Мәтіннің үзіндісін ерекшелеу. Қаріп. Абзацты пішімдеу

Пән
Информатика
Пән: Сыныбы
Информатика: 5 сынып
Пән: Уақыты
Информатика: 12. 02. 2016ж
Пән: Сабақтың тақырыбы:
Информатика: Мәтіннің үзіндісін ерекшелеу. Қаріп. Абзацты пішімдеу.
Пән:

Құзыреттілікке жеткізетін сабақтың мақсат-міндеттері:

А) проблеманы шешу құзыреттілігі

Ә) ақпараттылық құзыреттілік

Б) коммуникативтік құзыреттілік

Информатика:

- Оқушыларға мәтіндік редакторда еркін жұмыс жасауды және олардың ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін толық меңгерту. Оқушының өзіне деген сенімділігін арттыру, өзіндік дамуды жүзеге асыру.

- Оқушыларға мәтіндік редакторда мәтіннің үзіндісін ерекшелеу, қаріп, абзацты пішімдеу тақырыбын түсіндіру, бекіту, машықтық жұмыстар арқылы қорытындылау.

Оқушыларды өз бетімен жұмыс істеуге, жауапкершілікке, топпен жұмыс жасау кезінде оқушының іс-әрекетін белсенді ету.

Пән: Сабақтың типі:
Информатика: Жаңа сабақты меңгерту (жұптық жұмыс)
Пән:

Сабақта қолданылатын педагогикалық

технологиялар:

Информатика: Деңгейлеп саралап оқыту технологиясы, Insert кестесі, дидактикалық материалдар.
Пән: Сабақтың әдісі:
Информатика:

Сөздік ( әңгімелесу, сұрақ - жауап, түсіндіру, оқыту дәрісі, баяндама) ;

Көрнекілік (байқау, көрсету, компьютерлік) .

Пән: Пән аралық байланыс:
Информатика: Бейнелеу өнері, математика.
Пән:

Оқыту құралдары:

Техникалық:

Программалық:

Дидактикалық:

Информатика:

Компьютер, интерактивті тақта.

Дайындалған презентация-слайдтары.

Кітап, топшамалар плакаттар, суреттер.

Пән: Сабақтың барысы:
Информатика: Оқытушының қызметі
Оқушының қызметі
Күтілетін нәтиже
Пән:
  1. Ұйымдастыру бөлімі.

Информатика:

- Сыныппен амандасу

- түгендеу

- сыныпты сабаққа дайындау

- тренинг өткізу.

«Сағат бойынша достар»

1. Қолын қысыңыз (Пожать руки)

2. Арқасынан қағыңыз (Похлопать по спине)

3. Күлімсіреңіз (Улыбнуться)

4. Қол бұлғаңыз (Помахать)

5. Көзіңізді қысыңыз (Подмигнуть)

6. Комплимент айтыңыз (Сделать комплимент)

7. Бір тілек айтыңыз (Пожелать что-нибудь)

8. Послать воздушный поцелуй

9. Массаж жасаңыз (Сделать массаж)

10. Потереться спинами

11. Құшақтаңыз

12. Қол ұстасып 3 рет секіріңіз

- Мұғаліммен амандасу

- сабаққа назар аудару

- құрал-жабдықтарын дайындау.

«Сағат бойынша достар» шаттық шеңберіне тұрып орындайды.

- оқушылар тақтаға қарап бір бірімен амандасады

а) жинақталған білікпен дағдыны пайдалану арқылы өз ойын тұжырымдайды.

ә) білімін жүйелейді, жинақтайды.

б) сабақта жұмыс істеуге даярланады.

Пән: II. Үй тапсырмасын тексеру.
Информатика:

Үйге берілген тапсырманы тест арқылы тексеремін.

Easy Quizzy де құрылған тест бойынша.

Оқушының үлгілі жауабы. Easy Quizzy де құрылған тестіге жауап береді де бағасын айтады.
«Үзінділермен жүргізілетін әрекеттер» тақырыбы туралы білімдерін жүйеленіп жинақталады, білімдерін одан әрі толықтырады.
Пән: III. Жаңа материалды түсіндіру.
Информатика:

Мәтін бөліктерін түзетуге: жою, қосу, жылжыту, көшіру, іздеу және алмастыруды жатқызуға болады. Символдарды жою үшін қандай пернелер қолданылады?

Windows операциялық жүйесіндегі басқа нысандар сияқты, мәтіндердегі нысандарды Delete пернесімен - курсордан оң жақта орналасқан символды, Backspace пернесімен - курсордың сол жағында орналасқан символды жоюға болады.

Егер мәтінді Ауыстыру режимінде терсек, онда бұрын болған символдарды алмастыруға болады. Ол Insert пернесін басқанда қосылады. Мәтінді қосуды жалғастыру үшін, Insert пернесін қайтадан басу керек.

Егер мәтіннің барлық бөлігінде тұтас сөзді немесе сөз тіркесін алмастыру керек болса, онда Ауыстыру бұйрығын қолданған ыңғайлы.

Мәтіннің ерекшеленген бөлігін 2 тәсілмен Жылжытуға болады:

Көшіру амалы жылжытуға өте ұқсас: Ерекшеленген бөлікті тышқанмен Ctrl пернесін баса отырып жылжытамыз; немесе оны алмасу буферіне көшіреміз (Жолақтағы копировать батырмасы), керек жерге кірістіреміз.

Егер мәтінге амал қолданғанда бір нәрсе дұрыс шықпай жатса, абыржудың қажеті жоқ. Жылдам қол жеткізу тақтасындағы Кері қайтару пернесімен немесе Ctrl + z пернелерін басу арқылы кез келген әрекеттен бас тартуға болады. Әрекеттер тізбектеліп кері қайтарылады, сондықтан олардың кез келгенін өз таңдауларың бойынша қайтара алмайсыңдар.

Жазылған әріптердің кескінін оның қаріп түрін және өлшемін өзгерту арқылы келтіруге болады.

Пән:
Пән: IV. Жаңа материалды бекіту.
Информатика:
  1. Сәйкестендір.Әр оқушыға жеке парақ беріледі.
  2. Тапсырмалар.

Мәтінмен жұмыс, берілген мәтінді мәтіндік редакторда теріп, берілген әрекеттерді орындайды.

Берілген сұрақтарға жауап беру.

Тапсырмалар орындау. Мәтінді мәтіндік редакторда теріп, оның үзіндісін ерекшелеу, қаріп, абзацты пішімдеу әрекеттерін орындайды.

Жаңа тақырып бойынша білімдерін жинақтау.

Word редакторында жұмыс істейді.

Пән: V. Үйге тапсырма.
Информатика: «Мәтіннің үзіндісін ерекшелеу. Қаріп. Абзацты пішімдеу» тақырыбын оқу, мазмұндау, қорытындылау.

Үйге берілген тапсырманы жазып алу, оқып келу.

  • Оқушылар үйден берілген кестені толтырып келеді.

Жаңа материалды үйден оқу арқылы білімдерін толықтырады.

Оқушылардың

білімдерін жетілдіру.

Пән: 6. Қорытындылау, бағалау(BLOB TREE әдісі бойынша) .
Информатика:
  • Оқушыларды бағалау (жеке бағалау парағы бойынша, яғниBLOB TREE әдісі бойынша)
  • Сыныппен қоштасу.

Құралдарын жинастырып, мұғаліммен қоштасу.

Оқушылар өздерін бағалайды BLOB TREE әдісі бойынша.

Сабақ өз мақсатына жетті.

Батурин жалпы орта білім беретін мектебі

Дайындаған: Информатика пәні мұғалімі Жасуланова К. Ж.

Янайкин ауылы 2015 -2016 оқу жылы

Пән
Информатика
Пән: Сыныбы
Информатика: 6 сынып
Пән: Уақыты
Информатика: 12. 02. 2016ж
Пән: Сабақтың тақырыбы:
Информатика: Практикалық жұмыс. Мәтінді пішімдеу және редакциялау.
Пән:

Құзыреттілікке жеткізетін сабақтың мақсат-міндеттері:

А) проблеманы шешу құзыреттілігі

Ә) ақпараттылық құзыреттілік

Б) коммуникативтік құзыреттілік

Информатика:

- Оқушыларға мәтіндік редакторда еркін жұмыс жасауды және олардың ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін толық меңгерту. Оқушының өзіне деген сенімділігін арттыру, өзіндік дамуды жүзеге асыру.

- Оқушыларға Word мәтіндік редакторында мәтінді пішімдеу және редакциялау тақырыбын түсіндіру, мәтінді іздеу мен ауыстыру технологиясы, орфографияны тексеру, бекіту, машықтық жұмыстар арқылы қорытындылау.

Оқушыларды өз бетімен жұмыс істеуге, жауапкершілікке, топпен жұмыс жасау кезінде оқушының іс-әрекетін белсенді ету.

Пән: Сабақтың типі:
Информатика: Жаңа сабақты меңгерту (жұптық жұмыс)
Пән:

Сабақта қолданылатын педагогикалық

технологиялар:

Информатика: Деңгейлеп саралап оқыту технологиясы, Insert кестесі, дидактикалық материалдар.
Пән: Сабақтың әдісі:
Информатика:

Сөздік ( әңгімелесу, сұрақ - жауап, түсіндіру, оқыту дәрісі, баяндама) ;

Көрнекілік (байқау, көрсету, компьютерлік) .

Пән: Пән аралық байланыс:
Информатика: Бейнелеу өнері, математика.
Пән:

Оқыту құралдары:

Техникалық:

Программалық:

Дидактикалық:

Информатика:

Компьютер, интерактивті тақта.

Дайындалған презентация-слайдтары.

Кітап, топшамалар плакаттар, суреттер.

Пән: Сабақтың барысы:
Информатика: Оқытушының қызметі
Оқушының қызметі
Күтілетін нәтиже
Пән:
  1. Ұйымдастыру бөлімі.

Информатика:

- Сыныппен амандасу

- түгендеу

- сыныпты сабаққа дайындау

- тренинг өткізу.

«Сағат бойынша достар»

1. Қолын қысыңыз (Пожать руки)

2. Арқасынан қағыңыз (Похлопать по спине)

3. Күлімсіреңіз (Улыбнуться)

4. Қол бұлғаңыз (Помахать)

5. Көзіңізді қысыңыз (Подмигнуть)

6. Комплимент айтыңыз (Сделать комплимент)

7. Бір тілек айтыңыз (Пожелать что-нибудь)

8. Послать воздушный поцелуй

9. Массаж жасаңыз (Сделать массаж)

10. Потереться спинами

11. Құшақтаңыз

12. Қол ұстасып 3 рет секіріңіз

- Мұғаліммен амандасу

- сабаққа назар аудару

- құрал-жабдықтарын дайындау.

«Сағат бойынша достар» шаттық шеңберіне тұрып орындайды.

- оқушылар тақтаға қарап бір бірімен амандасады

а) жинақталған білікпен дағдыны пайдалану арқылы өз ойын тұжырымдайды.

ә) білімін жүйелейді, жинақтайды.

б) сабақта жұмыс істеуге даярланады.

Пән: II. Үй тапсырмасын тексеру.
Информатика:

Үйге берілген тапсырманы тест арқылы тексеремін.

Easy Quizzy де құрылған тест бойынша.

Оқушының үлгілі жауабы. Easy Quizzy де құрылған тестіге жауап береді де бағасын айтады.
«Үзінділермен жүргізілетін әрекеттер» тақырыбы туралы білімдерін жүйеленіп жинақталады, білімдерін одан әрі толықтырады.
Пән: III. Жаңа материалды түсіндіру.
Информатика:

Мәтінді ерекшелеу, ерекшеленген үзіндімен әрекет, абзацты туралау тәсілі технологияларын қайталау.

Практикалық жұмысты орындауға арналған үлгі тапсырма.

  1. Мәтіндік файлды ашу.
  2. Мәтінді теру барысында кеткен қатені тауып, түсіндіру және түзету. Редакцияланған мәтіннің орфографиясын тексеруді орындау.
  3. Осы мәтіндегі бірінші және екінші абзацтың орнын ауыстыру (үзіндінің орнын ауыстыру) .
  4. Төртінші және бесінші абзацты ерекшелеу.
  5. Абзац сұхбат терезесін шақыру.
  6. Орнату:
  • Оң және сол жақ шегіністерді - 0см;
  • Бірінші жолдағы шегіністі 0, 7см;
  • Ені бойынша туралау.
  1. Эпиграфты пішімдеуді орындау:
  • Эпиграфты ерекшелеу (қолы қойылған жолдан басқа) ;
  • Абзац сұхбат терезесін шақыру;
  • Орнату:
  • Сол жақ шегіністі - 9, 5см:
  • Оң жақ - 0см;
  • Бірінші жол: шегініс -жоқ;
  • Сол жақ шеті бойынша туралау.
Пән:
Пән: IV. Жаңа материалды бекіту.
Информатика:

Сұрақ жауап арқылы оқушылардың алған білімдерін бекіту. Сауалнама жүргізу арқылы.

  1. Мәтінді пішімдеу деген менің ойымша. . .
  • Оны әдемі көрсетеді
  • Оқуға ыңғайлы болу үшін мәтіннің негізгі бөлігін ерекшелеу керек
  • Бұл уақытты бекер өткізу, мәтінді пішімдеу міндетті емес.
  1. Мәтінді туралау үшін мен ……пайдаландым. Негізгі (Главная) қосымша беттегі Лентадан «Абзац» тобынан:
  • Қосымша менюді;
  • Пиктограмма батырмасын.
  1. Абзацтың шекарасын орнату үшін … қолдану ыңғайлы. Негізгі қосымша беттегі Лентадан «Абзац» тобынан:
  • Үлгі бойынша пішім;
  • Сызғышты.
  1. Тізімді орнату үшін … пайдалану ыңғайлы. Негізгі қосымша беттегі Лентадан «Абзац» тобынан:
  • Пиктограмма батырмасын;
  • Қосымша менюді.

Берілген сұрақтарға жауап беру.

Оқушылар мәтінмен жұмыс жасайды.

Берілген үлгі бойынша іс әрекеттер орындайды.

Жаңа тақырып бойынша білімдерін жинақтау.
Пән: V. Үйге тапсырма.
Информатика: Практикалық жұмыс. «Мәтінді пішімдеу және редакциялау» тақырыбын оқу, мазмұндау, қорытындылау.
Үйге берілген тапсырманы жазып алу, оқып келу.
Жаңа материалды үйден оқу арқылы білімдерін толықтырады.
Пән: 6. Қорытындылау, бағалау(BLOB TREE әдісі бойынша) .
Информатика:
  • Оқушыларды бағалау (жеке бағалау парағы бойынша, яғниBLOB TREE әдісі бойынша)
  • Сыныппен қоштасу.

Құралдарын жинастырып, мұғаліммен қоштасу.

Оқушылар өздерін бағалайды BLOB TREE әдісі бойынша.

Сабақ өз мақсатына жетті.

Батурин жалпы орта білім беретін мектебі

Дайындаған: Информатика пәні мұғалімі Жасуланова К. Ж.

Янайкин ауылы 2015 -2016 оқу жылы


Ұқсас жұмыстар
Мәтіннің үзіндісін ерекшелеу. қаріп. абзацты пішімдеу. 5 сынып
Мәтіннің үзіндісін ерекшелеу. қаріп. абзацты пішімдеу. 6-сынып беттердің параметрлері. жиек. алдын ала қарау. құжатты баспадан шығару
Мәтінді пішімдеу. Абзацты пішімдеу
Мәтіннің үзіндісін ерекшелеу. Қаріп. Абзацты пішімдеу.Word Pad мәтіндік бағдарламасының қосымша мүмкіндіктерін түсіндіру
Мәтіндік процессорлар арқылы жалпы мағлұмат, программа интерфейсі. құжаттарды құру және сақтау. мәтінді пішімдеу және редакциялаудың негізгі әдіс-тәсілдері
Мәтіндік курсор
Мәтінді редакциялау және пішімдеу. 5 сынып. Информатика
Сөзді ерекшелеу
Графикалық редактордың сурет салу кезеңдері
Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz