Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Ең үлкен ортақ бөлгішті табуға арналған мысалдар
№3 Хромтау орта мектебі
Тақырыбы: Ең үлкен ортақ бөлгішті табуға арналған мысалдар.
Математика пәні мұғалімі: Сағындыққызы К.
2014 – 2015 ж.
Бекітемін: ______________ Күні: ___________
Пәні: математика Класы: « »
Сабақтың тақырыбы: Ең үлкен ортақ бөлгішті табуға арналған мысалдар.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Ең үлкен ортақ бөлгішті табуға әр түрлі есептер шығару
дағдыларын қалыптастыру.
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілеттерін, белсенділігін дамыта отырып,
тез ойлап, жақсы нәтижеге жету қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушылардың өзін – өзі тану белсенділігін жетілдіру,
математикалық мәдениетке тәрбиелеу.
Сабақтың типі: қайталау сабағы.
Сабақтың түрі: жарыс сабақ.
Сабақтың тәсілдері: топпен жұмыс.
Сабақтың әдісі: АКТ, СТО.
Сабақтың көрнекілігі: слайд, интерактивті тақта, электронды оқулық, кеспе
қағаздары, деңгейлік тапсырмалар, бағалау парағы.
Сабақ барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі:
а) Сәлемдесу ә) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру б) Сабақтың
мақсатын нұсқау.
Класс оқушылары қызыл, жасыл, сары, көк түстер арқылы 4 топқа
бөлінеді. Топ басшылары сайланып, топ басшысына бағалау парағы беріледі.
Топ басшысы топтың әр мүшесінің жұмысын бағалау парағына белгілеп отырады.
Сергіту сәті: физминутка(видео).
ІІ Үй жұмысын тексеру
Слайдта үй тапсырмасы жауабымен көрсетіледі. Оқушылар өзін – өзі бағалайды.
№336
Сандардың ең үлкен ортақ бөлгішін табыңдар:
1) 48 және 28; 3) 45 және 32; 5)
60 және 75;
2) 12 және 15; 4) 24 және 88; 6)
78 және 117.
Шешуі:
1) ЕҮОБ (48; 28) = 4;
2) ЕҮОБ (12; 15) = 3;
3) ЕҮОБ (45; 32) = 1;
4) ЕҮОБ (24; 88) = 8;
5) ЕҮОБ (60; 75) = 15;
6) ЕҮОБ (78; 117) = 3.
ІІІ «Миға шабуыл» стратегиясы
Теориялық қайталау сұрақтары қойылады.
1. Жұп сандар деп қандай сандарды айтамыз?
2. Тақ сандар деп қандай сандарды айтамыз?
3. Жай сандар деген қандай сандар?
4. Құрама сандар деген қандай сандар?
5. Ең үлкен ортақ бөлгіш дегеніміз не?
6. Ең кіші ортақ еселік дегеніміз не?
ІV Есептер шығару
а) Семантикалық карта (Бірін – бірі бағалау)
| |0 |1 |10 |27 |34 |45 |
|Тақ сан | |[pic] | |[pic] | |[pic] |
|Жұп сан | | |[pic] | |[pic] | |
|Жай сан | | | | | | |
|Құрама сан | | |[pic] |[pic] |[pic] |[pic] |
ә) «Адасқан сандар» ойыны
Берілген сандардың ішінен жай сандарды бір бөлек, құрама сандарды бір
бөлек жазыңыздар.
3, 5, 6, 7, 10, 11, 18, 23, 35, 54.
Жай сандар: 3, 5, 7, 11, 23.
Құрама сандар: 6, 10, 18, 35, 54.
б) «Ойлан тап» ойыны
Бос торкөзге төмендегі санға бөлінетіндей цифр қою керек.
Берілгені: 4758967
2 – ге бөлінетіндей: 4758967
5 – ке бөлінетіндей: 4758967
10 – ға бөлінетіндей: 4758967
3 – ке бөлінетіндей: 4758967
9 – ға бөлінетіндей: 4758967
в) Топтық тапсырма (постермен жұмыс) (бағдаршам арқылы бағалау)
1 – топ: ЕҮОБ ([pic] = 24
2 – топ: ЕҮОБ (120; 80) = 40;
3 – топ: ЕҮОБ (180; 80) = 20;
4 – топ: ЕҮОБ (45; 108) = 9.
г) Тест (электронды оқулық)
1. Берілген санның ішінен 3 – ке және 5 – ке бөлінетін санды көрсет.
1113; 914; 3040;
7035.
2. 5460 санының ең үлкен жай бөлгішін бабыңдар.
21; 17; 13;
15.
3. 555 пен 275 сандарының ең үлкен ортақ бөлгішін табыңдар.
3; 7; 5;
15.
4. Келесі көбейтінділердің қайсысы 54 санының жай көбейткіштерге жіктелуі
болады:
9*6; 2*3*3*3; 2*3*6;
2*3*9.
5. Берілген сандардың ішінен 2 – ге және 5 – ке бөлінетін санды көрсет.
8016; 195; 4050;
1113.
г) Деңгейлік «Бағдаршам» тапсырмалары.
Бағдаршамның қызыл, сары, жасыл түстері бойынша оқушыларға
тапсырмалар беріледі. Қызыл түс – жеңіл, сары түс – қиынырақ, жасыл түс –
қиын. Әр оқушы деңгейіне қарай тапсырмаларды орындап, тақтаға жазады.
|Қызыл түс: |Сары түс: |Жасыл түс: |
| | | |
|ЕҮОБ (42; 28) = 14; |ЕҮОБ (56; 160) = 8; |ЕҮОБ (252; 273; 399) = 21 |
|ЕҮОБ (60; 80) = 20; |ЕҮОБ (24; 108) = 12; |ЕҮОБ (52; 78; 130) = 26; |
|ЕҮОБ (16; 36) = 4; |ЕҮОБ (231; 273) = 21; |ЕҮОБ (72; 132; 180) = 12; |
|ЕҮОБ (30; 45) = 15; |ЕҮОБ (240; 288) = 48; |ЕҮОБ (45; 120; 210) = 15; |
|ЕҮОБ (32; 80) = 16. |ЕҮОБ (39; 165) = 13. |ЕҮОБ (64; 128; 288) = 32. |
| | | |
V Үйге тапсырма
№342
42*5; 150*9; 98*25; 108*75 көбейтінділерінің қайсысы 1) 35 –
ке; 2) 45 – ке бөлінеді?
Шешуі:
42*5 = 210; 150*9 = 1350; 98*25 = 2450; 108*75 = 8100
1) 210 : 35 = 6; 2) 1350 : 45=
30;
2450 : 35 = 70 8100 : 45
= 180
VI Қорытындылау
Рефлексия: «Мақсат» стратегиясы бойынша стикерге пікірлерін жазады.
1. Бүгінгі сабақта қандай үш тапсырманы жақсы орындадың?
2. Келесі сабақта нені жақсартар едіңіз?
3. Оны қалай орындайсыз?
VI Бағалау
Оқушының орындаған тапсырмасына қарай бағалау парағы бойынша бағаланады.
-----------------------
0, 2, 4, 6, 8
0, 5
0
2, 5, 8
8
Тақырыбы: Ең үлкен ортақ бөлгішті табуға арналған мысалдар.
Математика пәні мұғалімі: Сағындыққызы К.
2014 – 2015 ж.
Бекітемін: ______________ Күні: ___________
Пәні: математика Класы: « »
Сабақтың тақырыбы: Ең үлкен ортақ бөлгішті табуға арналған мысалдар.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Ең үлкен ортақ бөлгішті табуға әр түрлі есептер шығару
дағдыларын қалыптастыру.
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілеттерін, белсенділігін дамыта отырып,
тез ойлап, жақсы нәтижеге жету қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушылардың өзін – өзі тану белсенділігін жетілдіру,
математикалық мәдениетке тәрбиелеу.
Сабақтың типі: қайталау сабағы.
Сабақтың түрі: жарыс сабақ.
Сабақтың тәсілдері: топпен жұмыс.
Сабақтың әдісі: АКТ, СТО.
Сабақтың көрнекілігі: слайд, интерактивті тақта, электронды оқулық, кеспе
қағаздары, деңгейлік тапсырмалар, бағалау парағы.
Сабақ барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі:
а) Сәлемдесу ә) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру б) Сабақтың
мақсатын нұсқау.
Класс оқушылары қызыл, жасыл, сары, көк түстер арқылы 4 топқа
бөлінеді. Топ басшылары сайланып, топ басшысына бағалау парағы беріледі.
Топ басшысы топтың әр мүшесінің жұмысын бағалау парағына белгілеп отырады.
Сергіту сәті: физминутка(видео).
ІІ Үй жұмысын тексеру
Слайдта үй тапсырмасы жауабымен көрсетіледі. Оқушылар өзін – өзі бағалайды.
№336
Сандардың ең үлкен ортақ бөлгішін табыңдар:
1) 48 және 28; 3) 45 және 32; 5)
60 және 75;
2) 12 және 15; 4) 24 және 88; 6)
78 және 117.
Шешуі:
1) ЕҮОБ (48; 28) = 4;
2) ЕҮОБ (12; 15) = 3;
3) ЕҮОБ (45; 32) = 1;
4) ЕҮОБ (24; 88) = 8;
5) ЕҮОБ (60; 75) = 15;
6) ЕҮОБ (78; 117) = 3.
ІІІ «Миға шабуыл» стратегиясы
Теориялық қайталау сұрақтары қойылады.
1. Жұп сандар деп қандай сандарды айтамыз?
2. Тақ сандар деп қандай сандарды айтамыз?
3. Жай сандар деген қандай сандар?
4. Құрама сандар деген қандай сандар?
5. Ең үлкен ортақ бөлгіш дегеніміз не?
6. Ең кіші ортақ еселік дегеніміз не?
ІV Есептер шығару
а) Семантикалық карта (Бірін – бірі бағалау)
| |0 |1 |10 |27 |34 |45 |
|Тақ сан | |[pic] | |[pic] | |[pic] |
|Жұп сан | | |[pic] | |[pic] | |
|Жай сан | | | | | | |
|Құрама сан | | |[pic] |[pic] |[pic] |[pic] |
ә) «Адасқан сандар» ойыны
Берілген сандардың ішінен жай сандарды бір бөлек, құрама сандарды бір
бөлек жазыңыздар.
3, 5, 6, 7, 10, 11, 18, 23, 35, 54.
Жай сандар: 3, 5, 7, 11, 23.
Құрама сандар: 6, 10, 18, 35, 54.
б) «Ойлан тап» ойыны
Бос торкөзге төмендегі санға бөлінетіндей цифр қою керек.
Берілгені: 4758967
2 – ге бөлінетіндей: 4758967
5 – ке бөлінетіндей: 4758967
10 – ға бөлінетіндей: 4758967
3 – ке бөлінетіндей: 4758967
9 – ға бөлінетіндей: 4758967
в) Топтық тапсырма (постермен жұмыс) (бағдаршам арқылы бағалау)
1 – топ: ЕҮОБ ([pic] = 24
2 – топ: ЕҮОБ (120; 80) = 40;
3 – топ: ЕҮОБ (180; 80) = 20;
4 – топ: ЕҮОБ (45; 108) = 9.
г) Тест (электронды оқулық)
1. Берілген санның ішінен 3 – ке және 5 – ке бөлінетін санды көрсет.
1113; 914; 3040;
7035.
2. 5460 санының ең үлкен жай бөлгішін бабыңдар.
21; 17; 13;
15.
3. 555 пен 275 сандарының ең үлкен ортақ бөлгішін табыңдар.
3; 7; 5;
15.
4. Келесі көбейтінділердің қайсысы 54 санының жай көбейткіштерге жіктелуі
болады:
9*6; 2*3*3*3; 2*3*6;
2*3*9.
5. Берілген сандардың ішінен 2 – ге және 5 – ке бөлінетін санды көрсет.
8016; 195; 4050;
1113.
г) Деңгейлік «Бағдаршам» тапсырмалары.
Бағдаршамның қызыл, сары, жасыл түстері бойынша оқушыларға
тапсырмалар беріледі. Қызыл түс – жеңіл, сары түс – қиынырақ, жасыл түс –
қиын. Әр оқушы деңгейіне қарай тапсырмаларды орындап, тақтаға жазады.
|Қызыл түс: |Сары түс: |Жасыл түс: |
| | | |
|ЕҮОБ (42; 28) = 14; |ЕҮОБ (56; 160) = 8; |ЕҮОБ (252; 273; 399) = 21 |
|ЕҮОБ (60; 80) = 20; |ЕҮОБ (24; 108) = 12; |ЕҮОБ (52; 78; 130) = 26; |
|ЕҮОБ (16; 36) = 4; |ЕҮОБ (231; 273) = 21; |ЕҮОБ (72; 132; 180) = 12; |
|ЕҮОБ (30; 45) = 15; |ЕҮОБ (240; 288) = 48; |ЕҮОБ (45; 120; 210) = 15; |
|ЕҮОБ (32; 80) = 16. |ЕҮОБ (39; 165) = 13. |ЕҮОБ (64; 128; 288) = 32. |
| | | |
V Үйге тапсырма
№342
42*5; 150*9; 98*25; 108*75 көбейтінділерінің қайсысы 1) 35 –
ке; 2) 45 – ке бөлінеді?
Шешуі:
42*5 = 210; 150*9 = 1350; 98*25 = 2450; 108*75 = 8100
1) 210 : 35 = 6; 2) 1350 : 45=
30;
2450 : 35 = 70 8100 : 45
= 180
VI Қорытындылау
Рефлексия: «Мақсат» стратегиясы бойынша стикерге пікірлерін жазады.
1. Бүгінгі сабақта қандай үш тапсырманы жақсы орындадың?
2. Келесі сабақта нені жақсартар едіңіз?
3. Оны қалай орындайсыз?
VI Бағалау
Оқушының орындаған тапсырмасына қарай бағалау парағы бойынша бағаланады.
-----------------------
0, 2, 4, 6, 8
0, 5
0
2, 5, 8
8
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz