Мен шырыш ішемін

Сабақ жоспары

Сабақ:
Мен шырыш ішемін
:
Сабақ:: Күні:
Мен шырыш ішемін:

Мұғалімнің аты-жөні: Наурзбекова Батима Маликовна

(орыс мектебіндегі қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі )

Орал қаласы

«Орта жалпы білім беретін эстетикалық бағыттағы мектеп- гимназиясы» ҚММ

:
Сабақ:: Сынып:1
Мен шырыш ішемін: Қатысқандар:
Қатыспағандар:
:
Сабақ:: Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
Мен шырыш ішемін:

1. 1. 2. 1. күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну

1. 5. 1. 3 сөйлеу барысында мұғалім көмегімен етістіктің шақтарын; бұйрық рай; болымсыз етістікті қолдану

:
Сабақ:: Сабақ мақсаттары
Мен шырыш ішемін:

Барлық оқушылар орындай алады:

Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсінеді ; тақырыптың идеясын түсінеді, сөз тіркесін құрайды.

: Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Сұрақтарға жауап береді, сәйкес иллюстрация/заттық/ сызба таңдай алады; сөйлеу барысында мұғалім көмегімен етістіктің шақтарын; бұйрық рай; болымсыз етістікті қолданады
: Кейбір оқушылар орындай алады: алған ақпаратты бүгінгі өмірмен байланыстыра алады.
:
Сабақ:: Тілдік мақсат
Мен шырыш ішемін: Оқушылар орындай алады: Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсінеді, сөз тіркестерін құрайды
: Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: сөйлеу барысында мұғалім көмегімен етістіктің шақтарын; бұйрық рай; болымсыз етістікті қолданады
: Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: шәй іш, кола ішпе, шырын ішемін, су ішпеймін
:

2 минут

Сабақ:: Алдыңғы оқу
Мен шырыш ішемін:

Сергіту сәті Түп-түзу тұрамыз

Бір -бірімізге қараймыз

Көңілді күй сыйлаймыз

Сабағымызды бастаймыз

«Теру» әдісі

Тағамдар мен сусындардың суреттерінен сусындарды атайды

:
Сабақ::
Мен шырыш ішемін:

Дескриптор :

-Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсінеді ;

тақырыптың идеясын түсінеді, сөз тіркесін құрайды

- Мен шырын ішемін. Мен шай ішпеймін бағытында болымсыз етістігін қолданып сөйлей білуге үйренеді, мағынасын түсінеді;

-сұрақтарға жауап айтады,

-мәтінді суреттер арқылы өз өміріне байланыстырып диалог құрастырады

:
Сабақ:: Жоспар
Мен шырыш ішемін:
:

5 минут

Сабақ:: Басы
Мен шырыш ішемін:

Мұғалімнің кіріспе сұрағы. «Миға шабуыл» әдісі.

  1. Олар нелер ?- Сусындар

Жаңа сабақ тақырыбын осы сұрақ арқылы анықтату.

Мен шырын ішемін

Сабақтың оқу мақсатымен таныстыру.

Сөздікпен жұмыс

іш - пей

ішпе - не пей

Шай, сүт, шырын, судың суреттері

«Мимикамен көрсету»- ойыны

1-тапсырма Суреттер бойынша сусындарды атайды, сөз тіркесін құрастырады.

Шәй, су, шырын, сүт-Сөз тіркесін құрастырамыз, « іш, ішпе» сөздерін қолданамыз

2-тапсырма

Суреттерге қарап, аудиотаспадан диалогты тыңдап, қандай сусындар аталғанын айтады. -Сен не ішесің? -Мен шырын ішемін. . -Сен не іш пе йсің? Мен шәй іш пе ймін.

3-тапсырма бойынша қайталайды.

:

10 минут

Сабақ:: Ортасы
Мен шырыш ішемін:

Сәйкестендір

4-тапсырма. Жазылым

Суреттер бойынша сусындарды атайды, сөздермен сәйкестендіру арқылы сөз тіркесін құрастырады .

Суық, ыстық, жылы, тәтті- сөздерін сурет бойынша қайталап, сусын атауларымен толықтырады.

Суық жылы ыстық тәтті

5- тапсырма.

Мен . . . ішемін.

Мен . . . ішпеймін.

Керекті сөздер: ыстық шәй, жылы сүт, тәтті шырын, жылы сүт

Сергіту сәті

Орнымыздан тұрамыз,

Бойымызды жазамыз.

Бұрыламыз оңға бір,

Бұрыламыз солға бір

Бір отырып, бір тұрып,

Орнымызға отырамыз.

:

10 мин.

Сабақ:: Соңы
Мен шырыш ішемін:

Жұптық жұмыс. Диалог құру

Мәтінді суреттер арқылы өз өміріне байланыстырып диалог құрастырады

-Сен не ішесің?

-

-Сен не ішпейсің?

-

:

5 минут

Сабақ::

Саралау:

А оқушы - пайымдау сөз тіркесін құру;

В оқушы - сөйлем құру, С оқушы -диалог құру.

Мен шырыш ішемін:

Бағалау:

«Теру» әдісі(сусындарды атағанда бағалау)

«Мимикамен көрсету»- ойыны(Сөз тіркесін )

Аудиотаспадан тыңдап, қандай сусындар аталғанын айтады.

Сәйкестендір(жазба жұмысы)

Сұраққа жауап жазғанда(жазба жұмысы)

Суретті жазба бойынша диалог құрады

Пәнаралық байланыс:

биология, АКТ, дене шынықтыру

:

3 минут

Сабақ::

Рефлексия:

1. Сабақтың оқу мақсаттары қолжетімді болды ма?

2. Бүгін оқушылар не үйренді?

3. Оқыту ортасы қандай болды?

4. Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма?

5. Мен өз уақытымды тиімді пайдалана алдым ба?

6. Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Мен шырыш ішемін:

Рефлексия сұрақтарына жауап:

:

Қорытынды бағалау. «Кері байланыс пирамидасы»

Бір сұрақ


Ұқсас жұмыстар
Салтанаттың сүйікті ісі
Достарыммен асханада тамақ ішу. 8 сынып
Көбелек суретін сал
Раушангүл тұқымдасына жататыны
Графикалық ақпаратты компьютерде өңдеу
Қызыл кітап
Туған жердей жер болмас
Егіннің жайын сепкен білер, Арбаның жайын жеккен білер
Қазақстанның шығыс шекарасындағы тау
Денсаулықтың төмен деңгейі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz