Сабақ жоспары :: Информатика

Файл қосу

Мәтіннің үзіндісін ерекшелеу. Қаріп. Абзацты пішімдеу

|Пән |Информатика |
|Сыныбы |5 сынып |
|Уақыты |12.02.2016ж |
|Сабақтың тақырыбы: |Мәтіннің үзіндісін ерекшелеу. Қаріп. Абзацты пішімдеу. |
|Құзыреттілікке жеткізетін | |
|сабақтың мақсат-міндеттері: | |
|А) проблеманы шешу құзыреттілігі| |
| |- Оқушыларға мәтіндік редакторда еркін жұмыс жасауды және олардың ерекшеліктері мен |
| |мүмкіндіктерін толық меңгерту. Оқушының өзіне деген сенімділігін арттыру, өзіндік |
|Ә) ақпараттылық құзыреттілік |дамуды жүзеге асыру. |
| | |
|Б) коммуникативтік құзыреттілік |- Оқушыларға мәтіндік редакторда мәтіннің үзіндісін ерекшелеу, қаріп, абзацты пішімдеу |
| |тақырыбын түсіндіру, бекіту, машықтық жұмыстар арқылы қорытындылау. |
| | |
| |Оқушыларды өз бетімен жұмыс істеуге, жауапкершілікке, топпен жұмыс жасау кезінде |
| |оқушының іс-әрекетін белсенді ету. |
|Сабақтың типі: |Жаңа сабақты меңгерту (жұптық жұмыс) |
|Сабақта қолданылатын |Деңгейлеп саралап оқыту технологиясы, Insert кестесі, дидактикалық материалдар. |
|педагогикалық | |
|технологиялар: | |
|Сабақтың әдісі: |Сөздік ( әңгімелесу, сұрақ – жауап, түсіндіру, оқыту дәрісі, баяндама); |
| |Көрнекілік (байқау, көрсету, компьютерлік). |
|Пән аралық байланыс: |Бейнелеу өнері, математика. |
| | |
|Оқыту құралдары: |Компьютер, интерактивті тақта. |
|Техникалық: |Дайындалған презентация-слайдтары. |
|Программалық: |Кітап, топшамалар плакаттар, суреттер. |
|Дидактикалық: | |
|Сабақтың барысы: |Оқытушының қызметі |Оқушының қызметі |Күтілетін нәтиже |
|Ұйымдастыру бөлімі. |- Сыныппен амандасу |- Мұғаліммен амандасу |а) жинақталған білікпен |
|[pic] |- түгендеу |- сабаққа назар аудару |дағдыны пайдалану арқылы |
|[pic] |- сыныпты сабаққа дайындау |- құрал-жабдықтарын |өз ойын тұжырымдайды. |
|[pic] |- тренинг өткізу. |дайындау. |ә) білімін жүйелейді, |
| |«Сағат бойынша достар» | |жинақтайды. |
| |1. Қолын қысыңыз (Пожать руки) | |б) сабақта жұмыс істеуге |
| |2. Арқасынан қағыңыз (Похлопать| |даярланады. |
| |по спине) | | |
| |3. Күлімсіреңіз (Улыбнуться) |«Сағат бойынша достар» | |
| |4. Қол бұлғаңыз (Помахать) |шаттық шеңберіне тұрып | |
| |5. Көзіңізді қысыңыз |орындайды. | |
| |(Подмигнуть) | | |
| |6. Комплимент айтыңыз (Сделать |- оқушылар тақтаға қарап бір| |
| |комплимент) |бірімен амандасады | |
| |7. Бір тілек айтыңыз (Пожелать | | |
| |что-нибудь) | | |
| |8. Послать воздушный поцелуй | | |
| |9. Массаж жасаңыз (Сделать | | |
| |массаж) | | |
| |10. Потереться спинами | | |
| |11. Құшақтаңыз | | |
| |12. Қол ұстасып 3 рет секіріңіз| | |
|II. Үй тапсырмасын тексеру. |Үйге берілген тапсырманы тест |Оқушының үлгілі жауабы. Easy|«Үзінділермен жүргізілетін|
| |арқылы тексеремін. |Quizzy де құрылған тестіге |әрекеттер» тақырыбы туралы|
| |Easy Quizzy де құрылған тест |жауап береді де бағасын |білімдерін жүйеленіп |
| |бойынша. |айтады. |жинақталады, білімдерін |
| | | |одан әрі толықтырады. |
|III. Жаңа материалды түсіндіру.|Мәтін бөліктерін түзетуге: жою, қосу, жылжыту, көшіру, іздеу және алмастыруды жатқызуға|
| |болады. Символдарды жою үшін қандай пернелер қолданылады? |
| |Windows операциялық жүйесіндегі басқа нысандар сияқты , мәтіндердегі нысандарды Delete |
| |пернесімен – курсордан оң жақта орналасқан символды, Backspace пернесімен – курсордың |
| |сол жағында орналасқан символды жоюға болады. |
| |Егер мәтінді Ауыстыру режимінде терсек, онда бұрын болған символдарды алмастыруға |
| |болады. Ол Insert пернесін басқанда қосылады. Мәтінді қосуды жалғастыру үшін, Insert |
| |пернесін қайтадан басу керек. |
| |Егер мәтіннің барлық бөлігінде тұтас сөзді немесе сөз тіркесін алмастыру керек болса, |
| |онда Ауыстыру бұйрығын қолданған ыңғайлы. |
| |Мәтіннің ерекшеленген бөлігін 2 тәсілмен Жылжытуға болады: |
| |Көшіру амалы жылжытуға өте ұқсас: Ерекшеленген бөлікті тышқанмен Ctrl пернесін баса |
| |отырып жылжытамыз; немесе оны алмасу буферіне көшіреміз (Жолақтағы копировать |
| |батырмасы), керек жерге кірістіреміз. |
| |Егер мәтінге амал қолданғанда бір нәрсе дұрыс шықпай жатса, абыржудың қажеті жоқ. |
| |Жылдам қол жеткізу тақтасындағы Кері қайтару пернесімен немесе Ctrl + z пернелерін |
| |басу арқылы кез келген әрекеттен бас тартуға болады. Әрекеттер тізбектеліп кері |
| |қайтарылады, сондықтан олардың кез келгенін өз таңдауларың бойынша қайтара |
| |алмайсыңдар. |
| |Жазылған әріптердің кескінін оның қаріп түрін және өлшемін өзгерту арқылы келтіруге |
| |болады. |
| | |
|IV. Жаңа материалды бекіту. |Сәйкестендір. Әр оқушыға жеке |Берілген сұрақтарға жауап | |
| |парақ беріледі. |беру. | |
| |Тапсырмалар. | |Жаңа тақырып бойынша |
| |Мәтінмен жұмыс, берілген |Тапсырмалар орындау. Мәтінді|білімдерін жинақтау. |
| |мәтінді мәтіндік редакторда |мәтіндік редакторда теріп, |Word редакторында жұмыс |
| |теріп, берілген әрекеттерді |оның үзіндісін ерекшелеу, |істейді. |
| |орындайды. |қаріп, абзацты пішімдеу | |
| | |әрекеттерін орындайды. | |
|V. Үйге тапсырма. |«Мәтіннің үзіндісін ерекшелеу. |Үйге берілген тапсырманы |Жаңа материалды үйден оқу |
| |Қаріп. Абзацты пішімдеу» |жазып алу, оқып келу. |арқылы білімдерін |
| |тақырыбын оқу, мазмұндау, | |толықтырады. |
| |қорытындылау. |Оқушылар үйден берілген | |
| | |кестені толтырып келеді. |Оқушылардың |
| | | |білімдерін жетілдіру. |
|6. Қорытындылау, бағалау(BLOB |Оқушыларды бағалау (жеке |Құралдарын жинастырып, |Сабақ өз мақсатына жетті. |
|TREE әдісі бойынша). |бағалау парағы бойынша, яғни |мұғаліммен қоштасу. | |
| |BLOB TREE әдісі бойынша) |Оқушылар өздерін бағалайды | |
| |Сыныппен қоштасу. |BLOB TREE әдісі бойынша. | |

Батурин жалпы орта білім беретін мектебі

[pic]

Дайындаған: Информатика пәні мұғалімі Жасуланова К.Ж.

Янайкин ауылы 2015 -2016 оқу жылы

|Пән |Информатика |
|Сыныбы |6 сынып |
|Уақыты |12.02.2016ж |
|Сабақтың тақырыбы: |Практикалық жұмыс. Мәтінді пішімдеу және редакциялау. |
|Құзыреттілікке жеткізетін | |
|сабақтың мақсат-міндеттері: | |
|А) проблеманы шешу құзыреттілігі| |
| |- Оқушыларға мәтіндік редакторда еркін жұмыс жасауды және олардың ерекшеліктері мен |
| |мүмкіндіктерін толық меңгерту. Оқушының өзіне деген сенімділігін арттыру, өзіндік |
|Ә) ақпараттылық құзыреттілік |дамуды жүзеге асыру. |
| | |
|Б) коммуникативтік құзыреттілік |- Оқушыларға Word мәтіндік редакторында мәтінді пішімдеу және редакциялау тақырыбын |
| |түсіндіру, мәтінді іздеу мен ауыстыру технологиясы, орфографияны тексеру, бекіту, |
| |машықтық жұмыстар арқылы қорытындылау. |
| | |
| |Оқушыларды өз бетімен жұмыс істеуге, жауапкершілікке, топпен жұмыс жасау кезінде |
| |оқушының іс-әрекетін белсенді ету. |
|Сабақтың типі: |Жаңа сабақты меңгерту (жұптық жұмыс) |
|Сабақта қолданылатын |Деңгейлеп саралап оқыту технологиясы, Insert кестесі, дидактикалық материалдар. |
|педагогикалық | |
|технологиялар: | |
|Сабақтың әдісі: |Сөздік ( әңгімелесу, сұрақ – жауап, түсіндіру, оқыту дәрісі, баяндама); |
| |Көрнекілік (байқау, көрсету, компьютерлік). |
|Пән аралық байланыс: |Бейнелеу өнері, математика. |
| | |
|Оқыту құралдары: |Компьютер, интерактивті тақта. |
|Техникалық: |Дайындалған презентация-слайдтары. |
|Программалық: |Кітап, топшамалар плакаттар, суреттер. |
|Дидактикалық: | |
|Сабақтың барысы: |Оқытушының қызметі |Оқушының қызметі |Күтілетін нәтиже |
|Ұйымдастыру бөлімі. |- Сыныппен амандасу |- Мұғаліммен амандасу |а) жинақталған білікпен |
|[pic] |- түгендеу |- сабаққа назар |дағдыны пайдалану арқылы өз|
|[pic] |- сыныпты сабаққа дайындау |аудару |ойын тұжырымдайды. |
|[pic] |- тренинг өткізу. |- құрал-жабдықтарын |ә) білімін жүйелейді, |
| |«Сағат бойынша достар» |дайындау. |жинақтайды. |
| |1. Қолын қысыңыз (Пожать руки) | |б) сабақта жұмыс істеуге |
| |2. Арқасынан қағыңыз (Похлопать по | |даярланады. |
| |спине) | | |
| |3. Күлімсіреңіз (Улыбнуться) | | |
| |4. Қол бұлғаңыз (Помахать) |«Сағат бойынша достар»| |
| |5. Көзіңізді қысыңыз (Подмигнуть) |шаттық шеңберіне тұрып| |
| |6. Комплимент айтыңыз (Сделать |орындайды. | |
| |комплимент) | | |
| |7. Бір тілек айтыңыз (Пожелать |- оқушылар тақтаға | |
| |что-нибудь) |қарап бір бірімен | |
| |8. Послать воздушный поцелуй |амандасады | |
| |9. Массаж жасаңыз (Сделать массаж) | | |
| |10. Потереться спинами | | |
| |11. Құшақтаңыз | | |
| |12. Қол ұстасып 3 рет секіріңіз | | |
|II. Үй тапсырмасын тексеру. |Үйге берілген тапсырманы тест арқылы|Оқушының үлгілі |«Үзінділермен жүргізілетін |
| |тексеремін. |жауабы. Easy Quizzy де|әрекеттер» тақырыбы туралы |
| |Easy Quizzy де құрылған тест |құрылған тестіге жауап|білімдерін жүйеленіп |
| |бойынша. |береді де бағасын |жинақталады, білімдерін |
| | |айтады. |одан әрі толықтырады. |
|III. Жаңа материалды түсіндіру.| |
| |Мәтінді ерекшелеу, ерекшеленген үзіндімен әрекет, абзацты туралау тәсілі |
| |технологияларын қайталау. |
| |Практикалық жұмысты орындауға арналған үлгі тапсырма. |
| |Мәтіндік файлды ашу. |
| |Мәтінді теру барысында кеткен қатені тауып, түсіндіру және түзету. Редакцияланған |
| |мәтіннің орфографиясын тексеруді орындау. |
| |Осы мәтіндегі бірінші және екінші абзацтың орнын ауыстыру (үзіндінің орнын ауыстыру). |
| |Төртінші және бесінші абзацты ерекшелеу. |
| |Абзац сұхбат терезесін шақыру. |
| |Орнату: |
| |Оң және сол жақ шегіністерді – 0см; |
| |Бірінші жолдағы шегіністі 0,7см; |
| |Ені бойынша туралау. |
| |Эпиграфты пішімдеуді орындау: |
| |Эпиграфты ерекшелеу (қолы қойылған жолдан басқа); |
| |Абзац сұхбат терезесін шақыру; |
| |Орнату: |
| |Сол жақ шегіністі – 9,5см: |
| |Оң жақ – 0см; |
| |Бірінші жол: шегініс -жоқ; |
| |Сол жақ шеті бойынша туралау. |
| | |
| | |
|IV. Жаңа материалды бекіту. |Сұрақ жауап арқылы оқушылардың алған|Берілген сұрақтарға |Жаңа тақырып бойынша |
| |білімдерін бекіту. Сауалнама жүргізу|жауап беру. |білімдерін жинақтау. |
| |арқылы. | | |
| |Мәтінді пішімдеу деген менің | | |
| |ойымша... | | |
| |Оны әдемі көрсетеді | | |
| |Оқуға ыңғайлы болу үшін мәтіннің |Оқушылар мәтінмен | |
| |негізгі бөлігін ерекшелеу керек |жұмыс жасайды. | |
| |Бұл уақытты бекер өткізу, мәтінді | | |
| |пішімдеу міндетті емес. | | |
| |Мәтінді туралау үшін мен | | |
| |……пайдаландым. Негізгі (Главная) | | |
| |қосымша беттегі Лентадан «Абзац» | | |
| |тобынан: |Берілген үлгі бойынша | |
| |Қосымша менюді; |іс әрекеттер | |
| |Пиктограмма батырмасын. |орындайды. | |
| |Абзацтың шекарасын орнату үшін … | | |
| |қолдану ыңғайлы. Негізгі қосымша | | |
| |беттегі Лентадан «Абзац» тобынан: | | |
| |Үлгі бойынша пішім; | | |
| |Сызғышты. | | |
| |Тізімді орнату үшін … пайдалану | | |
| |ыңғайлы. Негізгі қосымша беттегі | | |
| |Лентадан «Абзац» тобынан: | | |
| |Пиктограмма батырмасын; | | |
| |Қосымша менюді. | | |
|V. Үйге тапсырма. |Практикалық жұмыс. «Мәтінді пішімдеу|Үйге берілген |Жаңа материалды үйден оқу |
| |және редакциялау» тақырыбын оқу, |тапсырманы жазып алу, |арқылы білімдерін |
| |мазмұндау, қорытындылау. |оқып келу. |толықтырады. |
|6. Қорытындылау, бағалау(BLOB |Оқушыларды бағалау (жеке бағалау |Құралдарын жинастырып,|Сабақ өз мақсатына жетті. |
|TREE әдісі бойынша). |парағы бойынша, яғни BLOB TREE |мұғаліммен қоштасу. | |
| |әдісі бойынша) |Оқушылар өздерін | |
| |Сыныппен қоштасу. |бағалайды BLOB TREE | |
| | |әдісі бойынша. | |

Батурин жалпы орта білім беретін мектебі

[pic]

Дайындаған: Информатика пәні мұғалімі Жасуланова К.Ж.

Янайкин ауылы 2015 -2016 оқу жылы

|Пән |Информатика |
|Сыныбы |7 сынып |
|Уақыты |13.02.2016ж |
|Сабақтың тақырыбы: |Фигураларды салу. Векторлық обьектілермен қарапайым амалдар. |
|Құзыреттілікке жеткізетін | |
|сабақтың мақсат-міндеттері: | |
|А) проблеманы шешу құзыреттілігі| |
| |- Оқушыларға фигураларды салу, векторлық обьектілермен қарапайым амалдар тақырыбын |
| |меңгерту. Оқушының өзіне деген сенімділігін арттыру, өзіндік дамуды жүзеге асыру. |
|Ә) ақпараттылық құзыреттілік | |
| |- Оқушыларды ДК мен жұмыс жасау қабілеттерін қалыптастыру, бекіту, машықтық жұмыстар |
|Б) коммуникативтік құзыреттілік |арқылы қорытындылау. |
| | |
| |Оқушыларды өз бетімен жұмыс істеуге, жауапкершілікке, топпен жұмыс жасау кезінде |
| |оқушының іс-әрекетін белсенді ету. |
|Сабақтың типі: |Жаңа сабақты меңгерту (жұптық жұмыс) |
|Сабақта қолданылатын |Деңгейлеп саралап оқыту технологиясы, Insert кестесі, дидактикалық материалдар. |
|педагогикалық | |
|технологиялар: | |
|Сабақтың әдісі: |Сөздік ( әңгімелесу, сұрақ – жауап, түсіндіру, оқыту дәрісі, баяндама); |
| |Көрнекілік (байқау, көрсету, компьютерлік). |
|Пән аралық байланыс: |Бейнелеу өнері, математика. |
| | |
|Оқыту құралдары: |Компьютер, интерактивті тақта. |
|Техникалық: |Дайындалған презентация-слайдтары. |
|Программалық: |Кітап, топшамалар плакаттар, суреттер. |
|Дидактикалық: |Постер, фломастер. |
|Сабақтың барысы: |Оқытушының қызметі |Оқушының қызметі |Күтілетін нәтиже |
|Ұйымдастыру бөлімі. |- Сыныппен амандасу |- Мұғаліммен амандасу |а) жинақталған білікпен дағдыны|
| |- түгендеу |- сабаққа назар аудару |пайдалану арқылы өз ойын |
| |- сыныпты сабаққа дайындау|- құрал-жабдықтарын |тұжырымдайды. |
| |- тренинг өткізу. |дайындау. |ә) білімін жүйелейді, |
| | | |жинақтайды. |
| | | |б) сабақта жұмыс істеуге |
| | | |даярланады. |
|II. Үй тапсырмасын тексеру. |Үйге берілген тексеремін. |Оқушының үлгілі жауабы. |«Үзінділермен жүргізілетін |
| |Сұрақ жауап арқылы. | |әрекеттер» тақырыбы туралы |
| | | |білімдерін жүйеленіп |
| | | |жинақталады, білімдерін одан |
| | | |әрі толықтырады. |
|III. Жаңа материалды түсіндіру.| |
| |Оқушылар жаңа материалды өз беттерімен түсінеді. Оқушыларды топқа бөлемін(кәмпиттер |
| |арқылы). |
| | |
| |Векторлық графика туралы түсінік береді. Постер қорғайды. Э.О.Синказ, оқулық, қосымша |
| |материал қолданады. |
| |Векторлық графикаға жататын кескіндерді интернеттен іздейді. Интернет желісін |
| |пайдаланады. |
| |Paint графикалық редакторымен жұмыс істейді, векторлық графикаларды бейнелейді. |
| |Оқушыларға дайындалуға уақыт беріледі. |
| |Топтар жұмыстарын аяқтаған соң ортаға шығып басқа топтарға түсіндіреді. |
| |Әр топ өз жұмыстарын аяқтаған соң сабақты қортындыланады. |
| | |
| | |
| |Т р е н и н г |
| |«Армандар орындалсын» |
| |Шаттық шеңбері құрылады, ортаға бір оқушы шығып «Мен болашақтағы арманым ...... » басқа|
| |оқушылар «Сен ..... боласың!» деп айғайлайды. |
| | |
|IV. Жаңа материалды бекіту. |Сұрақ жауап арқылы |Берілген сұрақтарға жауап |Жаңа тақырып бойынша білімдерін|
| |оқушылардың алған |беру. |жинақтау. |
| |білімдерін бекіту. | | |
|V. Үйге тапсырма. | «Фигураларды салу. |Үйге берілген тапсырманы |Жаңа материалды үйден оқу |
| |Векторлық обьектілермен |жазып алу, оқып келу. |арқылы білімдерін толықтырады. |
| |қарапайым амалдар» | | |
| |тақырыбын оқу, мазмұндау, | | |
| |қорытындылау. | | |
|6. Қорытындылау, бағалау(BLOB |Оқушыларды бағалау (жеке |Құралдарын жинастырып, |Сабақ өз мақсатына жетті. |
|TREE әдісі бойынша). |бағалау парағы бойынша, |мұғаліммен қоштасу. | |
| |яғни BLOB TREE әдісі |Оқушылар өздерін бағалайды| |
| |бойынша) |BLOB TREE әдісі бойынша. | |
| |Сыныппен қоштасу. | | |

Батурин жалпы орта білім беретін мектебі

[pic]

Дайындаған: Информатика пәні мұғалімі Жасуланова К.Ж.

Янайкин ауылы 2015 -2016 оқу жылы

Ұқсас жұмыстар
Мәтіннің үзіндісін ерекшелеу. қаріп. абзацты пішімдеу. 5 сынып
Мәтіннің үзіндісін ерекшелеу. қаріп. абзацты пішімдеу. 6-сынып беттердің параметрлері. жиек. алдын ала қарау. құжатты баспадан шығару
Мәтінді пішімдеу. Абзацты пішімдеу
Мәтіннің үзіндісін ерекшелеу. Қаріп. Абзацты пішімдеу.Word Pad мәтіндік бағдарламасының қосымша мүмкіндіктерін түсіндіру
Мәтіндік процессорлар арқылы жалпы мағлұмат, программа интерфейсі. құжаттарды құру және сақтау. мәтінді пішімдеу және редакциялаудың негізгі әдіс-тәсілдері
Мәтіндік курсор
Мәтінді редакциялау және пішімдеу. 5 сынып. Информатика
Сөзді ерекшелеу
Графикалық редактордың сурет салу кезеңдері
Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру
Пәндер