Ең үлкен ортақ бөлгішті табуға арналған мысалдар

№3 Хромтау орта мектебі
Тақырыбы: Ең үлкен ортақ бөлгішті табуға арналған мысалдар.
Математика пәні мұғалімі: Сағындыққызы К.
2014 - 2015 ж.
Бекітемін: Күні:
Пәні: математика Класы: « »
Сабақтың тақырыбы: Ең үлкен ортақ бөлгішті табуға арналған мысалдар.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік : Ең үлкен ортақ бөлгішті табуға әр түрлі есептер шығару дағдыларын қалыптастыру.
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілеттерін, белсенділігін дамыта отырып, тез ойлап, жақсы нәтижеге жету қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушылардың өзін - өзі тану белсенділігін жетілдіру, математикалық мәдениетке тәрбиелеу.
Сабақтың типі: қайталау сабағы.
Сабақтың түрі: жарыс сабақ.
Сабақтың тәсілдері: топпен жұмыс.
Сабақтың әдісі: АКТ, СТО.
Сабақтың көрнекілігі: слайд, интерактивті тақта, электронды оқулық, кеспе қағаздары, деңгейлік тапсырмалар, бағалау парағы.
Сабақ барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі:
а) Сәлемдесу ә) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру б) Сабақтың мақсатын нұсқау.
Класс оқушылары қызыл, жасыл, сары, көк түстер арқылы 4 топқа бөлінеді. Топ басшылары сайланып, топ басшысына бағалау парағы беріледі. Топ басшысы топтың әр мүшесінің жұмысын бағалау парағына белгілеп отырады.
Сергіту сәті: физминутка(видео) .
ІІ Үй жұмысын тексеру
Слайдта үй тапсырмасы жауабымен көрсетіледі. Оқушылар өзін - өзі бағалайды.
№336
Сандардың ең үлкен ортақ бөлгішін табыңдар:
- 48 және 28; 3) 45 және 32; 5) 60 және 75;
- 12 және 15; 4) 24 және 88; 6) 78 және 117.
Шешуі:
- ЕҮОБ (48; 28) = 4;
- ЕҮОБ (12; 15) = 3;
- ЕҮОБ (45; 32) = 1;
- ЕҮОБ (24; 88) = 8;
- ЕҮОБ (60; 75) = 15;
- ЕҮОБ (78; 117) = 3.
ІІІ «Миға шабуыл» стратегиясы
Теориялық қайталау сұрақтары қойылады.
- Жұп сандар деп қандай сандарды айтамыз?
- Тақ сандар деп қандай сандарды айтамыз?
- Жай сандар деген қандай сандар?
- Құрама сандар деген қандай сандар?
- Ең үлкен ортақ бөлгіш дегеніміз не?
- Ең кіші ортақ еселік дегеніміз не?
ІV Есептер шығару
а) Семантикалық карта (Бірін - бірі бағалау)
ә) «Адасқан сандар» ойыны
Берілген сандардың ішінен жай сандарды бір бөлек, құрама сандарды бір бөлек жазыңыздар.
3, 5, 6, 7, 10, 11, 18, 23, 35, 54.
Жай сандар: 3, 5, 7, 11, 23.
Құрама сандар: 6, 10, 18, 35, 54.
б) «Ойлан тап» ойыны
Бос торкөзге төмендегі санға бөлінетіндей цифр қою керек.
Берілгені: 4758967
2 - ге бөлінетіндей: 4758967
5 - ке бөлінетіндей: 4758967
10 - ға бөлінетіндей: 4758967
3 - ке бөлінетіндей: 4758967
9 - ға бөлінетіндей: 4758967
в) Топтық тапсырма (постермен жұмыс) (бағдаршам арқылы бағалау)
1 - топ: ЕҮОБ ( = 24
2 - топ: ЕҮОБ (120; 80) = 40;
3 - топ: ЕҮОБ (180; 80) = 20;
4 - топ: ЕҮОБ (45; 108) = 9.
г) Тест (электронды оқулық)
1. Берілген санның ішінен 3 - ке және 5 - ке бөлінетін санды көрсет.
1113; 914; 3040; 7035.
2. 5460 санының ең үлкен жай бөлгішін бабыңдар.
21; 17; 13; 15.
3. 555 пен 275 сандарының ең үлкен ортақ бөлгішін табыңдар.
3; 7; 5; 15.
4. Келесі көбейтінділердің қайсысы 54 санының жай көбейткіштерге жіктелуі болады:
9*6; 2*3*3*3; 2*3*6; 2*3*9.
5. Берілген сандардың ішінен 2 - ге және 5 - ке бөлінетін санды көрсет.
8016; 195; 4050; 1113.
г) Деңгейлік «Бағдаршам» тапсырмалары.
Бағдаршамның қызыл, сары, жасыл түстері бойынша оқушыларға тапсырмалар беріледі. Қызыл түс - жеңіл, сары түс - қиынырақ, жасыл түс - қиын. Әр оқушы деңгейіне қарай тапсырмаларды орындап, тақтаға жазады.
Қызыл түс:
- ЕҮОБ (42; 28) = 14;
- ЕҮОБ (60; 80) = 20;
- ЕҮОБ (16; 36) = 4;
- ЕҮОБ (30; 45) = 15;
- ЕҮОБ (32; 80) = 16.
Сары түс:
- ЕҮОБ (56; 160) = 8;
- ЕҮОБ (24; 108) = 12;
- ЕҮОБ (231; 273) = 21;
- ЕҮОБ (240; 288) = 48;
- ЕҮОБ (39; 165) = 13.
Жасыл түс:
- ЕҮОБ (252; 273; 399) = 21
- ЕҮОБ (52; 78; 130) = 26;
- ЕҮОБ (72; 132; 180) = 12;
- ЕҮОБ (45; 120; 210) = 15;
- ЕҮОБ (64; 128; 288) = 32.
V Үйге тапсырма
№342
42*5; 150*9; 98*25; 108*75 көбейтінділерінің қайсысы 1) 35 - ке; 2) 45 - ке бөлінеді?
Шешуі:
42*5 = 210; 150*9 = 1350; 98*25 = 2450; 108*75 = 8100
- 210 : 35 = 6; 2) 1350 : 45= 30;
2450 : 35 = 70 8100 : 45 = 180
VI Қорытындылау
Рефлексия: «Мақсат» стратегиясы бойынша стикерге пікірлерін жазады.
- Бүгінгі сабақта қандай үш тапсырманы жақсы орындадың?
- Келесі сабақта нені жақсартар едіңіз?
- Оны қалай орындайсыз?
VI Бағалау
Оқушының орындаған тапсырмасына қарай бағалау парағы бойынша бағаланады.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz