Файл қосу

Тәуелсіз Қазақстанның халықаралық қауымдастыққа кірігуі

Пән: Қазақ әдебиеті
Сабақ жоспары: Тәуелсіз Қазақстанның халықаралық қауымдастыққа кірігуі
|Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 10.3 В. |Мектеп: Шымкент қ. ФМБ НЗМ |
|Қазақ мемлекеттілігінің қайта жаңғыруы | |
|(1991 – 1997 жж.) | |
|Күні: 24.02.2016ж |Мұғалімнің аты-жөні: Сүлейменова Г.М |
|Сынып: 10 Н |Қатысқандар саны: | |
| |Қатыспағандар саны: | |
|Сабақ тақырыбы |Тәуелсіз Қазақстанның халықаралық қауымдастыққа |
| |кірігуі |
|Осы сабақта қол жеткізілетін |Тарихи фактілерге және карталық мәліметтерге сүйене |
|оқу мақсаттары (оқу |отырып, тарихи оқиғаның даму желісін құрастыру; |
|бағдарламасына сілтеме) |Бірқатар деректерден дәлелді ой-пікір түйіп, қорытынды|
| |жасау. |
|Сабақ мақсаттары |Қазақстанның аймақтық, халықаралық ұйымдармен |
| |қатынастарын талдау. |
| | Анализ: Тәуелсіз Қазақстанның халықаралық |
|Жетістік критерийлері |қауымдастыққа кірігуіне қатысты SWOT талдау кестесін |
| |толтыра |
| |отырып, әрбір ұяшыққа 2 аргумент келтіреді: |
| |S |
| | |
| | |
| |W |
| | |
| | |
| |O |
| | |
| | |
| |T |
| | |
| | |
|Тілдік мақсаттар |Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: |
| |Қазақстан Республикасының тәуелсіздігі жариялануының |
| |тарихи маңызы... |
| |Тәуелсіздік жарияланғаннан кейін... |
|Құндылықтарды дарыту | |
| |- патриотизм |
| |- батылдылық |
| |- көшбасшылық |
| |- төзімділік |
| |- бостандық |
|Пәнаралық байланыстар |Дүниежүзі тарихы, География, Әдебиет |
|АКТ қолдану дағдылары |АКТ дағдыларын дамыту. (ноутбук, интербелсенді тақта) |
|Бастапқы білім |Қазақстанның саяси-қоғамдық институттарының қалыптасуы|
|Сабақ барысы |
|Сабақтың жоспарланған|Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |Ресурстар |
|кезеңдері | | |
|Сабақтың басы |(Б) Дүние жүзінің саяси картасын қолдана| |
|Ұйымдастыру |отырып, Тәуелсіз Қазақстанның |http://www.youtube. |
| |халықаралық қауымдастыққа кірігу |com/watch?v=V2ngYj6aWkc|
| |мүмкіндіктеріне болжам жасайды. |Казахстан и ООН: 20 лет|
| |Зерттеу мен жинақтау |сотрудничества |
| |(Т) Тәуелсіз Қазақстанның халықаралық | |
| |қауымдастыққа кірігуі : |Қазақстан тарихы (көне |
| |S |заманнан бүгінге |
| | |дейін). Бес томдық. |
| | |4-том. – Алматы, 2010. |
| |W | |
| | |Б.Аяған., Әбжанов Х., |
| | |Махат Д. Қазіргі |
| |O |Қазақстан тарихы: ЖОО |
| | |тарихшы емес |
| | |мамандықтарына арналған|
| |T |оқулық. Алматы, |
| | |Раритет, 2010. |
| | | |
| | |Қазіргі Қазақстан |
| |(Т)Интерпретация |тарихы: |
| |SWOT-Шешімдер |Хрестоматия/Құрастырған|
| | |Т.С.Қаленова және |
| |O |басқалары. Алматы, |
| | |Раритет, 2010. |
| |T |Бурханов К. Н., |
| | |Султанов Б. Г., Аяган |
| |S |Б. Г. Современная |
| | |политическая история |
| | |Казахстана (1986-2006).|
| | |Алматы: изд.Центр ИИ и |
| | |этнологии им. Ч. |
| |W |Валиханова, 2006 |
| | |Тоқаев Қ. Нұр мен |
| | |көлеңке. – Алматы, 2008|
| | | |
| | |Тоқаев Қ. К. Қазақстан |
| | |Республикасының |
| |SO–Күшті жақтардың көмегімен |дипломатиясы. – Алматы:|
| |әлсіздіктерді жою жөніндегі шешімдер |Gauhar2002 |
| |ST–Мүмкіндіктердің көмегімен | |
| |әлсіздіктерді жою жөніндегі шешімдер | |
| |WO–Күшті жақтардың көмегімен қауіп | |
| |қатерлерді жою жөніндегі шешімдер | |
| |WT–Әлсіздіктер мен қауіп қатерлердің | |
| |тоғысуын болдырмау жөніндегі шешімдер | |
| |және екеуі орын алған жағдайда | |
| |салдарымен күресі жөніндегі шешімдер | |
|Сабақтың соңы |Б өзін - өзі бағалау | |
|бағалау: |«Бір минуттық» эссе | |
|рефлексия: |Үйге тапсырма: БҰҰ, ЮНЕСКО және 1975 | |
| |жылғы Хельсинки Кеңесі туралы қысқаша | |
| |хабарлама дайындау. | |
|Саралау – оқушыларға қалай |Бағалау – оқушылардың|Денсаулық және қауіпсіздік |
|көбірек қолдау көрсетуді |материалды меңгеру |техникасының сақталуы |
|жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары |деңгейін қалай | |
|оқушыларға қандай міндет қоюды |тексеруді | |
|жоспарлап отырсыз? |жоспарлайсыз? | |
| | | |
|Сабақ бойынша рефлексия |Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін |
|Сабақ мақсаттары/оқу |пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда |
|мақсаттары дұрыс қойылған |берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|ба? Оқушылардың барлығы ОМ | |
|қол жеткізді ме? | |
|Жеткізбесе, неліктен? | |
|Сабақта саралау дұрыс | |
|жүргізілді ме? | |
|Сабақтың уақыттық кезеңдері| |
|сақталды ма? | |
|Сабақ жоспарынан қандай | |
|ауытқулар болды, неліктен? | |
| | |
|Жалпы баға |
|Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? |
|1: |
|2: |
|Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? |
|1: |
|2: |
|Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы|
|нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |



Ұқсас жұмыстар
Сабақ нөмірі
1 желтоқсан - Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті күні
Көлік кешенінің міндеті
Елін сүйген, елі сүйген- елбасы туралы ақпарат
Экологиялық қауіпсіздік
Елбасы біреу, біз оған тіреу. 8-9 сынып
Әлем таныған тәуелсіз ел-Қазақстан әдеби танымдық кеші
Pisa халықаралық зерттеуі
Тәуелсіз Қазақстанның өткені мен бүгінгі жетістіктері
Келешегі кемел Қазақстан
Пәндер