Мәтіннің үзіндісін ерекшелеу. Қаріп. Абзацты пішімдеу

Құзыреттілікке жеткізетін сабақтың мақсат-міндеттері:
А) проблеманы шешу құзыреттілігі
Ә) ақпараттылық құзыреттілік
Б) коммуникативтік құзыреттілік
- Оқушыларға мәтіндік редакторда еркін жұмыс жасауды және олардың ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін толық меңгерту. Оқушының өзіне деген сенімділігін арттыру, өзіндік дамуды жүзеге асыру.
- Оқушыларға мәтіндік редакторда мәтіннің үзіндісін ерекшелеу, қаріп, абзацты пішімдеу тақырыбын түсіндіру, бекіту, машықтық жұмыстар арқылы қорытындылау.
Оқушыларды өз бетімен жұмыс істеуге, жауапкершілікке, топпен жұмыс жасау кезінде оқушының іс-әрекетін белсенді ету.
Сабақта қолданылатын педагогикалық
технологиялар:
Сөздік ( әңгімелесу, сұрақ - жауап, түсіндіру, оқыту дәрісі, баяндама) ;
Көрнекілік (байқау, көрсету, компьютерлік) .
Оқыту құралдары:
Техникалық:
Программалық:
Дидактикалық:
Компьютер, интерактивті тақта.
Дайындалған презентация-слайдтары.
Кітап, топшамалар плакаттар, суреттер.
- Ұйымдастыру бөлімі.
- Сыныппен амандасу
- түгендеу
- сыныпты сабаққа дайындау
- тренинг өткізу.
«Сағат бойынша достар»
1. Қолын қысыңыз (Пожать руки)
2. Арқасынан қағыңыз (Похлопать по спине)
3. Күлімсіреңіз (Улыбнуться)
4. Қол бұлғаңыз (Помахать)
5. Көзіңізді қысыңыз (Подмигнуть)
6. Комплимент айтыңыз (Сделать комплимент)
7. Бір тілек айтыңыз (Пожелать что-нибудь)
8. Послать воздушный поцелуй
9. Массаж жасаңыз (Сделать массаж)
10. Потереться спинами
11. Құшақтаңыз
12. Қол ұстасып 3 рет секіріңіз
- Мұғаліммен амандасу
- сабаққа назар аудару
- құрал-жабдықтарын дайындау.
«Сағат бойынша достар» шаттық шеңберіне тұрып орындайды.
- оқушылар тақтаға қарап бір бірімен амандасады
а) жинақталған білікпен дағдыны пайдалану арқылы өз ойын тұжырымдайды.
ә) білімін жүйелейді, жинақтайды.
б) сабақта жұмыс істеуге даярланады.
Үйге берілген тапсырманы тест арқылы тексеремін.
Easy Quizzy де құрылған тест бойынша.
Мәтін бөліктерін түзетуге: жою, қосу, жылжыту, көшіру, іздеу және алмастыруды жатқызуға болады. Символдарды жою үшін қандай пернелер қолданылады?
Windows операциялық жүйесіндегі басқа нысандар сияқты, мәтіндердегі нысандарды Delete пернесімен - курсордан оң жақта орналасқан символды, Backspace пернесімен - курсордың сол жағында орналасқан символды жоюға болады.
Егер мәтінді Ауыстыру режимінде терсек, онда бұрын болған символдарды алмастыруға болады. Ол Insert пернесін басқанда қосылады. Мәтінді қосуды жалғастыру үшін, Insert пернесін қайтадан басу керек.
Егер мәтіннің барлық бөлігінде тұтас сөзді немесе сөз тіркесін алмастыру керек болса, онда Ауыстыру бұйрығын қолданған ыңғайлы.
Мәтіннің ерекшеленген бөлігін 2 тәсілмен Жылжытуға болады:
Көшіру амалы жылжытуға өте ұқсас: Ерекшеленген бөлікті тышқанмен Ctrl пернесін баса отырып жылжытамыз; немесе оны алмасу буферіне көшіреміз (Жолақтағы копировать батырмасы), керек жерге кірістіреміз.
Егер мәтінге амал қолданғанда бір нәрсе дұрыс шықпай жатса, абыржудың қажеті жоқ. Жылдам қол жеткізу тақтасындағы Кері қайтару пернесімен немесе Ctrl + z пернелерін басу арқылы кез келген әрекеттен бас тартуға болады. Әрекеттер тізбектеліп кері қайтарылады, сондықтан олардың кез келгенін өз таңдауларың бойынша қайтара алмайсыңдар.
Жазылған әріптердің кескінін оның қаріп түрін және өлшемін өзгерту арқылы келтіруге болады.
- Сәйкестендір.Әр оқушыға жеке парақ беріледі.
- Тапсырмалар.
Мәтінмен жұмыс, берілген мәтінді мәтіндік редакторда теріп, берілген әрекеттерді орындайды.
Берілген сұрақтарға жауап беру.
Тапсырмалар орындау. Мәтінді мәтіндік редакторда теріп, оның үзіндісін ерекшелеу, қаріп, абзацты пішімдеу әрекеттерін орындайды.
Жаңа тақырып бойынша білімдерін жинақтау.
Word редакторында жұмыс істейді.
Үйге берілген тапсырманы жазып алу, оқып келу.
- Оқушылар үйден берілген кестені толтырып келеді.
Жаңа материалды үйден оқу арқылы білімдерін толықтырады.
Оқушылардың
білімдерін жетілдіру.
- Оқушыларды бағалау (жеке бағалау парағы бойынша, яғниBLOB TREE әдісі бойынша)
- Сыныппен қоштасу.
Құралдарын жинастырып, мұғаліммен қоштасу.
Оқушылар өздерін бағалайды BLOB TREE әдісі бойынша.
Батурин жалпы орта білім беретін мектебі
Дайындаған: Информатика пәні мұғалімі Жасуланова К. Ж.
Янайкин ауылы 2015 -2016 оқу жылы
Құзыреттілікке жеткізетін сабақтың мақсат-міндеттері:
А) проблеманы шешу құзыреттілігі
Ә) ақпараттылық құзыреттілік
Б) коммуникативтік құзыреттілік
- Оқушыларға мәтіндік редакторда еркін жұмыс жасауды және олардың ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін толық меңгерту. Оқушының өзіне деген сенімділігін арттыру, өзіндік дамуды жүзеге асыру.
- Оқушыларға Word мәтіндік редакторында мәтінді пішімдеу және редакциялау тақырыбын түсіндіру, мәтінді іздеу мен ауыстыру технологиясы, орфографияны тексеру, бекіту, машықтық жұмыстар арқылы қорытындылау.
Оқушыларды өз бетімен жұмыс істеуге, жауапкершілікке, топпен жұмыс жасау кезінде оқушының іс-әрекетін белсенді ету.
Сабақта қолданылатын педагогикалық
технологиялар:
Сөздік ( әңгімелесу, сұрақ - жауап, түсіндіру, оқыту дәрісі, баяндама) ;
Көрнекілік (байқау, көрсету, компьютерлік) .
Оқыту құралдары:
Техникалық:
Программалық:
Дидактикалық:
Компьютер, интерактивті тақта.
Дайындалған презентация-слайдтары.
Кітап, топшамалар плакаттар, суреттер.
- Ұйымдастыру бөлімі.
- Сыныппен амандасу
- түгендеу
- сыныпты сабаққа дайындау
- тренинг өткізу.
«Сағат бойынша достар»
1. Қолын қысыңыз (Пожать руки)
2. Арқасынан қағыңыз (Похлопать по спине)
3. Күлімсіреңіз (Улыбнуться)
4. Қол бұлғаңыз (Помахать)
5. Көзіңізді қысыңыз (Подмигнуть)
6. Комплимент айтыңыз (Сделать комплимент)
7. Бір тілек айтыңыз (Пожелать что-нибудь)
8. Послать воздушный поцелуй
9. Массаж жасаңыз (Сделать массаж)
10. Потереться спинами
11. Құшақтаңыз
12. Қол ұстасып 3 рет секіріңіз
- Мұғаліммен амандасу
- сабаққа назар аудару
- құрал-жабдықтарын дайындау.
«Сағат бойынша достар» шаттық шеңберіне тұрып орындайды.
- оқушылар тақтаға қарап бір бірімен амандасады
а) жинақталған білікпен дағдыны пайдалану арқылы өз ойын тұжырымдайды.
ә) білімін жүйелейді, жинақтайды.
б) сабақта жұмыс істеуге даярланады.
Үйге берілген тапсырманы тест арқылы тексеремін.
Easy Quizzy де құрылған тест бойынша.
Мәтінді ерекшелеу, ерекшеленген үзіндімен әрекет, абзацты туралау тәсілі технологияларын қайталау.
Практикалық жұмысты орындауға арналған үлгі тапсырма.
- Мәтіндік файлды ашу.
- Мәтінді теру барысында кеткен қатені тауып, түсіндіру және түзету. Редакцияланған мәтіннің орфографиясын тексеруді орындау.
- Осы мәтіндегі бірінші және екінші абзацтың орнын ауыстыру (үзіндінің орнын ауыстыру) .
- Төртінші және бесінші абзацты ерекшелеу.
- Абзац сұхбат терезесін шақыру.
- Орнату:
- Оң және сол жақ шегіністерді - 0см;
- Бірінші жолдағы шегіністі 0, 7см;
- Ені бойынша туралау.
- Эпиграфты пішімдеуді орындау:
- Эпиграфты ерекшелеу (қолы қойылған жолдан басқа) ;
- Абзац сұхбат терезесін шақыру;
- Орнату:
- Сол жақ шегіністі - 9, 5см:
- Оң жақ - 0см;
- Бірінші жол: шегініс -жоқ;
- Сол жақ шеті бойынша туралау.
Сұрақ жауап арқылы оқушылардың алған білімдерін бекіту. Сауалнама жүргізу арқылы.
- Мәтінді пішімдеу деген менің ойымша. . .
- Оны әдемі көрсетеді
- Оқуға ыңғайлы болу үшін мәтіннің негізгі бөлігін ерекшелеу керек
- Бұл уақытты бекер өткізу, мәтінді пішімдеу міндетті емес.
- Мәтінді туралау үшін мен ……пайдаландым. Негізгі (Главная) қосымша беттегі Лентадан «Абзац» тобынан:
- Қосымша менюді;
- Пиктограмма батырмасын.
- Абзацтың шекарасын орнату үшін … қолдану ыңғайлы. Негізгі қосымша беттегі Лентадан «Абзац» тобынан:
- Үлгі бойынша пішім;
- Сызғышты.
- Тізімді орнату үшін … пайдалану ыңғайлы. Негізгі қосымша беттегі Лентадан «Абзац» тобынан:
- Пиктограмма батырмасын;
- Қосымша менюді.
Берілген сұрақтарға жауап беру.
Оқушылар мәтінмен жұмыс жасайды.
Берілген үлгі бойынша іс әрекеттер орындайды.
- Оқушыларды бағалау (жеке бағалау парағы бойынша, яғниBLOB TREE әдісі бойынша)
- Сыныппен қоштасу.
Құралдарын жинастырып, мұғаліммен қоштасу.
Оқушылар өздерін бағалайды BLOB TREE әдісі бойынша.
Батурин жалпы орта білім беретін мектебі
Дайындаған: Информатика пәні мұғалімі Жасуланова К. Ж.
Янайкин ауылы 2015 -2016 оқу жылы
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz