| |Сынып:1 |Қатысқандар: |Қатыспағандар: |
| |Осы сабақ |1.1.2.1.күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын |
| |арқылы |түсіну |
| |жүзеге |1.5.1.3 сөйлеу барысында мұғалім көмегімен етістіктің шақтарын; |
| |асатын оқу |бұйрық рай; болымсыз етістікті қолдану |
| |мақсаттары | |
| |Сабақ |Барлық оқушылар орындай алады: |
| |мақсаттары |Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын |
| | |түсінеді; тақырыптың идеясын түсінеді, сөз тіркесін құрайды. |
| | |Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Сұрақтарға жауап береді, |
| | |сәйкес иллюстрация/заттық/ сызба таңдай алады; сөйлеу барысында |
| | |мұғалім көмегімен етістіктің шақтарын; бұйрық рай; болымсыз |
| | |етістікті қолданады |
| | |Кейбір оқушылар орындай алады:алған ақпаратты бүгінгі өмірмен |
| | |байланыстыра алады. |
| |Тілдік |Оқушылар орындай алады: Күнделікті өмірде қолданылатын таныс |
| |мақсат |сөздердің мағынасын түсінеді, сөз тіркестерін құрайды |
| | |Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: сөйлеу барысында мұғалім |
| | |көмегімен етістіктің шақтарын; бұйрық рай; болымсыз етістікті |
| | |қолданады |
| | |Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:шәй іш, |
| | |кола ішпе, шырын ішемін, су ішпеймін |
|2 |Алдыңғы оқу |Сергіту сәті Түп-түзу тұрамыз |
|мину| |Бір –бірімізге қараймыз |
|т | |Көңілді күй сыйлаймыз |
| | |Сабағымызды бастаймыз |
| | |«Теру» әдісі |
| | |Тағамдар мен сусындардың суреттерінен сусындарды атайды |
| | |Дескриптор : |
| | |-Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын |
| | |түсінеді; |
| | |тақырыптың идеясын түсінеді, сөз тіркесін құрайды |
| | |- Мен шырын ішемін. Мен шай ішпеймін бағытында болымсыз етістігін|
| | |қолданып сөйлей білуге үйренеді, мағынасын түсінеді; |
| | |-сұрақтарға жауап айтады, |
| | |-мәтінді суреттер арқылы өз өміріне байланыстырып диалог |
| | |құрастырады |
| |Жоспар | |
|5 |Басы |Мұғалімнің кіріспе сұрағы. «Миға шабуыл» әдісі. |
|мину| |Олар нелер ?- Сусындар |
|т | |Жаңа сабақ тақырыбын осы сұрақ арқылы анықтату. |
| | |Мен шырын ішемін |
| | |Сабақтың оқу мақсатымен таныстыру. |
| | |Сөздікпен жұмыс |
| | |іш – пей |
| | |ішпе – не пей |
| | |Шай, сүт, шырын, судың суреттері |
| | |«Мимикамен көрсету»- ойыны |
| | |1-тапсырма Суреттер бойынша сусындарды атайды, сөз тіркесін |
| | |құрастырады. |
| | |Шәй, су, шырын, сүт-Сөз тіркесін құрастырамыз, « іш, ішпе» |
| | |сөздерін қолданамыз |
| | |2-тапсырма |
| | |Суреттерге қарап, аудиотаспадан диалогты тыңдап, қандай |
| | |сусындар аталғанын айтады. -Сен не ішесің? -Мен шырын ішемін. . |
| | |-Сен не ішпейсің? Мен шәй ішпеймін. |
| | |3-тапсырма бойынша қайталайды. |
|10 |Ортасы |Сәйкестендір |
|мину| |4-тапсырма.Жазылым |
|т | |Суреттер бойынша сусындарды атайды, сөздермен сәйкестендіру |
| | |арқылы сөз тіркесін құрастырады . |
| | |Суық, ыстық, жылы, тәтті- сөздерін сурет бойынша қайталап, сусын |
| | |атауларымен толықтырады. |
| | |Суық жылы ыстық тәтті |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |[pic] [pic] [pic] |
| | | |
| | |5- тапсырма. |
| | |Мен ... ... ішемін. |
| | |Мен ... ... ішпеймін. |
| | |Керекті сөздер: ыстық шәй, жылы сүт, тәтті шырын ,жылы сүт |
| | |Сергіту сәті |
| | |Орнымыздан тұрамыз, |
| | |Бойымызды жазамыз. |
| | |Бұрыламыз оңға бір, |
| | |Бұрыламыз солға бір |
| | |Бір отырып, бір тұрып, |
| | |Орнымызға отырамыз. |
|10 |Соңы |Жұптық жұмыс. Диалог құру |
|мин.| |Мәтінді суреттер арқылы өз өміріне байланыстырып диалог |
| | |құрастырады |
| | |[pic] |
| | |-Сен не ішесің? |
| | |- |
| | |-Сен не ішпейсің? |
| | |- |
|5 | Саралау: |Бағалау: |Пәнаралық байланыс: |
|мину|А оқушы – |«Теру» әдісі(сусындарды атағанда |биология, АКТ, дене |
|т |пайымдау сөз|бағалау) |шынықтыру |
| |тіркесін |«Мимикамен көрсету»- ойыны(Сөз | |
| |құру; |тіркесін ) | |
| |В оқушы – |Аудиотаспадан тыңдап,қандай | |
| |сөйлем құру,|сусындар аталғанын айтады. | |
| |С оқушы |Сәйкестендір(жазба жұмысы) | |
| |–диалог |Сұраққа жауап жазғанда(жазба | |
| |құру. |жұмысы) | |
| | |Суретті жазба бойынша диалог | |
| | |құрады | |
|3 |Рефлексия: |Рефлексия сұрақтарына жауап: |
|мину|1.Сабақтың оқу |[pic] |
|т |мақсаттары қолжетімді| |
| |болды ма? | |
| |2.Бүгін оқушылар не | |
| |үйренді? | |
| |3.Оқыту ортасы қандай| |
| |болды? | |
| |4.Менің бөліп | |
| |оқытқаным өз мәнінде | |
| |жүзеге асты ма? | |
| |5. Мен өз уақытымды | |
| |тиімді пайдалана | |
| |алдым ба? | |
| |6.Мен жоспарыма | |
| |қандай өзгерістер | |
| |енгіздім және | |
| |неліктен? | |
|Қорытынды бағалау.«Кері байланыс пирамидасы» |
| |
| |
|Бір сұрақ |

-----------------------
Мен үшін не маңызды?

Мен не үйрендім?

Ұқсас жұмыстар
Салтанаттың сүйікті ісі
Достарыммен асханада тамақ ішу. 8 сынып
Раушангүл тұқымдасына жататыны
Көбелек суретін сал
Графикалық ақпаратты компьютерде өңдеу
Қызыл кітап
Туған жердей жер болмас
Егіннің жайын сепкен білер, Арбаның жайын жеккен білер
Қазақстанның шығыс шекарасындағы тау
Денсаулықтың төмен деңгейі
Пәндер