Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Менің тағдырым-менің қолымда
|Сынып |6-7 «А,Ә» |
|Тақырыбы: | Менің тағдырым-менің қолымда |
|Сабақтың мақсаты: |Оқушылардың өзін-өзі ұстауы, болашақта өздеріне керекті жақсы |
| |қасиеттерді жинақтауға үйрету |
|Сабақтың | Қанатты сөздер,сүреттер, презентация, А3 қағазы, фломастер |
|көрнекілігі: | |
| |Мұғалімнің іс- әрекеті |Оқушынің іс- әрекеті |Уақыты |
| |Құрметті ұстаздар, оқушылар |Баяу музыка ойнап тұрады. |1-2мин |
|Ұйымдастыру кезеңі|бүгінгі біздің жаттығу | | |
| |сабаққа қош келдіңіздер! | | |
| |Олай болса бүгінгі жаттығу | | |
| |сабақ«Менің тағдырым-менің | | |
| |қолымда» деп аталады. | | |
| |«Көздеріңізді жұмыңыздар | | |
|«Ағаш» жаттығуы |және өздеріңізді қандай да |Оқушылар өздерінің | |
|(оқушылардың көңіл|бір ағашпын деп ойлаңыздар, |сезімдері қандай болып |2 мин |
|күйін анықтау) |және сіздердің ағаштарыңыз |тұрғаны туралы айтып | |
| |өздерін сезімдері қандай |шығады | |
| |болып тұрғаны туралы айтып | | |
| |беріңіздер» | | |
|Мен «Күнмін» |Барлық балаға бір ақ |Оқушылар параққа күннің | 7 мин |
|жаттығуы |парақтан таратылады. Балалар|бейнесін салып, күннің | |
|Мақсаты: адам |берілген параққа күннің |ішіне өз есімдерін жазып, | |
|бойындағы жақсы |бейнесін салып, күннің ішіне|ал күннің әр-бір шауғына | |
|қаситтерді |өз есімдерін жазып, ал |өздерінің бойындағы өздері| |
|таныстыру |күннің әр-бір шауғына |бағалайтын ең жақсы деген | |
| |өздерінің бойындағы өздері |қасиеттерін жазады | |
| |бағалайтын ең жақсы деген | | |
| |қасиеттерін жазуы керек. | | |
| |Әр бала өз қасиеттерін жазып| | |
| |болған соң, оны дауыстап | | |
| |оқиды. | | |
|«Мен идеалмын» | Балалар бір ақ параққа |Балалар бір ақ параққа | |
|жаттығуы |адамның, жай ғана адамның |адамның, жай ғана адамның |10 мин |
|мақсаты: балаларға|бейнесін емес, идеалды |бейнесін емес, идеалды | |
|болашақта өздеріне|адамның бейнесін жасауы |адамның бейнесін салады. | |
|керекті жақсы |керек. Яғни, парақта |Яғни, парақта салынған | |
|қасиеттерді |салынған адамның бейнесін ең|адамның бейнесін ең | |
|жинақтауға үйрету |керекті деген идеалды |керекті деген идеалды | |
| |адамның қасиеттеріне |адамның қасиеттеріне | |
| |толтыруы керек. |толтырады. | |
| |Осы жаттығудан соң жүргізуші| | |
| |балалардан «Идеалды адам | | |
| |қандай болады?», «сенің | | |
| |бойыңдв идеалды болу үшін | |10 мин |
| |қандай қасиеттер | | |
| |жетіспейді?» | | |
| |деген сұрақтарға балалар өз | | |
| |ойларын айтып шығады. | | |
|«Мен қазір | | | |
|қандаймын? Мен | |Оқушылар ақ парақты екіге | |
|қандай болуға |Оқушылар ақ парақты екіге |бөледі. Бірінші бетіне | |
|тиіспін» жаттығуы |бөледі. Бірінші бетіне «Мен |«Мен қазір қандаймын» | |
|мақсаты: |қазір қандаймын» деген |деген сұраққа өз | |
|оқушыларды өзінің |сұраққа өз бойларындағы |бойларындағы барлық жақсы | |
|бойындағы ең жақсы|барлық жақсы да жаман |да жаман қасиеттерді | |
|деген қасиеттер |қасиеттерді жазуы тиіс. |жазады, | |
|мен жаман |Ал, екінші бетке «Мен қандай|екінші бетке «Мен қандай | |
|қасиеттерді айыра |болуға тиіспін?» деген |болуға тиіспін?» деген | |
|білуге үйрету |сұраққа жауаптар жазуы |сұраққа жауаптар жазады | |
| |керек. | | |
|«Мен сізге |Оқушылар шеңбер бойына бой |Оқушылар шеңбер бойына бой|5мин |
|ризамын» |түзеп, бір-бірінің қолынан |түзеп, бір-бірінің қолынан| |
| |ұстап тұрып, «Мен сізге |ұстап тұрып, «Мен сізге | |
| |ризамын, себебі....» деп өз |ризамын, себебі....» деп | |
| |ойлары мен тілектерін |өз ойларын айтады. | |
| |айтулары керек. | | |
|Өміршендік ережесі| |Жігер деген-Мен | 4 мин |
| |Оқушылар шеңберге тұрып |Күш деген-Мен | |
| |өміршендік ережесін айтады |Махаббат деген-Мен | |
| | |Кешірім деген-Мен | |
| | |Құдірет деген-Мен | |
| | |Жасөспірім деген-Мен | |
| | |Жастық шақ деген-Мен | |
| | |Денсаулық деген-Мен | |
| | |Адалдық деген-Мен | |
| | |Жарқындылық деген-Мен | |
| | |Бар ғажайып деген-Мен | |
| | |Хормен: Бәрі маған | |
| | |байланысты, | |
| | |Бәрі менің қолымда | |
|Қорытынды |Осы жаттығу сабақтың басты |Оқушылар өз ойларымен |5 мин |
| |мақсаты неде деп |бөліседі | |
| |ойлайсыздар? | | |
| |Достар арасында идеалды | | |
| |қарым-қатынас болады ма? | | |
| |Жаттығу сабақтан өздеріңізге| | |
| |не алдыңыздар? | | |
|Тақырыбы: | Менің тағдырым-менің қолымда |
|Сабақтың мақсаты: |Оқушылардың өзін-өзі ұстауы, болашақта өздеріне керекті жақсы |
| |қасиеттерді жинақтауға үйрету |
|Сабақтың | Қанатты сөздер,сүреттер, презентация, А3 қағазы, фломастер |
|көрнекілігі: | |
| |Мұғалімнің іс- әрекеті |Оқушынің іс- әрекеті |Уақыты |
| |Құрметті ұстаздар, оқушылар |Баяу музыка ойнап тұрады. |1-2мин |
|Ұйымдастыру кезеңі|бүгінгі біздің жаттығу | | |
| |сабаққа қош келдіңіздер! | | |
| |Олай болса бүгінгі жаттығу | | |
| |сабақ«Менің тағдырым-менің | | |
| |қолымда» деп аталады. | | |
| |«Көздеріңізді жұмыңыздар | | |
|«Ағаш» жаттығуы |және өздеріңізді қандай да |Оқушылар өздерінің | |
|(оқушылардың көңіл|бір ағашпын деп ойлаңыздар, |сезімдері қандай болып |2 мин |
|күйін анықтау) |және сіздердің ағаштарыңыз |тұрғаны туралы айтып | |
| |өздерін сезімдері қандай |шығады | |
| |болып тұрғаны туралы айтып | | |
| |беріңіздер» | | |
|Мен «Күнмін» |Барлық балаға бір ақ |Оқушылар параққа күннің | 7 мин |
|жаттығуы |парақтан таратылады. Балалар|бейнесін салып, күннің | |
|Мақсаты: адам |берілген параққа күннің |ішіне өз есімдерін жазып, | |
|бойындағы жақсы |бейнесін салып, күннің ішіне|ал күннің әр-бір шауғына | |
|қаситтерді |өз есімдерін жазып, ал |өздерінің бойындағы өздері| |
|таныстыру |күннің әр-бір шауғына |бағалайтын ең жақсы деген | |
| |өздерінің бойындағы өздері |қасиеттерін жазады | |
| |бағалайтын ең жақсы деген | | |
| |қасиеттерін жазуы керек. | | |
| |Әр бала өз қасиеттерін жазып| | |
| |болған соң, оны дауыстап | | |
| |оқиды. | | |
|«Мен идеалмын» | Балалар бір ақ параққа |Балалар бір ақ параққа | |
|жаттығуы |адамның, жай ғана адамның |адамның, жай ғана адамның |10 мин |
|мақсаты: балаларға|бейнесін емес, идеалды |бейнесін емес, идеалды | |
|болашақта өздеріне|адамның бейнесін жасауы |адамның бейнесін салады. | |
|керекті жақсы |керек. Яғни, парақта |Яғни, парақта салынған | |
|қасиеттерді |салынған адамның бейнесін ең|адамның бейнесін ең | |
|жинақтауға үйрету |керекті деген идеалды |керекті деген идеалды | |
| |адамның қасиеттеріне |адамның қасиеттеріне | |
| |толтыруы керек. |толтырады. | |
| |Осы жаттығудан соң жүргізуші| | |
| |балалардан «Идеалды адам | | |
| |қандай болады?», «сенің | | |
| |бойыңдв идеалды болу үшін | |10 мин |
| |қандай қасиеттер | | |
| |жетіспейді?» | | |
| |деген сұрақтарға балалар өз | | |
| |ойларын айтып шығады. | | |
|«Мен қазір | | | |
|қандаймын? Мен | |Оқушылар ақ парақты екіге | |
|қандай болуға |Оқушылар ақ парақты екіге |бөледі. Бірінші бетіне | |
|тиіспін» жаттығуы |бөледі. Бірінші бетіне «Мен |«Мен қазір қандаймын» | |
|мақсаты: |қазір қандаймын» деген |деген сұраққа өз | |
|оқушыларды өзінің |сұраққа өз бойларындағы |бойларындағы барлық жақсы | |
|бойындағы ең жақсы|барлық жақсы да жаман |да жаман қасиеттерді | |
|деген қасиеттер |қасиеттерді жазуы тиіс. |жазады, | |
|мен жаман |Ал, екінші бетке «Мен қандай|екінші бетке «Мен қандай | |
|қасиеттерді айыра |болуға тиіспін?» деген |болуға тиіспін?» деген | |
|білуге үйрету |сұраққа жауаптар жазуы |сұраққа жауаптар жазады | |
| |керек. | | |
|«Мен сізге |Оқушылар шеңбер бойына бой |Оқушылар шеңбер бойына бой|5мин |
|ризамын» |түзеп, бір-бірінің қолынан |түзеп, бір-бірінің қолынан| |
| |ұстап тұрып, «Мен сізге |ұстап тұрып, «Мен сізге | |
| |ризамын, себебі....» деп өз |ризамын, себебі....» деп | |
| |ойлары мен тілектерін |өз ойларын айтады. | |
| |айтулары керек. | | |
|Өміршендік ережесі| |Жігер деген-Мен | 4 мин |
| |Оқушылар шеңберге тұрып |Күш деген-Мен | |
| |өміршендік ережесін айтады |Махаббат деген-Мен | |
| | |Кешірім деген-Мен | |
| | |Құдірет деген-Мен | |
| | |Жасөспірім деген-Мен | |
| | |Жастық шақ деген-Мен | |
| | |Денсаулық деген-Мен | |
| | |Адалдық деген-Мен | |
| | |Жарқындылық деген-Мен | |
| | |Бар ғажайып деген-Мен | |
| | |Хормен: Бәрі маған | |
| | |байланысты, | |
| | |Бәрі менің қолымда | |
|Қорытынды |Осы жаттығу сабақтың басты |Оқушылар өз ойларымен |5 мин |
| |мақсаты неде деп |бөліседі | |
| |ойлайсыздар? | | |
| |Достар арасында идеалды | | |
| |қарым-қатынас болады ма? | | |
| |Жаттығу сабақтан өздеріңізге| | |
| |не алдыңыздар? | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz