Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Мен шырыш ішемін
Сабақ жоспары
| |Сабақ: |Мен шырыш ішемін |
| |Күні: |Мұғалімнің аты-жөні: Наурзбекова Батима Маликовна |
| | |(орыс мектебіндегі қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі) |
| | |Орал қаласы |
| | |«Орта жалпы білім беретін эстетикалық бағыттағы мектеп- |
| | |гимназиясы» ҚММ |
| |Сынып:1 |Қатысқандар: |Қатыспағандар: |
| |Осы сабақ |1.1.2.1.күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын |
| |арқылы |түсіну |
| |жүзеге |1.5.1.3 сөйлеу барысында мұғалім көмегімен етістіктің шақтарын; |
| |асатын оқу |бұйрық рай; болымсыз етістікті қолдану |
| |мақсаттары | |
| |Сабақ |Барлық оқушылар орындай алады: |
| |мақсаттары |Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын |
| | |түсінеді; тақырыптың идеясын түсінеді, сөз тіркесін құрайды. |
| | |Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Сұрақтарға жауап береді, |
| | |сәйкес иллюстрация/заттық/ сызба таңдай алады; сөйлеу барысында |
| | |мұғалім көмегімен етістіктің шақтарын; бұйрық рай; болымсыз |
| | |етістікті қолданады |
| | |Кейбір оқушылар орындай алады:алған ақпаратты бүгінгі өмірмен |
| | |байланыстыра алады. |
| |Тілдік |Оқушылар орындай алады: Күнделікті өмірде қолданылатын таныс |
| |мақсат |сөздердің мағынасын түсінеді, сөз тіркестерін құрайды |
| | |Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: сөйлеу барысында мұғалім |
| | |көмегімен етістіктің шақтарын; бұйрық рай; болымсыз етістікті |
| | |қолданады |
| | |Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:шәй іш, |
| | |кола ішпе, шырын ішемін, су ішпеймін |
|2 |Алдыңғы оқу |Сергіту сәті Түп-түзу тұрамыз |
|мину| |Бір –бірімізге қараймыз |
|т | |Көңілді күй сыйлаймыз |
| | |Сабағымызды бастаймыз |
| | |«Теру» әдісі |
| | |Тағамдар мен сусындардың суреттерінен сусындарды атайды |
| | |Дескриптор : |
| | |-Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын |
| | |түсінеді; |
| | |тақырыптың идеясын түсінеді, сөз тіркесін құрайды |
| | |- Мен шырын ішемін. Мен шай ішпеймін бағытында болымсыз етістігін|
| | |қолданып сөйлей білуге үйренеді, мағынасын түсінеді; |
| | |-сұрақтарға жауап айтады, |
| | |-мәтінді суреттер арқылы өз өміріне байланыстырып диалог |
| | |құрастырады |
| |Жоспар | |
|5 |Басы |Мұғалімнің кіріспе сұрағы. «Миға шабуыл» әдісі. |
|мину| |Олар нелер ?- Сусындар |
|т | |Жаңа сабақ тақырыбын осы сұрақ арқылы анықтату. |
| | |Мен шырын ішемін |
| | |Сабақтың оқу мақсатымен таныстыру. |
| | |Сөздікпен жұмыс |
| | |іш – пей |
| | |ішпе – не пей |
| | |Шай, сүт, шырын, судың суреттері |
| | |«Мимикамен көрсету»- ойыны |
| | |1-тапсырма Суреттер бойынша сусындарды атайды, сөз тіркесін |
| | |құрастырады. |
| | |Шәй, су, шырын, сүт-Сөз тіркесін құрастырамыз, « іш, ішпе» |
| | |сөздерін қолданамыз |
| | |2-тапсырма |
| | |Суреттерге қарап, аудиотаспадан диалогты тыңдап, қандай |
| | |сусындар аталғанын айтады. -Сен не ішесің? -Мен шырын ішемін. . |
| | |-Сен не ішпейсің? Мен шәй ішпеймін. |
| | |3-тапсырма бойынша қайталайды. |
|10 |Ортасы |Сәйкестендір |
|мину| |4-тапсырма.Жазылым |
|т | |Суреттер бойынша сусындарды атайды, сөздермен сәйкестендіру |
| | |арқылы сөз тіркесін құрастырады . |
| | |Суық, ыстық, жылы, тәтті- сөздерін сурет бойынша қайталап, сусын |
| | |атауларымен толықтырады. |
| | |Суық жылы ыстық тәтті |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |[pic] [pic] [pic] |
| | | |
| | |5- тапсырма. |
| | |Мен ... ... ішемін. |
| | |Мен ... ... ішпеймін. |
| | |Керекті сөздер: ыстық шәй, жылы сүт, тәтті шырын ,жылы сүт |
| | |Сергіту сәті |
| | |Орнымыздан тұрамыз, |
| | |Бойымызды жазамыз. |
| | |Бұрыламыз оңға бір, |
| | |Бұрыламыз солға бір |
| | |Бір отырып, бір тұрып, |
| | |Орнымызға отырамыз. |
|10 |Соңы |Жұптық жұмыс. Диалог құру |
|мин.| |Мәтінді суреттер арқылы өз өміріне байланыстырып диалог |
| | |құрастырады |
| | |[pic] |
| | |-Сен не ішесің? |
| | |- |
| | |-Сен не ішпейсің? |
| | |- |
|5 | Саралау: |Бағалау: |Пәнаралық байланыс: |
|мину|А оқушы – |«Теру» әдісі(сусындарды атағанда |биология, АКТ, дене |
|т |пайымдау сөз|бағалау) |шынықтыру |
| |тіркесін |«Мимикамен көрсету»- ойыны(Сөз | |
| |құру; |тіркесін ) | |
| |В оқушы – |Аудиотаспадан тыңдап,қандай | |
| |сөйлем құру,|сусындар аталғанын айтады. | |
| |С оқушы |Сәйкестендір(жазба жұмысы) | |
| |–диалог |Сұраққа жауап жазғанда(жазба | |
| |құру. |жұмысы) | |
| | |Суретті жазба бойынша диалог | |
| | |құрады | |
|3 |Рефлексия: |Рефлексия сұрақтарына жауап: |
|мину|1.Сабақтың оқу |[pic] |
|т |мақсаттары қолжетімді| |
| |болды ма? | |
| |2.Бүгін оқушылар не | |
| |үйренді? | |
| |3.Оқыту ортасы қандай| |
| |болды? | |
| |4.Менің бөліп | |
| |оқытқаным өз мәнінде | |
| |жүзеге асты ма? | |
| |5. Мен өз уақытымды | |
| |тиімді пайдалана | |
| |алдым ба? | |
| |6.Мен жоспарыма | |
| |қандай өзгерістер | |
| |енгіздім және | |
| |неліктен? | |
|Қорытынды бағалау.«Кері байланыс пирамидасы» |
| |
| |
|Бір сұрақ |
-----------------------
Мен үшін не маңызды?
Мен не үйрендім?
| |Сабақ: |Мен шырыш ішемін |
| |Күні: |Мұғалімнің аты-жөні: Наурзбекова Батима Маликовна |
| | |(орыс мектебіндегі қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі) |
| | |Орал қаласы |
| | |«Орта жалпы білім беретін эстетикалық бағыттағы мектеп- |
| | |гимназиясы» ҚММ |
| |Сынып:1 |Қатысқандар: |Қатыспағандар: |
| |Осы сабақ |1.1.2.1.күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын |
| |арқылы |түсіну |
| |жүзеге |1.5.1.3 сөйлеу барысында мұғалім көмегімен етістіктің шақтарын; |
| |асатын оқу |бұйрық рай; болымсыз етістікті қолдану |
| |мақсаттары | |
| |Сабақ |Барлық оқушылар орындай алады: |
| |мақсаттары |Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын |
| | |түсінеді; тақырыптың идеясын түсінеді, сөз тіркесін құрайды. |
| | |Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Сұрақтарға жауап береді, |
| | |сәйкес иллюстрация/заттық/ сызба таңдай алады; сөйлеу барысында |
| | |мұғалім көмегімен етістіктің шақтарын; бұйрық рай; болымсыз |
| | |етістікті қолданады |
| | |Кейбір оқушылар орындай алады:алған ақпаратты бүгінгі өмірмен |
| | |байланыстыра алады. |
| |Тілдік |Оқушылар орындай алады: Күнделікті өмірде қолданылатын таныс |
| |мақсат |сөздердің мағынасын түсінеді, сөз тіркестерін құрайды |
| | |Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: сөйлеу барысында мұғалім |
| | |көмегімен етістіктің шақтарын; бұйрық рай; болымсыз етістікті |
| | |қолданады |
| | |Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:шәй іш, |
| | |кола ішпе, шырын ішемін, су ішпеймін |
|2 |Алдыңғы оқу |Сергіту сәті Түп-түзу тұрамыз |
|мину| |Бір –бірімізге қараймыз |
|т | |Көңілді күй сыйлаймыз |
| | |Сабағымызды бастаймыз |
| | |«Теру» әдісі |
| | |Тағамдар мен сусындардың суреттерінен сусындарды атайды |
| | |Дескриптор : |
| | |-Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын |
| | |түсінеді; |
| | |тақырыптың идеясын түсінеді, сөз тіркесін құрайды |
| | |- Мен шырын ішемін. Мен шай ішпеймін бағытында болымсыз етістігін|
| | |қолданып сөйлей білуге үйренеді, мағынасын түсінеді; |
| | |-сұрақтарға жауап айтады, |
| | |-мәтінді суреттер арқылы өз өміріне байланыстырып диалог |
| | |құрастырады |
| |Жоспар | |
|5 |Басы |Мұғалімнің кіріспе сұрағы. «Миға шабуыл» әдісі. |
|мину| |Олар нелер ?- Сусындар |
|т | |Жаңа сабақ тақырыбын осы сұрақ арқылы анықтату. |
| | |Мен шырын ішемін |
| | |Сабақтың оқу мақсатымен таныстыру. |
| | |Сөздікпен жұмыс |
| | |іш – пей |
| | |ішпе – не пей |
| | |Шай, сүт, шырын, судың суреттері |
| | |«Мимикамен көрсету»- ойыны |
| | |1-тапсырма Суреттер бойынша сусындарды атайды, сөз тіркесін |
| | |құрастырады. |
| | |Шәй, су, шырын, сүт-Сөз тіркесін құрастырамыз, « іш, ішпе» |
| | |сөздерін қолданамыз |
| | |2-тапсырма |
| | |Суреттерге қарап, аудиотаспадан диалогты тыңдап, қандай |
| | |сусындар аталғанын айтады. -Сен не ішесің? -Мен шырын ішемін. . |
| | |-Сен не ішпейсің? Мен шәй ішпеймін. |
| | |3-тапсырма бойынша қайталайды. |
|10 |Ортасы |Сәйкестендір |
|мину| |4-тапсырма.Жазылым |
|т | |Суреттер бойынша сусындарды атайды, сөздермен сәйкестендіру |
| | |арқылы сөз тіркесін құрастырады . |
| | |Суық, ыстық, жылы, тәтті- сөздерін сурет бойынша қайталап, сусын |
| | |атауларымен толықтырады. |
| | |Суық жылы ыстық тәтті |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |[pic] [pic] [pic] |
| | | |
| | |5- тапсырма. |
| | |Мен ... ... ішемін. |
| | |Мен ... ... ішпеймін. |
| | |Керекті сөздер: ыстық шәй, жылы сүт, тәтті шырын ,жылы сүт |
| | |Сергіту сәті |
| | |Орнымыздан тұрамыз, |
| | |Бойымызды жазамыз. |
| | |Бұрыламыз оңға бір, |
| | |Бұрыламыз солға бір |
| | |Бір отырып, бір тұрып, |
| | |Орнымызға отырамыз. |
|10 |Соңы |Жұптық жұмыс. Диалог құру |
|мин.| |Мәтінді суреттер арқылы өз өміріне байланыстырып диалог |
| | |құрастырады |
| | |[pic] |
| | |-Сен не ішесің? |
| | |- |
| | |-Сен не ішпейсің? |
| | |- |
|5 | Саралау: |Бағалау: |Пәнаралық байланыс: |
|мину|А оқушы – |«Теру» әдісі(сусындарды атағанда |биология, АКТ, дене |
|т |пайымдау сөз|бағалау) |шынықтыру |
| |тіркесін |«Мимикамен көрсету»- ойыны(Сөз | |
| |құру; |тіркесін ) | |
| |В оқушы – |Аудиотаспадан тыңдап,қандай | |
| |сөйлем құру,|сусындар аталғанын айтады. | |
| |С оқушы |Сәйкестендір(жазба жұмысы) | |
| |–диалог |Сұраққа жауап жазғанда(жазба | |
| |құру. |жұмысы) | |
| | |Суретті жазба бойынша диалог | |
| | |құрады | |
|3 |Рефлексия: |Рефлексия сұрақтарына жауап: |
|мину|1.Сабақтың оқу |[pic] |
|т |мақсаттары қолжетімді| |
| |болды ма? | |
| |2.Бүгін оқушылар не | |
| |үйренді? | |
| |3.Оқыту ортасы қандай| |
| |болды? | |
| |4.Менің бөліп | |
| |оқытқаным өз мәнінде | |
| |жүзеге асты ма? | |
| |5. Мен өз уақытымды | |
| |тиімді пайдалана | |
| |алдым ба? | |
| |6.Мен жоспарыма | |
| |қандай өзгерістер | |
| |енгіздім және | |
| |неліктен? | |
|Қорытынды бағалау.«Кері байланыс пирамидасы» |
| |
| |
|Бір сұрақ |
-----------------------
Мен үшін не маңызды?
Мен не үйрендім?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz