Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Мәтіннің үзіндісін ерекшелеу. Қаріп. Абзацты пішімдеу
|Пән |Информатика |
|Сыныбы |5 сынып |
|Уақыты |12.02.2016ж |
|Сабақтың тақырыбы: |Мәтіннің үзіндісін ерекшелеу. Қаріп. Абзацты пішімдеу. |
|Құзыреттілікке жеткізетін | |
|сабақтың мақсат-міндеттері: | |
|А) проблеманы шешу құзыреттілігі| |
| |- Оқушыларға мәтіндік редакторда еркін жұмыс жасауды және олардың ерекшеліктері мен |
| |мүмкіндіктерін толық меңгерту. Оқушының өзіне деген сенімділігін арттыру, өзіндік |
|Ә) ақпараттылық құзыреттілік |дамуды жүзеге асыру. |
| | |
|Б) коммуникативтік құзыреттілік |- Оқушыларға мәтіндік редакторда мәтіннің үзіндісін ерекшелеу, қаріп, абзацты пішімдеу |
| |тақырыбын түсіндіру, бекіту, машықтық жұмыстар арқылы қорытындылау. |
| | |
| |Оқушыларды өз бетімен жұмыс істеуге, жауапкершілікке, топпен жұмыс жасау кезінде |
| |оқушының іс-әрекетін белсенді ету. |
|Сабақтың типі: |Жаңа сабақты меңгерту (жұптық жұмыс) |
|Сабақта қолданылатын |Деңгейлеп саралап оқыту технологиясы, Insert кестесі, дидактикалық материалдар. |
|педагогикалық | |
|технологиялар: | |
|Сабақтың әдісі: |Сөздік ( әңгімелесу, сұрақ – жауап, түсіндіру, оқыту дәрісі, баяндама); |
| |Көрнекілік (байқау, көрсету, компьютерлік). |
|Пән аралық байланыс: |Бейнелеу өнері, математика. |
| | |
|Оқыту құралдары: |Компьютер, интерактивті тақта. |
|Техникалық: |Дайындалған презентация-слайдтары. |
|Программалық: |Кітап, топшамалар плакаттар, суреттер. |
|Дидактикалық: | |
|Сабақтың барысы: |Оқытушының қызметі |Оқушының қызметі |Күтілетін нәтиже |
|Ұйымдастыру бөлімі. |- Сыныппен амандасу |- Мұғаліммен амандасу |а) жинақталған білікпен |
|[pic] |- түгендеу |- сабаққа назар аудару |дағдыны пайдалану арқылы |
|[pic] |- сыныпты сабаққа дайындау |- құрал-жабдықтарын |өз ойын тұжырымдайды. |
|[pic] |- тренинг өткізу. |дайындау. |ә) білімін жүйелейді, |
| |«Сағат бойынша достар» | |жинақтайды. |
| |1. Қолын қысыңыз (Пожать руки) | |б) сабақта жұмыс істеуге |
| |2. Арқасынан қағыңыз (Похлопать| |даярланады. |
| |по спине) | | |
| |3. Күлімсіреңіз (Улыбнуться) |«Сағат бойынша достар» | |
| |4. Қол бұлғаңыз (Помахать) |шаттық шеңберіне тұрып | |
| |5. Көзіңізді қысыңыз |орындайды. | |
| |(Подмигнуть) | | |
| |6. Комплимент айтыңыз (Сделать |- оқушылар тақтаға қарап бір| |
| |комплимент) |бірімен амандасады | |
| |7. Бір тілек айтыңыз (Пожелать | | |
| |что-нибудь) | | |
| |8. Послать воздушный поцелуй | | |
| |9. Массаж жасаңыз (Сделать | | |
| |массаж) | | |
| |10. Потереться спинами | | |
| |11. Құшақтаңыз | | |
| |12. Қол ұстасып 3 рет секіріңіз| | |
|II. Үй тапсырмасын тексеру. |Үйге берілген тапсырманы тест |Оқушының үлгілі жауабы. Easy|«Үзінділермен жүргізілетін|
| |арқылы тексеремін. |Quizzy де құрылған тестіге |әрекеттер» тақырыбы туралы|
| |Easy Quizzy де құрылған тест |жауап береді де бағасын |білімдерін жүйеленіп |
| |бойынша. |айтады. |жинақталады, білімдерін |
| | | |одан әрі толықтырады. |
|III. Жаңа материалды түсіндіру.|Мәтін бөліктерін түзетуге: жою, қосу, жылжыту, көшіру, іздеу және алмастыруды жатқызуға|
| |болады. Символдарды жою үшін қандай пернелер қолданылады? |
| |Windows операциялық жүйесіндегі басқа нысандар сияқты , мәтіндердегі нысандарды Delete |
| |пернесімен – курсордан оң жақта орналасқан символды, Backspace пернесімен – курсордың |
| |сол жағында орналасқан символды жоюға болады. |
| |Егер мәтінді Ауыстыру режимінде терсек, онда бұрын болған символдарды алмастыруға |
| |болады. Ол Insert пернесін басқанда қосылады. Мәтінді қосуды жалғастыру үшін, Insert |
| |пернесін қайтадан басу керек. |
| |Егер мәтіннің барлық бөлігінде тұтас сөзді немесе сөз тіркесін алмастыру керек болса, |
| |онда Ауыстыру бұйрығын қолданған ыңғайлы. |
| |Мәтіннің ерекшеленген бөлігін 2 тәсілмен Жылжытуға болады: |
| |Көшіру амалы жылжытуға өте ұқсас: Ерекшеленген бөлікті тышқанмен Ctrl пернесін баса |
| |отырып жылжытамыз; немесе оны алмасу буферіне көшіреміз (Жолақтағы копировать |
| |батырмасы), керек жерге кірістіреміз. |
| |Егер мәтінге амал қолданғанда бір нәрсе дұрыс шықпай жатса, абыржудың қажеті жоқ. |
| |Жылдам қол жеткізу тақтасындағы Кері қайтару пернесімен немесе Ctrl + z пернелерін |
| |басу арқылы кез келген әрекеттен бас тартуға болады. Әрекеттер тізбектеліп кері |
| |қайтарылады, сондықтан олардың кез келгенін өз таңдауларың бойынша қайтара |
| |алмайсыңдар. |
| |Жазылған әріптердің кескінін оның қаріп түрін және өлшемін өзгерту арқылы келтіруге |
| |болады. |
| | |
|IV. Жаңа материалды бекіту. |Сәйкестендір. Әр оқушыға жеке |Берілген сұрақтарға жауап | |
| |парақ беріледі. |беру. | |
| |Тапсырмалар. | |Жаңа тақырып бойынша |
| |Мәтінмен жұмыс, берілген |Тапсырмалар орындау. Мәтінді|білімдерін жинақтау. |
| |мәтінді мәтіндік редакторда |мәтіндік редакторда теріп, |Word редакторында жұмыс |
| |теріп, берілген әрекеттерді |оның үзіндісін ерекшелеу, |істейді. |
| |орындайды. |қаріп, абзацты пішімдеу | |
| | |әрекеттерін орындайды. | |
|V. Үйге тапсырма. |«Мәтіннің үзіндісін ерекшелеу. |Үйге берілген тапсырманы |Жаңа материалды үйден оқу |
| |Қаріп. Абзацты пішімдеу» |жазып алу, оқып келу. |арқылы білімдерін |
| |тақырыбын оқу, мазмұндау, | |толықтырады. |
| |қорытындылау. |Оқушылар үйден берілген | |
| | |кестені толтырып келеді. |Оқушылардың |
| | | |білімдерін жетілдіру. |
|6. Қорытындылау, бағалау(BLOB |Оқушыларды бағалау (жеке |Құралдарын жинастырып, |Сабақ өз мақсатына жетті. |
|TREE әдісі бойынша). |бағалау парағы бойынша, яғни |мұғаліммен қоштасу. | |
| |BLOB TREE әдісі бойынша) |Оқушылар өздерін бағалайды | |
| |Сыныппен қоштасу. |BLOB TREE әдісі бойынша. | |
Батурин жалпы орта білім беретін мектебі
[pic]
Дайындаған: Информатика пәні мұғалімі Жасуланова К.Ж.
Янайкин ауылы 2015 -2016 оқу жылы
|Пән |Информатика |
|Сыныбы |6 сынып |
|Уақыты |12.02.2016ж |
|Сабақтың тақырыбы: |Практикалық жұмыс. Мәтінді пішімдеу және редакциялау. |
|Құзыреттілікке жеткізетін | |
|сабақтың мақсат-міндеттері: | |
|А) проблеманы шешу құзыреттілігі| |
| |- Оқушыларға мәтіндік редакторда еркін жұмыс жасауды және олардың ерекшеліктері мен |
| |мүмкіндіктерін толық меңгерту. Оқушының өзіне деген сенімділігін арттыру, өзіндік |
|Ә) ақпараттылық құзыреттілік |дамуды жүзеге асыру. |
| | |
|Б) коммуникативтік құзыреттілік |- Оқушыларға Word мәтіндік редакторында мәтінді пішімдеу және редакциялау тақырыбын |
| |түсіндіру, мәтінді іздеу мен ауыстыру технологиясы, орфографияны тексеру, бекіту, |
| |машықтық жұмыстар арқылы қорытындылау. |
| | |
| |Оқушыларды өз бетімен жұмыс істеуге, жауапкершілікке, топпен жұмыс жасау кезінде |
| |оқушының іс-әрекетін белсенді ету. |
|Сабақтың типі: |Жаңа сабақты меңгерту (жұптық жұмыс) |
|Сабақта қолданылатын |Деңгейлеп саралап оқыту технологиясы, Insert кестесі, дидактикалық материалдар. |
|педагогикалық | |
|технологиялар: | |
|Сабақтың әдісі: |Сөздік ( әңгімелесу, сұрақ – жауап, түсіндіру, оқыту дәрісі, баяндама); |
| |Көрнекілік (байқау, көрсету, компьютерлік). |
|Пән аралық байланыс: |Бейнелеу өнері, математика. |
| | |
|Оқыту құралдары: |Компьютер, интерактивті тақта. |
|Техникалық: |Дайындалған презентация-слайдтары. |
|Программалық: |Кітап, топшамалар плакаттар, суреттер. |
|Дидактикалық: | |
|Сабақтың барысы: |Оқытушының қызметі |Оқушының қызметі |Күтілетін нәтиже |
|Ұйымдастыру бөлімі. |- Сыныппен амандасу |- Мұғаліммен амандасу |а) жинақталған білікпен |
|[pic] |- түгендеу |- сабаққа назар |дағдыны пайдалану арқылы өз|
|[pic] |- сыныпты сабаққа дайындау |аудару |ойын тұжырымдайды. |
|[pic] |- тренинг өткізу. |- құрал-жабдықтарын |ә) білімін жүйелейді, |
| |«Сағат бойынша достар» |дайындау. |жинақтайды. |
| |1. Қолын қысыңыз (Пожать руки) | |б) сабақта жұмыс істеуге |
| |2. Арқасынан қағыңыз (Похлопать по | |даярланады. |
| |спине) | | |
| |3. Күлімсіреңіз (Улыбнуться) | | |
| |4. Қол бұлғаңыз (Помахать) |«Сағат бойынша достар»| |
| |5. Көзіңізді қысыңыз (Подмигнуть) |шаттық шеңберіне тұрып| |
| |6. Комплимент айтыңыз (Сделать |орындайды. | |
| |комплимент) | | |
| |7. Бір тілек айтыңыз (Пожелать |- оқушылар тақтаға | |
| |что-нибудь) |қарап бір бірімен | |
| |8. Послать воздушный поцелуй |амандасады | |
| |9. Массаж жасаңыз (Сделать массаж) | | |
| |10. Потереться спинами | | |
| |11. Құшақтаңыз | | |
| |12. Қол ұстасып 3 рет секіріңіз | | |
|II. Үй тапсырмасын тексеру. |Үйге берілген тапсырманы тест арқылы|Оқушының үлгілі |«Үзінділермен жүргізілетін |
| |тексеремін. |жауабы. Easy Quizzy де|әрекеттер» тақырыбы туралы |
| |Easy Quizzy де құрылған тест |құрылған тестіге жауап|білімдерін жүйеленіп |
| |бойынша. |береді де бағасын |жинақталады, білімдерін |
| | |айтады. |одан әрі толықтырады. |
|III. Жаңа материалды түсіндіру.| |
| |Мәтінді ерекшелеу, ерекшеленген үзіндімен әрекет, абзацты туралау тәсілі |
| |технологияларын қайталау. |
| |Практикалық жұмысты орындауға арналған үлгі тапсырма. |
| |Мәтіндік файлды ашу. |
| |Мәтінді теру барысында кеткен қатені тауып, түсіндіру және түзету. Редакцияланған |
| |мәтіннің орфографиясын тексеруді орындау. |
| |Осы мәтіндегі бірінші және екінші абзацтың орнын ауыстыру (үзіндінің орнын ауыстыру). |
| |Төртінші және бесінші абзацты ерекшелеу. |
| |Абзац сұхбат терезесін шақыру. |
| |Орнату: |
| |Оң және сол жақ шегіністерді – 0см; |
| |Бірінші жолдағы шегіністі 0,7см; |
| |Ені бойынша туралау. |
| |Эпиграфты пішімдеуді орындау: |
| |Эпиграфты ерекшелеу (қолы қойылған жолдан басқа); |
| |Абзац сұхбат терезесін шақыру; |
| |Орнату: |
| |Сол жақ шегіністі – 9,5см: |
| |Оң жақ – 0см; |
| |Бірінші жол: шегініс -жоқ; |
| |Сол жақ шеті бойынша туралау. |
| | |
| | |
|IV. Жаңа материалды бекіту. |Сұрақ жауап арқылы оқушылардың алған|Берілген сұрақтарға |Жаңа тақырып бойынша |
| |білімдерін бекіту. Сауалнама жүргізу|жауап беру. |білімдерін жинақтау. |
| |арқылы. | | |
| |Мәтінді пішімдеу деген менің | | |
| |ойымша... | | |
| |Оны әдемі көрсетеді | | |
| |Оқуға ыңғайлы болу үшін мәтіннің |Оқушылар мәтінмен | |
| |негізгі бөлігін ерекшелеу керек |жұмыс жасайды. | |
| |Бұл уақытты бекер өткізу, мәтінді | | |
| |пішімдеу міндетті емес. | | |
| |Мәтінді туралау үшін мен | | |
| |……пайдаландым. Негізгі (Главная) | | |
| |қосымша беттегі Лентадан «Абзац» | | |
| |тобынан: |Берілген үлгі бойынша | |
| |Қосымша менюді; |іс әрекеттер | |
| |Пиктограмма батырмасын. |орындайды. | |
| |Абзацтың шекарасын орнату үшін … | | |
| |қолдану ыңғайлы. Негізгі қосымша | | |
| |беттегі Лентадан «Абзац» тобынан: | | |
| |Үлгі бойынша пішім; | | |
| |Сызғышты. | | |
| |Тізімді орнату үшін … пайдалану | | |
| |ыңғайлы. Негізгі қосымша беттегі | | |
| |Лентадан «Абзац» тобынан: | | |
| |Пиктограмма батырмасын; | | |
| |Қосымша менюді. | | |
|V. Үйге тапсырма. |Практикалық жұмыс. «Мәтінді пішімдеу|Үйге берілген |Жаңа материалды үйден оқу |
| |және редакциялау» тақырыбын оқу, |тапсырманы жазып алу, |арқылы білімдерін |
| |мазмұндау, қорытындылау. |оқып келу. |толықтырады. |
|6. Қорытындылау, бағалау(BLOB |Оқушыларды бағалау (жеке бағалау |Құралдарын жинастырып,|Сабақ өз мақсатына жетті. |
|TREE әдісі бойынша). |парағы бойынша, яғни BLOB TREE |мұғаліммен қоштасу. | |
| |әдісі бойынша) |Оқушылар өздерін | |
| |Сыныппен қоштасу. |бағалайды BLOB TREE | |
| | |әдісі бойынша. | |
Батурин жалпы орта білім беретін мектебі
[pic]
Дайындаған: Информатика пәні мұғалімі Жасуланова К.Ж.
Янайкин ауылы 2015 -2016 оқу жылы
|Пән |Информатика |
|Сыныбы |7 сынып |
|Уақыты |13.02.2016ж |
|Сабақтың тақырыбы: |Фигураларды салу. Векторлық обьектілермен қарапайым амалдар. |
|Құзыреттілікке жеткізетін | |
|сабақтың мақсат-міндеттері: | |
|А) проблеманы шешу құзыреттілігі| |
| |- Оқушыларға фигураларды салу, векторлық обьектілермен қарапайым амалдар тақырыбын |
| |меңгерту. Оқушының өзіне деген сенімділігін арттыру, өзіндік дамуды жүзеге асыру. |
|Ә) ақпараттылық құзыреттілік | |
| |- Оқушыларды ДК мен жұмыс жасау қабілеттерін қалыптастыру, бекіту, машықтық жұмыстар |
|Б) коммуникативтік құзыреттілік |арқылы қорытындылау. |
| | |
| |Оқушыларды өз бетімен жұмыс істеуге, жауапкершілікке, топпен жұмыс жасау кезінде |
| |оқушының іс-әрекетін белсенді ету. |
|Сабақтың типі: |Жаңа сабақты меңгерту (жұптық жұмыс) |
|Сабақта қолданылатын |Деңгейлеп саралап оқыту технологиясы, Insert кестесі, дидактикалық материалдар. |
|педагогикалық | |
|технологиялар: | |
|Сабақтың әдісі: |Сөздік ( әңгімелесу, сұрақ – жауап, түсіндіру, оқыту дәрісі, баяндама); |
| |Көрнекілік (байқау, көрсету, компьютерлік). |
|Пән аралық байланыс: |Бейнелеу өнері, математика. |
| | |
|Оқыту құралдары: |Компьютер, интерактивті тақта. |
|Техникалық: |Дайындалған презентация-слайдтары. |
|Программалық: |Кітап, топшамалар плакаттар, суреттер. |
|Дидактикалық: |Постер, фломастер. |
|Сабақтың барысы: |Оқытушының қызметі |Оқушының қызметі |Күтілетін нәтиже |
|Ұйымдастыру бөлімі. |- Сыныппен амандасу |- Мұғаліммен амандасу |а) жинақталған білікпен дағдыны|
| |- түгендеу |- сабаққа назар аудару |пайдалану арқылы өз ойын |
| |- сыныпты сабаққа дайындау|- құрал-жабдықтарын |тұжырымдайды. |
| |- тренинг өткізу. |дайындау. |ә) білімін жүйелейді, |
| | | |жинақтайды. |
| | | |б) сабақта жұмыс істеуге |
| | | |даярланады. |
|II. Үй тапсырмасын тексеру. |Үйге берілген тексеремін. |Оқушының үлгілі жауабы. |«Үзінділермен жүргізілетін |
| |Сұрақ жауап арқылы. | |әрекеттер» тақырыбы туралы |
| | | |білімдерін жүйеленіп |
| | | |жинақталады, білімдерін одан |
| | | |әрі толықтырады. |
|III. Жаңа материалды түсіндіру.| |
| |Оқушылар жаңа материалды өз беттерімен түсінеді. Оқушыларды топқа бөлемін(кәмпиттер |
| |арқылы). |
| | |
| |Векторлық графика туралы түсінік береді. Постер қорғайды. Э.О.Синказ, оқулық, қосымша |
| |материал қолданады. |
| |Векторлық графикаға жататын кескіндерді интернеттен іздейді. Интернет желісін |
| |пайдаланады. |
| |Paint графикалық редакторымен жұмыс істейді, векторлық графикаларды бейнелейді. |
| |Оқушыларға дайындалуға уақыт беріледі. |
| |Топтар жұмыстарын аяқтаған соң ортаға шығып басқа топтарға түсіндіреді. |
| |Әр топ өз жұмыстарын аяқтаған соң сабақты қортындыланады. |
| | |
| | |
| |Т р е н и н г |
| |«Армандар орындалсын» |
| |Шаттық шеңбері құрылады, ортаға бір оқушы шығып «Мен болашақтағы арманым ...... » басқа|
| |оқушылар «Сен ..... боласың!» деп айғайлайды. |
| | |
|IV. Жаңа материалды бекіту. |Сұрақ жауап арқылы |Берілген сұрақтарға жауап |Жаңа тақырып бойынша білімдерін|
| |оқушылардың алған |беру. |жинақтау. |
| |білімдерін бекіту. | | |
|V. Үйге тапсырма. | «Фигураларды салу. |Үйге берілген тапсырманы |Жаңа материалды үйден оқу |
| |Векторлық обьектілермен |жазып алу, оқып келу. |арқылы білімдерін толықтырады. |
| |қарапайым амалдар» | | |
| |тақырыбын оқу, мазмұндау, | | |
| |қорытындылау. | | |
|6. Қорытындылау, бағалау(BLOB |Оқушыларды бағалау (жеке |Құралдарын жинастырып, |Сабақ өз мақсатына жетті. |
|TREE әдісі бойынша). |бағалау парағы бойынша, |мұғаліммен қоштасу. | |
| |яғни BLOB TREE әдісі |Оқушылар өздерін бағалайды| |
| |бойынша) |BLOB TREE әдісі бойынша. | |
| |Сыныппен қоштасу. | | |
Батурин жалпы орта білім беретін мектебі
[pic]
Дайындаған: Информатика пәні мұғалімі Жасуланова К.Ж.
Янайкин ауылы 2015 -2016 оқу жылы
|Сыныбы |5 сынып |
|Уақыты |12.02.2016ж |
|Сабақтың тақырыбы: |Мәтіннің үзіндісін ерекшелеу. Қаріп. Абзацты пішімдеу. |
|Құзыреттілікке жеткізетін | |
|сабақтың мақсат-міндеттері: | |
|А) проблеманы шешу құзыреттілігі| |
| |- Оқушыларға мәтіндік редакторда еркін жұмыс жасауды және олардың ерекшеліктері мен |
| |мүмкіндіктерін толық меңгерту. Оқушының өзіне деген сенімділігін арттыру, өзіндік |
|Ә) ақпараттылық құзыреттілік |дамуды жүзеге асыру. |
| | |
|Б) коммуникативтік құзыреттілік |- Оқушыларға мәтіндік редакторда мәтіннің үзіндісін ерекшелеу, қаріп, абзацты пішімдеу |
| |тақырыбын түсіндіру, бекіту, машықтық жұмыстар арқылы қорытындылау. |
| | |
| |Оқушыларды өз бетімен жұмыс істеуге, жауапкершілікке, топпен жұмыс жасау кезінде |
| |оқушының іс-әрекетін белсенді ету. |
|Сабақтың типі: |Жаңа сабақты меңгерту (жұптық жұмыс) |
|Сабақта қолданылатын |Деңгейлеп саралап оқыту технологиясы, Insert кестесі, дидактикалық материалдар. |
|педагогикалық | |
|технологиялар: | |
|Сабақтың әдісі: |Сөздік ( әңгімелесу, сұрақ – жауап, түсіндіру, оқыту дәрісі, баяндама); |
| |Көрнекілік (байқау, көрсету, компьютерлік). |
|Пән аралық байланыс: |Бейнелеу өнері, математика. |
| | |
|Оқыту құралдары: |Компьютер, интерактивті тақта. |
|Техникалық: |Дайындалған презентация-слайдтары. |
|Программалық: |Кітап, топшамалар плакаттар, суреттер. |
|Дидактикалық: | |
|Сабақтың барысы: |Оқытушының қызметі |Оқушының қызметі |Күтілетін нәтиже |
|Ұйымдастыру бөлімі. |- Сыныппен амандасу |- Мұғаліммен амандасу |а) жинақталған білікпен |
|[pic] |- түгендеу |- сабаққа назар аудару |дағдыны пайдалану арқылы |
|[pic] |- сыныпты сабаққа дайындау |- құрал-жабдықтарын |өз ойын тұжырымдайды. |
|[pic] |- тренинг өткізу. |дайындау. |ә) білімін жүйелейді, |
| |«Сағат бойынша достар» | |жинақтайды. |
| |1. Қолын қысыңыз (Пожать руки) | |б) сабақта жұмыс істеуге |
| |2. Арқасынан қағыңыз (Похлопать| |даярланады. |
| |по спине) | | |
| |3. Күлімсіреңіз (Улыбнуться) |«Сағат бойынша достар» | |
| |4. Қол бұлғаңыз (Помахать) |шаттық шеңберіне тұрып | |
| |5. Көзіңізді қысыңыз |орындайды. | |
| |(Подмигнуть) | | |
| |6. Комплимент айтыңыз (Сделать |- оқушылар тақтаға қарап бір| |
| |комплимент) |бірімен амандасады | |
| |7. Бір тілек айтыңыз (Пожелать | | |
| |что-нибудь) | | |
| |8. Послать воздушный поцелуй | | |
| |9. Массаж жасаңыз (Сделать | | |
| |массаж) | | |
| |10. Потереться спинами | | |
| |11. Құшақтаңыз | | |
| |12. Қол ұстасып 3 рет секіріңіз| | |
|II. Үй тапсырмасын тексеру. |Үйге берілген тапсырманы тест |Оқушының үлгілі жауабы. Easy|«Үзінділермен жүргізілетін|
| |арқылы тексеремін. |Quizzy де құрылған тестіге |әрекеттер» тақырыбы туралы|
| |Easy Quizzy де құрылған тест |жауап береді де бағасын |білімдерін жүйеленіп |
| |бойынша. |айтады. |жинақталады, білімдерін |
| | | |одан әрі толықтырады. |
|III. Жаңа материалды түсіндіру.|Мәтін бөліктерін түзетуге: жою, қосу, жылжыту, көшіру, іздеу және алмастыруды жатқызуға|
| |болады. Символдарды жою үшін қандай пернелер қолданылады? |
| |Windows операциялық жүйесіндегі басқа нысандар сияқты , мәтіндердегі нысандарды Delete |
| |пернесімен – курсордан оң жақта орналасқан символды, Backspace пернесімен – курсордың |
| |сол жағында орналасқан символды жоюға болады. |
| |Егер мәтінді Ауыстыру режимінде терсек, онда бұрын болған символдарды алмастыруға |
| |болады. Ол Insert пернесін басқанда қосылады. Мәтінді қосуды жалғастыру үшін, Insert |
| |пернесін қайтадан басу керек. |
| |Егер мәтіннің барлық бөлігінде тұтас сөзді немесе сөз тіркесін алмастыру керек болса, |
| |онда Ауыстыру бұйрығын қолданған ыңғайлы. |
| |Мәтіннің ерекшеленген бөлігін 2 тәсілмен Жылжытуға болады: |
| |Көшіру амалы жылжытуға өте ұқсас: Ерекшеленген бөлікті тышқанмен Ctrl пернесін баса |
| |отырып жылжытамыз; немесе оны алмасу буферіне көшіреміз (Жолақтағы копировать |
| |батырмасы), керек жерге кірістіреміз. |
| |Егер мәтінге амал қолданғанда бір нәрсе дұрыс шықпай жатса, абыржудың қажеті жоқ. |
| |Жылдам қол жеткізу тақтасындағы Кері қайтару пернесімен немесе Ctrl + z пернелерін |
| |басу арқылы кез келген әрекеттен бас тартуға болады. Әрекеттер тізбектеліп кері |
| |қайтарылады, сондықтан олардың кез келгенін өз таңдауларың бойынша қайтара |
| |алмайсыңдар. |
| |Жазылған әріптердің кескінін оның қаріп түрін және өлшемін өзгерту арқылы келтіруге |
| |болады. |
| | |
|IV. Жаңа материалды бекіту. |Сәйкестендір. Әр оқушыға жеке |Берілген сұрақтарға жауап | |
| |парақ беріледі. |беру. | |
| |Тапсырмалар. | |Жаңа тақырып бойынша |
| |Мәтінмен жұмыс, берілген |Тапсырмалар орындау. Мәтінді|білімдерін жинақтау. |
| |мәтінді мәтіндік редакторда |мәтіндік редакторда теріп, |Word редакторында жұмыс |
| |теріп, берілген әрекеттерді |оның үзіндісін ерекшелеу, |істейді. |
| |орындайды. |қаріп, абзацты пішімдеу | |
| | |әрекеттерін орындайды. | |
|V. Үйге тапсырма. |«Мәтіннің үзіндісін ерекшелеу. |Үйге берілген тапсырманы |Жаңа материалды үйден оқу |
| |Қаріп. Абзацты пішімдеу» |жазып алу, оқып келу. |арқылы білімдерін |
| |тақырыбын оқу, мазмұндау, | |толықтырады. |
| |қорытындылау. |Оқушылар үйден берілген | |
| | |кестені толтырып келеді. |Оқушылардың |
| | | |білімдерін жетілдіру. |
|6. Қорытындылау, бағалау(BLOB |Оқушыларды бағалау (жеке |Құралдарын жинастырып, |Сабақ өз мақсатына жетті. |
|TREE әдісі бойынша). |бағалау парағы бойынша, яғни |мұғаліммен қоштасу. | |
| |BLOB TREE әдісі бойынша) |Оқушылар өздерін бағалайды | |
| |Сыныппен қоштасу. |BLOB TREE әдісі бойынша. | |
Батурин жалпы орта білім беретін мектебі
[pic]
Дайындаған: Информатика пәні мұғалімі Жасуланова К.Ж.
Янайкин ауылы 2015 -2016 оқу жылы
|Пән |Информатика |
|Сыныбы |6 сынып |
|Уақыты |12.02.2016ж |
|Сабақтың тақырыбы: |Практикалық жұмыс. Мәтінді пішімдеу және редакциялау. |
|Құзыреттілікке жеткізетін | |
|сабақтың мақсат-міндеттері: | |
|А) проблеманы шешу құзыреттілігі| |
| |- Оқушыларға мәтіндік редакторда еркін жұмыс жасауды және олардың ерекшеліктері мен |
| |мүмкіндіктерін толық меңгерту. Оқушының өзіне деген сенімділігін арттыру, өзіндік |
|Ә) ақпараттылық құзыреттілік |дамуды жүзеге асыру. |
| | |
|Б) коммуникативтік құзыреттілік |- Оқушыларға Word мәтіндік редакторында мәтінді пішімдеу және редакциялау тақырыбын |
| |түсіндіру, мәтінді іздеу мен ауыстыру технологиясы, орфографияны тексеру, бекіту, |
| |машықтық жұмыстар арқылы қорытындылау. |
| | |
| |Оқушыларды өз бетімен жұмыс істеуге, жауапкершілікке, топпен жұмыс жасау кезінде |
| |оқушының іс-әрекетін белсенді ету. |
|Сабақтың типі: |Жаңа сабақты меңгерту (жұптық жұмыс) |
|Сабақта қолданылатын |Деңгейлеп саралап оқыту технологиясы, Insert кестесі, дидактикалық материалдар. |
|педагогикалық | |
|технологиялар: | |
|Сабақтың әдісі: |Сөздік ( әңгімелесу, сұрақ – жауап, түсіндіру, оқыту дәрісі, баяндама); |
| |Көрнекілік (байқау, көрсету, компьютерлік). |
|Пән аралық байланыс: |Бейнелеу өнері, математика. |
| | |
|Оқыту құралдары: |Компьютер, интерактивті тақта. |
|Техникалық: |Дайындалған презентация-слайдтары. |
|Программалық: |Кітап, топшамалар плакаттар, суреттер. |
|Дидактикалық: | |
|Сабақтың барысы: |Оқытушының қызметі |Оқушының қызметі |Күтілетін нәтиже |
|Ұйымдастыру бөлімі. |- Сыныппен амандасу |- Мұғаліммен амандасу |а) жинақталған білікпен |
|[pic] |- түгендеу |- сабаққа назар |дағдыны пайдалану арқылы өз|
|[pic] |- сыныпты сабаққа дайындау |аудару |ойын тұжырымдайды. |
|[pic] |- тренинг өткізу. |- құрал-жабдықтарын |ә) білімін жүйелейді, |
| |«Сағат бойынша достар» |дайындау. |жинақтайды. |
| |1. Қолын қысыңыз (Пожать руки) | |б) сабақта жұмыс істеуге |
| |2. Арқасынан қағыңыз (Похлопать по | |даярланады. |
| |спине) | | |
| |3. Күлімсіреңіз (Улыбнуться) | | |
| |4. Қол бұлғаңыз (Помахать) |«Сағат бойынша достар»| |
| |5. Көзіңізді қысыңыз (Подмигнуть) |шаттық шеңберіне тұрып| |
| |6. Комплимент айтыңыз (Сделать |орындайды. | |
| |комплимент) | | |
| |7. Бір тілек айтыңыз (Пожелать |- оқушылар тақтаға | |
| |что-нибудь) |қарап бір бірімен | |
| |8. Послать воздушный поцелуй |амандасады | |
| |9. Массаж жасаңыз (Сделать массаж) | | |
| |10. Потереться спинами | | |
| |11. Құшақтаңыз | | |
| |12. Қол ұстасып 3 рет секіріңіз | | |
|II. Үй тапсырмасын тексеру. |Үйге берілген тапсырманы тест арқылы|Оқушының үлгілі |«Үзінділермен жүргізілетін |
| |тексеремін. |жауабы. Easy Quizzy де|әрекеттер» тақырыбы туралы |
| |Easy Quizzy де құрылған тест |құрылған тестіге жауап|білімдерін жүйеленіп |
| |бойынша. |береді де бағасын |жинақталады, білімдерін |
| | |айтады. |одан әрі толықтырады. |
|III. Жаңа материалды түсіндіру.| |
| |Мәтінді ерекшелеу, ерекшеленген үзіндімен әрекет, абзацты туралау тәсілі |
| |технологияларын қайталау. |
| |Практикалық жұмысты орындауға арналған үлгі тапсырма. |
| |Мәтіндік файлды ашу. |
| |Мәтінді теру барысында кеткен қатені тауып, түсіндіру және түзету. Редакцияланған |
| |мәтіннің орфографиясын тексеруді орындау. |
| |Осы мәтіндегі бірінші және екінші абзацтың орнын ауыстыру (үзіндінің орнын ауыстыру). |
| |Төртінші және бесінші абзацты ерекшелеу. |
| |Абзац сұхбат терезесін шақыру. |
| |Орнату: |
| |Оң және сол жақ шегіністерді – 0см; |
| |Бірінші жолдағы шегіністі 0,7см; |
| |Ені бойынша туралау. |
| |Эпиграфты пішімдеуді орындау: |
| |Эпиграфты ерекшелеу (қолы қойылған жолдан басқа); |
| |Абзац сұхбат терезесін шақыру; |
| |Орнату: |
| |Сол жақ шегіністі – 9,5см: |
| |Оң жақ – 0см; |
| |Бірінші жол: шегініс -жоқ; |
| |Сол жақ шеті бойынша туралау. |
| | |
| | |
|IV. Жаңа материалды бекіту. |Сұрақ жауап арқылы оқушылардың алған|Берілген сұрақтарға |Жаңа тақырып бойынша |
| |білімдерін бекіту. Сауалнама жүргізу|жауап беру. |білімдерін жинақтау. |
| |арқылы. | | |
| |Мәтінді пішімдеу деген менің | | |
| |ойымша... | | |
| |Оны әдемі көрсетеді | | |
| |Оқуға ыңғайлы болу үшін мәтіннің |Оқушылар мәтінмен | |
| |негізгі бөлігін ерекшелеу керек |жұмыс жасайды. | |
| |Бұл уақытты бекер өткізу, мәтінді | | |
| |пішімдеу міндетті емес. | | |
| |Мәтінді туралау үшін мен | | |
| |……пайдаландым. Негізгі (Главная) | | |
| |қосымша беттегі Лентадан «Абзац» | | |
| |тобынан: |Берілген үлгі бойынша | |
| |Қосымша менюді; |іс әрекеттер | |
| |Пиктограмма батырмасын. |орындайды. | |
| |Абзацтың шекарасын орнату үшін … | | |
| |қолдану ыңғайлы. Негізгі қосымша | | |
| |беттегі Лентадан «Абзац» тобынан: | | |
| |Үлгі бойынша пішім; | | |
| |Сызғышты. | | |
| |Тізімді орнату үшін … пайдалану | | |
| |ыңғайлы. Негізгі қосымша беттегі | | |
| |Лентадан «Абзац» тобынан: | | |
| |Пиктограмма батырмасын; | | |
| |Қосымша менюді. | | |
|V. Үйге тапсырма. |Практикалық жұмыс. «Мәтінді пішімдеу|Үйге берілген |Жаңа материалды үйден оқу |
| |және редакциялау» тақырыбын оқу, |тапсырманы жазып алу, |арқылы білімдерін |
| |мазмұндау, қорытындылау. |оқып келу. |толықтырады. |
|6. Қорытындылау, бағалау(BLOB |Оқушыларды бағалау (жеке бағалау |Құралдарын жинастырып,|Сабақ өз мақсатына жетті. |
|TREE әдісі бойынша). |парағы бойынша, яғни BLOB TREE |мұғаліммен қоштасу. | |
| |әдісі бойынша) |Оқушылар өздерін | |
| |Сыныппен қоштасу. |бағалайды BLOB TREE | |
| | |әдісі бойынша. | |
Батурин жалпы орта білім беретін мектебі
[pic]
Дайындаған: Информатика пәні мұғалімі Жасуланова К.Ж.
Янайкин ауылы 2015 -2016 оқу жылы
|Пән |Информатика |
|Сыныбы |7 сынып |
|Уақыты |13.02.2016ж |
|Сабақтың тақырыбы: |Фигураларды салу. Векторлық обьектілермен қарапайым амалдар. |
|Құзыреттілікке жеткізетін | |
|сабақтың мақсат-міндеттері: | |
|А) проблеманы шешу құзыреттілігі| |
| |- Оқушыларға фигураларды салу, векторлық обьектілермен қарапайым амалдар тақырыбын |
| |меңгерту. Оқушының өзіне деген сенімділігін арттыру, өзіндік дамуды жүзеге асыру. |
|Ә) ақпараттылық құзыреттілік | |
| |- Оқушыларды ДК мен жұмыс жасау қабілеттерін қалыптастыру, бекіту, машықтық жұмыстар |
|Б) коммуникативтік құзыреттілік |арқылы қорытындылау. |
| | |
| |Оқушыларды өз бетімен жұмыс істеуге, жауапкершілікке, топпен жұмыс жасау кезінде |
| |оқушының іс-әрекетін белсенді ету. |
|Сабақтың типі: |Жаңа сабақты меңгерту (жұптық жұмыс) |
|Сабақта қолданылатын |Деңгейлеп саралап оқыту технологиясы, Insert кестесі, дидактикалық материалдар. |
|педагогикалық | |
|технологиялар: | |
|Сабақтың әдісі: |Сөздік ( әңгімелесу, сұрақ – жауап, түсіндіру, оқыту дәрісі, баяндама); |
| |Көрнекілік (байқау, көрсету, компьютерлік). |
|Пән аралық байланыс: |Бейнелеу өнері, математика. |
| | |
|Оқыту құралдары: |Компьютер, интерактивті тақта. |
|Техникалық: |Дайындалған презентация-слайдтары. |
|Программалық: |Кітап, топшамалар плакаттар, суреттер. |
|Дидактикалық: |Постер, фломастер. |
|Сабақтың барысы: |Оқытушының қызметі |Оқушының қызметі |Күтілетін нәтиже |
|Ұйымдастыру бөлімі. |- Сыныппен амандасу |- Мұғаліммен амандасу |а) жинақталған білікпен дағдыны|
| |- түгендеу |- сабаққа назар аудару |пайдалану арқылы өз ойын |
| |- сыныпты сабаққа дайындау|- құрал-жабдықтарын |тұжырымдайды. |
| |- тренинг өткізу. |дайындау. |ә) білімін жүйелейді, |
| | | |жинақтайды. |
| | | |б) сабақта жұмыс істеуге |
| | | |даярланады. |
|II. Үй тапсырмасын тексеру. |Үйге берілген тексеремін. |Оқушының үлгілі жауабы. |«Үзінділермен жүргізілетін |
| |Сұрақ жауап арқылы. | |әрекеттер» тақырыбы туралы |
| | | |білімдерін жүйеленіп |
| | | |жинақталады, білімдерін одан |
| | | |әрі толықтырады. |
|III. Жаңа материалды түсіндіру.| |
| |Оқушылар жаңа материалды өз беттерімен түсінеді. Оқушыларды топқа бөлемін(кәмпиттер |
| |арқылы). |
| | |
| |Векторлық графика туралы түсінік береді. Постер қорғайды. Э.О.Синказ, оқулық, қосымша |
| |материал қолданады. |
| |Векторлық графикаға жататын кескіндерді интернеттен іздейді. Интернет желісін |
| |пайдаланады. |
| |Paint графикалық редакторымен жұмыс істейді, векторлық графикаларды бейнелейді. |
| |Оқушыларға дайындалуға уақыт беріледі. |
| |Топтар жұмыстарын аяқтаған соң ортаға шығып басқа топтарға түсіндіреді. |
| |Әр топ өз жұмыстарын аяқтаған соң сабақты қортындыланады. |
| | |
| | |
| |Т р е н и н г |
| |«Армандар орындалсын» |
| |Шаттық шеңбері құрылады, ортаға бір оқушы шығып «Мен болашақтағы арманым ...... » басқа|
| |оқушылар «Сен ..... боласың!» деп айғайлайды. |
| | |
|IV. Жаңа материалды бекіту. |Сұрақ жауап арқылы |Берілген сұрақтарға жауап |Жаңа тақырып бойынша білімдерін|
| |оқушылардың алған |беру. |жинақтау. |
| |білімдерін бекіту. | | |
|V. Үйге тапсырма. | «Фигураларды салу. |Үйге берілген тапсырманы |Жаңа материалды үйден оқу |
| |Векторлық обьектілермен |жазып алу, оқып келу. |арқылы білімдерін толықтырады. |
| |қарапайым амалдар» | | |
| |тақырыбын оқу, мазмұндау, | | |
| |қорытындылау. | | |
|6. Қорытындылау, бағалау(BLOB |Оқушыларды бағалау (жеке |Құралдарын жинастырып, |Сабақ өз мақсатына жетті. |
|TREE әдісі бойынша). |бағалау парағы бойынша, |мұғаліммен қоштасу. | |
| |яғни BLOB TREE әдісі |Оқушылар өздерін бағалайды| |
| |бойынша) |BLOB TREE әдісі бойынша. | |
| |Сыныппен қоштасу. | | |
Батурин жалпы орта білім беретін мектебі
[pic]
Дайындаған: Информатика пәні мұғалімі Жасуланова К.Ж.
Янайкин ауылы 2015 -2016 оқу жылы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz