Менің тағдырым-менің қолымда

- Оқушылардың өзін-өзі ұстауы, болашақта өздеріне керекті жақсы қасиеттерді жинақтауға үйрету
«Ағаш» жаттығуы
(оқушылардың көңіл күйін анықтау)
Мен «Күнмін» жаттығуы
Мақсаты: адам бойындағы жақсы қаситтерді таныстыру
Барлық балаға бір ақ парақтан таратылады. Балалар берілген параққа күннің бейнесін салып, күннің ішіне өз есімдерін жазып, ал күннің әр-бір шауғына өздерінің бойындағы өздері бағалайтын ең жақсы деген қасиеттерін жазуы керек.
Әр бала өз қасиеттерін жазып болған соң, оны дауыстап оқиды.
«Мен идеалмын» жаттығуы
мақсаты: балаларға болашақта өздеріне керекті жақсы қасиеттерді жинақтауға үйрету
«Мен қазір қандаймын? Мен қандай болуға тиіспін» жаттығуы
мақсаты: оқушыларды өзінің бойындағы ең жақсы деген қасиеттер мен жаман қасиеттерді айыра білуге үйрету
Балалар бір ақ параққа адамның, жай ғана адамның бейнесін емес, идеалды адамның бейнесін жасауы керек. Яғни, парақта салынған адамның бейнесін ең керекті деген идеалды адамның қасиеттеріне толтыруы керек.
Осы жаттығудан соң жүргізуші балалардан «Идеалды адам қандай болады?», «сенің бойыңдв идеалды болу үшін қандай қасиеттер жетіспейді?»
деген сұрақтарға балалар өз ойларын айтып шығады.
Оқушылар ақ парақты екіге бөледі. Бірінші бетіне «Мен қазір қандаймын» деген сұраққа өз бойларындағы барлық жақсы да жаман қасиеттерді жазуы тиіс.
Ал, екінші бетке «Мен қандай болуға тиіспін?» деген сұраққа жауаптар жазуы керек.
- Балалар бір ақ параққа адамның, жай ғана адамның бейнесін емес, идеалды адамның бейнесін салады. Яғни, парақта салынған адамның бейнесін ең керекті деген идеалды адамның қасиеттеріне толтырады.
Оқушылар ақ парақты екіге бөледі. Бірінші бетіне «Мен қазір қандаймын» деген сұраққа өз бойларындағы барлық жақсы да жаман қасиеттерді жазады,
екінші бетке «Мен қандай болуға тиіспін?» деген сұраққа жауаптар жазады
10 мин
10 мин
- Оқушылар шеңбер бойына бой түзеп, бір-бірінің қолынан ұстап тұрып, «Мен сізге ризамын, себебі . . . » деп өз ойларын айтады.
Оқушылар шеңберге тұрып өміршендік ережесін айт ады
Жігер деген-Мен
Күш деген-Мен
Махаббат деген-Мен
Кешірім деген-Мен
Құдірет деген-Мен
- Жасөспірім деген-Мен
- Жастық шақ деген-Мен
- Денсаулық деген-Мен
- Адалдық деген-Мен
- Жарқындылық деген-Мен
- Бар ғажайып деген-Мен
- Хормен: Бәрі маған байланысты,
Бәрі менің қолымда
Осы жаттығу сабақтың басты мақсаты неде деп ойлайсыздар?
Достар арасында идеалды қарым-қатынас болады ма?
Жаттығу сабақтан өздеріңізге не алдыңыздар?
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz