Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Жан еді сондай балажан. Ә.Ысқабай
|Сыныбы: |Бастауыш сынып мұғалімі: Есқайрова.А.Ж |
|4« б» | |
|Сабақтың |Жан еді сондай балажан. Ә.Ысқабай |
|тақырыбы: | |
|Мақсаты: |Дінмұамед Ахметұлы Қонаев туралы түсінік беру, мәтіннің мазмұнын |
| |ұғыну |
|Күтілетін |*Оқушылар автор туралы мағлұмат алады.*Мәтінің идеясын ашады. |
|нәтижелер: |*Д.Қонаев туралы мәліметтер жинай алады |
|Керекті |Оқулық, «Әлемнің шапағатнұрлы адамдары» кітабы, Әртүрлі баспа |
|жабдықтар: |беттеріндегі жазбалар, АКТ |
|Сабақ барысы: |
|Сабақ |Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті |
|кезеңдері |Күлімдеп күн бүгін, қарады сағанда. |Амандасады. |
| |Күлімдеп күн бүгін, қарады маған да. | |
| |Күлімдеп күн бүгін, қарады баршаға. | |
|Кіріспе | Оқушылар суреттер арқылы топқа бөлінеді. | |
| |Бағалау парағымен таныстыру. «Блоб» ағашы | |
| |таратылады | |
| |«Сенесіз бе,сенбейсіз бе?» | |
| |Ұлттық құндылығымызды біле жүрейік | |
| |1. Әлемдегі алтын қоры бойынша Қазақстан 10 |Сабаққа деген жігерін|
| |орында дегенге сенесің бе?(жоқ 6 орында) |шыңдау |
| |2. Қазақ балуаны Қажымұқан Мұңайтбасов 56 | |
| |медаль иеленгеніне сенесізбе?(я) ол28 | |
| |мемлекетте күресіп тұңғыш қазақ палуаны | |
| |атанған. | |
| |3. Қазақстанның жерінде пайдалы қазбалардың | |
| |6 мыңнан астам кен орны бар екеніне сенесіз | |
| |бе? (я) | |
| |4. Қазақстан жерінде 126-дан астам ұлт | |
| |өкілдері тұрантындығына сенесіз бе? (я) | |
| |5. Әлемдегі ең ұзын жаяу көпір Қазақстанда | |
| |екеніне сеніз бе (я) атырауда | |
| |6..Әлемнің екінші ұстазы Қазақстанда туған | |
| |дегенге сенесіз бе? (я)Әбу-насыр Әл-Фараби | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Тұсау кесер | Ойшақыру. |Өткенді еске |
| |Өтіп жатқан тарау қалай аталады? |түсіреді, Өмірмен |
| |«Жарық жұлдыздар» |байланыстырады. |
| |Тарау бойынша қай мәтіндер ұнады,өзіңе | |
| |жақын, мақтаныш етер, үлгі тұтар кейіпкерлер| |
| |туралы әңгімеле? | |
| |Мынау менің жүрегім, | |
|Сергіту сәті |Бәрі осыдан басталған. | |
| |Мынау басым ақылды, | |
| |Бәрін осы басқарған. | |
| |Мынау менің оң қолым, | |
| |Мынау менің сол қолым. | |
| |Барлық істі басқарған. | |
| | | |
| |Видео «Д.А.Қонаев» туралы | |
| |« Биік таулар алыстаған сайын зорайып | |
| |көрінеді» деген сөз бүгінгі сабақтың негізгі| |
|Негізгі бөлім|ұғымын білдіріп тұрғандай. | |
| |Оқулықпен жұмыс «Жан еді сондай балажан» |Оқушылардың |
| |Балажан |шығармашылықпен |
| | |жұмыстанады |
| |Жақсы көру Баланы құрметтеуСәбиге деген | |
| |мейірім | |
| |Мәтінді тізбектеп оқу. | |
| |Әр шумаққа түсінік беру. Қажымұқан спорт | |
| |сарайы туралы әңгімелеу | |
| |Топтық жұмыс | |
| |1-топқа: Д.Қонаевтің есімі берілген деректер| |
| |жинақтап ,түсінік беру. | |
| |2-топқа: Хронологиялық кесте жасау. | |
| |3-топқа: Ұлы адамдардың Д.Қонаевқа берген | |
| |бағасы туралы қысқаша деректер, даналық | |
| |сөздер туралы әңгімелеу. | |
| |Дінмұхамед – Нағыз дос деген сөз. | |
| | | |
| | | |
| | |Қосымша мәлімет |
| |Ойтолғау |алады. |
| |«Жанымда жүр жақсы адам» эссе жазу. | |
| |Жұпта: Үлгі тұтар даналық сөздерімен | |
| |бөліседі |Әр топ бір-бірін |
| | |бағалайды. |
| | | |
| | | |
|Қорытынды |Бүгінгі сабақ ұнады ма? | |
| |Қандай әсерде болдың? |сабақ қорытындыланады|
|Бағалау |«Блоб» әдісі арқылы бағалау |Балалар блоб арқылы |
| | |бағалайды. |
|Үйге тапсырма|Мәтінді түсініп оқу.Тың деректер жинақтау |Күнделіктеріне жазып |
| | |алады. |
|Рефлексия |Стикер арқылы |Ойларын білдіреді |
|4« б» | |
|Сабақтың |Жан еді сондай балажан. Ә.Ысқабай |
|тақырыбы: | |
|Мақсаты: |Дінмұамед Ахметұлы Қонаев туралы түсінік беру, мәтіннің мазмұнын |
| |ұғыну |
|Күтілетін |*Оқушылар автор туралы мағлұмат алады.*Мәтінің идеясын ашады. |
|нәтижелер: |*Д.Қонаев туралы мәліметтер жинай алады |
|Керекті |Оқулық, «Әлемнің шапағатнұрлы адамдары» кітабы, Әртүрлі баспа |
|жабдықтар: |беттеріндегі жазбалар, АКТ |
|Сабақ барысы: |
|Сабақ |Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті |
|кезеңдері |Күлімдеп күн бүгін, қарады сағанда. |Амандасады. |
| |Күлімдеп күн бүгін, қарады маған да. | |
| |Күлімдеп күн бүгін, қарады баршаға. | |
|Кіріспе | Оқушылар суреттер арқылы топқа бөлінеді. | |
| |Бағалау парағымен таныстыру. «Блоб» ағашы | |
| |таратылады | |
| |«Сенесіз бе,сенбейсіз бе?» | |
| |Ұлттық құндылығымызды біле жүрейік | |
| |1. Әлемдегі алтын қоры бойынша Қазақстан 10 |Сабаққа деген жігерін|
| |орында дегенге сенесің бе?(жоқ 6 орында) |шыңдау |
| |2. Қазақ балуаны Қажымұқан Мұңайтбасов 56 | |
| |медаль иеленгеніне сенесізбе?(я) ол28 | |
| |мемлекетте күресіп тұңғыш қазақ палуаны | |
| |атанған. | |
| |3. Қазақстанның жерінде пайдалы қазбалардың | |
| |6 мыңнан астам кен орны бар екеніне сенесіз | |
| |бе? (я) | |
| |4. Қазақстан жерінде 126-дан астам ұлт | |
| |өкілдері тұрантындығына сенесіз бе? (я) | |
| |5. Әлемдегі ең ұзын жаяу көпір Қазақстанда | |
| |екеніне сеніз бе (я) атырауда | |
| |6..Әлемнің екінші ұстазы Қазақстанда туған | |
| |дегенге сенесіз бе? (я)Әбу-насыр Әл-Фараби | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Тұсау кесер | Ойшақыру. |Өткенді еске |
| |Өтіп жатқан тарау қалай аталады? |түсіреді, Өмірмен |
| |«Жарық жұлдыздар» |байланыстырады. |
| |Тарау бойынша қай мәтіндер ұнады,өзіңе | |
| |жақын, мақтаныш етер, үлгі тұтар кейіпкерлер| |
| |туралы әңгімеле? | |
| |Мынау менің жүрегім, | |
|Сергіту сәті |Бәрі осыдан басталған. | |
| |Мынау басым ақылды, | |
| |Бәрін осы басқарған. | |
| |Мынау менің оң қолым, | |
| |Мынау менің сол қолым. | |
| |Барлық істі басқарған. | |
| | | |
| |Видео «Д.А.Қонаев» туралы | |
| |« Биік таулар алыстаған сайын зорайып | |
| |көрінеді» деген сөз бүгінгі сабақтың негізгі| |
|Негізгі бөлім|ұғымын білдіріп тұрғандай. | |
| |Оқулықпен жұмыс «Жан еді сондай балажан» |Оқушылардың |
| |Балажан |шығармашылықпен |
| | |жұмыстанады |
| |Жақсы көру Баланы құрметтеуСәбиге деген | |
| |мейірім | |
| |Мәтінді тізбектеп оқу. | |
| |Әр шумаққа түсінік беру. Қажымұқан спорт | |
| |сарайы туралы әңгімелеу | |
| |Топтық жұмыс | |
| |1-топқа: Д.Қонаевтің есімі берілген деректер| |
| |жинақтап ,түсінік беру. | |
| |2-топқа: Хронологиялық кесте жасау. | |
| |3-топқа: Ұлы адамдардың Д.Қонаевқа берген | |
| |бағасы туралы қысқаша деректер, даналық | |
| |сөздер туралы әңгімелеу. | |
| |Дінмұхамед – Нағыз дос деген сөз. | |
| | | |
| | | |
| | |Қосымша мәлімет |
| |Ойтолғау |алады. |
| |«Жанымда жүр жақсы адам» эссе жазу. | |
| |Жұпта: Үлгі тұтар даналық сөздерімен | |
| |бөліседі |Әр топ бір-бірін |
| | |бағалайды. |
| | | |
| | | |
|Қорытынды |Бүгінгі сабақ ұнады ма? | |
| |Қандай әсерде болдың? |сабақ қорытындыланады|
|Бағалау |«Блоб» әдісі арқылы бағалау |Балалар блоб арқылы |
| | |бағалайды. |
|Үйге тапсырма|Мәтінді түсініп оқу.Тың деректер жинақтау |Күнделіктеріне жазып |
| | |алады. |
|Рефлексия |Стикер арқылы |Ойларын білдіреді |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz